Календарно-тематичне планування з англійської мови для 6 класу на ІІ семестр за підручником Карпюк О. Д. – 2023 (4 год - 79) – 2023/2024н.р.
ТЕМА 5. ARE YOU A VEGETARIAN? (16 год) Ключові компетентності: соціальна та громадянська, екологічна, здоров’язбережувальна Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з іншими, уможливлює обмін ідеями та інформацією, обговорює особливості взаємодії особистості та групи, демонструє розуміння потреби працювати разом; Екологічна безпека та сталий розвиток: наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток, обговорює участь у шкільних екологічних заходах; Здоров’я і безпека: ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини, прогнозує наслідки необачної поведінки в інтернеті, впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя; Підприємливість та фінансова грамотність: розповідає про доцільне використання кишенькових грошей. |
|||||||||
№ з/п |
Дата |
Тематика спілкування. Тема. Підтема. |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Очікуванні результати/ Д.з.
|
||||
Лексика |
Граматика |
Читання зорове сприймання |
Аудіювання Сприймання на слух |
Мовлення Усна взаємодія
|
Письмо Писемне продукування |
||||
1 |
|
Звички харчування p.76-77
|
habit, vegetarian, light, to someone's taste, bowl, chopsticks, fork, knife, specialty, spoon, taste, tissue, vegetarian, eating habit, light food Australia, France, Egypt, Germany, Italy, Japan, Saudi Arabia, the USA |
|
Ex.2,p.76 Ex.3,p.77
|
Ex.1,p.76
|
Ex.4,p.77
|
WB Ex.1,p.57 Ex.2,p.57 Ex.3,p.57
|
знають лексику уроку, вміти розповісти про свої смаки Ex.1,2 p.57 АВ
|
2 |
|
Гарні манери p.78
|
|
|
|
Ex.1,p.78
|
Ex.2,p.78
|
Ex.1,p.78
WB Ex.1,p.59
|
знають лексику, вміють розповісти про гарні та погані манери Ex.3 p.57-58 АВ |
3 |
|
Здорова їжа p.79-80 |
bean diet energy food group grain necessary to digest |
|
Ex.2,p.79
|
|
Ex.1,p.79 Ex.3,p.80 Ex.4,p.80
|
WB Ex.1,p.60 Ex.2,p.60 Ex.3,p.60 Ex.4,p.60-61
|
знають лексику, розуміють адаптивні тексти з теми, відповідають на питання Ex.4 p.58 АВ |
4 |
|
Улюблена їжа p.81 |
milk, apples, sugar, salt, tomatoes, biscuits, juice, eggs all, both, a few, a lot of/lots of, some, any |
ALL, BOTH, A FEW, A LOT OF/LOTS OF |
|
|
|
Ex.1,p.81 Ex.2,p.81 Ex.3,p.81
|
вміють вживати ALL, BOTH, A FEW, A LOT OF/LOTS OF Ex.1,2 p.59 АВ |
5 |
|
На кухні p.82 |
compost home-made |
|
|
Ex.1,p.82 Ex.2,p.82 WB Ex.1,p.62 |
Ex.3,p.82
|
WB Ex.2,p.63 |
знають лексику,вміють працювати в п Ex.1,2 p.60 АВ арах
|
6 |
|
Кухонне приладдя p.83 |
fork knife tablespoon desserts poon plate bowl glass cup frying pan saucepan grater apron oven glove fridge cooker oven blender microwave kettle chopping board |
|
Ex.1,p.83
|
Ex.1,p.83
|
Ex.2,p.83
|
Ex.2,p.83
WB Ex.1,p.64 Ex.2,p.64 Ex.3,p.65 |
вміють запитати та відповісти про приготування їжі Ex.3 p.60 АВ |
7 |
|
В кав’ярні p.84 |
|
FUTURE SIMPLE, BE GOING TO, PRESENT CONTINUOUS |
|
|
|
Ex.1,p.84 Ex.2,p.84
|
вміють розповідати про прийоми їжі Ex.4p.60-61 АВ |
8 |
|
Готуємо разом p.85
|
|
|
|
Ex.1,p.85
|
Ex.2,p.85
|
WB Ex.1,p.66
|
вміють розповісти про продукти, та приготування їжі Ex.5p.61 АВ |
9 |
|
Мої смаки p.86 |
|
|
Ex.1,p.86 Ex.2,p.86
|
|
|
WB Ex.1,p.67
|
вміють складати діалоги за темою Ex.1p.62 АВ |
10 |
|
Повторення. В супермаркеті p.87 |
microwave, oven, fork, spoon, jar, cup, fridge, blender |
|
|
|
Ex.4,p.87
|
Ex.1,p.87 Ex.2,p.87 Ex.3,p.87
WB Ex.1,p.68 Ex.2,p.68
|
вміють написати рецепт Ex.2 p.63 АВ |
11 |
|
Повторення Улюблена їжа p.88 |
lamb, salmon, compost, chopsticks, peel, bake, digests, home-made |
|
|
|
Ex.8,p.88
|
Ex.5,p.88 Ex.6,p.88 Ex.7,p.88
|
пригадують вивчений матеріал, поговорити про прийоми їжі Ex.2p.63 АВ |
12 |
|
Повторення Пікнік p.88-89
|
|
|
|
|
Ex.10,p.88 Ex.11,p.89
|
Ex.9,p.88
WB Ex.7,p.71 Ex.8,p.71 |
вміють запитати та відповісти про приготування їжі Ex.3p.63 АВ |
13 |
|
Проєктна робота. p.89 |
|
|
|
|
Ex.12,p.89
|
|
вміють працювати в групах Ex.1p.64 АВ |
14 |
|
Захист проєктної роботи |
|
|
|
|
|
|
Ex.2p.64 АВ |
15 |
|
Діагностична робота №5 |
|||||||
16 |
|
Урок узагальнення знань p.90 |
|
|
|
|
|
Ex.1,p.90 Ex.2,p.90 Ex.3,p.90 Ex.4,p.90
|
узагальнили знання, виконавши завдання Ex.3,4p.65АВ |
ТЕМА 6. BIGGER! STRONGER! FASTER! (19 год) Ключові компетентності: соціальна та громадянська, екологічна, здоров’язбережувальна Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність: розвиває в учнів готовність до співпраці, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок; Екологічна безпека та сталий розвиток: обговорює участь у шкільних екологічних заходах; Здоров’я і безпека: ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини, прогнозує наслідки необачної поведінки в інтернеті, впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя; Підприємливість та фінансова грамотність: розповідає про доцільне використання кишенькових грошей.
|
|||||||||
№ з/п |
Дата |
Тематика спілкування. Тема. Підтема. |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Очікуванні результати/ Д.з
|
||||
Лексика |
Граматика |
Читання зорове сприймання |
Аудіювання Сприймання на слух |
Мовлення Усна взаємодія
|
Письмо Писемне продукування |
||||
17 |
|
Спорт p.92-93
|
habit, vegetarian, light, to someone's taste, bowl, chopsticks, fork, knife, specialty, spoon, taste, tissue, vegetarian, eating habit, light food, Australia, France, Egypt, Germany, Italy, Japan, Saudi Arabia, the USA |
|
Ex.2,p.76 Ex.3,p.77
|
Ex.1,p.76
|
Ex.4,p.77
|
WB Ex.1,p.57 Ex.2,p.57 Ex.3,p.57
|
знати лексику, вміти розповісти про своє улюблене заняття Ex.1,2 p.72 AB |
18 |
|
Спорт для здоров’я. p.94
|
|
|
|
Ex.1,p.78
|
Ex.2,p.78
|
Ex.1,p.78
WB Ex.1,p.59
|
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації Ex.3,4p.73 AB |
19 |
|
Види спорту p.95 |
Bean, diet energy food group grain necessary to digest |
|
Ex.2,p.79
|
|
Ex.1,p.79 Ex.3,p.80 Ex.4,p.80
|
WB Ex.1,p.60 Ex.2,p.60 Ex.3,p.60 |
вміти розповісти про улюблений вид спорту Ex.5p.73 AB |
20 |
|
Улюблені ігри p.96
|
milk, apples, sugar, salt, tomatoes, biscuits, juice, eggs all, both, a few, a lot of/lots of, some, any |
ALL, BOTH, A FEW, A LOT OF/LOTS OF |
|
|
|
Ex.1,p.81 Ex.2,p.81 Ex.3,p.81
|
вміти прочитати з отриманням інформації |
21 |
|
Улюблені ігри p.97 |
compost home-made |
|
|
Ex.1,p.82 Ex.2,p.82 |
Ex.3,p.82
|
WB Ex.2,p.63 |
вміти спілкуватись в парах за темою Ex.1,2p.74 AB |
22 |
|
Улюблений вид спорту p.98-99
|
fork knife tablespoon desserts poon plate bowl glass cup frying pan saucepan grater apron oven glove fridge cooker oven blender microwave kettle chopping |
|
Ex.1,p.83
|
Ex.1,p.83
|
Ex.2,p.83
|
Ex.2,p.83
|
вміти працювати в парах, розповідаючи про свій вид спорту Ex.1,2p.75AB |
23 |
|
Я грав у теніс з другої до четвертої.
|
|
FUTURE SIMPLE, BE GOING TO, |
|
|
|
Ex.1,p.84 Ex.2,p.84
|
вміти вживати вивчені граматичні структури Ex.3p.76AB |
24 |
|
Олімпійські ігри p.100
|
|
|
|
Ex.1,p.85
|
Ex.2,p.85
|
WB Ex.1,p.66
|
знати лексику, вміти спілкуватись в групах за темою уроку Ex.1,2p.77AB |
25 |
|
Ігри та спорт p.101 |
|
|
Ex.1,p.86 Ex.2,p.86
|
|
|
WB Ex.1,p.67
|
вміти називати спортивне обладнання Ex.3p.78AB |
26 |
|
Ігри моїх друзів p.102
|
microwave, oven, fork, spoon, jar, cup, fridge, blender |
|
|
|
Ex.4,p.87
|
Ex.1,p.87 Ex.2,p.87 Ex.3,p.87
|
вміти розповісти про свій минулий вікенд Ex.1,2p.79AB |
27 |
|
Інтерв’ю p.103 |
lamb, salmon, compost, chopsticks, peel, bake, digests, home-made |
|
|
|
Ex.8,p.88
|
Ex.5,p.88 Ex.6,p.88 Ex.7,p.88 |
вміти взяти інтерв’ю у друга про спорт Ex.3p.79AB |
28 |
|
Спорт в моєму житті p.104
|
|
|
|
|
Ex.10,p.88 Ex.11,p.89
|
Ex.9,p.88
WB Ex.7,p.71 Ex.8,p.71 |
вміти прочитати текст з розумінням прочитаного Ex.1,2p.80AB |
29 |
|
Повторення Спорт p.105-106
|
|
|
|
|
Ex.12,p.89
|
|
пригадати вивчений матеріал, поговорити про спорт Ex.1,2p.81AB |
30 |
|
Повторення Спорт та ігри p.106
|
|
|
|
|
|
|
пригадати вивчений матеріал, поговорити про спорт Ex.1,2p.82AB |
31
|
|
Повторення та узагальнення Спорт p.106-107 |
|
|
|
|
|
|
пригадати вивчений матеріал, поговорити про спорт Ex.3p.82AB |
32 |
|
Проєктна робота. p.107 |
|
|
|
|
|
|
вміють працювати в групах Ex.4p.83AB |
33 |
|
Захист проєкту |
|
|
|
|
|
|
Ex.5p.84AB |
34 |
|
Діагностична робота №6 |
Ex.6p.85AB |
||||||
35 |
|
Урок узагальнення знань p.108 |
|
|
|
|
|
Ex.1,p.108 Ex.2,p.108 Ex.3,p.108 Ex.4,p.108 |
узагальнили знання, виконавши завдання Ex.7p.86AB |
ТЕМА 7. HAVE YOU BEEN TO THE CAPITAL? (18год) Ключові компетентності: Соціальна та громадянська компетентності, спілкування Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність, спілкування: свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими потребами; Екологічна безпека та сталий розвиток: обговорює участь у шкільних екологічних заходах; Здоров’я і безпека: впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя; Підприємливість та фінансова грамотність: демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту.
|
|||||||||
№ з/п |
Дата |
Тематика спілкування. Тема. Підтема. |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Очікуванні результати/ Д.з.
|
||||
Лексика |
Граматика |
Читання зорове сприймання |
Аудіювання Сприймання на слух |
Мовлення Усна взаємодія
|
Письмо Писемне продукування |
||||
36 |
|
Столиці p.110-111 |
Cairo Egypt Mexico origin sight eastern Egyptian fascinating northern royal southern western to inspire to landscape to locate |
|
Ex.1,p.110 Ex.2,p.110
Ex.4,p.111
|
Ex.1,p.110 Ex.2,p.110
|
Ex.5,p.111
|
Ex.3,p.110
WB Ex.1,p.87 Ex.2,p.87
|
знати лексику, вміти знаходити інформацію про міста та країни Ex.1,2p.87AB |
37 |
|
Пам’ятки p.112 |
monument, landmarks, sculptures, column, amphitheatre, entrance, parliament government, place of interest, entrance, landmarks, frescoes |
|
Ex.1,p.112 Ex.2,p.112
|
Ex.1,p.112 Ex.2,p.112
|
|
Ex.3,p.112 Ex.4,p.112
WB Ex.1,p.88 Ex.2,p.88
|
вміти розповісти про пам’ятки в місті Ex.3 p.87 AB
|
38 |
|
Визначні місця р.113-114
|
elections law skyscraper wobbly to collapse to destroy to fix to twist |
|
Ex.2,p.113
|
Ex.2,p.113
|
Ex.1,p.113
|
Ex.3,p.114
WB Ex.1,p.89
|
вміти прочитати з отриманням інформації Ex.1,2p.88AB
|
39 |
|
Будівлі в місті р.114
|
|
|
|
|
Ex.4,p.114 Ex.5,p.114 Ex.6,p.114
|
|
вміти розповісти про міста, зображені на малюнках Ex..3,1p.88-89AB
|
40 |
|
Столиці р.115 |
St Paul’s Cathedral, the Kyiv-Pechersk Lavra, the Mariinskyi Palace, Shakespeare’s Globe, Buckingham Palace, the Prince Volodymyr Monument, the British Museum, the Bohdan Khmelnytskyi Monument |
|
Ex.7,p.115
|
|
Ex.9,p.115
|
Ex.8,p.115
|
знати пам’ятки Лондона та Києва, вміти розповісти про них Ex.2p.89AB
|
41 |
|
Лондон р.116 |
|
PAST SIMPLE PASSIVE |
|
|
Ex.2,p.116
|
Ex.1,p.116 Ex.3,p.116
|
вміти складати Wh-questions до речень Ex.3p.90AB
|
42 |
|
Визначні місця Лондону р.117
|
Crown Jewels fountain Hyde Park masterpiece prison Speakers’ Corner tomb to bury to crown at the bottom |
|
|
Ex.1,p.117 Ex.2,p.117
|
Ex.3,p.117
|
WB Ex.1,p.91
|
вміти відповідати на Wh-questions до речень Ex.2p.91AB
|
43-44 |
|
Київ р.118 |
along, straight ahead, towards over, away, from, opposite, behind, near here, next to, in front of, on the corner of |
|
Ex.1,p.118 Ex.2,p.118
|
Ex.1,p.118 Ex.2,p.118
|
|
Ex.3,p.118 Ex.4,p.118
|
вміти використовувати в мовленні Ex.3p.92AB
|
45 |
|
Європа р.119 |
|
PRESENT PERFECT |
Ex.2,p.119
|
|
Ex.3,p.119
|
Ex.1,p.119
|
вміти розповісти в класі про країни, в яких були, місця, які відвідали Ex.3p.94AB
|
46 |
|
Музей в Вашингтоні р.120 |
|
|
Ex.1,p.120 Ex.2,p.120 Ex.3,p.120
|
|
Ex.2,p.120 Ex.4,p.120
|
WB Ex.1,p.94 Ex.2,p.94
|
вміти прочитати з отриманням інформації Ex.3p.96AB
|
47 |
|
Лондон р.121 |
|
|
|
|
Ex.2,p.121
|
Ex.1,p.121
|
вміти прочитати з отриманням інформації
Д.з. YouTube відео завдання
|
48 |
|
Повторення Міста р.122
|
|
|
|
Ex.2,p.122
|
Ex.1,p.122
|
Ex.3,p.122
|
узагальнити знання, виконавши завдання
Ex.4,p.122-123
|
49 |
|
Повторення Міста р.123-124
|
|
|
Ex.5,p.123
|
Ex.5,p.123
|
Ex.6,p.123 Ex.7,p.124
|
|
узагальнити знання, виконавши завдання Д.з.-Написати міні-есе “Fantastic city”
|
50 |
|
Повторення Міста р.125
|
|
|
|
|
Ex.8,p.125
|
Ex.9,p.125
WB Ex.3,p.96-97 |
узагальнити знання, виконавши завдання Д.з.-Скласти 6 запитань про міста світу
|
51 |
|
Проєктна робота. р.125 |
|
|
|
|
|
|
вміють працювати в групах Д.з.-Скласти своє ТОП 5 міст з дивовижними мсцями
|
52 |
|
Захист проєктної роботи. |
|
|
|
|
|
|
Wardwall online task |
53 |
|
Діагностична робота №7
|
|||||||
54 |
|
Урок узагальнення вивченого матеріалу р.126 |
|
|
|
|
|
Ex.1,p.126 Ex.2,p.126 Ex.3,p.126
|
вміють узагальнити знання, виконавши завдання Ex.4,p.126
|
ТЕМА 8. WHERE TO GO? (20год) + 4к.р Ключові компетентності: Соціальна та громадянська компетентності, креативність Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність, участь у креативній діяльності: формування члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, в парі, розвивати в учнів готовність до співпраці, демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу. Екологічна безпека та сталий розвиток: обговорює участь у шкільних екологічних заходах; Здоров’я і безпека: прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет, формулює правила безпеки онлайн спілкування; Підприємливість та фінансова грамотність: пояснює правила безпечної поведінки онлайн.
|
|||||||||
№ з/п |
Дата |
Тематика спілкування. Тема. Підтема. |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Очікуванні результати/ Д.з.
|
||||
Лексика |
Граматика |
Читання зорове сприймання |
Аудіювання Сприймання на слух |
Мовлення Усна взаємодія
|
Письмо Писемне продукування |
||||
55 |
|
Клімат в Україні р.128-129
|
advice document excursion reception desk sandals suggestion visa Arctic continental tropical plenty (of) to pack to get a visa |
|
Ex.2,p.128 Ex.3,p.128 Ex.4,p.129
|
|
Ex.1,p.128 Ex.5,p.129
|
WB Ex.1,p.98 Ex.2,p.98 Ex.3,p.99
|
вміти написати про свою подорож Ex.2p.98 AB
|
56 |
|
Подорож р.130 |
souvenirs, hire, holiday, tickets, packed, flight airport, luggage, travel insurance, to arrange, to book, to pack |
|
|
|
|
Ex.1,p.130 Ex.2,p.130 Ex.3,p.130
|
знати лексику, складати речення з новою лексикою Ex.3p.99AB
|
57 |
|
Подорожі р.131-133 |
birthplace composer concert festival musical pond terrific apart from personally to get lost |
|
Ex.2,p.131-132
Ex.3,p.133
|
|
Ex.1,p.131 Ex.4,p.133 Ex.5,p.133
|
WB Ex.1,p.101 Ex.2,p.101
|
вміти прочитати з отриманням інформації про країни Ex.3p100 AB
|
58 |
|
Екскурсії р.134 |
|
MIXED TENSES |
|
|
Ex.1,p.134
|
Ex.2,p.134 Ex.3,p.134 Ex.4,p.134 |
вміти утворити питальні речення з розповідних Ex.2p.101 AB
|
59 |
|
В аеропорту р.135 |
boarding pass check-in clerk departure gate passenger to cancel to delay to notice to be stuck |
Can Could |
Ex.2,p.135
|
Ex.3,p.135 Ex.4,p.135 Ex.5,p.135 |
Ex.1,p.135
|
WB Ex.1,p.103
|
вміти створити діалог з однокласниками за темою уроку Ex.3p.102 AB
|
60 |
|
В літаку р.136-137 |
to get on, a plane to get off, a plane, to fasten, your seat belt, to go through, passport control, to order a snack, take off |
|
Ex.1,p.136 Ex.2,p.136
|
Ex.1,p.136
|
|
Ex.3,p.136-137 Ex.4,p.137
|
знати лексику уроку, вміти складати речення з новою лексикою Ex.3p.103 AB
|
61 |
|
Валізи в подорож р.138 |
|
|
Ex.1,p.138
|
Ex.1,p.138
|
Ex.1,p.138 Ex.2,p.138 Ex.3,p.138
|
WB Ex.1,p.105 Ex.2,p.105
|
вміти правильно вживати вивчені артиклі зі словами Ex.1p.104 AB
|
62 |
|
Літні канікули р.139 |
|
|
Ex.1,p.139
|
|
Ex.1,p.139
|
Ex.2,p.139
|
вміти спілкуватися в групах, взяти інтерв’ю Ex.3p.105 AB
|
63 |
|
Повторення Подорожі р.140-141 |
advice, composers, festivals, gate, luggage, cancelled, choose, get lost, notice, personally |
|
|
Ex.1,p.140
|
Ex.4,p.141
|
Ex.2,p.140 Ex.3,p.140
|
вміти написати листа другу про свою подорож Ex.2p.106 AB
|
64 |
|
Повторення Подорожі р.142 |
|
|
|
|
Ex.5,p.142 Ex.7,p.142
|
Ex.6,p.142
|
узагальнити знання, виконавши завдання Ex.2b p.107 AB
|
65 |
|
Повторення Подорожі р.142-143 |
|
|
|
|
|
Ex.8,p.142-143 Ex.9,p.143 |
узагальнити знання, виконавши завдання Ex.4p.109 AB
|
66 |
|
Проєктна робота. р.143
|
|
|
|
|
Ex10,p143
|
|
вміють працювати в групі Ex.5p.110 AB
|
67 |
|
Захист проєктних робіт |
|
|
|
|
|
|
Ex.6p.110 AB
|
68 |
|
Діагностична робота №8
|
|||||||
69 |
|
Домашнє читання |
|
|
|
|
|
|
Опрацювати текст Д.з. Скласти план до прочитаного |
70 |
|
Урок повторення вивченого матеріалу р.144 |
|
|
|
|
|
GB Ex.2,p.78
|
виконати завдання для контролю Д.з.Скласти 3 запитання про подорожі |
71 |
|
Літній відпочинок в країнах світу |
|
|
|
|
Написати міні-есе “Country I’d like to visit” |
||
72 |
|
Контроль навичок письмового продукування/письмо |
|
|
|
|
|
||
73 |
|
Мої подорожі влітку. |
|
|
|
|
Скласти тематичний кросворд |
||
74 |
|
Контроль навичок усного продукування /говоріння |
|
|
|
|
|
||
75 |
|
Контроль навичок зорового сприймання/читання |
|
|
|
|
|
||
76 |
|
Контроль навичок сприймання на слух/аудіювання |
|
|
|
|
|
||
77 |
|
Словниковий урок-батл «Ми знавці англійської» |
|
|
|
|
Wordwall online task |
||
78 |
|
Урок корекції знань,умінь, навиків |
|
|
|
|
Liveworksheets task |
||
79 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
Опрацювати пісню “Summer comes” |
||
|
|
|
|
|
|
|
|