Календарно-тематичне планування з англійської мови для 6 класу НУШ на ІІ семестр за підручником Карпюк О. Д. – 2023 (4 год - 79) – 2023/2024н.р.

Про матеріал
Дане КТП з англійської мови на 6 клас орієнтоване на виконання завдань НУШ за навчальною програмою Редько.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з англійської мови для 6 класу на ІІ семестр за підручником  Карпюк О. Д. – 2023 (4 год - 79) – 2023/2024н.р.

ТЕМА 5. ARE YOU A VEGETARIAN? (16 год)

Ключові компетентності: соціальна та громадянська, екологічна, здоров’язбережувальна

Інтегровані змістовні лінії:

Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з іншими, уможливлює обмін ідеями та інформацією, обговорює особливості взаємодії

особистості та групи, демонструє розуміння потреби працювати разом;

Екологічна безпека та сталий розвиток: наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток, обговорює участь у шкільних екологічних заходах;

Здоров’я і  безпека: ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини, прогнозує наслідки необачної поведінки в інтернеті,    впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя;

Підприємливість та фінансова грамотність: розповідає про доцільне використання кишенькових грошей.

з/п

Дата

Тематика спілкування. Тема.

Підтема.

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Очікуванні результати/

Д.з.

 

Лексика

Граматика

Читання зорове сприймання

Аудіювання

Сприймання на слух

Мовлення

Усна взаємодія

 

Письмо

Писемне продукування

1

 

Звички харчування

p.76-77

 

habit, vegetarian,

light,  to someone's taste, bowl, chopsticks, fork, knife, specialty, spoon,

taste, tissue, vegetarian, eating habit, light food

Australia, France, Egypt, Germany, Italy, Japan, Saudi Arabia, the USA

 

Ex.2,p.76

Ex.3,p.77

 

 

Ex.1,p.76

 

Ex.4,p.77

 

WB

Ex.1,p.57

Ex.2,p.57

Ex.3,p.57

 

 

 

знають лексику уроку, вміти розповісти про свої смаки

Ex.1,2 p.57 АВ

 

2

 

Гарні манери

p.78

 

 

 

 

Ex.1,p.78

 

Ex.2,p.78

 

Ex.1,p.78

 

WB

Ex.1,p.59

 

знають лексику, вміють розповісти про гарні та погані манери

Ex.3 p.57-58 АВ

3

 

Здорова їжа

p.79-80

bean

diet

energy

food group

grain

necessary

to digest

 

Ex.2,p.79

 

 

Ex.1,p.79

Ex.3,p.80

Ex.4,p.80

 

 

WB

Ex.1,p.60

Ex.2,p.60

Ex.3,p.60

Ex.4,p.60-61

 

знають лексику, розуміють адаптивні тексти з теми, відповідають на питання

Ex.4 p.58 АВ

4

 

Улюблена їжа

p.81

milk, apples, sugar, salt, tomatoes, biscuits, juice, eggs

all, both, a few, a lot of/lots of, some, any

ALL, BOTH, A FEW, A LOT OF/LOTS OF

 

 

 

Ex.1,p.81

Ex.2,p.81

Ex.3,p.81

 

вміють вживати ALL, BOTH, A FEW, A LOT OF/LOTS OF

 Ex.1,2 p.59 АВ

5

 

На кухні

p.82

compost

home-made

 

 

 

 

 

Ex.1,p.82

Ex.2,p.82

WB

Ex.1,p.62

Ex.3,p.82

 

WB

Ex.2,p.63

знають лексику,вміють працювати в п Ex.1,2 p.60 АВ арах

 

6

 

Кухонне приладдя

p.83

fork knife tablespoon desserts poon plate bowl

glass cup frying pan saucepan grater apron oven glove fridge

cooker oven blender microwave

kettle chopping board

 

Ex.1,p.83

 

 

Ex.1,p.83

 

 

Ex.2,p.83

 

Ex.2,p.83

 

WB

Ex.1,p.64

Ex.2,p.64

Ex.3,p.65

вміють запитати та відповісти про приготування їжі

Ex.3 p.60 АВ

7

 

В кав’ярні

p.84

 

FUTURE SIMPLE, BE GOING TO, PRESENT CONTINUOUS

 

 

 

Ex.1,p.84

Ex.2,p.84

 

 

вміють розповідати про прийоми їжі

Ex.4p.60-61 АВ

8

 

Готуємо разом

p.85

 

 

 

 

Ex.1,p.85

 

Ex.2,p.85

 

WB

Ex.1,p.66

 

вміють розповісти про продукти, та приготування їжі

Ex.5p.61 АВ

9

 

Мої смаки

p.86

 

 

Ex.1,p.86

Ex.2,p.86

 

 

 

 

WB

Ex.1,p.67

 

вміють складати діалоги за темою

Ex.1p.62 АВ

10

 

Повторення. В супермаркеті

p.87

microwave, oven, fork, spoon, jar, cup, fridge, blender

 

 

 

Ex.4,p.87

 

Ex.1,p.87

Ex.2,p.87

Ex.3,p.87

 

WB

Ex.1,p.68

Ex.2,p.68

 

вміють написати рецепт

Ex.2 p.63 АВ

11

 

Повторення

Улюблена їжа

p.88

lamb, salmon, compost, chopsticks, peel, bake, digests,

home-made

 

 

 

Ex.8,p.88

 

Ex.5,p.88

Ex.6,p.88

Ex.7,p.88

 

 

пригадують вивчений матеріал, поговорити про прийоми їжі

Ex.2p.63 АВ

12

 

Повторення

Пікнік

p.88-89

 

 

 

 

 

Ex.10,p.88

Ex.11,p.89

 

Ex.9,p.88

 

WB

Ex.7,p.71

Ex.8,p.71

вміють запитати та відповісти про приготування їжі

Ex.3p.63 АВ

13

 

Проєктна робота.

p.89

 

 

 

 

Ex.12,p.89

 

 

вміють працювати в групах

Ex.1p.64 АВ

14

 

Захист проєктної роботи

 

 

 

 

 

 

Ex.2p.64 АВ

15

 

Діагностична робота №5

16

 

Урок узагальнення знань

p.90

 

 

 

 

 

Ex.1,p.90

Ex.2,p.90

Ex.3,p.90

Ex.4,p.90

 

узагальнили знання, виконавши завдання

Ex.3,4p.65АВ

ТЕМА 6. BIGGER! STRONGER! FASTER! (19 год)

Ключові компетентності: соціальна та громадянська, екологічна, здоров’язбережувальна

Інтегровані змістовні лінії:

Громадянська відповідальність: розвиває в учнів готовність до співпраці, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок;

Екологічна безпека та сталий розвиток: обговорює участь у шкільних екологічних заходах;

Здоров’я і  безпека: ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини, прогнозує наслідки необачної поведінки в інтернеті,    впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя;

Підприємливість та фінансова грамотність: розповідає про доцільне використання кишенькових грошей.

 

 

з/п

Дата

Тематика спілкування. Тема.

Підтема.

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Очікуванні результати/

Д.з

 

Лексика

Граматика

Читання зорове сприймання

Аудіювання

Сприймання на слух

Мовлення

Усна взаємодія

 

Письмо

Писемне продукування

17

 

Спорт

p.92-93

 

habit, vegetarian, light,  to someone's taste, bowl, chopsticks, fork, knife, specialty, spoon, taste, tissue, vegetarian, eating habit, light food, Australia, France, Egypt, Germany, Italy, Japan, Saudi Arabia, the USA

 

Ex.2,p.76

Ex.3,p.77

 

 

Ex.1,p.76

 

Ex.4,p.77

 

WB

Ex.1,p.57

Ex.2,p.57

Ex.3,p.57

 

 

 

знати лексику, вміти розповісти про своє улюблене заняття

Ex.1,2 p.72 AB

18

 

Спорт для здоров’я.

p.94

 

 

 

 

Ex.1,p.78

 

Ex.2,p.78

 

Ex.1,p.78

 

WB

Ex.1,p.59

 

розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації

Ex.3,4p.73 AB

19

 

Види спорту

p.95

Bean, diet energy

food group grain

necessary  to digest

 

Ex.2,p.79

 

 

Ex.1,p.79

Ex.3,p.80

Ex.4,p.80

 

 

WB

Ex.1,p.60

Ex.2,p.60

Ex.3,p.60

вміти розповісти про улюблений вид спорту

Ex.5p.73 AB

20

 

Улюблені ігри

p.96

 

milk, apples, sugar, salt, tomatoes, biscuits, juice, eggs

all, both, a few, a lot of/lots of, some, any

ALL, BOTH, A FEW, A LOT OF/LOTS OF

 

 

 

Ex.1,p.81

Ex.2,p.81

Ex.3,p.81

 

вміти прочитати з отриманням інформації

21

 

Улюблені ігри

p.97

compost

home-made

 

 

 

Ex.1,p.82

Ex.2,p.82

Ex.3,p.82

 

WB

Ex.2,p.63

вміти спілкуватись в парах за темою

Ex.1,2p.74 AB

22

 

Улюблений вид спорту

p.98-99

 

fork knife tablespoon desserts poon plate bowl

glass cup frying pan saucepan grater apron oven glove

fridge cooker oven blender

microwave kettle chopping

 

Ex.1,p.83

 

 

Ex.1,p.83

 

 

Ex.2,p.83

 

Ex.2,p.83

 

 

 

 

 

вміти працювати в парах, розповідаючи про свій вид спорту

Ex.1,2p.75AB

23

 

Я грав у теніс з другої до четвертої.

 

 

FUTURE SIMPLE, BE GOING TO,

 

 

 

Ex.1,p.84

Ex.2,p.84

 

 

вміти вживати вивчені граматичні структури

Ex.3p.76AB

24

 

Олімпійські ігри

p.100

 

 

 

 

Ex.1,p.85

 

Ex.2,p.85

 

WB

Ex.1,p.66

 

знати лексику, вміти спілкуватись в групах за

темою уроку

Ex.1,2p.77AB

25

 

Ігри та спорт

p.101

 

 

Ex.1,p.86

Ex.2,p.86

 

 

 

 

WB

Ex.1,p.67

 

вміти називати спортивне обладнання

Ex.3p.78AB

26

 

Ігри моїх друзів

p.102

 

microwave, oven, fork, spoon, jar, cup, fridge, blender

 

 

 

Ex.4,p.87

 

Ex.1,p.87

Ex.2,p.87

Ex.3,p.87

 

вміти розповісти про свій минулий вікенд

Ex.1,2p.79AB

27

 

Інтерв’ю

p.103

lamb, salmon, compost,

chopsticks, peel, bake,

digests, home-made

 

 

 

Ex.8,p.88

 

Ex.5,p.88

Ex.6,p.88

Ex.7,p.88

вміти взяти інтерв’ю у друга про спорт

Ex.3p.79AB

28

 

Спорт в моєму житті

p.104

 

 

 

 

 

Ex.10,p.88

Ex.11,p.89

 

Ex.9,p.88

 

WB

Ex.7,p.71

Ex.8,p.71

вміти прочитати текст з розумінням прочитаного

Ex.1,2p.80AB

29

 

Повторення

Спорт

p.105-106

 

 

 

 

 

Ex.12,p.89

 

 

пригадати вивчений матеріал, поговорити про спорт

Ex.1,2p.81AB

30

 

Повторення

Спорт та ігри

p.106

 

 

 

 

 

 

 

пригадати вивчений матеріал, поговорити про спорт

Ex.1,2p.82AB

31

 

 

 

 

 

 

Повторення та узагальнення Спорт

p.106-107

 

 

 

 

 

 

пригадати вивчений матеріал, поговорити про спорт

Ex.3p.82AB

32

 

Проєктна робота.

p.107

 

 

 

 

 

 

вміють працювати в групах

Ex.4p.83AB

33

 

Захист проєкту

 

 

 

 

 

 

Ex.5p.84AB

34

 

Діагностична робота №6

Ex.6p.85AB

35

 

Урок узагальнення знань

p.108

 

 

 

 

 

Ex.1,p.108

Ex.2,p.108

Ex.3,p.108

Ex.4,p.108

узагальнили знання, виконавши завдання

Ex.7p.86AB

ТЕМА 7. HAVE YOU BEEN TO THE CAPITAL? (18год)

Ключові компетентності:

Соціальна та громадянська компетентності, спілкування

Інтегровані змістовні лінії:

Громадянська відповідальність, спілкування: свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими потребами;

Екологічна безпека та сталий розвиток: обговорює участь у шкільних екологічних заходах;

Здоров’я і  безпека: впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя;

Підприємливість та фінансова грамотність: демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту.

 

з/п

Дата

Тематика спілкування. Тема.

Підтема.

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Очікуванні результати/

Д.з.

 

Лексика

Граматика

Читання зорове сприймання

Аудіювання

Сприймання на слух

Мовлення

Усна взаємодія

 

Письмо

Писемне продукування

36

 

Столиці

p.110-111

Cairo Egypt  Mexico

origin  sight  eastern

Egyptian  fascinating

northern  royal  southern  western to inspire  to landscape  to locate

 

Ex.1,p.110

Ex.2,p.110

 

Ex.4,p.111

 

Ex.1,p.110

Ex.2,p.110

 

 

Ex.5,p.111

 

Ex.3,p.110

 

WB

Ex.1,p.87

Ex.2,p.87

 

знати лексику, вміти знаходити інформацію про міста та країни

Ex.1,2p.87AB

37

 

Пам’ятки

p.112

monument, landmarks, sculptures, column, amphitheatre, entrance, parliament

government, place of interest, entrance, landmarks, frescoes

 

Ex.1,p.112

Ex.2,p.112

 

 

Ex.1,p.112

Ex.2,p.112

 

 

Ex.3,p.112

Ex.4,p.112

 

WB

Ex.1,p.88

Ex.2,p.88

 

 

 

вміти розповісти про пам’ятки в місті

Ex.3 p.87 AB

 

38

 

Визначні місця

р.113-114

 

elections  law

skyscraper wobbly

to collapse to destroy

to fix  to twist

 

Ex.2,p.113

 

Ex.2,p.113

 

Ex.1,p.113

 

Ex.3,p.114

 

WB

Ex.1,p.89

 

вміти прочитати з отриманням інформації

Ex.1,2p.88AB

 

39

 

Будівлі в місті

р.114

 

 

 

 

 

Ex.4,p.114

Ex.5,p.114

Ex.6,p.114

 

 

вміти розповісти про міста, зображені на малюнках

Ex..3,1p.88-89AB

 

40

 

Столиці

р.115

St Paul’s Cathedral, the Kyiv-Pechersk Lavra, the Mariinskyi Palace, Shakespeare’s

Globe, Buckingham Palace, the Prince Volodymyr Monument, the British Museum,

the Bohdan Khmelnytskyi Monument

 

Ex.7,p.115

 

 

Ex.9,p.115

 

Ex.8,p.115

 

 

 

 

 

 

знати пам’ятки Лондона та Києва, вміти розповісти про них

Ex.2p.89AB

 

41

 

Лондон

р.116

 

PAST SIMPLE PASSIVE

 

 

Ex.2,p.116

 

Ex.1,p.116

Ex.3,p.116

 

 

вміти складати Wh-questions  до речень

Ex.3p.90AB

 

42

 

Визначні місця Лондону

р.117

 

Crown Jewels fountain Hyde Park masterpiece  prison

Speakers’ Corner tomb  to bury

to crown at the bottom

 

 

Ex.1,p.117

Ex.2,p.117

 

Ex.3,p.117

 

WB

Ex.1,p.91

 

вміти відповідати на Wh-questions  до речень

Ex.2p.91AB

 

43-44

 

Київ

р.118

along, straight ahead, towards over, away, from, opposite,

behind, near here, next to, in front of, on the corner of

 

Ex.1,p.118

Ex.2,p.118

 

Ex.1,p.118

Ex.2,p.118

 

 

Ex.3,p.118

Ex.4,p.118

 

 

 

вміти використовувати в мовленні

Ex.3p.92AB

 

45

 

Європа

р.119

 

PRESENT PERFECT

Ex.2,p.119

 

 

Ex.3,p.119

 

Ex.1,p.119

 

 

вміти розповісти в класі про країни, в яких були, місця, які відвідали

Ex.3p.94AB

 

46

 

Музей в Вашингтоні

р.120

 

 

Ex.1,p.120

Ex.2,p.120

Ex.3,p.120

 

 

Ex.2,p.120

Ex.4,p.120

 

WB

Ex.1,p.94

Ex.2,p.94

 

вміти прочитати з отриманням інформації

Ex.3p.96AB

 

47

 

Лондон

р.121

 

 

 

 

Ex.2,p.121

 

Ex.1,p.121

 

вміти прочитати з отриманням інформації

 

Д.з. YouTube відео завдання

 

 

48

 

Повторення

Міста

р.122

 

 

 

 

Ex.2,p.122

 

Ex.1,p.122

 

Ex.3,p.122

 

 

узагальнити знання, виконавши завдання

 

Ex.4,p.122-123

 

 

49

 

Повторення

Міста

р.123-124

 

 

 

Ex.5,p.123

 

Ex.5,p.123

 

Ex.6,p.123

Ex.7,p.124

 

 

 

узагальнити знання, виконавши завдання

Д.з.-Написати міні-есе “Fantastic city”

 

50

 

Повторення

Міста

р.125

 

 

 

 

 

Ex.8,p.125

 

Ex.9,p.125

 

WB

Ex.3,p.96-97

узагальнити знання, виконавши завдання

Д.з.-Скласти 6 запитань про міста світу

 

 

51

 

Проєктна робота.

р.125

 

 

 

 

 

 

вміють працювати в групах

Д.з.-Скласти своє ТОП 5 міст з дивовижними мсцями

 

 

52

 

Захист проєктної роботи.

 

 

 

 

 

 

Wardwall online task

53

 

Діагностична робота №7

 

54

 

Урок узагальнення вивченого матеріалу

р.126

 

 

 

 

 

Ex.1,p.126

Ex.2,p.126

Ex.3,p.126

 

вміють узагальнити знання, виконавши завдання

Ex.4,p.126

 

 

ТЕМА 8. WHERE TO GO? (20год) + 4к.р

Ключові компетентності:

Соціальна та громадянська компетентності, креативність

Інтегровані змістовні лінії:

Громадянська відповідальність, участь у креативній діяльності: формування члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, в парі, розвивати в учнів готовність до співпраці, демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу.

Екологічна безпека та сталий розвиток: обговорює участь у шкільних екологічних заходах;

Здоров’я і  безпека: прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет, формулює правила безпеки онлайн спілкування;

Підприємливість та фінансова грамотність: пояснює правила безпечної поведінки онлайн.

 

з/п

Дата

Тематика спілкування. Тема.

Підтема.

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Очікуванні результати/

Д.з.

 

Лексика

Граматика

Читання зорове сприймання

Аудіювання

Сприймання на слух

Мовлення

Усна взаємодія

 

Письмо

Писемне продукування

55

 

Клімат в Україні

р.128-129

 

advice  document excursion reception desk sandals  suggestion visa Arctic continental tropical plenty (of)

to pack  to get a visa

 

Ex.2,p.128

Ex.3,p.128

Ex.4,p.129

 

 

 

Ex.1,p.128

Ex.5,p.129

 

 

WB

Ex.1,p.98

Ex.2,p.98

Ex.3,p.99

 

вміти написати про свою подорож

Ex.2p.98 AB

 

56

 

Подорож

р.130

souvenirs, hire, holiday, tickets, packed, flight

airport, luggage, travel insurance, to arrange, to book, to pack

 

 

 

 

Ex.1,p.130

Ex.2,p.130

Ex.3,p.130

 

знати лексику, складати речення з новою лексикою

Ex.3p.99AB

 

57

 

Подорожі

р.131-133

birthplace composer concert  festival  musical pond terrific  apart from personally to get lost

 

Ex.2,p.131-132

 

Ex.3,p.133

 

 

Ex.1,p.131

Ex.4,p.133

Ex.5,p.133

 

 

WB

Ex.1,p.101

Ex.2,p.101

 

вміти прочитати з отриманням інформації про країни

Ex.3p100 AB

 

58

 

Екскурсії

р.134

 

MIXED TENSES

 

 

Ex.1,p.134

 

Ex.2,p.134

Ex.3,p.134

Ex.4,p.134

вміти утворити питальні речення з розповідних

Ex.2p.101 AB

 

59

 

В аеропорту

р.135

boarding pass check-in clerk

departure  gate  passenger  to cancel  to delay  to notice

to be stuck

Can

Could

Ex.2,p.135

 

Ex.3,p.135

Ex.4,p.135

Ex.5,p.135

Ex.1,p.135

 

WB

Ex.1,p.103

 

вміти створити діалог з однокласниками за темою уроку

Ex.3p.102 AB

 

60

 

В літаку

р.136-137

to get on, a plane to get off, a plane,  to fasten, your seat belt, to go through, passport  control, to order a snack, take off

 

Ex.1,p.136

Ex.2,p.136

 

 

Ex.1,p.136

 

 

Ex.3,p.136-137

Ex.4,p.137

 

 

знати лексику уроку, вміти складати речення з новою лексикою

Ex.3p.103 AB

 

 

61

 

Валізи в подорож

р.138

 

 

Ex.1,p.138

 

Ex.1,p.138

 

Ex.1,p.138

Ex.2,p.138

Ex.3,p.138

 

WB

Ex.1,p.105

Ex.2,p.105

 

вміти правильно вживати вивчені артиклі зі словами

Ex.1p.104 AB

 

62

 

Літні канікули

р.139

 

 

Ex.1,p.139

 

 

Ex.1,p.139

 

Ex.2,p.139

 

 

вміти спілкуватися в групах, взяти інтерв’ю

Ex.3p.105 AB

 

63

 

Повторення

Подорожі

р.140-141

advice, composers,

festivals, gate, luggage,

cancelled, choose, get

lost, notice, personally

 

 

Ex.1,p.140

 

Ex.4,p.141

 

Ex.2,p.140

Ex.3,p.140

 

вміти написати листа другу про свою подорож

Ex.2p.106 AB

 

64

 

Повторення

Подорожі

р.142

 

 

 

 

Ex.5,p.142

Ex.7,p.142

 

Ex.6,p.142

 

узагальнити знання, виконавши завдання

Ex.2b p.107 AB

 

65

 

Повторення

Подорожі

р.142-143

 

 

 

 

 

Ex.8,p.142-143

Ex.9,p.143

узагальнити знання, виконавши завдання

Ex.4p.109 AB

 

66

 

Проєктна робота.

р.143

 

 

 

 

 

Ex10,p143

 

 

вміють працювати в групі

Ex.5p.110 AB

 

67

 

Захист проєктних робіт

 

 

 

 

 

 

Ex.6p.110 AB

 

68

 

Діагностична робота №8

 

69

 

Домашнє читання

 

 

 

 

 

 

Опрацювати текст

Д.з. Скласти план до прочитаного

70

 

Урок повторення вивченого матеріалу

р.144

 

 

 

 

 

GB

Ex.2,p.78

 

виконати завдання для контролю

Д.з.Скласти 3 запитання про подорожі

71

 

Літній відпочинок в країнах світу

 

 

 

 

Написати міні-есе “Country I’d like to visit”

72

 

Контроль навичок письмового продукування/письмо

 

 

 

 

 

73

 

Мої подорожі влітку.

 

 

 

 

Скласти тематичний кросворд

74

 

Контроль навичок усного продукування /говоріння

 

 

 

 

 

75

 

Контроль навичок зорового сприймання/читання

 

 

 

 

 

76

 

Контроль навичок сприймання на слух/аудіювання

 

 

 

 

 

77

 

Словниковий урок-батл «Ми знавці англійської»

 

 

 

 

Wordwall online task

78

 

Урок корекції знань,умінь, навиків

 

 

 

 

Liveworksheets task

79

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

Опрацювати пісню “Summer comes”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ярмоленко Оксана Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Англійська мова (6-й рік навчання) 6 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
21 січня
Переглядів
3251
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку