Календарно-тематичне планування з англійської мови
для учнів 5-Б класa за підручником А. Несвіт
І семестр ( 3 години на тиждень )
Змістова лінія |
||||||||||||||||||||
Тема 1: Я, моя родина , мої друзі. |
||||||||||||||||||||
1 |
03.09 |
Моя родина та друзі. Введення ЛО |
Особистісна |
Впр.1 Ст.4мої родинні зв'язки професії батьків мої друзі та їхні уподобання |
|
|
Наводить прикладивнескусвоєїродини у сталийрозвиток. |
Розповідає про розподілобов’язків у родині. |
Аргументуєнеобхідністьдотриманняособистоїгігієни. |
Демонструєрозумінняцінностіпраці та працьовитості для досягненнядобробуту |
Впр.2, Ст.4 Впрп.5, Ст.5 |
|
Впр.3, 4, ст.5 |
|
Впр.6, ст.5 |
|||||
2 |
04.09 |
Моя родина. Розвиток навичок аудіювання. |
Осо-бистісна |
Впр.5, ст.8 мої родинні зв'язки професії батьків мої друзі та їхні уподобання |
Learning Strategies: Building up a TextGrammar Lab: Degrees of Comparison of the Adjectives |
|
Наводить прикладивнескусвоєїродини у сталийрозвиток. |
Розповідає про розподілобов’язків у родині. |
Аргументуєнеобхідністьдотриманняособистоїгігієни. |
Демонструєрозумінняцінностіпраці та працьовитості для досягненнядобробуту |
Впр.2, Ст.6 |
Впр.1, ст.6 |
Впр.3, Ст.7 |
Впр.4, ст.8 |
Впр.7, ст.9 |
|||||
3 |
05.09 |
Мій найкращий друг. Розвиток навичок читання. |
Осо-бис-тіс-на |
|
|
Соціальна та громадянськакомпетентності |
|
|
Формулюєособистіціннісніпріоритети |
|
Впр.2, Ст.9 Впр.4, 5, ст.10 |
Впр.1, ст.9 |
Впр.3, Ст.9 |
|
Впр.6, ст.10 |
|||||
4 |
10.09 |
Риси характеру. Розвиток навичок діалогічного мовлення. |
Осо-бис-тіс-на |
Впр.1, Ст.10 |
|
Соціальна та громадянськакомпетентності |
|
|
Формулюєособистіціннісніпріоритети |
|
Впр.1, в Ст.11 Впр.4, 5, Ст.12 |
|
Впр.3, ст.11 |
|
Впр.7, ст.12 |
|||||
5 |
11.09 |
Риси характеру необхідні для життя всуспільстві. Аудіювання знайомих структур |
Осо-бис-тіс-на |
|
LearningStrategies: AnInterview |
Соціальна та громадянсь-ка компетентності |
|
|
Формулюєособистіціннісніпріоритети |
|
Впр.1, 2, ст.12-13 |
|
Впр.3, ст.13 |
Впр.4, ст.14 |
Впр.6, ст.14 |
|||||
6 |
12.09 |
Професії членів родини. Розвиток навичок граматики. |
Осо-бис-тіс-на |
Впр.1 ст.15 |
Grammar Lab: Present Simple Tense / Present Continuous TenseSee Grammar Reference pp. 211 |
Соціальна та громадянськакомпетентності |
|
|
Формулюєособистіціннісніпріоритети |
|
Впр.2, ст.15 Впр.5, 6, ст.17 |
Впр.3, ст. 16 |
|
Впр.4, ст.16
|
Впр.7, Ст.18 |
|||||
7 |
17.09 |
Професії членів родини. Виконання граматичних вправ |
Осо-бис-тіс-на |
Впр.1 Ст.18 Впр.3 Ст.19 |
Grammar: PastSimpleTense Ст.19 |
Соціальна та громадянськакомпетентності |
|
|
Формулюєособистіціннісніпріоритети |
|
Впр.2 Ст.18-19 Впр4 Ст.20 |
|
|
|
Впр.5 Ст.20 |
|||||
8 |
18.09 |
Родичи. Дідусі. Лексико-граматичний практикум |
Осо-бис-тіс-на |
|
|
Соціальна та громадянсь-ка компетентності |
|
|
Формулюєособистіціннісніпріоритети |
|
Впр.1 Ст.20 |
Впр.4 Ст. 22 |
Впр.2, Ст.21 |
Впр.3 Ст.21 |
Впр.6 Ст.22 |
|||||
9 |
19.09 |
Моя родина та друзі. Розвиток навичок граматики. |
Осо-бис-тіс-на |
|
|
Наводить прикладивнескусвоєїродини у сталийрозвиток. |
Розповідає про розподілобов’язків у родині. |
Аргументуєнеобхідністьдотриманняособистоїгігієни. |
Демонструєрозумінняцінностіпраці та працьовитості для досягненнядобробуту |
|
Впр.2 Ст.23 |
|
Впр.4 Ст.23 |
Впр.1,3 Ст.23 |
Впр.5 Ст.24 |
|||||
10 |
24.09 |
Я,моя родина,мої друзі. Узагальнення й систематизація вивченого матеріалу з теми |
|
|
|
|
|
|
|
За завданнямивчителя. (тестові завдання) |
|
|||||||||
Тема 2: Одяг. |
||||||||||||||||||||
11 |
25.09 |
Одяг якій ми носимо. Введення ЛО |
Осо-бис-тіс-на |
Впр.1 Ст.28 |
|
Ініціативність і підприємливість |
|
|
Пояснюєвибіродягузалежновідпогоди . |
Співвідноситьвласні потреби з можливостямисімейного бюджету |
Впр.2 Ст.28 |
Впр.3 Ст. 29 Впр.4 Ст. 29 |
Впр.3 Ст.29 |
|
Впр.6 Ст.30 |
|||||
12 |
26.09 |
Одяг. Формування граматичних навичок |
Осо-бис-тіс-на |
|
|
Ініціативність і підприємливість |
|
|
Пояснюєвибіродягузалежновідпогоди . |
Співвідноситьвласні потреби з можливостямисімейного бюджету |
Впр.1 Ст.30 Впр.3, 4, Ст.31 |
|
Впр.2 Ст.30 |
|
Впр.5, Ст.31-32 |
|||||
13 |
01.10 |
Шкільний одяг. Розвиток навичок мовлення.
|
Осо-бис-тіс-на |
Впр.1 Ст.32 |
|
Ініціативність і підприємливість |
|
|
Пояснюєвибіродягузалежновідпогоди . |
Співвідноситьвласні потреби з можливостямисімейного бюджету |
Впр.4 Ст.34 |
Впр.3 Ст. 34 |
Впр.3 Ст.33 |
Впр.2 Ст.33 |
Впр.6, Ст. 34 |
|||||
14 |
02.10 |
Одяг для різної погоди. Розвиток навичок граматики. |
Осо-бис-тіс-на |
Впр.1 Ст.35 |
Learning Strategies: Asking for Advice Grammar Lab: to Be Going to DoSmthSee Grammar Reference p. 213.
|
Ініціативність і підприємливість |
|
|
Пояснюєвибіродягузалежновідпогоди . |
Співвідноситьвласні потреби з можливостямисімейного бюджету |
Впр.1 Ст.35 Впр.4 Ст.36-37 |
Впр.2 Ст. 35-36 |
|
|
Впр.5 Ст.37 |
|||||
15 |
03.10 |
Одяг для різної погоди. Складання монологічної розповіді |
Осо-бис-тіс-на |
|
|
Ініціативність і підприємливість |
|
|
Пояснюєвибіродягузалежновідпогоди . |
Співвідноситьвласніпотреби з можливостямисімейногбюджету |
Впр.4 Ст.38 |
Впр.2 Ст.38 |
Впр.3 Ст.38 |
Впр.12 Ст.37 |
Впр.5 Ст.39 |
|||||
16 |
08.10 |
Шкільний одяг. Розвиток навичок мовлення.
|
Осо-бис-тіс-на |
Впр.3 Ст.40 |
|
Ініціативність і підприємливість |
|
|
Пояснюєвибіродягузалежновідпогоди . |
Співвідноситьвласні потреби з можливостямисімейного бюджету |
Впр.2 Ст.40 Впр.4 Ст.40-41 |
Впр.1 Ст. 39 |
Впр.1 Ст. 39 |
|
Впр.5 Ст.41 |
|||||
17 |
09.10 |
Одяг для різної погоди. Розвиток навичок граматики. |
Осо-бис-тіс-на |
|
Learning Strategies: Asking for Advice Grammar Lab: to Be Going to DoSmthSee Grammar Reference p. 213.
|
Ініціативність і підприємливість |
|
|
Пояснюєвибіродягузалежновідпогоди . |
Співвідноситьвласні потреби з можливостямисімейного бюджету |
Впр.3 Ст.42 |
Впр.1 Ст. 41 |
|
Впр.4 Ст.42 |
Впр.6 Ст.42-43 |
|||||
18 |
10.10 |
Улюблений одяг. Вдосконалення навичок переказу |
Осо-бис-тіс-на |
Впр.3 Ст.44-45 |
|
Ініціативність і підприємливість |
|
|
Пояснюєвибіродягузалежновідпогоди . |
Співвідноситьвласніпотреби з можливостямисімейногбюджету |
Впр.1 Ст.43 |
Впр.2 Ст. 43 |
|
|
Впр.7 Ст.45 |
|||||
19 |
16.10 |
Одяг. Розвиток навичок граматики. |
Осо-бис-тіс-на |
|
|
Ініціативність і підприємливість |
|
|
Пояснюєвибіродягузалежновідпогоди . |
Співвідноситьвласні потреби з можливостямисімейного бюджету |
Впр.2 Ст.46 |
Впр.1 Ст. 45 |
Впр.1 Ст.45 |
Впр.3 Ст.46 |
Впр.5 Ст.47 |
|||||
20 |
17.10 |
Одяг. Узагальнення й систематизація вивченого матеріалу з теми |
|
|
|
|
|
|
|
За завданнямивчителя. (тестові завдання) |
|
|||||||||
Тема 3: Харчування. |
||||||||||||||||||||
21 |
22.10 |
Їжа. Введення ЛО |
Осо-бис-тіс-на |
продуктихарчуванняулюблені страви страви в Україні та ВеликійБританії |
Grammar Lab: Countable and Uncountable Nouns |
Ініціативність і підприємливість |
|
|
Обговорюєвибірпродуктів, корисних для здоров ’ я . |
Розподіляєкошти на продуктихарчування . |
Впр.2 Ст.53 Впр.5, 6, Ст.54 |
Впр.3 Ст. 53 Впр.4 Ст. 53 |
Впр.1 Ст.52 |
|
Впр.7 Ст.54 |
|||||
22 |
23.10 |
Їжа. Розвиток навичок аудіювання. |
Осо-бис-тіс-на |
продуктихарчуванняулюб-лені страви страви в Ук-раїні таБританії |
Grammar Lab: Much / Many / Lots of / A lot of |
Ініціативність і підприємливість |
|
|
Обговорюєвибірпродуктів, корисних для здоров ’ я . |
Розподіляєкошти на продуктихарчування . |
Впр.1 Ст.54 Впр.3 Ст.55 |
Впр.2 Ст. 55 |
Впр.4 Ст.56 |
|
Впр.6 Ст.56 |
|||||
23 |
24.10 |
Процеси приготуван-ня їжі. Повторення граматики |
Осо-бис-тіс-на |
Впр.1 Ст.57 |
|
Ініціативність і підприємливість |
|
|
Наводить прикладикупівліпродуктів для здорового харчування . |
Складаєперелік покупок . |
Впр.2 Ст.57
|
Впр. 3 Ст. 57 |
Впр.3 Ст.57 |
|
Впр.6 Ст.59 |
|||||
24 |
05.11 |
Процеси приготуван-ня їжі. Лексико-граматичний практикум |
Осо-бис-тіс-на |
Впр.1 Ст.57 |
|
Ініціативність і підприємливість |
|
|
Наводить прикладикупівліпродуктів для здорового харчування . |
Складаєперелік покупок . |
Впр.4, 5, Ст.58 |
|
|
|
Впр.7 Ст.59 |
|||||
25 |
06.11 |
Шкільна їжа. Розвиток навичок усного мовлення. |
Осо-бис-тіс-на |
Впр.3 Ст.60 |
|
Ініціативність і підприємливість |
|
|
Наводить прикладикупівліпродуктів для здорового харчування . |
Складаєперелік покупок . |
Впр.1 Ст.59 |
Впр.1 Ст. 59 |
Впр.2 Ст.60 |
|
Впр.3 Ст.60-61 |
|||||
26 |
07.11 |
Улюблені страви. Складання та презентація діалогів
|
Осо-бис-тіс-на |
Впр.2 Ст.62 |
|
Ініціативність і підприємливість |
|
|
Наводить прикладикупівліпродуктів для здорового харчування . |
Складаєперелік покупок . |
Впр.6 Ст.64 |
Впр.3 Ст. 63 |
Впр.1 Ст.62 |
|
Впр.5 Ст.64 |
|||||
27 |
12.11 |
Їжа в Англії. Словниковий диктант |
Осо-бис-тіс-на |
Впр.1 Ст.65 |
|
Ініціативність і підприємливість |
|
|
Обговорюєособливостіхарчування у підлітково-мувіці та харчовізвич-ки . |
|
Впр.4, 5, Ст.66 |
Впр.2 Ст. 65 |
Впр.1 Ст.65 |
Впр.3 Ст.66 |
Впр.6 Ст.66 |
|||||
28 |
13.11 |
Фрукти й овочі. Розвиток навичок граматики. |
Осо-бис-тіс-на |
Впр.1 Ст.67 |
|
Ініціативність і підприємливість |
|
|
Наводить прикладизбалансованостівласногораціону . |
|
Впр.2 Ст.67 Впр.5, 6, Ст.68 |
|
Впр.3 Ст.67 |
Впр.1 Ст.67 Впр.4 Ст.68 |
Впр.7, Ст.68 |
|||||
29 |
14.11 |
Домашнє читання. Розвиток навичок читання. |
Особистісна. |
|
|
Ініціативність і підприємливість |
|
|
Наводить прикладикупівліпродуктів для здорового харчування . |
Складаєперелік покупок . |
Впр.1 Ст.69 Впр.3 Ст.70 |
Впр.2 Ст. 69-70 |
Впр.2 Ст. 69-70 |
Впр.5, 6 ст.70 |
Впр.7 Ст.71 |
|||||
30 |
19.11 |
Харчування. Узагальнення й систематизація вивченого матеріалу з теми |
|
|
|
|
|
|
|
За завданнямивчителя. (тестові завдання) |
|
|||||||||
Тема 4: Відпочинок і дозвілля. |
||||||||||||||||||||
31 |
20.11 |
Види відпочинку. Введення ЛО |
Осо-бис-тіс-на |
Впр.1 Ст.74 |
|
Екологічнаграмотність і здоровежиття |
Пояснюєнеобхідністьприбирання за собою під час відпочинку, наводить приклади з власногодосвіду . |
|
Демонструєзнання та наводить прикладидотримання правил безпекируху та користуваннягромадським транспортом . |
|
Впр.2 Ст.74 Впр.5 Ст.75 |
Впр.3 Ст. 75 |
Впр.4 Ст.75 |
|
Впр.6 Ст.76 |
|||||
32 |
21.11 |
Вільний час. Розвиток навичок усного мовлення. |
Осо-бис-тіс-на |
|
|
Екологічнаграмотність і здоровежиття |
|
|
Розрізняєбезпечні та небезпечніситуаціїпід час активного відпочинку |
|
Впр.1, 2, Ст.76 Впр.5 Ст.77 |
|
Впр.3 Ст.76 |
Впр.4 Ст.77 |
Впр.6 Ст.77 |
|||||
33 |
26.11 |
Місця для відпочинку. Сприяння розвитку пізнаіальної діяльності
|
Осо-бис-тіс-на |
Впр.1 Ст.78 |
|
Екологічнаграмотність і здоровежиття |
Пояснюєнеобхідністьприбирання за собою під час відпочинку, наводить приклади з власногодосвіду . |
|
Демонструєзнання та наводить прикладидотримання правил безпекируху та користуваннягромадським транспортом . |
|
Впр.2 Ст.78 |
|
Впр.3, 4, Ст.79 |
Впр.5 Ст.80 |
Впр.6 Ст.80 |
|||||
34 |
27.11 |
Телебачення. Розвиток навичок граматики. |
Осо-бис-тіс-на |
Впр.1 Ст.80 |
Grammar Lab: The Present Perfect Tense See Grammar Reference p. 213. |
Екологічнаграмотність і здоровежиття |
|
|
Розрізняєбезпечні та небезпечніситуаціїпід час активного відпочинку |
|
Впр.2 Ст.80 Впр.4 Ст.81 |
Впр.3 Ст. 81 |
|
Впр.5 Ст.82 |
Впр.7 Ст.82 |
|||||
35 |
28.11 |
Програми на телебаченні. Закріплення вивчених ЛО |
Осо-бис-тіс-на |
|
|
Екологічнаграмотність і здоровежиття |
Пояснюєнеобхідністьприбирання за собою під час відпочинку, наводить приклади з власногодосвіду . |
|
Демонструєзнання та наводить прикладидотримання правил безпекируху та користуваннягромадським транспортом . |
|
Впр.1 Ст.82 Впр.3,4, Ст.84 |
|
Впр.2 Ст.83 |
Впр.5, Ст.84 |
Впр.7 Ст.85 |
|||||
36 |
03.12 |
Хобі та дозвілля. Усні монологічно повідомлення |
Осо-бис-тіс-на |
Впр.1 Ст.85 |
|
Екологічнаграмотність і здоровежиття |
|
|
Розрізняєбезпечні та небезпечніситуаціїпід час активного відпочинку |
|
Впр.4 Ст.87 |
Впр.3, Ст.87 |
Впр.2 Ст.86 |
Впр.5 Ст.87 |
Впр.7 Ст.87 |
|||||
37 |
04.12 |
Хобі та дозвілля.Розвиток навичок граматики. |
Осо-бис-тіс-на |
Впр.1 Ст.88 |
PresentPerfectTense |
Екологічнаграмотність і здоровежиття |
Пояснюєнеобхідністьприбирання за собою під час відпочинку, наводить приклади з власногодосвіду . |
|
Демонструєзнання та наводить прикладидотримання правил безпекируху та користуваннягромадським транспортом . |
|
|
|
Впр.2 Ст.88-89 |
Впр.3 Ст.89 Впр.5 Ст.89 |
Впр.6 Ст.89 |
|||||
38 |
05.12 |
Хобі в різні пори року. Систематизвція вивченого матеріалу |
Осо-бис-тіс-на |
Впр.1 Ст.90 |
|
Екологічнаграмотність і здоровежиття |
|
|
Розрізняєбезпечні та небезпечніситуаціїпід час активного відпочинку |
|
Впр.2 Ст.90 |
Впр.3 Ст. 91 |
Впр.4 Ст.91 |
Впр.5 Ст.92 |
Впр.7 Ст.92 |
|||||
39 |
10.12 |
Дозвілля. Розвиток навичок граматики. |
Осо-бис-тіс-на |
read, went, saw, enjoyed, programmes, fantastic |
thePastSimpleTense |
Екологічнаграмотність і здоровежиття |
Пояснюєнеобхідністьприбирання за собою під час відпочинку, наводить приклади з власногодосвіду . |
|
Демонструєзнання та наводить прикладидотримання правил безпекируху та користуваннягромадським транспортом . |
|
|
|
Впр.1,2 3, Ст.93 |
Впр.4 Ст.93 |
Впр.6 Ст.94 |
|||||
40 |
11.12 |
Відпочинок і дозвілля. Узагальнення й систематизація вивченого матеріалу з теми |
|
|
|
|
|
|
|
За завданнямивчителя. (тестові завдання) |
Виконати завдання на картках |
|||||||||
41 |
12.12 |
Контроль Аудіюван-ня. |
|
|
За завданнямивчителя. (тестові завдання) |
Підготу-вати-ся до конт-ролю читання |
Повторити грам. матеріал |
|||||||||||||
42 |
17.12 |
Контроль читання. |
|
|
За завданнямивчителя. (тестові завдання)
|
Підготу-вати-ся до конт-ролю Пись-ма |
Виконати завдання в зош. |
|||||||||||||
43 |
18.12 |
Контроль письма. |
|
|
За завданнямивчителя. (тестові завдання)
|
Підготу-вати-ся до конт-ролю мовлення |
Повторити лекс. матеріал |
|||||||||||||
44 |
19.12 |
Контроль говоріння. |
|
|
За завданнямивчителя. (тестові завдання) |
Пов-торите вивчене в Iсеместрі |
Повторити ЛО |
|||||||||||||
45 |
26.12 |
Узагальнення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
Повторити ЛО та ГС |
|||||||||||||
5-Б |
|
Контрольні роботи |
Тематичні |
Контроль письма 18.12 Контроль аудіювання 12.12 Контроль читання 17.12 Контроль говоріння 19.12 |
Я, моя родина, мої друзі 03.09- 24.09 Олдяг 25.09- 17.10 Харчування 22.10- 19.11 Відпочинок і дозвілля 20.11- 11.12 |