Календарно-тематичне планування з англійської мови для учнів 5 класу за підручником А. Несвіт І семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з англійської мови для учнів 5 класу за підручником А. Несвіт І семестр ( 3 години на тиждень )
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з англійської мови

для учнів 5-Б класa за підручником А. Несвіт

 

І семестр ( 3 години на тиждень )

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Cфера спілкування

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Ключові компе-тентності

Змістова лінія

Усна взаємодія та усне продукування (мовлення)

 

Сприймання на слух (аудіювання)

 

Зорове сприй-мання (читання)

 

 

Писемне продукування (письмо)

 

Домашнє завдання

 

 

 

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоровя та безпека

Підприємливість та фінансоваграмотність

 

Тема 1: Я, моя родина , мої друзі.

 

1

03.09

Моя родина та друзі.

Введення ЛО

Особистісна

Впр.1

Ст.4мої родинні зв'язки професії батьків мої друзі та їхні уподобання

 

 

Наводить прикладивнескусвоєїродини у сталийрозвиток.

Розповідає про розподілобов’язків у родині.

Аргументуєнеобхідністьдотриманняособистоїгігієни.

Демонструєрозумінняцінностіпраці та працьовитості для досягненнядобробуту

Впр.2,

Ст.4

Впрп.5,

Ст.5

 

Впр.3, 4, ст.5

 

Впр.6, ст.5

 

2

04.09

Моя родина.

Розвиток навичок аудіювання.

Осо-бистісна

Впр.5, ст.8 мої родинні зв'язки професії батьків мої друзі та їхні уподобання

Learning Strategies: Building up a TextGrammar Lab: Degrees of Comparison of the Adjectives

 

Наводить прикладивнескусвоєїродини у сталийрозвиток.

Розповідає про розподілобов’язків у родині.

Аргументуєнеобхідністьдотриманняособистоїгігієни.

Демонструєрозумінняцінностіпраці та працьовитості для досягненнядобробуту

Впр.2,

Ст.6

Впр.1, ст.6

Впр.3,

Ст.7

Впр.4, ст.8

Впр.7, ст.9

 

3

05.09

Мій найкращий друг.

Розвиток навичок читання.

Осо-бис-тіс-на

 

 

Соціальна та громадянськакомпетентності

 

 

Формулюєособистіціннісніпріоритети

 

Впр.2,

Ст.9

Впр.4, 5, ст.10

Впр.1, ст.9

Впр.3,

Ст.9

 

Впр.6, ст.10

 

4

10.09

Риси характеру.

Розвиток навичок діалогічного мовлення.

Осо-бис-тіс-на

Впр.1,

Ст.10

 

Соціальна та громадянськакомпетентності

 

 

Формулюєособистіціннісніпріоритети

 

Впр.1, в

Ст.11

Впр.4, 5,

Ст.12

 

Впр.3, ст.11

 

Впр.7, ст.12

 

5

11.09

Риси характеру необхідні для життя всуспільстві. Аудіювання знайомих структур

Осо-бис-тіс-на

 

LearningStrategies: AnInterview

Соціальна та громадянсь-ка компетентності

 

 

Формулюєособистіціннісніпріоритети

 

Впр.1, 2,

ст.12-13

 

Впр.3, ст.13

Впр.4, ст.14

Впр.6, ст.14

 

6

12.09

Професії членів родини.

Розвиток навичок граматики.

Осо-бис-тіс-на

Впр.1

ст.15

Grammar Lab: Present Simple Tense / Present Continuous

TenseSee Grammar Reference pp. 211

Соціальна та громадянськакомпетентності

 

 

Формулюєособистіціннісніпріоритети

 

Впр.2, ст.15

Впр.5, 6,

ст.17

Впр.3, ст.

16

 

Впр.4, ст.16

 

Впр.7,

Ст.18

 

7

17.09

Професії членів родини. Виконання граматичних вправ

Осо-бис-тіс-на

Впр.1

Ст.18

Впр.3

Ст.19

Grammar: PastSimpleTense

Ст.19

Соціальна та громадянськакомпетентності

 

 

Формулюєособистіціннісніпріоритети

 

Впр.2

Ст.18-19

Впр4

Ст.20

 

 

 

Впр.5

Ст.20

 

8

18.09

Родичи. Дідусі. Лексико-граматичний практикум

Осо-бис-тіс-на

 

 

Соціальна та громадянсь-ка компетентності

 

 

Формулюєособистіціннісніпріоритети

 

Впр.1

Ст.20

Впр.4

Ст.

22

Впр.2,

Ст.21

Впр.3

Ст.21

Впр.6

Ст.22

 

9

19.09

Моя родина та друзі.

Розвиток навичок граматики.

Осо-бис-тіс-на

 

 

Наводить прикладивнескусвоєїродини у сталийрозвиток.

Розповідає про розподілобов’язків у родині.

Аргументуєнеобхідністьдотриманняособистоїгігієни.

Демонструєрозумінняцінностіпраці та працьовитості для досягненнядобробуту

 

Впр.2

Ст.23

 

Впр.4

Ст.23

Впр.1,3

Ст.23

Впр.5

Ст.24

 

10

24.09

Я,моя родина,мої друзі. Узагальнення й систематизація вивченого матеріалу з теми

 

 

 

 

 

 

 

 

За завданнямивчителя.

(тестові завдання)

 

 

Тема 2: Одяг.

 

11

25.09

Одяг якій ми носимо. Введення ЛО

Осо-бис-тіс-на

Впр.1

Ст.28

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

Пояснюєвибіродягузалежновідпогоди .

Співвідноситьвласні потреби з можливостямисімейного бюджету

Впр.2

Ст.28

Впр.3

Ст.

29

Впр.4

Ст.

29

Впр.3

Ст.29

 

Впр.6

Ст.30

 

12

26.09

Одяг. Формування граматичних навичок

Осо-бис-тіс-на

 

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

Пояснюєвибіродягузалежновідпогоди .

Співвідноситьвласні потреби з можливостямисімейного бюджету

Впр.1

Ст.30

Впр.3,

4,

Ст.31

 

Впр.2

Ст.30

 

Впр.5,

Ст.31-32

 

13

01.10

Шкільний одяг.

Розвиток навичок мовлення.

 

Осо-бис-тіс-на

Впр.1

Ст.32

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

Пояснюєвибіродягузалежновідпогоди .

Співвідноситьвласні потреби з можливостямисімейного бюджету

Впр.4

Ст.34

Впр.3

Ст.

34

Впр.3

Ст.33

Впр.2

Ст.33

Впр.6,

Ст.

34

 

14

02.10

Одяг для різної погоди.

Розвиток навичок граматики.

Осо-бис-тіс-на

Впр.1

Ст.35

Learning Strategies: Asking for Advice

Grammar Lab: to Be Going to DoSmthSee Grammar Reference p. 213.

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

Пояснюєвибіродягузалежновідпогоди .

Співвідноситьвласні потреби з можливостямисімейного бюджету

Впр.1

Ст.35

Впр.4

Ст.36-37

Впр.2

Ст.

35-36

 

 

Впр.5

Ст.37

 

15

03.10

Одяг для різної погоди. Складання монологічної розповіді

Осо-бис-тіс-на

 

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

Пояснюєвибіродягузалежновідпогоди .

Співвідноситьвласніпотреби з можливостямисімейногбюджету

Впр.4

Ст.38

Впр.2

Ст.38

Впр.3

Ст.38

Впр.12

Ст.37

Впр.5

Ст.39

 

16

08.10

Шкільний одяг.

Розвиток навичок мовлення.

 

Осо-бис-тіс-на

Впр.3

Ст.40

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

Пояснюєвибіродягузалежновідпогоди .

Співвідноситьвласні потреби з можливостямисімейного бюджету

Впр.2

Ст.40

Впр.4

Ст.40-41

Впр.1

Ст.

39

Впр.1

Ст.

39

 

Впр.5

Ст.41

 

17

09.10

Одяг для різної погоди.

Розвиток навичок граматики.

Осо-бис-тіс-на

 

Learning Strategies: Asking for Advice

Grammar Lab: to Be Going to DoSmthSee Grammar Reference p. 213.

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

Пояснюєвибіродягузалежновідпогоди .

Співвідноситьвласні потреби з можливостямисімейного бюджету

Впр.3

Ст.42

Впр.1

Ст.

41

 

Впр.4

Ст.42

Впр.6

Ст.42-43

 

18

10.10

Улюблений одяг. Вдосконалення навичок переказу

Осо-бис-тіс-на

Впр.3

Ст.44-45

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

Пояснюєвибіродягузалежновідпогоди .

Співвідноситьвласніпотреби з можливостямисімейногбюджету

Впр.1

Ст.43

Впр.2

Ст.

43

 

 

Впр.7

Ст.45

 

19

16.10

Одяг.

Розвиток навичок граматики.

Осо-бис-тіс-на

 

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

Пояснюєвибіродягузалежновідпогоди .

Співвідноситьвласні потреби з можливостямисімейного бюджету

Впр.2

Ст.46

Впр.1

Ст.

45

Впр.1

Ст.45

Впр.3

Ст.46

Впр.5

Ст.47

20

17.10

Одяг. Узагальнення й систематизація вивченого матеріалу з теми

 

 

 

 

 

 

 

 

За завданнямивчителя.

(тестові завдання)

 

 

Тема 3: Харчування.

 

21

22.10

 

Їжа. Введення ЛО

Осо-бис-тіс-на

продуктихарчуванняулюблені страви страви в Україні та ВеликійБританії

Grammar Lab: Countable and Uncountable Nouns

Ініціативність і підприємливість

 

 

Обговорюєвибірпродуктів, корисних для здоров ’ я .

Розподіляєкошти на продуктихарчування .

Впр.2

Ст.53

Впр.5,

6,

Ст.54

Впр.3

Ст.

53

Впр.4

Ст.

53

Впр.1

Ст.52

 

Впр.7

Ст.54

 

22

23.10

 

Їжа.

Розвиток навичок аудіювання.

Осо-бис-тіс-на

продуктихарчуванняулюб-лені страви страви в Ук-раїні таБританії

Grammar Lab: Much / Many / Lots of / A lot of

Ініціативність і підприємливість

 

 

Обговорюєвибірпродуктів, корисних для здоров ’ я .

Розподіляєкошти на продуктихарчування .

Впр.1

Ст.54

Впр.3

Ст.55

Впр.2

Ст.

55

Впр.4

Ст.56

 

Впр.6

Ст.56

 

23

24.10

Процеси приготуван-ня їжі. Повторення граматики

Осо-бис-тіс-на

Впр.1

Ст.57

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

Наводить прикладикупівліпродуктів для здорового харчування .

Складаєперелік покупок .

Впр.2

Ст.57

 

Впр.

3

Ст.

57

Впр.3

Ст.57

 

Впр.6

Ст.59

 

24

05.11

Процеси приготуван-ня їжі.

Лексико-граматичний практикум

Осо-бис-тіс-на

Впр.1

Ст.57

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

Наводить прикладикупівліпродуктів для здорового харчування .

Складаєперелік покупок .

Впр.4,

5,

Ст.58

 

 

 

Впр.7

Ст.59

 

25

06.11

Шкільна їжа.

Розвиток навичок усного мовлення.

Осо-бис-тіс-на

Впр.3

Ст.60

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

Наводить прикладикупівліпродуктів для здорового харчування .

Складаєперелік покупок .

Впр.1

Ст.59

Впр.1

Ст.

59

Впр.2

Ст.60

 

Впр.3

Ст.60-61

 

26

07.11

Улюблені страви. Складання та презентація діалогів

 

Осо-бис-тіс-на

Впр.2

Ст.62

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

Наводить прикладикупівліпродуктів для здорового харчування .

Складаєперелік покупок .

Впр.6

Ст.64

Впр.3

Ст.

63

Впр.1

Ст.62

 

Впр.5

Ст.64

 

27

12.11

Їжа в Англії. Словниковий диктант

Осо-бис-тіс-на

Впр.1

Ст.65

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

Обговорюєособливостіхарчування у підлітково-мувіці та харчовізвич-ки .

 

Впр.4,

5,

Ст.66

Впр.2

Ст.

65

Впр.1

Ст.65

Впр.3

Ст.66

Впр.6

Ст.66

 

28

13.11

Фрукти й овочі. Розвиток навичок граматики.

Осо-бис-тіс-на

Впр.1

Ст.67

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

Наводить прикладизбалансованостівласногораціону .

 

Впр.2

Ст.67

Впр.5,

6,

Ст.68

 

Впр.3

Ст.67

Впр.1

Ст.67

Впр.4

Ст.68

Впр.7,

Ст.68

 

29

14.11

Домашнє читання. Розвиток навичок читання.

Особистісна.

 

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

Наводить прикладикупівліпродуктів для здорового харчування .

Складаєперелік покупок .

Впр.1

Ст.69

Впр.3

Ст.70

Впр.2

Ст.

69-70

Впр.2

Ст.

69-70

Впр.5,

6

ст.70

Впр.7

Ст.71

 

30

19.11

Харчування. Узагальнення й систематизація вивченого матеріалу з теми

 

 

 

 

 

 

 

 

За завданнямивчителя.

(тестові завдання)

 

 

Тема 4: Відпочинок і дозвілля.

 

31

20.11

Види відпочинку. Введення ЛО

Осо-бис-тіс-на

Впр.1

Ст.74

 

Екологічнаграмотність і здоровежиття

Пояснюєнеобхідністьприбирання за собою під час відпочинку, наводить приклади з власногодосвіду .

 

Демонструєзнання та наводить прикладидотримання правил безпекируху та користуваннягромадським транспортом .

 

Впр.2

Ст.74

Впр.5

Ст.75

Впр.3

Ст.

75

Впр.4

Ст.75

 

Впр.6

Ст.76

 

32

21.11

Вільний час.

Розвиток навичок усного мовлення.

Осо-бис-тіс-на

 

 

Екологічнаграмотність і здоровежиття

 

 

Розрізняєбезпечні та небезпечніситуаціїпід час активного відпочинку

 

Впр.1,

2,

Ст.76

Впр.5

Ст.77

 

Впр.3

Ст.76

Впр.4

Ст.77

Впр.6

Ст.77

 

33

26.11

Місця для відпочинку. Сприяння розвитку пізнаіальної діяльності

 

Осо-бис-тіс-на

Впр.1

Ст.78

 

Екологічнаграмотність і здоровежиття

Пояснюєнеобхідністьприбирання за собою під час відпочинку, наводить приклади з власногодосвіду .

 

Демонструєзнання та наводить прикладидотримання правил безпекируху та користуваннягромадським транспортом .

 

Впр.2

Ст.78

 

Впр.3,

4,

Ст.79

Впр.5

Ст.80

Впр.6

Ст.80

 

34

27.11

Телебачення.

Розвиток навичок граматики.

Осо-бис-тіс-на

Впр.1

Ст.80

Grammar Lab: The Present Perfect Tense

See Grammar Reference p. 213.

Екологічнаграмотність і здоровежиття

 

 

Розрізняєбезпечні та небезпечніситуаціїпід час активного відпочинку

 

Впр.2

Ст.80

Впр.4

Ст.81

Впр.3

Ст.

81

 

Впр.5

Ст.82

Впр.7

Ст.82

 

35

28.11

Програми на телебаченні. Закріплення вивчених ЛО

Осо-бис-тіс-на

 

 

Екологічнаграмотність і здоровежиття

Пояснюєнеобхідністьприбирання за собою під час відпочинку, наводить приклади з власногодосвіду .

 

Демонструєзнання та наводить прикладидотримання правил безпекируху та користуваннягромадським транспортом .

 

Впр.1

Ст.82

Впр.3,4,

Ст.84

 

Впр.2

Ст.83

Впр.5,

Ст.84

Впр.7

Ст.85

 

36

03.12

Хобі та дозвілля. Усні монологічно повідомлення

Осо-бис-тіс-на

Впр.1

Ст.85

 

Екологічнаграмотність і здоровежиття

 

 

Розрізняєбезпечні та небезпечніситуаціїпід час активного відпочинку

 

Впр.4

Ст.87

Впр.3,

Ст.87

Впр.2

Ст.86

Впр.5

Ст.87

Впр.7

Ст.87

 

37

04.12

Хобі та дозвілля.Розвиток навичок граматики.

Осо-бис-тіс-на

Впр.1

Ст.88

PresentPerfectTense

Екологічнаграмотність і здоровежиття

Пояснюєнеобхідністьприбирання за собою під час відпочинку, наводить приклади з власногодосвіду .

 

Демонструєзнання та наводить прикладидотримання правил безпекируху та користуваннягромадським транспортом .

 

 

 

Впр.2

Ст.88-89

Впр.3

Ст.89

Впр.5

Ст.89

Впр.6

Ст.89

 

38

05.12

Хобі в різні пори року. Систематизвція вивченого матеріалу

Осо-бис-тіс-на

Впр.1

Ст.90

 

Екологічнаграмотність і здоровежиття

 

 

Розрізняєбезпечні та небезпечніситуаціїпід час активного відпочинку

 

Впр.2

Ст.90

Впр.3

Ст.

91

Впр.4

Ст.91

Впр.5

Ст.92

Впр.7

Ст.92

 

39

10.12

Дозвілля. Розвиток навичок граматики.

Осо-бис-тіс-на

read, went, saw, enjoyed, programmes, fantastic

thePastSimpleTense

Екологічнаграмотність і здоровежиття

Пояснюєнеобхідністьприбирання за собою під час відпочинку, наводить приклади з власногодосвіду .

 

Демонструєзнання та наводить прикладидотримання правил безпекируху та користуваннягромадським транспортом .

 

 

 

Впр.1,2

3,

Ст.93

Впр.4

Ст.93

Впр.6

Ст.94

 

40

11.12

Відпочинок і дозвілля. Узагальнення й систематизація вивченого матеріалу з теми

 

 

 

 

 

 

 

 

За завданнямивчителя.

(тестові завдання)

Виконати завдання на картках

 

41

12.12

Контроль

Аудіюван-ня.

 

 

За завданнямивчителя.

(тестові завдання)

Підготу-вати-ся до конт-ролю

читання

Повторити грам. матеріал

 

42

17.12

Контроль читання.

 

 

За завданнямивчителя.

(тестові завдання)

 

Підготу-вати-ся до конт-ролю

Пись-ма

Виконати завдання в зош.

 

43

18.12

Контроль письма.

 

 

За завданнямивчителя.

(тестові завдання)

 

Підготу-вати-ся до конт-ролю

мовлення

Повторити лекс. матеріал

 

44

19.12

Контроль говоріння.

 

 

За завданнямивчителя.

(тестові завдання)

Пов-торите вивчене в Iсеместрі

Повторити ЛО

 

45

 26.12

Узагальнення вивченого матеріалу

 

 

 

 

Повторити ЛО та ГС

 

5-Б

Контрольні роботи

Тематичні

Контроль письма                      18.12

Контроль аудіювання               12.12

Контроль читання                     17.12

Контроль говоріння                  19.12

Я, моя родина, мої друзі                           03.09- 24.09

Олдяг                                                          25.09- 17.10

Харчування                                                22.10- 19.11

Відпочинок і дозвілля                               20.11- 11.12

 

docx
Додано
10 травня 2022
Переглядів
1257
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку