КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
2019- 2020 н.р. Клас 6
Підручник: Full Blast 2
Дата/ уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Соціокультурні / Загальнонавчальні компетенції |
Лінгвістичні компетенції |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє
завдання |
||||||
Лексика |
Граматика/ Фонетика |
Аудіювання/ Читання |
Письмо/ Говоріння |
|||||||||
1 |
Знову до школи |
Аргументувати свою точку зору |
Поважно ставитись до співрозмовника |
|
|
|
|
Повтор. назви місяців, SB p.4 ex.3(B) |
||||
2 |
Hello! SB, pp. 4-5 Привіт. Як твоє ім’я? |
Надавати необхідні відповіді |
Брати участь у міжкультурній комунікації |
Countries and nationalities: Argentina/Argentinian, Brazil/Brazilian, Chile/Chilean, China/Chinese, Egypt/Egyptian etc. |
The verb ‘to be’, ‘have got/has got’ the verb ‘can’ |
Прослуховування аудіо-запису та виконання |
Робота в парах: ставити та відповідати на запитання |
WB, p. 4, ex. A, B |
||||
3 |
Hello! SB, pp. 5-6 Де це? Описання предметів |
Описувати предмети |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Furniture: bed, shelf, chair, desk, wardrobe |
Prepositions of place |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the gaps) |
Опис малюнка у письмовій формі |
WB, pp. 5-6, ex. C, D, E, F, G |
||||
4 |
Module 1 That’s me 1a My school SB, pp. 7-8 У школі. Назви шкільних предметів |
Надавати необхідні відповіді |
Поважно ставитись до особливостей життя зарубіжних однолітків |
Subjects: history, biology, geography, chemistry, PE, ICT, physics, maths |
|
Читання тексту та виконання завдання (answering the questions) |
Групове обговорення улюблених шкільних предметів |
WB, p. 8, ex. A, B, C |
||||
5 |
Module 1 That’s me 1a My school SB, p. 9 Школа. Present Simple. Прийменники часу |
Розпитувати з метою роз’яснення інформації |
Поважно ставитись до співрозмовника |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Present Simple – prepositions of time |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the gaps) |
Робота в парах: діалог щодо школи |
WB, p. 8, ex. D, E |
||||
6 |
Module 1 That’s me Розвиток граматичних навичок. Present Simple |
Аргументувати свою точку зору |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Present Simple |
|
|
WB, p. 8, ex. F |
||||
7 |
Module 1 That’s me 1b at home SB, p. 10 Вдома. Назви побутових приладів |
Висловлювати бажання |
Ефективно співпрацювати під час групової роботи |
Hoover, electric toothbrush, washing machine, rubbish bin, sponge fridge |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання та прослуховування полілогу, виконання завдання (true/false) |
Інсценування полілогу |
WB, p. 10, ex. A, B, C |
||||
8 |
Module 1 That’s me 1b at home SB, p. 11 Вдома. Домашні обов’язки. Прислівники частотності |
Розповідати про домашні обов’язки |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Adverbs of frequency |
|
|
WB, p. 11, ex. D, E |
||||
9 |
Module 1 That’s me Домашні обов’язки. Розвиток навичок аудіювання |
Розповідати про домашні обов’язки |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
|
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Робота в парах: обговорення домашніх обов’язків |
WB, p. 11, ex. F |
||||
10 |
Module 1 That’s me 1c My style SB, p. 12 Мій стиль. Одяг, який я ношу |
Аргументувати свій вибір |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
Clothes: leggings, shorts, earrings, hat, belt, skirt, top, jumper, tracksuit |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання діалогу та виконання завдання (answering the questions) |
Групове обговорення одягу |
WB, p. 12, ex. A, B, C |
||||
11 |
Module 1 That’s me 1c My style SB, p. 13 Мій стиль. Описання зовніш-ності. Present Progressive (статичні дієслова) |
Описувати зовнішність |
Активно застосовувати засвоєний матеріал |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Present Progressive (stative verbs) |
|
Написання тексту про одяг |
WB, p. 13, ex. D |
||||
12 |
Module 1 That’s me Розвиток граматичних навичок. Present Progressive |
|
Активно застосовувати засвоєний матеріал |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Present Progressive (stative verbs) |
|
|
WB, p. 13, ex. E |
||||
13 |
Module 1 That’s me У магазині одягу Розвиток навичок аудіювання. |
Описувати зовнішність |
Активно застосовувати засвоєний матеріал |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
|
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (correcting the mistakes) |
|
WB, p. 13, ex. F |
||||
14 |
Module 1 That’s me 1d In my free time SB, p. 14 Мій вільний час. |
Розповідати про види діяльності |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
To surf the Net, to hand out with friends, to go rollerblading/skateboarding, to chat, to download |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання діалогу та виконання завдання (true/false) |
Групове обговорення дозвілля |
WB, p. 14, ex. A, B |
||||
15 |
Module 1 That’s me 1d In my free time SB, p. 15 Моє дозвілля. Герундій |
Надавати та запитувати інформацію |
Ефективно співпрацювати під час групової роботи |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Like/love/enjoy/hate/can’t stand + ing; would like + to |
|
|
WB, p. 14, ex. C |
||||
16 |
Module 1 That’s me Дозвілля. Розвиток навичок аудіювання. |
|
Ефективно співпрацювати під час групової роботи |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
|
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Робота в групі: проведення дослідження |
SB p.15 ex.6 напис. про себе |
||||
17 |
Module 1 That’s me 1e Meet my friend SB, p. 16 Зустрічай мого друга. Опис особистості |
Характеризувати особистість |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
Adjectives: lazy, friendly, active, shy, rude, polite, unfriendly, outgoing |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання текстів та виконання завдання (matching) |
Робота в групі: гра, опис однокласників |
WB, p. 15, ex. A, B |
||||
18 |
Module 1 That’s me 1e Meet my friend SB, p. 17 Мій друг. Порядок слів у реченні |
Характеризувати особистість |
Активно застосовувати засвоєний матеріал |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Word order |
Читання тексту та виконання завдання (filling in the gaps) |
Опис друга у письмовій формі |
SB p.17 ex.3(D) напис. про друга |
||||
19 |
Module 1 That’s me Розповідь про найкращого друга |
Характеризувати особистість |
Активно застосовувати засвоєний матеріал |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Word order |
|
Опис друга в усній формі |
WB, p. 15, ex. C |
||||
20 |
Module 1 That’s me Round-up SB, p. 18 Урок розвитку граматичних навичок |
Характеризувати особистість, описувати дії та предмети |
Формування навичок самоконтролю |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання та доповнення речень |
|
WB, pp. 16-17, ex. A, B, C, D, E, F, G |
||||
21 |
Узагальнення лек-сичного та грама-тичного матеріалу |
|
Активно застосовувати засвоєний матеріал |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
|
|
||||
22 |
Module 2 Exploring 2a Holiday Fun SB, pp. 19-20 На відпочинку. Подорожі |
Описувати події |
Поважно ставитись до особливостей стилю життя зарубіжних однолітків |
To sunbathe, to travel abroad, to go on a cruise, to go sightseeing, to buy souvenirs, to explore the cave etc. |
|
Прослуховування та читання діалогу, виконання завдання (answering the question) |
Інсценування діалогу, групове обговорення подорожей |
WB, p. 18, ex. A, B, C |
||||
23 |
Module 2 Exploring 2a Holiday Fun SB, p. 21 Як я відпочивав мину-лого літа. Past Simple |
Розповідати про подорожі |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Past Simple |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Робота в парах: проведення інтерв’ю |
WB, p. 19, ex. D |
||||
24 |
Module 2 Exploring Розвиток граматичних навичок. Past Simple (дієсл to be) |
|
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Past Simple |
|
|
WB, p. 19, ex. E |
||||
25 |
Module 2 Exploring Розвиток граматичних навичок. Past Simple (правильні та неправ. дієсл.) |
|
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Past Simple |
|
|
WB, p. 19, ex.F |
||||
26 |
Module 2 Exploring 2b City tour SB, p. 22 Подоро-жуємо містом. Назви транспортних засобів |
Аргументувати свою точку зору |
Знаходити та розуміти нову інформацію |
Transport: underground, ferry, motorbike, helicopter, van |
Повторення граматичного матеріалу |
Читання тексту ‘Exploring Bangkok’ та вико-нання завдання (true/false) |
Групова дискусія щодо транспортних засобів |
WB, p. 20, ex. A, B, C, D |
||||
27 |
Module 2 Exploring 2b City tour SB, p. 23 Подорож Бангкоком. Модальне дієслово ‘could’ |
Надавати та запитувати інформацію |
Поважно ставитись до співрозмовника |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
The verb ‘could’ |
Читання та доповнення речень |
Робота в парах: обговорення транспортних засобів |
WB, p. 21, ex. E, F |
||||
28 |
Module 2 Exploring Розвиток граматичних навичок. Утворення прислівник. |
Надавати та запитувати інформацію |
Поважно ставитись до співрозмовника |
|
Adverbs |
Читання та доповнення речень |
Робота в парах: обговорення транспортних засобів |
SB p.23 ex.4 напис про транспорт |
||||
29 |
Module 2 Exploring 2c Exploring the past SB, p. 24 Давні цивілізації. Past Simple |
Надавати необхідні відповіді |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
A fork, a spoon, a knife, chopsticks, make-up, mummy |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання тексту ‘Ancient Civi-lisations: Did you know that…’ та виконання зав-дання (true/false) |
Групове обговорення прочитаного матеріалу |
WB, p. 22, ex. A, B, C |
||||
30 |
Module 2 Exploring 2c Exploring the past SB, p. 25 Сторінками розвитку людства. Вираз ‘Used to’ |
Розповідати про минулі звички |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
At the age of, in the past, for this reason, long |
‘Used to’ |
|
|
WB, p. 23, ex. D, E |
||||
31 |
Module 2 Exploring Мої звички. Розвиток навичок аудіювання |
Розповідати про минулі звички |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
|
|
Прослуховування інтерв’ю та виконання завдання (filling in the gaps) |
Робота в папах: обговорення минулих звичок |
SB p.25 ex.5 напис про свої звички |
||||
32 |
Module 2 Exploring 2d Land Ahoy SB, p. 26 Експедиція Джеймса Кука. |
Надавати необхідні відповіді |
Ознайомлення з культурою країни, мова якої вивчається |
Captain, sailor, north, voyage, explorers, land, coast |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання тексту ‘James Cook’ та виконання завдання |
Групове обговорення прочитаного матеріалу |
WB, p. 24, ex. A, B |
||||
33 |
Module 2 Exploring 2d Land Ahoy SB, p. 27 Христофор Колумб. Особові займенники |
Описувати події |
Ознайомлення з культурою країни, мова якої вивчається |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Personal Pronouns |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false) |
|
WB, p. 24, ex. C |
||||
34 |
Module 2 Exploring Розвиток навичок письма. Написання параграфу про Х.Колумба |
Описувати події |
Ознайомлення з культурою країни, мова якої вивчається |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
|
|
Написання тексту про мандрівника |
WB, p. 24, ex. D |
||||
35 |
Module 2 Exploring 2e A school trip SB, p. 28 Шкільна екскурсія. Опис подій |
Описувати події |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Interesting, awful, amazing, cool, fantastic, weird, exciting, frightening, horrible, brilliant |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
|
WB, p. 25, ex. A, B |
||||
36 |
Module 2 Exploring 2e A school trip SB, p. 29 Шкільна екскурсія. З’єднувальні слова. Написання листа другові |
Висловлювати емоції |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Linking words (and/so/but/because) |
Читання електронного листа та виконання завдання (filling in the gaps) |
|
WB, p. 25, ex. C |
||||
37 |
Module 2 Exploring Шкільна екскурсія. Написання листа другові |
Висловлювати емоції |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
|
|
Написання електронного листа другові |
SB p.29 ex.4 (D) напис лист другу |
||||
38 |
Module 2 Exploring Round-up SB, p. 30 Урок розвитку граматичних навичок |
Описувати події та почуття |
Формування навичок самоконтролю |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання та доповнення речень |
|
WB, p. 26, ex. A, B, C, D |
||||
39 |
Module 2 Exploring Culture Page 1 SB, pp. 31-32 Культура народів світу. Транспорт світу |
Аргументувати свою точку зору |
Ознайомлення з культурою країни, мова якої вивчається |
Double decker, cable car, passenger, sight, wheel, coconut, to invent, taxi etc |
|
Читання тексту ‘Means of transport around the world’ та виконання завдання (true/false) |
Хоровий спів пісні ‘My and my board’ |
WB, p. 27, ex. E, F, G, H |
||||
40 |
Узагальнення лек-сичного та грама-тичного матеріалу |
|
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
|
||||
41 |
Module 3 Adventure 3a Ouch! SB, pp. 33-34 Ой! Щось трапилось! |
Надавати відповіді на запитання |
Уважно стежити за презентованим матеріалом |
A tree, a banana, a bike, an arm, to break, a wall |
|
Читання та про-слуховування діа-логу, виконання завдання (filling in the gaps) |
Інсценування діалогу |
WB, p. 28, ex. A, B, C |
||||
42 |
Module 3 Adventure 3a Ouch! SB, p. 35 Нещасні випадки. Past Progressive |
Надавати та запитувати інформацію |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Past Progressive |
Читання коротких текстів та виконання граматичного завдання |
Робота в парах: рольова гра |
WB, p. 29, ex. D |
||||
43 |
Module 3 Adventure Розвиток граматичних навичок. Past Progressive |
|
|
|
|
|
|
WB, p. 29, ex. E |
||||
44 |
Контроль навичок письма |
|
|
|
|
|
|
|
||||
45 |
Контроль навичок аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
||||
46 |
Контроль навичок читання |
|
|
|
|
|
|
|
||||
47 |
Контроль навичок говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
||||
48 |
Зустрічаємо новий рік! |
|
|
|
|
|
|
|
||||
49 |
Module 3 Adventure 3b Believe it or not SB, p. 36 Вірити чи не вірити! Містика у нашому житті |
Аргументувати свій вибір |
Знаходити та розуміти нову інформацію |
Ghost, to scream a shadow, footprints, an alien, to appear/disappear, dark, a monster |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання тексту ‘Real-life mysteries’ та виконання завдання (true/false) |
Групове обговорення прочитаного матеріалу |
WB, p. 30, ex. A, B, С |
51 |
Module 3 Adventure 3b Believe it or not SB, p. 37 Містика. Порівняння Past Simple – Past Progressive |
Описувати події |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Past Simple – Past Progressive |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false) |
Робота в парах: діалогічне мовлення за допомогою допоміжних малюнків |
WB, p. 31, ex. D |
52 |
Module 3 Adventure Розвиток граматичних навичок. Past Progressive vs Past Simple |
Аргументувати свій вибір |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
|
Past Simple – Past Progressive |
|
|
WB, p. 31, ex. E |
53 |
Module 3 Adventure 3c At the funfair SB, p. 38 Подорож до парку розваг. |
Пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Hot dog, popcorn, doughnut, candy floss, milkshake, water slides, ferris wheel, roller coaster, bumper cars |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання |
Інсценування діалогу |
WB, p. 32, ex. A, B |
54 |
Module 3 Adventure 3c At the funfair SB, p. 39 У парку розваг. Вживання Some-any-no |
Аргументувати свій вибір |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Some-any-no |
|
|
WB, p. 33, ex. C |
55 |
Module 3 Adventure E У парку розваг. Розвиток навичок аудіювання |
Аргументувати свій вибір |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Some-any-no |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Робота в парах: обговорення продуктів харчування |
WB, p. 33, ex. D |
56 |
Module 3 Adventure 3d Wild world SB, p. 40 Літературна сторінка. Джек Лондон «Біле ікло» |
Надавати необхідні відповіді |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Emotions: angry, worried, shocked, lonely, embarrassed, surprised |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання тексту та виконання завдання (надання відповідей на запитання) |
Групове обговорення прочитаного матеріалу |
WB, p. 34, ex. A, B |
57 |
Module 3 Adventure 3d Wild world SB, p. 41 Складні слова з ‘some, any, no, every’ |
Надавати інформацію |
Розвивати інтерес до культури народу країни, мова якої вивчається |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Compound of ‘some, any, no, every’ |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false) |
Групове обговорення прослуханого матеріалу |
WB, p. 34, ex. С |
58 |
Module 3 Adventure Розвиток граматичних навичок. Похідні слова з ‘some, any, no, every’ |
Аргументувати свій вибір |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Compound of ‘some, any, no, every’ |
|
|
SB p.41, ex.5 дати відповіді на питання |
59 |
Module 3 Adventure 3e How unlucky SB, p. 42 Щастить чи ні? Опрацювання тексту |
Аргументувати свою точку зору |
Уважно стежити за презентованою інформацію |
To lose the keys, to get stuck in a lift, to miss the buss, to get lost, to get a flat tyre, to get locked out |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання тексту ‘Lucky or unlucky’ та виконання завдання |
Групове обговорення прочитаного матеріалу |
WB, p. 35, ex. A, B |
60 |
Module 3 Adventure Написання історії. Вживання слів-зв’язок when, while, suddenly |
Розповідати про події |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
When, while, suddenly, luckily, unfortunately |
|
Читання фрагментів тексту та виконання завдання (ordering) |
|
WB, p. 35, ex. С |
61 |
Module 3 Adventure 3e How unlucky SB, p. 43 Погана вдача. Напи-сання фрагменту історії |
Розповідати про події |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
When, while, suddenly, luckily, unfortunately |
|
|
Написання фрагменту історії |
SB p.43, ex.2D дороб.завдання |
62 |
Module 3 Adventure Round-up SB, p. 44 Урок розвитку граматичних навичок |
Описувати події та почуття |
Формування навичок самоконтролю |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання та доповнення речень |
|
WB, pp. 36-37, ex. A, B, C, D |
63 |
Culture Time 1 p.130 Famous Ukrainians З історії України. Відомі українці у світі. |
Висловлювати власну думку та враження |
Розвивати інтерес до культури України |
Premiere, avoid, charity, commercial |
|
Читання тексту ‘Famous Ukrainians’ та виконання завдання |
|
WB, pp. 37, ex. E, F, G |
64 |
Узагальнення лексичного та граматичного матеріалу |
|
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
|
65 |
Module 4 Places 4a Around town SB, pp. 45-46 Подорож містом. Опис місцевості |
Описувати місто |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Hairdresser’s, newsagent’s travel agent’s, chemist’s, post office, library, market |
|
Прослуховування та читання діалогів, виконання завдання (true/false) |
Інсценування діалогів, групова дискусія |
WB, p. 38, ex. A, B, C |
66 |
Module 4 Places 4a Around town SB, p. 47 Прогулянка містом. Модальні дієслова Can/ could/ may/ might |
Просити дозволу |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Can/ could/ may/ might |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the table) |
Робота в парах: опис малюнків та складання речень |
WB, p. 39, ex. D |
67 |
Module 4 Places Розвиток граматичних навичок. Модальні дієслова Can/ could/ may/ might |
Просити дозволу |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Can/ could/ may/ might |
|
|
WB, p. 39, ex. E |
68 |
Module 4 Places 4b How do I get there? SB, p. 48 Як дістатися …? Надаван-ня вказівок |
Надавати вказівки |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
Traffic light, pedestrian crossing, footbridge, bus stop, tunnel, stop sign, to turn left/right, to go straight on |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання діалогів та виконання завдання (ordering) |
|
WB, p. 40, ex. A, B |
69 |
Module 4 Places 4b How do I get there? SB, p. 49 Маршрут. Приймен-ники місця та руху |
Надавати вказівки |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Prepositions of place, prepositions of movement |
|
Робота в парах: обговорення маршрутів за мапою |
WB, p. 41, ex. C |
70 |
Module 4 Places Прийменники місця та руху. Розви-ток навичок аудію-вання |
Надавати вказівки |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Prepositions of place, prepositions of movement |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (drawing the route on the map) |
|
WB, p. 41, ex. D |
71 |
Module 4 Places 4c City vs Country SB, p. 50 Місто чи село? Твої уподобання |
Описувати уподобання |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Houseboat, cottage, bungalow, tree house, farm, caravan, block of flats |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання вікторини та виконання завдання |
Обговорення результатів проходження вікторини |
WB, p. 42, ex. A, B |
72 |
Module 4 Places 4c City vs Country SB, p. 51 Місто чи сільська місцевість? Порів-няльні звороти |
Аргументувати свою точку зору |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Ugly, noisy, peaceful, exciting, quiet, crowded, modern etc. |
Comparative Forms |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching) |
Робота в групі: опис малюнка |
WB, p. 43, ex. C |
73 |
Module 4 Places Розвиток граматичних навичок. Порівняльні звороти |
Аргументувати свою точку зору |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Comparative Forms |
|
|
WB, p. 43, ex. D |
74 |
Module 4 Places 4d Outer space SB, p. 52 Відкритий космос. Опрацювання тексту |
Надавати інформацію |
Знаходити та розуміти нову інформацію |
Planet, galaxy, moon, star, solar system, Earth |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання тексту ‘Our solar system’ та виконання завдання (true/false) |
Обговорення прочитаного матеріалу |
WB, p. 44, ex. A, B |
75 |
Module 4 Places 4d Outer space SB, p. 53 Сонячна система. Найвищий ступінь порівняння прикметників |
Порівнювати предмети |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Superlative Forms |
Читання речень та виконання граматичного завдання (filling in the gaps) |
|
WB, p. 44, ex. C |
76 |
Module 4 Places Сонячна система. Цифри |
Надавати інформацію |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
|
|
Робота в парах: Guessing Game |
WB, p. 44, ex. D |
77 |
Module 4 Places 4e Where I live SB, p. 54 Місто, де я живу. Описання малюнків |
Описувати малюнок |
Поважно ставитись до співрозмовників |
A train station, an airport, a stadium, a car park, a cathedral, a bridge, a castle, a port |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching) |
Групове обговорення малюнків |
WB, p. 45, ex. A, B |
78 |
Module 4 Places 4e Where I live SB, p. 55 Місто. Де я живу. Синоніми |
Описувати місто |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Avoiding repetitions |
Читання тексту та виконання завдання (надання відповідей на запитання) |
Опис свого міста у письмовій формі |
WB, p. 45, ex. C |
79 |
Module 4 Places Розвиток граматичних навичок. Об’єктні займенники |
Описувати місто |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Avoiding repetitions |
|
|
WB, p. 46, ex. A, B |
80 |
Module 4 Places Round-up SB, p. 56 Урок розвитку граматичних навичок |
Описувати міста, предмети |
Формування навичок самоконтролю |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання та доповнення речень |
|
WB, p. 46, ex. C, D |
81 |
Module 4 Places Culture Page SB, pp. 57-58 Культура народів світу. Шотландія |
Розповідати про щось |
Ознайомлення з культурою країни, мова якої вивчається |
Bagpipe, century, lake, castle, perfect, tourist centre, instrument, kilt etc. |
|
Читання тексту ‘Scotland’ та виконання завдання (filling in the gaps) |
Обговорення прочитаного матеріалу |
WB, p. 47, ex. E, F, G |
82 |
Узагальнення лексичного та грама-тичного матеріалу |
|
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
|
83 |
Module 5 Today and tomorrow 5a Computer world SB, pp. 59-60 Світ комп’ютерів. Опрацювання діалогів |
Аргументувати власну точку зору |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
Computer: screen, keyboard, printer, monitor, mouse pad, laptop, speakers, cursor, mouse etc |
|
Читання діалогів та виконання завдання |
Групова дискусія щодо сучасних технологій |
WB, p. 48, ex. A, B |
84 |
Module 5 Today and tomorrow 5a Computer world SB, p. 61 Світ комп’ютерів. Плани на майбутнє. Вираз ‘going to’ |
Розповідати про плани |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Future ‘going to’ |
Прослуховування аудіо запису та виконання завдання (filling in the table) |
Робота в парах: обговорення майбутніх планів |
WB, p. 49, ex. C |
85 |
Module 5 Today and tomorrow Розвиток граматичних навичок. Вираз ‘going to’ |
Розповідати про плани |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Future ‘going to’ |
|
|
WB, p. 49, ex. D |
86 |
Module 5 Today and tomorrow 5b What the future holds SB, p. 62 На що чекати у майбутньому? Гороскоп |
Висловлювати власні емоції |
Знаходити та розуміти нову інформацію |
Money, work, health, relationship, countryside, to get married etc |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання тексту та виконання завдання (matching) |
Обговорення прочитаного матеріалу |
WB, p. 50, ex. A, B |
87 |
Module 5 Today and tomorrow 5b What the future holds SB, p. 63 На що чекати у майбутньому? Майбутні плани. ‘will’ |
Висловлювати припущення |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Future ‘will’ |
|
Робота в парах: висловлення припущень щодо майбутнього |
WB, p. 50, ex. C |
88 |
Module 5 Today and tomorrow Плани на майбутнє. Розвиток навичок аудіювання |
Висловлювати припущення |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Future ‘will’ |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
|
SB p.63 ex.5 напис. про своє життя через 15 років |
89 |
Module 5 Today and tomorrow 5c Make a difference SB, p. 64 Робимо світ краще. Надавання вказівок |
Надавати вказівки |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Rubbish, to recycle, tap, to turn off, to cut down, public transport |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (true/false) |
Інсценування діалогу |
WB, p. 51, ex. A, B |
90 |
Module 5 Today and tomorrow 5c Make a difference SB, p. 65 Робимо світ краще. Модальні дієслова ‘must’ and ‘have to’ |
Дозволяти або забороняти щось |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
‘must’ and ‘have to’ |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Написання тексту щодо правил поведінки в школі |
WB, p. 51, ex. С |
91 |
Module 5 Today and tomorrow Розвиток граматичних навичок. Модальні дієслова ‘must’ and ‘have to’ |
Дозволяти або забороняти щось |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
‘must’ and ‘have to’ |
|
|
WB, p. 52, ex. D, E |
92 |
Module 5 Today and tomorrow 5d Protect the animals SB, p. 66 Захист зни-каючих видів тварин. |
Аргументувати свою точку зору |
Розуміти нову інформацію |
Ocean, cave, desert, polar region, jungle, forest |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання тексту ‘Help save Hector’s dolphins’ та виконання завдання |
Групове обговорення прочитаного матеріалу |
WB, p. 53, ex. A, B |
93 |
Module 5 Today and tomorrow 5d Protect the animals SB, p. 67 Захист навко- лишнього середовища. Умовні речення 1 типу |
Надавати необхідні відповіді |
Ефективно співпрацювати під час групової роботи |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Conditional Sentences Type 1 |
|
Робота в групі: опис малюнків, обговорення проблем сучасного світу |
WB, p. 53, ex. C |
94 |
Module 5 Today and tomorrow Розвиток граматичних навичок. Умовні речення 1 типу |
Надавати необхідні відповіді |
Активно застосовувати засвоєний матеріал |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Conditional Sentences Type 1 |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching) |
|
Скл. 10 речень |
95 |
Module 5 Today and tomorrow 5e I’m looking forward to it SB, p. 68 З нетерпінням чекаю на вечірку. Опрацювання тексту |
Висловлювати пропозицію |
Поважно ставитись до співрозмовників |
To prepare snacks, to hire a live band, to make and send invitations, to decorate the house, to hire a DJ, To have a fancy-dress party |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Групове обговорення організації вечірки |
WB, p. 55, ex. A, B |
96 |
Module 5 Today and tomorrow 5e I’m looking forward to it SB, p. 69 Запро-шую друзів на вечірку |
Робити запрошення |
Активно застосовувати засвоєний матеріал |
Set-phrases for inviting, accepting and refusing invitation |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання тексту та виконання завдання (filling in the table) |
|
WB, p. 55, ex. C |
97 |
Module 5 Today and tomorrow Написання запрошення на вечірку |
Робити запрошення |
Активно застосовувати засвоєний матеріал |
Set-phrases for inviting, accepting and refusing invitation |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Написання електронного листа-запрошення |
WB, pp. 56-57, ex. A, B, C |
98 |
Module 5 Today and tomorrow Round-up SB, p. 70 Урок розвитку граматичних навичок |
Надавати вказівки, висловлювати припущення, робити запрошення |
Формування навичок самоконтролю |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання та доповнення речень |
|
WB, pp. 56-57, ex. D, E, F |
99 |
Узагальнення лексичного та грама-тичного матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
100 |
Контроль навичок письма |
|
|
|
|
|
|
|
101 |
Контроль навичок аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
102 |
Контроль навичок читання |
|
|
|
|
|
|
|
103 |
Контроль навичок говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
104 |
Плани на літо |
|
|
|
|
|
|
|
105 |
Підсумковий урок за рік |
|
|
|
|
|
|
|
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
2018- 2019 н.р. Клас 7
Підручник: Full Blast 2
Дата/ уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Соціокультурні / Загальнонавчальні компетенції |
Лінгвістичні компетенції |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє
завдання |
||
Лексика |
Граматика/ Фонетика |
Аудіювання/ Читання |
Письмо/ Говоріння |
|||||
1 |
Знову за парти |
Запитувати та надавати відповіді на запитання |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
|
|
|
|
|
2 |
Module 4 Places 4a Around town SB, pp. 45-46 Подорож містом. Опис місцевості |
Описувати місто |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Hairdresser’s, newsagent’s travel agent’s, chemist’s, post office, library, market |
|
Прослуховування та читання діалогів, виконання завдання (true/false) |
Інсценування діалогів, групова дискусія |
WB, p. 38, ex. A, B, C |
3 |
Module 4 Places 4a Around town SB, p. 47 Прогулянка містом. Модальні дієслова Can/ could/ may/ might |
Просити дозволу |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Can/ could/ may/ might |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the table) |
Робота в парах: опис малюнків та складання речень |
WB, p. 39, ex. D, E |
4 |
Module 4 Places 4b How do I get there? SB, p. 48 Як дістатися …? Надавання вказівок |
Надавати вказівки |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
Traffic light, pedestrian crossing, footbridge, bus stop, tunnel, stop sign, to turn left/right, to go straight on |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання діалогів та виконання завдання (ordering) |
|
WB, p. 40, ex. A, B |
5 |
Module 4 Places 4b How do I get there? SB, p. 49 Маршрут. Приймен-ники місця та руху |
Надавати вказівки |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Prepositions of place, prepositions of movement |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (drawing the route on the map) |
Робота в парах: обговорення маршрутів за мапою |
WB, p. 41, ex. C, D |
6 |
Module 4 Places 4c City vs Country SB, p. 50 Місто чи село? Твої уподобання |
Описувати уподобання |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Houseboat, cottage, bungalow, tree house, farm, caravan, block of flats |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання вікторини та виконання завдання |
Обговорення результатів проходження вікторини |
WB, p. 42, ex. A, B |
7 |
Module 4 Places 4c City vs Country SB, p. 51 Місто чи сільська місцевість? Порівняльні звороти |
Аргументувати свою точку зору |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Ugly, noisy, peaceful, exciting, quiet, crowded, modern etc. |
Comparative Forms |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching) |
Робота в групі: опис малюнка |
WB, p. 43, ex. C, D |
8 |
Module 4 Places 4d Outer space SB, p. 52 Відкритий космос. Опрацювання тексту |
Надавати інформацію |
Знаходити та розуміти нову інформацію |
Planet, galaxy, moon, star, solar system, Earth |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання тексту ‘Our solar system’ та виконання завдання (true/false) |
Обговорення прочитаного матеріалу |
WB, p. 44, ex. A, B |
9 |
Module 4 Places 4d Outer space SB, p. 53 Сонячна система. Найвищий ступінь порівняння прикметників |
Порівнювати предмети |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Superlative Forms |
Читання речень та виконання граматичного завдання (filling in the gaps) |
Робота в парах: Guessing Game |
WB, p. 44, ex. C, D |
10 |
Module 4 Places 4e Where I live SB, p. 54 Місто, де я живу. Описання малюнків |
Описувати малюнок |
Поважно ставитись до співрозмовників |
A train station, an airport, a stadium, a car park, a cathedral, a bridge, a castle, a port |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching) |
Групове обговорення малюнків |
WB, p. 45, ex. A, B |
11 |
Module 4 Places 4e Where I live SB, p. 55 Місто, де я живу. Синоніми |
Описувати місто |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Avoiding repetitions |
Читання тексту та виконання завдання (надання відповідей на запитання) |
Опис свого міста у письмовій формі |
WB, p. 45, ex. C |
12 |
Module 4 Places Round-up SB, p. 56 Урок розвитку граматичних навичок |
Описувати міста, предмети |
Формування навичок самоконтролю |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання та доповнення речень |
|
WB, p. 46, ex. A, B, C, D |
13 |
Module 4 Places Culture Page SB, pp. 57-58 Культура народів світу. Шотландія |
Розповідати про щось |
Ознайомлення з культурою країни, мова якої вивчається |
Bagpipe, century, lake, castle, perfect, tourist centre, instrument, kilt etc. |
|
Читання тексту ‘Scotland’ та виконання завдання (filling in the gaps) |
Обговорення прочитаного матеріалу |
WB, p. 47, ex. E, F, G |
14 |
Узагальнення лексичного та граматичного матеріалу |
|
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
|
15 |
Module 5 Today and tomorrow 5a Computer world SB, pp. 59-60 Світ комп’ютерів. Опрацювання діалогів |
Аргументувати власну точку зору |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
Computer: screen, keyboard, printer, monitor, mouse pad, laptop, speakers, cursor, mouse etc |
|
Читання діалогів та виконання завдання |
Групова дискусія щодо сучасних технологій |
WB, p. 48, ex. A, B |
15 |
Module 5 Today and tomorrow 5a Computer world SB, p. 61 Світ комп’ютерів. Плани на майбутнє. Вираз ‘going to’ |
Розповідати про плани |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Future ‘going to’ |
Прослуховування аудіо запису та виконання завдання (filling in the table) |
Робота в парах: обговорення майбутніх планів |
WB, p. 49, ex. C, D |
17 |
Module 5 Today and tomorrow 5b What the future holds SB, p. 62 На що чекати у майбутньому? Гороскоп |
Висловлювати власні емоції |
Знаходити та розуміти нову інформацію |
Money, work, health, relationship, countryside, to get married etc |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання тексту та виконання завдання (matching) |
Обговорення прочитаного матеріалу |
WB, p. 50, ex. A, B |
18 |
Module 5 Today and tomorrow 5b What the future holds SB, p. 63 На що чекати у майбутньому? Майбутні плани. ‘will’ |
Висловлювати припущення |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Future ‘will’ |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Робота в парах: висловлення припущень щодо майбутнього |
WB, p. 50, ex. C |
19 |
Module 5 Today and tomorrow 5c Make a difference SB, p. 64 Робимо світ краще. Надавання вказівок |
Надавати вказівки |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Rubbish, to recycle, tap, to turn off, to cut down, public transport |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (true/false) |
Інсценування діалогу |
WB, p. 51, ex. A, B, С |
20 |
Module 5 Today and tomorrow 5c Make a difference SB, p. 65 Робимо світ краще. Модальні дієслова ‘must’ and ‘have to’ |
Дозволяти або забороняти щось |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
‘must’ and ‘have to’ |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Написання тексту щодо правил поведінки в школі |
WB, p. 52, ex. D, E |
21 |
Module 5 Today and tomorrow 5d Protect the animals SB, p. 66 Захист зникаючих видів тварин. |
Аргументувати свою точку зору |
Розуміти нову інформацію |
Ocean, cave, desert, polar region, jungle, forest |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання тексту ‘Help save Hector’s dolphins’ та виконання завдання |
Групове обговорення прочитаного матеріалу |
WB, p. 53, ex. A, B |
22 |
Module 5 Today and tomorrow 5d Protect the animals SB, p. 67 Захист навколишнього середовища. Умовні речення 1 типу |
Надавати необхідні відповіді |
Ефективно співпрацювати під час групової роботи |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Conditional Sentences Type 1 |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching) |
Робота в групі: опис малюнків, обговорення проблем сучасного світу |
WB, p. 53, ex. C |
23 |
Module 5 Today and tomorrow 5e I’m looking forward to it SB, p. 68 З нетерпінням чекаю на вечірку. Опрацювання тексту |
Висловлювати пропозицію |
Поважно ставитись до співрозмовників |
To prepare snacks, to hire a live band, to make and send invitations, to decorate the house, to hire a DJ, To have a fancy-dress party |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Групове обговорення організації вечірки |
WB, p. 55, ex. A, B |
24 |
Module 5 Today and tomorrow 5e I’m looking forward to it SB, p. 69 Запрошую друзів на вечірку |
Робити запрошення |
Активно застосовувати засвоєний матеріал |
Set-phrases for inviting, accepting and refusing invitation |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання тексту та виконання завдання (filling in the table) |
Написання електронного листа-запрошення |
WB, p. 55, ex. C |
25 |
Module 5 Today and tomorrow Round-up SB, p. 70 Урок розвитку граматичних навичок |
Надавати вказівки, висловлювати припущення, робити запрошення |
Формування навичок самоконтролю |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання та доповнення речень |
|
WB, pp. 56-57, ex. A, B, C, D, E, F |
26 |
Узагальнення лексичного та граматичного матеріалу |
|
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
|
27 |
Module 6 Team spirit 6a What’s on? SB, pp. 71-72 Що сталося? Телепрогра ми. Опрацювання тексту |
Аргументувати свій вибір |
Поважно ставитись до особливостей стилю життя зарубіжних однолітків |
Soap opera, game show, talent show, weather forecast, the news, wildlife documentary, cartoon, sitcom |
|
Читання діалогу та виконання завдання (true/false) |
Дискусія щодо співпраці у команді |
WB, p. 58, ex. A, B, C |
28 |
Module 6 Team spirit 6a What’s on? SB, p. 73 Розвиток граматичних навичок Present Perfect Simple. |
Описувати минулі події |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Present Perfect Simple |
Читання коротких діалогів та виконання граматичного завдання |
Написання тексту (опис минулих дій) |
WB, p. 59, ex. D, E |
29 |
Урок систематизації вивченого матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
30 |
Контроль навичок письма |
|
|
|
|
|
|
|
31 |
Контроль навичок аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
32 |
Контроль навичок читання |
|
|
|
|
|
|
|
33 |
Контроль навичок говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
34 |
Плани на зимові канікули |
|
|
|
|
|
|
|
Дата/ уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Соціокультурні / Загальнонавчальні компетенції |
Лінгвістичні компетенції |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє
Завдання |
||
Лексика |
Граматика/ Фонетика |
Аудіювання/ Читання |
Письмо/ Говоріння |
|||||
35 |
Святкування зимових свят |
|
|
|
|
|
|
Випис. слова в словник |
36 |
Module 6 Team spirit 6b Being in a band SB, p. 74 Музичні групи. Опрацювання текстів |
Надавати необхідні відповіді |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Band, audience, stage, autograph, to go on tour, music award, fans, lyrics |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання текстів та виконання завдання (matching) |
Групове обговорення прочитаного матеріалу |
WB, p. 60, ex. A, B, C |
37 |
Module 6 Team spirit 6b Being in a band SB, p. 75 Розвиток навичок аудіювання. Present Perfect Simple, Past Simple |
Надавати та запитувати інформацію |
Формувати елементарні уявлення про культурні цінності країни, мова якої вивчається |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Present Perfect Simple and Past Simple |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching) |
Робота в парах: обговорення минулого досвіду |
WB, p. 61, ex. D, E |
38 |
Module 6 Team spirit 6c Dream teams SB, p. 76 Футбольний клуб «Барселона». Опрацювання тексту |
Надавати відповіді |
Розуміти та поважно ставитись до особливостей стилю життя зарубіжних однолітків |
A match, a spectator, a league, a trophy, a champion, the national team |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання тексту та виконання завдання (надавати відповіді на запитання) |
Групове обговорення прочитаного матеріалу |
WB, p. 62, ex. A, B, С |
39 |
Module 6 Team spirit 6c Dream teams SB, p. 77 Present Perfect Simple: How long?, for, since. Розвиток навичок аудіювання |
Описувати та характеризувати команду |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Present Perfect Simple: How long?, for, since |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the gaps) |
Робота в парах: обговорення улюбленої команди |
WB, p. 62, ex. D, E |
40 |
Module 6 Team spirit 6d Team work SB, p. 78 Командна робота. Лондон у вогні |
Надавати інформацію |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
Paramedic, reporter, police officer, newsreader, cameraman, firefighter, electrician, lifeguard, painter, architect, photographer |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання тексту та виконання завдання (proving the sentences) |
|
WB, p. 63, ex. A, B, С |
41 |
Module 6 Team spirit 6d Team work SB, p. 79 Командна робота. Розділові питання |
Аргументувати власну точку зору |
Ефективно співпрацювати під час групової роботи |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Questions tags |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the table) |
Групова дискусія щодо професій |
WB, p. 64, ex. D, E |
42 |
Module 6 Team spirit 6e Get active! SB, p. 80 Активні види спорту. Розвиток навичок аудіювання |
Аргументувати власну точку зору |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Water polo, football, volleyball, hockey, tennis, court, pitch, pool, ball, net, racket, goggles etc. |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching) |
Групове обговорення прослуханого матеріалу |
WB, p. 65, ex. A, B |
43 |
Module 6 Team spirit 6e Get active! SB, p. 81 Спорт у нашому житті. Опрацювання тексту |
Розповідати про види діяльності |
Активно застосовувати засвоєний матеріал |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Using tenses in writing |
Читання тексту та виконання завдання (надання відповідей на запитання) |
Написання електронного листа другові |
WB, p. 65, ex. С |
44 |
Module 6 Team spirit Round-up SB, p. 82 Розвиток граматичних навичок. Граматичні часи |
Розповідати про види діяльності та минулі події |
Формування навичок самоконтролю |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання та доповнення речень |
|
WB, p. 66, ex. A, B, C< D |
45 |
Module 6 Team spirit Culture Page 3 SB, p. 82 Визначні місця світу. Лондон. Нью Йорк |
Надавати відповіді на запитання |
Ознайомлення з культурою країн, мова яких вивчається |
Park, species, to hunt, cycling, cricket, sports area etc |
|
Читання тексту ‘Central Park, Hyde Park’ та виконання завдання |
Обговорення прочитаного матеріалу |
WB, p. 67, ex. E, F, G |
46 |
Узагальнення лексичного та граматичного матеріалу |
|
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
|
47 |
Module 7 Teen life 7a What’s wrong? SB, pp. 85-86 Життя підлітків. Що сталося? Хвороби |
Висловлювати власну думку |
Розуміти особливості стилю життя зарубіжних однолітків |
Earache, stomachache, toothache, headache, sore throat, cough, fever |
|
Читання діалогу та виконання завдання (proving the sentences) |
Групове обговорення життя підлітків |
WB, p. 68, ex. A, B, C |
48 |
Module 7 Teen life 7a What’s wrong? SB, p. 87 Хвороби. Модальне дієслово ‘should’ |
Давати пораду |
Активно застосовувати засвоєний матеріал |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
The verb ‘should’ |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Робота в парах: ситуативне мовлення |
WB, p. 69, ex D, E, F |
49 |
Module 7 Teen life 7b Messages SB, p. 88 Інтернет сленг. Опрацювання тексту |
Надавати необхідну інформацію |
Ефективно співпрацювати під час групової роботи |
Text message, text, to receive, chatroom, note, to type |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання тексту та виконання завдання |
Обговорення прочитаного матеріалу |
WB, p. 70, ex. A, B |
50 |
Module 7 Teen life 7b Messages SB, p. 89 Інтернет сленг. Написання повідомлення |
Робити повідомлення |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
|
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the table) |
Написання короткого повідомлення за вказівками |
WB, p. 70, ex. С |
51 |
Module 7 Teen life 7c Let’s go shopping SB, p. 90 Гайда за покупками! Розвиток навичок читання |
Описувати одяг |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Sizes: extra small, small, medium, large, extra ;arge, pounds, cents, pence |
|
Читання діалогів та виконання завдання (filling in the table) |
Інсценування діалогу |
WB, p. 71, ex. A, B, C |
52 |
Module 7 Teen life 7c Let’s go shopping SB, p. 91 Розвиток граматичних навичок. Too/enough One/ones |
Описувати ступінь |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
In cash, discount, cost, receipt, cash desk, products |
Too/enough One/ones |
Читання діалогів та виконання граматичного завдання |
Робота в парах: рольова гра |
WB, p. 72, ex. D, E, F |
53 |
Module 7 Teen life 7d Think healthy SB, p. 92 Фаст фуд. На скільки це корисно? |
Аргументувати свою точку зору |
Знаходити та розуміти нову інформацію |
To avoid, to be rich in, bone, to choose, completely, to contain, dairy products, to overdo, overweight |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання тексту та виконання завдання (matching) |
Обговорення прочитаного матеріалу |
WB, p. 73, ex. A, B |
54 |
Module 7 Teen life 7d Think healthy SB, p. 93 Розвиток граматичних навичок. Much/ Many/A lot of/ Lots of/ A few/A little |
Аргументувати свою точку зору |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
How much…?/ How many…?/ Much/Many/A lot of/ Lots of/ A few/A little |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false) |
Робота в парах: обговорення малюнків, висловлення власної точки зору |
WB, p. 74, ex. С, D, E |
55 |
Module 7 Teen life 7e Teen problems SB, p. 94 Проблеми молоді. Присвійні займ. |
Надавати пораду |
Розуміти стиль життя зарубіжних однолітків |
To feel down, to calm down, to cheer up, to fight |
Possessive Pronouns |
Читання текстів та виконання завдання (matching) |
Обговорювати прочитаний матеріал |
WB, p. 75, ex. A, B |
56 |
Module 7 Teen life 7e Teen problems SB, p. 95 Проблеми молоді. Опрацювання тексту |
Просити пораду |
Активно застосовувати засвоєний матеріал |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
|
Читання тексту та виконання завдання |
Написання листа з метою отримання поради |
WB, p. 75, ex. С, D |
57 |
Module 7 Teen life Round-up SB, p. 96 Розвиток граматичних навичок |
Просити та надавати пораду |
Формування навичок самоконтролю |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання та доповнення речень |
|
WB, pp. 76-77, ex, A, B, C, D, E, F, G, H |
58 |
Узагальнення лексичного та граматичного матеріалу |
|
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
|
59 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Full Blast 2 (продовження)
Дата/ уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Соціокультурні / Загальнонавчальні компетенції |
Лінгвістичні компетенції |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє
Завдання |
||
Лексика |
Граматика/ Фонетика |
Аудіювання/ Читання |
Письмо/ Говоріння |
|||||
97 |
Module 8 Fame 8a In the headlines SB, pp. 97-98 |
Характеризувати особистості |
Знаходити та розуміти нову інформацію |
All of a sudden, chewing gum, to enter a competition, mysterious, organizer, town hall, to feel sorry for |
|
Читання тексту та виконання завдання (matching) |
Групове обговорення знаменитостей |
WB, p. 78, ex. A, B, С |
98 |
Module 8 Fame 8a In the headlines SB, p. 99 |
Розповідати про щось |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Relative Pronouns: who, which, that |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the gaps) |
Робота в парах: складанні історії |
WB, p. 79, ex. D, E, F |
99 |
Module 8 Fame 8b You can be a star SB, p. 100 |
Описувати емоційний стан |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
Disappointed, jealous, nervous, proud, confident, confused |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання діалогу та виконання завдання (надання відповідей на запитання) |
Інсценування історії |
WB, p. 80, ex. A, B, С |
100 |
Module 8 Fame 8b You can be a star SB, p. 101 |
Аргументувати свій вибір |
Ефективно співпрацювати під час групової роботи |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
So/ neither |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Групова дискусія |
WB, p. 81, ex. D, E |
101 |
Module 8 Fame 8c Hot off the press SB, p. 102 |
Висловлювати власні враження |
Знаходити та розуміти нову інформацію |
Writer, editor, to print, to deliver, to interview, to discuss |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання тексту та виконання завдання (надання відповідей на запитання) |
Групове обговорення прочитаного матеріалу |
WB, p. 82, ex. A, B |
102 |
Module 8 Fame 8c Hot off the press SB, p. 103 |
Описувати предмети |
Активно застосовувати засвоєний матеріал |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Present Simple Passive |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false) |
Написання речень, використовуючи вивчену граматику |
WB, p. 82, ex. C, D |
103 |
Module 8 Fame 8d And the winner is… SB, p. 104 |
Надавати необхідну інформацію |
Ознайомлення з культурою країни, мова якої вивчається |
Academy, award, performance, ceremony, actress, popular, story etc |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання тексту ‘The Oscars’ та виконання завдання (надання відповідей на запитання) |
Групове обговорення прочитаного матеріалу |
WB, p. 83, ex. A, B |
104 |
Module 8 Fame 8d And the winner is… SB, p. 105 |
Надавати та запитувати інформацію |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Past Simple Passive |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Робота в парах: діалогічне мовлення |
WB, p. 84, ex. C, D |
105 |
Module 8 Fame 8e What a film SB, p. 106 |
Аргументувати власну точку зору |
Ознайомлення з культурою країни, мова якої вивчається |
Acting, leading actor, special effects, scene, plot, soundtrack |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання тексту та виконання завдань (filling in the table) |
Групове обговорення прочитаного матеріалу |
WB, p. 85, ex. A, B |
106 |
Module 8 Fame 8e What a film SB, p. 107 |
Розповідати про фільм |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Using relative pronouns and passive voice |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Опис улюбленого фільму у письмовій формі |
WB, p. 85, ex. С |
107 |
Module 8 Fame Round-up SB, p. 108 |
Надавати та запитувати інформацію |
Формування навичок самоконтролю |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання та доповнення речень |
|
WB, p. 86, ex. A, B, С |
108 |
Module 8 Fame Culture Page 4 SB, pp. 109-100 |
Висловлювати власну думку та враження |
Формувати елементарні уявлення про художні цінності чужої культури |
Musical, costume, scenery, junkyard, performance etc |
|
Читання тексту ‘Popular Musicals’ та виконання завдання (filling in the table) |
Групове обговорення прочитаного матеріалу |
WB, p. 87, ex. D, E, F< G |
109 |
Test 8 |
|
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
|
110 |
Final test |
|
Ефективно використовувати знання, отримані протягом року |
Узагальнення лексичного матеріалу, вживання у відповідному контексті |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
|