Календарно-тематичне планування з англійської мови до підручника Full Blast 2 (3 години)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з англійської мови до підручника Full Blast 2 (3 години). Планування стане у нагоді вчителям англійської мови, які працюють за підручниками видавництва MMPublication
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

 

2019- 2020 н.р.   Клас 6

Підручник:  Full Blast 2

 

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві

функції

Соціокультурні /

Загальнонавчальні

компетенції

Лінгвістичні  компетенції

Мовленнєва компетенція

Домашнє

 

завдання

Лексика

Граматика/ Фонетика

Аудіювання/ Читання

Письмо/ Говоріння

1

Знову до школи

Аргументувати свою точку зору

Поважно ставитись до співрозмовника

 

 

 

 

Повтор. назви місяців, SB p.4 ex.3(B)

2

Hello!

SB, pp. 4-5  Привіт. Як твоє ім’я?

Надавати необхідні відповіді

Брати участь у міжкультурній комунікації

Countries and nationalities: Argentina/Argentinian, Brazil/Brazilian, Chile/Chilean, China/Chinese, Egypt/Egyptian etc.

The verb ‘to be’, ‘have got/has got’ the verb ‘can’

Прослуховування аудіо-запису та виконання

Робота в парах: ставити та відповідати на запитання

WB, p. 4, ex. A, B

3

Hello!

SB, pp. 5-6  Де це? Описання предметів

Описувати предмети

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Furniture: bed, shelf, chair, desk, wardrobe

Prepositions of place

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the gaps)

Опис малюнка у письмовій формі

WB, pp. 5-6, ex. C, D, E, F, G

4

Module 1

That’s me  1a My school  SB, pp. 7-8

У школі. Назви шкільних предметів

Надавати необхідні відповіді

Поважно ставитись до особливостей життя зарубіжних однолітків

Subjects: history, biology, geography, chemistry, PE, ICT, physics, maths

 

Читання тексту та виконання завдання (answering the questions)

Групове обговорення улюблених шкільних предметів

WB, p. 8, ex. A, B, C

5

Module 1

That’s me  1a My school  SB, p. 9

Школа. Present Simple. Прийменники часу

Розпитувати з метою роз’яснення інформації

Поважно ставитись до співрозмовника

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Present Simple – prepositions of time

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the gaps)

Робота в парах: діалог щодо школи

WB, p. 8, ex. D, E

6

Module 1

That’s me Розвиток граматичних навичок. Present Simple

Аргументувати свою точку зору

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Present Simple

 

 

WB, p. 8, ex.  F

7

Module 1

That’s me  1b at home

SB, p. 10  Вдома. Назви побутових приладів

Висловлювати бажання

Ефективно співпрацювати під час групової роботи

Hoover, electric toothbrush, washing machine, rubbish bin, sponge fridge

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання та прослуховування полілогу, виконання завдання (true/false)

Інсценування полілогу

WB, p. 10, ex. A, B, C

8

Module 1

That’s me  1b at home

SB, p. 11  Вдома. Домашні обов’язки. Прислівники частотності

Розповідати про домашні обов’язки

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Adverbs of frequency

 

 

WB, p. 11, ex. D, E

9

Module 1

That’s me Домашні обов’язки. Розвиток навичок аудіювання

Розповідати про домашні обов’язки

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

 

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

Робота в парах: обговорення домашніх обов’язків

WB, p. 11, ex.  F

10

Module 1

That’s me 1c My style

SB, p. 12  Мій стиль. Одяг, який я ношу

Аргументувати свій вибір

Уважно стежити за презентованою інформацією

Clothes: leggings, shorts, earrings, hat, belt, skirt, top, jumper, tracksuit

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання діалогу та виконання завдання (answering the questions)

Групове обговорення одягу

WB, p. 12, ex. A, B, C

11

Module 1

That’s me  1c My style  SB, p. 13  Мій стиль. Описання зовніш-ності. Present Progressive (статичні дієслова)

Описувати зовнішність

Активно застосовувати засвоєний матеріал

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Present Progressive (stative verbs)

 

Написання тексту про одяг

WB, p. 13, ex. D

12

Module 1

That’s me  Розвиток граматичних навичок. Present Progressive  

 

Активно застосовувати засвоєний матеріал

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Present Progressive (stative verbs)

 

 

WB, p. 13, ex.  E

13

Module 1

That’s me  У магазині одягу Розвиток навичок аудіювання.

Описувати зовнішність

Активно застосовувати засвоєний матеріал

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

 

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (correcting the mistakes)

 

WB, p. 13, ex.  F

14

Module 1

That’s me  1d In my free time  SB, p. 14

Мій вільний час.

Розповідати про види діяльності

Усвідомлювати мету поставленого завдання

To surf the Net, to hand out with friends, to go rollerblading/skateboarding, to chat, to download

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання діалогу та виконання завдання (true/false)

Групове обговорення дозвілля

WB, p. 14, ex. A, B

15

Module 1

That’s me  1d In my free time  SB, p. 15  Моє дозвілля.  Герундій

Надавати та запитувати інформацію

Ефективно співпрацювати під час групової роботи

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Like/love/enjoy/hate/can’t stand + ing; would like + to

 

 

WB, p. 14, ex. C

16

Module 1

That’s me  Дозвілля. Розвиток навичок аудіювання.  

 

Ефективно співпрацювати під час групової роботи

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

 

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Робота в групі: проведення дослідження

SB p.15 ex.6 напис. про себе

17

Module 1

That’s me  1e Meet my friend  SB, p. 16

Зустрічай мого друга. Опис особистості

Характеризувати особистість

Уважно стежити за презентованою інформацією

Adjectives: lazy, friendly, active, shy, rude, polite, unfriendly, outgoing

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання текстів та виконання завдання (matching)

Робота в групі: гра, опис однокласників

WB, p. 15, ex. A, B

18

Module 1

That’s me  1e Meet my friend  SB, p. 17

Мій друг. Порядок слів у реченні

Характеризувати особистість

Активно застосовувати засвоєний матеріал

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Word order

Читання тексту та виконання завдання (filling in the gaps)

Опис друга у письмовій формі

SB p.17 ex.3(D) напис. про друга

19

Module 1

That’s me   Розповідь про найкращого друга

Характеризувати особистість

Активно застосовувати засвоєний матеріал

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Word order

 

Опис друга в усній формі

WB, p. 15, ex. C

20

Module 1

That’s me  Round-up

SB, p. 18  Урок розвитку граматичних навичок

Характеризувати особистість, описувати дії та предмети

Формування навичок самоконтролю

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання та доповнення речень

 

WB, pp. 16-17, ex. A, B, C, D, E, F, G

21

Узагальнення лек-сичного та грама-тичного  матеріалу

 

Активно застосовувати засвоєний матеріал

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

22

Module 2

Exploring  2a Holiday Fun  SB, pp. 19-20

На відпочинку. Подорожі

Описувати події

Поважно ставитись до особливостей стилю життя зарубіжних однолітків

To sunbathe, to travel abroad, to go on a cruise, to go sightseeing, to buy souvenirs, to explore the cave etc.

 

Прослуховування та читання діалогу, виконання завдання (answering the question)

Інсценування діалогу, групове обговорення подорожей

WB, p. 18, ex. A, B, C

23

Module 2

Exploring  2a Holiday Fun  SB, p. 21

Як я відпочивав мину-лого літа. Past Simple

Розповідати про подорожі

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Past Simple

Читання речень та виконання граматичного завдання

Робота в парах: проведення інтерв’ю

WB, p. 19, ex. D

24

Module 2

Exploring Розвиток граматичних навичок. Past Simple (дієсл to be)

 

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Past Simple

 

 

WB, p. 19, ex.  E

25

Module 2

Exploring Розвиток граматичних навичок. Past Simple (правильні та неправ. дієсл.)

 

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Past Simple

 

 

WB, p. 19, ex.F

26

Module 2

Exploring  2b City tour

SB, p. 22  Подоро-жуємо містом. Назви транспортних засобів

Аргументувати свою точку зору

Знаходити та розуміти нову інформацію

Transport: underground, ferry, motorbike, helicopter, van

Повторення граматичного матеріалу

Читання тексту ‘Exploring Bangkok’ та вико-нання завдання (true/false)

Групова дискусія щодо транспортних засобів

WB, p. 20, ex. A, B, C, D

27

Module 2

Exploring  2b City tour

SB, p. 23 Подорож Бангкоком. Модальне дієслово ‘could’

Надавати та запитувати інформацію

Поважно ставитись до співрозмовника

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

The verb ‘could’

Читання та доповнення речень

Робота в парах: обговорення транспортних засобів

WB, p. 21, ex. E, F

28

Module 2

Exploring Розвиток граматичних навичок. Утворення прислівник.

Надавати та запитувати інформацію

Поважно ставитись до співрозмовника

 

Adverbs

Читання та доповнення речень

Робота в парах: обговорення транспортних засобів

SB p.23 ex.4 напис про транспорт

29

Module 2

Exploring  2c Exploring the past  SB, p. 24

Давні цивілізації.  Past Simple

Надавати необхідні відповіді

Уважно стежити за презентованою інформацією

A fork, a spoon, a knife, chopsticks, make-up, mummy

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання тексту ‘Ancient Civi-lisations: Did you know that…’ та виконання зав-дання (true/false)

Групове обговорення прочитаного матеріалу

WB, p. 22, ex. A, B, C

30

Module 2

Exploring  2c Exploring the past  SB, p. 25

Сторінками розвитку людства. Вираз ‘Used to’

Розповідати про минулі звички

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

At the age of, in the past, for this reason, long

‘Used to’

 

 

WB, p. 23, ex. D, E

31

Module 2

Exploring Мої звички. Розвиток навичок аудіювання

Розповідати про минулі звички

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

 

 

Прослуховування інтерв’ю та виконання завдання (filling in the gaps)

Робота в папах: обговорення минулих звичок

SB p.25 ex.5 напис про свої звички

32

Module 2

Exploring  2d Land Ahoy SB, p. 26

Експедиція Джеймса Кука.

Надавати необхідні відповіді

Ознайомлення з культурою країни, мова якої вивчається

Captain, sailor, north, voyage, explorers, land, coast

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання тексту ‘James Cook’ та виконання завдання

Групове обговорення прочитаного матеріалу

WB, p. 24, ex. A, B

33

Module 2

Exploring  2d Land Ahoy  SB, p. 27

Христофор Колумб. Особові займенники

Описувати події

Ознайомлення з культурою країни, мова якої вивчається

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Personal Pronouns

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false)

 

WB, p. 24, ex. C

34

Module 2

Exploring Розвиток навичок письма. Написання параграфу про Х.Колумба

Описувати події

Ознайомлення з культурою країни, мова якої вивчається

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

 

 

Написання тексту про мандрівника

WB, p. 24, ex. D

35

Module 2

Exploring  2e A school trip  SB, p. 28

Шкільна екскурсія. Опис подій

Описувати події

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Interesting, awful, amazing, cool, fantastic, weird, exciting, frightening, horrible, brilliant

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

 

WB, p. 25, ex. A, B

36

Module 2

Exploring  2e A school trip  SB, p. 29

Шкільна екскурсія. З’єднувальні слова. Написання листа другові

Висловлювати емоції

Активно застосовувати мову, що вивчається

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Linking words (and/so/but/because)

Читання електронного листа та виконання завдання (filling in the gaps)

 

WB, p. 25, ex. C

37

Module 2

Exploring  Шкільна екскурсія. Написання листа другові

Висловлювати емоції

Активно застосовувати мову, що вивчається

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

 

 

Написання електронного листа другові

SB p.29 ex.4 (D) напис лист другу

38

Module 2

Exploring  Round-up

SB, p. 30 Урок розвитку граматичних навичок

Описувати події та почуття

Формування навичок самоконтролю

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання та доповнення речень

 

WB, p. 26, ex. A, B, C, D

39

Module 2

Exploring Culture Page 1  SB, pp. 31-32

Культура народів світу. Транспорт світу

Аргументувати свою точку зору

Ознайомлення з культурою країни, мова якої вивчається

Double decker, cable car, passenger, sight, wheel, coconut, to invent, taxi etc

 

Читання тексту ‘Means of transport around the world’ та виконання завдання (true/false)

Хоровий спів пісні ‘My and my board’

WB, p. 27, ex. E, F, G, H

40

Узагальнення лек-сичного та грама-тичного  матеріалу

 

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

 

 

41

Module 3

Adventure  3a Ouch!

SB, pp. 33-34 Ой! Щось трапилось!

Надавати відповіді на запитання

Уважно стежити за презентованим матеріалом

A tree, a banana, a bike, an arm, to break, a wall

 

Читання та про-слуховування діа-логу, виконання завдання (filling in the gaps)

Інсценування діалогу

WB, p. 28, ex. A, B, C

42

Module 3

Adventure  3a Ouch!

SB, p. 35 Нещасні випадки. Past Progressive

Надавати та запитувати інформацію

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Past Progressive

Читання коротких текстів та виконання граматичного завдання

Робота в парах: рольова гра

WB, p. 29, ex. D

43

Module 3

Adventure  Розвиток граматичних навичок. Past Progressive

 

 

 

 

 

 

 

WB, p. 29, ex. E

44

Контроль навичок письма

 

 

 

 

 

 

 

45

Контроль навичок аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

46

Контроль навичок читання

 

 

 

 

 

 

 

47

Контроль навичок говоріння

 

 

 

 

 

 

 

48

Зустрічаємо новий рік!

 

 

 

 

 

 

 

 

49

Module 3

Adventure 3b Believe it or not  SB, p. 36

Вірити чи не вірити! Містика у нашому житті

Аргументувати свій вибір

Знаходити та розуміти нову інформацію

Ghost, to scream a shadow, footprints, an alien, to appear/disappear, dark, a monster

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання тексту ‘Real-life mysteries’ та виконання завдання (true/false)

Групове обговорення прочитаного матеріалу

WB, p. 30, ex. A, B, С

51

Module 3

Adventure  3b Believe it or not  SB, p. 37

Містика. Порівняння Past Simple – Past Progressive

Описувати події

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Past Simple – Past Progressive

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false)

Робота в парах: діалогічне мовлення за допомогою допоміжних малюнків

WB, p. 31, ex. D

52

Module 3

Adventure Розвиток граматичних навичок. Past Progressive vs Past Simple

Аргументувати свій вибір

Активно застосовувати мову, що вивчається

 

Past Simple – Past Progressive

 

 

WB, p. 31, ex. E

53

Module 3

Adventure  3c At the funfair  SB, p. 38

Подорож до парку розваг.

Пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Hot dog, popcorn, doughnut, candy floss, milkshake, water slides, ferris wheel, roller coaster, bumper cars

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання

Інсценування діалогу

WB, p. 32, ex. A, B

54

Module 3

Adventure  3c At the funfair  SB, p. 39

У парку розваг. Вживання Some-any-no

Аргументувати свій вибір

Активно застосовувати мову, що вивчається

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Some-any-no

 

 

WB, p. 33, ex. C

55

Module 3

Adventure  E У парку розваг. Розвиток навичок аудіювання

Аргументувати свій вибір

Активно застосовувати мову, що вивчається

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Some-any-no

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

Робота в парах: обговорення продуктів харчування

WB, p. 33, ex. D

56

Module 3

Adventure 3d Wild world  SB, p. 40

Літературна сторінка. Джек Лондон «Біле ікло»

Надавати необхідні відповіді

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Emotions: angry, worried, shocked, lonely, embarrassed, surprised

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання тексту та виконання завдання (надання відповідей на запитання)

Групове обговорення прочитаного матеріалу

WB, p. 34, ex. A, B

57

Module 3

Adventure  3d Wild world  SB, p. 41

Складні слова з ‘some, any, no, every’

Надавати інформацію

Розвивати інтерес до культури народу країни, мова якої вивчається

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Compound of ‘some, any, no, every’

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false)

Групове обговорення прослуханого матеріалу

WB, p. 34, ex. С

58

Module 3

Adventure  Розвиток граматичних навичок. Похідні слова з ‘some, any, no, every’

Аргументувати свій вибір

Активно застосовувати мову, що вивчається

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Compound of ‘some, any, no, every’

 

 

SB p.41, ex.5 дати відповіді на питання

59

Module 3

Adventure  3e How unlucky  SB, p. 42

Щастить чи ні? Опрацювання тексту

Аргументувати свою точку зору

Уважно стежити за презентованою інформацію

To lose the keys, to get stuck in a lift, to miss the buss, to get lost, to get a flat tyre, to get locked out

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання тексту ‘Lucky or unlucky’ та виконання завдання

Групове обговорення прочитаного матеріалу

WB, p. 35, ex. A, B

60

Module 3

Adventure  Написання історії. Вживання слів-зв’язок when, while, suddenly

Розповідати про події

Усвідомлювати мету поставленого завдання

When, while, suddenly, luckily, unfortunately

 

Читання фрагментів тексту та виконання завдання (ordering)

 

WB, p. 35, ex. С

61

Module 3

Adventure  3e How unlucky  SB, p. 43

Погана вдача. Напи-сання фрагменту історії

Розповідати про події

Усвідомлювати мету поставленого завдання

When, while, suddenly, luckily, unfortunately

 

 

Написання фрагменту історії

SB p.43, ex.2D дороб.завдання

62

Module 3

Adventure  Round-up

SB, p. 44  Урок розвитку граматичних навичок

Описувати події та почуття

Формування навичок самоконтролю

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання та доповнення речень

 

WB, pp. 36-37, ex. A, B, C, D

63

Culture Time 1 p.130 Famous Ukrainians З історії України. Відомі українці у світі.

Висловлювати власну думку та враження

Розвивати інтерес до культури України

Premiere, avoid, charity, commercial

 

Читання тексту ‘Famous Ukrainians’ та виконання завдання

 

WB, pp. 37, ex. E, F, G

64

Узагальнення лексичного та граматичного  матеріалу

 

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

 

 

65

Module 4

Places 4a Around town

SB, pp. 45-46

Подорож містом. Опис місцевості

Описувати місто

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Hairdresser’s, newsagent’s travel agent’s, chemist’s, post office, library, market

 

Прослуховування та читання діалогів, виконання завдання (true/false)

Інсценування діалогів, групова дискусія

WB, p. 38, ex. A, B, C

66

Module 4

Places 4a Around town

SB, p. 47  Прогулянка містом. Модальні дієслова  Can/ could/ may/ might

Просити дозволу

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Can/ could/ may/ might

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the table)

Робота в парах: опис малюнків та складання речень

WB, p. 39, ex. D

67

Module 4

Places Розвиток граматичних навичок. Модальні дієслова  Can/ could/ may/ might

Просити дозволу

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Can/ could/ may/ might

 

 

WB, p. 39, ex. E

68

Module 4

Places 4b How do I get there?  SB, p. 48 Як дістатися …? Надаван-ня вказівок

Надавати вказівки

Уважно стежити за презентованою інформацією

Traffic light, pedestrian crossing, footbridge, bus stop, tunnel, stop sign, to turn left/right, to go straight on

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання діалогів та виконання завдання (ordering)

 

WB, p. 40, ex. A, B

69

Module 4

Places 4b How do I get there?  SB, p. 49

Маршрут. Приймен-ники місця та руху

Надавати вказівки

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Prepositions of place, prepositions of movement

 

Робота в парах: обговорення маршрутів за мапою

WB, p. 41, ex. C

70

Module 4

Places Прийменники місця та руху. Розви-ток навичок аудію-вання

Надавати вказівки

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Prepositions of place, prepositions of movement

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (drawing the route on the map)

 

WB, p. 41, ex. D

 71

Module 4

Places 4c City vs Country SB, p. 50

Місто чи село? Твої уподобання

Описувати уподобання

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Houseboat, cottage, bungalow, tree house, farm, caravan, block of flats

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання вікторини та виконання завдання

Обговорення результатів проходження вікторини

WB, p. 42, ex. A, B

72

Module 4

Places  4c City vs Country  SB, p. 51

Місто чи сільська місцевість? Порів-няльні звороти

Аргументувати свою точку зору

Активно застосовувати мову, що вивчається

Ugly, noisy, peaceful, exciting, quiet, crowded, modern etc.

Comparative Forms

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching)

Робота в групі: опис малюнка

WB, p. 43, ex. C

73

Module 4

Places Розвиток граматичних навичок. Порівняльні звороти

Аргументувати свою точку зору

Активно застосовувати мову, що вивчається

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Comparative Forms

 

 

WB, p. 43, ex. D

74

Module 4

Places  4d Outer space

SB, p. 52  Відкритий космос. Опрацювання тексту

Надавати інформацію

Знаходити та розуміти нову інформацію

Planet, galaxy, moon, star, solar system, Earth

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання тексту ‘Our solar system’ та виконання завдання (true/false)

Обговорення прочитаного матеріалу

WB, p. 44, ex. A, B

75

Module 4

Places  4d Outer space

SB, p. 53  Сонячна система. Найвищий ступінь порівняння прикметників

Порівнювати предмети

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Superlative Forms

Читання речень та виконання граматичного завдання (filling in the gaps)

 

WB, p. 44, ex. C

76

Module 4

Places  Сонячна система. Цифри

Надавати інформацію

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

 

 

Робота в парах: Guessing Game

WB, p. 44, ex. D

77

Module 4

Places  4e Where I live

SB, p. 54 Місто, де я живу. Описання малюнків

Описувати малюнок

Поважно ставитись до співрозмовників

A train station, an airport, a stadium, a car park, a cathedral, a bridge, a castle, a port

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching)

Групове обговорення малюнків

WB, p. 45, ex. A, B

78

Module 4

Places  4e Where I live

SB, p. 55  Місто. Де я живу. Синоніми

Описувати місто

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Avoiding repetitions

Читання тексту та виконання завдання (надання відповідей на запитання)

Опис свого міста у письмовій формі

WB, p. 45, ex. C

79

Module 4

Places Розвиток граматичних навичок. Об’єктні займенники

Описувати місто

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Avoiding repetitions

 

 

WB, p. 46, ex. A, B

80

Module 4

Places  Round-up

SB, p. 56  Урок розвитку граматичних навичок

Описувати міста, предмети

Формування навичок самоконтролю

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання та доповнення речень

 

WB, p. 46, ex. C, D

81

Module 4

Places  Culture Page

SB, pp. 57-58

Культура народів світу. Шотландія

Розповідати про щось

Ознайомлення з культурою країни, мова якої вивчається

Bagpipe, century, lake, castle, perfect, tourist centre, instrument, kilt etc.

 

Читання тексту ‘Scotland’ та виконання завдання (filling in the gaps)

Обговорення прочитаного матеріалу

WB, p. 47, ex. E, F, G

82

Узагальнення лексичного та грама-тичного  матеріалу

 

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

 

83

Module 5

Today and tomorrow

5a Computer world

SB, pp. 59-60

Світ комп’ютерів. Опрацювання діалогів 

Аргументувати власну точку зору

Уважно стежити за презентованою інформацією

Computer: screen, keyboard, printer, monitor, mouse pad, laptop, speakers, cursor, mouse etc

 

Читання діалогів та виконання завдання

Групова дискусія щодо сучасних технологій

WB, p. 48, ex. A, B

84

Module 5

Today and tomorrow

5a Computer world

SB, p. 61  Світ комп’ютерів. Плани на майбутнє. Вираз ‘going to’

Розповідати про плани

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Future ‘going to’

Прослуховування аудіо запису та виконання завдання (filling in the table)

Робота в парах: обговорення майбутніх планів

WB, p. 49, ex. C

85

Module 5

Today and tomorrow

Розвиток граматичних навичок. Вираз ‘going to’

Розповідати про плани

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Future ‘going to’

 

 

WB, p. 49, ex. D

86

Module 5

Today and tomorrow

5b What the future holds

SB, p. 62  На що чекати у майбутньому? Гороскоп

Висловлювати власні емоції

Знаходити та розуміти нову інформацію

Money, work, health, relationship, countryside, to get married etc

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання тексту та виконання завдання (matching)

Обговорення прочитаного матеріалу

WB, p. 50, ex. A, B

87

Module 5

Today and tomorrow

5b What the future holds

SB, p. 63  На що чекати у майбутньому? Майбутні плани. ‘will’

Висловлювати припущення

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Future ‘will’

 

Робота в парах: висловлення припущень щодо майбутнього

WB, p. 50, ex. C

88

Module 5

Today and tomorrow

Плани на майбутнє. Розвиток навичок аудіювання

Висловлювати припущення

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Future ‘will’

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

 

SB p.63 ex.5 напис. про своє життя через 15 років

89

Module 5

Today and tomorrow

5c Make a difference

SB, p. 64 Робимо світ краще. Надавання вказівок

Надавати вказівки

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Rubbish, to recycle, tap, to turn off, to cut down, public transport

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (true/false)

Інсценування діалогу

WB, p. 51, ex. A, B

90

Module 5

Today and tomorrow

5c Make a difference

SB, p. 65 Робимо світ краще. Модальні дієслова ‘must’ and ‘have to’

Дозволяти або забороняти щось

Уважно стежити за презентованою інформацією

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

‘must’ and ‘have to’

Читання речень та виконання граматичного завдання

Написання тексту щодо правил поведінки в школі

WB, p. 51, ex. С

91

Module 5

Today and tomorrow

Розвиток граматичних навичок. Модальні дієслова ‘must’ and ‘have to’

Дозволяти або забороняти щось

Уважно стежити за презентованою інформацією

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

‘must’ and ‘have to’

 

 

WB, p. 52, ex. D, E

92

Module 5

Today and tomorrow

5d Protect the animals

SB, p. 66 Захист  зни-каючих видів тварин. 

Аргументувати свою точку зору

Розуміти нову інформацію

Ocean, cave, desert, polar region, jungle, forest

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання тексту ‘Help save Hector’s dolphins’ та виконання завдання

Групове обговорення прочитаного матеріалу

WB, p. 53, ex. A, B

93

Module 5

Today and tomorrow

5d Protect the animals

SB, p. 67 Захист навко-

лишнього середовища. Умовні речення 1 типу

Надавати необхідні відповіді

Ефективно співпрацювати під час групової роботи

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Conditional Sentences Type 1

 

Робота в групі: опис малюнків, обговорення проблем сучасного світу

WB, p. 53, ex. C

94

Module 5

Today and tomorrow

Розвиток граматичних навичок. Умовні речення 1 типу

Надавати необхідні відповіді

Активно застосовувати засвоєний матеріал

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Conditional Sentences Type 1

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching)

 

Скл. 10 речень

95

Module 5

Today and tomorrow

5e I’m looking forward to it   SB, p. 68 З нетерпінням чекаю на вечірку. Опрацювання тексту

Висловлювати пропозицію

Поважно ставитись до співрозмовників

To prepare snacks, to hire a live band, to make and send invitations, to decorate the house, to hire a DJ, To have a fancy-dress party

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

Групове обговорення організації вечірки

WB, p. 55, ex. A, B

96

Module 5

Today and tomorrow

5e I’m looking forward to it   SB, p. 69 Запро-шую друзів на вечірку

Робити запрошення

Активно застосовувати засвоєний матеріал

Set-phrases for inviting, accepting and refusing invitation

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання тексту та виконання завдання (filling in the table)

 

WB, p. 55, ex. C

97

Module 5

Today and tomorrow

Написання запрошення на вечірку

Робити запрошення

Активно застосовувати засвоєний матеріал

Set-phrases for inviting, accepting and refusing invitation

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

Написання електронного листа-запрошення

WB, pp. 56-57, ex. A, B, C

98

Module 5

Today and tomorrow

Round-up   SB, p. 70

Урок розвитку граматичних навичок

Надавати вказівки, висловлювати припущення, робити запрошення

Формування навичок самоконтролю

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання та доповнення речень

 

WB, pp. 56-57, ex. D, E, F

99

Узагальнення лексичного та грама-тичного  матеріалу

 

 

 

 

 

 

 

100

Контроль навичок письма

 

 

 

 

 

 

 

101

Контроль навичок аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

102

Контроль навичок читання

 

 

 

 

 

 

 

103

Контроль навичок говоріння

 

 

 

 

 

 

 

104

Плани на літо

 

 

 

 

 

 

 

105

Підсумковий урок за рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

 

2018- 2019 н.р.   Клас 7

Підручник:  Full Blast 2

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві

функції

Соціокультурні /

Загальнонавчальні

компетенції

Лінгвістичні  компетенції

Мовленнєва компетенція

Домашнє

 

завдання

Лексика

Граматика/ Фонетика

Аудіювання/ Читання

Письмо/ Говоріння

1

Знову за парти

Запитувати та надавати відповіді на запитання

Активно застосовувати мову, що вивчається

 

 

 

 

 

2

Module 4

Places

4a Around town

SB, pp. 45-46

Подорож містом. Опис місцевості

Описувати місто

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Hairdresser’s, newsagent’s travel agent’s, chemist’s, post office, library, market

 

Прослуховування та читання діалогів, виконання завдання (true/false)

Інсценування діалогів, групова дискусія

WB, p. 38, ex. A, B, C

3

Module 4

Places

4a Around town

SB, p. 47

Прогулянка містом. Модальні дієслова  Can/ could/ may/ might

Просити дозволу

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Can/ could/ may/ might

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the table)

Робота в парах: опис малюнків та складання речень

WB, p. 39, ex. D, E

4

Module 4

Places

4b How do I get there?

SB, p. 48

Як дістатися …? Надавання вказівок

Надавати вказівки

Уважно стежити за презентованою інформацією

Traffic light, pedestrian crossing, footbridge, bus stop, tunnel, stop sign, to turn left/right, to go straight on

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання діалогів та виконання завдання (ordering)

 

WB, p. 40, ex. A, B

5

Module 4

Places

4b How do I get there?

SB, p. 49

Маршрут. Приймен-ники місця та руху

Надавати вказівки

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Prepositions of place, prepositions of movement

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (drawing the route on the map)

Робота в парах: обговорення маршрутів за мапою

WB, p. 41, ex. C, D

6

Module 4

Places

4c City vs Country

SB, p. 50

Місто чи село? Твої уподобання

Описувати уподобання

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Houseboat, cottage, bungalow, tree house, farm, caravan, block of flats

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання вікторини та виконання завдання

Обговорення результатів проходження вікторини

WB, p. 42, ex. A, B

7

Module 4

Places

4c City vs Country

SB, p. 51

Місто чи сільська місцевість? Порівняльні звороти

Аргументувати свою точку зору

Активно застосовувати мову, що вивчається

Ugly, noisy, peaceful, exciting, quiet, crowded, modern etc.

Comparative Forms

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching)

Робота в групі: опис малюнка

WB, p. 43, ex. C, D

8

Module 4

Places

4d Outer space

SB, p. 52

Відкритий космос. Опрацювання тексту

Надавати інформацію

Знаходити та розуміти нову інформацію

Planet, galaxy, moon, star, solar system, Earth

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання тексту ‘Our solar system’ та виконання завдання (true/false)

Обговорення прочитаного матеріалу

WB, p. 44, ex. A, B

9

Module 4

Places

4d Outer space 

SB, p. 53 Сонячна система. Найвищий ступінь порівняння прикметників

Порівнювати предмети

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Superlative Forms

Читання речень та виконання граматичного завдання (filling in the gaps)

Робота в парах: Guessing Game

WB, p. 44, ex. C, D

10

Module 4

Places

4e Where I live

SB, p. 54  Місто, де я живу. Описання малюнків

Описувати малюнок

Поважно ставитись до співрозмовників

A train station, an airport, a stadium, a car park, a cathedral, a bridge, a castle, a port

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching)

Групове обговорення малюнків

WB, p. 45, ex. A, B

11

Module 4

Places

4e Where I live

SB, p. 55  Місто, де я живу. Синоніми

Описувати місто

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Avoiding repetitions

Читання тексту та виконання завдання (надання відповідей на запитання)

Опис свого міста у письмовій формі

WB, p. 45, ex. C

12

Module 4

Places

Round-up

SB, p. 56  Урок розвитку граматичних навичок

Описувати міста, предмети

Формування навичок самоконтролю

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання та доповнення речень

 

WB, p. 46, ex. A, B, C, D

13

Module 4

Places

Culture Page

SB, pp. 57-58

Культура народів світу. Шотландія

Розповідати про щось

Ознайомлення з культурою країни, мова якої вивчається

Bagpipe, century, lake, castle, perfect, tourist centre, instrument, kilt etc.

 

Читання тексту ‘Scotland’ та виконання завдання (filling in the gaps)

Обговорення прочитаного матеріалу

WB, p. 47, ex. E, F, G

14

Узагальнення лексичного та граматичного  матеріалу

 

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

 

15

Module 5

Today and tomorrow

5a Computer world

SB, pp. 59-60

Світ комп’ютерів. Опрацювання діалогів 

Аргументувати власну точку зору

Уважно стежити за презентованою інформацією

Computer: screen, keyboard, printer, monitor, mouse pad, laptop, speakers, cursor, mouse etc

 

Читання діалогів та виконання завдання

Групова дискусія щодо сучасних технологій

WB, p. 48, ex. A, B

15

Module 5

Today and tomorrow

5a Computer world

SB, p. 61 Світ комп’ютерів. Плани на майбутнє. Вираз ‘going to’

Розповідати про плани

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Future ‘going to’

Прослуховування аудіо запису та виконання завдання (filling in the table)

Робота в парах: обговорення майбутніх планів

WB, p. 49, ex. C, D

17

Module 5

Today and tomorrow

5b What the future holds

SB, p. 62

На що чекати у майбутньому? Гороскоп

Висловлювати власні емоції

Знаходити та розуміти нову інформацію

Money, work, health, relationship, countryside, to get married etc

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання тексту та виконання завдання (matching)

Обговорення прочитаного матеріалу

WB, p. 50, ex. A, B

18

Module 5

Today and tomorrow

5b What the future holds  SB, p. 63

На що чекати у майбутньому? Майбутні плани. ‘will’

Висловлювати припущення

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Future ‘will’

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

Робота в парах: висловлення припущень щодо майбутнього

WB, p. 50, ex. C

19

Module 5

Today and tomorrow

5c Make a difference

SB, p. 64

Робимо світ краще. Надавання вказівок

Надавати вказівки

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Rubbish, to recycle, tap, to turn off, to cut down, public transport

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (true/false)

Інсценування діалогу

WB, p. 51, ex. A, B, С

20

Module 5

Today and tomorrow

5c Make a difference

SB, p. 65

Робимо світ краще. Модальні дієслова ‘must’ and ‘have to’

Дозволяти або забороняти щось

Уважно стежити за презентованою інформацією

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

‘must’ and ‘have to’

Читання речень та виконання граматичного завдання

Написання тексту щодо правил поведінки в школі

WB, p. 52, ex. D, E

21

Module 5

Today and tomorrow

5d Protect the animals

SB, p. 66 Захист  зникаючих видів тварин. 

Аргументувати свою точку зору

Розуміти нову інформацію

Ocean, cave, desert, polar region, jungle, forest

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання тексту ‘Help save Hector’s dolphins’ та виконання завдання

Групове обговорення прочитаного матеріалу

WB, p. 53, ex. A, B

22

Module 5

Today and tomorrow

5d Protect the animals

SB, p. 67 Захист навколишнього середовища. Умовні речення 1 типу

Надавати необхідні відповіді

Ефективно співпрацювати під час групової роботи

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Conditional Sentences Type 1

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching)

Робота в групі: опис малюнків, обговорення проблем сучасного світу

WB, p. 53, ex. C

23

Module 5

Today and tomorrow

5e I’m looking forward to it   SB, p. 68 З нетерпінням чекаю на вечірку. Опрацювання тексту

Висловлювати пропозицію

Поважно ставитись до співрозмовників

To prepare snacks, to hire a live band, to make and send invitations, to decorate the house, to hire a DJ, To have a fancy-dress party

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

Групове обговорення організації вечірки

WB, p. 55, ex. A, B

24

Module 5

Today and tomorrow

5e I’m looking forward to it   SB, p. 69 Запрошую друзів на вечірку

Робити запрошення

Активно застосовувати засвоєний матеріал

Set-phrases for inviting, accepting and refusing invitation

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання тексту та виконання завдання (filling in the table)

Написання електронного листа-запрошення

WB, p. 55, ex. C

25

Module 5

Today and tomorrow

Round-up   SB, p. 70

Урок розвитку граматичних навичок

Надавати вказівки, висловлювати припущення, робити запрошення

Формування навичок самоконтролю

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання та доповнення речень

 

WB, pp. 56-57, ex. A, B, C, D, E, F

26

Узагальнення лексичного та граматичного  матеріалу

 

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

 

 

27

Module 6

Team spirit

6a What’s on?

SB, pp. 71-72 Що сталося? Телепрогра

ми. Опрацювання тексту

Аргументувати свій вибір

Поважно ставитись до особливостей стилю життя зарубіжних однолітків

Soap opera, game show, talent show, weather forecast, the news, wildlife documentary, cartoon, sitcom

 

Читання діалогу та виконання завдання (true/false)

Дискусія щодо співпраці у команді

WB, p. 58, ex. A, B, C

28

Module 6

Team spirit

6a What’s on?

SB, p. 73 Розвиток граматичних навичок Present Perfect Simple. 

Описувати минулі події

Активно застосовувати мову, що вивчається

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Present Perfect Simple

Читання коротких діалогів та виконання граматичного завдання

Написання тексту (опис минулих дій)

WB, p. 59, ex. D, E

29

Урок систематизації вивченого матеріалу

 

 

 

 

 

 

 

30

Контроль навичок письма

 

 

 

 

 

 

 

31

Контроль навичок аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

32

Контроль навичок читання

 

 

 

 

 

 

 

33

Контроль навичок говоріння

 

 

 

 

 

 

 

34

Плани на зимові канікули

 

 

 

 

 

 

 

 


Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві

функції

Соціокультурні /

Загальнонавчальні

компетенції

Лінгвістичні  компетенції

Мовленнєва компетенція

Домашнє

 

Завдання

Лексика

Граматика/ Фонетика

Аудіювання/ Читання

Письмо/ Говоріння

35

Святкування зимових свят

 

 

 

 

 

 

Випис. слова в словник

36

Module 6

Team spirit  6b Being in a band   SB, p. 74 Музичні групи. Опрацювання текстів

Надавати необхідні відповіді

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Band, audience, stage, autograph, to go on tour, music award, fans, lyrics

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання текстів та виконання завдання (matching)

Групове обговорення прочитаного матеріалу

WB, p. 60, ex. A, B, C

37

Module 6

Team spirit  6b Being in a band   SB, p. 75 Розвиток навичок аудіювання. Present Perfect Simple, Past Simple

Надавати та запитувати інформацію

Формувати елементарні уявлення про культурні цінності країни, мова якої вивчається

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Present Perfect Simple and Past Simple

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching)

Робота в парах: обговорення минулого досвіду

WB, p. 61, ex. D, E

38

Module 6

Team spirit  6c Dream teams  SB, p. 76  Футбольний клуб «Барселона». Опрацювання тексту

Надавати відповіді

Розуміти та поважно ставитись до особливостей стилю життя зарубіжних однолітків

A match, a spectator, a league, a trophy, a champion, the national team

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання тексту та виконання завдання (надавати відповіді на запитання)

Групове обговорення прочитаного матеріалу

WB, p. 62, ex. A, B, С

39

Module 6

Team spirit  6c Dream teams  SB, p. 77 Present Perfect Simple: How long?, for, since. Розвиток навичок аудіювання

Описувати та характеризувати команду

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Present Perfect Simple: How long?, for, since

 Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the gaps)

Робота в парах: обговорення улюбленої команди

WB, p. 62, ex. D, E

40

Module 6

Team spirit  6d Team work  SB, p. 78 Командна робота. Лондон у вогні

Надавати інформацію

Уважно стежити за презентованою інформацією

Paramedic, reporter, police officer, newsreader, cameraman, firefighter, electrician, lifeguard, painter, architect, photographer

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання тексту та виконання завдання (proving the sentences)

 

WB, p. 63, ex. A, B, С

41

Module 6

Team spirit  6d Team work  SB, p. 79 Командна робота. Розділові питання

Аргументувати власну точку зору

Ефективно співпрацювати під час групової роботи

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Questions tags

 Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the table)

Групова дискусія щодо професій

WB, p. 64, ex. D, E

42

Module 6

Team spirit  6e Get active!  SB, p. 80 Активні види спорту. Розвиток навичок аудіювання

Аргументувати власну точку зору

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Water polo, football, volleyball, hockey, tennis, court, pitch, pool, ball, net, racket, goggles etc.

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching)

Групове обговорення прослуханого матеріалу

WB, p. 65, ex. A, B

43

Module 6

Team spirit  6e Get active!  SB, p. 81 Спорт у нашому житті. Опрацювання тексту

Розповідати про види діяльності

Активно застосовувати засвоєний матеріал

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Using tenses in writing

Читання тексту та виконання завдання (надання відповідей на запитання)

Написання електронного листа другові

WB, p. 65, ex. С

44

Module 6

Team spirit  Round-up  SB, p. 82 Розвиток граматичних навичок. Граматичні часи

Розповідати про види діяльності та минулі події

Формування навичок самоконтролю

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання та доповнення речень

 

WB, p. 66, ex. A, B, C< D

45

Module 6

Team spirit  Culture Page 3  SB, p. 82 Визначні місця світу. Лондон. Нью Йорк

Надавати відповіді на запитання

Ознайомлення з культурою країн, мова яких вивчається

Park, species, to hunt, cycling, cricket, sports area etc

 

Читання тексту ‘Central Park, Hyde Park’ та виконання завдання

Обговорення прочитаного матеріалу

WB, p. 67, ex. E, F, G

 

46

Узагальнення лексичного та граматичного  матеріалу

 

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

 

47

Module 7

Teen life  7a What’s wrong?  SB, pp. 85-86 Життя підлітків. Що сталося? Хвороби

Висловлювати власну думку

Розуміти особливості стилю життя зарубіжних однолітків

Earache, stomachache, toothache, headache, sore throat, cough, fever

 

Читання діалогу та виконання завдання (proving the sentences)

Групове обговорення життя підлітків

WB, p. 68, ex. A, B, C

48

Module 7

Teen life  7a What’s wrong?  SB, p. 87 Хвороби. Модальне дієслово ‘should’

Давати пораду

Активно застосовувати засвоєний матеріал

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

The verb ‘should’

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

Робота в парах: ситуативне мовлення

WB, p. 69, ex D, E, F

49

Module 7

Teen life  7b Messages

SB, p. 88  Інтернет сленг. Опрацювання тексту

Надавати необхідну інформацію

Ефективно співпрацювати під час групової роботи

Text message, text, to receive, chatroom, note, to type

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання тексту та виконання завдання

Обговорення прочитаного матеріалу

WB, p. 70, ex. A, B

50

Module 7

Teen life  7b Messages

SB, p. 89  Інтернет сленг. Написання повідомлення

Робити повідомлення

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

 

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the table)

Написання короткого повідомлення за вказівками

WB, p. 70, ex. С

51

Module 7

Teen life 7c Let’s go shopping  SB, p. 90 Гайда за покупками! Розвиток навичок читання

Описувати одяг

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Sizes: extra small, small, medium, large, extra ;arge, pounds, cents, pence

 

Читання діалогів та виконання завдання (filling in the table)

Інсценування діалогу

WB, p. 71, ex. A, B, C

52

Module 7

Teen life  7c Let’s go shopping  SB, p. 91  Розвиток граматичних навичок. Too/enough

One/ones

Описувати ступінь

Уважно стежити за презентованою інформацією

In cash, discount, cost, receipt, cash desk, products

Too/enough

One/ones

Читання діалогів та виконання граматичного завдання

Робота в парах: рольова гра

WB, p. 72, ex. D, E, F

53

Module 7

Teen life  7d Think healthy  SB, p. 92  Фаст фуд. На скільки це корисно?

Аргументувати свою точку зору

Знаходити та розуміти нову інформацію

To avoid, to be rich in, bone, to choose, completely, to contain, dairy products, to overdo, overweight

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання тексту та виконання завдання (matching)

Обговорення прочитаного матеріалу

WB, p. 73, ex. A, B

54

Module 7

Teen life  7d Think healthy  SB, p. 93 Розвиток граматичних навичок.   Much/

Many/A lot of/ Lots of/ A few/A little

Аргументувати свою точку зору

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

How much…?/ How many…?/ Much/Many/A lot of/ Lots of/ A few/A little

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false)

Робота в парах: обговорення малюнків, висловлення власної точки зору

WB, p. 74, ex. С, D, E

55

Module 7

Teen life  7e Teen problems  SB, p. 94  Проблеми молоді. Присвійні займ.

Надавати пораду

Розуміти стиль життя зарубіжних однолітків

To feel down, to calm down, to cheer up, to fight

Possessive Pronouns

Читання текстів та виконання завдання (matching)

Обговорювати прочитаний матеріал

WB, p. 75, ex. A, B

56

Module 7

Teen life  7e Teen problems  SB, p. 95 Проблеми молоді. Опрацювання тексту

Просити пораду

Активно застосовувати засвоєний матеріал

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

 

Читання тексту та виконання завдання

Написання листа з метою отримання поради

WB, p. 75, ex. С, D

57

Module 7

Teen life  Round-up

SB, p. 96  Розвиток граматичних навичок

Просити та надавати пораду

Формування навичок самоконтролю

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання та доповнення речень

 

WB, pp. 76-77, ex, A, B, C, D, E, F, G, H

58

Узагальнення лексичного та граматичного  матеріалу

 

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

 

 

59

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Full Blast 2 (продовження)

 

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві

функції

Соціокультурні /

Загальнонавчальні

компетенції

Лінгвістичні  компетенції

Мовленнєва компетенція

Домашнє

 

Завдання

Лексика

Граматика/ Фонетика

Аудіювання/ Читання

Письмо/ Говоріння

97

Module 8

Fame

8a In the headlines

SB, pp. 97-98

Характеризувати особистості

Знаходити та розуміти нову інформацію

All of a sudden, chewing gum, to enter a competition, mysterious, organizer, town hall, to feel sorry for

 

Читання тексту та виконання завдання (matching)

Групове обговорення знаменитостей

WB, p. 78, ex. A, B, С

98

Module 8

Fame

8a In the headlines

SB, p. 99

Розповідати про щось

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Relative Pronouns: who, which, that

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the gaps)

Робота в парах: складанні історії

WB, p. 79, ex. D, E, F

99

Module 8

Fame

8b You can be a star

SB, p. 100

Описувати емоційний стан

Уважно стежити за презентованою інформацією

Disappointed, jealous, nervous, proud, confident, confused

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання діалогу та виконання завдання (надання відповідей на запитання)

Інсценування історії

WB, p. 80, ex. A, B, С

100

Module 8

Fame

8b You can be a star

SB, p. 101

Аргументувати свій вибір

Ефективно співпрацювати під час групової роботи

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

So/ neither

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

Групова дискусія

WB, p. 81, ex. D, E

101

Module 8

Fame

8c Hot off the press

SB, p. 102

Висловлювати власні враження

Знаходити та розуміти нову інформацію

Writer, editor, to print, to deliver, to interview, to discuss

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання тексту та виконання завдання (надання відповідей на запитання)

Групове обговорення прочитаного матеріалу

WB, p. 82, ex. A, B

102

Module 8

Fame

8c Hot off the press

SB, p. 103

Описувати предмети

Активно застосовувати засвоєний матеріал

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Present Simple Passive

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false)

Написання речень, використовуючи вивчену граматику

WB, p. 82, ex. C, D

103

Module 8

Fame

8d And the winner is…

SB, p. 104

Надавати необхідну інформацію

Ознайомлення з культурою країни, мова якої вивчається

Academy, award, performance, ceremony, actress, popular, story etc

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання тексту ‘The Oscars’ та виконання завдання (надання відповідей на запитання)

Групове обговорення прочитаного матеріалу

WB, p. 83, ex. A, B

104

Module 8

Fame

8d And the winner is…

SB, p. 105

Надавати та запитувати інформацію

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Past Simple Passive

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Робота в парах: діалогічне мовлення

WB, p. 84, ex. C, D

105

Module 8

Fame

8e What a film

SB, p. 106

Аргументувати власну точку зору

Ознайомлення з культурою країни, мова якої вивчається

Acting, leading actor, special effects, scene, plot, soundtrack

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання тексту та виконання завдань (filling in the table)

Групове обговорення прочитаного матеріалу

WB, p. 85, ex. A, B

106

Module 8

Fame

8e What a film

SB, p. 107

Розповідати про фільм

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Using relative pronouns and passive voice

Читання речень та виконання граматичного завдання

Опис улюбленого фільму у письмовій формі

WB, p. 85, ex. С

107

Module 8

Fame

Round-up

SB, p. 108

Надавати та запитувати інформацію

Формування навичок самоконтролю

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання та доповнення речень

 

WB, p. 86, ex. A, B, С

108

Module 8

Fame

Culture Page 4

SB, pp. 109-100

Висловлювати власну думку та враження

Формувати елементарні уявлення про художні цінності чужої культури

Musical, costume, scenery, junkyard, performance etc

 

Читання тексту ‘Popular Musicals’ та виконання завдання (filling in the table)

Групове обговорення прочитаного матеріалу

WB, p. 87, ex. D, E, F< G

109

Test 8

 

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

 

110

Final test

 

Ефективно використовувати знання, отримані протягом року

Узагальнення лексичного матеріалу, вживання у відповідному контексті

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Вініцька Оксана Валеріївна
    У вас пропущені уроки в 7 класі від 59 до 96
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
29 березня 2021
Переглядів
5674
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку