КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ
Навчальний рік _______ Семестр__2__ Вчитель _____________________ Клас _________ Підручник: Smart Junior 2
Module 5 “Animals!”
Дата/ уроки |
Тематична сфера і ситуація спілкування |
Мовленнєві функції |
Змістові лінії |
Соціокультурна/ Соціолінгвістична компетенція |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
|||
|
|
Лексика |
Граматика Фонетика |
Аудіювання/ Читання |
Письмо / Говоріння |
|||||
|
Тварини. Скільки тварин ти бачиш? Повторення ЛО з теми «Тварини» Module 5 Animals Lesson 5 a, SB, p. 42 |
Говорити про тварин |
Інформаційно-цифрова: ■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами |
Розвивати увагу |
Тварини: parrot, monkey, hippo |
How many... can you see? I can see... |
Пісня “Animals”: слухати пісню та ідентифікувати тварин |
Вимова та правопис нових слів. |
WB p.36, ex.1 Вивчити ЛО |
|
|
Що зображено на картинці. Розвиток умінь говоріння. Опис. Module 5 Animals Lesson 5 a, SB, p. 43 |
Називати кількість тварин |
Соціальна та громадянська: ■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування |
Співпрацювати в групі |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку |
Слухати аудіозапис та виконувати завдання |
Групова робота, гра: опис картинок |
WB p.36, ex.2 Повторити ЛО |
|
|
Хобі. Чим ти любиш займатись у вільний час. Використання Саn. Module 5 Animals Lesson 5 b, SB, p. 44 |
Називати дії |
Інформаційно-цифрова: ■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
Дієслова-дії: run, talk, fly |
Can you...? Yes, I can./No, I can’t. |
Слухати та читати діалог |
Відтворювати мовленнєві зразки |
WB p.37, ex. 1 Вивчити ЛО |
|
|
Давай порівняємо. Розвиток умінь говоріння. Повторення граматичної структури. Module 5 Animals Lesson 5 b, SB, p. 45 |
Говорити про здібності |
Інформаційно-цифрова: ■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами |
Співпрацювати в парі |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку |
Слухати короткі діалоги та виконувати завдання |
Діалогічне мовлення |
WB p.37, ex. 2 |
|
|
Що можуть робити тваринки. Розвиток умінь читання. Module 5 Animals Lesson 5 c, SB, p. 46 |
Ідентифікувати та називати диких тварин |
Соціальна та громадянська: ■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування |
Етика спілкування з однолітками |
Дикі тварини: elephant, penguin, crocodile |
It can... |
Слухати і читати монологи |
Вимова та правопис нових слів.
|
WB p.38, ex. 1 Вивчити ЛО |
|
|
Вгадай тваринку. Розвиток умінь роботи в парах. Module 5 Animals Lesson 5 c, SB, p. 47 |
Задавати та відповідати на запитання щодо здібностей тварин |
Інформаційно-цифрова: ■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами |
Співпрацювати в групі |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку |
Слухати опис тварин та виконувати завдання |
Гра «Guess animal»: опис диких тварин |
WB p.38, ex. 2 Повторити ЛО |
|
|
Дикі тварини. Повторення ЛО. Розвиток умінь говоріння. Module 5 Animals Let’s play, SB, p.48
|
Описувати уміння / невміння тварин |
Інформаційно-цифрова: ■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами |
Розвивати увагу |
Тварини: tortoise, lion, zebra
|
The ... can / can’t ... |
Слухати нові слова |
Відтворювати мовленнєві зразки, описувати картинки |
WB p.39, ex.1 Вивчити ЛО |
|
|
Що це за тваринка? Повторення ЛО та ГО. Module 5 Animals REVISION, SB, p. 49 |
Узагальнення вивченого матеріалу |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Активно використовувати мову, що вивчається |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх уроків |
Читати завдання вправи та виконувати її, слухати аудіозапис з описом тварин |
Розв’язання кросворду, складання речень з описом вмінь/невмінь роботи щось |
WB p. 40, ex. 2 |
|
|
Моя тварина. Виготовлення тематичних постерів. Module 5 Animals Project, SB, p. 50 |
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу |
Інформаційно-цифрова: ■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами |
Виконання проекту та співпраця в групі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх уроків |
Стежити за презентованим матеріалом та виконувати вказівки, слухати пісню “Can it fly?” |
Опис тварин у письмовій та усній формах, співати пісню «Can it fly?» |
WB p. 41, ex.1 |
|
|
Тепер я можу! Повторення ЛО та ГО. REVISION Smart Time 5, SB, p. 51 |
Ознайомлення з тваринним світом
|
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування міжпредметних зв’язків |
Назви тварин і їх здібностей |
It can... Phonics Activities |
Слухати аудіо записи та виконувати завдання (Phonics Activities) |
Опис вмінь/невмінь тварин |
WB p. 42, ex. 1 Повторити ГО |
|
|
Тварини. Виконання тестових завдань з теми. Module 5 Animals TEST 5 |
Повторення структур, представлених у розділі
|
Інформаційно-цифрова: ■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами |
Виконання тестових завдань |
Повторення лексики |
Повторення граматичних структур |
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь (ТВ р.144) |
Повторити ЛО |
|
Module 6 “My town”
Дата/ уроки |
Тематична сфера і ситуація спілкування |
Мовленнєві |
|
Соціокультурна/ Соціолінгвістична компетенція |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
||||
функції |
Змістові лінії |
Лексика |
Граматика Фонетика |
Аудіювання/ Читання |
Письмо / Говоріння |
||||||
|
Моє місто. Опрацювання НЛО з теми. Розвиток умінь аудіювання. Module 6 My town Lesson 6 a, SB, p. 52 |
Ідентифікувати місця в місті |
Інформаційно-цифрова: ■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
Місто: pet shop, toy shop, school, park |
There is a ... |
Слухати та ідентифікувати нові слова, слухати пісню «This is my town» |
Співати пісню та відповідати на запитання |
WB p. 44, ex. 1 Вивчити ЛО |
||
|
Це моя школа. Повторення ЛО з теми. Module 6 My town Lesson 6 a, SB, p. 53 |
Розповідати про місто |
Інформаційно-цифрова: ■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами |
Співпрацювати в команді |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку |
Слухати аудіо запис та виконувати завдання |
Відмічати правильну відповідь, гра: опис міста |
WB p. 44, ex. 2 Повторити ЛО |
||
|
Будівлі в місті. Опрацювання НЛО з теми. Розвиток умінь аудіювання. Module 6 My town Lesson 6 b, SB, p. 54 |
Ідентифікувати будівлі в місті |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Уміння логічно висловлюватись |
Будівлі в місті: supermarket, hospital, cinema, police station |
There are... |
Прослухати діалог, співвідносити почуте з картинками |
Відтворювати мовленнєві зразки |
Вивчити ЛО WB p.45, ex. 1 |
||
|
Що є в моєму місті. Розвиток умінь говоріння. Опис міста. Module 6 My town Lesson 6 b, SB, p. 55 |
Називати будівлі в місті |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Уміння презентувати матеріал аудиторії |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку |
Закріплення граматичного матеріалу з попереднього уроку |
Прослухати аудіо запис та виконати завдання |
Розповідь про місто |
WB p.45, ex. 2 Повторити ЛО |
||
|
Місця для відпочинку. Розвиток умінь говоріння. Module 6 My town Lesson 6 c. SB, p. 56 |
Розмовляти про місто |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Уміння ставити питання |
Місця для відпочинку: restaurant, playground, zoo |
Is there ... in your town? |
Слухати і читати діалог |
Інсценувати діалог |
WB p. 46 Вивчити ЛО |
||
|
Чи є у твоєму місті? Розвиток умінь роботи в парах. Module 6 My town Lesson 6 c, SB, p. 57 |
Ввічливо відповідати на запитання |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Співпрацювати в парі |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку |
Закріплення граматичного матеріалу з попереднього уроку |
Слухати аудіо запис та виконувати завдання |
Описувати картинку, діалогічне мовлення Р – P (гра) |
WB p. 46 Повторити ГО |
||
|
Що це? Розвиток умінь роботи в групах. Module 6 My town Let’s play, SB, p. 58 |
Узагальнити вивчений матеріал
|
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Співпрацювати в команді |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку |
There is / are ... |
Слухати співрозмовника |
Описувати картинку |
WB p.47 Повторити ЛО |
||
|
Де я можу знайти..? Повторення ЛО та ГО Module 6 My town REVISION, SB, p. 59 Project, SB, p. 60 |
Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Активно використовувати мову, що вивчається |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення конструкцій |
Читати речення з завдання та виконувати його |
Розв’язання кросворду, відповідати на запитання |
WB p.48, ex. 1 WB, p. 49 Повторити ЛО. |
||
Розуміти співрозмовників та спілкуватись щодо міста |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Працювати в парі над проектом |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх уроків |
Закріплення граматичного матеріалу з попереднього уроку |
Слухати опис міста інших пар та відтворювати його у подальшому |
Описувати своє місто (згідно проекту) |
|||||
|
Місто, де я живу. Історія про моє місто. REVISION Smart World 6 Тепер я знаю! Повторення ЛО та ГО |
Ознайомлення із культурою інших країн |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Вивчення культури інших народів |
Іграшковий магазин: Hamleys Toy shop |
“Here’s the…”; Phonics Activities |
Слухати та виконувати завдання |
Описувати магазин, відтворювати мовленнєві зразки |
WB p.50 Повторити ГО |
||
|
Моє місто. Виконання тестових завдань з теми. Module 6 My town TEST 6 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Виконання тестових завдань |
Місто |
There is / are... |
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь (ТВ р.146) |
Повторити ЛО |
||
Module 7 “My favourite food”
Дата/ уроки |
Тематична сфера і ситуація спілкування |
Мовленнєві |
|
Соціокультурна/ Соціолінгвістична компетенція |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
|||
функції |
Змістові лінії |
Лексика |
Граматика Фонетика |
Аудіювання/ Читання |
Письмо / Говоріння |
|||||
|
Моя улюблена їжа. Опрацювання НЛО з теми. Розвиток умінь аудіювання. Module 7 My favourite food Lesson 7 a, SB, p. 62 |
Називати їжу |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Формування навичок здорового харчування |
Їжа: meat, cheese, rice, tomato, sandwich |
I like … |
Пісня “What’s your favorite food?”:слухати та читати слова пісні |
Відтворювати мовленнєві зразки, співати пісню |
WB p. 52, ex. 1 Вивчити ЛО |
|
|
Мій улюблений сендвіч. Повторення ЛО та ГО. Module 7 My favourite food Lesson 7 a, SB, p. 63 |
Висловлювати вподобання щодо їжі |
Інформаційно-цифрова: ■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами |
Співпрацювати в парі |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку |
Слухати аудіо запис та виконувати завдання до нього |
Висловити свої вподобання в їжі |
WB p. 52, ex. 2 Повторити ЛО |
|
|
Що ти їсиш в їдальні? Опрацювання НЛО з теми. Розвиток умінь читання. Module 7 My favourite food Lesson 7 b, SB, p. 64 |
Говорити про смаки в їжі |
Інформаційно-цифрова: ■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами |
Культура вживання їжі |
Їжа: chips, bananas, pasta, milk |
I don’t like … |
Слухати та читати діалог
|
Відтворювати мовленнєві зразки, інсценувати діалог |
WB p. 53, ex. 1 Вивчити ЛО |
|
|
Вподобання в їжі. Практикування граматичної структури. Module 7 My favourite food Lesson 7 b, SB, p. 65 |
Обмінюватись репліками |
Інформаційно-цифрова: ■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами |
Уважно слухати співрозмовника |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку |
Слухати аудіо запис з висловлюванням вподобань та виконувати завдання |
Висловлюватись щодо вподобань у їжі |
WB p. 53, ex. 2 Повторити ЛО |
|
|
Солодощі. Розвиток умінь аудіювання і читання. Опрацювання НЛО. Module 7 My favourite food Lesson 7 c, SB, p. 66 |
Описувати їжу і напої Говорити про бажання |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Уважно сприймати інформацію |
Їжа: sweets, fruit, salad, cola, cake |
I want … |
Слухати та читати казку “Hansel and Gretel” |
Інсценувати історію |
WB p.54 ex. 1 Вивчити ЛО. Намалювати улюблені солодощі. |
|
|
Корисна їжа. Повторення ЛО з теми. Module 7 My favourite food Lesson 7 c, SB, p. 67 |
Висловлювати побажання |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Уміння презентувати інформацію |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку |
Слухати аудіо запис та виконувати завдання |
Висловити свої побажання щодо їжі |
WB p.54 ex. 2 Повторити ЛО |
|
|
Уподобання мого друга і мої. Розвиток умінь роботи в парах. Module 7 My favourite food Let’s play, SB, p.68 |
Проводити дослідження |
Інформаційно-цифрова: ■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами |
Особливості проведення опитувань |
Страви: fish, soup, beans, bread |
I want / I don’t want … |
Слухати відповіді партнера та відмічати правильну відповідь |
Дослідження: діалогічне мовлення, задавати та відповідати на питання |
WB p.55, ex. 1 Повторити ЛО |
|
|
Що обереш ти? Повторення ЛО з теми. Module 7 My favourite food REVISION, SB, p. 69 |
Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати |
Інформаційно-цифрова: ■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами |
Харчова піраміда |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення конструкцій з попередніх уроків |
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Вибирати та з’єднувати правильні варіанти відповідей |
WB p 56 Повторити ЛО |
|
|
Те, що я люблю! Виготовлення тематичних постерів. Module 7 My favourite food PROJECT, SB, p. 70 |
Розуміти і виконувати вказівки |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Виконання та презентація проекту |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення конструкцій з попередніх уроків |
Слухати |
Розповісти про харчову піраміду |
WB p. 57, ex. 1 |
|
|
Здоровий спосіб життя. Розвиток умінь роботи в групах. Module 7, REVISION Smart Time 7
|
Ознайомлення з особливостями харчування в різних країнах |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування міжпредметних зв’язків |
Країні та продукти |
Закріплення вивчених структур, |
Слухати аудіо запис та співвідносити почуте з картинкою |
Відтворювати мовленнєві зразки |
WB p. 58-59 Повторити ЛО
|
|
|
Моя улюблена їжа. Виконання тестових завдань з теми. Module 7 My favourite food TEST 7 |
Повторення структур, представлених у розділі
|
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Виконання тестових завдань |
Їжа |
I want / I don’t want … |
Читати, слухати та вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь. (ТВ р.147) |
Повторити ЛО |
|
Module 8 “Clothes”
Дата/ уроки |
Тематична сфера і ситуація спілкування |
Мовленнєві |
|
Соціокультурна/ Соціолінгвістична компетенція |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
||||
функції |
Змістові лінії |
Лексика |
Граматика Фонетика |
Аудіювання/ Читання |
Письмо / Говоріння |
||||||
|
Щоденний одяг. Розвиток умінь аудіювання. Опрацювання НЛО з теми. Module 8 Clothes Lesson 8 a, SB, p.72 |
Ідентифікувати та називати предмети одягу |
Інформаційно-цифрова: ■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами |
Вміння робити опис |
Одяг: jeans, T-shirt, dress, skirt |
I’m wearing You’re wearing |
Слухати пісню “Who am I?”, читати слова пісні |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Вивчити ЛО WB p.60, ex 1 |
||
|
У що ти одягнений. Опис одягу. Активізація ЛО у мовленні. Module 8 Clothes Lesson 8 a, SB, p. 73
|
Описувати одяг людини |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Співпрацювати в парі |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку |
Слухати аудіо запис та співвідносити опис зовнішності з картинками |
Описувати одяг людини |
WB p.60, ex 2 Повторити ЛО |
||
|
Одяг для відпочинку. Опрацювання НЛО з теми. Розвиток умінь Module 8 Clothes Lesson 8 b, SB, p. 74 |
Розпізнавати предмети одягу |
Інформаційно-цифрова: ■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами |
Сприйнятливість до мови та її використання |
Одяг: hat, shorts, glasses, trainers |
He’s wearing… She’s wearing… |
Слухати і читати діалог, співвідносити почуте з малюнком |
Описувати малюнки |
WB p. 61, ex. 1 |
||
|
Опис одягу. Виготовлення моделей одягу та їх опис. Module 8 Clothes Lesson 8 b, SB, p. 75 |
Розмовляти про одяг |
Інформаційно-цифрова: ■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку |
Слухати описи малюнків та реагувати на них |
Монологічне мовлення: опис малюнку |
WB p. 61, ex. 2 Повторити ЛО |
||
|
Традиційний одяг. Розвиток умінь читання. Опрацювання НЛО. Module 8 Clothes Lesson 8 c, SB, p. 76 |
Розпізнавати і називати предмети одягу |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Етика спілкування про зовнішній вигляд |
Одяг: jacket, socks, trousers, shirt |
He’s wearing She’s wearing |
Слухати і обирати відповідь Читати про традиційний одяг
|
Відтворювати мовленнєві зразки, вимова та правопис нових слів |
WB p. 62, ex. 1 Вивчити ЛО |
||
|
Вгадай хто це? Опис одягу однокласників. Повторити ЛО. Module 8 Clothes Lesson 8 c, SB, p. 77 |
Описувати зовнішній вигляд |
Інформаційно-цифрова: ■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами |
Співпрацювати в парі |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку |
Слухати аудіо запис та виконувати вправу |
Описувати однокласника в усній формі |
WB p. 62, ex. 2 Повторити ЛО |
||
|
У що одягнений твій друг? Розвиток умінь роботи в парах. Module 8 Clothes Let’s play, SB, p. 78 |
Описувати зовнішній вигляд |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Вміння задавати та відповідати на питання |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх уроків |
Is he/she wearing ...? Yes, he is. No, he isn’t |
Слухати опис зовнішності та ідентифікувати людини |
Опис картинки |
WB p. 63, ex. 2 Повторити ЛО та ГО |
||
|
Одяг та аксесуари. Повторення ЛО та ГО. Module 8 Clothes REVISION, SB, p.79 |
Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Активно використовувати мову, що вивчається |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх уроків |
Читати тексти з описом зовнішністю людини та відповідати на питання |
Відшукати відмінності та розповісти про відмінності |
WB p.64, ex. 2 Повторити ГО |
||
|
Одяг. Виготовлення тематичних постерів. Module 8 Clothes PROJECT, SB, p.80 |
Розуміти усну та письмову мову |
Інформаційно-цифрова: ■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами |
Вміння презентувати інформацію |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх уроків |
Слухати та читати пісню “Who is wearing a dress?” |
Описувати зовнішній вигляд |
WB, p. 65 |
||
|
Одяг та взуття. Що ти любиш одягати? Повторення ЛО REVISION Smart World 8 Тепер я знаю! Повторення ГО та ЛО. |
Опис зовнішності відомих людей |
Інформаційно-цифрова: ■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами |
Повага до традицій інших народів |
Одяг, зовнішність |
Закріплення вивчених структур Phonics Activities
|
Слухати та читати опис зовнішності відомих людей |
Діалогічне мовлення |
WB p. 66-67 Повторити ЛО |
||
|
Одяг. Виконання тестових завдань із теми. Module 8 Clothes TEST 8 |
Повторення структур, представлених у розділі
|
Інформаційно-цифрова: ■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами |
Виконання тестових завдань |
Одяг зовнішність |
He’s wearing... Is he wearing...?
|
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь. Поєднувати малюнки (ТВ р.148) |
Повторити ЛО |
||
|
Урок повторення граматичних та лексичних одиниць. |
Систематизація вивченого матеріалу |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Використання мовної і комунікативної компетенції під час виконання письмових завдань |
Повторення лексики
|
Повторення вивчених граматичних конструкцій
|
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь. Поєднувати малюнки (ТВ р.149-150) |
Повторити ГО |
||
|
Контроль читання. Виконання різнорівневих завдань по тексту. |
|
|
|
|
|
Повторити ГО |
||||
|
Тваринки. Характеристика та опис. Розвиток умінь роботи в парах. |
|
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення вивчених граматичних конструкцій
|
|
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Повторити структури. |
||||
|
Контроль говоріння. Обговорення вивчених тем. |
|
|
|
|
|
Повторити ЛО |
||||
|
Моє місто. Обговорення та опис міста. |
|
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення вивчених граматичних конструкцій
|
|
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Повторити вивчені структури. |
||||
|
Контроль аудіювання. Виконання завдань по тексту. |
|
|
|
|
|
Повторити лексичні структури. |
||||
|
Їжа. Здоровий спосіб життя. Опис уподобань. |
|
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення вивчених граматичних конструкцій
|
|
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Підготувати постер. |
||||
|
Контроль письма. Написання листівки за зразком. |
|
|
|
|
|
Повторити ЛО |
||||
|
Урок узагальнення знань за навчальний рік. Повторення ЛО та ГО. |
|
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення вивчених граматичних конструкцій
|
|
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Повторити ГО |
||||