Календарно-тематичне планування з англійської мови до підручника "Smart Junior" 2 клас, 2 семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з англійської мови до підручника "Smart Junior" 2 клас, 2 семестр. Тема вказана на кожен урок, що однозначно полегшить роботу кожному вчителю.
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ

 

Навчальний рік _______   Семестр__2__    Вчитель _____________________  Клас _________  Підручник: Smart Junior 2

Module 5 “Animals!”

Дата/

уроки

Тематична сфера

і ситуація спілкування

 

Мовленнєві функції

 

Змістові лінії

Соціокультурна/ Соціолінгвістична

компетенція

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Домашнє завдання

 

 

Лексика

Граматика

Фонетика

Аудіювання/ Читання

Письмо / Говоріння

 

Тварини. Скільки тварин ти бачиш? Повторення ЛО з теми «Тварини»

Module 5

Animals

Lesson 5 a, SB, p. 42

Говорити про тварин

Інформаційно-цифрова:

■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами

Розвивати увагу

Тварини: parrot, monkey, hippo

How many... can you see?

I can see...

Пісня “Animals”: слухати пісню та ідентифікувати тварин

Вимова та правопис нових слів.

WB p.36, ex.1

Вивчити ЛО

 

Що зображено на картинці. Розвиток умінь говоріння. Опис.

Module 5

Animals

Lesson 5 a, SB, p. 43

Називати кількість тварин

Соціальна та громадянська:

■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування

Співпрацювати в групі

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку

Слухати аудіозапис та виконувати завдання

Групова робота, гра: опис картинок

WB p.36, ex.2

Повторити ЛО

 

Хобі. Чим ти любиш займатись у вільний час. Використання Саn.

Module 5

Animals

Lesson 5 b, SB, p. 44

Називати дії

Інформаційно-цифрова:

■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами

Уважно стежити за презентованою інформацією

Дієслова-дії: run, talk, fly

Can you...?

Yes, I can./No, I can’t.

Слухати та читати діалог

Відтворювати мовленнєві зразки

WB p.37, ex. 1

Вивчити ЛО

 

Давай порівняємо. Розвиток умінь говоріння. Повторення граматичної структури.

Module 5

Animals

Lesson 5 b, SB, p. 45

Говорити про здібності

Інформаційно-цифрова:

■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами

Співпрацювати в парі

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку

Слухати короткі діалоги та виконувати завдання

Діалогічне мовлення

WB p.37, ex. 2

 

Що можуть робити тваринки. Розвиток умінь читання.

Module 5

Animals

Lesson 5 c, SB, p. 46

Ідентифікувати та називати диких тварин

Соціальна та громадянська:

■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування

Етика спілкування з однолітками

Дикі тварини: elephant, penguin, crocodile

It can...

Слухати і читати монологи

Вимова та правопис нових слів.

 

WB p.38, ex. 1

Вивчити ЛО

 

Вгадай тваринку. Розвиток умінь роботи в парах.

Module 5

Animals

Lesson 5 c, SB, p. 47

Задавати та відповідати на запитання щодо здібностей тварин

Інформаційно-цифрова:

■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами

Співпрацювати в групі

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку

Слухати опис тварин та виконувати завдання

Гра «Guess animal»: опис диких тварин

WB p.38, ex. 2

Повторити ЛО

 

Дикі тварини. Повторення ЛО. Розвиток умінь говоріння.

Module 5

Animals

Let’s play, SB, p.48

 

Описувати уміння / невміння тварин

Інформаційно-цифрова:

■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами

Розвивати увагу

Тварини: tortoise, lion, zebra

 

The ... can / can’t  ...

Слухати нові слова

Відтворювати мовленнєві зразки, описувати картинки

WB p.39, ex.1

Вивчити ЛО

 

Що це за тваринка? Повторення ЛО та ГО.

Module 5

Animals

REVISION, SB, p. 49

Узагальнення вивченого матеріалу

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Активно використовувати мову, що вивчається

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх уроків

Читати завдання вправи та виконувати її, слухати аудіозапис з описом тварин

Розв’язання кросворду, складання речень з описом вмінь/невмінь роботи щось

WB p. 40, ex. 2

 

Моя тварина. Виготовлення тематичних постерів.

Module 5

Animals

Project, SB, p. 50

Повторення та узагальнення вивченого матеріалу

Інформаційно-цифрова:

■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами

Виконання проекту та співпраця в групі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх уроків

Стежити за презентованим матеріалом та виконувати вказівки, слухати пісню “Can it fly?”

Опис тварин у письмовій та усній формах, співати пісню «Can it fly?»

WB p. 41, ex.1

 

Тепер я можу! Повторення ЛО та ГО.

REVISION

Smart Time 5, SB, p. 51

Ознайомлення з тваринним світом

 

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування міжпредметних зв’язків

Назви тварин і їх здібностей

It can...

Phonics Activities

Слухати аудіо записи та виконувати завдання (Phonics Activities)

 

Опис вмінь/невмінь тварин

WB p. 42, ex. 1

Повторити ГО

 

Тварини. Виконання тестових завдань з теми.

Module 5

Animals

TEST 5

Повторення структур, представлених у розділі

 

Інформаційно-цифрова:

■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами

Виконання тестових завдань

Повторення лексики

Повторення граматичних структур

Слухати  та вказувати відповідний малюнок

Відмічати правильну відповідь

(ТВ р.144)

Повторити ЛО

 

 

 

 

 

Module 6 “My town”

Дата/

уроки

Тематична сфера

і ситуація спілкування

Мовленнєві

 

Соціокультурна/ Соціолінгвістична

компетенція

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Домашнє завдання

функції

Змістові лінії

Лексика

Граматика

Фонетика

Аудіювання/ Читання

Письмо / Говоріння

 

Моє місто. Опрацювання НЛО з теми. Розвиток умінь аудіювання.

Module 6

My town

Lesson 6 a, SB, p. 52

Ідентифікувати місця в місті

Інформаційно-цифрова:

■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами

Уважно стежити за презентованою інформацією

Місто: pet shop, toy shop, school, park

There is a ...

Слухати та ідентифікувати нові слова, слухати пісню «This is my town»

Співати пісню та відповідати на запитання

WB p. 44, ex. 1

Вивчити ЛО

 

Це моя школа. Повторення ЛО з теми.

Module 6

My town

Lesson 6 a, SB, p. 53

Розповідати про місто

Інформаційно-цифрова:

■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами

Співпрацювати в команді

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку

Слухати аудіо запис та виконувати завдання

Відмічати правильну відповідь, гра: опис міста

WB p. 44, ex. 2

Повторити ЛО

 

Будівлі в місті. Опрацювання НЛО з теми. Розвиток умінь аудіювання.

Module 6

My town

Lesson 6 b, SB, p. 54

Ідентифікувати будівлі в місті

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Уміння логічно висловлюватись

Будівлі в місті: supermarket, hospital, cinema, police station

There are...

Прослухати діалог, співвідносити почуте з картинками

Відтворювати мовленнєві зразки

Вивчити ЛО

WB p.45, ex. 1

 

Що є в моєму місті. Розвиток умінь говоріння. Опис міста.

Module 6

My town

Lesson 6 b, SB, p. 55

Називати будівлі в місті

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

Уміння презентувати матеріал аудиторії

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Закріплення граматичного матеріалу з попереднього уроку

Прослухати аудіо запис та виконати завдання

Розповідь про місто

WB p.45, ex. 2

Повторити ЛО

 

Місця для відпочинку. Розвиток умінь говоріння.

Module 6

My town

Lesson 6 c. SB, p. 56

Розмовляти про місто

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

Уміння ставити питання

Місця для відпочинку: restaurant, playground, zoo

Is there ... in your town?

Слухати і читати діалог

Інсценувати діалог

WB p. 46

Вивчити ЛО

 

Чи є у твоєму місті? Розвиток умінь роботи в парах.

Module 6

My town

Lesson 6 c, SB, p. 57

Ввічливо відповідати на запитання

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Співпрацювати в парі

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Закріплення граматичного матеріалу з попереднього уроку

Слухати аудіо запис та виконувати завдання

Описувати картинку, діалогічне мовлення Р – P (гра)

WB p. 46

Повторити ГО

 

Що це? Розвиток умінь роботи в групах.

Module 6

My town

Let’s play, SB, p. 58

Узагальнити вивчений матеріал

 

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Співпрацювати в команді

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

There is / are ...

Слухати співрозмовника

Описувати картинку

WB p.47

Повторити ЛО

 

Де я можу знайти..? Повторення ЛО та ГО

Module 6

My town

REVISION, SB, p. 59

Project, SB, p. 60

Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Активно використовувати мову, що вивчається

Повторення лексичного матеріалу з попередніх уроків

Повторення конструкцій

Читати речення з завдання та виконувати його

Розв’язання кросворду, відповідати на запитання

WB p.48, ex. 1

WB, p. 49

Повторити ЛО.

Розуміти співрозмовників та спілкуватись щодо міста

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Працювати в парі над проектом

Повторення лексичного матеріалу з попередніх уроків

Закріплення граматичного матеріалу з попереднього уроку

Слухати опис міста інших пар та відтворювати його у подальшому

Описувати своє місто (згідно проекту)

 

Місто, де я живу. Історія про моє місто.

REVISION

Smart World 6

Тепер я знаю! Повторення ЛО та ГО

Ознайомлення із культурою інших країн

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Вивчення культури інших народів

Іграшковий магазин: Hamleys Toy shop

“Here’s the…”; Phonics Activities

Слухати та виконувати  завдання

Описувати магазин, відтворювати мовленнєві зразки

WB p.50

Повторити ГО

 

Моє місто. Виконання тестових завдань з теми.

Module 6

My town

TEST 6

Повторення структур, представлених у розділі

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

Виконання тестових завдань

Місто

There is / are...

Слухати  та вказувати відповідний малюнок

Відмічати правильну відповідь (ТВ р.146)

Повторити ЛО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Module 7 “My favourite food”

Дата/

уроки

Тематична сфера

і ситуація спілкування

Мовленнєві

 

Соціокультурна/ Соціолінгвістична

компетенція

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Домашнє завдання

функції

Змістові лінії

Лексика

Граматика

Фонетика

Аудіювання/ Читання

Письмо / Говоріння

 

Моя улюблена їжа. Опрацювання НЛО з теми. Розвиток умінь аудіювання.

Module 7

My favourite food

Lesson 7 a, SB, p. 62

Називати їжу

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Формування навичок здорового харчування

Їжа: meat, cheese, rice, tomato, sandwich

I like …

Пісня “What’s your favorite food?”:слухати та читати слова пісні

Відтворювати мовленнєві зразки, співати пісню

WB p. 52, ex. 1

Вивчити ЛО

 

Мій улюблений сендвіч. Повторення ЛО та ГО.

Module 7

My favourite food

Lesson 7 a, SB, p. 63

Висловлювати вподобання щодо їжі

Інформаційно-цифрова:

■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами

Співпрацювати в парі

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку

Слухати аудіо запис та виконувати завдання до нього

Висловити свої вподобання в їжі

WB p. 52, ex. 2

Повторити ЛО

 

Що ти їсиш в їдальні? Опрацювання НЛО з теми. Розвиток умінь читання.

Module 7

My favourite food

Lesson 7 b, SB, p. 64

Говорити про смаки в їжі

Інформаційно-цифрова:

■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами

Культура вживання їжі

Їжа: chips, bananas, pasta, milk

I don’t like …

Слухати та читати діалог

 

Відтворювати мовленнєві зразки, інсценувати діалог

WB p. 53, ex. 1

Вивчити ЛО

 

Вподобання в їжі. Практикування граматичної структури.

Module 7

My favourite food

Lesson 7 b, SB, p. 65

Обмінюватись репліками

Інформаційно-цифрова:

■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами

Уважно слухати співрозмовника

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку

Слухати аудіо запис з висловлюванням вподобань та виконувати завдання

Висловлюватись щодо вподобань у їжі

WB p. 53, ex. 2

Повторити ЛО

 

Солодощі. Розвиток умінь аудіювання і читання. Опрацювання НЛО.

Module 7

My favourite food

Lesson 7 c, SB, p. 66

Описувати їжу і напої

Говорити про бажання

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Уважно сприймати інформацію

Їжа: sweets, fruit, salad, cola, cake

I  want …

Слухати та читати казку “Hansel and Gretel”

Інсценувати історію

WB p.54 ex. 1

Вивчити ЛО.

Намалювати улюблені солодощі.

 

Корисна їжа. Повторення ЛО з теми.

Module 7

My favourite food

Lesson 7 c, SB, p. 67

Висловлювати побажання

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Уміння презентувати інформацію

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку

Слухати аудіо запис та виконувати завдання

Висловити свої побажання щодо їжі

WB p.54 ex. 2

Повторити ЛО

 

Уподобання мого друга і мої. Розвиток умінь роботи в парах.

Module 7

My favourite food

Let’s play, SB, p.68

Проводити дослідження

Інформаційно-цифрова:

■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами

Особливості проведення опитувань

Страви: fish, soup, beans, bread

I  want / I  don’t want …

Слухати відповіді партнера та відмічати правильну відповідь

Дослідження: діалогічне мовлення, задавати та відповідати на питання

WB p.55, ex. 1

Повторити ЛО

 

Що обереш ти? Повторення ЛО з теми.

Module 7

My favourite food

REVISION, SB, p. 69

Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати

Інформаційно-цифрова:

■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами

Харчова піраміда

Повторення лексичного матеріалу з попередніх уроків

Повторення конструкцій з попередніх уроків

Слухати та вказувати відповідний малюнок

Вибирати та з’єднувати правильні варіанти відповідей

WB p 56

Повторити ЛО

 

Те, що я люблю! Виготовлення тематичних постерів.

Module 7

My favourite food

PROJECT, SB, p. 70

Розуміти і виконувати вказівки

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

Виконання та презентація проекту

Повторення лексичного матеріалу з попередніх уроків

Повторення конструкцій з попередніх уроків

Слухати

Розповісти про харчову піраміду

WB p. 57, ex. 1

 

Здоровий спосіб життя. Розвиток умінь роботи в групах.

Module 7, REVISION

Smart Time 7

 

Ознайомлення з особливостями харчування в різних країнах

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування міжпредметних зв’язків

Країні та продукти

Закріплення вивчених структур,

Слухати аудіо запис та співвідносити почуте з картинкою

Відтворювати мовленнєві зразки

WB

p. 58-59

Повторити ЛО

 

 

Моя улюблена їжа. Виконання тестових завдань з теми.

Module 7

My favourite food

TEST 7

Повторення структур, представлених у розділі

 

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

Виконання тестових завдань

Їжа

I  want / I  don’t want …

Читати, слухати та вказувати відповідний малюнок

Відмічати правильну відповідь.

(ТВ р.147)

Повторити ЛО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Module 8 “Clothes”

Дата/

уроки

Тематична сфера

і ситуація спілкування

Мовленнєві

 

Соціокультурна/ Соціолінгвістична

компетенція

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Домашнє завдання

функції

Змістові лінії

Лексика

Граматика

Фонетика

Аудіювання/ Читання

Письмо / Говоріння

 

Щоденний одяг. Розвиток умінь аудіювання. Опрацювання НЛО з теми.

Module 8

Clothes

Lesson 8 a, SB, p.72

Ідентифікувати та називати предмети одягу

Інформаційно-цифрова:

■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами

Вміння робити опис

Одяг: jeans, T-shirt, dress, skirt

I’m wearing

You’re wearing

Слухати пісню “Who am I?”, читати слова пісні

Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки

Вивчити ЛО

WB p.60, ex 1

 

У що ти одягнений. Опис одягу. Активізація ЛО у мовленні.

Module 8

Clothes

Lesson 8 a, SB, p. 73

 

Описувати одяг людини

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

Співпрацювати в парі

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку

Слухати аудіо запис та співвідносити опис зовнішності з картинками

Описувати одяг людини

WB p.60, ex 2

Повторити ЛО

 

Одяг для відпочинку. Опрацювання НЛО з теми. Розвиток умінь

Module 8

Clothes

Lesson 8 b, SB, p. 74

Розпізнавати предмети одягу

Інформаційно-цифрова:

■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами

Сприйнятливість до мови та її використання

Одяг: hat, shorts, glasses, trainers

He’s wearing…

She’s wearing…

Слухати і читати діалог, співвідносити почуте з малюнком

Описувати малюнки

WB p. 61, ex. 1

 

Опис одягу. Виготовлення моделей одягу та їх опис.

Module 8

Clothes

Lesson 8 b, SB, p. 75

Розмовляти про одяг

Інформаційно-цифрова:

■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами

Уважно стежити за презентованою інформацією

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку

Слухати описи малюнків та реагувати на них

Монологічне мовлення: опис малюнку

WB p. 61, ex. 2

Повторити ЛО

 

Традиційний одяг. Розвиток умінь читання. Опрацювання НЛО.

Module 8

Clothes

Lesson 8 c, SB, p. 76

Розпізнавати і називати предмети одягу

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Етика спілкування про зовнішній вигляд

Одяг: jacket, socks, trousers, shirt

He’s wearing

She’s wearing

Слухати і обирати відповідь

Читати про традиційний одяг

 

Відтворювати мовленнєві зразки, вимова та правопис нових слів

WB p. 62, ex. 1

Вивчити ЛО

 

Вгадай хто це? Опис одягу однокласників.

Повторити ЛО.

Module 8

Clothes

Lesson 8 c, SB, p. 77

Описувати зовнішній вигляд

Інформаційно-цифрова:

■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами

Співпрацювати в парі

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку

Слухати аудіо запис та виконувати вправу

Описувати однокласника в усній формі

WB p. 62, ex. 2

Повторити ЛО

 

У що одягнений твій друг? Розвиток умінь роботи в парах.

Module 8

Clothes

Let’s play, SB, p. 78

Описувати зовнішній вигляд

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Вміння задавати та відповідати на питання

Повторення лексичного матеріалу з попередніх уроків

Is he/she wearing ...?

Yes, he is.

No, he isn’t

Слухати опис зовнішності та ідентифікувати людини

Опис картинки

WB p. 63, ex. 2

Повторити ЛО та ГО

 

Одяг та аксесуари. Повторення ЛО та ГО.

Module 8

Clothes

REVISION, SB, p.79

Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Активно використовувати мову, що вивчається

Повторення лексичного матеріалу з попередніх уроків

Повторення граматичного матеріалу з попередніх уроків

Читати тексти з описом зовнішністю людини та відповідати на питання

Відшукати відмінності та розповісти про відмінності

WB p.64, ex. 2

Повторити ГО

 

Одяг. Виготовлення тематичних постерів.

Module 8

Clothes

PROJECT, SB, p.80

Розуміти усну та письмову мову

Інформаційно-цифрова:

■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами

Вміння презентувати інформацію

Повторення лексичного матеріалу з попередніх уроків

Повторення граматичного матеріалу з попередніх уроків

Слухати та читати пісню “Who is wearing a dress?”

Описувати зовнішній вигляд

WB, p. 65

 

Одяг та взуття. Що ти любиш одягати? Повторення ЛО

REVISION

Smart World 8

Тепер я знаю! Повторення ГО та ЛО.

Опис зовнішності відомих людей

Інформаційно-цифрова:

■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами

Повага до традицій інших народів

Одяг, зовнішність

Закріплення вивчених структур

Phonics Activities

 

Слухати та читати опис зовнішності  відомих людей

Діалогічне мовлення

WB

p. 66-67

Повторити ЛО

 

Одяг. Виконання тестових завдань із теми.

Module 8

Clothes

TEST 8

Повторення структур, представлених у розділі

 

Інформаційно-цифрова:

■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами

Виконання тестових завдань

Одяг

зовнішність

He’s wearing...

Is he wearing...?

 

Слухати  та вказувати відповідний малюнок

Відмічати правильну відповідь. Поєднувати малюнки

(ТВ р.148)

Повторити ЛО

 

Урок повторення граматичних та лексичних одиниць.

Систематизація вивченого матеріалу

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

Використання мовної і комунікативної компетенції під час виконання письмових завдань

Повторення лексики

 

Повторення вивчених граматичних конструкцій

 

Слухати  та вказувати відповідний малюнок

Відмічати правильну відповідь. Поєднувати малюнки

(ТВ р.149-150)

Повторити ГО

 

Контроль читання.

Виконання різнорівневих завдань по тексту.

 

 

 

 

 

Повторити ГО

 

Тваринки. Характеристика та опис. Розвиток умінь роботи в парах.

 

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення вивчених граматичних конструкцій

 

 

Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки

Повторити структури.

 

Контроль говоріння. Обговорення вивчених тем.

 

 

 

 

 

Повторити ЛО

 

Моє місто. Обговорення та опис міста.

 

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення вивчених граматичних конструкцій

 

 

Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки

Повторити вивчені структури.

 

Контроль аудіювання. Виконання завдань по тексту.

 

 

 

 

 

Повторити лексичні структури.

 

Їжа. Здоровий спосіб життя. Опис уподобань.

 

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення вивчених граматичних конструкцій

 

 

Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки

Підготувати постер.

 

Контроль письма. Написання листівки за зразком.

 

 

 

 

 

Повторити ЛО

 

Урок узагальнення знань за навчальний рік. Повторення ЛО та ГО.

 

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення вивчених граматичних конструкцій

 

 

Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки

Повторити ГО

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
3 квітня 2023
Переглядів
2217
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку