Календарно-тематичне планування з англійської мови у 4 класі за підручником О. Карп'юк
IІ семестр (2 години)
№ |
Дата |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний інвентар |
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||||||||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома- дянська відповідаль-ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
|||||||||||||||
«Природа і навколишнє середовище» |
||||||||||||||||||||
33 |
|
Погода. Введення ЛО теми. Безособові речення.
|
Описувати погоду |
wet, foggy, muddy, frosty, leaf, leaves |
Безособові речення. |
V |
|
|
|
Впр.1 ст.98 вивчити слова; Впр.2 ст.98 скласти речення |
||||||||||
34 |
|
Погода в різних куточках світу. Автоматизація ЛО і МЗ.
|
Описувати погоду в різні пори року, використовуючи минулий час
|
ЛО теми |
To Be in Past Simple Tense |
V |
|
|
|
Впр.3 ст.101 скласти діалог |
||||||||||
35 |
|
Зима! Простий минулий час.
|
Розповідати про види відпочинку взимку, використовуючи минулий час |
ski, skate, play snowballs, make a snowman, sledge, snowflakes |
Past Simple |
V |
|
V |
|
Впр.1 ст.103 вивчити слова Впр.3 ст.104 доповнити речення |
||||||||||
36 |
|
Природа і погода. Вищий ступінь порівняння прикметників.
|
Порівнювати погоду в різних країнах, використовуючи вищий ступінь порівняння прикметників |
said, wrote |
Comparative degree of simple adjectives |
V |
|
|
|
Впр.2 ст.107 скласти речення |
||||||||||
37 |
|
Дивовижна природа. Найвищий ступінь порівняння прикметників.
|
Описувати погоду в різних куточках світу, використовуючи найвищий ступінь порівняння прикметників |
poles, the Earth, ocean, desert, tropical forest, dry, plant |
Superlative degree of simple adjectives |
V |
|
V |
|
Впр.1 ст.109 вивчити слова Впр.4 ст.111 скласти речення
|
||||||||||
38 |
|
Частини світу. Розвиток комунікативних навичок. |
Розуміти прочитаний текст, вести діалог по темі |
top (Arctic), bottom (Antarctic), North, South, ice, polar bear, seal, penguin, camel, land, destroy |
|
V |
|
|
|
Впр.1 ст.112 вивчити слова Впр.4 ст.114 скласти речення |
||||||||||
39 |
|
На фермі. Свійські тварини. Множина іменників. |
Утворювати множину іменників |
farmhouse, goose-geese, sheep, mouse-mice, garden, roof, comfortable, easy, difficult, dangerous |
Множина іменників. Винятки |
V |
|
|
|
Впр.1 ст.116 Впр.2 ст.116 вивчити слова
|
||||||||||
40 |
|
Природа у селі. Вдосконалення навичок читання.
|
Описувати тварин і природу у селі |
field, drive a car, fat, thin |
Comparative degree of complex adjectives. |
V |
|
V |
|
Впр.1 ст.119 вивчити слова Впр.5 ст.121 скласти речення
|
||||||||||
41 |
|
Дика природа. Вдосконалення навичок читання. |
Описати свою улюблену тваринку |
tongue, chameleon, great white shark, owl, insect, lizard, chimpanzee, strange, intelligent |
Superlative degree of complex adjectives |
V |
|
|
|
Впр.1,2 ст.122 вивчити слова Впр.6 ст.125 відповісти на запитання
|
||||||||||
42 |
|
Природа і навколишнє середовище. Підсумковий урок з теми «Природа і навколишнє середовище». Тематичне оцінювання.
|
Описувати погоду і улюблену пору року, порівнювати тварин |
ЛО теми |
Special Questions. Question Words. |
V |
|
|
|
Впр.7 ст.127 написати про улюблену пору року
|
||||||||||
«Помешкання» |
||||||||||||||||||||
43 |
|
Наш дім. Введення лексичних одиниць теми.
|
Описувати меблі в помешканні, використовую конструкцію «There is/are…» |
cooker, toilet, wardrobe, in the middle of, in the corner, between |
Prepositions of place. |
V |
|
|
|
Впр.1 ст.128 вивчити слова
|
||||||||||
44 |
|
Дім, милий дім. Автоматизація лексичних одиниць та мовленнєвих зразків.
|
Розповідати про своє помешкання |
mirror, cupboard, upstairs, downstairs, traditional |
|
V |
|
|
|
Впр.1 ст.130 вивчити слова Впр.2 ст.130 читати і перекладати текст |
||||||||||
45 |
|
Види помешкань. Розвиток діалогічного мовлення.
|
Називати види помешкань; Ставити запитання для уточнення інформації; Повідомляти свою адресу |
street, block of flats, building, house, the address |
|
V |
|
|
|
Впр.1 ст.132 вивчити слова, написати свою адресу |
||||||||||
46 |
|
Життя у місті. Введення лексичних одиниць теми. |
Розповідати про Лондон, називаючи визначні місця |
bridge, museum, underground, city, town, double-decker, the Thames, the Tower Bridge |
|
V |
|
V |
|
Впр.1 ст.134 вивчити слова Впр.3 ст.136 доповнити текст поданими словами |
||||||||||
47 |
|
Громадські споруди. Вдосконалення комунікативних навичок.
|
Вести діалог про будівлі в місті, використовую конструкцію «There is/are…» |
supermarket, market, cinema, theatre, circus, gallery |
There is … / There are … |
|
|
V |
|
Впр.1 ст.137 вивчити слова
|
||||||||||
48 |
|
Громадські споруди. Вживання прийменників місця.
|
Називати будівлі та їх розміщення; Ставити запитання для уточнення інформації |
between, behind, opposite, restaurant, bank, post office |
Prepositions of place |
|
|
V
|
|
Впр.1 ст.139 вивчити слова Впр.3 ст.140 доповнити текст поданими словами
|
||||||||||
49 |
|
Моя вулиця. Розвиток навичок читання.
|
Називати будівлі та їх розміщення; Ставити запитання для уточнення інформації |
bakery, library, bus stop, police station, lollipop |
|
|
|
V |
|
Впр.1 ст.143 вивчити слова Впр.3b ст.144 вивчити слова
|
||||||||||
50 |
|
Шукаємо дорогу в місті. Розвиток комунікативних навичок.
|
Надавати інформацію щодо розміщення будівлі, вести діалог, орієнтуватися на карті |
go down the street, turn left, turn right, cross the street, pass the shop |
Imperatives |
|
|
V
|
|
Впр.1 ст.146 вивчити слова Впр.2 ст.147 читати діалоги
|
||||||||||
51 |
|
Екскурсія у великому місті. Розвиток діалогічного мовлення.
|
Називати будівлі та їх розміщення; Ставити запитання для уточнення інформації |
ЛО теми |
Present Continuous |
|
|
V |
|
Впр.4 ст.151 скласти речення
|
||||||||||
52 |
|
Помешкання. Підсумковий урок з теми «Помешкання». Тематичне оцінювання.
|
Перевірити знання з теми |
ЛО теми. Повторення |
|
|
|
V |
|
Впр.5 ст.155 скласти речення про свою вулицю
|
||||||||||
«Подорож» |
||||||||||||||||||||
53 |
|
Види транспорту. Введення ЛО та МЗ теми
|
Розповідати про різні види транспорту, описувати способи подорожування |
by plane/ train/ taxi/ car/ boat, on foot, to travel, to stay, trip |
Degrees of comparison of adjectives
|
|
Ѵ |
56 |
|
Впр.1, 2 ст.156-157 вивчити слова Впр.5 ст.158 скласти речення за таблицею
|
||||||||||
54 |
|
Вирушаємо у подорож. Активізація ЛО та МЗ. |
Надавати інформацію про подорожування залізницею, вести діалог по темі |
arrive, leave, platform, information desk, on time, late |
Objective Pronouns: me, him, her, us, them, it, you |
Ѵ |
|
Ѵ |
|
Впр.1 ст.160 вивчити слова Впр.5 ст.162
|
||||||||||
55 |
|
Подорожування. Розвиток навичок читання.
|
Розповідати про планування своєї подорожі
|
ticket, passenger, suitcase |
Revision of Tenses |
Ѵ |
|
Ѵ |
|
Впр.1 ст.163 вивчити слова
|
||||||||||
56 |
|
Улюблений спосіб подорожування. Розвиток навичок граматики.
|
Описувати види та цілі подорожей |
ЛО теми |
Prepositions ‘on’, ‘for’, ‘by’. |
Ѵ |
|
Ѵ |
|
Впр.4 ст.165 доповнити речення
|
||||||||||
57 |
|
Біля квиткової каси. Розвиток комунікативних навичок. |
Вести бесіду, ставити запитання для уточнення інформації |
luggage, ticket office, timetable board, bus station, airport, sea port |
Revision of Tenses |
Ѵ |
|
Ѵ |
Ѵ |
Впр.1 ст.166 вивчити слова Впр.2 ст.163 скласти речення
|
||||||||||
58 |
|
Міський транспорт. Введення лексичних одиниць теми.
|
Працювати в парі, надавати інформацію |
tram, underground, trolley-bus
|
Revision of Tenses |
Ѵ |
|
Ѵ |
|
Впр.1 ст.169 вивчити слова Впр.3 ст.170 доповнити речення поданими словами
|
||||||||||
59 |
|
В аеропорту. Розвиток навичок читання. |
Розповідати про аеропорт, ставити питання для уточнення інформації |
journey, voyage, to board, beforehand, airhostess |
|
Ѵ |
|
Ѵ |
|
Впр.5 ст.171 вивчити слова
|
||||||||||
60 |
|
Екскурсія по Лондону.
|
Називати визначні місця в Лондоні, розуміти прочитане |
tour, tourist, sight, sightseeing, royal |
|
Ѵ |
|
Ѵ |
|
Впр.1 ст.174 вивчити слова ст..175 вивчити форми неправильних дфєслів
|
||||||||||
61 |
|
Визначні місця Лондона. Вдосконалення навичок читання.
|
Називати визначні місця в Лондоні, надавати рекомендації |
|
|
Ѵ |
|
Ѵ |
|
Ст..177 скласти речення за зразком |
||||||||||
62 |
|
Ідемо на екскурсію.
|
Називати визначні місця Нью-Йорка, проводити інтерв’ю |
ЛО теми |
|
Ѵ |
|
Ѵ |
|
Впр.3, ст..179 вивчити форми неправильних дієслів |
||||||||||
63 |
|
Літо – найкращий час для подорожей. Підсумковий урок з теми «Подорож». Тематичне оцінювання.
|
Перевірити знання з теми |
ЛО теми |
Revision: Tenses |
|
Ѵ |
|
|
Розповідати про улюблений вид подорожування |
||||||||||
64 |
|
Контроль навичок аудіювання
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчений лексичний матеріал |
||||||||||
65 |
|
Контроль навичок читання
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчений граматичний матеріал |
||||||||||
66 |
|
Контроль навичок письма
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчені розмовні теми |
||||||||||
67 |
|
Контроль навичок говоріння
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
1