Календарно-тематичне планування з біології 7 клас НУШ

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з біології для 7 класу НУШ (2 год на тиждень, всього 32 год) І семестр Складено за програмою: Навчальна програма «Біологія» для 7 класу. Розроблено на основі модельної навчальної програми з біології 7-9 класи для закладів загальної середньої освіти ( автори Балан П.Г., Кулініч О.М., Юрченко Л.П.). Складено для підручника: Біологія: підруч. Для 7 класу закладів загальної середньої освіти / К. М. Задорожний, Г. В. Ягенська, О. В. Павленко, В. В. Додь. – К. : Видавничий дім «Освіта», 2024. – 272 с. : іл..
Перегляд файлу

Коростенський міський ліцей

Житомирської області

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Заступник директора

з навчально- виховної роботи

_____________ _____________

«____» _____________2024 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

з біології

для учнів 7-их класів

І семестр

(32 год – 2 години на тиждень)

 

 

 

 

 

Учитель: Кутишенко О.В.

 

 

 

 

Складено за програмою: Навчальна програма «Біологія»  для 7 класу. Розроблено на основі модельної навчальної програми з біології  7-9 класи  для закладів загальної середньої освіти ( автори Балан П.Г., Кулініч О.М., Юрченко Л.П.).

 

 

Складено для підручника: Біологія: підруч. Для 7 класу закладів загальної середньої освіти / К. М. Задорожний, Г. В. Ягенська, О. В. Павленко, В. В. Додь. – К. : Видавничий дім «Освіта», 2024. – 272 с. : іл..

 

 

І СЕМЕСТР

 

Дата

№ уроку

 

Тема уроку

 

 

Домашнє завдання

ВСТУП. Біорізноманіття (4 год)

5.09.

  1.  

Рівні організації живого.

§1 опрацювати.

6.09.

  1.  

Біологія — система наук про живу природу. Значення біології в житті людини.

§2 опрацювати.

12.09.

  1.  

Біорізноманіття та рівні його організації.

§3 опрацювати.

13.09.

  1.  

Основні методи дослідження біорізноманіття.

§4, підготувати розповідь про тварину/рослину Червоної книги.

Тема 1. КЛІТИНА — СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНА ОДИНИЦЯ ОРГАНІЗМІВ. ПРОКАРІОТИ (7 год)

19.09.

  1.  

Методи дослідження клітин. Збільшувальні прилади і правила роботи з ними.

§5, вивчити будову мікроскопа.

20.09.

  1.  

Будова клітини рослин. Органели клітини.

§6 опрацювати, допрацювати таблицю.

26.09.

  1.  

Типи організації клітин: прокаріотичні та еукаріотичні клітини.

§7 опрацювати.

27.09.

  1.  

Різноманіття прокаріотичних організмів. Значення прокаріотів у природі.

§8 опрацювати.

3.10.

  1.  

Значення прокаріотів для людини.

§9 опрацювати.

4.10.

  1.  

Узагальнення: Порівняння клітин різних груп організмів.

§5-9 повторити.

10.10.

  1.  

Діагностувальна робота.

 

ТЕМА 2. ОДНОКЛІТИННІ ЕВКАРІОТИ — ЦІЛІСНІ ОРГАНІЗМИ (4 год)

11.10.

  1.  

Особливості будови одноклітинних еукаріотів. Одноклітинні еукаріоти водойм.

§10 опрацювати.

17.10.

  1.  

Паразитичні одноклітинні еукаріоти.

§11 опрацювати.

18.10.

  1.  

Одноклітинні, колоніальні та багатоклітинні організми.

§12 опрацювати.

24.10.

  1.  

Узагальнення і систематизація. Діагностувальна робота.

§10-12 повторити.

ТЕМА 3. ВОДОРОСТІ (5 год)

25.10.

  1.  

Загальні ознаки водоростей.

§13 опрацювати.

31.10.

  1.  

Зелені та Червоні водорості.

§14 опрацювати.

1.11.

  1.  

Бурі та Діатомові водорості.

§15 опрацювати.

7.11.

  1.  

Значення водоростей. Різноманітність водоростей.

§16 опрацювати.

8.11.

  1.  

Узагальнення і систематизація. Діагностувальна робота.

§13-16 повторити.

ТЕМА 4. ХАРАКТЕРНІ РИСИ ТА БУДОВА ВИЩИХ РОСЛИН (8 год)

14.11.

  1.  

Тканини і органи рослин.

§17 опрацювати.

15.11.

  1.  

Середовища існування рослин. Адаптації вищих рослин до різних умов зростання.

§18 опрацювати.

21.11.

  1.  

Вегетативні органи вищих рослин.

§19 опрацювати.

22.11.

  1.  

Лабораторні дослідження вегетативних органів рослин.

Повторити §19.

28.11.

  1.  

Видозміни вегетативних органів.

§20 опрацювати.

29.11.

  1.  

Взаємозв’язок органів рослини. Транспортування речовин по рослині.

§21 опрацювати.

5.12.

  1.  

Розмноження рослин. Життєві цикли рослин.

§22 опрацювати.

6.12.

  1.  

Узагальнення. Діагностувальна робота.

Повторити §17-22.

ТЕМА 5. РІЗНОМАНІТНІСТЬ ВИЩИХ РОСЛИН (4 год)

12.12.

  1.  

Вищі спорові рослини: особливості будови та життєдіяльності та різноманітність.

§23 опрацювати.

13.12.

  1.  

Насінні рослини. Голонасінні: особливості будови і життєдіяльності. Лабораторне дослідження.

§24 опрацювати.

19.12.

  1.  

Покритонасінні. Будова квітки. Суцвіття. Запилення.

§25 опрацювати.

20.12.

  1.  

Запліднення. Насінина. Плід.

§26 опрацювати.

 


 

ІІ семестр

 

 

  1.  

Різноманітність покритонасінних.

§27 опрацювати.

 

  1.  

Узагальнення і систематизація. Діагностувальна робота.

Повторити §23-27.

ТЕМА 6. ХАРАКТЕРНІ РИСИ ТВАРИН (11 год)

 

  1.  

Особливості тварин.  Живлення тварин

 

 

  1.  

Тканини тварин. Системи органів

 

 

  1.  

Травна система тварин

 

 

  1.  

Транспортна і дихальна системи органів

 

 

  1.  

Опорно-­рухова система органів

 

 

  1.  

Видільна система і покриви тіла

 

 

  1.  

Розмноження і розвиток тварин. Репродуктивна система

 

 

  1.  

Регуляція життєвих функцій тварин. Нервова і ендокринна системи

 

 

  1.  

Поведінка і комунікації тварин

 

 

  1.  

Пристосування тварин до середовища існування. Міграції

 

 

  1.  

Узагальнення і систематизація. Діагностувальна робота

 

ТЕМА 7. РІЗНОМАНІТНІСТЬ ТВАРИН(17 год)

 

  1.  

Губки і Жалкі

 

 

  1.  

Плоскі, Круглі й Кільчасті черви

 

 

  1.  

Значення червів. Різноманітність червів

 

 

  1.  

Молюски

 

 

  1.  

Членистоногі. Ракоподібні

 

 

  1.  

Павукоподібні

 

 

  1.  

Комахи

 

 

  1.  

Різноманітність і значення членистоногих

 

 

  1.  

Хордові — тварини  з внутрішнім скелетом. Головохордові.

 

 

  1.  

Риби. Пристосування до мешкання у водоймах

 

 

  1.  

Амфібії. Рептилії

 

 

  1.  

Птахи. Пристосування до польоту

 

 

  1.  

Різноманітність птахів. Пристосування птахів різних екологічних груп

 

 

  1.  

Ссавці

 

 

  1.  

Різноманітність ссавців

 

 

  1.  

Узагальнення і систематизація: Різноманітність тварин

 

 

  1.  

Діагностувальна робота

 

ТЕМА 8. СЕРЕДОВИЩА ІСНУВАННЯ ТВАРИН(6 год)

 

  1.  

Середовища існування тварин. Пристосування тварин до умов середовища

 

 

  1.  

Зв’язки тварин між собою та іншими організмами в екосистемах

 

 

  1.  

Роль тварин у біосфері

 

 

  1.  

Значення тварин у житті людини

 

 

  1.  

Узагальнення: просторові і харчові зв’язки організмів в екосистемах.

 

 

  1.  

Діагностувальна робота

 

ТЕМА 9. ГРИБИ — ГЕТЕРОТРОФНІ ОРГАНІЗМИ(6 год)

 

  1.  

Особливості живлення та різноманіття грибів

 

 

  1.  

Значення грибів у природі. Паразитичні гриби

 

 

  1.  

Використання грибів людиною

 

 

  1.  

Різноманітність грибів. Їстівні та отруйні гриби

 

 

  1.  

Лишайники. Значення лишайників у природі та в житті людини

 

 

  1.  

Узагальнення і систематизація. Діагностувальна робота

 

УЗАГАЛЬНЕННЯ (2 год)

 

  1.  

Сучасні уявлення про систему органічного світу

 

 

  1.  

Сучасні уявлення про систему органічного світу

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Біологія, Інші матеріали
Додано
15 жовтня
Переглядів
96
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку