Календарно-тематичне планування з біології для 7 класу на І семестр

Про матеріал

Календарно-тематичне планування уроків біології для 7-го класу на І семестр, складено відповідно до чинної програми, затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804.

Перегляд файлу

                                                                       Погоджено

                                                                                         Заступник директора

                                                                                                     ______________________

БІОЛОГІЯ

7 клас

 (70 годин – 2 години на тиждень, з них  6 годин – резервних)

Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804

№ п/п

уро-ку

Тема уроку

Практичні роботи,

Лабораторні дослідження,

Міні-проекти

Дата

проведення

уроку

Примітка

Вступ (4 год.)

1

Інструктаж з БЖД

Основні відмінності тварин від рослин та грибів.

 

 

 

2

Особливості живлення  тварин.

 

 

 

3

Клітини і тканини тварин.

 

 

 

4

Органи та системи органів   тварин.

 

 

 

Тема 1. Різноманітність тварин (26+2 год.)

5

Способи класифікації тварин (за середовищем існування, способом пересування, способом життя тощо).

 

 

 

6

Кишковопорожнинні.

 

 

 

7

Кільчасті черви.

 

Лабораторне дослідження:

зовнішньої будови та руху кільчастих червів (на прикладі дощового черв’яка або трубочника).

 

 

8

Членистоногі.

 

 

 

9

Ракоподібні.

 

 

 

Тематична № 1

10

Павукоподібні.

 

 

 

11

Комахи, їх особливості будови.

 

 

 

12

Спосіб життя комах.

Практична робота № 1. Виявлення прикладів пристосувань до способу життя в комах.

 

 

13

Різноманітність комах. Роль у природі та значення для людини.

 

 

 

14

Молюски.

 

Лабораторне дослідження:

будови черепашки (мушлі) черевоногих та двостулкових молюсків.

 

 

15

 Паразитичні безхребетні тварини. Внутрішні паразити.

 

 

 

16

Паразитичні безхребетні тварини. Зовнішні паразити.

 

 

 

Тематична № 2

17

Риби. Особливості будови та спосіб життя.

 

 

 

18

Різноманітність риб. Роль у природі та значення для людини.

 

 

 

19

Амфібії. Особливості будови та спосіб життя.

 

 

 

20

Амфібії: різноманітність, значення, охорона.

 

 

 

21

Рептилії.

 

 

 

22

Птахи, їх особливості будови.

 

 

 

23

Спосіб життя у представників різних екологічних груп птахів.

Практична робота № 2. Виявлення прикладів пристосувань до способу життя у представників різних екологічних груп птахів.

 

 

24

Різноманіття птахів, їхня роль у природі та житті людини.

 

 

 

25

Контрольна робота

 

 

 

Тематична №3

26

Ссавці. Особливості будови та спосіб життя

 

 

 

27

Різноманітність ссавців: яйцекладні, сумчасті, комахоїдні, рукокрилі.

 

 

 

28

Різноманітність ссавців: гризуни, зайцеподібні, копитні.

 

 

 

29

Різноманітність ссавців: хижі, китоподібні.

 

 

 

30

Різноманітність ссавців: примати.

 

 

 

 31

Особливості зовнішньої будови хребетних тварин у зв’язку з пристосуванням до різних умов існування.

Практична робота № 3. Визначення особливостей зовнішньої будови хребетних тварин у зв’язку з пристосуванням до різних умов існування.                                                                                                                      

 

 

32

 Представлення міні-проектів

Тварини - будівельники.

 

 

 

Тематична № 4

Тема 2.  Процеси життєдіяльності тварин (16 год.)

33

Живлення і травлення. Особливості обміну речовин гетеротрофного організму. Різноманітність травних систем.

 

 

 

34

Дихання та газообмін у тварин.

 

 

 

35

Органи дихання, їх різноманітність. Значення процесів дихання.

 

 

 

36

Транспорт речовин у тварин.

 

 

 

37

Незамкнена та замкнена кровоносні системи. Кров, її основні функції.

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Біологія, 7 клас, Планування
Додано
31 серпня 2019
Переглядів
988
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку