Календарно-тематичне планування з етики. 5 клас. (35 годин)
№ п/п |
Дата проведення |
Зміст навчального матеріалу |
Примітка |
Відмітка про виконання |
|
|
ВСТУП. Мораль. Етика. Моральні цінності суспільства – життєві орієнтири людини Моральні взаємини й спілкування людей. Золоте правило моралі. Моральне зростання людини: чому важливо пізнавати та оцінювати себе |
|
|
|
|
Розділ 1. УНІКАЛЬНІСТЬ І НЕПОВТОРНІСТЬ ЛЮДИНИ Індивідуальність людини. Формування особистості. Цінність людського життя. Гідність людини Людські чесноти Роль світогляду в становленні особистості Потреби, бажання, інтереси людини Узагальнення |
|
|
|
|
Розділ 2. СПІЛКУВАННЯ У ЖИТТІ ЛЮДИНИ Спілкування та його роль у житті людини Вплив спілкування на здоров’я, безпеку і добробут Вербальне та невербальне спілкування Конструктивна комунікація. Спілкування в групі Доброзичливість, щирість, повага у спілкуванні Ввічливість та чемність. Етикет Безпечне та відповідальне спілкування Особливості та ризики віртуального спілкування Агресивність у спілкуванні: тиск, маніпуляції та неповага. Наслідки та протистояння Булінг та кібербулінг: прояви, запобігання та протидія Узагальнення |
|
|
|
|
Розділ 3. СВІТ ЛЮДСЬКИХ ЕМОЦІЙ ТА ПОЧУТТІВ Емоції та почуття, їхнє значення в житті людини Сила почуттів. Як виражати власні емоції та почуття Емпатія. Як зважати на почуття та емоції інших людей Місце позитивних і негативних емоцій у житті людини Керування власними емоціями Зв’язок почуттів і вчинків. Почуття любові до Батьківщини, мови, культури, відповідальності за свою країну Узагальнення |
|
|
|
|
Розділ 4. ЖИТТЄВИЙ ПОСТУП ЛЮДИНИ Особистісний розвиток людини. Роль навчання у житті людини. Інтереси та хобі. Заняття спортом і мистецтвом Становлення і дорослішання людини: самостійність, наполегливість і цілеспрямованість Життєві цілі, плани та перспективи. Ухвалення рішень Плани щодо досягнення людиною життєвих цілей у власній родині, спільноті та країні Успіхи і невдачі як складники особистісного розвитку людини Значення досвіду в житті людини. Взаємонавчання та обмін досвідом Узагальнення Узагальнення до курсу |
|
|