Календарно-тематичне планування з французької мови
9-й клас (друга іноземна мова)
(70 год, 2 год. на тиждень)
(за підручником «Французька мова (Français 9)» для 9 класу закладів загальної середньої освіти,
автори: Н. Чумак, Т. Кривошеєва, Київ, Видавничий дім «Освіта», 2022)
І семестр
№ за/п |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Лінгвістичні компетенції |
Комунікативна компетентність |
Примітка |
|||||||||
Лексика |
Граматика |
Сприймання на слух |
Усна взаємодія/ продукування |
Зорове сприймання |
Писемна взаємодія/ продукування |
|
||||||||
Тема. Я, моя родина, мої друзі (9 годин)
|
||||||||||||||
1 |
|
Автобіографія
|
Rubrique “Lexique”, p.7 |
Le présent de l’indicatif Adjectif. Les adjectifs indéfinis |
Texte 1, p.184 Ex.1, p.5 |
Еx.2-3, p.5 |
Texte, p.7 |
Ex.1-5, p.6 |
|
|||||
2 |
|
Складання автобіографії |
Rubrique “Lexique”, p.10 |
Les adjectifs indéfinis
|
Poésie, p.8 |
Ex.13-14, p.10 |
Ex.11, p.9 |
Ex.15, p.10 |
|
|||||
3 |
|
Моя родина |
Rubrique “Lexique”, p.13 |
Conjonction de coordination |
Texte2, p.184 |
Ex.2-3, p.11 |
Ex.4, p.12 |
Ex.5, p.12 |
|
|||||
4 |
|
Особисті дані |
Mots appris |
Adjectif. Le genre des adjectifs |
Ex.10, p.15 |
Ex.7, p.14 |
Texte “L’élégence du hérisson”, p.16 |
Ex.13-14, p.16 |
|
|||||
5 |
|
Дружба |
Rubrique “Lexique”, p.19 |
Adverbe en -ment
|
Mots appris |
Ex.4-5, p.18 |
Ex.8, p.20 |
|
||||||
6 |
|
Мої друзі |
Ex.7, p.20 |
Les adjectifs qualificatifs
|
Les citations, p.20 |
Ex.11, p.21 |
Ex.13-16, p.22 |
|
|
|||||
7 |
|
Вірні друзі |
Mots appris |
Adverbe en -ment
|
Dialogue, p.184 |
Ex.1-2, p.17 |
Entrainement |
|
||||||
8 |
|
Однолітки |
Mots appris |
Les adjectifs indéfinis |
Ex. 17,p.22 |
Ex. 17 c), p.22 |
Entrainement |
|
||||||
9 |
|
Я, моя родина, мої друзі |
Тест
|
|
||||||||||
Тема. Шкільне життя (9 годин)
|
||||||||||||||
10 |
|
Шкільна система у Франції |
Rubrique “Lexique”, p.29 |
Les adjectifs indéfinis
|
Dialogue, p.185 |
Ex.1-2, p.28 |
Dialogue, p.185 |
Ex.4, p.28 |
|
|||||
11 |
|
Шкільні предмети |
les matières scolaires |
Les adjectifs indéfinis
|
Le poème “Le cancre”, p.30 |
Ex.6-7, p.29 Rubrique “Commu-nication”, p.30 |
Texte, p.31 |
Ex.5, p.28 |
|
|||||
12 |
|
Улюблені навчальні предмети |
Rubrique “Lexique”, p.35 |
Le futur proche |
Ex.9, p.36 |
Ex.7-8, p.36 |
Texte, p.35 |
Ex.5, p.34 |
|
|||||
13 |
|
Відносини між учителями та учнями |
Mots appris |
Le futur proche |
Dialogue, p.185 |
Rubrique “Commu-nication”, p.37 |
Dialogue, p.185 |
Ex.6, p.34 |
|
|||||
14 |
|
Шкільні будні |
une voix sans vie |
Le futur proche |
Texte “L’homme sans visage”, p.38 |
Ex.13-14, p.38 |
Texte “L’homme sans visage”, p.38 |
Entrainement |
|
|||||
15 |
|
Створення проєкту за темою “L’école de mes rêves”/ “Школа моєї мрії”
|
|
|
||||||||||
16 |
|
Плани на майбутнє |
Rubrique “Lexique”, p.42
|
Le futur simple |
Ex.9, p.43 |
Ex.7, p.42 |
Ex.8, p.43 |
Ex.5, p.41 |
|
|||||
17 |
|
Покликання |
Mots appris |
Le futur simple |
Dialogue, p.186
|
Ex.1-2, p.40 |
Texte, p.44 |
Ex.6, p.42 |
|
|||||
18 |
|
Шкільне життя |
Тест
|
|
|
|||||||||
Тема. Література (9 годин)
|
||||||||||||||
19 |
|
Переваги читання
|
Rubrique “Lexique”, p.52 |
Les pronoms СOD ,COI compéments en et y |
Texte, p.186 |
Ex.1-2, p.49 |
Texte, p.186 |
Ex.4, p.51 |
|
|||||
20 |
|
Читання для задоволення |
Mots appris |
Les pronoms СOD ,COI
|
Le poème “Chanson d’automne”, p.54 |
Ex.8, p.53 |
Ex.8, p.53 |
Ex.5, p.51 |
|
|||||
21 |
|
Молодь та читання |
Mots appris |
Les pronoms СOD ,COI
|
Texte, p.55 |
Rubrique “Commu-nication”, p.54 |
Texte, p.55 |
Ex.6, p.52 |
|
|||||
22 |
|
Літературні жанри |
Les genres littéraires |
Les pronoms personnels à L’impératif
|
Texte, p.187 |
Ex.1-2, p.57 |
Texte, p.187 |
Ex.5, p.59 |
|
|||||
23 |
|
Улюблені літературні твори |
Mots appris |
Les pronoms personnels à L’impératif
|
Le poème, p.62 |
Ex.14-15, p.64 Rubrique «Communi-cation», p.62 |
Texte, p.63 |
Ex.6, p.59 |
|
|||||
24 |
|
Електронні книги |
Rubrique “Lexique”, p.68 |
Les pronoms compéments en et y
|
Le poème, p.69 |
Ex.7, p.68 |
Texte, p.68 |
Ex.4, p.67 |
|
|||||
25 |
|
Улюблений письменник/поет |
Mots appris |
Les pronoms compéments en et y |
Texte, p.70 |
Ex.13, p.71 |
Texte, p.70 |
Ex.5, p.67 |
|
|||||
26 |
|
Літературні уподобання молоді |
Mots appris |
Les pronoms compéments en et y
|
Ex.6, p.67 Rubrique «Communi-cation», p.70 |
Ex.14, p.72 |
|
|
||||||
27 |
|
Література |
Тест
|
|
||||||||||
28 |
|
Контроль аудіювання
|
|
|
||||||||||
29 |
|
Контроль письма
|
|
|
||||||||||
30 |
|
Контроль читання
|
|
|
||||||||||
31 |
|
Контроль говоріння
|
|
|
||||||||||
32 |
|
Узагальнюючий урок |
|
|
||||||||||
ІІ семестр
№ за/п |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Лінгвістичні компетенції Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Примітка |
|||||
Лексика |
Граматика |
Сприймання на слух |
Усна взаємодія/ продукування |
Зорове сприймання |
Писемна взаємодія/ продукування |
|||||
Тема. Україна (9 годин)
|
||||||||||
33 |
|
Географічне положення України. Основні відомості про Україну |
Rubrique “Lexique”, p.79 |
Passé récent |
« Le tesstement » de Tarass Chevtchenko |
Ex. 7, p. 80 Ex.11, p.82 |
Rubrique “Lexique”, p.79 |
Ex. 4, p.78 |
|
|
34 |
|
Визначні історичні та культурні місця України |
Les curiosités de l’Ukraine |
Passé récent |
Dialogue, p.188 |
Ex.1-2, p.77 |
Ex. 3, p.77 |
Ex.5, p.78 |
|
|
35 |
|
Великі міста України |
Éparpillé limpide le chateaux médiévaux |
Passé récent |
Texte, p. 82 |
Ex. 14-15, p.83 |
Texte, p. 82 |
Ex.6, p.78 |
|
|
36 |
|
Українська вишивка |
La broderie les rouchnyks |
Imparfait |
Texte, p.188 |
Ex.1-3, p.84 |
Texte, p.188 |
Ex.5, p.86 |
|
|
37 |
|
Народні символи України |
Les symboles de la culture ukrainienne |
Imparfait |
Les citations, p.88 |
Ex.8, p.88 |
Ex.14, p.90 |
Ex.6, p.86 |
|
|
38 |
|
Державні символи України |
Un insigne militaire les symboles |
Imparfait |
Texte, p.87 |
Ex.7, p.87 |
Texte, p.89 |
Entrainement |
|
|
39 |
|
Українська кухня |
La cuisine ukrainienne |
Emploi de l’imparfait |
Rubrique “Phonétique”, p.94 |
Ex.1-3, p.91 |
Texte, p.189 |
Ex.5, p.92 |
|
|
40 |
|
Традиційні українські страви |
Plats ukrainiens |
Emploi de l’imparfait |
Texte, p.93 |
Ex. 8, p.94 |
Texte, p.93 |
Ex.6, p.93 |
|
|
41 |
|
Україна |
Тест
|
|
||||||
Тема. Франкомовні країни (8 годин)
|
||||||||||
42 |
|
Франкофонія |
La francophonie les continents
|
Articles indéfinis, defines, contractés |
Texte, p.189 |
Ex.1-2, p.100 |
Texte, p.189 |
Ex.5, p.102 |
|
|
43 |
|
Міжнародна організація Франкофонії |
Les valeurs les domains de la coopération |
Articles indéfinis, defines, contractés |
La chanson “Hommage à la Francophonie” Texte, p.104 |
Ex.10-11, p.105 |
Texte, p.104 |
Ex.6, p.103 |
|
|
44 |
|
Позиція французької мови в Україні |
Les valeurs les domains de la coopération |
Articles indéfinis, defines, contractés |
Texte, p.107 |
Ex.15, p.108 |
Texte, p.108 |
Ex.7, p.103 |
|
|
45 |
|
Французькі департаменти |
Langue maternelle, langue de culture, langue administrative/ officielle |
L’adjectif indefinite tout |
Texte, p.190 |
Ex.1-2, p.112 |
Texte, p.190 |
Ex.5, p.113 |
|
|
46 |
|
Країни франкофонії |
Lespays de la Francophonie |
L’adjectif indefinite tout |
Information, p.117 |
Ex.14, p.118 |
Information, p.117 |
Ex.6, p.113 |
|
|
47 |
|
Канада |
Les provences du Canada
|
La voix passive du verbe |
Texte, p. 191 |
Ex.1-2, p.120 |
Texte, p. 191 |
Ex.4, p.120 |
|
|
48 |
|
Визначні історичні та культурні місця Канади |
Les armoiries du Québec |
La voix passive du verbe |
La fiche “Le Québec en bref”, p.125 |
Ex.7, p.122 E[.11-12, p.125 |
La fiche “Le Québec en bref”, p.125 |
Ex.5, p.121 |
|
|
49 |
|
Франкомовні країни |
Тест
|
|
|
|||||
Тема. Кіно і театр. Засоби масової інформації (8 годин)
|
||||||||||
50 |
|
Кінематографічні жанри |
Rubrique “Lexique”, p.141 |
Verbes se souvenir se rappeler |
Ex.8, p.143 |
Ex.9, p.143
|
Ex.8, p.143 |
Ex.4, p.139 |
|
|
51 |
|
Афіші |
|
Verbes se souvenir se rappeler |
Dialogue, p.193 |
Ex.1-3, p.138 |
Dialogue, p.193 |
Ex.5, p.140 |
|
|
52 |
|
Відвідування кінотеатру |
Rubrique “Сommunication”p.144 |
Verbes se souvenir se rappeler |
Les informations, p.145 |
Ex.12, p.144 |
Les informations, p.145 |
Ex.6, p.140 |
|
|
53 |
|
Театральні жанри |
La tragédie le drame le satire |
Verbes et expressions d ‘opinion + idicatif |
Texte, p.194 |
Ex.2-3, p.147 Ex.8, p.152 |
Texte, p.194 |
Ex.6, p.149 |
|
|
54 |
|
Відвідування вистави |
Rubrique “Lexique”, p.151 |
Verbes et expressions d ‘opinion + idicatif |
Ex.9, p.152 |
Rubrique “Сommu-nication”,p.152 |
Texte, p.153 |
Ex.7, p.151 |
|
|
55 |
|
Інтернет |
Se tromper une toile se brancher |
La voix passive |
Texte, p. 141 |
Ex.2-3, p.142 |
Texte, p. 141 (8 cl) |
Ex.8, p.143 |
|
|
56 |
|
Онлайн-спілкування |
Mots appris |
La voix passive |
Ex.10, p.144 (9) |
Parler de la communication par l’Internet |
Ex.9, p.143 |
|
||
57 |
|
Тема. Кіно і театр. Засоби масової інформації |
Тест
|
|
|
|||||
Тема. Подорож (8 годин)
|
||||||||||
58 |
|
Місце відпочинку |
Faire du tourisme rural être accueilli |
Les formes de l’adjectif |
[ə] Ex.13, p.163 |
Ex.11-12, p.162 |
Texte, p.164 |
Ex.7, p.160 |
|
|
59 |
|
Подорож на канікулах |
Les projets de vacances |
Les formes de l’adjectif |
Dialogue, p.194 |
Ex.1-2, p.157 |
Dialogue, p.194 |
Ex.8, p.160 |
|
|
60 |
|
Підготовка до подорожі. Предмети багажу |
Rubrique “Lexique”, p.171 |
Degrés de comparaisons |
Texte, p.195 |
Ex.1-2, p.166 |
Texte, p.195 |
Ex.5, p.168 |
|
|
61 |
|
Проїзні документи. Види транспорту |
Acheter le billet d’avion récupérer la carte d’embarquement |
Degrés de comparaisons |
Poème “L’avion”, p.172 |
Ex.10, p.172 |
Ex.9, p.171 Ex.12-13, p.173 |
Ex.6, p.168 |
|
|
62 |
|
Програма відпочинку |
Les activités pendants les vacnces |
Imparfait des verbes |
Texte, p.197 |
Ex.1-3, p.175, p.176 Rubrique “Commu-nication”, p/180 |
Texte, p.197 |
Ex.5, p.177 |
|
|
63 |
|
Захист проєктів з теми «Подорож моєї мрії» |
|
|
||||||
64 |
|
Улюблені подорожі французів |
Reserver bien avance |
Imparfait des verbes |
Ex.14, p.180 |
Ex.15, p.181 |
Ex.14, p.180 |
Ex.6, p.177 |
|
|
65 |
|
Подорож |
Тест
|
|
||||||
66 |
|
Контроль аудіювання
|
|
|||||||
67 |
|
Контроль письма
|
|
|||||||
68 |
|
Контроль читання
|
|
|||||||
69 |
|
Контроль говоріння
|
|
|||||||
70 |
|
Узагальнюючий урок |
|
|||||||
1