Календарно-тематичне планування
з інформатики
на 2024-2025 навчальний рік
для 9 класу
ІНФОРМАТИКА 9 КЛАС
70 годин (2 год на тиждень)
Підручник: Інформатика: підруч. для 9 кл. закладів загальноосвітніх навчальних закладів / Й.Я. Ривкінд [та ін.]. - Київ: Генеза, 2017. - 288 с. : іл.
№ |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примі-тки |
Тема 1. Інформаційні технології у суспільстві (2 години + 1 резерв) |
|||
|
|
Інформатика та інформаційні технології |
|
|
|
Інформаційні системи. Інтелектуальна власність та авторське право. |
|
|
|
Практична робота №1. Освітні інформаційні ресурси та системи |
|
Тема 2. Мережеві технології (4 години) |
|||
|
|
Апаратне та програмне забезпечення мереж. Адресація в мережах. |
|
|
|
Структура Інтернету. Передавання даних в мережі Інтернет. |
|
|
|
Сучасні сервіси Інтернету. Інструменти пошуку в Інтернеті. |
|
|
|
Інформаційні технології у суспільстві. Мережеві технології. Тематичне оцінювання. |
|
Тема 3. Комп’ютерні презентації (6 годин) |
|||
|
|
Етапи розробки презентації. Елементи дизайну презентації. |
|
|
|
Використання схем і діаграм у презентаціях. |
|
|
|
Гіперпосилання та кнопки дій у презентаціях. Практична робота №2. Проектування та розробка презентацій за визначеними критеріями. Елементи керування презентаціями. |
|
|
|
Додавання відео- та аудіоданих у презентацію. |
|
|
|
Елементи анімації у презентаціях. Практична робота №3. Розробка презентації з елементами анімації, відео, звуковими ефектами та мовним супроводом. |
|
|
|
Управління показом презентацій. Друкування презентації. |
|
Тема 4. Основи інформаційної безпеки. (4 години) |
|||
|
|
Основи захисту даних у комп’ютерних системах. |
|
|
|
Безпека в Інтернеті. Безпечне зберігання даних. |
|
|
|
Практична робота №4. Налаштування параметрів безпеки в середовищі браузера. |
|
|
|
Комп’ютерні презентації. Основи інформаційної безпеки. Тематичне оцінювання. |
|
Тема 5. Комп’ютерне моделювання (6 годин) |
|||
|
|
Поняття комп’ютерної моделі. Види комп’ютерних моделей. |
|
|
|
Етапи комп’ютерного моделювання. Практична робота №5. Комп’ютерне моделювання. |
|
|
|
Поняття карти знань. Середовище редактора карт знань. |
|
|
|
Створення карти знань. Редагування та форматування вузлів. Збереження, відкривання та закривання карти знань. |
|
|
|
Редагування карти знань. Керування показом карти знань. |
|
|
|
Комп’ютерне моделювання. Тематичне оцінювання |
|
Тема 6. Табличні величини та алгоритми їх опрацювання. (8 години) |
|||
|
|
Табличні величини. Елемент керування. Багаторядкове текстове поле. |
|
|
|
Алгоритм опрацювання табличних величин. Відображення даних у табличній формі |
|
|
|
Обчислення суми значень і кількості елементів табличної величини. |
|
|
|
Практична робота №6. Знаходження сум і кількості значень елементів табличних величин за заданими умовами. |
|
|
|
Найбільший і найменший елементи табличної величини. |
|
|
|
Практична робота №7. Пошук значень у табличній величині. |
|
|
|
Візуалізація елементів табличної величини за допомогою прямокутників |
|
|
|
Табличні величини та алгоритми їх опрацювання. Тематичне оцінювання. |
|
Тема 7. Комп’ютерні публікації (6 годин) |
|||
|
|
Комп’ютерні публікації, їх види та структура. Програми для створення публікацій. |
|
|
|
Робота з графічними і текстовими об’єктами |
|
|
|
Практична робота №8 Створення простої комп’ютерної публікації на базі шаблону. |
|
|
|
Створення, редагування та форматування комп’ютерних публікацій та їх об’єктів. |
|
|
|
Практична робота №9. Проектування та створення комп’ютерної публікації для подання результатів самостійного дослідження. |
|
|
|
Комп’ютерні публікації. Тематичне оцінювання |
|
Тема 8. Комп’ютерна графіка. Векторний графічний редактор (7 годин) |
|||
|
|
Основні поняття комп’ютерної графіки. |
|
|
|
Векторний графічний редактор. |
|
|
|
Особливості побудови й опрацювання векторних зображень |
|
|
|
Практична робота №10. Створення простих векторних зображень. |
|
|
|
Опрацювання векторних зображень |
|
|
|
Практична робота №11. Створення складених векторних зображень. |
|
|
|
Комп’ютерна графіка. Векторний графічний редактор. Тематичне оцінювання |
|
Тема 9. Створення персонального навчального середовища. (10 годин) |
|||
|
|
Персональне навчальне середовище. Використання хмарних сервісів для зберігання даних. |
|
|
|
Використання онлайн-середовищ для створення електронних документів. |
|
|
|
Практична робота №12. Офісні веб-програми для створення спільних документів. Опитування з використанням онлайн-форм. |
|
|
|
Етапи створення веб-сайтів. Веб-конструктори. |
|
|
|
Конструювання сайтів. |
|
|
|
Практична робота №13. Конструювання сайтів з використанням онлайн-систем. |
|
|
|
Розмітка гіпертексту засобами HTML |
|
|
|
Малюнки та гіперпосилання на веб-сторінках. |
|
|
|
Створення таблиць засобами HTML |
|
|
|
Створення персонального навчального середовища. Тематичне оцінювання |
|
Тема 10. Розв’язування компетентнісних задач (15 годин) |
|||
|
|
Розв’язування компетентнісних задач з теми «Інформаційні технології у суспільстві» |
|
|
|
Розв’язування компетентнісних задач з теми «Комп’ютерні презентації» |
|
|
|
Розв’язування компетентнісних задач з теми «Основи інформаційної безпеки» |
|
|
|
Розв’язування компетентнісних задач з теми «Табличні величини та алгоритми їх опрацювання» |
|
|
|
Розв’язування компетентнісних задач з теми «Комп’ютерні публікації» |
|
|
|
Розв’язування компетентнісних задач з теми «Комп’ютерна графіка. Векторний графічний редактор» |
|
|
|
Розв’язування компетентнісних задач з теми «Створення персонального навчального середовища» |
|
|
|
Визначення тем навчальних проектів. Розробка планів виконання проектів. |
|
|
|
Виконання індивідуальних і групових проектів. |
|
|
|
Виконання індивідуальних і групових проектів. |
|
|
|
Оформлення матеріалів проектів. Підготовка до захисту проектів. |
|
|
|
Захист навчальних проектів. |
|
|
|
Розв’язування компетентнісних задач. Тематичне оцінювання |
|
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. |
|
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. |
|
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. |
|