Календарно-тематичне планування з іспанської мови на ІІ семестр (38 годин) за підручником Іспанська мова 11 клас,
В. Редько, В. Береславська, 2019
№ |
Тема уроку |
Лексика |
Граматика |
Читання |
Говоріння |
Письмо |
Домашнє завдання |
Тема 5. Засоби масової інформаії |
|||||||
33. |
Спілкування між людьми
|
Comunicación, comunicación de masas, los medios de comunicación, comunicar, comunicarse |
Утворення іменників від дієслів |
Впр. 1, ст. 72 |
Впр. 2 ст. 72 |
|
Впр. 3, ст.73 Закінчити вправу |
34. |
Засоби масової інформації |
Llevar a cabo, la capacidad de cobertura, la imprenta, basar el mantenimiento en la publicidad |
Pretérito imperfecto de subjuntivo de verbos irregulares |
Впр. 4, ст. 73 |
Впр. 5, ст. 73 |
Впр. 6-7, ст 74 |
Впр. 8 , ст. 74 Написати про частоту використання усіх ЗМІ |
35. |
Телебачення в нашому житті |
Los programas informativos, los programas de entretenimiento, las promociones y los comerciales |
|
Впр. 2, ст. 75 |
Впр. 1, 3, ст.75-76 |
|
Впр. 2, ст. 75 вивчити діалог |
36. |
Телепрограми |
Adquirir, convivir, el televodente, el sinfín, el horizonte intelectual |
Pretérito imperfecto de subjuntivo de verbos irregulares (caer, oír, ser, ir) |
Впр. 4-5, ст. 76
|
Впр. 7, ст. 77
|
Впр. 6, ст 77 |
Скласти речення із дієсловами caer,oír, ser, ir |
37. |
Програми про навколишнє середовище |
La contaminación ambiental, reducir, reciclar, el contenedor, tirar los deshechos, separar la basura, los recursos naturales, ahorrar |
Pretérito imperfecto de subjuntivo de verbos irregulares (haber, hacer, poder, poner= |
Впр. 2-3, ст. 78-79
|
Впр. 1, ст. 78 Впр. 4, ст. 79 Впр. 6, ст. 80
|
Впр. 5, ст.80 Впр. 7, ст. 80
|
Написати список кроків, які допоможуть зберегти воду та електроенергію вдома |
38. |
Інтернет |
La red, la web, Internet, el sitio web, el usario, escanear, enviar, descargar, acceder, chatear, la página web, navegar |
|
|
Впр.1, ст. 108 Впр. 6, 7, ст. 110
|
Впр.3, ст. 108 Впр. 6, ст. 110 |
Вивчити слова із Comentario léxico |
39. |
Можливості інтернету |
Proporcionar, los recursos, la transferencia bancaria, el avance, estar expuesto a |
Pretérito imperfecto de subjuntivo de verbos irregulares (decir, traer, querer, saber) |
Впр. 4, ст. 82
|
Впр.5, ст. 82 Впр.8, ст. 83
|
Впр.6-7, ст. 83
|
Впр. 3, ст. 82 скласти речення з виразами |
40. |
Безпечний інтернет |
No poder probarse, echar atrás, las facilidades, la devolución, la talla, la aplicación móvil, la oferta, accesible |
Pretérito imperfecto de subjuntivo de verbos irregulares (tener, venir, caber) |
Впр. 4, ст. 5
|
Впр.1-3, ст. 84 Впр.6, ст. 85
|
Впр. 7-8 ст. 86
|
Написати поради для безпечного користування інтернетом |
41. |
Test de resumen. Виконання лексико-граматичних вправ |
||||||
Тема 6. Мистецтво |
|||||||
42. |
Кіно. Жанри кіно |
Ver una película, poner la película, la película de acción (de aventuras, de terror, de ciencia-ficción) |
|
Впр.1, ст. 89
|
Впр.2, ст. 89
|
Впр.3, ст. 89
|
Впр. 3, ст. 89 Дописати речення |
43. |
Похід до кінотеатру |
La trama, la estrella suprema, el vestuario, la maestría |
Вживання Ojalá |
Впр. 5, ст. 90
|
Впр. 4, ст. 90 Впр.6, ст. 91 Впр.8, ст. 91
|
Впр.7, ст. 91
|
Впр. 9, ст. 91 написати розповідь |
44. |
Театр |
Dar un espectáculo, el espectáculo teatral, interpretar el papel, actuar |
|
Впр.3, ст. 92
|
Впр.1, ст. 92
|
Впр.2, ст. 92
|
Впр.2, ст. 89 Вивчити вирази
|
46. |
Театр в Іспанії |
El Siglo de Oro, la autoría, la obra maestra, el exponente |
Pretérito imperfecto de subjuntivo (відмінювання дієслів зі зміною кореневої голосної) |
Впр. 4, ст. 92 Впр. 6, ст. 93 |
|
Впр. 7, ст. 94
|
Впр. 8, ст. 94 написати розповідь про побачену виставу |
47. |
Похід до музею |
El pintor, el artista, la pintura de género, el retrato, el cuadro, la pinacoteca, el museo de pinturas |
|
Впр. 2, ст. 95
|
Впр. 1, ст. 95 Впр. 3, ст. 96 |
|
Вивчити лексику |
48. |
Іспанські художники |
El grabador, el moviniento, el mural, el diseñador de joyas, “La persistencis de memoria” |
Pretérito imperfecto de subjuntivo (відмінювання дієслів зі зміною правопису) |
Впр. 4, ст. 96 Впр. 5, ст. 97
|
Впр. 7, ст. 97
|
Впр. 6, ст. 97
|
Підготувати презентацію про іспанських художників |
49. |
Художники та їх роботи |
|
Підрядні речення умови (першого типу) |
Впр. 4, ст. 99 Впр. 5, ст. 100
|
Впр. 1-3, ст. 98
|
Впр. 6, ст. 100
|
Впр. 7, ст. 100 утворити прислів’я, знайти еквіваленти
|
50. |
Українські художники |
Referirse, el Louvre, los suburbios, el criado, sin hogar, el genio, exponerse |
Підрядні речення умови (другого типу) |
Впр. 2, ст. 101
|
Впр. 1, ст. 101 Впр. 3, ст. 102
|
Впр. 5-6, ст. 103
|
Підготувати проект у групах |
51. |
Test de resumen. Виконання лексико-граматичних вправ |
||||||
Тема 7. Країни виучуваної мови |
|||||||
52. |
Основні міста Іспанії |
El patrimonio (histórico, cultural, documental), el Patrimonio de la Humanidad |
|
Впр. 1-2, ст. 106 |
|
Впр. 3, ст. 101
|
Написати 5 цікавих фактів про іспанські міста |
53. |
Культурна спадщина Іспанії |
La muralla, la calzada, el ganado, el peregrino, las reliquias, el albergue, el lince ibérico |
Gerundio |
Впр. 4, ст. 107
|
Впр. 8, ст. 108
|
Впр. 6-7, ст. 108
|
Написати 8 речень із герундієм |
54. |
Антоніо Гауді та його роботи |
|
Вживання дієслова ponerse |
Впр. 4, ст. 109
|
Впр. 1, ст. 109
|
Впр. 2-3, ст. 109
|
Вивчити вирази із poner |
55. |
Антоніо Гауді, архітектор з уявою |
Plantar, la chimenea, ondulado, atropellar |
Gerundio |
Впр. 5, ст. 110 Впр. 6, ст. 111
|
|
Впр.7-8 , ст. 111 |
Впр. 9, ст. 111 виконати вправу |
56. |
Іспанська мова |
El latín vulgar, los arabismos, los americanismos, los anglicismos |
|
Впр. 2, ст. 112
|
Впр. 1, ст. 112 Впр. 3, ст. 112 |
Впр. 4, ст. 113
|
Знайти приклади англіцизмів у іспанській мові |
57. |
Іспанська чи кастеляно? |
Aceptable, difundirse, ligar, invadir, el legado, en desuso, el número, la lengua indígena |
Estar/acabar/terminar +gerundio |
Впр. 5, ст. 113
|
Впр. 8, ст. 114
|
Впр. 6-7, ст. 114
|
Впр. 5, ст. 113 читати, перекладати діалоги |
58. |
Міжкультурний обмін |
El cultivo, cultivar, los métodos de cultivar la tierra, el girasol, extraer, la caña de azucar, la tribu, la domesticación |
Seguir/continuar + gerundio |
Впр. 3, ст. 115 Впр. 4-5, ст. 116
|
Впр. 1, 2, ст. 115
|
Впр. 6-7, ст. 117
|
Впр. 8, ст. 117 дготувати розповідь |
59 |
Дива культури аборигенів |
La escritura de nudos, el chasqui, el corredor, la madeja de hilos, el agricultor, el caracol |
Ir/venir/llevar + gerundio |
Впр. 3, ст. 118 Впр. 4, ст. 119
|
Впр. 1, 2, ст. 118
|
Впр. 5-6, ст. 120
|
Впр. 7, ст. 120 підготувати розповідь за текстом
|
60. |
Урок повторення з теми. Виконання лексико-граматичних вправ |
||||||
Тема 8. Україна |
|||||||
61. |
Україна, європейська країна |
La autoridad, las autoridades, las autoridades legislativas, el poder, el poder ejecutivo, judicial |
Неозначені прикметники |
Впр. 5-6, ст. 124
|
Впр. 1-2, 4, ст. 123
|
Впр. 3, ст. 124 Впр. 7, ст. 125
|
Впр. 8, ст. 125 вставити відповідний прикметник
|
62. |
Україна в сучасному світі |
Representar, el representante, el miembro de pleno derecho, las relaciones bilaterales, la embajada, el consulado |
Заперечні займенники |
Впр. 3, ст. 126 Впр. 5, ст. 127
|
Впр. 1-2, ст. 126 Впр. 4, ст. 127
|
Впр. 7, ст. 128
|
Впр. 6, ст. 128 скласти речення |
63. |
Славетні українці |
La licenciatura, la maestría, el doctorado, glorificar, diseñar |
Неозначені займенники |
Впр. 4, ст. 130 Впр. 5, ст. 131
|
Впр. 1-3, ст. 129 |
Впр. 7, ст. 131 |
Впр. 6, ст. 131
|
64. |
Відомі на увесь світ |
La afición, el aficionado, aficionarse, inspirar |
Неозначені артиклі |
Впр. 4, ст. 133 Впр. 5, ст. 134 Впр. 3, ст. 132
|
Впр. 1, ст. 132 Впр. 2, ст. 132
|
Впр. 6, ст. 134
|
Підготувати доповідь про українського вченого |
65. |
Ласкаво просимо до України! |
Encantar, el destino, escoger, el rincón, el vecino, aventurero, colgar |
Означені артиклі |
Впр. 3, ст. 136
|
Впр. 1-2, ст. 135 Впр. 4, ст. 136
|
Впр. 5, ст. 137
|
Впр. 6, ст. 137 підготувати інформацію про туристичне місце України
|
66. |
Контроль читання |
||||||
67. |
Контроль аудіювання |
||||||
68. |
Контроль письма |
||||||
69. |
Контроль говоріння |
||||||
70. |
Підсумковий урок за ІІ семестр |