Календарно-тематичне планування з іспанської мови на І семестр (32 години) за підручником Іспанська мова 10 клас,
В. Редько, В. Береславська, 2018
№ |
Тема уроку |
Лексика |
Граматика |
Читання |
Говоріння |
Письмо |
Домашнє завдання |
Тема 1. Повторення. Стиль життя |
|||||||
1. |
Шкільні предмети |
La escuela, el colegio, el maestro, el profesor, el alumno, el recreo, el almuerzo, |
|
Впр. 1, ст. 163 Впр. 3, ст. 163 Впр. 6, ст. 165
|
Впр. 4, ст. 164 Впр. 5, ст. 164
|
Впр. 2, ст. 163
|
Впр. 7, ст. 165 підготувати розповідь про свою школу
|
2. |
Улюблений шкільний предмет |
Las asignaturas, la Informática, las Matemáticas, la Biología, la Geografía, la Química, el Inglés, la Educación Física |
Дієслово gustar у різних часових формах |
Впр. 2, ст. 166 Впр. 6, ст. 168 Впр. 7, ст. 168
|
Впр. 1, ст. 166 Впр. 3, ст. 166 Впр. 5, ст. 167
|
Впр. 4, ст. 166
|
Впр. 8, ст. 78 написати про свій улюблений предмет |
3. |
У школі |
El edificio, el aula, el pasillo, el laboratorio de ciencias, el gimnasio, el polideportivo, la biblioteca, el guardarropa, los aseos/ servicios |
Дієслова haber, ser, estar |
Впр. 2, ст. 169 Впр. 3, ст. 170 Впр. 5, ст. 170
|
Впр. 6, ст. 171 Впр. 7, ст. 171 Впр. 8, ст. 171 |
Впр. 4, ст. 169 |
Підготувати опис своєї школи |
4. |
Школа майбутнього |
|
Майбутній час |
Впр. 2, ст. 172 Впр. 4, ст. 173 Впр. 5, ст. 174 Впр. 6, ст. 174
|
Впр. 1, ст. 172 Впр. 8, ст. 174 Впр. 9, ст. 174
|
Впр. 3, ст. 17 Впр.7, ст. 174
|
Підготувати проект «Школа майбутнього» |
5. |
Активний спосіб життя |
Despertarse, hacer yoga, pasear al perro, hacer la compra, conectarse a Internet, ir a la cama |
Зворотні дієслова |
Впр. 1, ст. 4 |
|
Впр. 2, ст. 4 |
Вивчити правила, повторити лексику |
6. |
Щоденні справи |
Las acciones habituales, ocurrir, llegar tarde, bajar la evaluación, intentar, tranquilizarse |
Відмінювання зворотних дієслів в теперішньому часі |
Впр. 8, ст. 6
|
Впр. 4, ст. 5 Впр. 5, ст. 5 Впр. 6, ст. 6
|
Впр. 3, ст. 5
|
Впр. 9, ст. 6 підготувати переказ тексту
|
7. |
Здоровий спосіб життя |
Entender, el modo de conducta, el bienestar, la interacción (familiar) |
Формування прислівників за допомогою суфікса - mente |
Впр. 2, ст. 7 Впр. 4, ст. 7 Впр. 5, ст. 8
|
Впр. 1, ст. 7 Впр. 6, ст. 8 Впр. 7, ст. 8
|
Впр. 8, ст. 9
|
Впр. 9, ст. 9 вивчити діалог
|
8. |
В здоровому тілі – здоровий дух |
Mantener, el rompecabezas, la salud mental, manejar, reducir, el sueño, de vez en cuando |
Es necesario / hace falta / hay que + infinitivo |
Впр. 1-2, ст. 10 Впр. 5-6, ст. 11
|
Впр. 3-4, ст. 10-11
|
Впр. 8, ст. 12
|
Впр. 9, ст. 12 підготувати усну розповідь за планом
|
9. |
Стосунки в родині |
Las fórmulas de saludo |
|
Впр. 3, ст. 14 Впр. 4, ст. 15
|
Впр. 1-2, ст. 13
|
Впр. 5-6, ст. 15
|
Впр. 3, ст. 14 читати. Перекладати текст
|
10. |
Проводимо час з родиною |
Hacer manualidades de papel, las montañas rusas. Los pasaremos en grande. |
Питальні займенники |
Впр. 2, ст. 16 Впр. 4, ст. 16 |
Впр. 1, ст. 16 Впр. 5, ст. 16 Впр. 6, ст. 16
|
Впр. 3, ст. 16 Впр. 7, ст. 18
|
Впр. 8, ст. 18 закінчити діалог
|
11. |
Спілкування |
Los dispositivos móviles, la tecnología digital, comunicarse, el mensaje, avanzar, estar comunicado, si bien antes, el castigo |
Estar + participio pasado |
Впр. 2, ст. 19 Впр. 7, ст. 21
|
Впр. 1, ст. 19 Впр. 3, ст. 20 Впр. 6, ст. 21
|
Впр. 4, ст. 20 Впр. 5, ст. 20
|
Впр. 8, ст. 21 закінчити речення
|
12. |
Test de resumen ст. 22-23 |
||||||
13. |
Підсумковий урок з теми |
||||||
Тема 2. Шкільне життя |
|||||||
14. |
Позакласне життя |
A mí me encantan... A ti te gustan ... A él le interesan .... |
Займенники |
Впр. 1, ст. 24
|
Впр. 2, ст. 24 Впр. 4, ст. 24 Впр. 5, ст. 25
|
Впр. 3, ст. 24
|
Впр. 3, ст. 24 закінчити вправу, підписати частини мови
|
15 |
Час із однокласниками |
El destino, el resto de la clase, aprovechar, demasiado, obtener dinero |
Займенники |
Впр. 7, ст. 26 |
Впр. 6, ст. 25 Впр. 8, ст. 26 |
Впр. 9, чт. 26 |
Скласти речення з виразами впр. 4, ст. 24 |
16. |
Мій улюблений предмет |
Extenuante, la excepción, no caberse en la cabeza, impulsarse, desarrollarse académicamente |
Умовний спосіб Condicional imperfecto (simple) |
Впр. 5-6, ст. 28 |
Впр. 1-2, ст. 28 Впр. 4, ст. 28 |
Впр. 7, ст. 29 |
Підготувати розповідь про улюблений предмет |
17. |
На уроці іспанської мови |
Apuntarse, la comprensión auditiva, la expresión oral, el (hablante) nativo, expresarse, mantener la conversación |
Умовний спосіб неправильних дієслів Condicional imperfecto simple de los verbos irregulares |
Впр. 2, ст. 30 Впр. 5, ст. 31 |
Впр. 1, ст. 30 Впр. 3, ст. 30 Впр. 4, ст. 31 |
Впр. 6, ст. 32 Впр. 7, ст. 32 |
Впр. 8, ст. 32 написати оголошення про гурток іспанської мови |
18. |
Школа іноземних мов |
Un ambiente increíble, poco a poco, me voy acostumbrando, la pandilla |
|
Впр. 2, ст. 33 |
Впр. 1, ст. 33 Впр. 3, ст. 34 Впр. 4, ст. 34 |
|
Впр. 4, ст. 34 вивчити діалог |
19. |
Навчання у школі іноземних мов |
|
Питальні речення |
Впр. 6, ст. 34 |
Впр. 5, ст. 34 Впр. 7, ст. 26 |
|
Впр. 8, ст. 35 написати розповідь за планом |
20. |
Сучасні технології у навчанні |
El laboratorio lingafónico, el ordenador portátil, la pizarra interactiva, el router wi fi, el chat multilingue, la tableta |
Прислівники muy, mucho, poco |
Впр. 2, ст. 36 Впр. 5, ст. 37 Впр. 6, ст. 37 |
Впр. 1, ст. 36 Впр. 4, ст. 37 |
Впр. 3, ст. 37 Впр. 7, ст. 38 Впр. 8, ст. 38 |
Впр. 9, ст. 38 |
21. |
Система освіти в Іспанії |
La educación común, la ciencia contemporánea, la asignatura optativa, la lengua co-oficial |
Прикметники mucho, poco |
Впр. 4, ст. 40 Впр. 6, ст. 40 |
Впр. 1, ст. 39 Впр. 5, ст. 40 |
Впр. 8, ст. 41 Впр. 9, ст. 41 |
Впр. 10, ст. 41 порівняти систему освіти в Україні та Іспанії |
22. |
Підсумковий урок з теми. Test de resumen ст. 42-43 |
||||||
Тема 3. Бібліотека |
|||||||
23. |
Підручник – твій вчитель |
Впр. 3, ст. 44 (tipos de los libros) |
Прикметники (скорочені форми grande, bueno, malo) |
Впр. 4, ст. 44 |
Впр. 2, ст. 44 Впр. 5, ст. 45 Впр. 6, ст. 46 |
Впр. 7, ст. 45 Впр. 8, ст. 46 |
Впр. 9, ст. 46 обрати книгу для подарунку другу |
24. |
Візит до бібліотеки |
La biblioteca pública (nacional, municipal, escolar), la biblioteca de casa, la biblioteca virtual (digital), sacar un libro de la biblioteca, sacar el libro a largo plazo, devolver un libro a la biblioteca |
Ступені порівняння прикметників (вищий ступінь) |
Впр. 4, ст. 48 |
Впр. 1-2, ст. 47 Впр. 3, ст. 48 Впр. 5, ст. 48 |
Впр. 6, ст. 49 Впр. 4, ст. 49 |
Скласти 8 речень з прикметниками у вищому ступені порівняння |
25. |
Бібліотека та її послуги |
Poco tiene que ver, el préstamo, facilitar, el patrimonio documental, prestar servicios |
Ступені порівняння прикметників (найвищий ступінь) |
Впр. 3, ст. 51 Впр. 4, ст. 51 |
Впр. 1-2, ст. 50 Впр. 5, ст. 51 |
Впр. 6, ст. 52 Впр. 7, ст. 52 |
Впр. 8, ст. 52 написати офіційний лист-звернення |
26. |
Заслуги короля Альфонса Х |
Впр 4-5, ст. 53 Ascender al trono, difundir la cultura, imponer, estar dotado de pretensiones enciclopédicas, el objetivo prioritario, proteger la herencia cultural |
|
Впр. 2, ст. 53 Впр. 6, ст. 53 Впр. 7, ст. 54 |
Впр. 1, ст. 53 Впр. 3, ст. 53 |
|
Впр. 8, ст. 55 переказувати текст |
27. |
Письменники та їхні твори |
El argumento de la novela, el personaje, el protagonista, el hecho principal, la novela trata de ..., la obra esta escrita en forma de verso (en prosa), los hechos se desarrollan en, el autor presenta el problema de |
Ступені порівняння прикметників (абсолютний ступінь) |
Впр. 4, ст. 56 |
Впр. 1-2, ст. 56 Впр. 5, ст. 58 |
Впр. 6, ст. 58 Впр. 7, ст. 58 |
Впр. 8, ст. 58, вивчити правила на ст. 58 |
28. |
Улюблені герої |
Pues, los ojos soles, las perlas, alabastro su cuello, el marfil |
Особливі випадки утворення ступенів порівняння прикметників |
Впр. 3, ст. 59 Впр. 5, ст. 60 |
Впр. 1-2, ст. 59 Впр. 4, ст. 59 Впр. 6, ст. 60 |
Впр. 7, ст. 61
|
Впр. 8, ст. 61 дати відповіді на питання, підготувати розповідь про улюбленого героя |
29. |
Контроль говоріння |
||||||
30. |
Контроль письма |
||||||
31. |
Контроль аудіювання |
||||||
32. |
Контроль говоріння |