Календарно –тематичне планування
Історія України 7 клас
(І семестр - 15 годин, 1 година на тиждень)
№
|
Клас, дата |
Тема уроку |
Результати навчально-пізнавальної діяльності |
Примітка |
||
|
|
Корекція |
||||
1 |
|
|
|
Вступ. Повторення. |
|
|
2 |
|
|
|
Діагностування. |
|
|
РОЗДІЛ 1. ВИНИКНЕННЯ ТА СТАНОВЛЕННЯ РУСІ-УКРАЇНИ |
||||||
3 |
|
|
|
Розселення слов’янських племен на території України. Господарство та суспільство слов’ян. Сусіди східних слов’ян. |
Знати:
Розуміти:
Уміти:
укласти історичний портрет руського князя. |
|
4 |
|
|
|
Утворення Русі-України. Київські князі (Аскольд, Олег, Ігор)
|
|
|
5 |
|
|
|
Правління Ольги. Правління Святослава
|
|
|
6 |
|
|
|
Суспільно – політичний устрій і господарське життя Русі – України.
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
Урок узагальнення «Виникнення та становлення Русі-України». Тематичне оцінювання |
|
|
|
РОЗДІЛ 2. РУСЬ - УКРАЇНА НАПРИКІНЦІ X – У ПЕРШІЙ ПОЛОВИНІ XI ст. |
|||||
9 |
|
|
|
Внутрішня і зовнішня політика Володимира Великого. Впровадження християнства.
|
Знати:
Розуміти:
Уміти:
розпізнавати пам’ятки архітектури з часів Київської держави (Русі-України). |
|
10 |
|
|
|
Київська держава (Русь-Україна) за Ярослава Мудрого. «Руська правда».
|
|
|
11 |
|
|
|
Суспільний устрій. Влада князя. Повсякденне життя. Господарство. Міста. Ремесла. Торгівля.
|
|
|
12 |
|
|
|
Культура Київської держави
|
|
|
13 |
|
|
|
Практичне заняття Охарактеризувати суспільну роль різних верств населення Київської держави (Русі-України) |
|
|
14 |
|
|
|
Урок узагальнення «Русь-Україна наприкінці Х-у першій половині ХІ ст.» Тематичне оцінювання |
|
|
|
РОЗДІЛ 3. Русь - Україна у другій половині XI – першій половині XIII ст.
|
|||||
15 |
|
|
|
Передумови політичного дроблення Київської держави. Любецький з’їзд князів1097 р.
|
Знати:
Розуміти:
Уміти:
укласти історичний портрет руського князя. |
|