Календарно-тематичне планування з курсу» Здоров’я, безпека та добробут. Етика
на 2022-2023 навчальний рік Обсяг: 52 год., 1,5 год. на тиждень
№ |
Дата |
Тема |
Примітки |
|
МОДУЛЬ 1.ВСТУП. ДОБРОБУТ (3 год.) |
||||
1 |
|
|
Вступ. Роль етики в житті людини. Етика |
Ст.5-16 |
2 |
|
|
Добробут — добре буття |
§1 |
3 |
|
|
Добробут людини і суспільства |
§2 |
МОДУЛЬ 2. ДОБРОБУТ І ВМІННЯ ВЧИТИСЯ ( 7 год. ) |
||||
4 |
|
|
Уміння вчитися. Зміни, які відбуваються під час переходу в основну школу. Навчаємося впродовж життя. Зміна форм діяльності. Втома і відпочинок. |
§3 ст.12,13 |
5 |
|
|
Власний освітній простір. Способи засвоєння навчальної інформації(активне слухання і читання з розумінням. Використання цифрових пристроїв у навчанні. |
§3 ст.14-17 |
6 |
|
|
Мої знання та вміння. Форми й цілі навчальної діяльності. Створення власного портфоліо. |
§4 |
7 |
|
|
Мої сильні та слабкі сторони. |
§5 |
8 |
|
|
Мої інтереси та захоплення |
§6 |
9 |
|
|
Цілі та їх досягнення. Розроблення дерева цілей до своєї навчальної діяльності. |
§7 |
10 |
|
|
Менеджмент навчання — керування часом. Складання розкладу на день, тиждень. |
§8 |
Розділ 1. Унікальність і неповторність людини. Етика (4 год) |
||||
11 |
|
|
Індивідуальність людини. Як людина стає особистістю. |
§ 1 |
12 |
|
|
Цінність людського життя. Гідність людини. |
§ 2 |
13 |
|
|
Людські чесноти. Роль світогляду в становленні особистості. |
§ 3 |
14 |
|
|
Потреби, бажання, інтереси людини |
§4 |
МОДУЛЬ 3. ДОБРОБУТ І ОСОБИСТА БЕЗПЕКА(7+2 год) |
||||
15 |
|
|
Дбаємо про безпеку |
§9 |
16 |
|
|
Безпечний простір |
§10 |
17 |
|
|
Безпека на дорозі. |
§11 |
18 |
|
|
Безпека у побуті. Ризики побутового травмування. |
§12 ст.56-58 |
19 |
|
|
Пожежна безпека. Причини виникнення та способи гасіння невеликих пожеж. Особливості гасіння електроприладів. Захист органів дихання. |
§12 ст.59-61 |
20 |
|
|
Безпека відпочинку. Складання пам’ятки « Мій безпечний відпочинок на природі. |
§13 |
21 |
|
|
Допомога в небезпечних ситуаціях |
§14 |
22 |
|
|
Узагальнення і систематизація знань |
Ст.70-73 (ЗБД) ст.43,44(Етик) |
23 |
|
|
Підсумковий урок |
|
ІІ семестр |
Розділ 2. Спілкування в житті людини. Етика (4 год) |
|
|
|
|
|||||||||||||
24 |
|
|
Спілкування та його роль у житті людини. Що таке спілкування та як воно впливає на здоров’я безпеку й добробут людини. |
§ 5 |
||||||||||||||
25 |
|
|
Конструктивна комунікація.Спілкування в групі. Вербальне та невербальне спілкування. |
§ 6 |
||||||||||||||
26 |
|
|
Етикет.Безпечне та відповідальне спілкування. Віртуальне спілкування. |
§ 7 |
||||||||||||||
27 |
|
|
Агресивність у спілкуванні: тиск, маніпуляції та неповага. Булінг та кібербулінг |
§ 8 |
||||||||||||||
МОДУЛЬ 5. ДОБРОБУТ І ОСОБИСТЕ ЗДОРОВ’Я(12 год) |
||||||||||||||||||
28 |
|
|
Здоров’я і його складники |
§15 |
|
|
|
|
||||||||||
29 |
|
|
Спосіб життя і фізичний розвиток |
§16 |
|
|
|
|
||||||||||
30 |
|
|
Рухова активність і відпочинок |
§17 |
|
|
|
|
||||||||||
31 |
|
|
Харчування і здоров’я |
§18 |
|
|
|
|
||||||||||
32 |
|
|
Безпека харчування |
§19 |
|
|
|
|
||||||||||
33 |
|
|
Смачна та корисна їжа |
§20 |
|
|
|
|
||||||||||
34 |
|
|
Самопочуття |
§ 21 |
|
|
|
|
||||||||||
35 |
|
|
Захворювання. Чинники ризику |
§22 |
|
|
|
|
||||||||||
36 |
|
|
Емоційний стан та емоційне здоров’я |
§23 |
|
|
|
|
||||||||||
37 |
|
|
Ефективне спілкування |
§24 |
|
|
|
|
||||||||||
38 |
|
|
Взаємодія і співпраця |
§25 |
||||||||||||||
39 |
|
|
Етична поведінка |
§26 |
||||||||||||||
Розділ ІІІ. Світ людських емоцій та почуттів. Етика (3 год) |
|
|
|
|
||||||||||||||
40 |
|
|
Емоції та почуття. Емпатія. Як зважати на почуття та емоції інших людей |
§9 |
|
|
|
|
||||||||||
41 |
|
|
Місце позитивних і негативних емоцій в житті людини. Керування власними емоціями |
§10 |
||||||||||||||
42 |
|
|
Зв’язок між почуттями та вчинками. Патріотизм. |
§11 |
||||||||||||||
Розділ ІV. Життєвий поступ людини. Етика (3 год ) |
|
|
|
|
||||||||||||||
43 |
|
|
Особистісний розвиток людини. Роль навчання та хобі у житті людини. |
§12 |
|
|
|
|
||||||||||
44 |
|
|
Становлення і дорослішання людини. |
§13 |
|
|
|
|
||||||||||
45 |
|
|
Життєві цілі, плани та перспективи. Значення досвіду в житті людини |
§14,§15 |
|
|
|
|
||||||||||
МОДУЛЬ 5. ДОБРОБУТ І ПІДПРИЄМЛИВІСТЬ(5 +2 год) |
|
|
|
|
||||||||||||||
46 |
|
|
Підприємливість |
§27 |
.158-162 |
|
|
|
||||||||||
47 |
|
|
Ідеї та можливості |
§28 |
|
|
|
|
||||||||||
48 |
|
|
Ресурси |
§29 |
|
|
|
|
||||||||||
49 |
|
|
Гроші та бюджет |
§30 |
|
|
|
|
||||||||||
50 |
|
|
Моє майбутнє |
§31 |
|
|
|
|
||||||||||
51 |
|
|
Узагальнення знань і вмінь. |
Ст.158-162 |
|
|
|
|
||||||||||
52 |
|
|
Підсумковий урок. |
|
|
|
|
|||||||||||