Календарно-тематичне планування з математики 1 клас І семестр розроблено за підручником Гісь О. М. та Філяк І. В.

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з математики 1 клас розроблено за підручником Гісь О. М. та Філяк І. В. програма Савченко О. І семестр
Перегляд файлу

МАТЕМАТИКА

за підручником Гісь О. М., Філяк І. В.

 (4 години на тиждень)

 

Тема уроку

Дата

І семестр (64 години)

Властивості та відношення предметів

1.

Вступ. Ознайомлення з підручником, зошитом і приладдям для уроків математики. Лічба

 

2.

Спільні та відмінні ознаки предметів. Поділ на групи. Лічба. Пряма, крива і ламана лінії. Підготовчі вправи до написання цифр

 

3.

Ознаки та властивості предметів. Форма, розмір, колір. Об'єднання об'єктів у групи за певною ознакою. Підготовчі вправи до написання цифр

 

4.

Розміщення предметів. Порівняння предметів за величиною ("більший - менший "). Лічба. Підготовчі вправи до написання цифр

 

5.

Лічба. Розташування предметів у просторі. ("вгорі - внизу", "над", "на", "під", "праворуч - ліворуч"). Підготовчі вправи до написання цифр

 

6.

Порівняння предметів за довжиною, шириною, висотою. Підготовчі вправи до написання цифр

 

7.

Пара предметів. Об'ємні фігури (куб, куля, конус). Підготовчі вправи до написання цифр

 

8.

Лічба. Порівняння кількості об'єктів ("більше - менше", "порівну"). Підготовчі вправи до написання цифр

 

9.

Порівняння кількості предметів. Поняття "стільки само", "стільки, скільки". Підготовчі вправи до написання цифр

 

Числа 1-10

10.

Число «один». Позначення числа цифрою. Цифра 1. Написання цифри 1

 

11.

Число «два». Цифра 2. Утворення числа 2. Написання цифри 2. Порівняння числа 2 з одиницею. Поняття «передує», «слідує за». Практичні дії з предметними множинами — об'єднання, вилучення. Визначення кількості елементів групи після об'єднання; вилучення

 

12.

Лічба предметів. Порівняння предметів множин за кількістю елементів. Поняття «найдовший», «найкоротший», «однакової довжини» Написання цифр 1 і 2

 

13.

Знаки «+»,«-», «=». Читання записів зі знаками «+» та «-», «=». Доповнення

записів знаками «+»і«-», «=»

 

14.

Число «три». Цифра 3. Утворення числа 3 способом прилічування одиниці і числа 2 способом відлічування одиниці. Написання цифри 3. Складання записів за малюнками. Зростання та спадання чисел

 

15.

Знаки порівняння і рівності: «>», «<», «=». Порівняння чисел у межах трьох.

Доповнення записів за малюнками

 

16.

Число «чотири». Цифра 4. Утворення числа 4 способом прилічування одиниці і числа 3 способом відлічування одиниці. Написання цифри 4. Порівняння чисел             

 

17.

Лічба предметів. Порівняння чисел у межах 4

 

18.

Наступне число. Попереднє число. Сусідні числа. Математичний диктант

 

19.

Число «п'ять». Цифра 5. Утворення числа 5 способом прилічування одиниці.

Утворення числа 4 способом відлічування одиниці. Написання цифри 5. Вибір

правильного запису до малюнку. Порівняння чисел 

 

20.

Число «шість». Цифра 6. Утворення числа 6 способом прилічування одиниці.

Утворення числа 5 способом відлічування одиниці. Написання цифри 6. Порівняння чисел             

 

21.

Лічба предметів. Порівняння чисел у межах 6. Написання вивчених цифр

 

22.

Число «сім». Цифра 7. Утворення числа 7 способом прилічування одиниці. Утворення числа 6 способом відлічування одиниці. Написання цифри 7. Порівняння чисел. Складання розповіді за малюнком і записом. Складання запису за малюнком. Підбір відповідного запису до кожного малюнка

 

23.

Число «вісім». Цифра 8. Утворення числа 8 способом прилічування одиниці. Утворення числа 7 способом відлічування одиниці. Написання цифри 8. Порівняння чисел. Доповнення записів

 

24.

Число «дев'ять». Цифра 9. Утворення числа 9 способом прилічування одиниці. Утворення числа 8 способом відлічування одиниці. Написання цифри 9. Порівняння чисел             

 

25.

Число «десять». Цифри 1 і 0 для запису числа 10. Утворення числа 10 способом прилічування одиниці. Утворення числа 9 способом відлічування одиниці. Натуральні числа. Одноцифрові та двоцифрові числа

 

26.

Числа першого десятка. Найменше й найбільше числа серед чисел першого десятка. Лічба у прямому і зворотному порядку             

 

27.

Закріплення знань чисел першого десятка. Відмінність між кількістю об'єктів і порядковим номером об'єкта

 

28.

Час. Доба і її частини 

 

29.

Дні тижня. Встановлення днів тижня за поняттями «вчора», «сьогодні»,

«завтра», «передує», «слідує» 

 

30.

Точка. Пряма. Крива

 

31.

Замкнена лінія. Незамкнена лінія

 

32.

Промінь. Відрізок. Побудова відрізків

 

33.

Порівняння і вирівнювання відрізків. Побудова відрізків

 

34.

Ламана. Ланки і вершини ламаної

 

35.

Замкнені й незамкнені ламані. Побудова ламаної. Моделювання кривих

і ламаних ліній із підручного матеріалу

 

36.

Склад чисел 2,3,4,5 

 

37.

Закріплення складу чисел 2,3,4,5

 

38.

Закріплення складу чисел 2,3,4,5

 

39.

Склад чисел 6,7

 

40.

Склад числа 8 

 

41.

Склад числа 9

 

42.

Склад числа 10

 

43.

Закріплення складу чисел 6-10

 

Додавання і віднімання в межах 10

44.

Дії додавання і віднімання. Поняття «сума» і різниця». Читання прикладів

 

45.

Розв'язання задач на об'єднання та вилучення груп об'єктів. Кругові приклади

 

46.

Число 0. Утворення числа 0. Віднімання рівних чисел. Порівняння нуля

із числами першого десятка

 

47.

Додавання і віднімання нуля

 

48.

Числовий ряд. Місце числа в ряді чисел від 1 до 10. Числовий промінь.

Додавання і віднімання за числовим променем

 

49.

Додавання і віднімання за числовим променем

 

50.

Поняття «пара». Парні й непарні числа

 

51.

Лічба парами

 

52.

Додавання в межах 10

 

53.

Віднімання в межах 10

 

54.

Поняття «задача». Зв'язок умови й запитання. Задача на знаходження суми двох чисел. Задача на знаходження різниці двох чисел

 

55.

Складання і розв'язання задач за початком, за малюнком, за запитанням, за даними, за дією. Постановка запитання до задачі

 

56.

Скорочений запис умови задачі

 

57.

Задачі із зайвими даними

 

58.

Збільшення й зменшення числа на кілька одиниць

 

59.

Задачі на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць 

 

60.

Творча робота над задачею. Складання задач на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць

 

61.

Розв'язання задач вивчених типів

 

62.

Задача на різницеве порівняння

 

63.

Розв'язання задач різних типів. Складання задач за схемами

 

64.

Взаємозв'язок дій додавання і віднімання. Пропедевтика переставного закону додавання

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Потій Галина Анатоліївна
    Дякую. Чи є і на ІІ семестр?
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
3 серпня 2019
Переглядів
1621
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку