МАТЕМАТИКА
за підручником Гісь О. М., Філяк І. В.
(4 години на тиждень)
№
|
Тема уроку |
Дата |
|
І семестр (64 години) |
|||
Властивості та відношення предметів |
|||
1. |
Вступ. Ознайомлення з підручником, зошитом і приладдям для уроків математики. Лічба |
|
|
2. |
Спільні та відмінні ознаки предметів. Поділ на групи. Лічба. Пряма, крива і ламана лінії. Підготовчі вправи до написання цифр |
|
|
3. |
Ознаки та властивості предметів. Форма, розмір, колір. Об'єднання об'єктів у групи за певною ознакою. Підготовчі вправи до написання цифр |
|
|
4. |
Розміщення предметів. Порівняння предметів за величиною ("більший - менший "). Лічба. Підготовчі вправи до написання цифр |
|
|
5. |
Лічба. Розташування предметів у просторі. ("вгорі - внизу", "над", "на", "під", "праворуч - ліворуч"). Підготовчі вправи до написання цифр |
|
|
6. |
Порівняння предметів за довжиною, шириною, висотою. Підготовчі вправи до написання цифр |
|
|
7. |
Пара предметів. Об'ємні фігури (куб, куля, конус). Підготовчі вправи до написання цифр |
|
|
8. |
Лічба. Порівняння кількості об'єктів ("більше - менше", "порівну"). Підготовчі вправи до написання цифр |
|
|
9. |
Порівняння кількості предметів. Поняття "стільки само", "стільки, скільки". Підготовчі вправи до написання цифр |
|
|
Числа 1-10 |
|||
10. |
Число «один». Позначення числа цифрою. Цифра 1. Написання цифри 1 |
|
|
11. |
Число «два». Цифра 2. Утворення числа 2. Написання цифри 2. Порівняння числа 2 з одиницею. Поняття «передує», «слідує за». Практичні дії з предметними множинами — об'єднання, вилучення. Визначення кількості елементів групи після об'єднання; вилучення |
|
|
12. |
Лічба предметів. Порівняння предметів множин за кількістю елементів. Поняття «найдовший», «найкоротший», «однакової довжини» Написання цифр 1 і 2 |
|
|
13. |
Знаки «+»,«-», «=». Читання записів зі знаками «+» та «-», «=». Доповнення записів знаками «+»і«-», «=» |
|
|
14. |
Число «три». Цифра 3. Утворення числа 3 способом прилічування одиниці і числа 2 способом відлічування одиниці. Написання цифри 3. Складання записів за малюнками. Зростання та спадання чисел |
|
|
15. |
Знаки порівняння і рівності: «>», «<», «=». Порівняння чисел у межах трьох. Доповнення записів за малюнками |
|
|
16. |
Число «чотири». Цифра 4. Утворення числа 4 способом прилічування одиниці і числа 3 способом відлічування одиниці. Написання цифри 4. Порівняння чисел |
|
|
17. |
Лічба предметів. Порівняння чисел у межах 4 |
|
|
18. |
Наступне число. Попереднє число. Сусідні числа. Математичний диктант |
|
|
19. |
Число «п'ять». Цифра 5. Утворення числа 5 способом прилічування одиниці. Утворення числа 4 способом відлічування одиниці. Написання цифри 5. Вибір правильного запису до малюнку. Порівняння чисел |
|
|
20. |
Число «шість». Цифра 6. Утворення числа 6 способом прилічування одиниці. Утворення числа 5 способом відлічування одиниці. Написання цифри 6. Порівняння чисел |
|
|
21. |
Лічба предметів. Порівняння чисел у межах 6. Написання вивчених цифр |
|
|
22. |
Число «сім». Цифра 7. Утворення числа 7 способом прилічування одиниці. Утворення числа 6 способом відлічування одиниці. Написання цифри 7. Порівняння чисел. Складання розповіді за малюнком і записом. Складання запису за малюнком. Підбір відповідного запису до кожного малюнка |
|
|
23. |
Число «вісім». Цифра 8. Утворення числа 8 способом прилічування одиниці. Утворення числа 7 способом відлічування одиниці. Написання цифри 8. Порівняння чисел. Доповнення записів |
|
|
24. |
Число «дев'ять». Цифра 9. Утворення числа 9 способом прилічування одиниці. Утворення числа 8 способом відлічування одиниці. Написання цифри 9. Порівняння чисел |
|
|
25. |
Число «десять». Цифри 1 і 0 для запису числа 10. Утворення числа 10 способом прилічування одиниці. Утворення числа 9 способом відлічування одиниці. Натуральні числа. Одноцифрові та двоцифрові числа |
|
|
26. |
Числа першого десятка. Найменше й найбільше числа серед чисел першого десятка. Лічба у прямому і зворотному порядку |
|
|
27. |
Закріплення знань чисел першого десятка. Відмінність між кількістю об'єктів і порядковим номером об'єкта |
|
|
28. |
Час. Доба і її частини |
|
|
29. |
Дні тижня. Встановлення днів тижня за поняттями «вчора», «сьогодні», «завтра», «передує», «слідує» |
|
|
30. |
Точка. Пряма. Крива |
|
|
31. |
Замкнена лінія. Незамкнена лінія |
|
|
32. |
Промінь. Відрізок. Побудова відрізків |
|
|
33. |
Порівняння і вирівнювання відрізків. Побудова відрізків |
|
|
34. |
Ламана. Ланки і вершини ламаної |
|
|
35. |
Замкнені й незамкнені ламані. Побудова ламаної. Моделювання кривих і ламаних ліній із підручного матеріалу |
|
|
36. |
Склад чисел 2,3,4,5 |
|
|
37. |
Закріплення складу чисел 2,3,4,5 |
|
|
38. |
Закріплення складу чисел 2,3,4,5 |
|
|
39. |
Склад чисел 6,7 |
|
|
40. |
Склад числа 8 |
|
|
41. |
Склад числа 9 |
|
|
42. |
Склад числа 10 |
|
|
43. |
Закріплення складу чисел 6-10 |
|
|
Додавання і віднімання в межах 10 |
|||
44. |
Дії додавання і віднімання. Поняття «сума» і різниця». Читання прикладів |
|
|
45. |
Розв'язання задач на об'єднання та вилучення груп об'єктів. Кругові приклади |
|
|
46. |
Число 0. Утворення числа 0. Віднімання рівних чисел. Порівняння нуля із числами першого десятка |
|
|
47. |
Додавання і віднімання нуля |
|
|
48. |
Числовий ряд. Місце числа в ряді чисел від 1 до 10. Числовий промінь. Додавання і віднімання за числовим променем |
|
|
49. |
Додавання і віднімання за числовим променем |
|
|
50. |
Поняття «пара». Парні й непарні числа |
|
|
51. |
Лічба парами |
|
|
52. |
Додавання в межах 10 |
|
|
53. |
Віднімання в межах 10 |
|
|
54. |
Поняття «задача». Зв'язок умови й запитання. Задача на знаходження суми двох чисел. Задача на знаходження різниці двох чисел |
|
|
55. |
Складання і розв'язання задач за початком, за малюнком, за запитанням, за даними, за дією. Постановка запитання до задачі |
|
|
56. |
Скорочений запис умови задачі |
|
|
57. |
Задачі із зайвими даними |
|
|
58. |
Збільшення й зменшення числа на кілька одиниць |
|
|
59. |
Задачі на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць |
|
|
60. |
Творча робота над задачею. Складання задач на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць |
|
|
61. |
Розв'язання задач вивчених типів |
|
|
62. |
Задача на різницеве порівняння |
|
|
63. |
Розв'язання задач різних типів. Складання задач за схемами |
|
|
64. |
Взаємозв'язок дій додавання і віднімання. Пропедевтика переставного закону додавання |
|
|