Математика, 5 клас
(ІІ семестр – 100 год, 5 год на тиждень)
№ |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ Учень (учениця): розуміє дріб як частку двох натуральних чисел; розуміє суть чисельника і знаменника дробу; читає й записує дроби; визначає правильні, неправильні дроби; порівнює дроби з однаковими знаменниками; виділяє цілу частину з неправильного дробу; перетворює мішане число в неправильний дріб; знаходить дріб від числа та число за його дробом під час розв’язування практично зорієнтованих завдань; розміщує звичайні дроби, мішані числа на координатному промені; зчитує дані із зображення координатного променя. Розв’язує задачі, які передбачають знаходження довжини відрізка за довжинами його частин, периметра трикутника; різницеве порівняння довжин відрізків, які подано звичайними дробами з однаковими знаменниками. |
|||
76 |
Що таке звичайний дріб. |
|
|
77 |
Порівняння дробів. |
|
|
78 |
Дроби і ділення. |
|
|
79 |
Мішані числа. |
|
|
80 |
Мішані числа. |
|
|
81 |
Мішані числа. |
|
|
82 |
Знаходження дробу від числа |
|
|
83 |
Знаходження дробу від числа |
|
|
84 |
Знаходження дробу від числа |
|
|
85 |
Знаходження числа за його дробом |
|
|
86 |
Знаходження числа за його дробом |
|
|
87 |
Знаходження числа за його дробом |
|
|
88 |
Розв'язання вправ і задач з теми |
|
|
89 |
Розв'язання вправ і задач з теми |
|
|
90 |
Контрольна робота |
|
|
91 |
Аналіз контрольної роботи. |
|
|
92 |
Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками. |
|
|
93 |
Застосування властивостей додавання |
|
|
94 |
Доповнення правильного дробу до числа 1 |
|
|
95 |
Доповнення правильного дробу до числа 1 |
|
|
96 |
Віднімання дробу від натурального числа. |
|
|
97 |
Віднімання дробу від натурального числа. |
|
|
98 |
Додавання і віднімання мішаних чисел. |
|
|
99 |
Додавання і віднімання мішаних чисел. |
|
|
100 |
Задачі на дії з мішаними числами |
|
|
101 |
Задачі на дії з мішаними числами |
|
|
102 |
Розв'язання вправ і задач з теми |
|
|
103 |
Контрольна робота |
|
|
ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ Учень (учениця): розуміє спосіб одержання десяткового дробу; знає назви розрядів дробової частини десяткового дробу; називає розрядні одиниці дробової частини десяткового дробу; встановлює співвідношення між розрядними одиницями; читає й записує десяткові дроби; застосовує правила знаходження дробу від числа та числа за його дробом під час розв’язування практично зорієнтованих завдань; розуміє спосіб додавання й віднімання десяткових дробів; володіє обчислювальними навичками додавання; розуміє спосіб множення й ділення десяткових дробів на натуральне число; розуміє спосіб множення й ділення десяткових дробів; володіє обчислювальними навичками множення й ділення десяткових дробів; обчислює значення числових виразів, що містять десяткові дроби ; розв’язує прості й складені задачі на всі дії з десятковими дробами. |
|||
104 |
Що таке десятковий дріб. |
|
|
105 |
Порівняння десяткових дробів. |
|
|
106 |
Порівняння десяткових дробів. |
|
|
107 |
Додавання десяткових дробів. |
|
|
108 |
Додавання десяткових дробів. |
|
|
109 |
Додавання багатоцифрових десяткових дробів. |
|
|
110 |
Додавання багатоцифрових десяткових дробів. |
|
|
111 |
Віднімання десяткових дробів |
|
|
112 |
Віднімання десяткових дробів |
|
|
113 |
Віднімання десяткових дробів |
|
|
114 |
Розв'язання вправ і задач з теми |
|
|
115 |
Розв'язання вправ і задач з теми |
|
|
116 |
Контрольна робота |
|
|
117 |
Множення десяткового дробу на натуральне число. |
|
|
118 |
Множення десяткового дробу на десятковий дріб. |
|
|
119 |
Множення десяткового дробу на десятковий дріб. |
|
|
120 |
Особливі випадки множення десяткових дробів. |
|
|
121 |
Особливі випадки множення десяткових дробів. |
|
|
122 |
Знаходження десяткового дробу від числа |
|
|
123 |
Знаходження десяткового дробу від числа |
|
|
124 |
Ділення десяткового дробу на натуральне число |
|
|
125 |
Ділення десяткового дробу на натуральне число |
|
|
126 |
Ділення десяткового дробу на десятковий дріб |
|
|
127 |
Ділення десяткового дробу на десятковий дріб |
|
|
128 |
Ділення десяткового дробу на десятковий дріб |
|
|
129 |
Ділення десяткового дробу на десятковий дріб |
|
|
130 |
Особливі випадки ділення на десятковий дріб |
|
|
131 |
Особливі випадки ділення на десятковий дріб |
|
|
132 |
Наближенні значення величини. |
|
|
133 |
Округлення натуральних чисел. |
|
|
134 |
Округлення десяткових дробів. |
|
|
135 |
Округлення десяткових дробів. |
|
|
136 |
Розв'язання вправ і задач з теми |
|
|
137 |
Розв'язання вправ і задач з теми |
|
|
138 |
Контрольна робота |
|
|
139 |
Аналіз контрольної роботи. |
|
|
ВІДСОТКИ. СЕРЕДНЄ АРИФМЕТИЧНЕ Учень (учениця): розуміє відсоток як соту частину; застосовує правила знаходження відсотка числа та числа за його відсотком під час розв’язування практично зорієнтованих завдань; розуміє середнє арифметичне як частку суми чисел та їх кількості; розуміє поняття середньо го значення величини; застосовує правила знаходження середнього арифметичного під час розв’язування практично зорієнтованих завдань; розв’язує задачі, які передбачають знаходження відсотка числа, числа за його відсотком; розв’язує задачі геометричного змісту, які передбачають знаходження від сотка числа або числа за його відсотком; будує таблицю спостережуваних даних і знаходить їх середнє значення; зчитує дані з таблиці спостережень. |
|||
140 |
Відсотки |
|
|
141 |
Відсотки |
|
|
142 |
Відсотки |
|
|
143 |
Знаходження відсотка від числа |
|
|
144 |
Знаходження відсотка від числа |
|
|
145 |
Задачі на знаходження відсотка від числа |
|
|
146 |
Задачі на знаходження відсотка від числа |
|
|
147 |
Задачі на знаходження відсотка від числа |
|
|
148 |
Знаходження числа за його відсотком |
|
|
149 |
Знаходження числа за його відсотком |
|
|
150 |
Розв'язання задач на знаходження числа за його відсотком. |
|
|
151 |
Розв'язання задач на знаходження числа за його відсотком. |
|
|
152 |
Середнє арифметичне |
|
|
153 |
Середнє значення велечин |
|
|
154 |
Розв’язування вправ |
|
|
155 |
Розв’язування вправ |
|
|
156 |
Контрольна робота |
|
|
157 |
Аналіз контрольної роботи. |
|
|
ПОВТОРЕННЯ |
|||
158 |
Лічба, вимірювання і числа |
|
|
159 |
Дії першого ступеня з натуральними числами |
|
|
160 |
Дії другого ступеня з натуральними числами |
|
|
161 |
Квадрат і куб числа. Площі та об’єми фігур |
|
|
162 |
Квадрат і куб числа. Площі та об’єми фігур |
|
|
163 |
Рівняння |
|
|
164 |
Розв’язування задач за допомогою рівнянь |
|
|
165 |
Звичайні дроби |
|
|
166 |
Звичайні дроби |
|
|
167 |
Десяткові дроби та дії з ними |
|
|
168 |
Десяткові дроби та дії з ними |
|
|
169 |
Десяткові дроби та дії з ними |
|
|
170 |
Відсотки. Середнє арифметичне |
|
|
171 |
Відсотки. Середнє арифметичне |
|
|
172 |
Підсумкова контрольна робота |
|
|
173 |
Аналіз контрольної роботи. |
|
|
174 |
Розв'язання вправ і задач |
|
|
175 |
Підсумковий урок |
|
|