Календарно-тематичне планування з математики для 1 класу НУШ з інклюзивним навчанням ( для дитини з ЗПР) за підручником Н. Листопад
Календарно-тематичне планування з математики для 1 класу НУШ з інклюзивним навчанням ( для дитини з ЗПР) за підручником Н. Листопад
(3 години на тиждень )
Дата уроку |
№ уроку |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Спрямованість корекційно-розвивальної роботи |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети |
Тема 1. Властивості та відношення предметів |
|
|
|||
02.09 |
1 (Ущільн.) |
Ознайомлення з підручником, зошитом і приладдям для уроків математики. Спільні та відмінні ознаки предметів. Поділ на групи. Лічба. Підготовчі вправи до написання цифр. |
Розуміє, що навколишні предмета можна порівнювати та порахувати, відрізняти за розміром, формою, кольором. |
Створення позитивної мотивації навчання |
Розвивальні дидактичні ігри |
03.09 |
2 |
Ознаки та властивості предметів. Форма, розміір, колір. Об’єднання об’єктів у групи за певною ознакою. Підготовчі вправи до написання цифр. |
|||
07.09 |
3 (Ущільн.) |
Розміщення предметів. |
|||
|
|
|
|||
09.09 |
4 (Ущільн.)
|
Порівняння предметів за довжиною, шириною, висотою. Пара предметів. Об’ємні фігури. Підготовчі вправи до написання цифр. |
Практично порівнює об’єкти , лічить предмети , об’єднує в групи за певними ознаками за допомогою учителя |
Розвиток просторової орієнтації, навичок самоорганізації у процесі сприймання |
Диференційоване навчання Розвивальні дидактичні ігри |
10.09 |
5 (Ущільн.)
|
Лічба. Порівняння кількості об’єктів(«більше - менше», «порівну»). Поняття «стільки само», «стільки, скільки». Підготовчі вправи до написання цифр. |
|||
|
|
Числа 1-10 |
|
|
|
14.09 |
6 |
Число і цифра 1. Поняття «один – багато», «перший». Написання цифри 1. |
Знає, записує цифри 1,2, розпізнає і називає промінь, відрізок і точка
|
Збагачувати мовленнєвий запас математичними термінами |
Використання алгоритму планування дій
|
16.09 |
7 (Ущільн.)
|
Число і цифра 2. Поняття «другий». Точка, пряма, промінь, відрізок. Написання цифри 2. |
|||
17.09 |
8 |
Число і цифра 3. Попереднє і наступне числа. Поняття «третій». Написання цифри 3. Розпізнавання геометричних фігур. |
Знає і записує цифри 3, 4, 5, 6, знаходить вивчені геометричні фігури у навколишньому світі, розпізнає знаки нерівності і рівності.
Називає склад чисел 2, 3, 4, 5. |
Формування вміння використовува-ти набуті знання для розв’язування навчальних завдань
Розвиток обчислювальних навичок |
Розвивальні дидактичні ігри Сповільнений темп виконання дій
Використання алгоритму планування дій |
21.09 |
9 (Ущільн.) |
Порівняння чисел.Нерівність і рівність. Знаки «>», «<», «=». Написання цифр. |
|||
23.09 |
10 (Ущільн.) |
Число і цифра 4. Поняття «четвертий». Написання цифри 4. Склад чисел 2, 3. Попереднє та наступне числа. |
|||
24.09 |
11 |
Склад числа 4. Складання нерівностей за малюнком. |
|||
28.09 |
12 (Ущільн.)
|
Число і цифра 5. Поняття «п’ятий». Кількісна і порядкова лічба. Додавання чисел. Знак «+». Написання цифри 5. |
|||
30.09 |
13 (Ущільн.)
|
Склад числа 5. Число і цифра 6. Поняття «шостий». Складання виразів на додавання за малюнками. |
|||
|
|
|
|||
01.10 |
14
|
Склад числа 6. Порівняння чисел. Написання цифри 6. |
Знає, записує цифри 6, 7, 8, 9, 10, 0. Знає і називає назви днів тижня. Називає склад чисел 7, 8, 9. 10
Вимірює довжину відрізків. |
Збагачувати мовленнєвий запас математичними термінами |
Тренажери, розвивальні дидактичні ігри |
05.10 |
15 (Ущільн.)
|
Числа 7, 8. Поняття «сьомий», «восьмий». Склад чисел 7, 8. Дні тижня. Порівняння довжин відрізків. Написання цифр 7, 8. |
|||
07.10 |
16 (Ущільн.)
|
Числа і цифри 9, 10. Поняття «дев’ятий», «десятий». Склад числа 9. Написання цифри 9. |
|||
12.10 |
17 (Ущільн.)
|
Склад числа 10. Порівняння кількості об’єктів. Віднімання чисел. Знак «-«. Написання цифри 10. |
|||
15.09
19.10 |
18 (Ущільн.) 19 (Ущільн.) |
Число і цифра 0. Віднімання рівних чисел. Порівняння кількості об’єктів. Сантиметр. Вимірювання довжини відрізків. |
|||
21.10 |
20 (Ущільн.) |
Дні тижня. Доба. Незамкнені й замкнені лінії. |
Називає дні тижня |
Розвиток просторового мислення |
Диференційоване навчання |
22.10 |
21 |
Узагальнення й систематизація знань учнів. Додаткові завдання. |
|||
|
|
Додавання і віднімання в межах 10 |
|||
02.11 |
22 (Ущільн.) |
Компоненти дій додавання і віднімання. Знаходження суми і різниці чисел за малюнками. |
Користується лінійкою для вимірювання та побудови відрізка, виконує додавання і віднімання за числовим відрізком |
Розвиток обчислювальних навичок |
Використання алгоритму планування дій |
04.11 |
23 (Ущільн.) |
Додавання і віднімання число 0. Числовий відрізок. |
|||
05.11 |
24 |
Додавання і віднімання числа 1. Утворення чисел прилічуванням і відлічуванням 1. Додавання і віднімання за числовим відрізком. |
|||
09.11 |
25 (Ущільн.) |
Додавання і віднімання числа 2 частинами. Збільшення і зменшення числа на кілька одиниць. Вимірювання довжини відрізка. |
Знаходить вивчені геометричні фігури на навколишніх предметах , виконує віднімання на числовому промені |
Формування вміння використовува-ти набуті знання для розв’язування навчальних завдань
|
Розвивальні дидактичні ігри Сповільнений темп виконання дій |
11.11 |
26 (Ущільн.) |
Додавання і віднімання числа 3. Переставний закон додавання. Розпізнавання геометричних фігур. |
|||
12.11 |
27
|
Вирази. Сума. Різниця. Читання і записування виразів, обчислення їх значення. |
|||
16.11 |
28 (Ущільн.) |
Додавання і віднімання чисел 4 і 5. Побудова відрізка. Взаємозв’язок дій додавання і віднімання. |
|||
18.11 |
29 (Ущільн.) |
Значення виразу. Читання виразів. Побудова відрізків заданої довжини. |
Знаходить вивчені геометричні фігури на навколишніх предметах , обчислює значення виразів. Розуміє умову задачі. |
Розвиток вміння самостійно виконувати порівняння об’єктів |
Диференційоване навчання |
19.11 |
30 |
Обчислення значень виразів. Робота з геометричним матеріалом. Побудова відрізка. |
|||
23.11 |
31 (Ущільн.)
|
Ознайомлення з поняттям «задача». Складання і розв’язування задачі. Порівняння чисел. Обчислення значень виразів. |
|||
25.11 |
32 (Ущільн.) |
Додавання і віднімання чисел 6 і 7. Обчислення значень виразів. Визначення часу за годинником. Порівняння іменованих чисел. |
|||
26.11 |
33 |
Порівняння виразу і числа. Обчислення значень виразів. Порівняння іменованих чисел. |
Виконує додавання і віднімання на числовому промені, порівнює іменовані числа, розв’язує задачі.
|
Формування вміння використовувати набуті знання для розв’язування навчальних завдань |
Розвивальні дидактичні ігри Сповільнений темп виконання дій |
30.11 |
34 (Ущільн.) |
Додавання і віднімання чисел 8 і 9. Розв’язування задач. |
|||
02.12 |
35 (Ущільн.) |
Узагальнення й систематизація знань учнів. Додаткові завдання. |
|||
03.12 |
36 |
Додавання і віднімання в межах 10. Порівняння чисел. Розв’язування задач. |
|||
07.12 |
37 (Ущільн.) |
Задачі. Обчислення значень виразів у межах 10. Розпізнавання фігур. Порівняння виразу і числа. |
Обчислює вирази в межах 10, порівнює числа |
Розвиток просторового мислення, збагачення словника математичних термінів |
Диференційоване навчання |
09.12 |
38 (Ущільн.)
|
Додавання кількох чисел. Розв’язування задач. |
|||
10.12 |
39 |
Віднімання кількох чисел. Розв’язування і порівняння задач. |
|||
14.12 |
40 (Ущільн.)
|
Задачі. Обчислення значень виразів. Порівняння іменованих чисел. |
|||
16.12 |
41 (Ущільн.)
|
Доповнення чисел до 10. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач. Порівняння чисел. |
Вміє виконувати додавання і віднімання у межах 10, розв’язувати задачі |
Формування вміння використовувати набуті знання для розв’язування навчальних завдань |
Розвивальні дидактичні ігри Сповільнений темп виконання дій |
17.12 |
42 (Ущільн.)
|
Різницеве порівняння чисел. Співвідношення «на скільки більше?, «на скільки менше?». Розпізнавання геометричних фігур. |
|||
21.12 |
43 |
Задачі. Обчислення значень виразів на дві дії. Побудова відрізків. |
|||
|
|
|
|||
23.12 |
44 (Ущільн.)
|
Розв’язування задач. Обчислення значень виразів. Складання нерівностей. |
Ознайомлюєть-ся із новими одиницями вимірювання маси і місткості
|
Розвиток обчислюваль-них навичок
Формування вміння використовувати набуті знання для розв’язування навчальних завдань |
Використання алгоритму планування дій
Розвивальні дидактичні ігри Сповільнений темп виконання дій |
24.12 |
45 |
Розв’язування задач. Обчислення значень виразів. Розпізнавання геометричних фігур. |
|||
28.12 |
46 (Ущільн.)
|
Маса. Кілограм. Порівняння маси об’єктів. Обчислення значень виразів. |
|||
30.12 |
47 (Ущільн.)
|
Місткість. Літр. Порівняння іменованих чисел. Обчислення значень виразів. |
|||
31.12 |
48 |
Складання виразів і обчислення їх значень. Розв’язування задач. Порівняння виразу і числа. Розпізнавання геометричних фігур. |
Обчислює вирази в межах 10, порівнює числа
|