Календарно-тематичне планування з математики для 1 класу НУШ (інклюзивне навчання)

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з математики для 1 класу НУШ з інклюзивним навчанням ( для дитини з ЗПР) за підручником Н. Листопад

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з математики для 1 класу НУШ з інклюзивним навчанням ( для дитини з ЗПР) за підручником Н. Листопад

(3 години на тиждень )

Дата  уроку

  уроку

Тема уроку

Очікувані результати

Спрямованість корекційно-розвивальної роботи

Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети

Тема 1. Властивості та відношення предметів

 

 

02.09

       1

(Ущільн.)

Ознайомлення з підручником, зошитом і приладдям для уроків математики. Спільні та відмінні ознаки предметів. Поділ на групи. Лічба. Підготовчі вправи до написання цифр.

Розуміє, що навколишні предмета можна порівнювати та порахувати, відрізняти за розміром, формою, кольором.

Створення позитивної мотивації навчання

Розвивальні дидактичні ігри

03.09

2

Ознаки та властивості предметів. Форма, розміір, колір. Об’єднання об’єктів у групи за певною ознакою.  Підготовчі вправи до написання цифр.

07.09

3

(Ущільн.)

Розміщення предметів.

 

 

 

09.09

      4

(Ущільн.)

 

 

Порівняння предметів за довжиною, шириною, висотою. Пара предметів. Об’ємні фігури. Підготовчі вправи до написання цифр.

Практично порівнює об’єкти , лічить предмети , об’єднує в групи за певними ознаками за допомогою учителя

Розвиток просторової орієнтації, навичок самоорганізації у процесі сприймання

Диференційоване навчання

Розвивальні дидактичні ігри

10.09

      5

(Ущільн.)

 

 

Лічба. Порівняння кількості об’єктів(«більше - менше», «порівну»). Поняття  «стільки само»,  «стільки, скільки». Підготовчі вправи до написання цифр.

 

 

                           Числа 1-10

 

 

 

14.09

       6

Число і цифра 1. Поняття «один – багато», «перший». Написання цифри 1.

Знає, записує цифри 1,2, розпізнає і називає промінь, відрізок і точка

 

 

 

 

Збагачувати мовленнєвий запас  математичними термінами

Використання алгоритму планування дій

 

 

16.09

       7 

(Ущільн.)

         

Число і цифра 2. Поняття «другий». Точка, пряма, промінь, відрізок. Написання цифри 2.

17.09

      8

Число і цифра 3. Попереднє і наступне числа. Поняття «третій». Написання цифри 3. Розпізнавання геометричних фігур.

Знає і записує цифри 3, 4, 5, 6, знаходить вивчені геометричні фігури у навколишньому світі, розпізнає знаки нерівності і рівності.

 

 

 

 

 

Називає склад чисел 2, 3, 4, 5.

Формування вміння використовува-ти набуті  знання для розв’язування навчальних завдань

 

Розвиток  обчислювальних навичок

Розвивальні дидактичні ігри

Сповільнений темп виконання дій

 

 

 

 

Використання алгоритму планування дій

21.09

 9

(Ущільн.)

Порівняння чисел.Нерівність і рівність. Знаки «>», «<»,  «=». Написання цифр.

23.09

10

(Ущільн.)

Число і цифра 4. Поняття «четвертий». Написання цифри 4. Склад чисел 2, 3. Попереднє та наступне числа.

24.09

11

Склад числа 4. Складання нерівностей за малюнком.

28.09

12

(Ущільн.)

 

Число і цифра 5. Поняття «п’ятий». Кількісна і порядкова лічба. Додавання чисел. Знак «+». Написання цифри 5.

30.09

13

(Ущільн.)

 

 

Склад числа 5. Число і цифра 6. Поняття «шостий». Складання виразів на додавання за малюнками.

 

 

 

01.10

14

 

 

Склад числа 6. Порівняння чисел. Написання цифри 6.

Знає, записує цифри 6, 7, 8, 9, 10, 0. Знає і називає назви днів тижня. Називає склад чисел 7, 8, 9. 10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вимірює довжину відрізків.

Збагачувати мовленнєвий запас  математичними термінами

Тренажери, розвивальні дидактичні ігри

05.10

15

(Ущільн.)

 

 

Числа 7, 8. Поняття «сьомий», «восьмий». Склад чисел 7, 8. Дні тижня. Порівняння довжин відрізків. Написання цифр 7, 8.

07.10

16

(Ущільн.)

 

Числа і цифри 9, 10. Поняття «дев’ятий», «десятий». Склад числа 9. Написання цифри 9.

12.10

17

(Ущільн.)

 

Склад числа 10. Порівняння кількості об’єктів. Віднімання чисел. Знак «-«. Написання цифри 10.

15.09

 

19.10

18

(Ущільн.)

19

(Ущільн.)

Число і цифра 0. Віднімання рівних чисел. Порівняння кількості об’єктів.

Сантиметр. Вимірювання довжини відрізків.

21.10

20

(Ущільн.)

Дні тижня. Доба. Незамкнені й замкнені лінії.

Називає дні тижня

Розвиток просторового мислення

Диференційоване навчання

22.10

21

Узагальнення й систематизація знань учнів. Додаткові завдання.

 

 

 

 

 

Додавання і віднімання в межах 10

02.11

22

(Ущільн.)

Компоненти дій додавання і віднімання. Знаходження суми і різниці чисел за малюнками.

Користується лінійкою для вимірювання та побудови відрізка, виконує додавання і віднімання за числовим відрізком

Розвиток  обчислювальних навичок

Використання алгоритму планування дій

04.11

    23

(Ущільн.)

Додавання і віднімання число 0. Числовий відрізок.

05.11

24

Додавання і віднімання числа 1. Утворення чисел прилічуванням і відлічуванням 1. Додавання і віднімання за числовим відрізком.

09.11

25

(Ущільн.)

Додавання і віднімання числа 2 частинами. Збільшення і зменшення числа на кілька одиниць. Вимірювання довжини відрізка.

 

Знаходить вивчені геометричні фігури на навколишніх предметах , виконує віднімання на числовому промені

Формування вміння використовува-ти набуті  знання для розв’язування навчальних завдань

 

Розвивальні дидактичні ігри

Сповільнений темп виконання дій

11.11

26

(Ущільн.)

Додавання і віднімання числа 3. Переставний закон додавання. Розпізнавання геометричних фігур.

12.11

27

 

Вирази. Сума. Різниця. Читання і записування виразів, обчислення їх значення.

16.11

28

(Ущільн.)

Додавання і віднімання чисел 4 і 5. Побудова відрізка. Взаємозв’язок дій додавання і віднімання.

18.11

29

(Ущільн.)

Значення виразу. Читання виразів. Побудова відрізків заданої довжини.

Знаходить вивчені геометричні фігури на навколишніх предметах , обчислює значення виразів. Розуміє умову задачі.

Розвиток вміння самостійно виконувати  порівняння об’єктів

Диференційоване навчання

19.11

30

Обчислення значень виразів. Робота з геометричним матеріалом. Побудова відрізка.

23.11

31

(Ущільн.)

 

Ознайомлення з поняттям «задача». Складання і розв’язування задачі. Порівняння чисел. Обчислення значень виразів.

25.11

32

(Ущільн.)

Додавання і віднімання чисел 6 і 7. Обчислення значень виразів. Визначення часу за годинником. Порівняння іменованих чисел.

26.11

33

Порівняння виразу і числа. Обчислення значень виразів. Порівняння іменованих чисел.

Виконує додавання і віднімання на числовому промені, порівнює іменовані числа, розв’язує задачі.

 

Формування вміння використовувати набуті  знання для розв’язування навчальних завдань

Розвивальні дидактичні ігри

Сповільнений темп виконання дій

30.11

34

(Ущільн.)

Додавання і віднімання чисел 8 і 9. Розв’язування задач.

02.12

35

(Ущільн.)

Узагальнення й систематизація знань учнів. Додаткові завдання.

03.12

36

Додавання і віднімання в межах 10. Порівняння чисел. Розв’язування задач.

07.12

37

(Ущільн.)

Задачі. Обчислення значень виразів у межах 10. Розпізнавання фігур. Порівняння виразу і числа.

Обчислює вирази в межах 10, порівнює числа

Розвиток просторового мислення, збагачення словника математичних термінів

Диференційоване навчання

09.12

38

(Ущільн.)

 

Додавання кількох чисел. Розв’язування задач.

10.12

39

Віднімання кількох чисел. Розв’язування і порівняння  задач.

14.12

40

(Ущільн.)

 

Задачі. Обчислення значень виразів. Порівняння іменованих чисел.

16.12

41

(Ущільн.)

 

Доповнення чисел до 10. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач. Порівняння чисел.

Вміє виконувати додавання і віднімання у межах 10, розв’язувати задачі

Формування вміння використовувати набуті  знання для розв’язування навчальних завдань

Розвивальні дидактичні ігри

Сповільнений темп виконання дій

17.12

42

(Ущільн.)

 

Різницеве порівняння чисел. Співвідношення «на скільки більше?, «на скільки менше?». Розпізнавання геометричних фігур.

21.12

43

Задачі. Обчислення значень виразів на дві дії. Побудова відрізків.

 

 

 

23.12

44

(Ущільн.)

 

Розв’язування задач. Обчислення значень виразів. Складання нерівностей.

Ознайомлюєть-ся із новими одиницями вимірювання  маси і місткості

 

 

 

 

 

 

 

Розвиток  обчислюваль-них навичок

 

 

 

 

Формування вміння використовувати набуті  знання для розв’язування навчальних завдань 

Використання алгоритму планування дій

 

 

 

 

Розвивальні дидактичні ігри

Сповільнений темп виконання дій

24.12

45

Розв’язування задач. Обчислення значень виразів. Розпізнавання геометричних фігур.

28.12

46

(Ущільн.)

 

Маса. Кілограм. Порівняння маси об’єктів. Обчислення значень виразів.

30.12

47

(Ущільн.)

 

Місткість. Літр. Порівняння іменованих чисел. Обчислення значень виразів.

31.12

48

Складання виразів і обчислення їх значень. Розв’язування задач. Порівняння виразу і числа. Розпізнавання геометричних фігур.

 

Обчислює вирази в межах 10, порівнює числа

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Планування
Інкл
Додано
2 лютого 2022
Переглядів
1838
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку