Календарно-тематичне планування з математики для 2 класу, 2 семестр (за підручником Наталії Листопад)
МАТЕМАТИКА
ПРОГРАМА. Типова освітня програма, розроблена під керівництвом
О. Савченко 1-2 клас, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 року №743
ПІДРУЧНИК. «Математика, 2 клас», Н. П. Листопад
4 години на тиждень
№ п/п |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
|
ІІ семестр |
||||
58 |
|
Додавання двоцифрових чисел виду 38 + 25. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач |
417-425 |
|
59 |
|
Додавання і віднімання двоцифрових чисел. Вимірювання розмірів предметів. Розв’язування задач |
426-432 |
|
60 |
|
Додавання двоцифрових чисел виду 43 +27. Обчислення виразів зручним способом. Визначення вартості покупок |
433-441 |
|
61 |
|
Прямий кут. Розпізнавання геометричних фігур. Розв’язування задач |
442-449 |
|
62 |
|
Доба. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач на час |
450-458 |
|
63 |
|
Віднімання двоцифрових чисел виду 83 - 46. Складання і розв’язування задач |
459-466 |
|
64 |
|
Побудова прямого кута. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач |
467-474 |
|
65 |
|
Прямокутник. Віднімання виду 70-46. Визначення ціни предметів. Розв’язування задач двома способами |
475-483 |
|
66 |
|
Центнер. Дії з іменованими числами. Порівняння іменованих чисел. Розпізнавання геометричних фігур. Розв’язування задач |
484-491 |
|
67 |
|
Квадрат. Порівняння виразу та числа. Розв’язування задач двома способами |
492-500 |
|
68 |
|
Календар зимових місяців. Визначення вартості замовлення. Розв’язування задач |
501-507 |
|
Множення та ділення |
||||
69 |
|
Дія множення. Знак множення. Розв’язування задач |
508-515 |
|
70 |
|
Назви компонентів і результату дії множення. Обчислення виразів. Розв’язування задач |
516-523 |
|
71 |
|
Перевірка множення додаванням. Розв’язування задач на множення. Порівняння виразу і числа. Розпізнавання геометричних фігур |
524-533 |
|
72 |
|
Складання таблиці множення числа 2. Розв’язування задач на множення. Обчислення периметра фігур |
534.542 |
|
73 |
|
Закріплення таблиці множення числа 2. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач |
543-550 |
|
74 |
|
Складання таблиці множення на 2. Переставна властивість множення. Розв’язування задач на множення |
551-559 |
|
75 |
|
Закріплення вивченого матеріалу. Спрощення виразів. Прямокутник. Розв’язування задач |
560-570 |
|
76 |
|
Діагностувальна робота |
|
|
77 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Робота над виправленням і попередженням помилок |
|
|
78 |
|
Складання таблиці множення числа 3. Обчислення довжини ламаної лінії. Розв’язування задач |
571-578 |
|
79 |
|
Закріплення таблиці множення числа 3. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач |
579-586 |
|
80 |
|
Складання таблиці множення на 2. Розв’язування задач. Обчислення периметра п’ятикутника |
587-596 |
|
81 |
|
Закріплення вивченого матеріалу. Побудова відрізка. Складання і розв’язування задач |
597-603 |
|
82 |
|
Закріплення вивчених випадків множення. Спрощення і обчислення виразів. Розв’язування і порівняння задач |
604-611 |
|
83 |
|
Дія ділення. Знак ділення. Перевірка результату ділення дією множення. Розв’язування задач |
612-619 |
|
84 |
|
Назви компонентів і результату дії ділення. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач |
620-627 |
|
85 |
|
Зв’язок дій множення і ділення. Складання таблиці ділення на 2. Розв’язування задач |
628-636 |
|
86 |
|
Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Розв’язування задач на ділення на рівні частини |
637- 644 |
|
87 |
|
Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення периметра трикутника |
645-651 |
|
88 |
|
Складання таблиці ділення на 3. Побудова відрізка. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач |
652-661 |
|
89 |
|
Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач |
662- 669 |
|
90 |
|
Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Розв’язування задач на ділення на вміщення. Визначення часу за годинником |
670-677 |
|
91 |
|
Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення довжин ламаних ліній. Розв’язування і порівняння задач |
678-684 |
|
92 |
|
Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач |
685-692 |
|
93 |
|
Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Порівняння виразу і числа. Перетворення іменованих чисел Розв’язування і порівняння задач |
693-700 |
|
94 |
|
Діагностувальна робота |
|
|
95 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Робота над випраленням і попередженням помилок |
|
|
96 |
|
Складання таблиці множення числа 4. Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Порівняння виразу і числа. Побудова відрізка. Розв’язування задач |
701- 710 |
|
97 |
|
Складання таблиці множення на 4. Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Розв’язування задач |
711-719 |
|
98 |
|
Складання за схемою добутків з множником 4 і частки з дільником 4. Порядок виконання дій у виразах на дві дії. Розв’язування задач |
720-729 |
|
99 |
|
Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Розв’язування задач на кратне порівняння чисел |
730- 737 |
|
100 |
|
Складання за схемою добутків з першим множником 5. Розв’язування задач. Визначення часу за годинником |
738-747 |
|
101 |
|
Обчислення добутків за таблицею множення. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач |
748-757 |
|
102 |
|
Визначення часу за годинником. Хвилина. Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення |
758-766 |
|
103 |
|
Складання за схемою добутків з множником 5 і частки з дільником 5. Складання і розв’язування задач. Визначення часу за годинником |
767-774 |
|
104 |
|
Буквені вирази. Складання добутків і обчислення їх значень за таблицею. Розв’язування задач |
775-782 |
|
105 |
|
Обчислення значень буквених виразів. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач |
783-790 |
|
106 |
|
Складання за схемою добутків з першим множником 6. Розв’язування задач. Творча робота над задачею |
791- 799 |
|
107 |
|
Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Визначення часу за годинником |
800-807 |
|
108 |
|
Складання за схемою добутків з множником 6 і частки з дільником 6. Обчислення значень буквених виразів. Складання і розв’язування задач |
808-816 |
|
109 |
|
Коло і круг. Складання часток за схемами і обчислення їх значень. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач |
817-825 |
|
110 |
|
Складання за схемою добутків з першим множником 7. Складання і розв’язування задач. Обчислення периметра прямокутника |
826-834 |
|
111 |
|
Діагностувальна робота |
|
|
112 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Робота над випраленням і попередженням помилок |
|
|
113 |
|
Способи обчислення периметра прямокутника. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач |
835-843 |
|
114 |
|
Складання за схемою добутків з множником 7 і частки з дільником 7. Периметр квадрата. Розв’язування задач |
844-852 |
|
115 |
|
Знаходження невідомого множника. Відновлення рівностей. Розв’язування і порівняння задач |
853-860 |
|
116 |
|
Складання за схемою добутків з першим множником 8. Дії з іменованими числами. Побудова прямокутників на папері в клітинку. Розв’язування задач |
861-870 |
|
117 |
|
Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення периметра прямокутника |
871-880 |
|
118 |
|
Складання за схемою добутків з множником 8 і частки з дільником 8. Відновлення рівностей. Розв’язування задач |
881-889 |
|
119 |
|
Знаходження невідомого дільника. Відновлення рівностей. Розв’язування задач |
890-897 |
|
120 |
|
Складання за схемою добутків з першим множником 9. Побудова квадрата. Розв’язування задач |
898-907 |
|
121 |
|
Робота з узагальненою таблицею множення. Відновлення рівностей. Розв’язування задач |
908-915 |
|
122 |
|
Складання за схемою добутків з множником 9 і частки з дільником 9. Розв’язування задач. Робота з діаграмою |
916-924 |
|
123 |
|
Знаходження невідомого діленого. Обчислення значень буквених виразів. Розв’язування задач |
925-933 |
|
124 |
|
Множення з числами 1 і 0. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач. Обчислення периметра прямокутника |
934-942 |
|
125 |
|
Ділення на 1 і ділення рівних чисел. Обчислення значень буквених виразів. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач |
943-951 |
|
126 |
|
Ділення числа 0. Неможливість ділення на 0. Обчислення значень виразів на дві дії. Обчислення периметра квадрата. Розв’язування задач |
952-960 |
|
127 |
|
Множення і ділення чисел на 10. Дії з іменованими числами. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач |
961-972 |
|
128 |
|
Діагностувальна робота |
|
|
129 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Робота над випраленням і попередженням помилок |
|
|
130 |
|
Закріплення вивчених випадків множення і ділення. Складання і розв’язування задач за даними таблиці. Побудова прямокутника |
973-980 |
|
131 |
|
Повторення вивчених випадків додавання і віднімання двоцифрових чисел |
981-986 |
|
132 |
|
Повторення вивчених випадків множення |
987-989 |
|
133 |
|
Повторення вивчених випадків ділення |
990-993 |
|
134 |
|
Одиниці вимірювання величин. Дії з іменованими числами. Визначення часу за годинником) |
994-998 |
|
135 |
|
Календар весняних місяців. Складання і розв’язування задач |
999-1001 |
|
136 |
|
Складання і розв’язування задач |
1002-1003 |
|
137 |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік |
|
|