Календарно-тематичне планування
Математика. 5 клас
(5 год на тиждень, усього 175 год)
№ |
Дата |
Тема уроку |
Обов’язкові очікувані результати |
Види діяльності + наскрізні вміння |
Ключові компетентності |
Домашнє завдання |
Примітка |
Тема 6. Подільність натуральних чисел (14 год) |
|||||||
83. |
|
Дільники і кратні натурального числа. |
Наводить приклади: простих і складених чисел; парних і непарних чисел; чисел, що діляться націло на 2, 3, 5, 9, 10; [6 MAO 2.1.1] [6 MAO 4.3.1]
Розуміє зміст терміну «ознака»; [6 MAO 4.1.2] Розрізняє: прості і складені числа; дільники і кратні натурального числа; [6 MAO 1.2.3]
Формулює означення понять: дільник, кратне, просте число, складене число, спільний дільник; ознаки подільності на 2, 3, 5, 9, 10; взаємно прості числа [6 MAO 4.3.2]
Розв’язує вправи, що передбачають: використання ознак подільності чисел на 2, 3, 5, 9, 10; розкладання натуральних чисел на прості множники в межах тисячі; знаходження спільних дільників двох чисел; найбільшого спільного дільника (НСД) двох (кількох) чисел в межах ста; знаходження найменшого спільного кратного (НСК) двох чисел (кількох) в межах ста. [6 MAO 4.1.2] [6 MAO 4.2.2]
Прогнозує очікуваний результат[6 MAO 1.3.1] |
Короткі усні/письмові відповіді на запитання+вміння висловлювати власну думку усно й письмово
Робота з підручником+читання з розумінням
Пошук інформації в друкованих джерелах та Інтернеті+ініціативність |
Вільне володіння державною мовою: чітко і зрозуміло формулювати думки, аргументувати, ставити запитання і розпізнавати проблеми, поповнювати свій словниковий запас. Математична компетентність: оперувати текстовою та числовою інформацією, доводити правильність тверджень, використовувати математичні методи в життєвих ситуаціях. Інформаційно-комунікаційна компетентність: структурувати дані, діяти за алгоритмом, використовувати різні знакові системи, доводити істинність тверджень. |
В. п. 26. № 933; 942, вивчити правило. |
|
84. |
|
Ознаки подільності на 2, 5, 10. |
Усний рахунок+здатність логічно обгрунтовувати позицію. Дидактичні ігри+вміння конструктивно керувати емоціями Дослідницька, проєктна та пошукова діяльність • Дослідницькі задачі на встановлення подільності числа на задане число або добуток заданих чисел+творчість. |
Математична компетентність: оперувати текстовою та числовою інформацією, доводити правильність тверджень, використовувати математичні методи в життєвих ситуаціях. Навчання впродовж життя: організовувати та планувати свою навчальну діяльність, оцінювати результати своєї навчальної діяльності. Культурна: здійснювати необхідні розрахунки для встановлення пропорцій. |
В. п.27. № 954; 959. |
|
|
85. |
|
Ознаки подільності на 3 і 9. |
В. п. 28. № 974; 981. |
|
|||
86. |
|
Розв’язування вправ на ознаки подільності. Самостійна робота. |
Робота з підручником + читання з розумінням Групове обговорення проблемних ситуацій + співпраця з іншими Виконання інтерактивних вправ + критичне та системне мислення. |
П. п. 27, 28. № 963, 978. |
|
||
87. |
|
Прості і складені числа. |
Короткі усні/письмові відповіді на запитання+вміння висловлювати власну думку усно й письмово Робота з підручником+читання з розумінням Дидактичні ігри+вміння конструктивно керувати емоціями Завдання взаємного оцінювання знань + приймати рішення Дослідницька, проєктна та пошукова діяльність Визначення виду числа + творчість |
Вільне володіння державною мовою: чітко і зрозуміло формулювати думки, аргументувати, ставити запитання і розпізнавати проблеми, поповнювати свій словниковий запас. Підприємливість та фінансова грамотність: генерувати нові ідеї, аналізувати, ухвалювати оптимальні рішення, розвя’зувати життєві проблеми. |
В. п. 29. № 995; 997. |
|
|
88-89. |
|
Розкладання натуральних чисел на прості множники |
Математична компетентність: оперувати текстовою та числовою інформацією, доводити правильність тверджень, використовувати математичні методи в життєвих ситуаціях. Інформаційно-комунікаційна компетентність: структурувати дані, діяти за алгоритмом, використовувати різні знакові системи, доводити істинність тверджень. Громадянські та соціальні компетентності: висловлювати власну думку, слухати і чути інших осіб, співпрацювати в команді. Компетентності в галузі природничих наук, техніки і технологій: обгрунтовувати рішення, критичне оцінювання досягнень науково-технічного прогресу. |
В. п. 30. № 1009; 1011. Вивчити правило. П. п. 30. № 1014; 1016. |
|
||
90-91. |
|
Найбільший спільний дільник. Взаємно прості числа. |
Усний рахунок+здатність логічно обгрунтовувати позицію. Дидактичні ігри+вміння конструктивно керувати емоціями Завдання патріотичного характеру + творчість Робота з підручником+читання з розумінням |
В. п. 31. № 1027; 1033. П. п. 31. № 1035; 1037. |
|
||
92-93. |
|
Кратні натурального числа. Найменше спільне кратне. |
В. п. 32. № 1048; 1051. Вивчити правило. П. п. 32. № 1054; 1056. |
|
|||
94. |
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота. |
Виконання вправ та розв’язування задач, передбачених очікуваними результатами навчання, самостійних та тематичних контрольних робіт, інших видів робіт для діагностики, контролю знань та оцінювання результатів навчання + ініціативність Виконання інтерактивних вправ+критичне та системне мислення. |
Навчання впродовж життя: організовувати та планувати свою навчальну діяльність, оцінювати результати своєї навчальної діяльності. Інноваційність: генерувати нові ідеї щодо розв’язання проблемної ситуації, аналізувати та планувати їх втілення. Підприємливість та фінансова грамотність: генерувати нові ідеї, аналізувати, ухвалювати оптимальні рішення, розвя’зувати життєві проблеми. |
П. п. 29-32. № 1019; 1059. |
|
|
95. |
|
Діагностувальна робота №6. |
Пов. вивч. матер. |
|
|||
96. |
|
Аналіз діагностичної роботи. Розв’язування вправ. |
Виконати ДСР №6 за QR-кодом. |
|
|||
Тема 7. Звичайні дроби (20 год) |
|||||||
97. |
|
Звичайні дроби. |
Наводить приклади: звичайних дробів; [6 MAO 2.1.1] [6 MAO 4.3.1] Розрізняє: звичайні дроби, правильні і неправильні дроби; [6 MAO 1.2.1] Пояснює, що таке чисельник і знаменник дробу; мішане число; [6 MAO 4.3.1]
|
Короткі усні відповіді на запитання + вміння висловлювати власну думку усно Робота з підручником + читання з розумінням Усний рахунок + здатність логічно обгрунтовувати позицію. Завдання практичного змісту + творчість. Пошукова діяльність “Використання звичайних дробів в повсякденному житті” + ініціативність |
Інноваційність: генерувати нові ідеї щодо розв’язання проблемної ситуації, аналізувати та планувати їх втілення. Вільне володіння державною мовою: чітко і зрозуміло формулювати думки, аргументувати, ставити запитання і розпізнавати проблеми, поповнювати свій словниковий запас. Екологічна: розпізнавати проблеми, що виникають у довкіллі, які можна розв’язати математичними методами. |
В.п. 33. № 1066; 1077. |
|
98. |
|
Знаходження дробу від числа. |
В.п. 33. № 1083; 1092. |
|
|||
99. |
|
Знаходження числа за його дробом. |
В.п. 33. № 1096; 1099. |
|
|||
100. |
|
Звичайні дроби і ділення натуральних чисел. |
В.п. 34. № 1115; 1118. |
|
|||
101. |
|
Порівняння дробів. |
Читає і записує: звичайні дроби; мішані числа; [6 MAO 4.3.2] Формулює означення: правильного і неправильного дробу; [6 MAO 4.3.1] Розв’язує вправи, що передбачають: порівняння, додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками; перетворення мішаного числа у неправильний дріб; перетворення неправильного дробу в мішане число або натуральне число; [6 MAO 4.1.2] [6 MAO 4.2.2] Застосовує прийоми раціональних обчислень; [6 MAO 1.2.2] [6 MAO 3.2.1] Розв’язує сюжетні задачі з реальними даними щодо: безпеки руху; практичних аспектів фінансових питань; [6 MAO 1.1.1] [6 MAO 1.1.2] [6 MAO 2.2.1] [6 MAO 2.2.2] [6 MAO 2.3.1] |
Короткі усні відповіді на запитання + вміння висловлювати власну думку усно Робота з підручником + читання з розумінням Виконання вправ та розв’язування задач, передбачених очікуваними результатами навчання, самостійних та тематичних контрольних робіт, інших видів робіт для діагностики, контролю знань та оцінювання результатів навчання + ініціативність Виконання інтерактивних вправ+критичне та системне мислення.
|
Навчання впродовж життя: організовувати та планувати свою навчальну діяльність, оцінювати результати своєї навчальної діяльності. Інноваційність: генерувати нові ідеї щодо розв’язання проблемної ситуації, аналізувати та планувати їх втілення. Підприємливість та фінансова грамотність: генерувати нові ідеї, аналізувати, ухвалювати оптимальні рішення, розвя’зувати життєві проблеми. |
В.п. 35. № 1131; 1136. |
|
102. |
|
Правильні і непаравильні дроби. |
В.п. 36. № 1154; 1160. |
|
|||
103-104. |
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота. |
П.п. 36. №1138; 1142. |
|
|||
105. |
|
Мішані числа. |
В.п. 37. № 1191; 1195. |
|
|||
106-107. |
|
Додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками. |
В.п. 38. № 1123; 1229. |
|
|||
108-110. |
|
Додавання і віднімання мішаних чисел. |
В.п. 39. № 1249; 1266. |
|
|||
111-112. |
|
Розв’язування текстових задач на звичайні дроби. |
Математична компетентність: оперувати текстовою та числовою інформацією, доводити правильність тверджень, використовувати математичні методи в життєвих ситуаціях. Інформаційно-комунікаційна компетентність: структурувати дані, діяти за алгоритмом, використовувати різні знакові системи, доводити істинність тверджень.
|
П.п. 39. № 1255; 1264. |
|
||
113-114. |
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота. |
Виконання вправ та розв’язування задач, передбачених очікуваними результатами навчання, самостійних та тематичних контрольних робіт, інших видів робіт для діагностики, контролю знань та оцінювання результатів Навчання + критичне мислення |
П.п. 33-39. № 1209; 1242. |
|
||
115. |
|
Діагностувальна робота № 7. |
П.в.м. |
|
|||
116. |
|
Аналіз діагностичної роботи. Розв’язування вправ. |
В. Дср 7 за QR-кодом. |
|
|||
Тема 8. Десяткові дроби. Додавання і віднімання десяткових дробів (16 год) |
|||||||
117-118. |
|
Десятковий дріб. |
наводить приклади: десяткових дробів; [6 MAO 2.1.1] [6 MAO 4.3.1] розрізняє десяткові дроби; [6 MAO 1.2.1] називає розрядні одиниці цілої та дробової частини десяткового дробу; [6 MAO 1.2.2] [6 MAO 2.1.1] [6 MAO 4.3.1] читає і записує: десяткові дроби [6 MAO 4.3.2]
знає, розуміє та застосовує правила: округлення десяткових дробів [6 MAO 1.2.2] [6 MAO 3.2.1] [6 MAO 4.1.2] розв’язує вправи, що передбачають: порівняння, додавання і віднімання десяткових дробів порівняння, округлення, додавання, множення ділення десяткових дробів на натуральне число та на десятковий дріб; [6 MAO 4.1.2] [6 MAO 4.2.2] застосовує прийоми раціональних обчислень; [6 MAO 1.2.2] [6 MAO 3.2.1] розв’язує сюжетні задачі можливості [6 MAO 1.1.1] [6 MAO 1.1.2] [6 MAO 2.2.1] [6 MAO 2.2.2] |
Короткі усні відповіді на запитання + вміння висловлювати власну думку усно Робота з підручником + читання з розумінням Усний рахунок + здатність логічно обгрунтовувати позицію. Завдання практичного змісту + творчість. Пошукова діяльність “Використання десяткових дробів в повсякденному житті” + ініціативність |
Вільне володіння державною мовою: чітко і зрозуміло формулювати думки, аргументувати, ставити запитання і розпізнавати проблеми, поповнювати свій словниковий запас. Математична компетентність: оперувати текстовою та числовою інформацією, доводити правильність тверджень, використовувати математичні методи в життєвих ситуаціях. Інформаційно-комунікаційна компетентність: структурувати дані, діяти за алгоритмом, використовувати різні знакові системи, доводити істинність тверджень. Навчання впродовж життя: організовувати та планувати свою навчальну діяльність, оцінювати результати своєї навчальної діяльності. Громадянські та соціальні компетентності: висловлювати власну думку, слухати і чути інших осіб, співпрацювати в команді. Підприємливість та фінансова грамотність: генерувати нові ідеї, аналізувати, ухвалювати оптимальні рішення, розвя’зувати життєві проблеми. |
В.п. 40. № 1283; 1293. |
|
119-120. |
|
Порівняння десяткових дробів. |
В.п. 41. № 1329; 1341. |
|
|||
121. |
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота. |
П.п. 40-41. № 1314;1348. |
|
|||
122-123. |
|
Округлення натуральних чисел та десяткових дробів. |
В.п. 42. № 1365; 1370. |
|
|||
124-126. |
|
Додавання та віднімання десяткових дробів. |
В.п. 43. № 1409; 1424. |
|
|||
127-128. |
|
Розв’язування текстових задач на десяткові дроби. |
Виконання вправ та розв’язування задач, передбачених очікуваними результатами навчання, самостійних та тематичних контрольних робіт, інших видів робіт для діагностики, контролю знань та оцінювання результатів навчання. Виконання інтерактивних вправ + критичне мислення |
В.п. 43. № 1412; 1422. |
|
||
129-130. |
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота. |
П.п.40-43. № 1354; 1443. |
|
|||
131. |
|
Діагностувальна робота №8. |
П.в.м. |
|
|||
132. |
|
Аналіз діагностичної роботи. Розв’язування вправ. |
В. дср 8 за QR-кодом. |
|
|||
Тема 9. Множення і ділення десяткових дробів (21 год) |
|||||||
133-134. |
|
Множення десяткових дробів. |
наводить приклади десяткових дробів; [6 MAO 2.1.1] [6 MAO 4.3.1] формулює означення середнього арифметичного; [6 MAO 4.3.1] знає, розуміє та застосовує правила: знаходження середнього арифметичного; [6 MAO 1.2.2] [6 MAO 3.2.1] [6 MAO 4.1.2] розв’язує вправи, що передбачають: множення і ділення десяткових дробів на натуральне число та на десятковий дріб; перетворення мішаного числа у неправильний дріб; перетворення неправильного дробу в мішане число або натуральне число; знаходження середнього арифметичного кількох чисел; [6 MAO 4.1.2] [6 MAO 4.2.2] розв’язує вправи, що передбачають: знаходження середнього значення величини; [6 MAO 1.3.1] [6 MAO 2.3.2] розв’язує сюжетні задачі з розрахунку сімейного бюджету, можливості здійснення масштабних покупок; безпеки і охорони здоров’я; практичних аспектів фінансових питань; [6 MAO 1.1.1] [6 MAO 1.1.2] [6 MAO 2.2.1] [6 MAO 2.2.2] [6 MAO 2.3.1] |
Короткі усні/письмові відповіді на запитання+вміння висловлювати власну думку усно й письмово. Усний рахунок+вміння конструктивно керувати емоціями Дидактичні ігри. Робота з підручником+читання з розумінням. Групове обговорення проблемних ситуацій+зданість працювати з іншими людьми. Виконання інтерактивних вправ. Завдання взаємного оцінювання знань. Завдання патріотичного характеру. Завдання практичного змісту+творчість. Пошук інформації в друкованих джерелах та інтернеті. Виконання вправ та розв’язування задач, передбачених очікуваними результатами навчання, самостійних і тематичних контрольних робіт, інших видів робіт для діагностики, контролю знань та оцінювання результатів навчання+ініціативність. |
Математична компетентність: оперувати текстовою та числовою інформацією, доводити правильність тверджень, використовувати математичні методи в життєвих ситуаціях. Навчання впродовж життя: організовувати та планувати свою навчальну діяльність, оцінювати результати своєї навчальної діяльності. Культурна: здійснювати необхідні розрахунки для встановлення пропорцій. Екологічна: розпізнавати проблеми, що виникають у довкіллі, які можна розв’язати математичними методами. Підприємливість та фінансова грамотність: генерувати нові ідеї, аналізувати, ухвалювати оптимальні рішення, розвя’зувати життєві проблеми. Інформаційно-комунікаційна компетентність: структурувати дані, діяти за алгоритмом, використовувати різні знакові системи, доводити істинність тверджень. |
В.п. 44. № 1462; 1476. |
|
135-137. |
|
Властивості множення. |
В.п. 45. № 1504; 1508. |
|
|||
138-140. |
|
Ділення десяткового дробу на натуральне число. |
В.п. 46. № 1537; 1550. |
|
|||
141-143. |
|
Ділення десяткового дробу на десятковий дріб. |
В.п. 47. № 1600; 1615. |
|
|||
144-145. |
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота. |
П.п. 47. № 1624; 1653. |
|
|||
146-147. |
|
Розв’язування текстових задач. |
В.п. 46, 47. № 1573; 1633. |
|
|||
148-149. |
|
Середнє арифметичне. |
В.п. 48. № 1668; 1675. |
|
|||
150-151. |
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота. |
Виконання вправ та розв’язування задач, передбачених очікуваними результатами навчання, самостійних та тематичних контрольних робіт, інших видів робіт для діагностики, контролю знань та оцінювання результатів навчання + критичне та системне мислення |
П.п. 44-48. № 1586; 1657. |
|
||
152. |
|
Діагностувальна робота №9. |
П.в.м. |
|
|||
153. |
|
Аналіз діагностичної роботи. Розв’язування вправ. |
В. дср 9 за QR-кодом. |
|
|||
Тема 10. Повторення і систематизація навчального матеріалу (23 год) |
|||||||
154. |
|
Арифметичні дії. Квадрат і куб числа. |
Наводить приклади натуральних чисел. [МАО 2.1.] Розрізняє цифри і числа. [МАО 1.2.] Читає і записує числа в межах мільярда, числові нерівності. Додає числа використовуючи властивості додавання. [МАО 2.2.] Використовує властивості арифметичних дій з натуральними числами [ МАО 2.2.] [МАО 2.3.] [МАО 3.2.] Пояснює, що таке степінь натурального числа, квадрат і куб натурального числа [ МАО 2.1.],[ МАО 4.1.], [МАО 4.3.] вимірює та обчислює: довжину відрізка; градусну міру кута; периметр трикутника і прямокутника; [6 MAO 4.1.1] ,[6 MAO 4.2.3] Формулює означення понять: дільник, кратне, просте число, складене число, спільний дільник; ознаки подільності на 2, 3, 5, 9, 10; взаємно прості числа [6 MAO 4.3.2] розв’язує вправи, що передбачають: порівняння, додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками; порівняння, округлення, додавання, множення ділення десяткових дробів на натуральне число та на десятковий дріб; перетворення мішаного числа у неправильний дріб; перетворення неправильного дробу в мішане число або натуральне число; знаходження середнього арифметичного кількох чисел; [6 MAO 4.1.2] [6 MAO 4.2.2] |
Короткі усні/письмові відповіді на запитання+вміння висловлювати власну думку усно й письмово. Усний рахунок+вміння конструктивно керувати емоціями Дидактичні ігри. Робота з підручником+читання з розумінням. Групове обговорення проблемних ситуацій+зданість працювати з іншими людьми. Виконання інтерактивних вправ. Завдання взаємного оцінювання знань. Завдання патріотичного характеру. Завдання практичного змісту+творчість. Пошук інформації в друкованих джерелах та інтернеті. + ініціативність Виконання вправ та розв’язування задач, передбачених очікуваними результатами навчання, самостійних та тематичних контрольних робіт, інших видів робіт для діагностики, контролю знань та оцінювання результатів навчання + критичне та системне мислення |
Вільне володіння державною мовою: чітко і зрозуміло формулювати думки, аргументувати, ставити запитання і розпізнавати проблеми, поповнювати свій словниковий запас. Математична компетентність: оперувати текстовою та числовою інформацією, доводити правильність тверджень, використовувати математичні методи в життєвих ситуаціях. Інформаційно-комунікаційна компетентність: структурувати дані, діяти за алгоритмом, використовувати різні знакові системи, доводити істинність тверджень. |
|
|
155-156. |
|
Подільність натуральних чисел. |
|
|
|||
157-158. |
|
Вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами. |
|
|
|||
159. |
|
Округлення натуральних чисел і десяткових дробів. |
|
|
|||
160. |
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота. |
|
|
|||
161-162. |
|
Розв’язування вправ на всі дії зі звичайними дробами. |
Навчання впродовж життя: організовувати та планувати свою навчальну діяльність, оцінювати результати своєї навчальної діяльності. Громадянські та соціальні компетентності: висловлювати власну думку, слухати і чути інших осіб, співпрацювати в команді. Підприємливість та фінансова грамотність: генерувати нові ідеї, аналізувати, ухвалювати оптимальні рішення, розвя’зувати життєві проблеми. Інноваційність: генерувати нові ідеї щодо розв’язання проблемної ситуації, аналізувати та планувати їх втілення. Культурна: здійснювати необхідні розрахунки для встановлення пропорцій. Екологічна: розпізнавати проблеми, що виникають у довкіллі, які можна розв’язати математичними методами.
|
|
|
||
163-165. |
|
Числові та буквені вирази. Формули. Рівняння. |
|
|
|||
166. |
|
Розв’язування текстових задач. |
|
|
|||
167-168. |
|
Розв’язування задач геометричного змісту. |
|
|
|||
169. |
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота. |
|
|
|||
170. |
|
Розв’язування задач комбінаторного характеру. Логічні задачі. |
|
|
|||
171. |
|
Розв’язування вправ. |
|
|
|||
172. |
|
Діагностувальна робота №10. |
|
|
|||
173. |
|
Аналіз діагностичної роботи. Розв’язування вправ. |
|
|
|||
174-176. |
|
Підсумкове повторення та оцінювання за рік. |
|
|