Складене відповідно до навчальної програми, розробленої на основі модельної навчальної програми «Математика. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автор Істер О. С.), рекомендованої Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795).
За підручником Істер О. С. Математика : підруч. для 5 кл. закладів загальної середньої освіти. Київ : «Генеза», 2022. 304 с.
Прописане домашнє завдання (параграфи, інтерактивні вправи та самостійні роботи).Стане в пригоді педагогам, які ведуть електронні журнали (домашні завдання та теми можна копіювати та вставляти,а також змінювати).
____________________________________________________
(найменування загальноосвітнього навчального закладу)
«ПОГОДЖЕНО» «ЗАТВЕРДЖЕНО»
Заступник директора з НВР ДИРЕКТОР
__________________________________ _________________________________________
(ПІБ) (ПІБ)
__________________________________ _____________________________________
(підпис) (підпис)
«______» __________________20____ р. «______» __________________20____ р.
«______» __________________20____ р. «______» __________________20____ р.
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
З МАТЕМАТИКИ У 5 КЛАСІ
(5 годин на тиждень, 175 годин на навчальний рік)
на 2023 -2024 н.р.
Складене відповідно до навчальної програми, розробленої на основі модельної навчальної програми «Математика. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автор Істер О. С.), рекомендованої Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795).
За підручником Істер О. С. Математика : підруч. для 5 кл. закладів загальної середньої освіти. Київ : «Генеза», 2022. 304 с.
У графі «Примітка» можуть міститися помітки, зроблені вчителем у процесі роботи з тематичним плануванням (використання додаткової літератури, зміст індивідуальних завдань для учнів, які відстають у навчанні, нетрадиційні форми роботи на уроках, індивідуальна діяльність, яка планується, необхідне обладнання, тип провідної діяльності учнів на уроці, види уроків).
Для дистанційного навчання: https://www.youtube.com/watch?v=0Of-k9iJd70&list=PLeb-UxVXmUb6jJkCqDDWLbx4Yc-JPnp4y
№п/п |
Тема |
К-сть год |
К-сть робіт |
Тема 1. |
УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ ЗА КУРС ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ |
(12 годин) |
1 |
Тема 2. |
НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА. ДОДАВАННЯ ТА ВІДНІМАННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ |
(68 годин) (15 ГОД) |
1 |
ТЕМА 3. |
МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ |
(13 ГОД) |
1 |
ТЕМА 4. |
ЧИСЛОВІ ТА БУКВЕНІ ВИРАЗИ. ТЕКСТОВІ ЗАДАЧІ |
(15 ГОД) |
1 |
ТЕМА 5. Резерв часу на І семестр (4 год). |
ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ НА ПЛОЩИНІ |
(21 ГОД) |
2 |
ТЕМА 6. |
ПОДІЛЬНІСТЬ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ |
(13 ГОД |
1 |
ТЕМА 7. |
ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ |
(19 ГОД) |
1 |
ТЕМА 8. |
ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ. ПОРІВНЯННЯ, ОКРУГЛЕННЯ, ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ДЕСЯТКОВИХ ДРОБІВ |
(13 ГОД) |
1 |
ТЕМА 9. |
МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ ДЕСЯТКОВИХ ДРОБІВ |
(20 ГОД) |
1 |
ТЕМА 10. |
СЕРЕДНЄ АРИФМЕТИЧНЕ. ВПРАВИ НА ВСІ ДІЇ З НАТУРАЛЬНИМИ ЧИСЛАМИ І ДЕСЯТКОВИМИ ДРОБАМИ |
(12 ГОД) |
1 |
ТЕМА 11 Резерв часу на ІІ семестр. Додаткові теми (5 год).
|
ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ |
(13 ГОД) |
1 |
|
|
|
|
№ уроку |
Тема уроку |
Дата проведення уроку |
Примітка |
|
І СЕМЕСТР ТЕМА 1. УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ ЗА КУРС ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ (12 ГОД) |
||||
відтворює послідовність чисел у межах мільйона; читає і записує числа та дроби; порівнює числа та дроби з однаковими знаменниками; володіє навичками письмового додавання, віднімання, множення та ділення чисел у межах мільйона; розумієспосібодержаннядробу,сутьчисельникаізнаменника дробу; застосовує правила знаходженнядробу від числа та числа зазначенням його дробу; правила порядку виконання дій пі час обчислень значень виразів без дужок та з дужками знає одиниці вимірювання довжини, маси, місткості, часу та співвідношення між ними; вимірює і порівнює величини довжину,масу,місткість,час; перетворює величини, подані в двох одиницях найменувань, в одну,і навпаки; виконує арифметичні дії з іменованими числами; записує математичні вирази і твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; розв’язує рівняння з одним невідомим на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії; перевіряє, що одержане значення невідомого є розв’язком рівняння;розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними ознаками; називає істотні ознаки прямокутника (квадрата); будує прямокутник (квадрат); коло, круг за заданим значенням радіуса, діаметра; знаходить периметр многокутника та площу прямокутника (квадрата) в навчальних і практичних ситуаціях.
|
||||
1. |
Вступ. Інструктаж з БЖД. Повторення вивченого в початковій школі. |
|
№3,5,16, |
|
2. |
Натуральні числа. Порівняння натуральних чисел |
|
№7,14, |
|
3. |
Арифметичні дії з натуральними числами |
|
№9,25,26,32 |
|
4. |
Поняття дробу. Порівняння дробів |
|
№19,21 |
|
5. |
Знаходження дробу від числа. Знаходження числа за значенням його дробу. Самостійна робота |
|
№23,35, |
|
6. |
Величини: довжина, маса, місткість, час. Дії з величинами |
|
№56 ,45,66 |
|
7. |
Величини: довжина, маса, місткість, час. Дії з величинами |
|
№58,,62,60 |
|
8. |
Числові та буквені вирази |
|
№78,81 |
|
9. |
Числові та буквені вирази |
|
№ 88,90 |
|
10. |
Рівняння. Самостійна робота |
|
№84,92 Завдання домашньої самостійної роботи № 1 знаходь за посиланням https://cutt.ly/YIbbEsR |
|
11. |
Геометричні фігури на площині |
|
№97,100,103,105 |
|
12 |
Тематична діагностична (контрольна) робота № 1 «Узагальнення та систематизація знань за курс початкової школи» |
|
Повторити вивчений матеріал https://learningapps.org/view22838707 https://learningapps.org/view22813280
https://vseosvita.ua/test/diahnostychna-kontrolna-robota-3377611.html
|
|
НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ І ВЕЛИЧИНИ (ТЕМИ 2‒5) – 64 ГОД ТЕМА 2. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА. ДОДАВАННЯ ТА ВІДНІМАННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ (15 ГОД) |
||||
наводить приклади: натуральних чисел; шкал; числових і буквених виразів, формул; рівнянь; знаходить на малюнках: відрізок даної довжини та кут даної градусної міри; геометричні фігури, вказані у змісті; розрізняє: цифри і числа; читає і записує: натуральні числа в межах мільярда; числові нерівності; використовує: властивості арифметичних дій з натуральними числами; записує і пояснює формули: периметра вказаних у змісті геометричних фігур; площі прямокутника, квадрата; пояснює, що таке: натуральне число;значення виразу; степінь натурального числа, квадрат і куб натурального числа; відрізок, пряма; промінь; координатний промінь; шкала; кут; трикутник; квадрат; прямокутник; рівні фігури; розв’язати рівняння; пояснює правила: додавання, віднімання, множення, ділення, порівняння; виконання ділення з остачею, округлення натуральних чисел; знає одиниці вимірювання довжини відрізка та співвідношення між ними; знає одиницю вимірювання величини кута; класифікує: кути за їхньою градусною мірою; трикутники за видами їхніх кутів та довжиною сторін; зображує: відрізок даної довжини та кут даної градусної міри; вказані у змісті геометричні фігури за допомогою лінійки, косинця, транспортира; координатний промінь, натуральні числа на координатному промені; знає одиниці вимірювання площі; розуміє та записує співвідношення між одиницями вимірювання площі; вимірює та обчислює: довжину відрізка; градусну міру кута; периметр трикутника і прямокутника; застосовує прийоми раціональних обчислень; розв’язуєвправи,що передбачають: запис числа у вигляді суми розрядних доданків; порівняння та округлення натуральних чисел;виконання чотирьох арифметичних дій з натуральними числами; піднесення натурального числа до квадрата та куба; ділення з остачею;обчислення значень числовихі буквених виразів, периметра і площі прямокутника і квадрата; розв’язуєвправи,що передбачають: аналіз лінійних тастовпчастих діаграм; розв’язує:рівняння на основі залежностей між компонентами та результатом арифметичних дій;розв’язує: текстові задачіна рух,роботу та пов’язані з купівлею- продажем арифметичним способом; знаходить на малюнках:стовпчасті діаграми; розв’язує сюжетні задачі з реальними даними щодо:використання природних ресурсів рідного краю; знаходження периметрів та площ земельних ділянок, підлоги класної кімнати, розрахунків, пов’язаних із календарем і годинником.
|
||||
13. |
Аналіз діагностичної (контрольної) роботи. Натуральні числа. Число нуль. |
|
Опрацювати §1, зап1-4.с 19.виконати №116,121 №118 |
|
14. |
Цифри. Десятковий запис натуральних чисел |
|
Опрацювати §1, виконати №123,125,127 |
|
15. |
Порівняння натуральних чисел |
|
Опрацювати §2, зап1-2..с 22.виконати №144,146,153 |
|
16. |
Порівняння натуральних чисел. Числові нерівності |
|
№148,150,155 |
|
17. |
Округлення натуральних чисел |
|
Опрацювати §3.зап1.с.27, виконати №184,187 |
|
18. |
Округлення натуральних чисел |
|
№189,195 |
|
19. |
Округлення натуральних чисел. Самостійна робота |
|
https://learningapps.org/view22838410
|
|
20. |
Додавання натуральних чисел. Властивості додавання |
|
Опрацювати §4, зап1-4.с 30.№203, |
|
21. |
Додавання натуральних чисел. Властивості додавання |
|
№207,216 |
|
22. |
Додавання натуральних чисел. Властивості додавання |
|
№221,224,229 |
|
23. |
Віднімання натуральних чисел. Властивості віднімання |
|
Опрацювати §5, за1-4.с.36.№245,253, |
|
24. |
Додавання і віднімання натуральних чисел. |
|
№256,262,266 |
|
25. |
Додавання і віднімання натуральних чисел. Самостійна робота |
|
№264 ,268 |
|
26. |
Урок узагальнення і систематизації знань |
|
№273,287 |
|
27. |
Тематична діагностична (контрольна) робота № 2 «Натуральні числа. Додавання та віднімання натуральних чисел» |
|
https://learningapps.org/view22819299 https://learningapps.org/view22889529
|
|
ТЕМА 3. МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ (13 ГОД) |
||||
28. |
Аналіз діагностичної (контрольної) роботи. Множення натуральних чисел |
|
Опрацювати §6 зап.1-5.с.43. №294,299,302 |
|
29. |
Множення натуральних чисел |
|
№305,313,316 |
|
30. |
Властивості множення |
|
Опрацювати §7 зап1-4.с.49. №329,331,335 |
|
31. |
Властивості множення |
|
№ 340,345,350 |
|
32. |
Множення натуральних чисел. Самостійна робота |
|
|
|
33. |
Степінь натурального числа. Квадрат і куб натурального числа |
|
Опрацювати §8, зап 1-5.с.53 №358,360,366. |
|
34. |
Степінь натурального числа. Квадрат і куб натурального числа |
|
№368,372,380 https://learningapps.org/view22838863
|
|
35. |
Ділення натуральних чисел |
|
Опрацювати §9. Зап 1-4.с.57. №394,397,399 |
|
36. |
Ділення натуральних чисел |
|
№403,405,410 |
|
37. |
Ділення з остачею. |
|
Опрацювати §10 зап1-2.с.61 №423,429. |
|
38. |
Ділення з остачею. Самостійна робота |
|
№434,431 |
|
39. |
Урок узагальнення і систематизації знань |
|
https://learningapps.org/view22828241
|
|
40. |
Тематична діагностична (контрольна) робота № 3 «Множення та ділення натуральних чисел» |
|
|
|
ТЕМА 4. ЧИСЛОВІ ТА БУКВЕНІ ВИРАЗИ. ТЕКСТОВІ ЗАДАЧІ (15 ГОД) |
||||
41. |
Аналіз діагностичної (контрольної) роботи. Числові вирази. Буквені вирази та формули |
|
Опрацювати §11 зап1-4.с.65 №443,447,450. |
|
42. |
Числові вирази. Буквені вирази та формули |
|
№452,456,463 ,470 |
|
43. |
Рівняння |
|
Опрацювати §12. зап1-6.с.71. №480,482,484. |
|
44. |
Рівняння |
|
№488,492,497 |
|
45. |
Рівняння. Самостійна робота |
|
№499,502,504 |
|
46. |
Текстові задачі на рух |
|
|
|
47. |
Текстові задачі на рух |
|
Опрацювати §13 №526,528,537 |
|
48. |
Текстові задачі на рух |
|
№530,533 ,539 |
|
49. |
Текстові задачі економічного змісту |
|
Опрацювати §14 зап1-7.с.86. №550,552,554 |
|
50. |
Текстові задачі економічного змісту |
|
№558,562,570 |
|
51. |
Вправи на всі дії з натуральними числами |
|
Опрацювати §15 №583,587,591 |
|
52. |
Вправи на всі дії з натуральними числами |
|
№594,598 |
|
53. |
Вправи на всі дії з натуральними числами. Самостійна робота |
|
№600,602,607 |
|
54. |
Урок узагальнення і систематизації знань |
|
№577,612,614, |
|
55. |
Тематична діагностична (контрольна) робота № 4 «Числові та буквені вирази. Текстові задачі» |
|
Повторити вивчений матеріал |
|
ТЕМА 5. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ НА ПЛОЩИНІ (21 ГОД) |
||||
56. |
Аналіз діагностичної (контрольної) роботи. Відрізок та його довжина. |
|
Опрацювати §16 зап1-8.с.96. №618,622,624 |
|
57. |
Відрізок та його довжина. Одиниці вимірювання довжини відрізка. Рівність відрізків. |
|
№626,630,632,637 |
|
58. |
Промінь, пряма |
|
Опрацювати §17 зап1-4.с.101 №647,655,667 |
|
59. |
Промінь, пряма |
|
№651,661,664 |
|
60. |
Координатний промінь. Шкала |
|
Опрацювати §18 зап1-3.с.106 №676,678,680. |
|
61. |
Координатний промінь. Шкала. Самостійна робота |
|
№683,692,697 |
|
62. |
Лінійні та стовпчасті діаграми |
|
Опрацювати §19 зап1-2.с.111. №711,713 |
|
63. |
Лінійні та стовпчасті діаграми. Розв’язування вправ |
|
№716 |
|
64. |
Тематична діагностична (контрольна) робота № 5 |
|
https://naurok.com.ua/kontrolna-robota-vidrizok-promin-shkala-265267.html
|
|
65. |
Кут. Види кутів |
|
Опрацювати §20 зап1-6.с.116. №723,726 |
|
66. |
Кут. Види кутів |
|
№730,733,740 |
|
67. |
Величина кута. Вимірювання кутів |
|
Опрацювати §21 зап1-5.с.123. №755,758,763 |
|
68. |
Величина кута. Побудова кутів |
|
№767,769,777 |
|
69. |
Трикутник та його периметр. Види трикутників за кутами та сторонами |
|
Опрацювати §22 зап1-4.с.130. №788,791, |
|
70. |
Трикутник та його периметр. Види трикутників за кутами та сторонами. Самостійна робота |
|
№794,798,800 |
|
71. |
Прямокутник. Квадрат. Периметр квадрата і прямокутника |
|
Опрацювати §23 зап1-3.с.135 №825,831 |
|
72. |
Прямокутник. Квадрат. Рівність фігур |
|
№833,835,839 |
|
73. |
Рівність фігур |
|
Опрацювати §24 зап 1-2.с.139 №849,859. |
|
74. |
Площа прямокутника і квадрата. Одиниці вимірювання площі |
|
Опрацювати §25.зап1-7.с.144 №868,870,880 |
|
75. |
Площа прямокутника і квадрата. Одиниці вимірювання площі. Самостійна робота |
|
№875,878,880 |
|
76. |
Узагальнення і систематизація навчального матеріалу |
|
№817,842,902 |
|
77. |
Тематична діагностична (контрольна) робота № 6 «Геометричні фігури на площині» |
|
Повторити вивчений матеріал |
|
78. |
Резерв часу на І семестр (4 год). Аналіз діагностичної (контрольної) роботи. Розв’язування задач і вправ Узагальнення та систематизація знань учнів: «Вправи на всі дії з натуральними числами» |
|
№287,515, 641
|
|
79 |
Узагальнення та систематизація знань учнів: «Рівняння. Текстові задачі» |
|
№353, 417,606, |
|
80. |
Підбиття підсумків першого семестру. Розв’язування задач і вправ
|
|
№612,782,914 |
|
ІІ СЕМЕСТР ТЕМА 6. ПОДІЛЬНІСТЬ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ (13 ГОД) |
||||
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів Учень/Учениця: наводитьприклади: простих і складених чисел ;парних і непарних чисел; чисел, що діляться націло на 2,3,5,9,10; розуміє зміст терміну «ознака»; розрізняє: прості і складені числа;дільники і кратні натурального числа; формулює означення понять:дільник,кратне, просте число, складене число, спільний дільник; ознаки подільностіна2,3,5,9,10;взаємно прості числа розв’язує вправи, що передбачають: використання ознакподільності чисел на 2, 3, 5, 9, 10 розкладання натуральних чисел на прості множники в межах тисячі; знаходження спільних дільників двох чисел; найбільшого спільного дільника (НСД) двох (кількох) чисел в межах ста; знаходження найменшого спільного кратного (НСК) двох чисел (кількох) в межах ста.
|
||||
81. |
Дільники та кратні натурального числа |
|
Опрацювати §26 зап 1-4.с.153 №921,926,931 |
|
82. |
Дільники та кратні натурального числа |
|
№928,933,940 |
|
83. |
Ознаки подільності на 2, 5, 10 |
|
Опрацювати §27 зап 1-4.с.156 №952,954,959 |
|
84. |
Ознаки подільності на 9 і 3 |
|
Опрацювати §28 зап 1-2.с.154 №970,972,976,978 |
|
85. |
Прості та складені числа |
|
Опрацювати §29 зап 1-4.с.162 №990,992,995 |
|
86. |
Прості та складені числа. Самостійна робота |
|
№997,1000,981 |
|
87. |
Розкладання чисел на прості множники |
|
Опрацювати §30 зап 1-3.с.165 №1009,1014, |
|
88. |
Найбільший спільний дільник. Взаємно прості числа |
|
Опрацювати §31 зап 1-4.с.164 №1023,1027,1031 |
|
89. |
Найбільший спільний дільник. Взаємно прості числа |
|
№1033,1035, |
|
90. |
Найменше спільне кратне |
|
Опрацювати §31 зап 1-4.с.173 № 1046,1051 |
|
91. |
Найменше спільне кратне.Самостійна робота |
|
№1054,1056 |
|
92. |
Урок узагальнення і систематизації знань |
|
№1052,1043 |
|
93. |
Тематична діагностична (контрольна) робота № 7 «Подільність натуральних чисел» |
|
Повторити вивчений матеріал |
|
ДРОБОВІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ (ТЕМИ 7‒10) – 64 ГОД ТЕМА 7. ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ (19 ГОД) |
||||
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів наводить приклади: звичайних і десяткових дробів; розрізняє:звичайні і десяткові дроби; правильні і неправильні дроби;пояснює, що таке чисельник і знаменник дробу ;мішане число; називає розрядні одиниці цілої та дробової частини десяткового дробу; читає і записує: звичайні та десяткові дроби ;мішані числа; формулює означення: правильного і неправильного дробу; середнього арифметичного; знає, розуміє та застосовує правила:округлення десяткових дробів,знаходженнясереднього арифметичного; розв’язує вправи, що передбачають:порівняння, додавання і відніманнязвичайних дробів з однаковими знаменниками; порівняння, округлення, додавання, множення ділення десяткових дробів на натуральне число та на десятковий дріб; перетворення мішаного числа у неправильний дріб; перетворення неправильного дробу в мішане число або натуральне число; знаходження середнього арифметичного кількох чисел; розв’язує вправи, що передбачають:знаходження середнього значення величини; застосовує прийоми раціональних обчислень; розв’язує сюжетні задачі з реальними даними щодо: безпеки руху;розрахунку сімейного бюджету, можливості здійснення масштабних покупок; безпеки і охорони здоров’я; практичних аспектів фінансових питань прогнозує очікуваний результат.
|
||||
94. |
Аналіз діагностичної (контрольної) роботи. Звичайні дроби |
|
Опрацювати §33. зап 1-4.с.177 №1066,1068,1074 |
|
95. |
Знаходження дробу від числа |
|
№ 1083,1087,1092 |
|
96. |
Знаходження числа за його дробом |
|
№ 1094,1099,1102 |
|
97. |
Дріб як частка двох натуральних чисел |
|
Опрацювати §34 зап 1-2.с.184 №1115,1118,1120 |
|
98. |
Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками |
|
Опрацювати §235 зап 1.с.187 №1131,1133,1140, |
|
99. |
Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками |
|
№ 1142, 1144 |
|
100. |
Правильні і неправильні дроби |
|
Опрацювати §36 зап 1-4.с.142 №1152,1154,1157 |
|
101. |
Правильні і неправильні дроби. Самостійна робота |
|
№ 1160,1163,1165 |
|
102. |
Мішані числа |
|
Опрацювати §37 зап 1-3.с.147 №1185.1191,1193 |
|
103. |
Мішані числа |
|
№ 1195,1201,1204 ,1229 |
|
104. |
Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками |
|
Опрацювати §38 зап 1-3.с.203 №1217,1219, 1227, |
|
105. |
Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками |
|
№ 1221,1223, 1237 |
|
106. |
Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками |
|
№ 1225, 1233,1242 |
|
107. |
Додавання і віднімання мішаних чисел |
|
Опрацювати §39 зап 1.с.209 №1249,1253, |
|
108. |
Додавання і віднімання мішаних чисел |
|
№ 1257,1264, |
|
109. |
Додавання і віднімання мішаних чисел |
|
№ 1259,1266 |
|
110. |
Додавання і віднімання мішаних чисел. Самостійна робота |
|
№1268,1273 |
|
111. |
Урок узагальнення і систематизації знань |
|
№ 1122,1173,1175 |
|
112. |
Тематична діагностична (контрольна) робота № 8 «Звичайні дроби» |
|
Повторити вивчений матеріал |
|
ТЕМА 8. ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ. ПОРІВНЯННЯ, ОКРУГЛЕННЯ, ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ДЕСЯТКОВИХ ДРОБІВ (13 ГОД) |
||||
113. |
Аналіз діагностичної (контрольної) роботи. Десятковий дріб. Запис десяткових дробів |
|
Опрацювати §40.зап 1-4.с.210. №1283,1285, |
|
114. |
Десятковий дріб. Запис десяткових дробів |
|
№1288,1295,1307 |
|
115. |
Порівняння десяткових дробів |
|
Опрацювати §41.зап 1-2.с.223. №1329,1333,1335 |
|
116. |
Порівняння десяткових дробів |
|
№1337,1339, |
|
117. |
Порівняння десяткових дробів. Самостійна робота |
|
№1341,1346,1348 |
|
118. |
Округлення десяткових дробів |
|
Опрацювати §42.зап 1.с.228. №1365,1367, 1370 |
|
119. |
Округлення десяткових дробів |
|
№1372,1375 |
|
120. |
Округлення десяткових дробів |
|
№1378,1363 |
|
121. |
Додавання і віднімання десяткових дробів |
|
Опрацювати §43.зап 1-4.с.233. №1392,1394, 1396 |
|
122. |
Додавання і віднімання десяткових дробів. Властивості додавання |
|
№1399,1403,1405 |
|
123. |
Додавання і віднімання десяткових дробів. Самостійна робота |
|
№1407,1409,1419 |
|
124. |
Урок узагальнення і систематизації знань |
|
№1422,1424,1431
|
|
125. |
Тематична діагностична (контрольна) робота № 9 «Десяткові дроби. Порівняння, округлення, додавання і віднімання десяткових дробів» |
|
Повторити вивчений матеріал |
|
ТЕМА 9. МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ ДЕСЯТКОВИХ ДРОБІВ (20 ГОД) |
||||
126. |
Аналіз діагностичної (контрольної) роботи. Множення десяткових дробів |
|
Опрацювати §44.зап 1-3.с.244. №1462,1465, |
|
127. |
Множення десяткових дробів |
|
№1467,1469 |
|
128. |
Множення десяткових дробів. Властивості множення |
|
№1471,1473 |
|
129. |
Множення десяткових дробів. Властивості множення |
|
№1476,1479 |
|
130. |
Множення десяткових дробів. Властивості множення |
|
№1485,1489 |
|
131. |
Окремі випадки множення десяткових дробів. Множення десяткових дробів на розрядну одиницю 10, 100, 1000, ... |
|
Опрацювати §45.зап 1-2.с.250. №1504,1506,1 ст. 1512 |
|
132. |
Окремі випадки множення десяткових дробів. Множення десяткових дробів на розрядну одиницю 0,1; 0,01; 0,001Самостійна робота |
|
Опрацювати §45.зап 3-4.с.250. №1504,1506, 2 ст ,1’510 |
|
133. |
Ділення десяткового дробу на натуральне число |
|
Опрацювати §46.зап 1-4.с.256. №1540,1542,1546, |
|
134. |
Ділення десяткового дробу на натуральне число |
|
№1544,1550, |
|
135. |
Ділення десяткових дробів на 10, 100, 1000, .. |
|
№1537, 1557 |
|
136. |
Ділення на десятковий дріб |
|
№1554, |
|
137. |
Ділення на десятковий дріб |
|
Опрацювати §47. зап 1-2.с.264.№1600,1605 |
|
138. |
Ділення на десятковий дріб |
|
№1602, 1612 |
|
139. |
Ділення на десятковий дріб |
|
№1615,1619 |
|
140. |
Ділення на десятковий дріб |
|
№1617,1624 |
|
141. |
Ділення на десятковий дріб |
|
№1628,1633 |
|
142. |
Ділення на десятковий дріб |
|
№1637,1639 |
|
143. |
Ділення десяткового дробу на натуральне число та ділення на десятковий дріб. Самостійна робота |
|
№1643,1648 |
|
144. |
Урок узагальнення і систематизації знань |
|
№1653,1657 |
|
145. |
Тематична діагностична (контрольна) робота № 10 «Множення та ділення десяткових дробів» |
|
https://vseosvita.ua/test/kontrolna-robota-z-temy-dilennia-desiatkovykh-drobiv-790942.html
|
|
ТЕМА 10. СЕРЕДНЄ АРИФМЕТИЧНЕ. ВПРАВИ НА ВСІ ДІЇ З НАТУРАЛЬНИМИ ЧИСЛАМИ І ДЕСЯТКОВИМИ ДРОБАМИ (12 ГОД) |
||||
146. |
Аналіз діагностичної (контрольної) роботи. Середнє арифметичне |
|
Опрацювати §48.зап 1-3.с.272. №1666,1670, |
|
147. |
Середнє арифметичне |
|
№1668,1673, 1686 |
|
148. |
Середнє значення величини |
|
№1675,1679 ,1688 |
|
149. |
Середнє значення величини |
|
№1681,1684 ,1690,1693 |
|
150. |
Вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами |
|
Опрацювати §49.с.278. №1721,1723,1730 |
|
151. |
Вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами |
|
№1725,1727 ,1733 |
|
152. |
Вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами |
|
№1736,1738,1742 |
|
153. |
Вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами |
|
№1744,1747 |
|
154. |
Вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами |
|
№1750,1753 |
|
155. |
Вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами. Самостійна робота |
|
№1755,1758 |
|
156. |
Урок узагальнення і систематизації знань |
|
№1760,1765 |
|
157. |
Тематична діагностична (контрольна) робота №11 «Середнє арифметичне. Вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами» |
|
Повторити вивчений матеріал |
|
ТЕМА 11. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ |
||||
158. |
Аналіз діагностичної (контрольної) роботи. Натуральні числа. Порівняння й округлення натуральних чисел. |
|
№1763 |
|
159. |
Арифметичні дії з натуральними числами та їх властивості |
|
№1758 |
|
160. |
Числові та буквені вирази. Формули. Рівняння. Текстові задачі |
|
№1766,1781,1785 |
|
161. |
Текстові задачі. Відрізок, пряма, промінь. Координатний промінь. |
|
№1765 ,1774 |
|
162. |
Кут, трикутник, прямокутник, квадрат. Площа та периметр квадрата і прямокутника |
|
№1786 ,18181661 |
|
163. |
Подільність натуральних чисел |
|
|
|
164. |
Подільність натуральних чисел |
|
|
|
165. |
Звичайні дроби |
|
№1805,1809 |
|
166. |
Звичайні дроби |
|
|
|
167. |
Десятковий дріб. Порівняння десяткових дробів. Округлення десяткових дробів |
|
№1792 ,1794 |
|
168. |
Арифметичні дії з десятковими дробами |
|
№1790,1800 |
|
169. |
Арифметичні дії з десятковими дробами |
|
№1809,1811 |
|
170. |
Тематична діагностична (контрольна) робота №12 «Повторення і систематизація навчального матеріалу» |
|
https://vseosvita.ua/test/pidsumkova-kontrolna-robota-za-5-klas-942582.html
|
|
171. |
Резерв часу на ІІ семестр. Додаткові теми (5 год). Аналіз діагностичної №1813(контрольної) роботи. Найпростіші комбінаторні задачі |
|
https://cutt.ly/fIbb0h2 |
|
172. |
Розв’язування текстових задач алгебраїчним методом. |
|
№1816 |
|
173. |
Розв’язування нерівностей з одним невідомим |
|
№1818 |
|
174. |
Розкладання натуральних чисел, більших за тисячу, на прості множники. Знаходження НСД і НСК двох (кількох) чисел в межах тисячі |
|
|
|
175. |
Логічні задачі. Підсумковий урок |
|
|
|