Календарно-тематичне планування з мистецтва ( музичне мистецтво) на ІІ семестр 6 клас

Про матеріал

Календарно-тематичне планування для 6 класу на ІІ семестр за підручником О.Гайдамаки, Н.Лємешової "Мистецтво" видавництво "Генеза"

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування 6 клас ІІ семестр

до підручника О.Гайдамака, Н.Лємешева «Мистецтво» виавництво «Генеза»

розробленого відповідно до модельної навчальної програми «Мистецтво. 5–6 класи» (інтегрований курс)  для закладів загальної середньої освітивтори: Масол Л. М., Просіна О. В.)

 

п/п

Дата

Зміст

 

Примітки

                     РОЗДІЛ ІІ. ОБРАЗИ ЛЮДИНИ В МИСТЕЦЬКИХ ЖАНРАХ

16

 

Кожна людина – неповторна. Людина – провідний образ у різних видах мистецтва. Кожна людина – неповторна. Цінність кожної людини. Музичні «портрети».

СММ: «Неповторність» (музика Олександра Злотника, вірші Андрія Демиденка). Людвіг ван Бетховен «До Елізи» (фрагмент). Клод Дебюссі. «Дівчина з волоссям кольору льону». Левко Колодуб. «Веселе негреня».

СОМ: П’єр Огюст Ренуар. «Дівчина в мереживному капелюшку», Гомес-Морено._«Син Пепе», Вільям Сідні Маунт. «Музикант», Рамон Пішо Солер.«Маленька художниця», Джон Джордж Браун

ХТД: Створення пантоміми різних образів/характерів людини (мульт- чи телеперсонажів). Пісня «Пеппі Довгапанчоха» (вокальна студія «Шарм»). Характеристика оптимістів чи песимістів.

Руханка. Українська народна пісня «По дорозі жук,жук» (гурт «Аквамарин»).

Спів «Намалюй» (музика і вірші Катерини Комар).

П: п’єса, програмна, непрограмна музика

 

17

 

Кожна людина – неповторна. Загальнолюдські цінності, втілені у творах мистецтва.Важливість їх виховання в кожній людині.

СММ: Людвіг ван Бетховен Симфонія № 5 Ч. І. Симфонія № 9 «Ода до радості» (фрагменти) Гімн Європейського Союзу.

СОМ: Марсель Марльє. Ілюстрація; Якоб Йорданс.«Родина Йорданс у саду», Стівен Шортридж. «Двоє»;скульптор А. Кущ «Монумент Незалежності України» у Києві; Фредерик Бартольді Статуя«Свобода, що осяює світ» у Нью-Йорку.

ХТД: виконання фрагментів головної теми симфонії № 5 або «Оди до радості».Руханка. Українська народна пісня «По дорозі жук, жук» (гурт «Аквамарин»).

Спів «Намалюй» (музика і вірші Катерини Комар).

П: симфонія (повторення)

 

18

 

Кожна людина – неповторна.Характерні риси, що виділяють творчість митця – музичний «портрет» митця. Важливість навчання, старанності і наполегливості для досягнення мети.

СММ: Фридерик Шопен  Прелюдія е-moll № 4;Нікколо Паганіні. Кампанелла (за бажанням).

СКМ: Нікколо Паганіні Каприс № 24 ля мінор (фрагмент з кінофільму та в рокаранжуванні).

СОМ: Георг Фрідріх Керстінг – Гейгер. «Нікколо Паганіні»; Невідомий автор. «Фридерик Шопен»; Альбін Веселка «Урок»; Віда Габор «Неправильна нота»; Джон Пол Салінас.

ХТД: відгадування музичних загадок –«портретів» композиторів: Олена Спіліоті. «Музичні портрети»: «Фридерик»,«Людвіг»; Роберт Шуман. Цикл «Карнавал»: «Шопен»,«Паганіні».

Ритмовправа. Нікколо Паганіні. «Кампанелла».

Спів. «Подаруй свою усмішку» (музика і вірші Наталії Май).

П: прелюдія (повторення).

 

19

 

Кожна людина – неповторна.

Важливість навчання, старанності і наполегливості для досягнення мети. Твори для дітей з метою навчання.

СММ: Йоганн Себастьян Бах. «Добре темперований клавір». Прелюдія до мажор. Роберт Шуман. Цикл «Дитячі сцени»: «Мрії», «Цікава історія».See You Again (Charlie Puth, Wiz Khalifa)

Cover by One Voice Children’s Choir.

СОМ: Карле Ван Лу. «Музика», Невідомий художник.«Йоган Себастьян Бах з родиною»; Невідомий художник. «Роберт Шуман і Клара Вік (Шуман)»; П’єр Огюст Ренуар. «Дівчата за фортепіано»; Джозеф Каччапуоті. «Дівчата за фортепіано».

ХТД: «Шукаю таланти в собі» (завдання на вибір).Спів. «Подаруй свою усмішку» (музика і вірші  Наталії Май).

П: октава

 

20

 

Герої міфів у мистецтві. Формувати уявлення про мистецтво Давнього Єгипту та музику, створену під враженнями від нього.

СММ: Дерек Фіхтер. «Фараон Рамзес ІІ»; «Принц Єгипту» (на вибір).

СКМ: М/ф «Принц Єгипту» (фрагмент). Ганс Циммер/ Стівен Шварц. Оркестрове попурі з музики до мультфільму «Принц Єгипту». М/ф «Мистецтво Стародавнього Єгипту» (серія«Уроки тітоньки Сови»).

СОМ: розписи, декоративний рельєф Стародавнього Єгипту

ХТД: текст про мистецтво Єгипту, повторення запису нот.

 Диригування  Йоганн Штраус «Єгипетський марш». Сіріл Скотт «Країна лотоса».

Спів «Фараон» (музика Анни Олєйнікової, вірші Наталії Іванової Ткаченко).

П: попурі

 

21

 

Герої міфів у мистецтві .Формувати уявлення про мистецтво і ставлення до мистецтва народів Далекого Сходу (Китай, Японія), музику, музичні інструменти, кіномистецтво (анімація).

СММ: Лю Веньцзінь. «Роздуми про Велику Китайську стіну» для ерху з оркестром(фрагмент). Музика на китайських народних інструментах.

СКМ: Дзьо Хісаїсі. Музика з аніме-фільмів режисера Хаяо Міядзакі «Принцеса Маноноке», «Мандрівний замок Хаула» (за вибором). М/ф «Еверест» (фрагмент).

СОМ: твори китайського живопису.

ХТД:Руханка. Ритмічна вправа.

Спів «Фараон» (музика Анни Олєйнікової, вірші Наталії Іванової Ткаченко). Дощові каплі (Китайська народна пісня).

П: концерт (повторення).

 

22

 

Герої міфів у мистецтві. Формувати уявлення про мистецтво і ставлення до мистецтва у Давній Греції. Міфічні герої у мистецтві.

СММ: Леся Дичко. Кантата «Ода Музиці» на вірші Б.Олійника. Жуль Массне. «Елегія». М. Лисенко. «Елегія» (на вибір).

СКМ: Крістоф Віллібальд Глюк. Мелодія з опери

«Орфей та Евридіка» (у виконанні танцівників фігурного катання).

СОМ: твори давньогрецького, давньоримського мистецтва; «Орфей», декоративне різьблення на стіні, Флоренція.

ХТД: дослідження і характеристика жанру «елегія».

Спів. «Музика» (музика Ю. Рожкова, вірші І.Боровика).

П: ода (повторення), елегія, музи.

 

23

 

Герої міфів у мистецтві. Формувати уявлення про розуміння Всесвіту нашими пращурами. Старовинні обряди і традиції. Календарно-обрядове мистецтво. Обробка, перероблення, збереження і популяризація народного мистецтва.

СММ: Станіслав Людкевич. Обробка української народної пісні «Гагілка». GoA. «Веснянка». Андріана. «Веснянка».

СКМ: Хореографічна композиція «Подоляночка». М/ф «Мавка. Лісова пісня» (фрагмент). «Кривий танець».

СОМ: Невідомий автор. «Богиня Лада»; Вікторія Ковальчук. Ілюстрація до книги «Колядки та щедрівки. Нова радість стала»; Фібі Уол «Танці», Олеся Вакуленко. Розмальовка із серії «Український міфосвіт».

ХТД: Робота у двох групах – дівчата / хлопці.

Виконання / інсценізація народної пісні-гри «А ми просо сіяли».

Спів. «Музика» (музика Ю. Рожкова, вірші І. Боровика).

П: обробки народних пісень.

 

24

 

 Історичні сюжети в мистецтві. Тисячолітня історія України у творах мистецтва. Музичні цикли. Триптих.

СОМ: Л. Д. Козаченко. Гобелен-триптих «Київська Русь», Собор Св. Софії. Фрески та загальний вигляд, зображення музичних інструментів Русі-України.

СММ: Геннадій Сасько. Цикл «Відгомін століть». Ч. 3.«Софія Київська». Валерій Кікта. Концертна симфонія «Фрески Софії Київської». Ч. 4. «Груповий портрет доньок Ярослава Мудрого»

Ч. 8. «Скоморохи».

СКМ: Анімація «Київська Русь: Ярослав Мудрий» 5 серія «Книга-мандрівка. Україна».

ХТД: Спів. «Україна – це світло!» (музика і вірші Лесі Горової)

 

25

 

Історичні сюжети в мистецтві. Історія України у творах мистецтва. Симфонічна поема.СММ: Микола Лисенко. Увертюра до опери «Тарас Бульба»; Валерій Квасневський. Симфонія-

поема «Милосердя над прірвою». Ч. 2. «Жертвам Голокосту». Ігор Закус. Симфонічна поема «Незламні» (фрагменти).

СОМ: меморіал пам’яті Голодомору в Україні «Гіркий спогад дитинства» (ск. Петро Дроздовський); Людмила Кривенко. «Козак Мамай» (клаптиковий живопис);

Артур Орльонов. «Гетьман Іван Богун».

ХТД: диригування і виконання ритмічного супроводу до української пісні «Засвіт встали козаченьки».

Спів. «Україна – це світло!» (музика і вірші Лесі

Горової)

П: симфонічна поема

 

26

 

Побутові сюжети в мистецтві Танцювальне мистецтво – складова побуту людини. Види танцювального мистецтва. Народний танець – джерело натхнення композиторів та хореографів.

СКМ: Танець у виконанні Національного заслуженого академічного ансамблю танцю України імені П. Вірського;

СОМ: Моніка Луняк. «Майбутня балерина», Р. Макнейл. «Вальс», А. Хомик «Народний танець»

СММ: Мирослав Скорик. Народний танець. Й. Брамс. «Угорський танець № 5». Ф. Шопен Полонез ля мажор (на вибір).

ХТД: Спів. «Веснянка» (муз.В. Філіпенка, вірші А.Новгородського)

 

27

 

Побутові сюжети в мистецтві. Види танцювального мистецтва: бальні та сучасні танці.

СКМ: Бал з к/ф «Марія Антуанетта». Георг Фрідріх Гендель. «Музика на воді». Ч. 2. «Менует». Йоганн Штраус. Вальс «На прекрасному голубому Дунаї».Віденський бал (на вибір). Танець у виконанні гурту «Kris Kross».

СММ: Танго. Самба. Чемпіонат світу з латиноамериканських танців (на вибір)

СОМ: картини Ш. Делора, Р. Сандерсон, О.Ляміна.

ХТД: Руханка. Just Dance Kids.

Спів. «Веснянка» (музика Віталія Філіпенка, слова Анатолія Новгородського).

П: менует, бал

 

28

 

Образи людини в кіножанрах Кіномистецтво. Роль музики в кіно. Жанри кінематографу.

СКМ: К/ф «Звуки музики». М/ф «Балерина». К/ф «Крок уперед». Семен Гулак-Артемовський. Кіноопера «Запорожець за Дунаєм» (фрагменти) СОМ: кадри з фільмів «Крок уперед», «Звуки музики», «Балерина»

ХТД: Робота в парах / групах: увідповіднення кіножанру і його характеристики. Спів. Звуки музики (Музика Річарда Роджерса)

П: жанри кінематографу

 

29

 

Образи людини в кіножанрах Музика/звук у кінематографі. Професії в кіно. Саундтрек.

СКМ: М/ф «Том і Джері» (фрагмент).

СММ: Роберт Лопес, Крістен Андерсон-Лопес. «Let It Go. Frozen» (у виконанні Alex Boye і дитячого хору «One Voice»).

ХТД: Робота в групах. Визначення характеристики

музики (саундтреків) з фільмів різних жанрів.

Робота в парах. Відтворення ритмічної послідовності.

Спів. «Звуки музики (музика Річарда Роджерса). П: саундтрек

 

30

 

Єднання в мистецькому колі Жанри об’єднуються.

СММ: Мігель Льобет. «Скерцо-вальс». Віктор Косенко. «Поема-Легенда» мі мінор (на вибір).

СКМ: М/ф «Кролик Петрик». К/ф «Танцюй серцем»(Let’s Dance) (фрагменти); Моріс Равель. Опера-балет «Дитя і чари» (фрагмент).

СОМ: світлина «Трембітарі», автор невідомий «Кімната музиканта»; кадри з фільмів «Кролик Петрик», «Танцюй серцем» та опери-балету «Дитя і чари».

ХТД: Робота в групах. Створення театральної пантоміми. Спів. «Під небом синім» (музика і вірші Діани Пташинської)

 

31

 

Єднання в мистецькому колі Сучасні технології і мистецтво. Віртуальне мистецтво. Віртуальна та доповнена реальність у мистецтві.

СММ: Віртуальний концерт скрипальки Ліндсі Стірлінг; виступ репера Тревіса Скотта у грі Fortnite; реальний сценічний простір доповнено віртуальними танцівницями (фрагменти).

СОМ: доповнена реальність (картина Миколи Глущенка «Сінокіс»; у галереї мистецтва Онтаріо).

ХТД: Робота в парах. Варіант 1, 2, обговорення картин із підручника щодо ймовірності створення на їх основі доповненої реальності або 3D-середовища. Виконання ритмічної послідовності. Спів. «Під небом синім» (музика і вірші Діани

Пташинської)

 

32

 

Презентація проєктів

 

33

 

Музична вікторина. Підготовка до узагальнення.

 

34

 

Перевір себе.Узагальнення

Тематичне оцінювання

 

35

 

Урок-концерт

Виконання пісень за вибором учнів

 

 

 

 Умовні скорочення:

СММ – сприймання і аналіз – інтерпретація музичного мистецтва

СОМ сприймання і аналіз інтерпретація образотворчого мистецтва

СКМ – сприймання і аналіз – інтерпретація кіномистецтва, відеофрагментів

ХТД – художньо-творча діяльність

П - поняття

 

 

docx
Пов’язані теми
Мистецтво, Планування
Додано
19 січня
Переглядів
527
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку