Календарно-тематичне планування: FLY HIGH UKRAINE 1
|
|||||||
Тема 1: Обличчя Тематика ситуативного спілкування: Я і світ навколо мене |
|||||||
№ |
Дата |
Примітки |
Зміст навчального матеріалу |
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності. |
|||
|
|
|
Погляньте на моє обличчя! використання дієслова Have
|
Знаннєвий компонент висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження Ціннісний компонент співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою Діяльнісний компонент розв’язувати комунікативні та навчальні проблеми, застосовуючи логіко-математичний інтелект |
|||
|
|
|
Намалюй автопортрет! Конструкція I’ve got
|
||||
|
|
|
Створімо казкового персонажа!
|
||||
|
|
|
Чиє це обличчя?
|
||||
|
|
|
Пишемо літери P, Q, R
|
||||
|
|
|
Пишемо літери p, q, r |
||||
Наскрізні змістові лінії
|
|||||||
Здоров’я та безпека
|
усвідомлення впливу шкідливих звичок на здоров’я людини |
||||||
Підприємливість та фінансова грамотність |
продукування ідей та їх реалізацію |
||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
пояснювати взаємозв’язок людини і навколишнього середовища, у т. ч. з тваринним і рослинним світом |
||||||
Громадянська відповідальність |
усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, активного члена гуртка, спортивної секції, команди; ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді; |
||||||
Тема 2: Домашні улюбленці Тематика ситуативного спілкування: Природа |
|||||||
№ |
Дата |
Примітки |
Зміст навчального матеріалу |
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності. |
|||
7 |
|
|
Ось мої домашні улюбленці! Have you got a…..?
|
Знаннєвий компонент інтерес до природи та почуття відповідальності за її збереження Ціннісний компонент ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації Діяльнісний компонент толерантність у спілкуванні з іншими |
|||
8 |
|
|
Подивися хто в мене є! What am I?
|
||||
9 |
|
|
Здогадайся, хто це!
|
||||
10 |
|
|
Розкажи про свого улюбленця Have you got …?
|
||||
11 |
|
|
Пишемо літери S, T, U
|
||||
12 |
|
|
Пишемо літери s, t, u |
||||
Наскрізні змістові лінії
|
|||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
сприймання природи як цілісної системи |
||||||
Громадянська відповідальність |
формування толерантного ставлення до інших |
||||||
Здоров’я та безпека
|
оцінювати вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону; |
||||||
Підприємливість та фінансова грамотність |
демонструвати розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту; |
||||||
Тема 3: Їжа Тематика ситуативного спілкування: Харчування. Свята. |
||||
№ |
Дата |
Примітки |
Зміст навчального матеріалу |
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності. |
13 |
|
|
Що ми їмо? Present simple positive, Negative
|
Знаннєвий компонент ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації Ціннісний компонент висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження Діяльнісний компонент формулювати власну позицію
|
14 |
|
|
Я люблю морозиво!
|
|
15 |
|
|
Яка їжа тобі смакує?
|
|
16 |
|
|
Салат і морозиво, будь ласка!
|
|
17 |
|
|
Пишемо літери V, W
|
|
18 |
|
|
Пишемо літери v, w |
|
Наскрізні змістові лінії
|
||||
Здоров’я і безпека |
дотримання здорового способу життя |
|||
Підприємливість та фінансова грамотність |
усвідомлення власних фінансових потреб |
|||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
пояснювати необхідність бережливого ставлення до природи, необхідність прибирання після відпочинку на природі; |
|||
Громадянська відповідальність |
демонструвати розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі; |
|||
Тема 3: Дії Тематика ситуативного спілкування: Дозвілля |
||||
№ |
Дата |
Примітки |
Зміст навчального матеріалу |
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності. |
19 |
|
|
Я вмію стрибати! Сan – Can’t |
Знаннєвий компонент пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови, оцінювати власні навчальні досягнення
Ціннісний компонент ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою
Діяльнісний компонент висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження |
20 |
|
|
Поглянь, як я вмію! Сan you…? |
|
21 |
|
|
Що вміють тварини? Сan you…? |
|
22 |
|
|
Ти вмієш плавати? |
|
23 |
|
|
Пишемо літери X, Y, Z Present Simple (positive, negative) Can (positive, negative, questions) |
|
24 |
|
|
Пишемо літери x, y, z Present Simple (positive, negative) Can (positive, negative, questions) |
|
25 |
|
|
Подивися, що я вмію |
|
26 |
|
|
Друзі, до побачення! |
|
27 |
|
|
Вчимося читати, тренуємо вимову. Звуки /ʌ/, /æ/, /ɑ:,/ /ɔ:/ |
|
28 |
|
|
Вчимося читати, тренуємо вимову. Звуки /k/, /w/, /θ/, /s/ |
|
29 |
|
|
Тренуймося описувати свою сім’ю, свої іграшки |
|
30 |
|
|
Тренуймося описувати тварин, улюблену їжу |
|
31 |
|
|
Читаймо із задоволенням. Моя сім’я. Домашні улюбленці |
|
32 |
|
|
Читаймо із задоволенням. Іграшки. Смачна їжа |
|
33 |
|
|
Я з України! Знайомство з Великою Британією |
|
34 |
|
|
Підсумковий урок |
|
Наскрізні змістові лінії
|
||||
Здоров’я і безпека |
розуміння правил безпечної поведінки |
|||
Підприємливість та фінансова грамотність |
продукування ідей та їх реалізацію |
|||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
екологічно мислити та усвідомлювати свою екологічну відповідальність |
|||
Громадянська відповідальність |
демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, своєї школи; усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, активного члена гуртка, спортивної секції, команди; |