Календарно-тематичне планування з навчання грамоти для 1 класу
За букварем Вашуленко (8 годин на тиждень)
№ урока |
Тема уроку |
Стор. |
Дата |
Примітки |
|
Добуквений період |
|
|
|
1. |
Здрастуй, школо! Ознайомлення з «Букварем». Державний Гімн України. |
С.3-5 |
01.09 |
|
2. |
Ознайомлення із зошитом для письма, письмовим приладдям. Правила сидіння за партою під час письма. Вправляння у правильному розміщенні в руці олівця (ручки). |
|
01.09 |
|
3. |
Я вчуся знайомитися, спілкуватися. Усне і писемне мовлення. Культура мовлення.
|
С.6-7 |
02.09 |
|
4. |
Розташування зошита на парті під час письма. Орієнтування на сторінці зошита: посередині, вгорі, внизу, ліворуч, праворуч. Наведення ліній, домальовування, розфарбовування предметів. |
|
02.09 |
|
5. |
Ознайомлення зі словами – назвами предметів. Розвиток умінь відповідати на запитання що це? Навчальне приладдя. |
С.8-9 |
05.09 |
|
6. |
Рух кисті уздовж рядка у процесі виконання графічних вправ. Проведення подовженої лінії в обмеженому просторі. Розфарбовування предметних малюнків. |
|
05.09 |
|
7. |
Ознайомлення зі словами – назвами предметів. Розвиток умінь відповідати на запитання хто це? Сім’я. |
С.10-11 |
06.09 |
|
8. |
Координування рухів руки. Порівняння предметів. Підготовчі графічні вправи. |
|
06.09 |
|
9. |
Ознайомлення зі словами – назвами дій. Розвиток умінь відповідати на запитання що робить? Дитячі захоплення. |
С.12-13 |
08.09 |
|
10. |
Координування рухів руки. Розміщення предмета в обмеженій площині. Підготовчі графічні вправи. |
|
08.09 |
|
11. |
Ознайомлення зі словами – назвами ознак. Розвиток умінь відповідати на запитання який? яка? яке?які? Складання усної розповіді. Овочі і фрукти. Порівняння предметів. |
С.14-15 |
09.09 |
|
12. |
Координування рухів руки. Візуальне виділення предмета з малюнка, наведення його. Підготовчі графічні вправи. |
|
09.09 |
|
13. |
Ознайомлення зі словами, якими називають кількість предметів. Посуд. Розподіл предметів за семантичними групами. |
С.16-17 |
12.09 |
|
14. |
Обведення контурних малюнків та їх розмальовування. Розвиток відчуття сили натиску на папір. |
|
12.09 |
|
15. |
Робота з дитячою книжкою №1. Українська народна казка «Ріпка».
|
|
13.09 |
|
16. |
Розвиток зв’язного мовлення №1. Мої перші кроки у країні Знань.
|
|
13.09 |
|
17. |
Досліджую речення. Побудова речень за малюнками і схемами. Професії. Ким ти мрієш стати? |
С.18-19 |
15.09 |
|
18. |
Відтворення різноспрямованих рухів пальців з олівцем під час наведення, зображення ліній різної форми. Підготовчі графічні вправи. |
|
15.09 |
|
19. |
Ознайомлення зі знаками в кінці речення. Крапка. Знак питання. Знак оклику. Складання за малюнком розповідних, питальних та окличних речень (без уживання термінів). |
С.20-21 |
16.09 |
|
20. |
Основний рядок сітки зошита (верхня, нижня рядкові лінії). Наведення ліній без відриву олівця від паперу. Зображення фігур (предметів) у рядку. |
|
16.09 |
|
21. |
Ознайомлення зі службовими словами. Складання речень за малюнками і схемами. Дитячі ігри. |
С.22-23 |
19.09 |
|
22. |
Закріплення уміння писати в рядку. Розташування в рядку вертикальних, горизонтальних, ламаних ліній. |
|
19.09 |
|
23. |
Поділ слів на склади. Ознайомлення зі складовою будовою слова. Складання розповіді за малюнками. Дикі і свійські тварини. Зоопарк. |
С.24-25 |
20.09 |
|
24. |
Міжрядкові (допоміжні) лінії сітки зошита (надрядкова, підрядкова). Направлення руху руки в рядку. Письмо коротких і довгих вертикальних ліній, ліній із заокругленням. |
|
20.09 |
|
25. |
Наголос у словах. Наголошений склад. Одяг і взуття. Складання розповіді зі серією малюнків.
|
С.26-27 |
22.09 |
|
26. |
Підготовчі вправи до написання букв. Письмо великих і малих півовалів та овалів. Зображення безвідривних подовжених ліній різної форми. Розмальовування малюнків. |
|
22.09 |
|
27. |
Мовні і немовні звуки. Природа навколо нас.
|
С.28 |
23.09 |
|
28. |
Похила лінія сітки зошита. Письмо прямих похилих ліній, прямих із заокругленням унизу в основному рядку і за його межами. |
|
23.09 |
|
29. |
Голосні і приголосні звуки. Формування навичок звукового аналізу простих за звуковою будовою слів. |
С.29 |
26.09 |
|
30. |
Письмо великих і малих півовалів та овалів. Закріплення вмінь писати вивчені елементи букв. Розфарбовування малюнків. |
|
26.09 |
|
31. |
Робота з дитячою книжкою №2. Загадки на згадку.
|
|
27.09 |
|
32. |
Розвиток зв’язного мовлення №2. Вчуся запитувати.
|
|
27.09 |
|
33. |
Розрізняю тверді і м’які приголосні звуки. Формування навичок звукового аналізу слів. Встановлення відповідності між малюнками і звуковими схемами слів. |
С.30-31 |
29.09 |
|
34. |
Підготовчі вправи до написання букв. Письмо прямих похилих ліній із верхньою та нижньою петлями. Наведення, домальовування предметів петельними лініями. |
|
29.09 |
|
35. |
Аналіз звукового складу слів. Вправляння у звуковому аналізі слів. Казки. Інсценування уривку казки.
|
С.32-33 |
30.09 |
|
36. |
Удосконалення вміння писати. Підготовчі вправи до написання букв. Безвідривне поєднання елементів.
|
|
30.09 |
|
|
Буквений період |
|
|
|
37. |
Звук [a], позначення його буквою «а». Виділення звука [a] в словах. Складання речень. |
С.34-35 |
03.10 |
|
38. |
Письмо малої букви «а». Підготовчі графічні вправи. Відривне і безвідривне поєднання елементів малої букви «а». Написання Буквосполучення аа. |
|
03.10 |
|
39. |
Закріплення звукового значення букви «а». Велика буква «А». Складання розповіді за малюнком. |
С.36-37 |
04.10 |
|
40. |
Письмо великої букви «А». Безвідривне з’єднання елементів букви «А». Написання буквосполучення Аа. |
|
04.10 |
|
41. |
Звук [о], позначення його буквою «о». Виділення звука [о] в словах. Звуковий аналіз слів. Складання речень. |
С.38-39 |
06.10 |
|
42. |
Письмо малої букви «о». Поєднання її з вивченими буквами. Виділення вивчених букв у словах. |
|
06.10 |
|
43. |
Закріплення звукового значення букви «о». Велика буква «О». Складання речень за малюнками. Ребус. |
С.40-41 |
07.10 |
|
44. |
Письмо великої букви «О». Поєднання її з іншими буквами. Удосконалення вміння писати вивчені букви. |
|
07.10 |
|
45. |
Звук [і], позначення його буквою «і». Виділення звука [і] в словах. Звуковий аналіз слів. |
С.42 |
10.10 |
|
46. |
Письмо малої букви «і». Написання Буквосполучень, складів. Закріплення вміння писати вивчені букви. |
|
10.10 |
|
47. |
Закріплення звукового значення букви «і». Велика буква «І». Буква «і» в ролі окремого слова. Складання речень. |
С.43 |
11.10 |
|
48. |
Письмо великої букви «І». Поєднання великих букв із рядковими. Виділення вивчених букв у словах.
|
|
11.10 |
|
49. |
Робота з дитячою книжкою №3. Мої улюблені казки.
|
|
13.10 |
|
50. |
Розвиток зв’язного мовлення №3. Знайомлюся із секретами слів, якими називають кількість предметів. |
|
13.10 |
|
51. |
Звук [и], позначення його буквою «и». Виділення звука [и] в словах. Звуковий аналіз слів. Один предмет – багато предметів. Складання речень за малюнками. |
С.44-45 |
14.10 |
|
52. |
Письмо малої букви «и» та великої букви «И». Безвідривне з’єднання букв. Написання буквосполучення Ии. Диктант вивчених букв. |
|
14.10 |
|
53. |
Звук [у], позначення його буквою «у». Виділення звука [у] в складах і словах. Звуковий аналіз слів. Читання речень за допомогою малюнків. |
С.46-47 |
17.10 |
|
54. |
Письмо малої букви «у». Написання буквосполучень. Виділення вивчених букв у словах. |
|
17.10 |
|
55. |
Закріплення звукового значення букви «у». Велика буква «У». Читання речень за допомогою малюнків. |
С.48-49 |
18.10 |
|
56. |
Написання великої букви «У», її поєднання з вивченими буквами. Закріплення вміння писати вивчені букви. |
|
18.10 |
|
57. |
Звук [е], позначення його буквою «е». Виділення звука [е] в словах. Ребус. Складання розповіді за серією малюнків. |
С.50-51 |
20.10 |
|
58. |
Письмо малої букви «е». Написання буквосполучень. Закріплення вміння писати вивчені букви. |
|
20.10 |
|
59. |
Закріплення звукового значення букви «е». Велика буква «Е». Складання речень за малюнками.
|
С.52-53 |
21.10 |
|
60. |
Письмо великої букви «Е». Написання буквосполучення Ее. Закріплення вміння писати вивчені букви. |
|
21.10 |
|
61. |
Звук [м], позначення його буквою «ем». Виділення звука [м] в словах. Читання прямих і обернених складів із вивченими літерами. |
С.54-55 |
24.10 |
|
62. |
Письмо малої букви «м», буквосполучень. Написання прямих і обернених складів із буквою «м». |
|
24.10 |
|
63. |
Робота з дитячою книжкою №4. Золота осінь.
|
|
25.10 |
|
64. |
Розвиток зв’язного мовлення №4. Вчуся визначати ознаки осені. |
|
25.10 |
|
65. |
Закріплення звукового значення букви «ем». Велика буква «М». Читання слів і речень. |
С.56-57 |
27.10 |
|
66. |
Письмо великої букви «М». Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів, речення. |
|
27.10 |
|
67. |
Звуки [л], [л'], позначення їх буквою «ел». Звуковий аналіз слів із твердими й м'якими приголосними. Читання складів, слів і речень. Складання речень. |
С.58-59 |
28.10 |
|
68. |
Письмо малої букви «л». Підготовчі графічні вправи. Написання складів та слів із буквою «л». |
|
28.10 |
|
69. |
Закріплення звукових значень букви «ел». Велика буква «Л». Читання складів і слів. Інтонаційне читання речень. |
С.60-61 |
07.11 |
|
70. |
Письмо великої букви «Л». Написання складів, слів із буквою «Л». Закріплення вміння писати вивчені великі рукописні букви.
|
|
07.11 |
|
71. |
Звуки [н], [н'], позначення їх буквою «ен». Звуковий аналіз слів. Читання складів і слів. |
С.62-63 |
08.11 |
|
72. |
Письмо малої букви «н», буквосполучень, складів, слів із нею. Списування буквосполучень, поданих друкованим шрифтом. |
|
08.11 |
|
73. |
Закріплення звукового значення букви «ен». Велика буква «Н». Звуковий аналіз слів. Читання слів. Складання речень. |
С.64-65 |
10.11 |
|
74. |
Письмо великої букви «Н».Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів і речень. Диктант складів. |
|
10.11 |
|
75. |
Звуки [с], [с'], позначення їх буквою «ес». Виділення звуків [с], [с'] у словах. Читання складів, слів. |
С.66-67 |
11.11 |
|
76. |
Письмо малої букви «с». Написання складів та слів із буквою «с». Написання речення. |
|
11.11 |
|
77. |
Закріплення звукових значень букви «ес». Велика буква «С». Читання слів і речень. |
С.68-69 |
14.11 |
|
78. |
Письмо великої букви С, складів та слів із нею. Порівняння друкованих і рукописних букв. |
|
14.11 |
|
79. |
Робота з дитячою книжкою №5. Народ скаже, як зав’яже. |
|
15.11 |
|
80. |
Розвиток зв’язного мовлення №5. Вчуся визначати ознаки предметів. |
|
15.11 |
|
81. |
Звуки [к], [к'], позначення їх буквою «ка». Виділення звуків [к], [к'] у словах. Читання складів, слів. Словниково – логічні вправи. |
С.70-71 |
17.11 |
|
82. |
Письмо малої букви «к». Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, складів та слів із буквою «к». |
|
17.11 |
|
83. |
Закріплення звукового значення букви «ка». Велика буква «К». Читання слів і речень. |
С.72-73 |
18.11 |
|
84. |
Письмо великої букви К. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, речень. Порівняння великих рукописних букв К та Н. |
|
18.11 |
|
85. |
Звук [в], позначення його буквою «ве». Звуковий аналіз слів. Особові займенники, їх вживання в речення. Читання складів, слів, речень. |
С.74-75 |
21.11 |
|
86. |
Письмо малої букви «в». Написання буквосполучень, складів та слів. Типи поєднання малої букви «в» із вивченими рядковими буквами. |
|
21.11 |
|
87. |
Закріплення звукового значення букви «ве». Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. |
С.76-77 |
22.11 |
|
88. |
Письмо великої букви В. Написання складів, слів та речень. Письмо під диктування. |
|
22.11 |
|
89. |
Звуки [р], [р'], позначення їх буквою «ер». Виділення звуків [р], [р'] у словах. Читання складів, слів. Виконання словниково – логічних вправ. |
С.78-79 |
24.11 |
|
90. |
Письмо малої букви «р». Типи поєднань букви «р» з іншими буквами. Написання складів, слів та речень із буквою «р». |
|
24.11 |
|
91. |
Закріплення звукових значень букви «ер». Велика буква «Р». Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. |
С.80-81 |
25.11 |
|
92. |
Письмо великої букви «Р». Типи поєднань великої букви «Р» з іншими буквами. Написання складів, слів та речень. |
|
25.11 |
|
93. |
Звуки [п], [п'], позначення їх буквою «пе». Виділення звуків [п], [п'] у словах. Звуковий аналіз слів. Читання слів, речень. |
С.82-83 |
28.11 |
|
94. |
Письмо малої букви «п». Написання складів. Складання і записування слів із вивчених букв. |
|
28.11 |
|
95. |
Робота з дитячою книжкою №6. Рідна мова, рідне слово. |
|
29.11 |
|
96. |
Розвиток зв’язного мовлення №6. Вчуся розповідати про призначення предметів. |
|
29.11 |
|
97. |
Закріплення звукових значень букви «пе». Аналітико – синтетичні вправи з вивченими звуками і буквами. Читання слів, речень. |
С.84-85 |
01.12 |
|
98. |
Письмо великої букви П. Відривне поєднання складників великої букви П. Написання буквосполучень, слів та речень. |
|
01.12 |
|
99. |
Звуки [т], [т'], позначення їх буквою «те». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів і речень. Словниково – логічні вправи. |
С.86-87 |
02.12 |
|
100. |
Письмо малої букви «т». Типи поєднань букви «т» з іншими буквами. Письмо складів та слів із буквою т. |
|
02.12 |
|
101. |
Закріплення звукових значень букви «те». Велика буква «Т». Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. |
С.88-89 |
05.12 |
|
102. |
Письмо великої букви Т. Відривне поєднання складників великої букви Т. Написання складів, слів та речень. |
|
05.12 |
|
103. |
Звуки [д], [д'], позначення їх буквою «де». Практичне засвоєння дзвінкої вимови звуків у кінці складів і слів. Словниково – логічні вправи. |
С.90-91 |
06.12 |
|
104. |
Письмо малої букви д. Відривне поєднання складників рядкової букви д. Написання букви в складах і словах. |
|
06.12 |
|
105. |
Закріплення звукових значень букви «де». Велика буква «Д». Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. |
С.92-93 |
08.12 |
|
106. |
Письмо великої букви Д, складів та слів із нею. Списування слів, поданих друкованим шрифтом. |
|
08.12 |
|
107. |
Звуки [з], [з'], позначення їх буквою «зе». Дзвінке вимовляння цих звуків у кінці слів і складів. Зіставлення звуків [з] - [с], [з'] - [с']. Читання складів, слів. |
С.94-95 |
09.12 |
|
108. |
Письмо малої букви з. Типи поєднання з іншими буквами. Написання складів та слів із буквою з. Написання речення. |
|
09.12 |
|
109. |
Закріплення звукових значень букви «зе». Велика буква «З». Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. |
С.96-97 |
12.12 |
|
110. |
Письмо великої букви З. Написання складів, слів та речень із буквою З. Написання речення зі знаком оклику. |
|
12.12 |
|
111. |
Робота з дитячою книжкою №7. Мова природи.
|
|
13.12 |
|
112. |
Розвиток зв’язного мовлення №7. Складаю розповідь за малюнками. |
|
13.12 |
|
113. |
Звуки [б], [б'], позначення їх буквою «бе». Зіставлення звуків [б] - [п]. Читання складів, слів, тексту.
|
С.98-99 |
15.12 |
|
114. |
Письмо малої букви б. Безвідривне поєднання складників рядкової букви б. Написання складів, слів та речень. Письмо під диктування. |
|
15.12 |
|
115. |
Закріплення звукового значення букви «бе». Велика буква «Б». Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. |
С.100-101 |
16.12 |
|
116. |
Письмо великої букви Б. Поєднання великої букви Б з рядковими. Написання складів, слів та речень. Навчальний диктант. |
|
16.12 |
|
117. |
Звук [й], позначення його буквою «ій» («йот»). Читання слів, речень. Звуковий аналіз слів. Вправи з розвитку фонематичного слуху. |
С.102-103 |
19.12 |
|
118. |
Письмо малої букви й, буквосполучень із нею. Складання і записування слів. Написання речення. |
|
19.12 |
|
119. |
Закріплення звукового значення букви «йот». Велика буква «Й». Буквосполучення йо. Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. |
С.104-105 |
20.12 |
|
120. |
Письмо великої букви Й. Написання буквосполучень, слів. Складання і записування словосполучень. |
|
20.12 |
|
121. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання. |
С.106-109 |
22.12 |
|
122. |
Закріплення вмінь писати вивчені букви, поєднувати їх у словах. Списування слів, поданих друкованим шрифтом. |
|
22.12 |
|
123. |
Робота з дитячою книжкою №8. Ой прийшли морози.
|
|
23.12 |
|
124. |
Розвиток зв’язного мовлення №8. Зимові канікули. |
|
23.12 |
|
125. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання. |
|
09.01 |
|
126. |
Закріплення вмінь писати вивчені букви, поєднувати їх у словах. Списування слів, поданих друкованим шрифтом. |
|
09.01 |
|
127. |
Знову в класі ми всі разом. Звуки [г], [г'], позначення їх буквою «ге». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Опрацювання тексту. |
С.4-5 |
10.01 |
|
128. |
Письмо малої букви г. Написання складів та слів із буквою г. Складання і записування слів із вивчених букв. |
|
10.01 |
|
129. |
Закріплення звукового значення букви «ге». Читання слів. Мовно – логічні вправи. Опрацювання тексту «Конкурс у класі». |
С.6-7 |
12.01 |
|
130. |
Письмо великої букви Г. Написання складів, слів із буквою Г. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
|
12.01 |
|
131. |
Звук [ґ], позначення його буквою «ґе». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Скоромовки. Виразне читання віршів.
|
С.8-9 |
13.01 |
|
132. |
Письмо малої букви ґ. Написання складів та слів із буквою ґ. Складання речень за малюнком. |
|
13.01 |
|
133. |
Закріплення звукових значень букв «ге», «ґе». Опрацювання тексту «На городі». |
С.10-11 |
16.01 |
|
134. |
Письмо великої букви Ґ. Підготовчі графічні вправи. Написання складів та слів.
|
|
16.01 |
|
135. |
Буква «знак м’якшення» (ь), позначення нею на письмі м’якості приголосних. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовні вправи. |
С.12-13 |
17.01 |
|
136. |
Письмо букви ь окремо та у поєднанні з іншими літерами. Написання буквосполучень, слів. |
|
17.01 |
|
137. |
Закріплення букви «знак м’якшення». Буквосполучення ьо. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту, добір до нього заголовка. |
С.14-15 |
19.01 |
|
138. |
Повторення правил з’єднання вивчених букв. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом. |
|
19.01 |
|
139. |
Звук [х], позначення його буквою «ха». Читання слів. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту «Казкові хмаринки». |
С.16-17 |
20.01 |
|
140. |
Письмо малої букви х, складів із нею. Складання і записування слів. |
|
20.01 |
|
141. |
Робота з дитячою книжкою №9. Цікаве для допитливих. |
|
23.01 |
|
142. |
Розвиток зв’язного мовлення №9. Назви овочів і фруктів. |
|
23.01 |
|
143. |
Закріплення звукового значення букви «ха». Опрацювання тексту «Христинка» (за А.Свашенко). Скоромовка. |
С.18-19 |
24.01 |
|
144. |
Письмо великої букви Х. Написання буквосполучень, слів. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
|
24.01 |
|
145. |
Звук [ж], позначення його буквою «же». Дзвінка вимова звука [ж] у кінці складів і слів. Скоромовка. Опрацювання вірша М.Воробйова «Сто дібров». Мовні вправи. |
С.20-21 |
26.01 |
|
146. |
Письмо малої букви ж. Написання буквосполучень та слів із буквою ж. Навчальний диктант. |
|
26.01 |
|
147. |
Закріплення звукового значення букви «же». Опрацювання текстів «Великі жуки», «Пізнай хижих тварин». |
С.22-23 |
27.01 |
|
148. |
Письмо великої букви Ж. Написання складів. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом. |
|
27.01 |
|
149. |
Звук [ш], позначення його буквою «ша». Зіставлення звуків [ж] - [ш]. Читання слів, речень. Опрацювання тексту «Пошта». |
С.24-25 |
30.01 |
|
150. |
Письмо малої букви ш. Написання складів, слів та речень. Словниковий диктант. |
|
30.01 |
|
151. |
Закріплення звукового значення букви «ша». Опрацювання вірша «На березі береза» (за А.Качаном) і тексту «Привіт, Сашку!» |
С.26-27 |
31.01 |
|
152. |
Письмо великої букви Ш. Написання буквосполучень, слів та речень. |
|
31.01 |
|
153. |
Звук [ч], позначення його буквою «че». Читання складів, слів. Звуковий аналіз слів. Словниково-логічні вправи. Скоромовки.
|
С.28-29 |
02.02 |
|
154. |
Письмо малої букви ч. Написання складів, слів, речень. Словниковий диктант. |
|
02.02 |
|
155. |
Закріплення звукового значення букви «че». Опрацювання тексту «Наш веселий клас» (за М.Чумарною). Розігрування сценки за віршем.
|
С.30-31 |
03.02 |
|
156. |
Письмо великої букви Ч, складів та слів із нею. Порівняння написання букв Ч та У. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
|
03.02 |
|
157. |
Робота з дитячою книжкою №10. Я і моя сім’я.
|
|
06.02 |
|
158. |
Розвиток зв’язного мовлення №10. Ввічливі слова.
|
|
06.02 |
|
159. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Річка Черемош». |
С.32 |
07.02 |
|
160. |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо під диктування. |
|
07.02 |
|
161. |
Звуки [ц], [ц'],позначення їх буквою «це». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовні вправи. Опрацювання вірша «Порожній козуб» (за В.Лучуком). |
С.33-34 |
09.02 |
|
162. |
Письмо малої букви ц. Письмо складів та слів із буквою ц. Списування слів, поданих друкованим шрифтом. |
|
09.02 |
|
163. |
Закріплення звукових значень букви «це». Опрацювання вірша «Скільки олівців?». Загадки. |
С.35 |
10.02 |
|
164. |
Письмо великої букви Ц, буквосполучень та слів із нею. Написання речень.
|
|
10.02 |
|
165. |
Буква «я», позначення нею сполучення звуків [йа]. Позначення буквою «я» звука [а] та м'якості попереднього приголосного. Звуковий аналіз слів. Опрацювання казки «Родичі». Розігрування сценки за казкою. |
С.36-37 |
13.02 |
|
166. |
Письмо малої букви я. Написання буквосполучень, слів. Звуковий аналіз слів. |
|
13.02 |
|
167. |
Позначення буквою «я» звука [а] та м'якості попереднього приголосного. Мовно-логічні вправи. Опрацювання віршів Л.Цілик «Сонечко», Г.Манів «Сонечкова донечка». |
С.38-39 |
14.02 |
|
168. |
Письмо великої букви Я, буквосполучень із нею. Доповнення і записування речень. Складання й записування слів. |
|
14.02 |
|
169. |
Буква «ю», позначення нею сполучення звуків [йу]. Позначення буквою «ю» звука [у] та м'якості попереднього приголосного. Читання складів, слів. Опрацювання вірша А.М'ястківського «Весна». |
С.40-41 |
16.02 |
|
170. |
Письмо малої букви ю. Написання буквосполучень, слів та речень. Словниковий диктант. |
|
16.02 |
|
171. |
Закріплення звукових значень букви «ю». Загадка (А.Свашенко). Опрацювання вірша «Хто Юрасика вкусив?» (за Г.Демченко). |
С.42-43 |
17.02 |
|
172. |
Письмо великої букви Ю, складів та слів із нею. Написання речень. Письмо під диктування. |
|
17.02 |
|
173. |
Робота з дитячою книжкою №11. Оповідання про твоїх ровесників.
|
|
20.02 |
|
174. |
Розвиток зв’язного мовлення №11. Явища природи.
|
|
20.02 |
|
175. |
Закріплення звукових значень букв. Опрацювання тексту «Вишня» (за К.Михалициною).
|
С.44 |
21.02 |
|
176. |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Поділ та записування слів за групами. |
|
21.02 |
|
177. |
Буква «є», позначення нею сполучення звуків [йе]. Позначення буквою «є» звука [е] та м'якості попереднього приголосного. Опрацювання віршів. Читання в ролях. Загадки. |
С.45-46 |
23.02 |
|
178. |
Письмо малої букви є. Написання складів та слів із буквою є. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом. |
|
23.02 |
|
179. |
Закріплення звукових значень букви «є». Звуковий аналіз слів. Скоромовка. Опрацювання казки «Як білка і заєць одне одного не впізнали». |
С.47-48 |
24.02 |
|
180. |
Письмо великої букви Є. Написання буквосполучень та речень. Вибірковий диктант. |
|
24.02 |
|
181. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Буруля» (за В.Коваленко) |
С.49 |
27.02 |
|
182. |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Коментоване письмо. |
|
27.02 |
|
183. |
Буква «ї», позначення нею сполучення звуків [йі]. Звуковий аналіз слів. Читання слів. Словникові вправи. Опрацювання віршів. |
С.50-51 |
28.02 |
|
184. |
Письмо малої букви ї, буквосполучень із нею. Складання і записування слів із вивчених букв.
|
|
28.02 |
|
185. |
Закріплення звукового значення букви «ї». Опрацювання тексту «Українська держава». |
С.52 |
02.03 |
|
186. |
Письмо великої букви Ї, складів та слів із нею. Записування речень. Навчальний диктант. |
|
02.03 |
|
187. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання віршів «Я – українка» (за О.Василенко), «Прапор нашої країни» (за Г.Чубач) та оповідання «Київ». |
С.53-54 |
03.03 |
|
188. |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Пояснювальний диктант. |
|
03.03 |
|
189. |
Робота з дитячою книжкою №12. Урок-гра «З якої це казки?» (за сторінками прочитаних казок). |
|
06.03 |
|
190. |
Розвиток зв’язного мовлення №12. Розмова по телефону. |
|
06.03 |
|
191. |
Закріплення звукового значення вивчених букв. Розповідь про Тараса Шевченка та Лесю Українку. Опрацювання текстів «Тарас Григорович Шевченко», «Леся Українка». |
С.55 |
07.03 |
|
192. |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова речень за малюнком. |
|
07.03 |
|
193. |
Буква «ща», позначення нею звукосполучення [шч]. Читання складів, слів. Опрацювання віршів К.Перелісної «Дощик», «Різнокольоровий дощик» (за В.Полинок). |
С.56-57 |
09.03 |
|
194. |
Письмо малої букви щ. Написання складів, слів та речень. Словниковий диктант. |
|
09.03 |
|
195. |
Закріплення звукового значення букви «ща». Опрацювання оповідання В.Сухомлинського «Яке щастя?». Порівняння віршів. Прислів’я. |
С.58-59 |
10.03 |
|
196. |
Письмо великої букви Щ. Написання буквосполучень, слів та речень. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
|
10.03 |
|
197. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Удома краще» (за Т.Волгіною). |
С.59 |
13.03 |
|
198. |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова і записування речень. |
|
13.03 |
|
199. |
Звук [ф], позначення його буквою «еф». Читання складів, слів. Опрацювання вірша Л.Кондрашенко «Жираф». |
С.60-61 |
14.03 |
|
200. |
Письмо малої букви ф. Написання буквосполучень, слів. Списування слів, поданих друкованим шрифтом. |
|
14.03 |
|
201. |
Закріплення звукового значення букви «еф». Опрацювання вірша за В.Кравчуком і тексту «Виставка малюнків». |
С.62-63 |
16.03 |
|
202. |
Письмо великої букви Ф, буквосполучень та слів із нею. Складання й записування речень. |
|
16.03 |
|
203. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Словникові вправи. Скоромовки. Опрацювання тексту «Фунікулер у Києві». |
С.64-65 |
17.03 |
|
204. |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
|
17.03 |
|
205. |
Робота з дитячою книжкою №13. Моя Батьківщина-Україна. |
|
20.03 |
|
206. |
Розвиток зв’язного мовлення №13. Текст. |
|
20.03 |
|
207. |
Звуки [͡дз], [͡дз'], позначення їх буквосполученням «дз». Звуковий аналіз слів. Опрацювання вірша А.Зарудного «Дзвіночки». |
С.66 |
21.03 |
|
208. |
Письмо буквосполучень дз, Дз, слів із ними. Безвідривне поєднання букв. Побудова і записування речень. |
|
21.03 |
|
209. |
Відпрацювання злитої вимови звуків [͡дз], [͡дз']. Опрацювання вірша Грицька Бойка «Горобець» та оповідання «Лісовий майстер» (за Ю.Старостенком). |
С.67 |
23.03 |
|
210. |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова і записування речень. |
|
23.03 |
|
211. |
Звук [͡дж], позначення його буквосполученням «дж». Відпрацювання злитої вимови звука [͡дж]. Звуковий аналіз слів. Опрацювання вірша Н.Забіли «Джміль». |
С.68 |
24.03 |
|
212. |
Письмо буквосполучень дж, Дж, слів із ними. Побудова і записування речень. Словниковий диктант. |
|
24.03 |
|
213. |
Закріплення звука [͡дж], буквосполучення «дж». Опрацювання тексту «Цілющі джерела». |
С.69 |
03.04 |
|
214. |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
|
03.04 |
|
215. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Дзюдо». |
С.70-71 |
04.04 |
|
216. |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо під диктування. |
|
04.04 |
|
217. |
Апостроф. Роль апострофа в українській мові. Вимова і написання слів з апострофом. Опрацювання тексту Д.Чередниченка «П’ятеро» і вірша Н.Гуркіної «Маю десять пальців я…». |
С.72-73 |
06.04 |
|
218. |
Написання складів та слів з апострофом. Звуковий аналіз слів. Пояснювальний диктант. |
|
06.04 |
|
219. |
Робота з дитячою книжкою №14. Кобзар.
|
|
07.04 |
|
220. |
Розвиток зв’язного мовлення №14. В бібліотеці.
|
|
07.04 |
|
221. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Як ми виграли комп’ютер». |
С.74 |
10.04 |
|
222. |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
|
10.04 |
|
223. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання віршів М.Хоросницької «Я навчився вже читати…», В.Зорик «Книжка». |
С.75 |
11.04 |
|
224. |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Написання буквосполучень та речень. Вибірковий диктант. |
|
11.04 |
|
225. |
Алфавіт. Звуки мовлення. Букви. Алфавітні назви букв. Опрацювання вірша Б.Заходера «Буква «Я»». Розігрування сценки за змістом вірша. |
С.76-79 |
13.04 |
|
226. |
Закріплення вмінь писати великі й малі літери українського алфавіту. Побудова і записування речень. |
|
13.04 |
|
|
Післябуквений період |
|
|
|
227. |
Читаю і відгадую загадки. Загадки (П.Ребро, Л.Вознюк, М.Пономаренко). Складання загадки про тварину. Опрацювання текстів «У лісовій школі», «Солодке слово». |
С.80-81 |
14.04 |
|
228. |
Речення. Списування текстів, поданих рукописним і друкованим шрифтом. Робота з деформованими реченнями. |
|
14.04 |
|
229. |
Читаю і слухаю дитячі пісні. Українська народна колискова. Дитячі народні пісні «Зайчику, зайчику…», «Два півники». Українська народна пісня «Вийди, вийди, сонечко». |
С.82-83 |
17.04 |
|
230. |
Вчимося відповідати на запитання. Складаємо речення. Складання розповіді про школу. |
|
17.04 |
|
231. |
Читаю лічилки. Л.Вознюк «Раз метелик, два жучок…». О.Сенатович «Місяць жмурить…». С.Шаповалов «Десять, дев’ять, вісім, сім…» |
С.84-85 |
18.04 |
|
232. |
Доповнення незавершених речень. Складання розповіді про своє місто (село) за поданим планом. |
|
18.04 |
|
233. |
Читаю українську народну казку. «Рукавичка» (українська народна казка). |
С.86-87 |
20.04 |
|
234. |
Звуки мовлення. Букви. Алфавітні назви букв. Закріплення вмінь писати букви алфавіту. |
|
20.04 |
|
235. |
Робота з дитячою книжкою №15. Мова нашого народу. |
|
21.04 |
|
236. |
Розвиток зв’язного мовлення №15. Складання мовної казки. |
|
21.04 |
|
237. |
Читаю українську народну казку. Розігрування епізодів української народної казки «Рукавичка». |
С.86-87 |
24.04 |
|
238. |
Голосні звуки. Звуковий аналіз слів. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом. |
|
24.04 |
|
239. |
Читаю авторську казку. О.Зубер «Як заєць сон шукав».
|
С.88-89 |
25.04 |
|
240. |
Приголосні звуки. Звуковий аналіз слів. Удосконалення вимови окремих звуків. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом. |
|
25.04 |
|
241. |
Читаю вірші про пори року. Ф.Петров «Від зими і до зими». «У якому місяці?» (за К.Перелісною). |
С.90-91 |
27.04 |
|
242. |
Поділ слів на склади. Виконання мовних вправ. Вибіркове списування. |
|
27.04 |
|
243. |
Читаю про дні тижня. С.Жупанин «Хто молодець?». Загадка. З.Мензатюк «Сім днів». |
С.92-93 |
28.04 |
|
244. |
Слова – назви предметів. Розрізнення слів – назв предметів за питаннями хто? що? Розподіл предметів за групами. |
|
28.04 |
|
245. |
Читаю про кольори у природі. А.Музичук «Якого кольору промінці». Є.Гуменко «Олівці». «Розмова кольорів» (за М.Стояном). |
С.94-95 |
01.05 |
|
246. |
Слова – ознаки предметів. Розрізнення слів – ознак предметів за питаннями який? яка? яке? Списування тексту, поданого рукописним шрифтом. |
|
01.05 |
|
247. |
Читаю про родину. Л.Вознюк «Татко і мамуся». І.Кульська «Старший брат». О.Полянська «Старша сестричка». |
С.96-97 |
02.05 |
|
248. |
Слова – назви дії предметів. Виконання мовних вправ. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом. |
|
02.05 |
|
249. |
Читаю оповідання про дітей. Н.Вернигора «Моє місто». «Несправжня вулиця» (за О. Кротюк). |
С.98-99 |
04.05 |
|
250. |
Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки? Вправляння у читанні числових виразів. |
|
04.05 |
|
251. |
Робота з дитячою книжкою №16. Моя родина. «Родовідне дерево» Д.Чередніченко. |
|
05.05 |
|
252. |
Розвиток зв’язного мовлення №16. Складання рифми за поданим початком. |
|
05.05 |
|
253. |
Читаю про дружбу і друзів. П.Воронько «Друзяки». «Бігла білка» (за Л.Савчук). Прислів’я. |
С.100-101 |
08.05 |
|
254. |
Службові слова. Побудова і записування речень із службовими словами. |
|
08.05 |
|
255. |
Читаю про дитячі ігри. Л.Дяченко «М’ячик – пустунець». Е.Саталкіна «Лічилочка». |
С.102-103 |
09.05 |
|
256. |
Слова, однакові за звучанням, проте різні за значенням. Виконання мовних вправ. |
|
09.05 |
|
257. |
Читаю про користь спорту. Грицько Бойко «Гантелі». Т.Коломієць «Ми зі спортом дружимо». О.Коротюк «Найдужчий». |
С.104-105 |
11.05 |
|
258. |
Слова, близькі за значенням. Робота з деформованим текстом. |
|
11.05 |
|
259. |
Читаю про домашніх тварин. «Передумала» (за О.Кротюк). «Гарно всім» (за Н.Марченко). |
С.106-107 |
12.05 |
|
260. |
Слова, протилежні за значенням. Виконання мовних вправ. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом. |
|
12.05 |
|
261. |
Читаю про чарівні слова нашої мови. А.Костецький «Буде день веселий». |
С.108 |
15.05 |
|
262. |
Закріплення засвоєних знань і вмінь учнів. Виконання мовних вправ. Побудова і записування речень за малюнком і поданими словами. |
|
15.05 |
|
263. |
Канікули! А.Костецький «Канікули». Вправи для розвитку навички читання. |
С.109 |
16.05 |
|
264. |
Розділові знаки наприкінці речення. Побудова, правильне інтонування і записування речень. |
|
16.05 |
|
265. |
Вправи для розвитку навички читання. |
|
18.05 |
|
266. |
Закріплення вмінь писати вивчені букви, поєднувати їх у словах. |
|
18.05 |
|
267. |
Вправи для розвитку навички читання.
|
|
19.05 |
|
268. |
Закріплення вмінь писати вивчені букви, поєднувати їх у словах. |
|
19.05 |
|
269. |
Робота з дитячою книжкою №17. Василь Сухомлинський "Ледача подушка". |
|
22.05 |
|
270. |
Розвиток зв’язного мовлення №17. Розвиток мовлення "Моя мама" (складання описової розповіді). |
|
22.05 |
|
271. |
Перевірна робота. Перевірка техніки читання.
|
|
23.05 |
|
272. |
Закріплення вмінь писати вивчені букви, поєднувати їх у словах. |
|
23.05 |
|
273. |
Вправи для розвитку навички читання.
|
|
25.05 |
|
274. |
Перевірна робота. Списування.
|
|
25.05 |
|
275. |
Вправи для розвитку навички читання.
|
|
26.05 |
|
276. |
Вдосконалення навичок письма.
|
|
26.05 |
|
277. |
Вправи для розвитку навички читання.
|
|
29.05 |
|
278. |
Вдосконалення навичок письма.
|
|
29.05 |
|
279. |
Вправи для розвитку навички читання.
|
|
30.05 |
|
280. |
Вдосконалення навичок письма.
|
|
30.05 |
|
281. |
Узагальнення і систематизація знань учнів.
|
|
01.06 |
|
282. |
Узагальнення і систематизація знань учнів.
|
|
01.06 |
|
283. |
Підсумок за рік.
|
|
02.06 |
|
284. |
Підсумок за рік.
|
|
02.06 |
|