Календарно-тематичне планування з німецької мови І семестр (2 мова) зі змістовими лініями за новою прогоамою на 2018-2019 н.р. Планування розраховане для учнів 5 класу, які мають 2 год на тиждень, за підручником Сотникової/Гоголєвої..
Modul 1. Du und ich.
№ п/п |
5 А
|
5 Б
|
Очікувані результа-ти |
Тема уроку |
Громадян-ська відпові-дальність |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансоßва грамот-ність |
Мовний iнвентар |
Домашнє завдання |
|
Граматика |
Лексика |
||||||||||
1. |
03.09 |
03.09 |
Знати порядок слів у розпо-відному ре-ченні |
Як тебе звуть? Знайомство з мовою. |
Знайомити-ся з однолітками німецькою мовою |
|
|
|
Wie heißt du? Wo lebst du? Sehr angenehm. |
Hallo!, Tschüs! heißen, die Name, Sehr angenehm, leben.. |
Вивчити лі-тери та напи-сати їх по рядочку та по рядочку імен нім.дітей. |
2. |
05.09 |
05.09 |
Вміти вітатися і прощатися німецькою |
Вітання. Прощання.
|
Вітатися і прощатися німецькою |
|
|
|
Heißt du..? Ja, (nein), ich heiße… Und du? |
Guten Tag! Guten Morgen! Guten Abend! Gute Nacht! Auf Wiedersehen! die Begrüssung das Abschied |
Виввчити пра-вила читання та нові слова. Написати діа-лог-приві-тання. |
3. |
10.09 |
10.09 |
Вміти відре-комендувати іншу людину |
Хто це?
|
Ввічливо відповідати на запитан-ня |
|
|
|
Wer ist das? Das ist … |
Wer? Was?, da, sein, der Herr, die Frau, die Sonne, der Bär, das Tier |
Скласти по 4 речення з діє-словом-зв’яз-кою у одн. та мн., вивчити слова. |
4. |
12.09 |
12.09 |
Вміти ставити запитання без питального слова |
Що це?
|
Ввічливо відповідати на запитан-ня |
|
|
|
Was ist das? Das ist… Ist das..? |
der Computer, der Affe, der Ochse,die Maus,der Uhu, die Blume, das Buch,das Kind, das Haus,der Hund,die Katze |
Вивчити нові слова. Склас-ти привітання-діалог у різ-ний час доби, ст.9 в.3(усно) |
5. |
17.09 |
17.09 |
Вміти давати ствердну або заперечну відповідь |
Ти − Тім?
|
Давати ствердну або запереч-ну відповідь |
|
|
|
Bist du..? Sind Sie..? |
die Frage, die Antwort, das Lineal, der Ball, die Gans, der Garten, die Puppe, schwer, ja, nein |
Написати 6 речень про місцезнаходження предме-тів. Вивчити слова. |
6. |
19.09 |
19.09 |
Могти запиту-вати про вік дітей і відпо-відати на це запитання |
Скільки тобі років? |
Запитувати про вік дітей і відповідати на це запи-тання |
|
|
|
Wie alt bist du? Ich bin … Jahre alt. Ich bin schon/bald… |
der Fuchs, das Jahr, der Vogel, der Junge, das Mädchen, die Ziege, schlafen, gehen, alt,bald, schon |
Вивчити сло-ва. Скласти по питанню з кожним новим словом та відповісти на нього. |
7. |
24.09 |
24.09 |
Вміти запи-тувати про самопо-чуття співрозмовник-кка |
Як справи? |
Запитувати про самопо-чуття |
|
|
|
Wie geht's dir/Ihnen? Danke, prima/ gut/ es geht. |
der Freund, die Schule, das Spiel, der Stuhl, die Stunde, sprechen, stehen, prima, danken |
Вивчити сло-ва.Скласти по одному ре-ченню з нови-ми словами, використовуючи присвійні займенники. |
8. |
26.09 |
26.09 |
Запитувати та розповідати про вік третьої особи |
Це пра-вильно? |
Ввічливо ставитись до співрозмовника |
|
|
|
Stimmt das? Das stimmt (nicht). Das ist nicht richtig. |
die Übung, der Apfel, das Klavier, der Igel, üben, öffnen, richtig, stimmt, falsch, kein, nicht |
Вивчити нові слова. Напи-сати по ря-дочку нових літер, по 6 словосполучень. |
9. |
01.10 |
01.10 |
Запитувати та розповідати про себе |
Ми знаємо весь алфавіт. |
Вміти відре-комендува-тись |
|
|
|
Woher kommst du? Ich komme aus… |
das Alphabet, die Phonetik, das Bild, die Gymnastik, die Möbel, der Fisch, schön, schlecht, gut, kommen |
Написати 10 питань з при-свійними за-йменниками, повторити слова. |
10 |
03.10 |
03.10 |
Вміти читати і працювати зі словником |
Проектна робота Wiederho-lung |
Вміння слухати |
|
|
|
Самостійна робота. |
Робота зі словником. |
Підготуватись до захисту проекту |
Modul 2. Ich und meine Freunde.
11 |
08.10 |
08.10 |
Вміти розпо-відати про свою родину |
Родина.
|
З повагою відноситись до родини |
|
|
|
Was für eine Familie hast du? Meine Familie ist… Ich habe…
|
Die Familie, die Mutter, der Va-ter, die Tochter, der Sohn, der Bruder, die Schwester, haben, die Geschwister, mein, dein |
Вивчити правила, в. 2 ст.28 |
12 |
10.10 |
10.10 |
Вміти розпові-дати про сім'ю третьої особи |
Мої родичі.
|
Виражати повагу до родичів |
|
|
|
Meine Eltern sind… Das ist Tims Familie
|
Die Tante, der Onkel, die Verwandten, der Cousin, die Kusine,der Opa , die Oma, die Eltern, die Großeltern, lieben |
Вивчити нові слова, ст..31 в. 4. |
13 |
17.10 |
17.10 |
Вміти розпо-відати про вік дорослих лю-дей |
Скільки років цим людям?
|
Поважати вік інших людей |
|
|
|
Wie alt ist dein Vater/ deine Mutter/ dein Bruder..? Er/ sie ist… |
der Mann, die Frau, der Beruf, lustig, fein, faul, fleißig, groß, klein, berichten, arbeiten, lernen, studieren |
Вивчити нові слова .Ст.. 33 в.6,7. |
14 |
22.10 |
22.10 |
Розповідати про професії своїх родичів |
Хто вони за фахом?
|
Виражати повагу до «світу професій» |
|
|
|
Was ist dein Vater/ deine Mutti von Beruf? Er/ sie ist…
|
der Arbeiter, der Bauer, der Arzt, der Schneider, der Bäcker, die Lehrerin, der Maler, die Verk-äuferin, der Ma-nager, der Schü-ler, der Pro-grammierer, die Bibliothekarin, der Rentner, die Hausfrau |
Вивчити нову лексику, описати професії своїх рідних |
15 |
24.10 |
24.10 |
Вміти повідомляти про діяльність людей |
Хто що робить?
|
Виражати повагу до діяльності |
|
|
|
Was machst du? Ich male/ schreibe… gern.
|
verkaufen, nähen, malen, lehren, backen, die Kranken behandeln, die Felder pflügen, das Bild, das Brot, die Kleider |
Промвідіняти 6 дієслів |
16 |
05.11 |
05.11 |
Реагувати на репліки вчителя та однокласників |
Де працю-ють ці люди?
|
Поважати громадські позиції лю-дей |
|
|
|
Wo arbeiten deine Ver-wandten? Er/ sie arbeitet in einer Schule/ an einer Uni/ bei einer Firma/ auf einer Farm. |
die Schule, die Universität, die Firma, die Farm, das Kranken-haus, die Fabrik, das Kaufhaus, der Betrieb, in, an, auf, zu, von, bei |
Ст..38 читати та перекла-дати текст |
17 |
07.11 |
07.11 |
Вміти запро-швати інфор-мацію про співрозмовни-ка |
Де ти живеш?
|
Поважати своє село і його меш-канців |
|
|
|
Wo lebst du? Wo wohnst du? Ich wohne auf dem Land.
|
leben, wohnen, erzählen, die Stadt, das Dorf, die Strasse, in der Stadt, im Dorf, auf dem Land, Öster-reich, die Schweiz |
Ст..41 в.5, вивчити слова та правила |
18 |
12.11 |
12.11 |
Повідомляти про своє місце проживання |
Звідки ти? Проект «Де живуть люди?» |
Виражати повагу до своєї країни |
|
|
|
Woher kommst du? Ich komme aus… Woher?, |
kommen,aus Deutschland, aus Ternopil |
Вивчити правила, написати зворотній діалог до впр.4,в. 5 |
Modul 3. Die Schule
19 |
14.11 |
14.11 |
Вміти опису-вати свою школу |
На якому поверсі?
|
Виявляти повагу до своєї школи |
|
|
|
In welchem Stock? Im Erdgeschoss/ in erstem Stock ist… |
der Stock, die Sporthalle, der Speiseraum, die Aula, der Hof, das Erdgeschoss, die Garderobe, die Klassenraum, der Lesesaal, neu, sauber, schön |
Вивчити лексику теми. ст.70 в.3(усно), в.4. |
20 |
19.11 |
19.11 |
Вміти нази-вати дії у школі |
Що ми робимо в школі?
|
|
Дотримувати до порядку у школі |
|
|
Was machst du in der Schule? Liest du jetzt? Ja (nein), ich…
|
essen, spielen, le-sen, springen, tur-nen, rechnen, schreiben, spre-chen, zeich-nen,laufen |
Вивчити лексику теми.Написати,що роблять діти на подвір”ї. |
21. |
21.11 |
21.11 |
Вміти розповісти про урок |
На уроці німецької мови
|
Реагувати на репліки вчителя та однокласни-ків |
|
|
|
Ich gebe ein Buch. Gib mir bitte. Du nimmst… |
geben, nehmen, übersetzen, ein Lied singen, neue Wörter lernen, aus-wendig, die Auf-gaben machen, das Gedicht Wieder-holen, den Dialog bilden |
Написати, що ти любиш грати на подвір”ї. |
22. |
26.11 |
26.11 |
Вміти опису-вати пред-мети у класі |
Наша класна кімната
|
|
Зберігати чистоту у класах |
|
|
Was gibt in deinem Klassenzimmer?
|
die Tafel, der Tisch, der Stuhl, die Tür, die Wand, die Bank, die Wand, der Bü-cherschrank, das Fenster, das Fen-sterbrett, der Blu-mentopf, rot, grün, braun, gelb, schwarz, blau, weiß,grau, hell |
Вивчити правило та слова.Написати,що, з ким та чим ви граєтесь. |
23. |
28.11 |
28.11 |
Уміти описати місцезнаходження пред-метів |
У класній кімнаті |
|
Вміти до-цільно роз-поділяти місце у кім-наті |
|
|
Wo steht/ liegt/ hängt es? Vorne, hinten, links, rechts, in der Mitte steht/ liegt/ hängt…
|
links, rechts, stehen, liegen, hängen, vorne, hinten, links, rechts, in der Mitte |
Вивчити нові слова та правила. Написати по 5 стверджувальних та заперечних речень. |
24. |
03.12 |
03.12 |
Знати назви шкільного приладдя |
Шкільні речі |
|
Вміти збирати ранець |
|
|
Урок система-тизації та уза-гальнення вмінь та нави-чок.Was nimmst du in die Schule mit?
|
der Pinsel, das Heft, das Mäppchen, das Lineal, der Radiergummi, das Buch, der Kugelschreiber, der Bleistift, der Anspitzer, die Schultasche |
Вивчити нові слова, заповнити портфо-ліо, вивчити вірш. |
25. |
05.12 |
05.12 |
Знати, як застосовувати Imperativ |
Діти, вчіть німецьку! |
Робити про-позицію та реагувати на неї |
|
|
|
Sprich! Lies! Nimm! Gib! Hilf mir bitte! |
helfen, fragen, anrworten, zeigen, verstehen, gern haben |
Вивчити нові слова. ст.52 в.3. |
26. |
10.12 |
10.12 |
Розповідати про повсякденні події |
Розклад уроків Проектна робота
|
|
|
Доцільно розподіляти свій час |
|
Welcher Wochentag ist das Wetter? Welche Schulfächer hast du gern?
|
der Wochentag, die Woche, die Wochenende, Montag, Dienstag, Mittwoch, Donnerstag, Freitag, Samstag, Sonntag |
Підготува-тися до захисту проекту |
27 |
12.12 |
12.12 |
Вміти працювати самостійно |
Kontroll-arbeit |
|
|
|
|
Контрольна робота |
|
Повторити лексику теми. |
28 |
17.12 |
17.12 |
Вміти сприймати на слух текст |
Kontroll-horverste-hen |
|
|
|
|
Контроль аудіювання тексту |
|
Підготувати текст для читання |
29 |
19.12 |
19.12 |
Вміти читати мовчки |
Kontroll-lesen |
|
|
|
|
Контроль читання |
|
Повторити лексику та граматику теми |
30 |
24.12 |
24.12 |
Вміти працювати самостійно |
Kontroll-schreiben |
|
|
|
|
Контроль письма Тести |
|
Повторити усні теми |
31 |
26.12 |
26.12 |
Вміти скласти розповідь по темі |
Kontrollsprechen |
|
|
|
|
Контроль усного мовлення |
|
Опрацьовувати невідому лексику |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|