РОЗРОБКА УРОКУ З НІМЕЦЬКОЇ МОВИ в 5 класі за темою «Одяг»

Про матеріал
Розробка уроку для 5 класу (перша іноземна мова) на тему "Одяг". Введення та засвоєння нової лексики: die Bluse, das Hemd, der Pullover, die Hose, das T- Shirt, der Mantel, die Jacke, das Kleid, der Rock, die Jeans;
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

РОЗРОБКА УРОКУ

З НІМЕЦЬКОЇ МОВИ
В 7 КЛАСІ  ЗА ТЕМОЮ «СПОРТ»

 

Учитель німецької мови

Матвєєва Світлана Федорівна

Комунальний заклад  « Нікопольська середня загальноосвітня школа

І-ІІ ступенів № 18»

 

 

 

 

 

 

 

                                                          2019

Тема уроку:  Beliebte Sportarten

Мета уроку:  Ознайомлення та закріплення нової лексики;

                          Розвиток навиків діалогічного мовлення;

Сприйняття німецької мови на слух з використанням                 мультимедійного пристрою;

 Обладнання:  Підручник, малюнки з видами спорту, мультимедійний                    

                           пристрій.

 

Побудова уроку:

І.  Повідомлення теми та мети уроку:

  1.  Wir beginnen heute das neue Thema ‘’ Sport “. Der Sport kennt keine Altergrenzen.  Fur jung und alt hat der Sport eine grosse Bedeutung. Der Sport macht den Menschen munter stark gesund macht ihn organiesiert und diszipliniert.

Es gibt viele Sportarten – Leicht-  Schwerathletik Gymnastik Eishockey Eiskunstlauf  Tennis Fussball und andere.

Viele treiben Sport regelmassig und besuchen verschiedene Sportclubs und Sportsektionen. Sie nehmen an Wettkampfen teil.

    2.  Фонетична зарядка:

На дошці записано відмінювання дієслова sich interessieren fur.

Учні хором повторюють за вчителем.

ІІ.  Основна частина уроку:

  1. Введення та засвоєння нової лексики:

На мультимедійному пристрою подається нова лексика, яка повторюється учнями за диктором.

Учні називають види спорту на малюнках, які висять на дошці (робота в парах, один учень запитує другого)

  1. Утворення речень  з новими ЛО, використовуючи таблицю- підказку:

 

 

 

ICH

interessiere mich fur

treibe

spiele

fahre

laufe

Leichtathletik

Schwerathletik

Fussball

Boot

Rat

Schlittschuh

Schi

 

 

 

 

 

 

 

  1. Розвиток діалогічного мовлення:

(Можна використати як парну так і групову роботу з таблицею)

 

Interessierst du dich fur Fussball?

Fahrst  du Boot?

Laufst du Schi?

Spielst du Fussball?

Fahrst du Rat?

Treibst du Leichtathletik?

 

 

  1. Cкладання діалогів з використанням виразів:

 

Wann kann man Sport treiben?

Im Winter/  Im Sommer/ Im Herbst/ Im Fruhling

Wie kann man Sport treiben?

Gern/ Gut/ Regelmassig/ mit Interesse/ mit Erfolg

Wo kann man Sport treiben?

In der Turnhalle/ im Sportzirkel/ im Hof/ im Park

Wozu kann man Sport treiben?

Um gesund/ stark/ mutig/ tapfer/ diszipliniert

 

  1. Сприймання на слух діалогу двох спортсменів на німецькій мові та передача змісту на українській мові.

(Учні сприймають на слух розмову двох спортсменів з мультимедійного пристрою)

  1. Знаходження необхідної інформації з прочитаного тексту

(стор. 114 впр. 3)

 

ІІІ. Заключна частина уроку:

        Домашнє завдання:  Розповідь про різні види спорту.

        Підведення підсумків уроку.

 

 

docx
Додано
22 лютого
Переглядів
179
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку