Календарно-тематичне планування з німецької мови І семестр (2 мова) зі змістовими лініями за новою прогоамою на 2018-2019 н.р. Планування розраховане для учнів 6 класу, які мають 2 год на тиждень, за підручником Сотникової/Гоголєвої..
Modul 1. Der Sommer ist vorbei.
№ п/п |
6 А |
Очікувані результати |
Тема уроку |
Громадян-ська відпові-дальність |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Здоров’я і безпека
|
Підприємли-вість та фінансова грамотність |
Мовний iнвентар |
Домашнє завдання |
|
Граматика
|
Лексика |
|||||||||
1 |
03.09 |
Вміти розповісти про свої літні канікули |
Новий навчальний рік і новенькі |
|
|
Способи оздоровлення влітку |
|
Das stimmt. Was kann man in denFerien machen? |
Der Neue, selbst |
Cт 8 в. 5А, вивчити нові слова |
2 |
04.09 |
Вміти розповідати про хобі інших учнів |
Хобі моїх друзів
|
|
Що можна колекціонува-ти? |
|
|
Was konnen die Kinder sammeln? |
Das Autobild (-er), das Automodel (-e), die Briefmarke (-n), die CD (-s), die Mtze (-n), die Muschel (-n), die Postkarte (-n),die Serviette (-n), das Tierbild (-er), sammeln |
Ст..11 в.5, вивчити слова |
3 |
10.09 |
Вміти описувати кртинки |
Як ти проводиш свої літні канікули? |
|
|
Проведення канікул з користю для здоров”я. |
|
Was mache ich in den Ferien gern? Was kann man im Lager machen? |
Der Campingplatz (-, e), mit dem Siff fahren, verbringen |
С. 13 в.4, вивчити нові слова |
4 |
11.09 |
Вміти описати погоду |
Погода влітку |
|
Кліматичні умови нашого гегіону |
|
|
Dativ (mit dem) Wie ist ds=as Wetter im Sommer? |
Der Ausflug (-, -e), das Gewitter (-), der Regen (-), der Regenbogen (-, -), die Wetterbeo-bachtung (-en), die Anzeige (-n) |
С. 14 в.3, вивчити нові слова |
5 |
17.09 |
Вміти скласти речення у Prateritum |
Яким було літо? |
|
Відпочинок на морі |
|
|
|
Interessant, wunderbar, der Arger, langweilig |
С. 19 в.6, вивчити нові слова та праила |
6 |
18.09 |
Вміти називати місцезнаходження і напрямок |
Де ми були влітку? |
|
Залишаємо порядок після відпочинку |
|
|
Форми модального дієслова (хотілося б) та його форми |
|
Вивчити нові слова, ст..22 в.6 |
7 |
24.09 |
Знати, які овочі ростуть на городах |
Проектна робота Влітку у селі |
|
Які овочі ростуть в городі та в саду? |
|
|
As wachst im Garten? Plural den Substantiven |
Futtern, pflucken, Giessen, in Ordnung bringen |
Ст.25 в. 6, вивчити слова |
Modul 2. Meine Familie
8 |
25.09 |
Вміти розпвісти про свою родину та родину іншої особи |
Це – моя сім’я Можна відрекомендува-ти своїх родичів? |
Проявляти повагу до родини |
|
|
|
Der Bruder – von Bruder. Gebrauche dabei das Pronomen ihr in der richtigen Form Форми особових займенників у Akkusativ |
Die Cousine, der Cousin, der Neffe, die Nichte, kennen, vorstellen |
С.32 в.5, вивчити слова та правила |
9 |
01.10 |
Вміти описати малюнок/ світлину |
Хто тут на фото? |
Виявляти повагу до родичів однокласників |
|
|
|
Форми займенника dieser |
Der Mann, die Frau, der Mensch, der Student |
С.33 в.2, вивчити слова |
10 |
02.10 |
Вміти описати сімейний стан людини |
Мої браи і сестри Вiк людини Скільки йому/їй років? |
Виражати любв до рідних |
|
|
|
Кількісні числівники |
Der Kindergarten, lckig, dunkel, sportlich Ledig, erheiratet, erwitvet |
С.36 в.4, вивчити слова |
11 |
08.10 |
Вміти розповідати про професії своїх рідних |
Професії родичів |
Оцінювати всі професії |
|
|
|
Er arbeitet als/in… Er ist … von Beruf |
Arbeiten als, die Backerei, das Buro, den Haushalt, fuhren |
С.41 в.4 (усн), вивчити слова |
12 |
09.10 |
Вміти розповісти, ким ти хочеш стати |
Ким ти хочеш стати? |
Громадянська позиція учня |
|
|
|
Der Bus+der Fahrer= der Busfahrer Was mochten eure Mittschuler warden? |
Der och, der Tischler, der Bauarbeiter, der Tierarzt, der Busfahrer, die Putzfrau, die Krankenschwester, die Schauspielerin, die Friseurin, das Fotomodel werden |
С.42 в.2, вивчити слова |
13 |
17.10 |
Вміти розповідати про стосунки у своїй родині |
Відносини у сім’ї |
Виявляти повагу до своїх рідних |
|
|
|
Die Personalpro-nomen in Akk. Wie sind die Beziehungenin der Familie? |
Achten, verstehen, sein auf (Akk.), loben, schimpfen auf (Akk.) |
С.44 в.2, вивчити слова |
14 |
22.10 |
Вміти працювати в колективі |
Проектна робота на тему: «Meine Verwandten“ |
|
|
|
|
|
Підготувати захист проекту |
|
15 |
23.10 |
Вміти застосувати у письмі вивчене |
Контрольна робота на тему: «Meine Familie» |
|
|
|
Узагальнення вивченого |
|
Зробити аналіз к/р |
Modul 3. Schule.
16 |
05.11 |
Знати, як відзначають початок шкільного року у Німеччині |
Новий навчальний рік почався |
Відповідально ставитись до навчання |
|
|
|
Was brauchst du fur die Schule, was – nicht? |
bekommen |
С.49 в.4, вивчити слова |
17 |
06.11 |
Знати, що вчать німецькі і українські учні та які оцінки отримують |
Що ми робимо у школі? |
|
Бути ввічливими та акуратними |
|
|
Lange und kurze Vokale Die Noten und Facher in Deutschland und in de Ukraine |
Nennen, Noten geben, vergleichen, die Tafel abwieschen |
Вивчити слова, с.51 в.5 |
18 |
12.11 |
Вміти розповісти свій розклад уроків |
Хочемо добре вчитись |
Виявляти відповідальн-ість перед державою |
|
|
|
Testauswertung |
derFaulpelz(ледар)einverstanden sein, unterscheidlich, erfahren, langweilig |
Вивчити слова, с.53 в.5 |
19 |
13.11 |
Вміти розповідати про свій урок німецької мови |
На уроці німецької мови |
|
|
Вчимось без шкоди для здоров’я |
|
Форми іменників у Dativ Вживання прийменників aus, bei, mit, nach, seit, von, zu |
aus, bei, mit, nach, seit, von, zu, herausschreiben (виписувати), abschreiben (списувати), plaudern (базікати), kontrollieren, der Unterricht |
Вивчити слова, с.55 в.3 |
20 |
19.11 |
Вміти розповідати про свою школу |
Наша школа |
Виявляти повагу до своєї школи |
|
|
|
Складні іменники Welche Fachern lernt ihr? |
Der Raum, das Schulgebaude, die Turnhalle, das Klassenzimmer, der Schulhof |
Вивчити слова, с.57 в.4 |
21 |
20.11 |
Вміти розповідати про школу мрії |
Моя школа мрії |
Школа мрії – для розвитку держави |
|
|
|
Езособовий айменник man Welche Facher mochtest du haben? |
Das Einmaleins (таблиця множення), de Cafeteria, der Computerraum, die Satelltenantene (супутникова антена), erfahrene Lehrer(досвідчений вчитель), pro Tag, kostenlos, bequem(зручний) |
Вивчити слова, с.59 в.6 |
22 |
26.11 |
Вміти порівняти школу клись і сьогодні |
Школи сьогодні і завтра Школи колись і сьогодні |
Проявляти повагу до вчителя та однокласни-ків |
|
|
|
Форма минулого часу Perfekt = haben oder sein + Pattizip II сильних дієслів Відокремлювані префікси |
Klassendienst haben, holen (приносити, діставати), klingeln Der Fremdenfuhrer (екскурсовод), das Schulmuseum, auswendig (напам’ять), naturlich, verschieden, die Tinte (чорнило), die Feder( перо) Mude, irgendwann (коли-небудь), ausfallen (терпіти невдачу) |
Вивчити слова, с.61 в.4 |
23 |
27.11 |
Вміти зробити порівняння |
Мої шкільні друзі
|
|
|
|
|
Слова, що вживаються з допоміжним дієсловом sein y Perfekt
|
Sitzen bleiben, das Diktat, der Tipp (натяк), Tipps geben, |
Вивчити слова, с.67 в.4 |
24 |
03.12 |
Знати ступені порівняння прикметників |
Мої однокласники |
Виявляти повагу до однокласни-ків |
|
|
|
Ступені порівняння прикметників та прислівників |
um Hilfe bitten, hilfsbereit |
Провідміняти 7 прикметників |
25 |
04.12 |
Вміти працювати самостійно |
Контрольна робота на тему: «Meine Schule» |
|
|
|
|
Узагальнення вивченого |
|
Повторити лексику теми. |
26 |
10.12 |
Вміти працювати в колективі |
Проектна робота |
|
|
|
|
|
|
Підгртувати проект до захисту |
27 |
11.12 |
Вміти розповідати про виконання домашнього завдання |
Вчитись із задоволенням |
Поважати роботу вчителя |
|
|
|
Wie lernst du Fremdspra-chen? |
Der Witz (жарт), das Kreuzwortratsel кросворд), losen (вирішувати) |
Вивчити слова, с.74 в.4 |
28 |
17.12 |
Вміти сприймати на слух текст |
Kontroll-horverstehen |
|
|
|
|
Клнтроль аудіювання тексту |
|
Підготувати текст для читання |
29 |
18.12 |
Вміти сприймати текст на зір |
Kontrolllesen |
|
|
|
|
Контроль читання |
|
Повторити лексику та граматику теми |
30 |
24.12 |
Вміти працювати самостійно |
Kontrollschrei-ben |
|
|
|
|
Контроль письма Тести |
|
Повторити усні теми |
31 |
25.12 |
Вміти скласти розповідь по темі |
Kontrollspre-chen |
|
|
|
|
Контроль усного мовлення |
|
Опрацьовувати невідому лексику |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|