26 вересня о 18:00Вебінар: Особливості статевого виховання у школах України

Календарно-тематичне планування з німецької мови (2 мова) 6 клас І семестр

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з німецької мови І семестр (2 мова) зі змістовими лініями за новою прогоамою на 2018-2019 н.р. Планування розраховане для учнів 6 класу, які мають 2 год на тиждень, за підручником Сотникової/Гоголєвої..

Перегляд файлу

 

Modul 1. Der Sommer ist vorbei.

п/п

6 А

Очікувані результати

Тема уроку

Громадян-ська відпові-дальність

Екологічна безпека та сталий розвиток

Здоров’я і безпека

 

Підприємли-вість та фінансова грамотність

Мовний iнвентар

Домашнє завдання

Граматика

 

Лексика

1

03.09

Вміти розповісти про свої літні канікули

Новий навчальний рік і новенькі

 

 

Способи оздоровлення влітку

 

Das stimmt.

Was kann man in denFerien machen?

Der Neue, selbst

Cт 8 в. 5А, вивчити нові слова

2

04.09

Вміти розповідати про хобі інших учнів

Хобі моїх друзів

 

 

Що можна колекціонува-ти?

 

 

Was konnen die Kinder sammeln?

Das Autobild (-er), das Automodel (-e), die Briefmarke (-n), die CD (-s), die Mtze (-n), die Muschel (-n), die Postkarte (-n),die Serviette (-n), das Tierbild (-er), sammeln

Ст..11 в.5, вивчити слова

3

10.09

Вміти описувати кртинки

Як ти проводиш свої літні канікули?

 

 

Проведення канікул з користю для здоровя.

 

Was mache ich in den Ferien gern?

 Was kann man im Lager machen?

Der Campingplatz (-, e), mit dem Siff fahren, verbringen

С. 13 в.4, вивчити нові слова

4

11.09

Вміти описати погоду

Погода влітку

 

Кліматичні умови нашого гегіону

 

 

Dativ (mit dem)

Wie ist ds=as Wetter im Sommer?

Der Ausflug (-, -e), das Gewitter (-), der Regen (-), der Regenbogen (-, -), die Wetterbeo-bachtung (-en), die Anzeige (-n)

С. 14 в.3, вивчити нові слова

5

17.09

Вміти скласти речення у Prateritum

Яким було літо?

 

Відпочинок на морі

 

 

 

Interessant, wunderbar, der Arger, langweilig

С. 19 в.6, вивчити нові слова та праила

6

18.09

Вміти називати місцезнаходження і напрямок

Де ми були влітку?

 

Залишаємо порядок після відпочинку

 

 

Форми модального дієслова  (хотілося б) та його форми

 

Вивчити нові слова, ст..22 в.6

7

24.09

Знати, які овочі ростуть на городах

Проектна робота

Влітку у селі

 

Які овочі ростуть в городі та в саду?

 

 

As wachst im Garten?

Plural den Substantiven

Futtern, pflucken, Giessen, in Ordnung bringen

Ст.25 в. 6, вивчити слова

 

 

Modul 2. Meine Familie

8

25.09

Вміти розпвісти про свою родину та родину іншої особи

Це – моя сімя Можна відрекомендува-ти своїх родичів?

Проявляти повагу до родини

 

 

 

Der Bruder – von Bruder.

Gebrauche dabei das Pronomen ihr in der richtigen Form Форми особових займенників у Akkusativ

Die Cousine, der Cousin, der Neffe, die Nichte, kennen, vorstellen

С.32 в.5, вивчити слова та правила

9

01.10

Вміти описати малюнок/ світлину

Хто тут на фото?

Виявляти повагу до родичів однокласників

 

 

 

Форми займенника dieser

Der Mann, die Frau, der Mensch, der Student

С.33 в.2, вивчити слова

10

02.10

Вміти описати сімейний стан людини

Мої браи і сестри Вiк людини Скільки йому/їй років?

Виражати любв до рідних

 

 

 

Кількісні числівники

Der Kindergarten, lckig, dunkel, sportlich Ledig, erheiratet, erwitvet

С.36 в.4, вивчити слова

11

08.10

Вміти розповідати про професії своїх рідних

Професії родичів

Оцінювати всі професії

 

 

 

Er arbeitet als/in… Er ist … von Beruf

Arbeiten als, die Backerei, das Buro, den Haushalt, fuhren

С.41 в.4 (усн), вивчити слова

12

09.10

Вміти розповісти, ким ти хочеш стати

Ким ти хочеш стати?

Громадянська позиція учня

 

 

 

Der Bus+der Fahrer= der Busfahrer

Was mochten eure Mittschuler warden?

Der och, der Tischler, der Bauarbeiter, der Tierarzt, der Busfahrer, die Putzfrau, die Krankenschwester, die Schauspielerin, die Friseurin, das Fotomodel werden

С.42 в.2, вивчити слова

13

17.10

Вміти розповідати про стосунки у своїй родині

Відносини у сімї

Виявляти повагу до своїх рідних

 

 

 

Die Personalpro-nomen in Akk.

Wie sind die Beziehungenin der Familie?

Achten, verstehen, sein auf (Akk.), loben, schimpfen auf (Akk.)

С.44 в.2, вивчити слова

14

22.10

Вміти працювати в колективі

Проектна робота на тему: «Meine Verwandten

 

 

 

 

 

Підготувати захист проекту

15

23.10

Вміти застосувати у письмі вивчене

Контрольна робота на тему: «Meine Familie»

 

 

 

Узагальнення вивченого

 

Зробити аналіз к/р

Modul 3. Schule.

16

05.11

Знати, як відзначають початок шкільного року у Німеччині

Новий навчальний рік почався

Відповідально ставитись до навчання

 

 

 

Was brauchst du fur die Schule, was – nicht?

bekommen

С.49 в.4, вивчити слова

17

06.11

Знати, що вчать німецькі і українські учні та які оцінки отримують

Що ми робимо у школі?

 

Бути ввічливими та акуратними

 

 

Lange und kurze Vokale

Die Noten und Facher in Deutschland und in de Ukraine

Nennen, Noten geben, vergleichen, die Tafel abwieschen

Вивчити слова, с.51 в.5

18

12.11

Вміти розповісти свій розклад уроків

Хочемо добре вчитись

Виявляти відповідальн-ість перед державою

 

 

 

Testauswertung

derFaulpelz(ледар)einverstanden sein, unterscheidlich, erfahren, langweilig

Вивчити слова, с.53 в.5

19

13.11

Вміти розповідати про свій урок німецької мови

На уроці німецької мови

 

 

Вчимось без шкоди для здоровя

 

 Форми іменників у Dativ

Вживання прийменників aus, bei, mit, nach, seit, von, zu

aus, bei, mit, nach, seit, von, zu, herausschreiben (виписувати), abschreiben (списувати), plaudern (базікати), kontrollieren, der Unterricht

Вивчити слова, с.55 в.3

20

19.11

Вміти розповідати про свою школу

Наша школа

Виявляти повагу до своєї школи

 

 

 

Складні іменники

Welche Fachern lernt ihr?

Der Raum, das Schulgebaude, die Turnhalle, das Klassenzimmer, der Schulhof

Вивчити слова, с.57 в.4

21

20.11

Вміти розповідати про школу мрії

Моя школа мрії

Школа мрії – для розвитку держави

 

 

 

Езособовий айменник man

Welche Facher mochtest du haben?

Das Einmaleins (таблиця множення), de Cafeteria, der Computerraum, die Satelltenantene (супутникова антена), erfahrene Lehrer(досвідчений вчитель), pro Tag, kostenlos, bequem(зручний)

Вивчити слова, с.59 в.6

22

26.11

Вміти порівняти школу клись і сьогодні

Школи сьогодні і завтра Школи колись і сьогодні

Проявляти повагу до вчителя та однокласни-ків

 

 

 

Форма минулого часу Perfekt = haben oder sein + Pattizip II сильних дієслів Відокремлювані префікси

Klassendienst haben, holen (приносити, діставати), klingeln Der Fremdenfuhrer (екскурсовод), das Schulmuseum, auswendig (напам’ять), naturlich, verschieden, die Tinte (чорнило), die Feder( перо)

 Mude, irgendwann (коли-небудь), ausfallen (терпіти невдачу)

Вивчити слова, с.61 в.4

23

27.11

Вміти зробити порівняння

Мої шкільні друзі

 

 

 

 

 

Слова, що вживаються з допоміжним дієсловом  sein y Perfekt

 

Sitzen bleiben, das Diktat, der Tipp (натяк), Tipps geben,

Вивчити слова, с.67 в.4

24

03.12

Знати ступені порівняння прикметників

Мої однокласники

Виявляти повагу до однокласни-ків

 

 

 

Ступені порівняння прикметників та прислівників

um Hilfe bitten, hilfsbereit

Провідміняти 7 прикметників

25

04.12

Вміти працювати самостійно

Контрольна робота на тему: «Meine Schule»

 

 

 

 

Узагальнення вивченого

 

Повторити лексику теми.

26

10.12

Вміти працювати в колективі

Проектна робота

 

 

 

 

 

 

Підгртувати проект до захисту

27

11.12

Вміти розповідати про виконання домашнього завдання

Вчитись із задоволенням

Поважати роботу вчителя

 

 

 

Wie lernst du Fremdspra-chen?

Der Witz (жарт), das Kreuzwortratsel кросворд), losen (вирішувати)

Вивчити слова, с.74 в.4

28

17.12

Вміти сприймати на слух текст

Kontroll-horverstehen

 

 

 

 

Клнтроль аудіювання тексту

 

Підготувати текст для читання

29

18.12

Вміти сприймати текст на зір

Kontrolllesen

 

 

 

 

Контроль читання

 

Повторити лексику та граматику теми

30

24.12

Вміти працювати самостійно

Kontrollschrei-ben

 

 

 

 

Контроль письма

Тести

 

Повторити усні теми

31

25.12

Вміти скласти розповідь по темі

Kontrollspre-chen

 

 

 

 

Контроль усного мовлення

 

Опрацьовувати невідому лексику

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
15 лютого
Переглядів
429
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку