Календарно-тематичне планування з німецької мови ІІ семестр (2 мова) зі змістовими лініями за новою прогоамою на 2018-2019 н.р. Планування розраховане для учнів 6 класу, які мають 2 год на тиждень, за підручником Сотникової/Гоголєвої..
Modul 4. Tagesblauf
№ п/п |
6 А |
Очікувані результати |
Тема уроку |
Громадян-ська відпові-дальність |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Здоров’я і безпека |
Підприєм-ливість та фінансова грамотність |
Мовний інвентар |
Домашнє завдання |
|
Граматика |
Лексика |
|
||||||||
32 |
14.01 |
Розповідати про вільний час у минулому
|
Після школи |
Розподіл вільного часу |
|
|
|
Порядок слів у реченнi Was machst du jeden Tag nach der Schule? Was machst du am? |
Die Geige, der Tagesablauf, der Wochentag |
Вивчити слова, ст.79 в.4 |
33 |
15.01 |
Розповідати свій розпорядок дня |
О котрій годині? |
Розпорядок робочого дня |
|
|
|
Числівники Wie spät ist es? Es ist ... Wann stehst du auf? Ich stehe um ... auf |
Aufstehen, Unterricht haben, Freunde treffen, schlafen gehen, frühstücken, zu Mittag essen, zu Abend essen, Morgengymnastig machen |
Вивчити слова, ст.82 в.5 |
34 |
21.01 |
Розповідати про ранкові процедури |
Хто рано встає, у того й є |
|
|
Ранкова закаряд |
|
Was machst du jeden Morgen? Ich ziehe mich an. Wann stehst du auf? Ich stehe um ... auf Відмінювання зворотніх дієслів |
Sich abtrocknen, das Bett machen, die Seife, der Wecker, sich anziehen, brav, sportlich, die Zahnbürste, die Zahnpasta, sich ausziehen, das Handtuch, sich waschen, die Zähne putzen |
Вивчити слова, ст.85 в.4 |
35 |
23.01 |
Розповідати, що ти робив учора |
Що ти робив учора? |
Розподіл власного часу |
|
|
|
Wann bist du gestern aufgestanden? Um ... Uhr. Was hast du am Morgen gemacht? Зворотні дієслова у Perfect |
Дієслова у третій формі |
Вивчити слова, ст.88 в.3 |
36 |
25.01 |
Розповідати про свої домашні обов’язки |
Я охоче допомагаю батькам |
|
Допомагає-мо батькам |
|
|
Wie hilfst du den Eltern zu Hause? Зворотні дієслова у Perfect |
Aufraumen, Staub wischen, Blumen gie en, das Geschirr abwaschen, einkaufen gehen, bugeln |
Вивчити слова, ст.91 в.4 |
37 |
30.01 |
Розповідати про проведені вихідні |
У вихідні |
Відносини з батьками |
|
|
|
Was machst du am Wochenende? Was hast du am Wochenende gemacht? Дієслова у Perfect |
Kuchen essen, Tee trinken, am Wochenende |
Вивчити слова, ст.92 в.2 |
Modul 5. Die Feiertage
38 |
04.02 |
Розповіда-ти, що й коли їси, про свої кулінарні вподобання |
Які страви ти полюбляєш? |
|
|
Здорове харчування |
|
Was mögen wir? Дієслово «mogen» |
Der/das Bonbon (-s), das Geleekonfekt (-e), das Getränk (-e), die Marmelade, der Saft (- -e), der Salat (-e), die Speise (-n), die Suppe (-n), die Süß- igkeiten, die Milch |
Вивчити слова, ст.97 в.3 |
39 |
06.02 |
Дізнатись, з чого готують деякі страви, яким транспортом перевозяться продукти |
Купувати і готувати
|
|
|
|
Розподіл коштів |
Was kauft du? Множина іменників In den Supermarket gehen…, einkäufen |
Der Markt (- -e), die Obstkiste (-n), das Flugzeug (-e), der LKW (-s), das Schiff (-e), der Zug (- -e)
|
Вивчити слова, ст.99 в.4 |
40 |
11.02 |
Вміти спілкуватись з продавцем або консульнантом у супенраркеті |
У супермар-кеті |
|
Ввічливість при покупках |
|
|
Утворення числівників 100-1000 |
Der Supermarkt (- -e), der Zettel (_), das Geld, das Kilo (_), das Gramm (-e/-), der/das Liter (_), der Quark, die Butter, das Mehl |
Вивчити слова, ст.101 в.3 |
41 |
13.02 |
Розповідати про приготування деяких страв |
Ми охоче готуємо
|
|
|
Здорове харчування |
|
Was macht man aus diesen Lebensmittel? Однина і множина іменників |
Das Lebensmittel (-), das Fleischklosschen (-), das Ei (-er), der Zucker, das Salz, der Pfeffer, braten, mischen, probieren, zugeben |
Вивчити слова, ст.103 в.4 |
42 |
18.02 |
Розповідати, що потрібно для того, щоб накрити стіл |
Ми накриваємо стіл |
|
|
Ввічливість за столом |
|
Welches Geschirr steht auf dem Tisch? Wie deckt ihr den Tisch? Однина і множина іменників |
Die Butterdose (-n), die Zuckerdose (-n), die Kaffeekanne (-n), die Teekanne (-n), die Gabel (-n), der Löffel (-), das Messer (-), der Teller (-), die Tischdecke (-n), die Untertasse (-n), die Serviette (-n) |
Вивчити слова, ст.105 в.4 |
43 |
20.02 |
Запросити гостей до столу і запропонувати їм страви і напої |
Ми маємо гостей |
Бесіда з гостями Ввічливість при вітанні |
|
|
|
Was nehmt ihr? Perfekt |
Schmecken, bitter, salzig, satt, scharf, reif, su , der Vegetarier (-), zugreifen, das Stuck (-e/-), dasGlas (- -er) |
Вивчити слова, ст.107 в.5 |
44 |
25.02 |
Розповідати про підготовку та святкування дня народження |
Ми святкуємо день народження |
|
|
|
Wie feierst du deinen Geburstag? Welche Geschenke hast du bekommen? Perfekt |
Schmecken, bitter, salzig, satt, scharf, reif, su , der Vegetarier (-), zugreifen, das Stück (-e/-), dasGlas (- -er) |
Вивчити слова, ст.109 в.5 |
|
45 |
27.02 |
Розповідати, які подарунки до свят даруюьть |
Чудові подарунки |
|
|
|
Раціональна трата грошей Хороший тон |
Was möchtest du der Mutter/dem Vater… zum Geburstag schenken? Особові займенники в Dativ |
Gefallen, das Hobby (-s), das Computerspiel (-e), der CD-Spieler (-), die Kamera (-s) |
Вивчити слова, ст.111 в.4 |
46 |
04.03 |
Розповідати про правила хорошого тону |
Що належить до хорошого тону? |
|
|
|
Wie muss man sich am Tisch benehmen? Особові займенники в Dativ |
Halten, in der linken Hand, in der rechten Hand, lautlos mischen, den Mund abwischen, das Fleischgericht (-e), als Vorspeise, zum Nachtisch |
Вивчити слова, ст.112 в.2 |
|
47 |
06.03 |
Вміти застосувати у письмі вивчене |
Контрольна робота на тему: «Mein Geburtstag» |
|
|
|
|
Узагальнення вивченого |
|
Зробити аналіз к/р |
Modul 6. Die Ukraine und Deutschland .
48 |
11.03 |
Називати сторони світу, географічне положення міст за допомогою карти |
Країни в Європі |
|
|
|
Відношення до країн ЄС Любов до країни, мову, якої вивчаємо Повага до іноземних мов Повага до Німеччини Любов до Укаїни Любов до Укаїни Любов до Укаїни |
Wo liegen die Länder? In Europa liegen… Однина і множина іменників |
Europa, der Norden, der Süden, der Osten, der Westen, die Mitte, Mitteleuropa |
Вивчити слова, ст.118 в.5 а |
49 |
13.03 |
Дізватись загальну інформацію про Німеччину |
Німеччина — країна і люди |
|
|
|
Deutschland liegt… Die Hauptstadt Deutschland … Однина і множина іменників |
Die Hauptstadt (- -e), die Staatsfahne (-n), die Lage, das Nachbarland (- -er), die Bundesrepublik, der Einwohner (-)
|
Вивчити слова, ст.121 в.4 |
|
50 |
18.03 |
Розповідати, з яких міст походять діти, дізнатись назви багатьох німецьких міст |
Де розташовані міста? |
|
|
|
Wo liegen diese Städte? Однина і множина іменників |
Norddeutschland, Süd -deutschland, West- deutschland, Ost- deutschland, Mittel- deutschland, die Metropole (-n), der Seehafen (- -), das Burohaus (- -er) |
Вивчити слова, ст.124 в.5 |
|
51 |
20.03 |
Дізнатись про деякі визначні місця Берліна |
Берлін |
|
|
|
Wie hei en die Sehenswurdig-keiten Berlins? Однина і множина іменників |
Das Tor (-e), das Denkmal (- -er), der Turm (- -e), der Reichstag, das Parlament (-e), der Platz (- -e), die Sehenswurdigkeiten |
Вивчити слова, ст.126 в.5 |
|
52 |
01.04 |
Розповідати про Україну |
Україна — моя Батьківщина |
|
|
|
Wie gut kennst du die Ukraine? Множина іменників |
Die Heimat, das Heimatland (- -er), das Gebiet (-e), rund, die Bevölkerung (-en) |
Вивчити слова, ст.128 в.4 |
|
53 |
03.04 |
Розповідати про деякі українські міста |
Українські міста |
|
|
|
Wie gut kennst du die Ukraine? Множина іменників |
Der Industriebetrieb (-e), die Kirche (-n) |
Вивчити слова, ст.130 в.4 в |
|
54 |
08.04 |
Розповідати про українську столицю |
Столиця України |
|
|
|
Die Hauptstadt der Ukraine… In Kyjiw leben… Множина іменників |
Die Kloster (- -), das Hohlenkloster (- -), die Hauptstra e (-n) |
Вивчити слова, ст.132 в.5 |
|
55 |
10.04 |
Вміти працювати в колективі |
Проектна робота на тему: «Meine Heimat» |
|
|
|
|
Projektarbeit |
|
Завершити проект |
Modul 7. Das Umwelt .
56 |
15.04 |
Розповідати про погоду у різні пори року |
Погода кожної пори року |
|
|
Охорона довкілля Охорона довкілля Бережемо тварин Бережемо природу |
|
Was bringt jede Jahrezeit? Однина і множина іменників |
Die Kerze (-n), die Süßigkeiten, der Karneval (-s/-e), kuhl |
Вивчити слова, ст.137 в.5 |
57 |
17.04 |
Розповідати, якою є погода в різні пори року |
Природа |
|
|
|
Wie ist dasWetter in jeder Jahreszeiten? Однина і множина іменників |
Die Natur, der Zauberer (-) |
Вивчити слова, ст.139 в.5 |
|
58 |
22.04 |
Дізнатись, яким буває прогноз погоди |
Прогноз погоди і повідомлен-ня про погоду |
|
Погода взимку і влітку Краса природи Погода взимку
|
|
Wie wird das Wetter? Вживання іменників |
Es blitz, im Freien, heiter, wolkenlos, der Regenmantel (- -), steigen, der Wetterbericht (-e), die Wettervorhersage (-n), beobachten |
Вивчити слова, ст.141 в.6 |
|
59 |
24.04 |
Розповідати,якими можуть бути ландшафти і природа навколо сіл і міст |
Наше довкілля |
|
|
Wie können die Landschaften sein? Вживання іменників і прикмет-ників |
Die Luft, das Grün, die Landschaft (-en), lebendig, malerisch, naturlich, rein, tot, bunt, farbig |
Вивчити слова, ст.144 в.6 |
||
60 |
29.04 |
Розповідати про екологічні проблеми в містах і селах |
Проблеми довкілля |
|
|
|
Welche ökologischen Probleme für die Umwelt gibt es in deinen Stadt/Dort? Вживання словоспо-лучень і сполучника «den» |
Das Abgas (-e), das Abwasser (- -), der Müll, der Smog (-s), denn, ökologisch, die Arbeitsgemeinschaft (-en), der Naturforscher (-), das Problem (-e) |
Вивчити слова, ст.146 в.3 усно |
|
61 |
06.05 |
Вміти працювати самостійно |
Контрольна робота на тему: «Die Umwelt» |
|
|
|
Узагальнення вивченого |
|
Повторити лексику теми. |
|
62 |
08.05 |
Розповідати про свої дії із захисту довкілля |
Наші звірі й птахи Ми бережемо нашу природу |
|
|
|
Welche Tiere und Vogel kennst du? Вживання словосполучень Was schadet der Natur, was ist nützlich? Вживання словосполучень, іменників у однині й множині |
Die Elster (-n), die Eule (-n), die Krähe (-n), die Meise (-n), die Schwalbe(-n), der Spatz (-en), der Specht (-e), der Star (-e), die Futterkrippe (-n) Die Eisenbahn (-en), der Schornstein (-e), die Plastiktute (-n), der Müll, erhalten, lösen, nützlich, schaden, werfen, verschmützen |
Вивчити слова, ст.148 в.4 |
|
64 |
13.05 |
Вміти сприймати на слух текст |
Kontroll-horverstehen |
|
|
|
|
Клнтроль аудіювання тексту |
|
Підготува-ти текст для читання |
65 |
15.05 |
Вміти сприймати текст на зір |
Kontrolllesen |
|
|
|
|
Контроль читання |
|
Повторити лексику та граматику теми |
66 |
20.05 |
Вміти працювати самостійно |
Kontrollschrei-ben |
|
|
|
|
Контроль письма Тести |
|
Повторити усні теми |
67 |
22.05 |
Вміти скласти розповідь по темі |
Kontrollspre-chen |
|
|
|
|
Контроль усного мовлення |
|
Опрацьовувати невідому лексику |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|