20 вересня о 18:00Вебінар: Numicon (Нумікон): проста математика для всіх

Календарно-тематичне планування з німецької мови (2 мова) 6 клас ІІ семестр

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з німецької мови ІІ семестр (2 мова) зі змістовими лініями за новою прогоамою на 2018-2019 н.р. Планування розраховане для учнів 6 класу, які мають 2 год на тиждень, за підручником Сотникової/Гоголєвої..

Перегляд файлу

 

Modul 4. Tagesblauf 

п/п

6 А

Очікувані результати

Тема уроку

Громадян-ська відпові-дальність

Екологічна безпека та сталий розвиток

Здоров’я і безпека

Підприєм-ливість та фінансова грамотність

Мовний інвентар

Домашнє завдання

Граматика

Лексика

 

32

14.01

Розповідати про вільний час у минулому

 

Після школи

Розподіл вільного часу

 

 

 

Порядок слів у реченнi

 Was machst du jeden Tag nach der Schule? Was machst du am?

Die Geige,

der Tagesablauf,

der Wochentag

Вивчити слова, ст.79 в.4

33

15.01

Розповідати свій розпорядок дня

О котрій годині?

Розпорядок робочого дня

 

 

 

Числівники

Wie spät ist es? Es ist ...

Wann stehst du auf? Ich stehe um ... auf

Aufstehen, Unterricht haben, Freunde treffen, schlafen gehen, frühstücken, zu Mittag essen, zu Abend essen, Morgengymnastig machen

Вивчити слова, ст.82 в.5

34

21.01

Розповідати про ранкові процедури

Хто рано встає, у того й є

 

 

Ранкова закаряд

 

Was machst du jeden Morgen? Ich ziehe mich an. Wann stehst du auf? Ich stehe um ... auf Відмінювання зворотніх дієслів

Sich abtrocknen, das Bett machen, die Seife,

der Wecker, sich anziehen, brav, sportlich,

die Zahnbürste,

die Zahnpasta, sich ausziehen, das Handtuch, sich waschen, die Zähne putzen

Вивчити слова, ст.85 в.4

35

23.01

Розповідати, що ти робив учора

Що ти робив учора?

Розподіл власного часу

 

 

 

Wann bist du gestern aufgestanden? Um ... Uhr.

Was hast du am Morgen gemacht? Зворотні дієслова у Perfect

Дієслова у третій формі

Вивчити слова, ст.88 в.3

36

25.01

Розповідати про свої домашні обов’язки

Я охоче допомагаю батькам

 

Допомагає-мо батькам

 

 

Wie hilfst du den Eltern zu Hause? Зворотні дієслова у Perfect

Aufraumen, Staub wischen, Blumen gie en, das Geschirr abwaschen, einkaufen gehen, bugeln

Вивчити слова, ст.91 в.4

37

30.01

Розповідати про проведені вихідні

У вихідні

Відносини з  батьками

 

 

 

Was machst du am Wochenende?

Was hast du am Wochenende gemacht? Дієслова у Perfect

Kuchen essen, Tee trinken, am Wochenende

Вивчити слова, ст.92 в.2

Modul 5. Die Feiertage

38

04.02

Розповіда-ти, що й коли їси, про свої кулінарні вподобання

Які страви ти полюбляєш?

 

 

Здорове харчування

 

Was mögen wir? Дієслово «mogen»

Der/das Bonbon (-s), das Geleekonfekt (-e), das Getränk (-e), die Marmelade, der Saft (- -e), der Salat (-e), die Speise           (-n), die Suppe (-n), die Süß-

    igkeiten, die Milch

Вивчити слова, ст.97 в.3

39

06.02

Дізнатись, з чого готують деякі страви, яким транспортом перевозяться продукти

Купувати і готувати

 

 

 

 

Розподіл коштів

Was kauft du? Множина іменників In den Supermarket gehen…, einkäufen

Der Markt (- -e), die Obstkiste (-n), das Flugzeug (-e), der LKW (-s), das Schiff (-e), der Zug (- -e)

 

Вивчити слова, ст.99 в.4

40

11.02

Вміти спілкуватись з продавцем або консульнантом у супенраркеті

У супермар-кеті

 

Ввічливість при покупках

 

 

Утворення числівників 100-1000

Der Supermarkt (- -e), der Zettel (_), das Geld, das Kilo (_), das Gramm (-e/-), der/das Liter (_), der Quark, die Butter, das Mehl

Вивчити слова, ст.101 в.3

41

13.02

Розповідати про приготування деяких страв

Ми охоче готуємо

 

 

 

Здорове харчування

 

Was macht man aus diesen Lebensmittel? Однина і множина іменників

Das Lebensmittel (-), das Fleischklosschen (-), das Ei (-er), der Zucker, das Salz, der Pfeffer, braten, mischen, probieren, zugeben

Вивчити слова, ст.103 в.4

42

18.02

Розповідати, що потрібно для того, щоб накрити стіл

Ми накриваємо стіл

 

 

Ввічливість за столом

 

Welches Geschirr steht auf dem Tisch? Wie deckt ihr den Tisch? Однина і множина іменників

Die Butterdose (-n), die Zuckerdose (-n), die Kaffeekanne (-n), die Teekanne (-n), die Gabel         (-n), der Löffel (-), das Messer (-), der Teller (-), die Tischdecke (-n),  die Untertasse (-n), die Serviette (-n)

Вивчити слова, ст.105 в.4

43

20.02

Запросити гостей до столу і запропонувати їм страви і напої

Ми маємо гостей

Бесіда з гостями    Ввічливість при вітанні

 

 

 

Was nehmt ihr? Perfekt

Schmecken, bitter, salzig, satt, scharf, reif, su  , der Vegetarier (-), zugreifen, das Stuck (-e/-), dasGlas            (- -er)

Вивчити слова, ст.107 в.5

44

25.02

Розповідати про підготовку та святкування дня народження

Ми святкуємо день народження

 

 

 

Wie feierst du deinen Geburstag? Welche Geschenke hast du bekommen? Perfekt

Schmecken, bitter, salzig, satt, scharf, reif, su  , der Vegetarier (-), zugreifen, das Stück (-e/-), dasGlas            (- -er)

Вивчити слова, ст.109 в.5

45

27.02

Розповідати, які подарунки до свят даруюьть

Чудові подарунки

 

 

 

Раціональна трата грошей

Хороший тон

Was möchtest du der Mutter/dem Vater… zum Geburstag schenken? Особові займенники в Dativ

Gefallen, das Hobby (-s), das Computerspiel (-e), der CD-Spieler (-), die Kamera (-s)

Вивчити слова, ст.111 в.4

46

04.03

Розповідати про правила хорошого тону

Що належить до хорошого тону?

 

 

 

Wie muss man sich am Tisch benehmen? Особові займенники в Dativ

Halten, in der linken Hand, in der rechten Hand, lautlos mischen, den Mund abwischen, das Fleischgericht (-e), als Vorspeise, zum Nachtisch

Вивчити слова, ст.112 в.2

47

06.03

Вміти застосувати у письмі вивчене

Контрольна робота на тему: «Mein Geburtstag»

 

 

 

 

Узагальнення вивченого

 

Зробити аналіз к/р

Modul 6. Die Ukraine und Deutschland .

48

11.03

Називати сторони світу, географічне положення міст за допомогою карти

Країни в Європі

 

 

 

Відношення до країн ЄС Любов до країни, мову, якої вивчаємо    Повага до іноземних мов   Повага до Німеччини     Любов до Укаїни       Любов до Укаїни

Любов до Укаїни

Wo liegen die Länder? In Europa liegen… Однина і множина іменників

Europa, der Norden, der Süden, der Osten, der Westen, die Mitte, Mitteleuropa

Вивчити слова, ст.118 в.5 а

49

13.03

Дізватись загальну інформацію про Німеччину

Німеччинакраїна і люди

 

 

 

Deutschland liegt… Die Hauptstadt Deutschland … Однина і множина іменників

Die Hauptstadt (- -e), die Staatsfahne (-n), die Lage, das Nachbarland  (- -er), die Bundesrepublik, der Einwohner (-)

 

Вивчити слова, ст.121 в.4

50

18.03

Розповідати, з яких міст походять діти, дізнатись назви багатьох німецьких міст

Де розташовані міста?

 

 

 

Wo liegen diese Städte? Однина і множина іменників

Norddeutschland, Süd -deutschland, West- deutschland, Ost- deutschland, Mittel- deutschland, die Metropole

 (-n), der Seehafen (- -), das Burohaus (- -er)

Вивчити слова, ст.124 в.5

51

20.03

Дізнатись про деякі визначні місця Берліна

Берлін

 

 

 

 Wie hei en die Sehenswurdig-keiten Berlins? Однина і множина іменників

Das Tor (-e), das Denkmal (- -er), der Turm (- -e), der Reichstag, das Parlament             (-e), der Platz (- -e), die Sehenswurdigkeiten

Вивчити слова, ст.126 в.5

52

01.04

Розповідати про Україну

Українамоя Батьківщина

 

 

 

 Wie gut kennst du die Ukraine? Множина іменників

Die Heimat, das Heimatland (- -er), das Gebiet (-e), rund, die Bevölkerung (-en)

Вивчити слова, ст.128 в.4

53

03.04

Розповідати про деякі українські міста

Українські міста

 

 

 

Wie gut kennst du die Ukraine? Множина іменників

Der Industriebetrieb (-e), die Kirche (-n)

Вивчити слова, ст.130 в.4 в

54

08.04

Розповідати про українську столицю

Столиця України

 

 

 

Die Hauptstadt der UkraineIn Kyjiw leben… Множина іменників

Die Kloster (- -), das Hohlenkloster  (- -), die Hauptstra e (-n)

Вивчити слова, ст.132 в.5

55

10.04

Вміти працювати в колективі

Проектна робота на тему: «Meine Heimat»

 

 

 

 

Projektarbeit

 

Завершити проект

Modul 7. Das Umwelt .

56

15.04

Розповідати про погоду у різні пори року

Погода кожної пори року

 

 

Охорона довкілля

Охорона довкілля

Бережемо тварин

Бережемо природу

 

Was bringt jede Jahrezeit? Однина і множина іменників

Die Kerze (-n), die                 Süßigkeiten, der Karneval (-s/-e), kuhl

Вивчити слова, ст.137 в.5

57

17.04

Розповідати,  якою є погода в різні пори року

Природа

 

 

 

Wie ist dasWetter in jeder Jahreszeiten? Однина і множина іменників

Die Natur, der Zauberer (-)

Вивчити слова, ст.139 в.5

58

22.04

Дізнатись, яким буває прогноз погоди

Прогноз погоди і повідомлен-ня про погоду

 

Погода взимку і влітку

Краса природи

Погода взимку

 

 

Wie wird das Wetter? Вживання іменників

Es blitz, im Freien, heiter, wolkenlos, der Regenmantel (- -), steigen, der Wetterbericht (-e), die Wettervorhersage (-n), beobachten

Вивчити слова, ст.141 в.6

59

24.04

Розповідати,якими можуть бути ландшафти і природа навколо сіл і міст

Наше довкілля

 

 

Wie können die Landschaften sein? Вживання іменників і прикмет-ників

Die Luft, das Grün, die Landschaft (-en), lebendig, malerisch, naturlich, rein, tot, bunt, farbig

Вивчити слова, ст.144 в.6

60

29.04

Розповідати про екологічні проблеми в містах і селах

Проблеми довкілля

 

 

 

Welche ökologischen Probleme für die Umwelt gibt es in deinen Stadt/Dort? Вживання словоспо-лучень і сполучника «den»

Das Abgas (-e), das Abwasser (- -), der Müll, der Smog (-s), denn, ökologisch, die Arbeitsgemeinschaft (-en), der Naturforscher  (-), das Problem (-e)

Вивчити слова, ст.146 в.3 усно

61

06.05

Вміти працювати самостійно

Контрольна робота на тему: «Die Umwelt»

 

 

 

Узагальнення вивченого

 

Повторити лексику теми.

62

08.05

Розповідати про свої дії із захисту довкілля

Наші звірі й птахи Ми бережемо нашу природу

 

 

 

Welche Tiere und Vogel kennst du? Вживання словосполучень

Was schadet der Natur, was ist nützlich? Вживання словосполучень, іменників у однині й множині

Die Elster  (-n), die Eule  (-n), die Krähe (-n), die Meise (-n), die Schwalbe(-n), der Spatz (-en), der Specht (-e), der Star (-e), die Futterkrippe (-n)

 Die Eisenbahn (-en), der Schornstein (-e), die Plastiktute (-n), der Müll, erhalten, lösen, nützlich, schaden, werfen, verschmützen

Вивчити слова, ст.148 в.4

64

13.05

Вміти сприймати на слух текст

Kontroll-horverstehen

 

 

 

 

Клнтроль аудіювання тексту

 

Підготува-ти текст для читання

65

15.05

Вміти сприймати текст на зір

Kontrolllesen

 

 

 

 

Контроль читання

 

Повторити лексику та граматику теми

66

20.05

Вміти працювати самостійно

Kontrollschrei-ben

 

 

 

 

Контроль письма

Тести

 

Повторити усні теми

67

22.05

Вміти скласти розповідь по темі

Kontrollspre-chen

 

 

 

 

Контроль усного мовлення

 

Опрацьовувати невідому лексику

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
15 лютого
Переглядів
286
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку