Календарно-тематичне планування з німецької мови для 6 класу(6 рік навчання) 1 семестр за С. I. Сотникова, Г. В. Гоголева «Німецька мова» 6 клас (6 рік навчання) зі змістовими лін

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з німецької мови для 6 класу(6 рік навчання) 1 семестр за С. I. Сотникова, Г. В. Гоголева «Німецька мова» 6 клас (6 рік навчання) зі змістовими лініями
Перегляд файлу

С. I. Сотникова, Г. В. Гоголева  «Німецька мова» 6 клас (6 рік навчання) 2 семестр

Підтема

 

Дата

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров'я і безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

Мовний інвентар

Домашнє завдання

При-мітка

Лексика

Граматика

Тема 5. Шкільне життя

33

Сьогоднішнє число

 

Обговорює участь у шкільних екологічних заходах.

Демонструє розуміння потреби працювати разом.

Свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими навчальними потребами.

Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади.

Обговорює шкільні правила.

У спілкуванні дотримується толерантності та принципу «no hate speech» (мова проти ненависті – з англ.).

Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгвальному та полікультурному середовищі.

Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя.

 

Der Wievielte ist heute? — Heute ist der...; Wann...? —Am...

 

verbringen, Schlitten fahren, eine Schneeballschlacht machen, Snowboard fahren, Ski springen, absolvieren

 

Порядкові числівники

Впр.6,

с.106

 

34

Знову в школу.

В якому році?

 

montags, dienstags, mittwochs, donnerstags, freitags, samstags, sonntags,

 

PartizipII

Минулий розповідний час (Präteritum).

 

Впр.5,

с.111 Впр.7,

с.113

 

35

Котра година?Минулий час

 

morgens, abends, vormittags, nachmittags, viel zu tun haben

 

zuerst, dann, danach, sich duschen, die Zähne putzen

Минулий розповідний час (Präteritum).

 

Впр.6,

с.115Впр.5,

с.117

 

36

Розклад уроків. Улюблений предмет

 

vor Kurzem das Werk, der Aufsatz, dabei, konjugieren, deklinieren

 

einige, wenige, Liste, die Ranking, durchführen

Минулийрозповідний час (Präteritum).

 

Впр.6,

с.119 Впр.6,

с.121

 

37

Наші вчителі. Що ми робимо

в школі?

 

aufgeben, unterrichten, streng, schimpfen, derWitz

proTag, die Prüfung

Модальні слова

Впр.6,

с.123 Впр.6,

с.125

 

38

Урок німецької мови

 

dieAussprache, herausschreiben

 

Впр.6,

с.127

 

39

Наша школа

 

dasZeugnis, die Überschrift, dasQuiz, derWettbewerb teilnehmen an {Dat.)

 

Впр.5,

с.129 Впр1с.132

 

40

Шкільне життя

 

 

 

 

 

Підтема

 

Дата

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров'я і безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

Мовний інвентар

Домашнє завдання

При-мітка

Лексика

Граматика

Тема 6. Подорож

41

Транспорт

 

Обговорює переваги екологічних видів транспорту.

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі.

 

Планує краєзнавчу подорож.

 

 

Пояснює життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху, поведінки на воді та в інших місцях.

 

Аналізує наслідки порушення правил

дорожнього руху.

Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту.

die Nationalität

das Taxi, die U-Bahn, die Straßenbahn, der Obus, der Luftballon, das Raumschiff die Hälfte, benutzen

 

 

Впр.5,

с.137 Впр.5,

с.138

 

42

Куди ти хочеш поїхати? Планування подорожі.

 

die Wüste, die Steppe, die Insel, der Dschungel das Reiseziel,ohne

 

die Reiseroute, das Zelt, der Nordpol, der Sonnenschirm, das Streichholz, der Badeanzug, die Sonnenbrille der Koffer, der Kompass, günstig

 

Ohne+Akkusativ

Впр.7,

с.142 Впр.4,с.145

 

43

Маршрут подорожі. Залізничний вокзал.

 

durch, gegen, um, entlang, vorschlagen, der Vorschlag

 

der Bahnhof, die Durchsage, das Gleis, abfahren , ankommen, der Fahrgast , die Abfahrt, die Ankunft

 

Durch…, gegen…,um…, …entlangв Akkusativ

Впр.6,

с.148 Впр.3,

с.150

 

44

Квиток. Поїздка поїздом.

 

der/die Angestellte, der Fahrkartenautomat, derSchalter , die Dauer, einsteigen, aussteigen, umsteigendauern,

etwa   ab ... Uhr  Platz nehmen

 

 

Впр.6,

с.153 Впр.6,

с.155

 

45

Враження від подорожі. Подорож-пригода.

 

derReiseeindruck, reservieren

dasAbenteuer gefährlich, entdecken

Минулий розповідний час (Präteritum).

Впр.7,

с.158

Впр.5,

с.160

 

46

Кругосвітня подорож

 

aufregend, stolz, verreisen, landen, während

 

Впр.7,

с.163

 

47

Подорож

 

 

 

 

 

 

 

Підтема

 

Дата

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров'я і безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

Мовний інвентар

Домашнє завдання

При-мітка

Лексика

Граматика

Тема 7. Німеччина

48

Сусідні держави Німеччини. Держава і люди.

 

Описує види еко-туризму.

Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки.

 

 Розпитує про правила поведінки в європейських столицях.

 

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі.

 

Визначає орієнтовну вартість перебування в країні виучуваної мови.

grenzen an + Akk., im Norden/Süden/ Osten/Westen, nördlich, südlich, östlich, westlich, die Nordsee, die Ostsee

 

die Bundesrepublik, das Bundesland, die Mitte, bestehen aus (Dat.), erfahren

 

 

Впр.5,

с.168 Впр.5,

с.170

 

49

Федеральні землі Німеччини.

 

die Fläche, zugleich

das Angebot, der Tipp, der Fremdenführer, verreisen, während, bevor

 

 

 

 

50

Міста Німеччини.

 

das Wunder, sich befinden  der Dom, die Kirche, das Gebäude, das Schloss, der Hafen

Підрядні речення

Впр.5,

с.174 Впр.7,

с.178

 

51

Берлін - столиця Німеччини. Видатні пам’ятки Берліну.

 

die Weltzeituhr, das Rathaus, die Kuppel, tagen dafür, dagegen

 

die Museumsinsel, die Panoramaetage, die Teilung

 

 

Впр.6,

с.180 Впр.5,

с.183

 

52

Поїздка Берліном.

 

als, wenn, diesmal, jedesMal

Одноразова або багаторазова дія у теперішньому або майбутньому часі.

Багаторазова дія в минулому часі

 

Впр.5,

с.186

 

53

Орієнтування в місті.

 

anders, geöffnet, geschlossen, dieVerspätung

 

 

Впр.7,

с.189

 

54

Німеччина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підтема

 

Дата

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров'я і безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

Мовний інвентар

Домашнє завдання

При-мітка

Лексика

Граматика

Тема 8. Україна

55

Україна - країна в Європі.

 

Пропонує заходи щодо покращення екологічної ситуації в Києві.

 

Обговорює питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища у своєму регіоні та державі .

 

Складає перелік місць для екотуризму у своєму регіоні.

Порівнює Київ з іншими євро-пейськими столицями.

Робить повідом-лення про основні пам’ятки історії та культури Києва.

 Складає перелік правил поведінки під час екскурсії.

 Демонструє розуміння цінності культур-ного розмаїття та потреби жити разом у мирі.

Обговорює громадянську позицію та власні погляди на різно-манітні соціальні проблеми своєї країни та світово-го простору.

Запитує про/пояснює правила безпеки пересування по Києву.

 

der Nordwesten, der Nordosten, der Südwesten, der Südosten

 

Впр.6,

с.194

 

56

Ландшафт

і клімат України.

 

der Bach, das Gewässer, das Gebirge die Gegend

gemäßigt kontinental, trocken, feucht, subtropisch, die Kälte, die Wärme

 

Впр.6,

с.197 Впр.6,

с.199

 

57

Країна і люди.

 

der Einwohner das Gebiet, rund, geteilt

 

Впр.6,

с.201

 

58

59

Українські міста.

 

Der Einwohner das Gebiet, rund, geteilt

 

Впр.6,

с.203

 

60

Київ – столиця України.

 

die Hochschule, das Kloster die Wissenschaft

 

 

 

61

Поїздка Києвом.

 

 

 

Впр.6,

с.208

 

62

Україна

 

 

 

 

 

63

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

64

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

65

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

66

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

 

67

Узагальнення і систе­матизація знань учнів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

68

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
18 вересня 2019
Переглядів
3930
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку