С. I. Сотникова, Г. В. Гоголева «Німецька мова» 6 клас (6 рік навчання) 2 семестр
№ |
Підтема
|
Дата |
|
Громадянська відповідальність |
Здоров'я і безпека |
|
Мовний інвентар |
Домашнє завдання |
При-мітка |
|||
Лексика |
Граматика |
|||||||||||
Тема 5. Шкільне життя |
||||||||||||
33 |
Сьогоднішнє число |
|
|
|
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя. |
|
Der Wievielte ist heute? — Heute ist der...; Wann...? —Am...
verbringen, Schlitten fahren, eine Schneeballschlacht machen, Snowboard fahren, Ski springen, absolvieren
|
Порядкові числівники |
Впр.6, с.106 |
|
||
34 |
Знову в школу. В якому році? |
|
montags, dienstags, mittwochs, donnerstags, freitags, samstags, sonntags,
|
PartizipII Минулий розповідний час (Präteritum).
|
Впр.5, с.111 Впр.7, с.113 |
|
||||||
35 |
Котра година?Минулий час |
|
morgens, abends, vormittags, nachmittags, viel zu tun haben
zuerst, dann, danach, sich duschen, die Zähne putzen |
Минулий розповідний час (Präteritum).
|
Впр.6, с.115Впр.5, с.117 |
|
||||||
36 |
Розклад уроків. Улюблений предмет |
|
vor Kurzem das Werk, der Aufsatz, dabei, konjugieren, deklinieren
einige, wenige, Liste, die Ranking, durchführen |
Минулийрозповідний час (Präteritum).
|
Впр.6, с.119 Впр.6, с.121 |
|
||||||
37 |
Наші вчителі. Що ми робимо в школі? |
|
aufgeben, unterrichten, streng, schimpfen, derWitz proTag, die Prüfung |
Модальні слова |
Впр.6, с.123 Впр.6, с.125 |
|
||||||
38 |
Урок німецької мови |
|
dieAussprache, herausschreiben |
|
Впр.6, с.127 |
|
||||||
39 |
Наша школа |
|
dasZeugnis, die Überschrift, dasQuiz, derWettbewerb teilnehmen an {Dat.) |
|
Впр.5, с.129 Впр1с.132 |
|
||||||
40 |
Шкільне життя |
|
|
|
|
|
||||||
№ |
Підтема
|
Дата |
|
Громадянська відповідальність |
Здоров'я і безпека |
|
Мовний інвентар |
Домашнє завдання |
При-мітка |
|||
Лексика |
Граматика |
|||||||||||
Тема 6. Подорож |
||||||||||||
41 |
Транспорт |
|
Обговорює переваги екологічних видів транспорту. |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі.
Планує краєзнавчу подорож.
|
|
|
die Nationalität das Taxi, die U-Bahn, die Straßenbahn, der Obus, der Luftballon, das Raumschiff die Hälfte, benutzen
|
|
Впр.5, с.137 Впр.5, с.138 |
|
||
42 |
Куди ти хочеш поїхати? Планування подорожі. |
|
die Wüste, die Steppe, die Insel, der Dschungel das Reiseziel,ohne
die Reiseroute, das Zelt, der Nordpol, der Sonnenschirm, das Streichholz, der Badeanzug, die Sonnenbrille der Koffer, der Kompass, günstig
|
Ohne+Akkusativ |
Впр.7, с.142 Впр.4,с.145 |
|
||||||
43 |
Маршрут подорожі. Залізничний вокзал. |
|
durch, gegen, um, entlang, vorschlagen, der Vorschlag
der Bahnhof, die Durchsage, das Gleis, abfahren , ankommen, der Fahrgast , die Abfahrt, die Ankunft
|
Durch…, gegen…,um…, …entlangв Akkusativ |
Впр.6, с.148 Впр.3, с.150 |
|
||||||
44 |
Квиток. Поїздка поїздом. |
|
der/die Angestellte, der Fahrkartenautomat, derSchalter , die Dauer, einsteigen, aussteigen, umsteigendauern, etwa ab ... Uhr Platz nehmen
|
|
Впр.6, с.153 Впр.6, с.155 |
|
||||||
45 |
Враження від подорожі. Подорож-пригода. |
|
derReiseeindruck, reservieren dasAbenteuer gefährlich, entdecken |
Минулий розповідний час (Präteritum). |
Впр.7, с.158 Впр.5, с.160 |
|
||||||
46 |
Кругосвітня подорож |
|
aufregend, stolz, verreisen, landen, während |
|
Впр.7, с.163 |
|
||||||
47 |
Подорож
|
|
|
|
|
|
||||||
№ |
Підтема
|
Дата |
|
Громадянська відповідальність |
Здоров'я і безпека |
|
Мовний інвентар |
Домашнє завдання |
При-мітка |
|||
Лексика |
Граматика |
|||||||||||
Тема 7. Німеччина |
||||||||||||
48 |
Сусідні держави Німеччини. Держава і люди. |
|
Описує види еко-туризму. |
Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки.
Розпитує про правила поведінки в європейських столицях.
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. |
|
Визначає орієнтовну вартість перебування в країні виучуваної мови. |
grenzen an + Akk., im Norden/Süden/ Osten/Westen, nördlich, südlich, östlich, westlich, die Nordsee, die Ostsee
die Bundesrepublik, das Bundesland, die Mitte, bestehen aus (Dat.), erfahren
|
|
Впр.5, с.168 Впр.5, с.170 |
|
||
49 |
Федеральні землі Німеччини. |
|
die Fläche, zugleich das Angebot, der Tipp, der Fremdenführer, verreisen, während, bevor
|
|
|
|
||||||
50 |
Міста Німеччини. |
|
das Wunder, sich befinden der Dom, die Kirche, das Gebäude, das Schloss, der Hafen |
Підрядні речення |
Впр.5, с.174 Впр.7, с.178 |
|
||||||
51 |
Берлін - столиця Німеччини. Видатні пам’ятки Берліну. |
|
die Weltzeituhr, das Rathaus, die Kuppel, tagen dafür, dagegen
die Museumsinsel, die Panoramaetage, die Teilung
|
|
Впр.6, с.180 Впр.5, с.183 |
|
||||||
52 |
Поїздка Берліном. |
|
als, wenn, diesmal, jedesMal |
Одноразова або багаторазова дія у теперішньому або майбутньому часі. Багаторазова дія в минулому часі
|
Впр.5, с.186 |
|
||||||
53 |
Орієнтування в місті. |
|
anders, geöffnet, geschlossen, dieVerspätung
|
|
Впр.7, с.189 |
|
||||||
54 |
Німеччина
|
|
|
|
|
|
||||||
№ |
Підтема
|
Дата |
|
Громадянська відповідальність |
Здоров'я і безпека |
|
Мовний інвентар |
Домашнє завдання |
При-мітка |
|||
Лексика |
Граматика |
|||||||||||
Тема 8. Україна |
||||||||||||
55 |
Україна - країна в Європі. |
|
Пропонує заходи щодо покращення екологічної ситуації в Києві.
Обговорює питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища у своєму регіоні та державі .
Складає перелік місць для екотуризму у своєму регіоні. |
Порівнює Київ з іншими євро-пейськими столицями. Робить повідом-лення про основні пам’ятки історії та культури Києва. Складає перелік правил поведінки під час екскурсії. Демонструє розуміння цінності культур-ного розмаїття та потреби жити разом у мирі. Обговорює громадянську позицію та власні погляди на різно-манітні соціальні проблеми своєї країни та світово-го простору. |
Запитує про/пояснює правила безпеки пересування по Києву. |
|
der Nordwesten, der Nordosten, der Südwesten, der Südosten |
|
Впр.6, с.194 |
|
||
56 |
Ландшафт і клімат України. |
|
der Bach, das Gewässer, das Gebirge die Gegend gemäßigt kontinental, trocken, feucht, subtropisch, die Kälte, die Wärme |
|
Впр.6, с.197 Впр.6, с.199 |
|
||||||
57 |
Країна і люди. |
|
der Einwohner das Gebiet, rund, geteilt |
|
Впр.6, с.201 |
|
||||||
58 59 |
Українські міста. |
|
Der Einwohner das Gebiet, rund, geteilt |
|
Впр.6, с.203 |
|
||||||
60 |
Київ – столиця України. |
|
die Hochschule, das Kloster die Wissenschaft |
|
|
|
||||||
61 |
Поїздка Києвом. |
|
|
|
Впр.6, с.208 |
|
||||||
62 |
Україна |
|
|
|
|
|
||||||
63 |
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
64 |
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
65 |
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
66 |
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
67 |
Узагальнення і систематизація знань учнів |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
68 |
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|