Календарно-тематичне планування з німецької мови для 9 класу

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з німецької мови для 9 класу за підручником "Hallo, Freunde" C. І. Сотникова
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування з німецької мови для 9 класу

на І семестр 2022 – 2023 н.р.

 

складене за програмою «Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 6-9 класи», К., 2017 р. Програмою передбачено 2 години на тиждень.  Навчальний матеріал, передбачений програмою, розподілено в межах сфер та тематики ситуативного спілкування. Викладання здійснюється за підручником Німецька  мова (5-й рік навчання), 9 клас:  Підручник  для  загальноосвітніх  навчальних  закладів „Hallo, Freunde!“ / С.І. Сотникова. — Х.: Ранок, 2017

 

 

 

 

 

Вчитель: Довгалюк І.В.

 

 

 

 

 

 

№ п/п

Дата

Підтема

Мета

Вправи на розвиток лінгвістичних компетенцій

Вправи на розвиток мовленнєвих компетенцій

Фонетика

Граматика

Лексика

Читання

Аудіювання

Говоріння

Письмо

 

Тема 1: Meine Familie,  meine Freunde und ich (Моя родина, мої друзі та я)

1

05.09

Sommerferien

(Літні канікули)

Навчати розповідати про літній відпочинок, вживаючи дієслова у формі минулого часу Perfekt та дієслово «sein» у формі Präteritum, робити припущення про відп очинок інших людей, використовуючи у мовленні підрядні з’ясувальні речення, формувати навички аудіювання, письма й монологічного мовлення

Впр. 1

(с. 6)

Дієслово «sein» у минулому часі Präteritum (повторення). Впр. 4b (с. 7)

Порядок слів у підрядному з’ясувальному реченні (повторення). Впр. 4b (с. 7)

Минулий час Perfekt (повторення)

Впр. 7 (с. 8)

Впр. 2, 3 (с. 6)

 

Впр. 5

(с. 8)

Впр. 4 (с. 7), 6, 7 (с. 8)

Впр. 8

(с. 8)

2

07.09

Freizeit und Ferien

(Вільний час та канікули)

Навчати розповідати про улюблені заняття на дозвіллі, описувати минулі канікули, вживаючи дієслова у формі минулого часу Perfekt та дієслово «sein» у формі Präteritum, форму вати навички аудіювання, письма, монологічного й діалогічного мовлення

Впр. 1

(с. 9)

Підрядне речення причини зі сполучником «weil» (повторення). Впр. 3 (с. 9)

Дієслово «sein» у минулому часі Präteritum (повторення).

Впр. 5, 6 (с. 11)

Минулий час Perfekt (повторення)

Впр. 5, 6 (с. 11)

Sich sonnen, Recht haben. Впр. 2, 3

(с. 9)

 

Впр. 4b, 4c

(с. 10)

Впр. 4a

(с. 10),

5—7

(с. 11)

Впр. 8

(с. 11)

3

12.09

Wie ist deine Meinung?

(Яка твоя думка?)

Навчати висловлювати свою думку, робити пропозиції щодо дозвілля, вживаючи неозначені форми дієслів із часткою «zu» та без неї, погоджуватися на такі пропозиції або відхиляти їх, формувати навички читання з повним розумінням змісту тексту

Впр. 1 (с. 12)

Вживання неозначеної форми дієслів із часткою «zu» і без неї.

Впр. 4, 5

(с. 13), 7 (с. 14);

Vor|haben (hatte vor, hat vorgehabt), vor|schlagen (schlug vor, hat vorgeschlagen), versuchen (versuchte, hat versucht), Lust haben, nichts dagegen haben,

Впр. 3

(с. 12)

Впр. 6a (с. 14)

Впр. 5

(с. 13), 6

(с. 14)

 

4

14.09

Gefühle und Emotionen

(Почуття та емоції)

Навчати розповідати про емо цій ний стан людей та умови, за яких людина себе так почуває, вживаючи підрядні умовні речення, описувати свої почуття та пояснювати ситуації, коли такі почуття вини кають, формувати навички читання й монологічного мовлення

 

 

Die Bosheit, die Trauer, die Freude, die Angst, das Staunen, das Glück, böse, traurig, sauer, fröhlich/froh, erschrocken, glücklich, erstaunt

Впр. 2a (с. 17)

 

Впр. 4, 5 (с. 18)

РЗ

5

19.09

Echte Freunde

(Справжні друзі)

Навчати давати характер истику друзям, описувати стосунки з найкращими друзями, вислов лювати свою думку щодо проблеми, що обговорюєть ся в дискусії, формувати навички читання з повним розумінням змісту тексту, письма, діалогічного й монологічного мовлення

 

 

Zuverlässig, treu, tolerant, frech, der Altersgenosse (-n), sich verlassen (verließ sich, hat sich verlassen) auf (Akk.), vertrauen (vertraute, hat vertraut) (Dat.), verraten

(verriet, hat verraten), jemand.

Впр. 2, 3 (с. 19)

Впр. 4b

(с. 20), 5

(с. 21)

 

Впр. 4a

(с. 20), 6

(с. 21)

Впр. 7

(с. 21)

6

21.09

Gib mir einen Rat

(Дай мені пораду)

Навчати розповідати про проб ле ми з братами та сестрами, давати пораду, використовуючи наказовий спосіб дієслів, фор му вати навички читання з повним розумінням

змісту тексту, письма й усного мовлення

 

Наказовий

спосіб дієслів (повторення).

Впр. 2 (с. 22), 4

(с. 23), 5 (с. 24)

Ärger haben, Sorgen haben, die Klamotten (Pl.), der Tipp (-s),  der Rat (Ratschläge), aus|kommen (kam aus, ist ausgekommen). РЗ

Впр. 3 (с. 23)

 

Впр. 4 (с. 23)

Впр. 6

(с. 24)

7

26.09

Eltern und Kinder

(Батьки та діти)

Навчати розповідати про емоції та почуття, які мають члени родини один до одного, та про умови, за яких проявляються ці почуття, формувати на вич ки читання, аудіювання та монологічного мовлення, повторити структуру підрядних умовних речень

 

Минулий час Präteritum.

Впр. 3b, 3c

(с. 26), 4 (с. 27)

Підрядні речення умови.

Впр. 2 (с. 25)

Die Urgroßmutter (-¨-), der Urgroßvater (-¨-),  der Hass, das Vertrauen, der Respekt vor (Dat.), die Sorge um (Akk.),  der Ekel vor (Dat.),  das Mitleid mit (Dat.). Впр. 1, 2 (с. 25)

Впр. 3a

(с. 25), 5

(с. 27)

 

Впр. 5 (с. 27)

Впр. 6

(с. 27)

8

28.09

Lebenslauf

(Біографія)

Навчати розуміти інформацію в біографії людини, складати біографію іншої людини, вживаючи числівники на позначення року

 

Числівники на позначення року.

Впр. 2, 3 (с. 28)

Минулий час

Präteritum

(повторення)

Das Abitur, auf dem Gebiet, absolvieren (absolvierte, hat absolviert), um|ziehen

Впр. 4a

(с. 28),

4b, 5 (вебсайт) (с. 29)

Впр. 1 (с. 28)

Впр. 6 (с. 29)

Впр. 6, 7

(с. 29)

9

03.10

Über den Lebenslauf sprechen

Mein Lebenslauf

(Говоримо про біографію. Моя біографія)

Навчати розуміти інформа цію в біографії людини, що подана у формі таблиці, роз повідати про життєвий шлях видатної людини за поданою інформацією, вжи ваю чи у мовленні минулий час Prä teritum, формувати на вич ки аудіювання, читан ня, писемного й усного мовлення

 

Минулий час

Präteritum (повторення).

Впр. 2 (с. 30), 6

(с. 31)

Bei|treten (trat bei, ist beigetreten) (+ Dat.),  der Beitritt (-e) (zu + Dat.), das Mitglied (-er), die Promotion (-en), promovieren (promovierte, hat promoviert), der/ die Stellvertretende (-n), der/die Vorsitzende (-n). Впр. 4 (с. 31)

 

 

 

Впр. 2, 3 (с. 30)

Впр. 5 (с. 31)

Впр. 7

(с. 31)

Тема 2: Theater und Kino (Театр і кіно)

10

05.10

Das

Theatergebäude

(Будівля театру)

Називати приміщення й різні об’єкти в театрі в однині й множині, розумі ти опис театру і співвіднос ити тексти із ілюстраціями, описувати театр своєї мрії, формувати навички читання, письма й аудіювання

Впр. 1 (с. 35)

Множина іменників (повторення)

Впр. 1 (с. 35)

Die Bühne (-n),  das Bühnenbild (-er),  das Theatercafé (-s),  das Foyer (-s), die Kulisse (-n), der Vorhang (-¨-e), der Zuschauerraum (-¨-e). Впр. 2 (с. 35)

Впр. 3 (с. 36)

Впр. 4

(с. 36)

 

Впр. 4, 5

(с. 36)

11

10.10

Im Theater

(В театрі)

Називати приміщення в театрі,розповідати про їхнє призначення, описувати  якийсь театр своєї місцев ості, формувати навички читання, аудіювання, письма й монологічного мовлення

Впр. 1

(с. 37)

 

Die Aufführung (-en),  der Auftritt (-e), die Probe (-n), das Theaterstück (-e), ab|legen (legte ab, hat abgelegt), sich (Dat.) an|sehen (sah sich an, hat sich angesehen), inszenieren (inszenierte, hat inszeniert)

Впр. 4, 5

(с. 38)

Впр. 3 (с. 37)

Впр. 2 (с. 37)

Впр. 6

(с. 38)

12

12.10

Ein Theaterbesuch

(Візит до театру)

Навчати розповідати про відвідування театру, повідомляти, де знаходяться місця  у залі для глядачів, формувати навички читання, аудіювання, письма й усного мовлення

Впр. 1

(с. 39)

 

Das Parkett, die Loge (-n), der Rang (-¨-e),  der Zuschauer (-), zuerst, besorgen (besorgte, hat besorgt), Beifall klatschen (klatschte, hat geklatscht). Впр. 1, 2 (с. 39); РЗ

Впр. 6

(с. 40), 7

(с. 41)

Впр. 5a

(с. 40)

Впр. 3

(с. 39),

4, 5

(с. 40)

Впр. 8

(с. 41)

13

17.10

Der Spielplan

(Репертуар)

Навчати називати й розрізняти види театральних вистав, розуміти інформацію в театраль ній афіші

Впр. 1

(с. 42)

Множина іменників (повторення). Впр. 1 (с. 42)

Die Komödie (-n),  die Tragödie (-n),  die Oper (-n), das Ballett (-e), das Musical (-s),  die Erstaufführung

Впр. 3a

(с. 42)

 

Впр. 3a

(с. 42),

3b, 4

(с. 43)

Впр. 5

(с. 43)

14

19.10

Innovatives Theater

(Сучасний театр)

Навчати розуміти й коментувати інформацію в анонсах до спектаклів, розповідати, які театральні вистави подобаються, робити пропозицію щодо інсценування якоїсь вистави, приймати або відхиляти такі пропозиції, формувати навички читання з повним розумінням змісту тексту, писемного й усного мовлення

Впр. 1

 (с. 44)

Словотвір: віддієслівні іменники.

Впр. 1 (с. 44)

Aus|nutzen (nutzte aus, hat ausgenutzt),  die Erziehung, das Verbrechen (-), das Verhalten, verprügeln (verprügelte, hat verprügelt),  das Verständnis, zum Nachdenken anregen.

Впр. 3a

(с. 44), 4

(с. 46)

 

Впр. 2

(с. 44),

3b, 5

(с. 46)

Впр. 6

(с. 46)

15

02.11

Wir gehen gern ins Kino

(Ми йдемо в кіно охоче)

Навчати називати й описув ати професії, пов’язані з театром, розповідати про альтернативні форми, що існують у театральному мистецтві, вживаючи підр яд ні означальні речення, формувати навички читання  з повним розумінням змісту

тексту, письма й усного мовлення

 

Підрядне означальне речення.

Впр. 4 (с. 47),

5, 6 (с. 49)

Abwechslungsreich, avantgardistisch, der Artist (-en), die Darbietung (-en), der Clown (-s), der Künstler (-), unter freiem Himmel. Впр. 1—3 (с. 47)

Впр. 4

(с. 47)

 

 

Впр. 6

(с. 49)

16

07.11

Filme

(Фільми)

Навчати називати умови для успіху того чи іншого театру, вживаючи у мовленні підрядні означальні речен ня, формувати навички читання з повним розумін ням змісту тексту, письма й усного мовлення

Впр. 1 (с. 50)

Підрядне означальне речення.

Впр. 2a (с. 50),

5 (с. 52)

Begabt, der Erfolg (-e), erfolgreich, die Handlung (-en), die Regie.

Впр. 2 (с. 50)

Впр. 3

(с. 51), 4

(с. 52)

 

Впр. 2a

(с. 50), 5

(с. 52)

Впр. 6

(с. 52)

17

09.11

Mein Lieblingsfilm

(Мій улюблений фільм)

Навчати розповідати про відві-  дування кінотеатру, запрошувати до кінотеатру й відповідати на таке запрош ення, писати повідомлення про останнє від відування кінотеатру, форму вати навичк и аудіювання, письма, діалогічного й монологічного мовлення

Впр. 1 (с. 53)

 

Vor|ziehen (zog vor, hat vorgezogen), sich bekannt machen mit (Dat.),  das Popcorn.

Впр. 2, 3a (с. 53)

 

Впр. 4a (с. 54)

Впр. 3b,

4a

(с. 54),

4b, 5

(с. 55)

Впр. 6

(с. 55)

18

14.11

Mein Lieblingsschauspieler

(Мій улюблений актор)

Навчати називати й розріз ня ти жанри кіномистецтва, розуміти інформацію в кіно афіші, робити пропозицію щодо перегляду якогось фільму, приймати чи відхи ля ти таку пропозицію, формувати навички читання, письма й діалогічного мовлення

Впр. 1 (с. 56)

Складносурядні речення зі сполучником «denn».

 

Der Actionfilm (-e),  der Animationsfilm (-e), der Trickfilm (-e),  der Horrorfilm (-e),  der Liebesfilm (-e),  das Drama (Dramen),  der Fantasyfilm (-e),  der Science-Fiction-Film (-e), die Hauptfigur (-en). Впр. 2, 3 (с. 56); РЗ

Впр. 4

(с. 57), 6

(с. 58)

 

Впр. 5

(с. 57), 6

(с. 58)

Впр. 7

(с. 58)

Тема 3:  Literatur (Література).  Massenmedien (Засоби масової інформації)

19

16.11

Wir lesen gern

(Ми читаємо охоче)

Навчати називати літератур ні жанри, розповідати про літературні вподобання однолітків, вживаючи  у роз повіді дроби, проводити серед однокласників опитування за темою

Впр. 1 (с. 70)

Дроби.

Впр. 5a (с. 71),

5b (с. 72)

Впр. 1 (с. 64), 2a (с. 65)

 

Впр. 3 (с. 65)

Впр. 3

(с. 65),

4, 5

(с. 66)

Впр. 2b

(с. 65), 6

(с. 66)

20

21.11

Über Bücher sprechen

(Говоримо про книги)

Навчати розповідати, про що йдеться у книжці, читати  й розуміти анотації до книг, повідомляти, які книжки подобаються, вживаючи  у мовленні підрядні означальні речення, формувати навички читання, письма  й монологічного мовлення

Впр. 1 (с. 73)

Словотвір:

складні слова. Впр. 1 (с. 73)

Підрядне означальне речення. Впр. 4, 5 (с. 74),

6, 7 (с. 75)

Впр. 2a (с. 67)

 

 

Впр. 1

(проект),

  1.                   (с. 67),

(с. 68)

Впр. 1

(проект),

2b

(с. 67), 5

(с. 68)

21

23.11

Bekannte deutsche Schriftsteller und Dichter

(Відомі німецькі письменники та поети)

 

Навчати розповідати про видатних німецьких письменників і поетів, знайом ити з їхньою творчістю, формувати навички читання з повним розумінням змісту тексту, письма й усного мовлення

Впр. 2,

3

(с. 76)

Підрядне означальне речення.

Впр. 5 (с. 77), 6

(с. 78)

Das Abenteuer (-),  das Ereignis (-se),  die Gattung (-en),  die Hälfte (-n), übernatürlich, ungewöhnlich,  der Zauberer (-). Впр. 2 (с. 70)

Впр. 4

(с. 71), 6

(с. 72)

 

Впр. 3

(с. 70), 7

(с. 72)

Впр. 8

(с. 72)

22

28.11

Mein Lieblingsbuch

(Моя улюблена книжка)

Навчати називати улюблені книжки й улюблених літературних героїв, писати лист  у відповідь

Впр. 1 (с. 79)

 

Die Inhaltsangabe (-n), das Vergnügen (-), unterhaltsam, spannend, humorvoll

Впр. 3 (с. 73)

 

Впр. 2

(с. 73), 6

(с. 75)

Впр. 7

(с. 75)

23

30.11

Wie oft besuchst du Bibliotheken?

(Як часто ти відвідуєш бібліотеку?)

Навчати розповідати про відвідання бібліотеки, чита ти повідомлення на інтерн етфорумі й коменту вати їх, відповідати на запитання анкети про відвідування бібліотеки, формувати на вич ки читання з повним розумінням змісту тексту, аудіювання, письма, діалогічн ого й монологічного мовлення

 

 

Das Werk (-e), der Erfolg (-e), das Repertoire (-s), der Vertreter (-). Впр. 1 (с. 76)

Впр. 5

(с. 77)

 

Впр. 4

(с. 77), 6

(с. 78)

 

24

05.12

Kommunikationsmittel

(Засоби комунікації)

Навчати розповідати про засоби комунікації та називати їх функції 

Обговорювати важливість комунікацій у суспільстві

Впр. 1 (с. 80)

 

das Gerät

das Medium

der Drucker

das Smartphone

sich (D.) vorstellen

entwickeln, tippen,

der Laptop,

der Scanner,

das Tablet

Впр. 4 (с.81)

 

Впр. 2 (с.80)

Впр. 5,6 (с.82)

 

25

07.12

Computertechnik

(Комп’ютерна техніка)

Навчити розповідати про комп’ютерну техніку та важливість її у сучасному світі

Впр. 1 (с. 83)

 

die Datei,

die Tastatur,

der USB-Stick,

die Maus,

der Bildschirm, das Laufwerk

der Prozessor

der WLAN-Router, anschließen, speichern

Впр. 3 (с.83)

 

Впр. 2 (с.83)

Впр. 4,5 (с.84)

 

26

12.12

Mobile Endgerate

Was kann ein Handy?

(Мобільні прилади. Що може телефон)

Навчити розповідати про мобільні телефони, смартфони їх роль та функцію в житті сучасної людини

 

Впр. 1 (с. 85)

Впр. 1 (с. 87)

 

das Endgerät,

gefolgt von…,

im Alter von…, die Austat-tung

chatten, googeln, mailen, posten,

simsen, skypen, twittern, die SMS, online

Впр. 5 (с.86)

Впр. 5b (с.86)

Впр. 3 (с.87)

Впр. 2,3,4 (с.85)

Впр. 6 (с.86)

Впр. 2 (с.87)

Впр. 5 (с.88)

27

14.12

Im Netz kommunizieren

Soziale Netzwerke

(Спілкуємося в мережі. Соціальні мережі)

Навчити розповідати про спілкування в мережі та їх особливості

 

 

Впр. 1 (с. 89)

 

 

das Blog,

das Forum, herunterladen,

 die Sofortnachricht

das Mitglied, das Netzwerk, der Nutzer, das Selfie

Впр. 7 (с. 90)

 

Впр. 4 (с. 89)

Впр. 3 (с. 91)

 

 

Впр. 2,3

(с. 89)

Впр. 5,6

(с. 90)

Впр. 1,2

(с. 91)

Впр. 4,5

(с. 92)

 

 

Впр. 7

(с. 90)

 

28

19.12

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

 

29

21.12

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

 

30

26.12

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

31

28.12

Контроль усного мовлення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Інна
Пов’язані теми
Німецька мова, Планування
Додано
6 жовтня 2022
Переглядів
556
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку