Календарно-тематичне планування з німецької мови ІІ семестр 11 клас

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з німецької мови ІІ семестр 11 клас за підручником "Hallo Freunde" Сотникова С. Гоголєва Г. 2019р., друга іноземна мова
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування  11 клас (“Hallo Freunde” Сотникова С. Гоголєва Г. 2019)

II  семестр 2год.

 

№ п/п

№ уроку

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Лінгвістична компетенція

Види мовленнєвої діяльності

Домашнє завдання

Граматич ний матеріал

Лексичний матеріал

Читан ня

Аудіювання

Мовлен ня

Письмо

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

 

 

Lektion 5   Schulleben Шкільне життя

Підприємливість та фінансова грамотність:демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту.

Громадянська відповідальність:планує траєкторію власного життя;

 

33

 

Школа-мій другий дім

Аргументувати власні судження

 

S.83

Üb.4 S.84

Üb.1 S.83

Üb.2,3,5 S.83-84

 

Üb.6 S.84

34

 

Шкільна система в Україні

Надавати схвальну/несхвальну оцінку

 

S.85

Üb.3 S.85-86

Üb.1 S.85

Üb.2,4 85-86

 

Üb.5 S.86

35

 

Школи закордоном

Коментувати та порівнювати факти

 

S.87

Üb.3 S.87-88

Üb.1 S.87

Üb.2,4 87-88

 

Üb.6 S.88

36

 

Яка система оцінок є краща?

Коментувати та оцінювати факти

W. Steigerungsstufe der Adjektive

Üb.4 S.41

S.90

Üb.2 S.90-91

Üb.1 S.90

Üb.2,6,7 S.91-92

Üb.5 S.93

Üb.8 S.93

37

 

Домашні завдання-за і проти

Аргументувати свою власну точку зору

 

S.94

Üb.2a,4 S.94-95

Üb.1 S.94

Üb.2b,3 S.94-95

 

Üb.6 S.95

38

 

Уявіть українську школу

Презентувати власну школу

 

S.96

Üb.4,5 S.96-98

Üb.1 S.96

Üb.2,3,6 S.95-98

 

Üb.7S.98

39

 

Шкільна більшість

Презентувати власні пропозиції

 

S.99

Üb.4 S.99

 

Üb.1,2,3,5 S.99-100

 

Üb.7 S.100

40

 

Наші плани на майбутнє

Презентувати власні плани

 

S.101

Üb.4 S.102

Üb.1 S.101

Üb.2,3,6 S.101-103

 

Üb.78     S.103

41

 

Projekt „Unsere Schule“ 

 

 

 

 

 

Lektion 6     Die Welt der Berufe   Світ професій

Громадянська відповідальність:формулює особисті ціннісні пріоритети.

42

 

 

Професії

Презентувати які є професії

 

S.107

Üb.1,4 S.104

 

Üb.2,3 S.104, Üb 5,6 S.108

 

Üb.7 S.108

43

 

 

Огляд професій

Аргументувати власні судження

 

S.109

Üb.2 S.109

 

Üb.3,5 S.110

 

Üb.7 S.111

44

 

 

Мрії про професії

Розповідати про професію яка подобається

 

S.112

Üb.2 S.112

Üb.1 S.112

Üb.4,5,6 S.112-113

 

Üb.7 S.113

45

 

 

Дорога до професії

Презентувати улюблену професію

 

S.114

Üb.3 S.114

Üb.1 S.114

Üb.2,4 S.114-115

 

Üb.6 S.115

46

 

 

Заява

Складання резюме

 Pronomen

S.116

Üb.2,4 S.116-117

 

Üb.1 S.116

 

Üb.6 S.117

 

 

 

Projekt  “Meine Berufe”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Lektion 7   Deutschsprachige Länder  Німецькомовні країни

Громадянська відповідальність:формулює особисті ціннісні пріоритети.

Підприємливість та фінансова грамотність:індетифікує власні права і обов’язки як споживача-туриста; ставить запитання можливості відвідування інших країн.

Громадянська відповідальність:формулює особисті ціннісні пріоритети.

47

 

Тут говорять німецькою

Впр.1,2 с.121

 

Числівники

Ст.121

Впр.3 с.121

 

 

 

Впр.6 с.123

48

 

Розміщення і клімат Німеччини

Впр.1,2 с.124

 

Підрядне означальне речення

Ст.124

 

Впр.3 с.124

 

Впр.4,5 с.125

 

Впр.6 с.125

Впр.7 с.126

49

 

Німеччина – не тільки країна,а й люди

Впр.1,2 с.127

 

Ст. 127

Впр.4b с.128

Впр.3 с.127

 

Впр.4а,5 с.128

 

Впр.6 с.129

50

 

Гарні столиці

Впр.1,2 с.130

 

Ст. 130

Впр.3 с.131

 

Впр.4,5 с.131-132

Впр.6 с.132

Впр.7с.132

51

13.03

 

Німецькі визначні місця

 

 

 

 

Домашнє читання

Впр.1,2 с.133

 

Ст. 133

Впр.4 с.134

 

 

Впр.5 с.135

 

Впр.7 с.135

 

 

 

 

Скласти план

52

18.03

53

20.03

Подорож Німеччиною

Впр.1,2 с.136

 

Ст. 136

Впр.3 с.136

Впр.4 с.137

 

Впр.5 с.137

 

Впр.6 с.137

54

1.04

Країна поетів та мислителів

Впр.1,2 с.138

 

Ст. 138

Впр.3 с.138

 

Впр.4 с.139

 

Впр.5 с.139

55

 

3.04

Projekt „Deutschland – ein Land mit Geschichte“, „Deutsche Persönlichkeiten“

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

56

 

 

 

8.04

Повторення  теми

 

Повтор.

 Lektion 8   Die UKRAINE IST MEIN HEIMATLAND  Україна-моя Батьківщина

Громадянська відповідальність:формулює особисті ціннісні пріоритети громадянина.

57

 

Положення і клімат України

 

 

 

Впр.1,2 с.143

Komporativ-sätze

Ст.143

Впр.3 с.143

 

Впр.4 с.139

 

 

Впр4.5b, 6  с.145

 

Впр.6d с.145

 

Впр.7 с.145

58

 

Клімат України

 

 

 

 

 

 

 

Підготувати розповідь про Україну

59

 

Населення України

Впр.1,2 с.146

 

Ст. 146

Впр.3 с.146

 

Впр.4,5

с.148

 

Впр.7 с.148

60

 

 

 

Що цінного має країна?

 

 

 

Впр.1 с.149

 

Часові форми Präsens, Perfekt, Präteritum

Ст. 149

Впр.2 с.149

Впр.3 с.149-150

 

Впр.4,5 с.151

 

Впр.6 с.151

Підготу-вати презента-цію

Розповідь по темі

 

61

 

 

 

Projekt „Ukrainische Städte“

 

 

 

 

 

 

 

 

 

62

 

Столиця України - Київ

 

 

 

 

 

 

 

 

63

 

Відомі Українці    

 

 

 

Впр.1,2 с.152

 

Ст. 152

Впр.3ab с.152-153

 

Впр.4 с.150

Впр.3a с.152

Впр.5 с.154

 

Скласти запи-тання

Впр.7 с.154

64

 

                                 

  Projekt „Prominente Persönlichkeiten der ukraine“

 

 

 

 

 

 

 

 

 

65

 

 

Контроль аудіювання.

Повтор.

66

 

 

Контроль письма.

Повтор.

67

 

Контроль читання.

Повтор.

68

 

Контроль говоріння.

Повтор.

69

 

Підсумковий урок

Повтор.

70

 

Домашнє читання

Скласти план до тексту

 

docx
Додано
5 січня 2021
Переглядів
4272
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку