Календарно-тематичне планування 11 клас (“Hallo Freunde” Сотникова С. Гоголєва Г. 2019)
II семестр 2год.
№ п/п |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Лінгвістична компетенція |
Види мовленнєвої діяльності |
|||||||
Граматич ний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читан ня |
Аудіювання |
Мовлен ня |
Письмо |
||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
|
Lektion 5 Schulleben Шкільне життя Підприємливість та фінансова грамотність:демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту. Громадянська відповідальність:планує траєкторію власного життя;
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
33 |
|
Школа-мій другий дім |
Аргументувати власні судження |
|
S.83 |
Üb.4 S.84 |
Üb.1 S.83 |
Üb.2,3,5 S.83-84 |
|
Üb.6 S.84 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
34 |
|
Шкільна система в Україні |
Надавати схвальну/несхвальну оцінку |
|
S.85 |
Üb.3 S.85-86 |
Üb.1 S.85 |
Üb.2,4 85-86 |
|
Üb.5 S.86 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
35 |
|
Школи закордоном |
Коментувати та порівнювати факти |
|
S.87 |
Üb.3 S.87-88 |
Üb.1 S.87 |
Üb.2,4 87-88 |
|
Üb.6 S.88 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
36 |
|
Яка система оцінок є краща? |
Коментувати та оцінювати факти |
W. Steigerungsstufe der Adjektive Üb.4 S.41 |
S.90 |
Üb.2 S.90-91 |
Üb.1 S.90 |
Üb.2,6,7 S.91-92 |
Üb.5 S.93 |
Üb.8 S.93 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
37 |
|
Домашні завдання-за і проти |
Аргументувати свою власну точку зору |
|
S.94 |
Üb.2a,4 S.94-95 |
Üb.1 S.94 |
Üb.2b,3 S.94-95 |
|
Üb.6 S.95 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
38 |
|
Уявіть українську школу |
Презентувати власну школу |
|
S.96 |
Üb.4,5 S.96-98 |
Üb.1 S.96 |
Üb.2,3,6 S.95-98 |
|
Üb.7S.98 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
39 |
|
Шкільна більшість |
Презентувати власні пропозиції |
|
S.99 |
Üb.4 S.99 |
|
Üb.1,2,3,5 S.99-100 |
|
Üb.7 S.100 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
40 |
|
Наші плани на майбутнє |
Презентувати власні плани |
|
S.101 |
Üb.4 S.102 |
Üb.1 S.101 |
Üb.2,3,6 S.101-103 |
|
Üb.78 S.103 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
41 |
|
Projekt „Unsere Schule“ |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lektion 6 Die Welt der Berufe Світ професій Громадянська відповідальність:формулює особисті ціннісні пріоритети. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
42 |
|
|
Професії |
Презентувати які є професії |
|
S.107 |
Üb.1,4 S.104 |
|
Üb.2,3 S.104, Üb 5,6 S.108 |
|
Üb.7 S.108 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
43 |
|
|
Огляд професій |
Аргументувати власні судження |
|
S.109 |
Üb.2 S.109 |
|
Üb.3,5 S.110 |
|
Üb.7 S.111 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
44 |
|
|
Мрії про професії |
Розповідати про професію яка подобається |
|
S.112 |
Üb.2 S.112 |
Üb.1 S.112 |
Üb.4,5,6 S.112-113 |
|
Üb.7 S.113 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
45 |
|
|
Дорога до професії |
Презентувати улюблену професію |
|
S.114 |
Üb.3 S.114 |
Üb.1 S.114 |
Üb.2,4 S.114-115 |
|
Üb.6 S.115 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
46 |
|
|
Заява |
Складання резюме |
Pronomen |
S.116 |
Üb.2,4 S.116-117 |
|
Üb.1 S.116 |
|
Üb.6 S.117 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Projekt “Meine Berufe”
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Lektion 7 Deutschsprachige Länder Німецькомовні країни Громадянська відповідальність:формулює особисті ціннісні пріоритети. Підприємливість та фінансова грамотність:індетифікує власні права і обов’язки як споживача-туриста; ставить запитання можливості відвідування інших країн. Громадянська відповідальність:формулює особисті ціннісні пріоритети. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
47 |
|
Тут говорять німецькою |
Впр.1,2 с.121
|
Числівники |
Ст.121 |
Впр.3 с.121 |
|
|
|
Впр.6 с.123 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
48 |
|
Розміщення і клімат Німеччини |
Впр.1,2 с.124
|
Підрядне означальне речення |
Ст.124 |
|
Впр.3 с.124
|
Впр.4,5 с.125
|
Впр.6 с.125 |
Впр.7 с.126 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
49 |
|
Німеччина – не тільки країна,а й люди |
Впр.1,2 с.127 |
|
Ст. 127 |
Впр.4b с.128 |
Впр.3 с.127
|
Впр.4а,5 с.128 |
|
Впр.6 с.129 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
50 |
|
Гарні столиці |
Впр.1,2 с.130 |
|
Ст. 130 |
Впр.3 с.131 |
|
Впр.4,5 с.131-132 |
Впр.6 с.132 |
Впр.7с.132 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
51 |
13.03
|
Німецькі визначні місця
Домашнє читання |
Впр.1,2 с.133 |
|
Ст. 133 |
Впр.4 с.134
|
|
Впр.5 с.135 |
|
Впр.7 с.135
Скласти план |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
52 |
18.03 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
53 |
20.03 |
Подорож Німеччиною |
Впр.1,2 с.136 |
|
Ст. 136 |
Впр.3 с.136 |
Впр.4 с.137
|
Впр.5 с.137 |
|
Впр.6 с.137 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
54 |
1.04 |
Країна поетів та мислителів |
Впр.1,2 с.138 |
|
Ст. 138 |
Впр.3 с.138 |
|
Впр.4 с.139 |
|
Впр.5 с.139 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
55
|
3.04 |
Projekt „Deutschland – ein Land mit Geschichte“, „Deutsche Persönlichkeiten“
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
56
|
8.04 |
Повторення теми |
Повтор. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lektion 8 Die UKRAINE IST MEIN HEIMATLAND Україна-моя Батьківщина Громадянська відповідальність:формулює особисті ціннісні пріоритети громадянина. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
57 |
|
Положення і клімат України
|
Впр.1,2 с.143 |
Komporativ-sätze |
Ст.143 |
Впр.3 с.143
Впр.4 с.139
|
|
Впр4.5b, 6 с.145
|
Впр.6d с.145
|
Впр.7 с.145 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
58 |
|
Клімат України |
|
|
|
|
|
|
|
Підготувати розповідь про Україну |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
59 |
|
Населення України |
Впр.1,2 с.146 |
|
Ст. 146 |
Впр.3 с.146 |
|
Впр.4,5 с.148 |
|
Впр.7 с.148 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
60 |
|
Що цінного має країна?
|
Впр.1 с.149
|
Часові форми Präsens, Perfekt, Präteritum |
Ст. 149 |
Впр.2 с.149 |
Впр.3 с.149-150
|
Впр.4,5 с.151 |
|
Впр.6 с.151 Підготу-вати презента-цію Розповідь по темі
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
61 |
|
Projekt „Ukrainische Städte“
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
62 |
|
Столиця України - Київ |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
63 |
|
Відомі Українці
|
Впр.1,2 с.152 |
|
Ст. 152 |
Впр.3ab с.152-153
|
Впр.4 с.150 |
Впр.3a с.152 Впр.5 с.154
|
Скласти запи-тання |
Впр.7 с.154 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
64 |
|
Projekt „Prominente Persönlichkeiten der ukraine“
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
65
|
|
Контроль аудіювання. |
Повтор. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
66
|
|
Контроль письма. |
Повтор. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
67 |
|
Контроль читання. |
Повтор. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
68 |
|
Контроль говоріння. |
Повтор. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
69 |
|
Підсумковий урок |
Повтор. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
70 |
|
Домашнє читання |
Скласти план до тексту |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||