Календарно-тематичне планування
навчального матеріалу з всесвітньої історії
на 2019-2020 н.р
8-А та 8-Б класи
Учитель Скабицька Анна Сергіївна
Розглянуто на засіданні МО ПОГОДЖЕНО
вчителів Заступник директора з НВР
|
Протокол № ___ від «____»____________2019 р.
«____»____________2019 р.
№ ___ від «____»____________2020 р.
«____»____________2020 р.
Керівник МО __________
Зведена таблиця розподілу навчального часу в ____8-А та 8-Б___ класах
|
Загальна кількість навчальних годин |
Кількість годин на тиждень |
Тематичний контроль |
Кількість практичних робіт |
І семестр |
15 |
1 |
2 |
2 |
ІІ семестр |
20 |
1 |
3 |
3 |
Усього |
35 |
1 |
5 |
5 |
Програма, за якою складено календарно-тематичне планування: Історія України. Всесвітня історія. 5–9 класи, затверджені Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 р. № 804
Підручник: Гісем О.В. Всесвітня історія: підруч. для 8 класу загальноосвіт. навч. закладів / О.В.Гісем, О.О.Мартинюк. – Х.: Видавництво «Ранок», 2016. – 256с.
Атлас і карта: Всесвітня історія 8 клас, К.: Картографія, 2018
№ |
Тема |
Дата |
Примітка |
Повторення. Вступ |
|||
|
Вступ. Середні віки в історії людства. Поняття і періодизація Нового часу |
04.09 |
|
Розділ 1. Великі географічні відкриття та становлення капіталістичних відносин |
|||
|
Відкриття європейців |
11.09 |
|
|
Завоювання Нового Світу |
18.09 |
|
|
Матеріальний світ і суспільство |
25.09 |
|
|
Повсякденне життя Західної Європи |
02.10 |
|
|
Практична робота №1 « Цивілізації доколумбової Америки. Наслідки Великих географічних відкриттів» |
09.10 |
|
|
Узагальнення за темою: «Великі географічні відкриття та становлення капіталістичних відносин» |
16.10 |
Тематична |
Розділ 2. Високе Відродження. Реформація в Західній Європі |
|||
|
Гуманізм. Високе Відродження |
23.10 |
|
9. 10. |
Зародження культури бароко. Становлення нової європейської науки |
06.11 13.11 |
|
11. |
Практична робота №2 «Здійснити уявну подорож до пам’яток епохи Відродження в Італії, Франції, Німеччині, інших країнах» |
20.11 |
|
12. |
Реформація в Німеччині |
27.11 |
|
13. 14. |
Поширення Реформації та Контрреформація |
04.12 11.12 |
|
15. |
Узагальнення за темою: «Високе Відродження. Реформація в Західній Європі» |
18.12 |
Тематична |
ІІ СЕМЕСТР Розділ 3. Держави Західної Європи у ХVІ — ХVІІ ст. |
|||
16. |
Становлення абсолютної монархії у Франції |
|
|
17. |
Завершення формування абсолютної монархії у Франції |
|
|
18. |
Англія у XVI ст. Англійська революція |
|
|
19. |
Іспанія в XVІ ст. Національно-визвольна боротьба в Нідерландах |
|
|
20. |
Міжнародні відносини у XVI — першій половині XVII ст. Тридцятилітня війна 1618—1648 рр. |
|
|
21. |
Практична робота №3 «Історичний портрет монархів XVІ–XVІІІ ст.» |
|
|
22. |
Узагальнення за темою: «Держави Західної Європи у ХVІ — ХVІІ ст.» |
|
Тематична |
Розділ 4. Османська імперія. Країни Східної Європи у ХVІІ — першій половині ХVІІІ ст. |
|||
22. |
Османська імперія |
|
|
23. |
Кримське ханство. Внутрішня і зовнішня політика |
|
|
24. |
Річ Посполита |
|
|
25. |
Московська держава. Поява Російської імперії |
|
|
26. |
Практична робота №4 «Суперечливий характер реформ Петра І» |
|
|
Розділ 5. Епоха Просвітництва |
|||
27. |
Просвітництво і промислова революція |
|
|
28. |
Освічений абсолютизм |
|
Тематична |
29. |
Міжнародні відносини XVIII ст. |
|
|
30. |
Англійські колонії в Північній Америці. Війна за незалежність (1775—1783 рр.). Утворення США |
|
|
31. |
Практична робота №5 «Повсякденне життя в країнах Західної Європи у ХVІІІ ст.» |
|
|
Розділ 6. Східний світ в ХVІ –ХVІІІ ст. |
|||
32. |
Китай та Японія в XVI—XVIIІ ст. |
|
|
33. |
Індія та Персія в XVI—XVIIІ ст.
|
|
|
34. |
Узагальнення до теми «Епоха Просвітництва. Східний світ в ХVІ –ХVІІІ ст. » |
|
|
35. |
Узагальнення до курсу: «Ранній Новий час в історії людства» |
|
Тематична |