Модельна навчальна програма «Здоров’я, безпека та добробут. 5-6 класи (інтегрований курс» для закладів загальної середньої освіти (автори Т. В. Воронцова, В. С. Пономаренко, І. В. Лаврентьєва, О. Л. Хомич).
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України: Наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795.
Підручник:
Пізнаємо природу. Підручник інтегрованого курсу для 5 класу закладів загальної середньої освіти / Тетяна Воронцова, Володимир Пономаренко, Ірина Лаврентьєва, Олена Хомич. – Київ: «Алатон», 2022.
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 08.02.2022 № 140).
Відповідно до модельної навчальної програми «Здоров’я, безпека та добробут». 5-6 класи (інтегрований курс)» для закладів загальної середньої освіти авторів Т. Воронцової, В. Пономаренка, І. Лаврентьєвої, О. Хомич.
Календарно-тематичне планування на 2022-2023 навчальний рік
Здоров’я, безпека, добробут 5 клас НУШ
(до підручника Т. В. Воронцова та ін.)
(35год – 1 год на тиждень)
№ з/п |
Дата |
Тема уроку |
Домашнє завдання |
Вступ. Базові поняття |
|||
1 |
|
Здоров’я і здоровий спосіб життя. |
§1 |
2 |
|
Принципи безпечної життєдіяльності |
§2 |
3 |
|
Добробут |
§3 |
Розділ 1. Безпека на дорогах |
|||
4 |
|
Правила для пішохода |
§4 |
5 |
|
Безпека на зупинках громадського транспорту. |
§5 |
6 |
|
Безпека у громадському транспорті |
§6 |
7 |
|
Засоби безпеки у транспорті |
§7 |
Розділ 2. Уміння вчитися |
|||
8 |
|
Мотивація до навчання. |
§8 |
9 |
|
Керування часом. |
§9 |
10 |
|
Умови успішного навчання. |
§10 |
11 |
|
Вчимося вчитися |
§11 |
Розділ 3. Фізичне здоров’я |
|||
12 |
|
Рухова активність. |
§12 |
13 |
|
Корисний відпочинок. |
§13 |
14 |
|
Дихальна система |
§14 |
15 |
|
Профілактика інфекційних захворювань. |
§15 |
16 |
|
Узагальнення вивченого в І семестрі. |
|
Розділ 4. Психічне і духовне здоров’я |
|||
17 |
|
Ми – особливі. |
§16 |
18 |
|
Культура почуттів. |
§17 |
19 |
|
Бути людиною. |
§18 |
Розділ 5. Соціальне здоров’я |
|||
20 |
|
Суспільні норми. |
§19 |
21 |
|
Умови ефективного спілкування. |
§20 |
22 |
|
Як відстояти себе. |
§21 |
23 |
|
Спілкування з дорослими. |
§22 |
24 |
|
Спілкування з однолітками. |
§23 |
Розділ 6. Безпека в побуті і довкіллі |
|||
25 |
|
Профілактика пожеж. |
§24 |
26 |
|
Дії під час пожежі. |
§25 |
27 |
|
Безпека вдома. |
§26 |
28 |
|
Безпека надворі. |
§27 |
29 |
|
Стихійні лиха. |
§28 |
30 |
|
Відпочинок на природі. |
§29 |
Розділ 7. Раціональне використання ресурсів |
|||
31 |
|
Земля – наш спільний дім. |
§30 |
32 |
|
Культура споживання. |
§31 |
33 |
|
Узагальнення вивченого у ІІ семестрі. |
|
34 |
|
Узагальнення вивченого за рік. |
|
35 |
|
Урок-квест «Ура! Канікули!» |
|