КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ «ЗДОРОВ’Я, БЕЗПЕКА, ДОБРОБУТ» 5 КЛАС НУШ
Відповідно до МОДЕЛЬНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ ДЛЯ 5 КЛАСУ (автори Т. В. Воронцова, В. С. Пономаренко, І. В. Лаврентьєва, О. Л. Хомич)
1 семестр Вчитель Бабак Лідія Дмитрівна
№ з/п |
Тема уроку |
К- сть год |
Дата |
Примітка |
|
|
|
|
|
||
1. |
Здоров’я і здоровий спосіб життя Практична робота№1. Реклама про здоровий спосіб життя» |
1 |
|
|
|
2. |
Принципи безпечної життєдіяльності. Порядок дій при потраплянні у небезпечну ситуацію.
|
1 |
|
|
|
3 |
Добробут Поняття і складники добробуту: уміння вчитися, підприємливість, фінансова грамотність, доброчинність, співпраця.
|
1 |
|
|
|
|
РОЗДІЛ 1. БЕЗПЕКА НА ДОРОГАХ |
|
|
|
|
4 |
Правила для пішохода. Практична робота №2. Правила безпеки пішохода.
|
1 |
|
|
|
5 |
Безпека на зупинках громадського транспорту. Практична робота №3 Правила безпечної поведінки на зупинках.
|
1 |
|
|
|
6 |
Безпека у громадському транспорті. Практична робота №4 Правила поведінки пасажирів у автобусі, тролейбусі, трамваї. . |
1 |
|
|
|
7 |
Засоби безпеки у транспорті. .Поведінка пасажира при ДТП. . |
1 |
|
|
|
|
Тематичне оцінювання 1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
РОЗДІЛ 2. УМІННЯ ВЧИТИСЯ. |
|
|
|
|
8 |
Мотивація до навчання. Значення навчання для успішного майбутнього. Користь шкільних предметів.
|
1 |
|
|
|
9 |
Керування часом Практична робота №5 Розпорядок дня школяра. планування. |
1 |
|
|
|
10 |
Умови успішного навчання. Чинники, які допомагають і заважають навчанню.
|
1 |
|
|
|
11 |
Вчимося вчитися
|
1 |
|
|
|
|
РОЗДІЛ 3. ФІЗИЧНЕ ЗДОРОВ’Я |
|
|
|
|
12 |
Рухова активність. Види рухової активності Переваги активного способу життя.
|
1 |
|
|
|
13 |
Корисний відпочинок. .Активний і пасивний відпочинок. .Вплив медіа на здоров’я. |
1 |
|
|
|
14 |
Профілактика «шкільних» хвороб. Практична робота №6. Реклама. «Мій рюкзак» |
1 |
|
|
|
15 |
Профілактика інфекційних захворювань Шляхи зараження і способи захисту від респіраторних інфекцій (ОРВІ, грип, ковід-19, туберкульоз). Практична робота №7. Реклама. Геть хвороба! |
1 |
|
|
|
16 |
Моделювання алгоритмів миття рук, носіння захисної маски, дотримання соціальної дистанції під час поширення респіраторних інфекцій |
1 |
|
|
|
|
Тематичне оцінювання 2 |
|
|
|
|