Календарно-тематичний план 1 клас 2 семестр

Про матеріал
Календарно-тематичний план з англійської мови для1 класу ,2 семестр ,2021 рік.
Перегляд файлу

 

1 клас

ІІ семестр

 

№ уроку

Дата

Тематична сфера

і ситуація спілкування

Мовленнєві

функції

Соціокультурна/ Соціолінгвістична

компетенція

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Лексика

Граматика/ Фонетика

Аудіювання/ Читання

Елементи письма/ Говоріння

Тема 5. Мої іграшки! (8 годин)

(Unit 5 “My toys!”)

 

33

(1)

18/01

Мої улюблені іграшки.

SB p.56-57 (6-19)

TF p.115

Привітатися, представити себе дорослим і ровесникам

Особливості привітання та знайомства

Співати разом

Hello, Hi, Bye

імена героїв: Smiley

A doll, a ball, a train, a bell, a plane

What’s your name?

My name’s/I’m…

Nice to meet you!

Пісня “Hello!”

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Представити себе.

‘’Hot potato” game

34

(2)

20/01

Новорічні свята.

SB p.58 (20-45)

TF p.115

Повторення структур, представлених  у розділі

Особливості привітання та знайомства

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Christmas Tree

What is this?

It is a …

It is … (pink)

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього.

Ball game

Діалогічне мовлення

 

35

(3)

25/01

Ялинкові прикраси. Вивчення літери Аа, Bb.

SB p.59 (46-55)

TF p.115

Повторення структур, представлених  у розділі

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Співати разом

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

An ant, an apple, a ball, a bird, a book, a bag

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміти мовлення вчителя з даної теми, короткі інструкції. Вказувати відповідний малюнок

Робота в парах, діалогічне мовлення;

 

36

(4)

27/01

Улюблені іграшки.

SB p.60

TF p.115

Називати речі зображенні на малюнках.

Співпрацювати в парі

A kite, a bike, a teddy, a bunny

Her, his

Прослухати висловлювання та повторювати. Співати пісню

Діалогічне мовлення. Робота в групах і парах

 

37

(5)

01/02

Вивчаємо англійські букви. Вивчення літери Cc, Dd.

SB p.61

TF p.115

Розмова з однолітками

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

A cat, a car, a cow, a dog, a doll, a duck

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього.

Повторювати за прослуханим

 

38

(6)

03/02

Подарунки на Різдво в Україні і за кордоном

SB p.62

TF p.115

Повторення структур

Співпрацювати в парі

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

A present, Santa

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Прослухати висловлювання та повторювати. Співати пісню

‘’Hot potato” game

39

(7)

08/02

Час оповідань.

Storytime

SB p.63-64

Test. TFp.113

Повторення структур, представлених  у розділі

Особливості знайомства. Рольова гра

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Вказувати відповідний малюнок.

Storytime

Рольова гра

40

(8)

10/02

Наші улюблені іграшки!Revision

SB p.65-67

Описувати малюнки

Співпрацювати в парі

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміти мовлення вчителя з даної теми, короткі інструкції.

Обирати відповідь

Зіграй роль

Тема 6. День народження! (9 годин)

(Unit 6. “Happy birthday!”)

 

41

(1)

15/02

З днем народження.

SB p.68-69

TF p.116

Назвати предмети зображенні на малюнку

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Happy birthday: a balloon, a birthday present, a star, a candle, a cake

It is a … .

Прослуховувати і вказувати.

Послухай і повтори назви шкільних предметів

42

(2)

17/02

Скільки тобі років? Святкування Дня народження.

 SB p.70

TF p.116

Назвати кількість предметів зображених на малюнках.

Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

What’s this?

What are these?

 

Прослуховувати та реагувати на прослухане.

Послухай і повтори.

Ставити питання та відповідати на них.

Guessing game.

43

(3)

22/02

Мій день народження. Вивчення літери Ee, Ff, Gg, Hh.

SB p.71

TF p.116

Повторення вивчених ЛО.

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

An elephant, eight, a fox, five, fish, father, a goose, a girl, green, a horse, a hen

It isn’t my … .

 

Пісня “What’s this”

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні. Читання простих слів з літерами Ee, Ff, Gg, Hh.

Повідомляти про належність предметів.Написання літер Ee, Ff, Gg, Hh.

44

(4)

24/02

Вітання з днем народження! Мій найкращий день народження.

SB p.73

TF p.116

Розуміти та виконувати вказівки

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Please

Thank you

welcome

How old are you?

 I am …

Демонструвати розуміння висловлювань.

Повторювати за прослуханим

Даватиінструкції іншим учням

45

(5)

01/03

Святкуємо разом!

SB p.74

TF p.116

Розвиток навичок аудіювання

Дякувати

Просити вибачення

Правила ввічливості

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

 

I’m sorry.

It’s OK,

What`s this?

Hello, come in.

Thank you.

Розрізняти мовлення основних діючих осіб

Guessing game.

Повторювати речення

46

(6)

03/03

Вітаємо з Днем народження! Вивчення літери Ii, Jj, Kk, Ll.

SB p.75-76

TF p.116

Називати предмети у множині

Правила ввічливості Робота в групах і парах

An iguana, a jaguar, a kangaroo, a kite, a lion

I can see …

 

Розуміти короткі і прості вказівки. Римівка. Читання простих слів з літерами Jj, Kk, Ll.

Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу.

Полічи і скажи. Написання літер Jj, Kk, Ll

47

(7)

10/03

Час цікавих історій. Story time.

SP p.77

TF p.117

Повторення структур, представлених  у розділі

Виконання тестових завдань.

Storytime

Take, give, sitdown,

stend up

Sit (at your desk).Open your (bag).Close your (book).Passme (apen). Takeapen.

Givemeapencil.

Слухай та показуй.

Послухай та заспівай.

Storytime

Відмічати правильну відповідь. Повторити прослухане.

48

(8)

15/03

З днем народження! Revision.

SP p.78-79

TF p.117

Перевірка розуміння вивченого матеріалу

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

 

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Слухати вчителя та реагувати на прослухані висловлювання. Розуміти вказівки. Заспівати пісню.

Інсценізувати мікросценку

Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу.

Грати в гру

Тема 7. «Моя їжа» (11 годин)

(Unit 7 “My food”)

 

49.

(1)

17/03

Всі на пікнік!

SB p.80-81

TF p.115

Називати продукти зображенні на картинках

Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя.

Росказувати про свою родину

Juice, a pizza, a hot dog,, a pudding.

I have a pizza.

I have a … .

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Намалювати улюблену їжу.

50.

(2)

29/03

Що у тебе на сніданок?

SB p.82

TF p.117

Називати продукти зображенні на картинках

Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків.

He, She, friend

Vic has got … and … .

Покажи і назви імя свого друга

Намалюй фрукти

Рольова гра, міні діалог.

51.

(3)

31/03

Смачне і корисне.

Повторення вивчених ЛО. Вивчення літери Mm, Nn, Oo, Pp.

SBp.83

 

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя

A monkey, a mouse, a mother, nine

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Послухай і повтори. .Покажи і назви Читання простих слів з літерами.

Інсценізувати мікросценку

Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу. Написання літер.

52.

(4)

05/04

Давайте підемо у кафе!

SBp.84

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Співпрацювати в парі

Anoctopus, orange, apig, aparrot, apen, aplane.

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Послухай і повтори. .Покажи і назви

Повторювати за прослуханим

53.

(5)

07/04

Їжа смачна.

 

Повідомляти про улюблену їжу твоїх батьків

Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Слухай та показуй.

Повторювати за прослуханим

54.

(6)

12/04

Смачні напої. Вивчення літери Qq, Rr, Ss, Tt.

SBp.85-86

TFp.117

Описувати малюнки.

Співпрацювати в парі

Menu: milk, cocoa, tea, coffee, water, ice-cream, chocolate

I have got …

Послухай і повтори. Слухай і показуй. Читання простих слів з літерами.

Покажи та скажи. Написання літер.

55.

(7)

14/04

Час цікавих історій. Storytime

SB p.89 TF p.118

Слухай та показуй

Розуміти конкретну інформацію

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Послухай та повтори.

Добери та скажи.

Інсценувати історію, поговоріть утрьох

56.

(8)

19/04

Що б мені такого поїсти?

Revision

SB p.90-91;TF p.118

Перевірка розуміння вивченого матеріалу

Відтворювати мовленнєві зразки.

Розуміти конкретну інформацію

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Читати прості слова

Слухай та показуй

Інсценувати знайомство.

Тема 8 «Я можу гратися» (10 годин)

(Unit 8 “I can play”)

57.

(1)

21/04

Я можу стрибати.

SB p.92-93

TF p.118

Знайомство з новою лексикою.

Відтворювати мовленнєві зразки англійською мовою.

Swim, jump,run,hop,ride a bike, fly, climb a tree

I can … .

Послухай та покажи.

Заспівай пісню про тварин

Запитай і дай відповідь (міні діалог).Називати тварин під час гри

58.

(2)

26/04

А що ти можеш робити?

SB p.94

TF p.118

Повторення структур, представлених  у розділі

Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск

Swim, jump,run,hop,ride a bike, fly, climb a tree

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Вказувати відповідний малюнок.Заспівай пісню про кольори

Розповідати про свого улюбленця.

59.

(3)

28/04

Я можу гратися. Вивчення літери Uu, Vv, Ww, Xx.

SB p.95

TF p.118

Розмова з однолітками

Культура спілкування.

Робота в групах

 

Have/has got

An umbrella, an uncle, a violet, a wolf, a wig, an ox, a box

I have got…

He/She has got…

Слухай та показуй. Заспівай. Читання простих слів з літерами.

Рольва гра «Інтерв’ю» Написання літер.

60.

(4)

05/05

Бігай та стрибай!

SB p.97

TF p.118

Називати предмети, зображені  на малюнку

Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя

Have/hasgot

Anumbrella, anuncle, aviolet, a wolf, a wig, an ox,

a box

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Слухай, повторюй та показуй.

Заспівай пісню.

Зіграй роль

61.

(5)

12/05

Повторюємо англійські букви. Вивчення літери Yy, Zz.

SB p.98

TF p.118-119

Називати предмети, зображені  на малюнку

Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя

An yak, yellow, a zebra, a zoo

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Слухай, повторюй та показуй.

Заспівай пісню. Читання простих слів з літерами.

Запитай і дай відповідь (міні діалог).Називати тварин під час гри. Написання літер.

62.

(6)

17/05

Ми йдемо у зоопарк!

SB p.100-101

TF p.119

Називати предмети, зображені  на малюнку.

Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Послухай та покажи. Перевірка знань

Послухай та відміть правильну відповідь

63.

(7)

19/05

Ми йдемо у зоопарк!

SB p.102-103

TF p.119

Називати предмети, зображені  на малюнку.

Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Слухай, повторюй та показуй.

Заспівай пісню.

Запитай і дай відповідь (міні діалог).

64.

(8)

24/05

Час цікавих історій.

Storytime

SB p.102-103

TF p.119

Повторення структур, представлених  у розділі

Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Слухай, повторюй та показуй.

Заспівай пісню.

Запитай і дай відповідь (міні діалог).

65.

(9)

26/05

Я можу це зробити!

Revision

SB p.104-405

TF p.119

Називати предмети, зображені  на малюнку.

Повторення структур, представлених  у розділі

Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Послухай та покажи. Перевірка знань Написання ліетр  Aa, Bb, Cc, Tt за зразком

описувати свої малюнки

66.

(10)

31/05

Повторення та узагальнення вивченого протягом семестру матеріалу. Виконання вправ. Повторення пісень та віршів. Перевірка знань.

 

 

1

 

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням англійської мови) 1 клас (Карпюк О. Д., Ростоцька М.Є.)
Додано
10 січня 2021
Переглядів
423
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку