1 клас
ІІ семестр
№ уроку |
Дата |
Тематична сфера і ситуація спілкування |
Мовленнєві функції |
Соціокультурна/ Соціолінгвістична компетенція |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
||
Лексика |
Граматика/ Фонетика |
Аудіювання/ Читання |
Елементи письма/ Говоріння |
|||||
Тема 5. Мої іграшки! (8 годин) (Unit 5 “My toys!”)
|
||||||||
33 (1) |
18/01 |
Мої улюблені іграшки. SB p.56-57 (6-19) TF p.115 |
Привітатися, представити себе дорослим і ровесникам |
Особливості привітання та знайомства Співати разом |
Hello, Hi, Bye імена героїв: Smiley A doll, a ball, a train, a bell, a plane |
What’s your name? My name’s/I’m… Nice to meet you! |
Пісня “Hello!” Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Представити себе. ‘’Hot potato” game |
34 (2) |
20/01 |
Новорічні свята. SB p.58 (20-45) TF p.115 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Особливості привітання та знайомства Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків Christmas Tree |
What is this? It is a … It is … (pink) |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього. Ball game |
Діалогічне мовлення
|
35 (3) |
25/01 |
Ялинкові прикраси. Вивчення літери Аа, Bb. SB p.59 (46-55) TF p.115 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки Співати разом |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків An ant, an apple, a ball, a bird, a book, a bag |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміти мовлення вчителя з даної теми, короткі інструкції. Вказувати відповідний малюнок |
Робота в парах, діалогічне мовлення;
|
36 (4) |
27/01 |
Улюблені іграшки. SB p.60 TF p.115 |
Називати речі зображенні на малюнках. |
Співпрацювати в парі |
A kite, a bike, a teddy, a bunny |
Her, his |
Прослухати висловлювання та повторювати. Співати пісню |
Діалогічне мовлення. Робота в групах і парах
|
37 (5) |
01/02 |
Вивчаємо англійські букви. Вивчення літери Cc, Dd. SB p.61 TF p.115 |
Розмова з однолітками |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
A cat, a car, a cow, a dog, a doll, a duck |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього. |
Повторювати за прослуханим
|
38 (6) |
03/02 |
Подарунки на Різдво в Україні і за кордоном SB p.62 TF p.115 |
Повторення структур |
Співпрацювати в парі |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків A present, Santa |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Прослухати висловлювання та повторювати. Співати пісню |
‘’Hot potato” game |
39 (7) |
08/02 |
Час оповідань. Storytime SB p.63-64 Test. TFp.113 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Особливості знайомства. Рольова гра |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Вказувати відповідний малюнок. Storytime |
Рольова гра |
40 (8) |
10/02 |
Наші улюблені іграшки!Revision SB p.65-67 |
Описувати малюнки |
Співпрацювати в парі |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміти мовлення вчителя з даної теми, короткі інструкції. |
Обирати відповідь Зіграй роль |
Тема 6. День народження! (9 годин) (Unit 6. “Happy birthday!”)
|
||||||||
41 (1) |
15/02 |
З днем народження. SB p.68-69 TF p.116 |
Назвати предмети зображенні на малюнку |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
Happy birthday: a balloon, a birthday present, a star, a candle, a cake |
It is a … . |
Прослуховувати і вказувати. |
Послухай і повтори назви шкільних предметів |
42 (2) |
17/02 |
Скільки тобі років? Святкування Дня народження. SB p.70 TF p.116 |
Назвати кількість предметів зображених на малюнках. |
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
What’s this? What are these?
|
Прослуховувати та реагувати на прослухане. Послухай і повтори. |
Ставити питання та відповідати на них. Guessing game. |
43 (3) |
22/02 |
Мій день народження. Вивчення літери Ee, Ff, Gg, Hh. SB p.71 TF p.116 |
Повторення вивчених ЛО. |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків An elephant, eight, a fox, five, fish, father, a goose, a girl, green, a horse, a hen |
It isn’t my … .
|
Пісня “What’s this” Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні. Читання простих слів з літерами Ee, Ff, Gg, Hh. |
Повідомляти про належність предметів.Написання літер Ee, Ff, Gg, Hh. |
44 (4) |
24/02 |
Вітання з днем народження! Мій найкращий день народження. SB p.73 TF p.116 |
Розуміти та виконувати вказівки |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
Please Thank you welcome |
How old are you? I am … |
Демонструвати розуміння висловлювань. |
Повторювати за прослуханим Даватиінструкції іншим учням |
45 (5) |
01/03 |
Святкуємо разом! SB p.74 TF p.116 |
Розвиток навичок аудіювання Дякувати Просити вибачення |
Правила ввічливості Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків
|
I’m sorry. It’s OK, What`s this? Hello, come in. Thank you. |
Розрізняти мовлення основних діючих осіб |
Guessing game. Повторювати речення |
46 (6) |
03/03 |
Вітаємо з Днем народження! Вивчення літери Ii, Jj, Kk, Ll. SB p.75-76 TF p.116 |
Називати предмети у множині |
Правила ввічливості Робота в групах і парах |
An iguana, a jaguar, a kangaroo, a kite, a lion |
I can see …
|
Розуміти короткі і прості вказівки. Римівка. Читання простих слів з літерами Jj, Kk, Ll. |
Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу. Полічи і скажи. Написання літер Jj, Kk, Ll |
47 (7) |
10/03 |
Час цікавих історій. Story time. SP p.77 TF p.117 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Виконання тестових завдань. Storytime |
Take, give, sitdown, stend up |
Sit (at your desk).Open your (bag).Close your (book).Passme (apen). Takeapen. Givemeapencil. |
Слухай та показуй. Послухай та заспівай. Storytime |
Відмічати правильну відповідь. Повторити прослухане. |
48 (8) |
15/03 |
З днем народження! Revision. SP p.78-79 TF p.117 |
Перевірка розуміння вивченого матеріалу |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Слухати вчителя та реагувати на прослухані висловлювання. Розуміти вказівки. Заспівати пісню. |
Інсценізувати мікросценку Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу. Грати в гру |
Тема 7. «Моя їжа» (11 годин) (Unit 7 “My food”)
|
||||||||
49. (1) |
17/03 |
Всі на пікнік! SB p.80-81 TF p.115 |
Називати продукти зображенні на картинках |
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя. Росказувати про свою родину |
Juice, a pizza, a hot dog,, a pudding. |
I have a pizza. I have a … . |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Намалювати улюблену їжу. |
50. (2) |
29/03 |
Що у тебе на сніданок? SB p.82 TF p.117 |
Називати продукти зображенні на картинках |
Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків. He, She, friend |
Vic has got … and … . |
Покажи і назви імя свого друга |
Намалюй фрукти Рольова гра, міні діалог. |
51. (3) |
31/03 |
Смачне і корисне. Повторення вивчених ЛО. Вивчення літери Mm, Nn, Oo, Pp. SBp.83
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя |
A monkey, a mouse, a mother, nine |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Послухай і повтори. .Покажи і назви Читання простих слів з літерами. |
Інсценізувати мікросценку Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу. Написання літер. |
52. (4) |
05/04 |
Давайте підемо у кафе! SBp.84 |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Співпрацювати в парі |
Anoctopus, orange, apig, aparrot, apen, aplane. |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Послухай і повтори. .Покажи і назви |
Повторювати за прослуханим |
53. (5) |
07/04 |
Їжа смачна.
|
Повідомляти про улюблену їжу твоїх батьків |
Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Слухай та показуй. |
Повторювати за прослуханим |
54. (6) |
12/04 |
Смачні напої. Вивчення літери Qq, Rr, Ss, Tt. SBp.85-86 TFp.117 |
Описувати малюнки. |
Співпрацювати в парі |
Menu: milk, cocoa, tea, coffee, water, ice-cream, chocolate |
I have got … |
Послухай і повтори. Слухай і показуй. Читання простих слів з літерами. |
Покажи та скажи. Написання літер. |
55. (7) |
14/04 |
Час цікавих історій. Storytime SB p.89 TF p.118 |
Слухай та показуй |
Розуміти конкретну інформацію |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Послухай та повтори. Добери та скажи. |
Інсценувати історію, поговоріть утрьох |
56. (8) |
19/04 |
Що б мені такого поїсти? Revision SB p.90-91;TF p.118 |
Перевірка розуміння вивченого матеріалу |
Відтворювати мовленнєві зразки. Розуміти конкретну інформацію |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Читати прості слова Слухай та показуй |
Інсценувати знайомство. |
Тема 8 «Я можу гратися» (10 годин) (Unit 8 “I can play”) |
||||||||
57. (1) |
21/04 |
Я можу стрибати. SB p.92-93 TF p.118 |
Знайомство з новою лексикою. |
Відтворювати мовленнєві зразки англійською мовою. |
Swim, jump,run,hop,ride a bike, fly, climb a tree |
I can … . |
Послухай та покажи. Заспівай пісню про тварин |
Запитай і дай відповідь (міні діалог).Називати тварин під час гри |
58. (2) |
26/04 |
А що ти можеш робити? SB p.94 TF p.118 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск |
Swim, jump,run,hop,ride a bike, fly, climb a tree |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Вказувати відповідний малюнок.Заспівай пісню про кольори |
Розповідати про свого улюбленця. |
59. (3) |
28/04 |
Я можу гратися. Вивчення літери Uu, Vv, Ww, Xx. SB p.95 TF p.118 |
Розмова з однолітками |
Культура спілкування. Робота в групах
|
Have/has got An umbrella, an uncle, a violet, a wolf, a wig, an ox, a box |
I have got… He/She has got… |
Слухай та показуй. Заспівай. Читання простих слів з літерами. |
Рольва гра «Інтерв’ю» Написання літер. |
60. (4) |
05/05 |
Бігай та стрибай! SB p.97 TF p.118 |
Називати предмети, зображені на малюнку |
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя |
Have/hasgot Anumbrella, anuncle, aviolet, a wolf, a wig, an ox, a box |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Слухай, повторюй та показуй. Заспівай пісню. |
Зіграй роль |
61. (5) |
12/05 |
Повторюємо англійські букви. Вивчення літери Yy, Zz. SB p.98 TF p.118-119 |
Називати предмети, зображені на малюнку |
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя |
An yak, yellow, a zebra, a zoo |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Слухай, повторюй та показуй. Заспівай пісню. Читання простих слів з літерами. |
Запитай і дай відповідь (міні діалог).Називати тварин під час гри. Написання літер. |
62. (6) |
17/05 |
Ми йдемо у зоопарк! SB p.100-101 TF p.119 |
Називати предмети, зображені на малюнку. |
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Послухай та покажи. Перевірка знань |
Послухай та відміть правильну відповідь |
63. (7) |
19/05 |
Ми йдемо у зоопарк! SB p.102-103 TF p.119 |
Називати предмети, зображені на малюнку. |
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Слухай, повторюй та показуй. Заспівай пісню. |
Запитай і дай відповідь (міні діалог). |
64. (8) |
24/05 |
Час цікавих історій. Storytime SB p.102-103 TF p.119 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Слухай, повторюй та показуй. Заспівай пісню. |
Запитай і дай відповідь (міні діалог). |
65. (9) |
26/05 |
Я можу це зробити! Revision SB p.104-405 TF p.119 |
Називати предмети, зображені на малюнку. Повторення структур, представлених у розділі |
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Послухай та покажи. Перевірка знань Написання ліетр Aa, Bb, Cc, Tt за зразком |
описувати свої малюнки |
66. (10) |
31/05 |
Повторення та узагальнення вивченого протягом семестру матеріалу. Виконання вправ. Повторення пісень та віршів. Перевірка знань. |
1