КАЛЕНДАРНО – ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
Навчальний. рік_______________________ Семестр___2_____ Вчитель_________________________________ Клас__________ Fly High 4
Дата/ уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві Функції (говоріння) |
Соціокультурні / Загальнонавчальні компетенції |
Лінгвістичні компетенції |
Мовленнєва компетенція |
До маш нє
зав дання |
|||
Лексика |
Граматика/ Фонетика |
Аудіювання/ Читання |
Письмо/ Говоріння |
||||||
62 |
Вступний урок . Традиції святкування Різдва в Україні |
||||||||
63 |
Тема: Помешкання. Введення нового навчального матеріалу. UNIT 17 стор. 54 |
Навчати робити припущення та ставити питання щодо належності речей |
Навчати правилам ввічливого спілкування |
Нова лексика: Rescue, scarf, glove, jacket, belt, trainers, tie |
Присвійні займенники Спеціальні питання
|
Слухати, читати Is it yours? ст. 54 |
Відтворювати діалог Is it yours? ст. 54 |
AB p.52 |
|
64 |
Присвійні займенники. Розвиток граматичних навичок використання присвійних займенників стор. 55 |
Практика робити припущення та надавати інформацію про належність предметів |
Практика спілкування |
Закріплення лексики: |
Практика використання присвійних займенників у питальних реченнях |
Слухати та поєднувати Впр. 2 ст. 54 |
Ставити та відповідати на запитання Впр.3 ст 55 |
AB p.53 |
|
65 |
Навчання читанню. Розвиток навичок читання You don’t have to shout UNIT 18 стор. 56 |
Навчати розуміти загальний зміст |
Навчати правилам дистанційного спілкування
|
Нова лексика: Arrive, leave, start, lose, bring, finish |
Модальні дієслова Have to Don’t have to Has to Doesn’t have to |
Читати та робити висновки щодо правильності висловлювань Впр. ст. 56 |
Відтворення діалогу |
AB p.54 |
|
66 |
Модальне дієслово have to. Навчання граматиці стор. 57 |
Практика спілкування та розуміння питань |
Практика роботи у парах |
Закріплення лексики: |
Використання модальної конструкції Have to |
Слухати та співати Впр.4 ст. 57 |
Практика говоріння за допомогою малюнків |
AB p.55 |
|
67 |
Інфінітив. Розвиток граматичних навичок та навичок говоріння Dr Wild went to the bank to get some money UNIT 19 стор. 58 |
Навчати відповідати на запитання та розуміти поставлені питання |
Навчати правилам поведінки при прослуховуванні учбових текстів |
Нова лексика: Bank, send, find, garage, hire |
Інфінітив |
Аудійоване читання ст. 58 |
Навчання використання нової лексики у розмові |
AB p.56 |
|
68 |
Навчання діалогічному мовленню. Розвиток навичок говоріння стор. 59 |
Навчати висловлюватись про наміри |
Навчати правилам спілкування при парній роботі |
Закріплення лексики: |
Going to.. |
Читати та відповіжати на питання Впр 1 ст. 59 |
Описати свій вихідний день Впр.3 ст 59 |
AB p.57 |
|
Дата/ уроки |
Навчання діалогічному мовленню. Розвиток навичок говоріння
|
Мовленнєві Функції (говоріння) |
Соціокультурні / Загальнонавчальні компетенції |
Лінгвістичні компетенції |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє
завдання |
||
Лексика |
Граматика/ Фонетика |
Аудіювання/ Читання |
Говоріння/ Письмо |
|||||
69 |
Мій робочий день Unit 20 PB p. 60 |
Навчити розповідати про свій робочий день It isn’t very far. Our first lesson starts at fire to nine |
Усвідомлювати мету поставлене завдання |
Past, to, quarter |
saying the time |
PB p.60 Ex.1 |
Composition ‘ My school day’ |
AB p.58
|
70 |
Заняття після школи. Навчання аудіюванню PB p. 61 |
Розповідати про роботу після уроків I have to go to... What for? See you later |
Усвідомлення розумного використання часу після школи |
Закріплення лексики: Time line, breeches, tunic apron, century |
Present Simple |
PB p. 64 Ex.4, 5 CD2 (14, 15) |
PB p.64 Ex.6 |
AB p.59 |
71 |
Fly High File: Одяг через віки. Домашнє читання PB p. 62 |
Навчити утворювати порядкові числівники від 11 до 21 The breeches are from the 18th century |
Зміни стилів одягу Європи |
Закріплення лексики: |
Ordinal numbers: 11th to 21st Past Simple |
PB p. 62 Ex. 1 |
PB p. 62 Ex. 2 |
AB p. 60 |
72 |
Одяг через віки. Навчання читанню. Розвиток навичок читання PB p.63 |
Ознайомити з одягом Європейців Children’s clothes in Europe didn’t change much. |
Культура одягу |
Закріплення лексики Different fashions |
Past Simple |
PB p. 63 Ex. 3 |
PB p. 63 ‘My Project’ |
AB p.61 Project |
73 |
Подорож, транспорт. Червоний фургон швидше. Введення нового матеріалу Unit 21 PB p. 64 |
Навчити учнів порівнювати предмети Go faster! Come on |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Нова лексика: Van, motorbike, fire engine, scooter, helicopter |
Comparatives with -er |
PB p. 64 CD2 (16)
|
New words/ vocabulary |
AB p.62 |
74 |
Великі перегони. Ступені порівняння прикметників: вищий ступінь. Навчання граматиці. Розвиток граматичних навичок PB p. 65 |
Відпрацювати навички порівнювати предмети The man is taller than the woman |
|
Закріплення лексики: |
Comparatives with –er (особливості написання) |
PB p.65 Ex. 2 CD2 (17) |
Ex.2 p.65 PB |
AB p.63 |
75 |
Найбільші дурні в світі. Навчання читанню. Розвиток навичок читання Unit 22 PB p.66 |
Навчити виділяти когось або щось з поміж інших I think they’re the silliest people in the world |
Навчити узагальнювати та робити висновки |
Нова лексика: Silly catch runner, noisy, light |
Comparatives with -est |
PB p.66 CD2 (18) |
New words/ vocabulary |
AB p.64 |
76 |
Найвища гора. Найдовша ріка. Ступені порівняння прикметників: найвищий ступінь. Навчання граматиці. PB p. 67 |
Відпрацювати навички порівнювати речі The longest river is the Nile |
Ознайомити з найвизначнішими природними реаліями |
Vatican City Mount Everest The cheetah The Nile |
Comparatives with -est |
PB p.67 Ex. 4 CD2(19) |
PB p.67 Ex. 3,4 |
AB p.65 |
Дата/ Уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві Функції (говоріння) |
Соціокультурні / Загальнонавчальні компетенції |
Лінгвістичні компетенції |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє
завдання |
||
Лексика |
Граматика/ Фонетика |
Аудіювання/ Читання |
Говоріння/ Письмо |
|||||
77 |
Найзручніше ліжко у Оскара. Правила та норми поведінки у громадських місцях. Розвиток монологіного мовлення Unit 23 PB p.68 |
Закріпити навички порівнювати. Порівняти різні види спорту That hotel is the most expensive in the town |
Правила та норми поведінки у громадських місцях |
Нова лексика: E[pensive, soft, comfortable, modern, dangerous |
Comparatives and superlatives with more and the most |
PB p. 68 CD2 (20) |
PB p.68 New words |
AB p.66 |
78 |
Найзручніше ліжко у Оскара. Ступені порівняння прикметників. Навчання діалогічного мовлення PB p.69 |
Закріпити навички порівнювати. Порівняти різні види спорту |
Навчити узагальнювати та робити висновки |
Закріплення лексики: Expensive, soft, comfortable, modern, dangerous |
PB p.69 Ex. 1 |
PB p.69 Ex. 3 |
|
AB p.67 |
79 |
Що тобі подобається більше. Порядок прикметників у реченні. Розвиток навичок письма Unit 24 PB p.70 |
Описати товари у магазині Which bike do you like best? |
Правила та норми етикету у спілкуванні з однолітками |
Нова лексика: Wheel, gears, handlebars, brake, saddle |
Comparing different items, adjective order |
PB p.70 Ex. 1 |
New words |
AB p. 68 |
80 |
Розпродаж. Навчання аудіюванню. PB p. 71 |
Вибрати товари на розпродаж і описати їх I’m not sure |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Нова лексика: Prices, order, below, desirable |
Comparing different items |
PB p.71 Ex. 5 CD2(21) |
Ex. 6 PB p.71 |
AB p. 69 |
81 |
Fly High File: Планети. Розвиток навичок читання PB p. 72 |
Ознайомитися з планетами сонячної системи The sun is a very big and hot star |
Особливості будови сонячної системи |
Нова лексика: Solar system, Mercury, furthest |
Present Simple, Comparatives and superlatives |
PB p.72 |
|
AB p. 70 |
82 |
Сонячна система. Проектна робота PB p. 73 |
Навчити описувати сонячну систему |
Навчити уважно стежити за презентованою інформацією |
Нова лексика: Venus, Jupiter, Pluto, Earth |
Present Simple, Comparatives and superlatives |
PB p.73 |
‘My Project’ |
AB p.71 Project |
83 |
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу. Повторення за темою PB p. 74-75 Review 3 |
Review |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Повторення |
Повторення вивченого |
CD2 (22) AB p. 74 Ex. 1 |
PB p. 75 Ex. 4,6 |
AB p. 72 |
84 |
Контрольна робота |
Контроль уміння виконувати завдання |
Самооцінка своїх досягнень |
Контроль вивчених лексичних одиниць |
Контроль вивчених граматичних конструкцій |
Контроль засвоєння вивченого матеріалу |
Контроль навичок письма |
AB p.73 |
85 |
Story time ‘Припу та жебрак’ 1 частина. Домашнє читання. PB p. 76 |
Закріплювати уміння подавати інформацію про уроки. |
Отримати інформацію від прочитаного, розуміти основну ідею за допомогою підказки |
Нова лексика: Palace, poor, begged, gates, soldiers, rich servant |
Past Simple |
CD2 (23) Ex. 1 p.76 PB |
New words/ vocabulary |
AB p.74 |
Дата/ уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві Функції (говоріння) |
Соціокультурні / Загальнонавчальні компетенції |
Лінгвістичні компетенції |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє
завдання |
||
Лексика |
Граматика/ Фонетика |
Аудіювання/ Читання |
Говоріння/ Письмо |
|||||
86 |
‘Принц та жебрак’ 2 частина. Домашнє читання. PB p.77 |
Закріплювати уміння подавати інформацію про уроки. |
Отримати інформацію від прочитаного, розуміти основну ідею за допомогою підказки |
Нова лексика: Cheap, pauper |
Past Simple |
CD2 (23) PB p.77 |
|
AB p.75 |
87 |
Мій дім. Тематична атестація |
|
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Повторення, узагальнення та систематизація вивченого матеріалу |
Повторення, узагальнення та систематизація вивченого матеріалу |
|
Повторення, узагальнення та систематизація вивченого матеріалу |
|
88 |
Тема: Свята і традиції День Святого Валентина. Особливості святкування дня Св. Валентина Розвиток навичок говоріння PB p.120-121 |
Навчити розповідати про День Святого Валентина My love is like a rose. I love you. |
Особливості святкування дня Св. Валентина |
Нова лексика: Message, rose, violet heart |
Відпрацювання та закріплення |
PB p.120 Ex. 2 CD3(24-25) |
Valentine Card |
PB p. 121 Ex. 4
|
89 |
Я хочу приєднатися. Введення нового матеріалу. Unit 25 PB p.78 |
Розповісти про свої бажання Look at all the people, I want to join in |
Культурні реалії народу мову якого вивчаємо (карнавал)
|
Нова лексика: Join in, fancy dress, costume alien, superhero, pop star |
Want to+ infinitive |
CD2 (24) PB p.78 |
New words, vocabulary |
AB p.76 |
90 |
Все що я хочу. Розвиток монологічного мовлення PB p.79
|
Розповісти про свої бажання та бажання друзів She wants to join us. What does he want to do? |
Правила та норми поведінки на карнавалі |
Закріплення та використання лексики
|
What do/ does…+S +want to do? |
CD2 (25) PB p.79 Ex. 2 |
Ex. 3 PB p. 79 |
AB p. 77 |
91 |
Що любить мій друг. Розвиток навичок читання Unit 26 PB p.80 |
Розповісти про вподобання друзів I like climbing |
Особливості проведення вільного часу юними британцями |
Нова лексика: Ice skating, surfing, skateboarding rock climbing, cycling, fishing |
Like + -ing Be good at + - ing |
CD2 (26) PB p.80 Ex. 1 |
New words/ vocabulary |
AB p.78 |
92 |
Наші уподобання. Навчання говорінню. Розвиток навичок діалогічного мовлення PB p. 81 |
Розповісти про свої вподобання та своїх друзів I’m happy when.. |
Правила поведінки у вільний час |
Закріплення та використання лексики
|
I like + -ing I’m happy when I’m …ing |
CD2 (27) PB p. 81 Ex. 4 |
PB p. 81 Ex. 2 |
AB p. 79 |
93 |
Що ми робитимемо. Навчання читанню Unit 27 PB p. 82 |
Навчити висловити припущення, пораду або запропонувати щось I’m eating a lovely juicy fish |
Сталі вирази для висловлення порад чи припущення |
Нова лексика: Use, escape, reach, borrow, hold |
Shall we..? What about …ing |
CD2 (28) PB p.82 |
New words |
AB p. 80 |
94 |
Ідеї щодо проведення вихідних. Розвиток навичок письма PB p.83 |
Навчити описати про позиції щодо проведення вихідних |
Особливості написати нотаток з планами на вихідні |
Нова лексика: Rescue, helicopter, drive away |
Shall we…? |
PB p. 83 Ex. 1, 2 |
PB p. 83 Ex. 3 |
AB p.81 |
Дата/ Уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві Функції (говоріння) |
Соціокультурні / Загальнонавчальні компетенції |
Лінгвістичні компетенції |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє
завдання |
||
Лексика |
Граматика/ Фонетика |
Аудіювання/ Читання |
Говоріння/ Письмо |
|||||
95 |
Вживання розділового сполучника or у загальних питаннях. Написання електронного листа другу. Навчання письму Unit 28 PB p. 84 |
Навчити вмінню писати електронного листа |
Особливості написання електронного листа |
DVDs activity
|
Making arrangements |
PB p. 84 |
|
AB p.82 |
96 |
Види діяльності які пропонує центри розваг. Навчання аудіюванню. Розвиток навичок аудіювання. PB p. 85 |
Навчити вести бесіду про плани на вихідні |
Правила та норми етикету у спілкуванні з однолітками |
Rollerblading |
Using or in questions |
CD2(29-30) PB p.85 Ex. 4, 5
|
PB p.85 Ex. 6 |
AB p. 83 |
97 |
Fly High File: Легенди спорту. Домашнє читання. Розвиток навичок читання PB p. 86 |
Навчити подавати інформацію про легенд спорту |
Спорт та його вплив на здоров’я людей |
Gold medal, Olympic flag
|
Present Simple Past Simple Comparatives and superlatives |
PB p.86
|
PB p.86 Ex. 1 |
AB p.84 |
98 |
Проектна робота: Легенди спорту PB p. 87 |
Навчити написати листа про улюблену легенду спорту |
Здоровий спосіб життя |
Scorer, win |
Відпрацювання та закріплення |
PB p. 87 Ex. 2 |
PB p. 87 Ex.3 |
AB p. 85 |
99 |
Я збираюся подзвонити у поліцію. Введення нового матеріалу. Розвиток навичок читання та аудіювання Unit 29 PB p.88 |
Навчити розповідати про свої плани I’m going to go into that hotel |
Правила та норми поведінки у громадських місцях(готель) |
Нова лексика:
Knock over Lamp, curtain, rug, sofa, cushion, prison |
Future: affirmative with going to… |
PB p.88 CD2 (31) |
New word, vocabulary |
AB p.86 |
100 |
Мої плани. Вживання граматичної структури to be going to. Навчання граматиці. Розвиток граматичних навичок PB p. 89 |
Відпрацьовувати навички розповідати про плани |
Злочина та кара |
Закріплення та використання лексики
|
Future: to be+ going to+ verb |
PB p.89 Ex. 2 CD2(32) |
PB p.89 Ex. 3 |
AB p.87 |
101 |
Плануєш йти до дому? Навчання монологічному мовленню. Розвиток навичок говоріння Unit 30 PB p.90 |
Навчити розпитати про плани у друзів та знайомих |
Особливості планування пікніка |
Нова лексика:
Plan, picnic, invitation, banner |
Future: Negatives and questions with going to |
PB p. 90 CD2 (33) Ex.1 |
PB p.90 |
AB p.88 |
102 |
Плануєш іти додому? Вживання граматичної структури to be going to в загальних питаннях. Навчання граматиці та діалогічному мовленню. PB p.91 |
Заперечити про плани |
Правила та норми поведінки на пікніках |
|
Питальні речення з going to |
PB p.91 Ex. 4 CD2 (34) |
PB p.91
|
AB p.89 |
Дата/ уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві Функції (говоріння) |
Соціокультурні / Загальнонавчальні компетенції |
Лінгвістичні компетенції |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє
завдання |
||
Лексика |
Граматика/ Фонетика |
Аудіювання/ Читання |
Говоріння/ Письмо |
|||||
103 |
Навіщо їм Тото? Введення нового матеріалу. Навчання читанню Unit 31 PB p.92 |
Навчити розпитати про причини та пояснити вибір |
Навчити усвідомлювати мету поставленого завдання
|
Нова лексика:
Rare, robber, steal, jewellery, painting, diamond |
Why, because |
PB p.92 CD3(2) |
PB p.92
|
AB p.90 |
104 |
Хобі. Використання герундія в конструкції I like –ing. Навчання граматиці PB p.93 |
Навчити розповідати про хобі |
Особливості вибору хобі та його вплив на повсякденне життя |
Collect, helpful, prison, rare |
Використання герундія в конструкції I like -ing |
PB p.93 Ex. 1-2 |
PB p.93 Ex.3 |
AB p.91 |
105 |
Ласкаво просимо на вечірку. Написання дати в листуванні. Розвиток навичок письма Unit 32 PB p.94 |
Навчити написати запрошення на вечірку |
Особливості написання електронного повідомлення з нагоди вечірки |
Нова лексика:
Occasion |
Інтонація питальних речень
|
PB p. 94 Ex. 1 |
PB p. 94
|
AB p.92 |
106 |
Вечірка. Навчання аудіюванню та говорінню PB p.95 |
Відпрацювати навички оформлення запрошень |
Особливості написання запрошення на вечірку |
Закріплення лексики |
Would you like…? |
PB p.95 Ex. 3 CD3 (3) |
PB p.95 Ex. 4 |
AB p.93 |
107 |
Fly High File: Нагороди Единбурзького графа. Навчання читанню. Розвиток навичок читання PB p. 96 |
Розповісти, що повинні робити діти, щоб отримати нагороду |
Особливості зайнятості підлітків за уподобаннями у Единбурзі
|
Нова лексика:
Duke, award silver, gold, sections, bronze |
Відпрацювання конструкції Have to |
PB p.96
|
PB p.96
|
AB p.94 |
108 |
Fly High File: Нагороди Единбурзького графа. Проектна робота: Мої плани на майбутнє PB p. 97 |
Відпрацювання навички письма, проект про плани |
Особливості зайнятості підлітків за уподобаннями у Единбурзі
|
Нова лексика: Physical, volunteering, expedition, photography, knitting |
Future: with going to |
PB p.97 Ex. 2
|
PB p.97 Ex.3 |
AB p.95 |
109 |
Повторення вивченого матеріалу за темою Review4 PB p. 98-99 |
Відпрацювати навички виконання контрольних завдань |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Повторення |
Want to+ verb + like+ verb - ing |
PB p.98 Ex. 1-3 CD3(4,5) |
PB p.99 Ex. 5-6
|
AB p.96 |
110 |
Контрольна робота |
Контроль уміння виконувати завдання |
Самооцінка своїх досягнень |
Контроль вивчених лексичних одиниць |
Контроль вивчених граматичних конструкцій |
CD3(6) |
Контроль навичок письма |
AB p.97 |
Дата/ уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві Функції (говоріння) |
Соціокультурні / Загальнонавчальні компетенції |
Лінгвістичні компетенції |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє
завдання |
||
Лексика |
Граматика/ Фонетика |
Аудіювання/ Читання |
Говоріння/ Письмо |
|||||
112 |
Story Time ‘Пригоди Синбада’. Домашнє читання. Навчання читанню PB p. 100 |
Закріплювати уміння подавати інформацію про уроки. |
Навчити узагальнювати та робити висновки |
Нова лексика: Voyage, sailor, dangerous, ship, captain sail, wood afraid |
Past Simple |
PB p.100 CD3 (7) |
PB p.100 New words, vocabulary |
AB p.98 |
113 |
Свята і традиції. Тематична атестація PB p. 101 |
Закріплювати уміння подавати інформацію про уроки. |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Нова лексика:
Scared, adventure, journey |
Past Simple |
PB p.101 CD3 (7) |
PB p.101
|
AB p.99 |
114 |
Тема: Відпочинок в дозвілля Введення нового матеріалу Unit 33 PB p.102 |
Навчити розповідати події у Present Perfect |
Особливості будов речення у Present Perfect |
Нова лексика: Disappear, explain, return, hot air balloon trip |
Present Perfect Affirmative (recent evens) |
PB p. 102 CD3 (8) |
PB p.102 New words, vocabulary |
AB p.100 |
115 |
Що вже зробили наші герої. Теперішній доконаний час. Навчання граматиці PB p.103 |
Відпрацювати навички розповідати про події у Present Perfect Dr Wild has noticed a forest
|
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Закріплення та використання лексики
Explained |
Present Perfect Affirmative (recent evens) |
PB p. 103 CD3 (9) Ex. 2 |
PB p. 103 Ex. 3 |
AB p.101 |
116 |
Ви бачили ці фото? Розвиток Навичок читання Unit 34 PB p. 104 |
Навчити розпитувати про події у Present Perfect Have you ever seen this photos? |
Розвивати здатність розуміти та виконувати завдання. |
Нова лексика: Horse riding, camping, canoeing, Chinese restaurant |
Present Perfect Negatives and questions |
PB p. 104 CD3 (10) |
PB p. 104 New words, vocabulary
|
AB p.102 |
117 |
Загальні питання в теперішньому доконаному часі. Розвиток граматичних навичок PB p.105 |
Відпрацьовувати навички та давати відповіді у Present Perfect |
|
Нова лексика:
Watched a beetle, shooting through the sky |
Відпрацювання питальних речень з Present Perfect Have you ever….?
|
PB p.105 Ex. 4 CD 3(11) |
PB p.105 Ex. 2
|
AB p.103 |
118 |
Я ще не розчісувала Оскара? Навчання читанню та говорінню Unit 35 PB p. 106 |
Відпрацьовувати навички вести бесіду у Present Perfect |
Навчити уважно стежити за презентованою інформацією |
Закріплення та використання лексики Нова лексика:Brush, change, Polish, |
Present Perfect with yet |
PB p.106 CD 3(12) |
New words, vocabulary PB p.106 |
AB p.104 |
119 |
Традиції святкування Великодня. Розвиток навичок монологічного мовлення |
Навчити розповідати про великодні свята |
Культурні реалії народу мову якого ми вивчаємо |
Easter, Easter eggs, basket, church |
Present Simple |
Songs, poems |
Easter card |
AB p.105 |
Дата/ Уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві Функції (говоріння) |
Соціокультурні / Загальнонавчальні компетенції |
Лінгвістичні компетенції |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє
завдання |
||
Лексика |
Граматика/ Фонетика |
Аудіювання/ Читання |
Говоріння/ Письмо |
|||||
120 |
Що я вже зробив сьогодні? Навчання діалогічному мовленню PB p.107 |
Навчити описувати події у Present Perfect |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Brush, polish, change |
Present Perfect |
Читати та слухати історію Виконувати завдання |
PB p.107 |
AB p.106 |
121 |
Написання листівки другу. Написання адреси на листівці. Розвиток навичок письма Unit 36 PB p.108 |
Навчити писати листівки |
Особливості написання листівки, адреси |
South Africa, Kruger, national park |
Present Simple, Present Perfect, Past Simple |
PB p.108 |
PB p.108 Ex. 2 |
AB p.107 |
122 |
Подорожуємо навколо світу. Навчання аудіюванню та говорінню PB p. 109 |
Навчити розповідати про країни які ви збираєтеся відвідати |
Тактовність при наданні поради |
Назви країн |
Giving advise with should, shouldn’t |
PB p.109 Ex. 4, 5 CD3 (13-14) |
PB p.109 Ex. 6 |
AB p.108 |
123 |
Прощання з друзями Повторення вивченого за темою. Review 5 PB p. 112-113 PB p. 114-115 |
Розповідати про найулюбленішу частину історії Fly High 4 Відпрацювати навички виконання контрольних завдань |
Уміння робити висновки з вивченого матеріалу, вибирати найцікавіше Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Закріплення та використання лексики Повторення вивченого Review |
PB p. 112 Ex., p. 113 Ex. 2 CD 3(15-16) PB p. 114 Ex. 1 CD 3 (17-18) |
PB p. 113 PB p. 115 Ex. 6 CD 3 (19)
|
Рольова гра What’s your favourite part of story? Написати про свої плани на літо |
AB p.111-112 |
124 |
Контрольна робота |
Контроль уміння виконувати завдання |
Самооцінка своїх досягнень |
Контроль вивчених лексичних одиниць |
Контроль вивчених граматичних конструкцій |
Контроль засвоєння вивченого матеріалу |
Контроль навичок письма |
|
125 |
Арктика та Антарктика. Тематична атестація PB p. 110-111 |
Навчити розповідати про тваринний світ Арктики та Антарктики Відпрацювати навички вести бесіди про Арктику та Антарктику |
Особливості клітинних умов обох поясів |
Polar bear, seal,walrus Закріплення та використання лексики However, research |
PB p.110-111
|
PB p.110-111 My Project
|
Розповідати про Арктику та Антарктику Читати та писати про Арктику та Антарктику |
AB p.109-110 |
126 |
Повторення вивченого матеріалу. Підготовка до контролю письма |
|
|
|
|
|
|
|
127 |
Контроль письма |
Дата/ уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві Функції (говоріння) |
Соціокультурні / Загальнонавчальні компетенції |
Лінгвістичні компетенції |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє
завдання |
||
Лексика |
Граматика/ Фонетика |
Аудіювання/ Читання |
Говоріння/ Письмо |
|||||
128 |
Контроль читання |
|||||||
129 |
День Народження Королеви. Повторення вивченого матеріалу PB p. 122-123
|
Ознайомитися з традиціями святкування Навчити вести бесіду про день народження |
Культурні реалії народу мову якого ми вивчаємо Навчити уважно стежити за презентованою інформацією |
Gun, salute, garden, mid day, parade Glorious, noble, gracious |
Відпрацювання вивчених граматичних конструкцій Відпрацювання вивчених граматичних конструкцій |
PB p.122, p.123 Ex. 2-3 CD 3(26-27)
|
PB p.122, p. 123 Ex. 4 CD 3 (28) |
AB p.113 |
130 |
Контроль аудіювання |
|||||||
131 |
The Fly High Show. Повторення вивченого матеріалу PB p. 116 |
Розіграти історію по ролях |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Відпрацювання вивчених лексичних одиниць |
Відпрацювання вивчених граматичних конструкцій |
PB p. 116 CD3 (20) |
Повторення вивченого |
AB p.115 |
132 |
Контроль говоріння |
|||||||
133 |
The Fly High Show. Повторення вивченого матеріалу PB p. 117 |
Повторення та вивчення узагальненого за рік |
Відпрацювати навички виконання контрольних завдань |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Повторення |
Повторення вивченого |
Повторення вивченого |
PB p.116-117 |
134 |
Підсумковий урок |
Змістові лінії:
1. Екологічна безпека та сталий розвиток – спрямована на формування в учнів соціальної активності, відповідальності та екологічної свідомості,
готовності брати участь у вирішенні питань збереження довкілля і розвитку суспільства, усвідомлення важливості сталого розвитку для майбутніх поколінь.
2. Громадянська відповідальність – сприяє формуванню відповідального члена громади і суспільства, який розуміє принципи і механізми їх
функціонування.
3. Здоров'я і безпека – виховує учня як духовно, емоційно, соціально і фізично повноцінного члена суспільства, який здатний дотримуватися здорового
способу життя і створювати безпечне життєве середовище.
4. Підприємливість та фінансова грамотність – спрямована на розвиток кращого розуміння молодим поколінням українців практичних аспектів
фінансових питань (здійснення заощаджень, інвестування, запозичення, страхування, кредитування і таке інше).