Календарно-тематичний план

Про матеріал
Календарно-тематичний план до підручника Flyhigh 4 на 2 семестр. План розрахований на вивчення англійської мови у 4му класі. Кількість годин на тиждень - 4 (чотири)
Перегляд файлу

 

КАЛЕНДАРНО – ТЕМАТИЧНЕ  ПЛАНУВАННЯ

Навчальний. рік_______________________   Семестр___2_____    Вчитель_________________________________    Клас__________  Fly High 4

 

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві

Функції

(говоріння)

Соціокультурні /

Загальнонавчальні

компетенції

Лінгвістичні  компетенції

Мовленнєва компетенція

До маш нє

 

зав

дання

Лексика

Граматика/ Фонетика

Аудіювання/ Читання

Письмо/ Говоріння

62

 

Вступний урок .   Традиції святкування Різдва в Україні

63

Тема:

Помешкання.

Введення нового навчального матеріалу.

   UNIT 17 стор. 54

Навчати робити припущення та ставити питання щодо належності речей

Навчати правилам ввічливого спілкування

Нова лексика:

Rescue, scarf, glove, jacket, belt, trainers, tie

Присвійні займенники

Спеціальні питання

 

Слухати, читати

Is it yours? ст. 54

Відтворювати діалог 

Is it yours? ст. 54

AB p.52

64

Присвійні займенники. Розвиток граматичних навичок використання присвійних займенників

стор. 55

Практика робити припущення та надавати інформацію про належність предметів 

Практика спілкування

Закріплення лексики:

Практика використання присвійних займенників у питальних реченнях

Слухати та поєднувати

Впр. 2 ст. 54

Ставити та відповідати на запитання

Впр.3 ст 55

AB p.53

65

Навчання читанню. Розвиток навичок читання

You don’t have to shout

UNIT 18 стор. 56

Навчати розуміти загальний зміст 

 Навчати правилам дистанційного спілкування

 

Нова лексика:

Arrive, leave, start, lose, bring, finish 

Модальні дієслова

Have to

Don’t have to

Has to Doesn’t have to

Читати та  робити висновки щодо правильності висловлювань

Впр.  ст. 56 

Відтворення діалогу

AB p.54

66

Модальне дієслово have to. Навчання граматиці

стор. 57

Практика спілкування та розуміння питань

Практика роботи у парах

Закріплення лексики:

Використання модальної конструкції

Have to

Слухати та співати

Впр.4  ст. 57 

Практика говоріння за допомогою малюнків 

AB p.55

 

67

Інфінітив. Розвиток граматичних навичок та навичок говоріння

Dr Wild went to the bank to get some money

UNIT 19 стор. 58

Навчати відповідати на запитання та розуміти поставлені питання 

Навчати правилам поведінки при прослуховуванні учбових текстів

Нова лексика:

Bank, send, find, garage, hire

Інфінітив

Аудійоване читання ст. 58

Навчання використання нової лексики у розмові

AB p.56

 

   68

Навчання діалогічному мовленню. Розвиток навичок говоріння

стор. 59

Навчати висловлюватись про наміри

Навчати правилам спілкування при парній роботі

Закріплення лексики:

 

Going to..

Читати та відповіжати на питання 

Впр 1 ст. 59

Описати свій вихідний день

Впр.3  ст 59

AB p.57

 

 

Дата/

уроки

Навчання діалогічному мовленню. Розвиток навичок говоріння

 

Мовленнєві

Функції

(говоріння)

Соціокультурні /

Загальнонавчальні

компетенції

Лінгвістичні  компетенції

Мовленнєва компетенція

Домашнє

 

завдання

Лексика

Граматика/ Фонетика

Аудіювання/ Читання

Говоріння/ Письмо

   69

Мій робочий день

Unit 20 PB p. 60

Навчити розповідати про свій робочий день

It isn’t very far. Our first lesson starts at fire to nine

Усвідомлювати мету поставлене завдання

 

Past, to, quarter

saying the time

PB p.60

Ex.1

Composition

‘ My school day’

AB p.58

 

70

Заняття після школи. Навчання аудіюванню

PB p. 61

Розповідати про роботу після уроків

I have to go to... What for?

See you later

Усвідомлення

розумного використання часу

після школи

Закріплення лексики:

Time line, breeches, tunic apron, century

Present Simple

PB p. 64

Ex.4, 5

CD2 (14, 15)

PB p.64

Ex.6

AB p.59

71

Fly High File:

Одяг через віки. Домашнє читання PB p. 62

Навчити утворювати порядкові числівники від 11 до 21

The breeches are from the 18th century

Зміни стилів

одягу  Європи

Закріплення лексики:

Ordinal numbers: 11th to 21st

Past Simple

PB p. 62

Ex. 1

PB p. 62

Ex. 2

AB p. 60

72

Одяг через віки. Навчання читанню. Розвиток навичок читання

PB p.63

Ознайомити з одягом Європейців

Children’s clothes in Europe didn’t change much.

Культура одягу

Закріплення лексики

Different fashions

Past Simple

PB p. 63

Ex. 3

PB p. 63

‘My Project’

AB p.61

Project

73

Подорож, транспорт.

Червоний фургон швидше. Введення нового матеріалу

Unit 21  PB p. 64

Навчити учнів порівнювати предмети Go faster!

Come on

Усвідомлювати мету поставленого

завдання

Нова лексика:

Van, motorbike, fire engine, scooter, helicopter

Comparatives

with -er

PB p. 64

CD2 (16)

 

New words/ vocabulary

AB p.62

74

Великі перегони. Ступені порівняння прикметників: вищий ступінь.  Навчання граматиці. Розвиток граматичних навичок

PB p. 65

Відпрацювати навички порівнювати предмети

The man is taller than the woman

 

Закріплення лексики:

Comparatives

with –er

(особливості написання)

PB p.65

Ex. 2

CD2 (17)

Ex.2 p.65 PB

AB p.63

75

Найбільші дурні в світі. Навчання читанню. Розвиток навичок читання

Unit 22 PB p.66

Навчити виділяти когось або щось з поміж інших

I think they’re the silliest people in the world

Навчити узагальнювати та робити висновки

Нова лексика:

Silly catch runner, noisy, light

Comparatives with -est

PB p.66

CD2 (18)

New words/ vocabulary

AB p.64

76

Найвища гора. Найдовша ріка. Ступені порівняння прикметників: найвищий ступінь.  Навчання граматиці. PB p. 67

Відпрацювати навички порівнювати речі

The longest river is the Nile

Ознайомити з найвизначнішими природними реаліями

Vatican City

Mount Everest

The cheetah

The Nile

Comparatives with -est

PB p.67

Ex. 4

CD2(19)

PB p.67

Ex. 3,4

AB p.65

 

Дата/

Уроки

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві

Функції

(говоріння)

Соціокультурні /

Загальнонавчальні

компетенції

Лінгвістичні  компетенції

Мовленнєва компетенція

Домашнє

 

завдання

Лексика

Граматика/ Фонетика

Аудіювання/ Читання

Говоріння/ Письмо

77

Найзручніше ліжко у Оскара. Правила та норми поведінки у громадських місцях. Розвиток монологіного мовлення

Unit 23 PB p.68

Закріпити навички порівнювати. Порівняти різні види спорту

That hotel is the most expensive in the town

Правила та норми поведінки у громадських місцях

Нова лексика:

E[pensive, soft, comfortable, modern, dangerous

Comparatives and superlatives with more and the most

PB p. 68

CD2 (20)

PB p.68

New words

AB p.66

78

Найзручніше ліжко у Оскара. Ступені порівняння прикметників. Навчання діалогічного мовлення

PB p.69

Закріпити навички порівнювати. Порівняти різні види спорту

Навчити узагальнювати та робити висновки

Закріплення лексики:

Expensive, soft, comfortable, modern, dangerous

PB p.69

Ex. 1

PB p.69

Ex. 3

 

AB p.67

79

Що тобі подобається більше. Порядок прикметників у реченні. Розвиток навичок письма

Unit 24  PB p.70

Описати товари у магазині

Which bike do you like best?

Правила та норми етикету у спілкуванні з однолітками

Нова лексика:

Wheel, gears, handlebars, brake, saddle

Comparing different items, adjective order

PB p.70

Ex. 1

New words

AB p. 68

80

Розпродаж. Навчання аудіюванню.

PB p. 71

Вибрати товари на розпродаж і описати їх I’m not sure

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Нова лексика:

Prices, order, below, desirable

Comparing different items

PB p.71

Ex. 5

CD2(21)

Ex. 6

PB p.71

AB p. 69

81

Fly High File:

Планети.  Розвиток навичок читання

PB p. 72

Ознайомитися з планетами сонячної системи

The sun is a very big and hot star

Особливості будови сонячної системи

Нова лексика:

Solar system, Mercury, furthest

Present Simple,

Comparatives and superlatives

PB p.72

 

AB p. 70

82

Сонячна система. Проектна робота

PB p. 73

Навчити описувати сонячну систему

Навчити уважно стежити за презентованою інформацією

Нова лексика:

Venus, Jupiter, Pluto, Earth

Present Simple,

Comparatives and superlatives

PB p.73

‘My Project’

AB p.71

Project

83

Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу. Повторення за темою

PB p. 74-75        Review 3

Review

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Повторення

Повторення вивченого

CD2 (22)

AB p. 74

Ex. 1

PB p. 75

Ex. 4,6

AB p. 72

84

Контрольна робота

Контроль уміння виконувати завдання

Самооцінка своїх досягнень

Контроль вивчених лексичних одиниць

Контроль вивчених граматичних конструкцій

Контроль засвоєння вивченого матеріалу

Контроль навичок письма

AB p.73

85

Story time

‘Припу та жебрак’

1 частина. Домашнє читання.

PB p. 76

Закріплювати уміння подавати інформацію про уроки.

Отримати інформацію від прочитаного, розуміти основну ідею за допомогою підказки

Нова лексика:

Palace, poor, begged, gates, soldiers, rich servant

Past Simple

CD2 (23)

Ex. 1 p.76

PB

New words/ vocabulary

AB p.74

 

Дата/

     уроки

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві

Функції

(говоріння)

Соціокультурні /

Загальнонавчальні

компетенції

Лінгвістичні  компетенції

Мовленнєва компетенція

Домашнє

 

завдання

Лексика

Граматика/ Фонетика

Аудіювання/ Читання

Говоріння/ Письмо

86

‘Принц та жебрак’

2 частина. Домашнє читання.

PB p.77

Закріплювати уміння подавати інформацію про уроки.

Отримати інформацію від прочитаного, розуміти основну ідею за допомогою підказки

Нова лексика:

Cheap, pauper

Past Simple

CD2 (23)

PB p.77

 

AB p.75

   87

Мій дім. Тематична атестація

 

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Повторення, узагальнення та систематизація вивченого матеріалу

Повторення, узагальнення та систематизація вивченого матеріалу

 

Повторення, узагальнення та систематизація вивченого матеріалу

 

   88

Тема:

Свята і традиції

День Святого Валентина. Особливості святкування дня Св. Валентина Розвиток навичок говоріння

PB p.120-121

Навчити розповідати про День Святого Валентина

My love is like a rose. I love you.

Особливості святкування дня Св. Валентина

Нова лексика:

Message, rose, violet heart

Відпрацювання та закріплення

PB p.120

Ex. 2

CD3(24-25)

Valentine Card

PB p. 121

Ex. 4

 

89

Я хочу приєднатися. Введення нового матеріалу.

Unit 25 PB p.78

Розповісти про свої бажання

Look at all the people, I want to join in

Культурні реалії народу мову якого вивчаємо

(карнавал)

 

Нова лексика:

Join in, fancy dress, costume alien, superhero, pop star

Want to+ infinitive

CD2 (24)

PB p.78

New words, vocabulary

AB p.76

90

Все що я хочу. Розвиток монологічного мовлення

PB p.79

 

Розповісти про свої бажання та бажання друзів

She wants to join us. What does he want to do?

Правила та норми поведінки на карнавалі

Закріплення  та використання лексики

 

What do/ does…+S

+want to do?

CD2 (25)

PB p.79

Ex. 2

Ex. 3

PB p. 79

AB p. 77

91

Що любить мій друг. Розвиток навичок читання

Unit 26 PB p.80

Розповісти про вподобання друзів

I like climbing

Особливості проведення вільного часу юними британцями

Нова лексика:

Ice skating, surfing, skateboarding rock climbing, cycling, fishing

Like + -ing

Be good at + - ing

CD2 (26)

PB p.80

Ex. 1

New words/ vocabulary

AB p.78

92

Наші уподобання. Навчання говорінню. Розвиток навичок діалогічного мовлення

PB p. 81

Розповісти про свої вподобання та своїх друзів I’m happy when..

Правила поведінки у вільний час

Закріплення  та використання лексики

 

I like + -ing

I’m happy when

I’m …ing

CD2 (27)

PB p. 81

Ex. 4

PB p. 81

Ex. 2

AB p. 79

93

Що ми робитимемо. Навчання читанню

Unit 27 PB p. 82

Навчити висловити припущення, пораду або запропонувати щось

I’m eating a lovely juicy fish

Сталі вирази для висловлення порад чи припущення

Нова лексика:

Use, escape, reach, borrow, hold

Shall we..?

What about …ing

CD2 (28)

PB p.82

New words

AB p. 80

94

Ідеї щодо проведення вихідних. Розвиток навичок письма

PB p.83

Навчити описати про позиції щодо проведення вихідних

Особливості написати нотаток з планами на вихідні

Нова лексика:

Rescue, helicopter, drive away

Shall we…?

PB p. 83

Ex. 1, 2

PB p. 83

Ex. 3

AB p.81

 

Дата/

Уроки

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві

Функції

(говоріння)

Соціокультурні /

Загальнонавчальні

компетенції

Лінгвістичні  компетенції

Мовленнєва компетенція

Домашнє

 

завдання

Лексика

Граматика/ Фонетика

Аудіювання/ Читання

Говоріння/ Письмо

95

Вживання розділового сполучника or у загальних питаннях. Написання електронного листа другу. Навчання письму

Unit 28 PB p. 84

Навчити вмінню писати електронного листа

Особливості написання електронного листа

DVDs activity

 

Making arrangements

PB p. 84

 

AB p.82

Email

96

Види діяльності які пропонує центри розваг. Навчання аудіюванню. Розвиток навичок аудіювання.

PB p. 85

Навчити

вести

бесіду про плани на вихідні

Правила та норми етикету у спілкуванні з однолітками

Rollerblading

Using or in questions

CD2(29-30)

PB p.85

Ex. 4, 5

 

PB p.85

Ex. 6

AB p. 83

97

Fly High File: Легенди спорту. Домашнє читання. Розвиток навичок читання

PB p. 86

Навчити подавати інформацію про легенд спорту

Спорт та його вплив на здоров’я людей

Gold medal, Olympic flag

 

Present Simple

Past Simple

Comparatives

and superlatives

PB p.86

 

PB p.86

Ex. 1

AB p.84

98

Проектна робота: Легенди спорту

PB p. 87

Навчити написати листа про улюблену легенду спорту

Здоровий спосіб життя

Scorer, win

Відпрацювання та закріплення

PB p. 87

Ex. 2

PB p. 87

Ex.3

AB p. 85

99

Я збираюся подзвонити у поліцію. Введення нового матеріалу. Розвиток навичок читання та аудіювання

Unit 29   PB p.88

Навчити розповідати про свої плани

I’m going to go into that hotel

Правила та норми поведінки у громадських місцях(готель)

Нова лексика:

 

Knock over

Lamp, curtain, rug, sofa, cushion, prison

Future: affirmative with going to…

PB p.88

CD2 (31)

New word, vocabulary

AB p.86

  100

Мої плани. Вживання граматичної структури to be going to. Навчання граматиці. Розвиток граматичних навичок

PB p. 89

Відпрацьовувати навички розповідати про плани

Злочина та кара

Закріплення  та використання лексики

 

Future: to be+ going to+ verb

PB p.89

Ex. 2

CD2(32)

PB p.89

Ex. 3

AB p.87

101

Плануєш йти до дому? Навчання монологічному мовленню. Розвиток навичок говоріння Unit 30    PB p.90

Навчити розпитати про плани у друзів та знайомих

Особливості планування пікніка

Нова лексика:

 

Plan, picnic, invitation, banner

Future: Negatives and questions with going to

PB p. 90

CD2 (33)

Ex.1

PB p.90

AB p.88

102

Плануєш іти додому? Вживання граматичної структури to be going to в загальних питаннях. Навчання граматиці та діалогічному мовленню.

PB p.91

Заперечити про плани

Правила та норми поведінки на пікніках

 

Питальні речення з

going to 

PB p.91

Ex. 4

CD2 (34)

PB p.91

 

AB p.89

 

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві 

Функції

(говоріння)

Соціокультурні /

Загальнонавчальні

компетенції

Лінгвістичні  компетенції

Мовленнєва компетенція

Домашнє 

 

завдання

Лексика

Граматика/ Фонетика

Аудіювання/ Читання

Говоріння/ Письмо

103

Навіщо їм Тото? Введення нового матеріалу. Навчання читанню

Unit 31  PB p.92

Навчити розпитати про причини та пояснити вибір

Навчити усвідомлювати мету поставленого завдання

 

Нова лексика:

 

Rare, robber, steal, jewellery, painting, diamond

Why, because

PB p.92

CD3(2)

PB p.92

 

AB p.90

104

Хобі. Використання герундія в конструкції

I like –ing. Навчання граматиці PB p.93

Навчити розповідати про хобі

Особливості вибору хобі та його вплив на повсякденне життя

Collect, helpful, prison, rare

Використання герундія в конструкції

I like -ing

PB p.93

Ex. 1-2

PB p.93

Ex.3

AB p.91

105

Ласкаво просимо на вечірку. Написання дати в листуванні. Розвиток навичок письма

Unit 32     PB p.94

Навчити написати запрошення на вечірку

Особливості написання електронного повідомлення з нагоди вечірки

Нова лексика:

 

Occasion

Інтонація питальних речень

 

PB p. 94

Ex. 1

PB p. 94

 

AB p.92

106

Вечірка. Навчання аудіюванню та говорінню

PB p.95

Відпрацювати навички оформлення запрошень

Особливості написання запрошення на вечірку

Закріплення лексики

 

Would you like…?

PB p.95

Ex. 3

CD3 (3)

PB p.95

Ex. 4

AB p.93

107

Fly High File:

Нагороди Единбурзького графа. Навчання читанню. Розвиток навичок читання

PB p. 96

Розповісти, що повинні робити діти, щоб отримати нагороду

Особливості зайнятості підлітків за уподобаннями у Единбурзі

 

Нова лексика:

 

Duke, award silver, gold, sections, bronze

Відпрацювання конструкції

Have to

PB p.96

 

PB p.96

 

AB p.94

108

Fly High File:

Нагороди Единбурзького графа. Проектна робота: Мої плани на майбутнє

PB p. 97

Відпрацювання навички письма, проект про плани

Особливості зайнятості підлітків за уподобаннями у Единбурзі

 

Нова лексика:

Physical, volunteering, expedition, photography, knitting

Future: with going to

PB p.97

Ex. 2

 

PB p.97

Ex.3

AB p.95

 109

Повторення вивченого матеріалу за темою

Review4   PB p. 98-99

Відпрацювати навички виконання контрольних завдань

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Повторення

Want to+ verb + like+ verb - ing

PB p.98

Ex. 1-3

CD3(4,5)

PB p.99

Ex. 5-6

 

AB p.96

110

Контрольна робота

Контроль уміння виконувати завдання

Самооцінка своїх досягнень

Контроль вивчених лексичних одиниць

Контроль вивчених граматичних конструкцій

CD3(6)

Контроль навичок письма

AB p.97

 

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві 

Функції

(говоріння)

Соціокультурні /

Загальнонавчальні

компетенції

Лінгвістичні  компетенції

Мовленнєва компетенція

Домашнє 

 

завдання

Лексика

Граматика/ Фонетика

Аудіювання/ Читання

Говоріння/ Письмо

  112

Story Time

‘Пригоди Синбада’. Домашнє читання. Навчання читанню

PB p. 100

Закріплювати уміння подавати інформацію про уроки.

Навчити узагальнювати та робити висновки

Нова лексика:

Voyage, sailor, dangerous, ship, captain sail, wood afraid

Past Simple

PB p.100

CD3 (7)

PB p.100

New words, vocabulary

AB p.98

 113

Свята і традиції. Тематична атестація

PB p. 101

Закріплювати уміння подавати інформацію про уроки.

Усвідомлювати

мету поставленого завдання

Нова лексика:

 

Scared, adventure, journey

Past Simple

PB p.101

CD3 (7)

PB p.101

 

AB p.99

  114

Тема:

Відпочинок в дозвілля

Введення нового матеріалу

Unit 33    PB p.102

Навчити розповідати події у Present Perfect

Особливості будов речення у Present Perfect

Нова лексика:

Disappear, explain, return, hot air balloon trip

Present Perfect

Affirmative (recent evens)

PB p. 102 

CD3 (8)

PB p.102

New words, vocabulary

AB p.100

115

Що вже зробили наші герої. Теперішній доконаний час. Навчання граматиці

PB p.103

Відпрацювати навички розповідати про події у Present Perfect 

Dr Wild has noticed a forest 

 

Усвідомлювати

мету поставленого завдання

Закріплення  та використання лексики

 

Explained

Present Perfect

Affirmative (recent evens)

PB p. 103

CD3 (9)

Ex. 2

PB p. 103

Ex. 3

AB p.101

116

Ви бачили ці фото? Розвиток Навичок читання

Unit 34  PB p. 104

Навчити розпитувати про події у Present Perfect

 Have you ever seen this photos?

Розвивати здатність розуміти та виконувати завдання.

Нова лексика:

Horse riding, camping, canoeing, Chinese restaurant 

Present Perfect

Negatives  and questions 

PB p. 104

CD3 (10)

PB p. 104 New words, vocabulary

 

AB p.102

117

Загальні питання в теперішньому доконаному часі. Розвиток граматичних навичок

PB p.105

Відпрацьовувати навички та давати відповіді у Present Perfect

 

Нова лексика:

 

Watched a beetle, shooting through the sky

Відпрацювання питальних речень з Present Perfect

Have you ever….?

 

PB p.105

Ex. 4

CD 3(11)

PB p.105

Ex. 2

 

AB p.103

118

Я ще не розчісувала Оскара? Навчання читанню та говорінню 

Unit 35  PB p. 106

Відпрацьовувати навички вести бесіду у Present Perfect

Навчити уважно стежити за презентованою інформацією

Закріплення  та використання лексики

Нова лексика:Brush, change, Polish,  

Present Perfect with yet

PB p.106

CD 3(12)

New words, vocabulary

PB p.106

AB p.104

119

Традиції святкування Великодня. Розвиток навичок монологічного мовлення

Навчити розповідати про великодні свята

Культурні реалії народу мову якого ми вивчаємо

Easter, Easter eggs, basket, church

Present Simple

Songs, poems

Easter card

AB p.105

 

Дата/

Уроки

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві 

Функції

(говоріння)

Соціокультурні /

Загальнонавчальні

компетенції

Лінгвістичні  компетенції

Мовленнєва компетенція

Домашнє 

 

завдання

Лексика

Граматика/ Фонетика

Аудіювання/ Читання

Говоріння/ Письмо

120

Що я вже зробив сьогодні? Навчання діалогічному мовленню

PB p.107

Навчити описувати події у Present Perfect

Усвідомлювати

мету поставленого завдання

Brush, polish, change

Present Perfect

Читати та слухати історію

Виконувати завдання

PB p.107

AB p.106

121

Написання листівки другу. Написання адреси на листівці. Розвиток навичок письма

Unit 36  PB p.108

Навчити писати листівки

Особливості написання листівки, адреси

South Africa, Kruger, national park

Present Simple, Present Perfect,

Past  Simple

PB p.108

PB p.108

Ex. 2

AB p.107

122

Подорожуємо навколо світу. Навчання аудіюванню та говорінню

PB p. 109

Навчити розповідати про країни які ви збираєтеся відвідати

Тактовність при наданні поради

Назви країн

Giving advise with should, shouldn’t

PB p.109

Ex. 4, 5

CD3 (13-14)

PB p.109

Ex. 6

AB p.108

123

Прощання з друзями

Повторення вивченого за темою.  Review 5

PB p. 112-113 PB p. 114-115

Розповідати про найулюбленішу частину історії Fly High 4 Відпрацювати навички виконання контрольних завдань

Уміння робити висновки з вивченого матеріалу, вибирати найцікавіше

 Усвідомлювати мету поставленого завдання

Закріплення  та використання лексики

Повторення вивченого

Review

PB p. 112 Ex., p. 113 Ex. 2

CD 3(15-16) PB p. 114

Ex. 1

CD 3 (17-18)

PB p. 113

PB p. 115

Ex. 6

CD 3 (19)

 

Рольова гра

What’s your favourite part of story?

Написати про свої плани на літо

AB p.111-112

  124

Контрольна робота

Контроль уміння виконувати завдання

Самооцінка своїх досягнень

Контроль вивчених лексичних одиниць

Контроль вивчених граматичних конструкцій

Контроль засвоєння вивченого матеріалу

Контроль навичок письма

 

  125

Арктика та Антарктика. Тематична атестація

PB p. 110-111

Навчити розповідати про тваринний світ Арктики та Антарктики Відпрацювати навички вести бесіди про Арктику та Антарктику

Особливості клітинних умов обох поясів

Polar bear, seal,walrus

Закріплення  та використання лексики

However, research

PB p.110-111

 

PB p.110-111

My Project

 

Розповідати про Арктику та Антарктику

Читати та писати про Арктику та Антарктику

AB p.109-110

 126

Повторення вивченого матеріалу. Підготовка до контролю письма

 

 

 

 

 

 

 

 127

Контроль письма

 

Дата/

  уроки

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві

Функції

(говоріння)

Соціокультурні /

Загальнонавчальні

компетенції

Лінгвістичні  компетенції

Мовленнєва компетенція

Домашнє 

 

завдання

Лексика

Граматика/ Фонетика

Аудіювання/ Читання

Говоріння/ Письмо

 128

Контроль читання

129

День Народження Королеви. Повторення вивченого матеріалу

PB p. 122-123

 

Ознайомитися з традиціями святкування

Навчити вести бесіду про день народження

Культурні реалії народу мову якого ми вивчаємо

Навчити уважно стежити за презентованою інформацією

Gun, salute, garden, mid day, parade

Glorious, noble, gracious

Відпрацювання вивчених граматичних конструкцій

Відпрацювання вивчених граматичних конструкцій

PB p.122,

p.123

Ex. 2-3

CD 3(26-27)

 

PB p.122, p. 123

Ex. 4

CD 3 (28)

AB p.113

130

Контроль аудіювання

131

The Fly High Show. Повторення вивченого матеріалу

PB p. 116

Розіграти історію по ролях

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Відпрацювання  вивчених лексичних одиниць

Відпрацювання вивчених граматичних конструкцій

PB p. 116

CD3 (20)

Повторення вивченого

AB p.115

132

Контроль говоріння

133

The Fly High Show. Повторення вивченого матеріалу

PB p. 117

Повторення та вивчення узагальненого за рік

Відпрацювати навички виконання контрольних завдань

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Повторення

Повторення вивченого

Повторення вивченого

PB p.116-117

134

Підсумковий урок

 

 

Змістові лінії:

1. Екологічна безпека та сталий розвиток – спрямована на формування в учнів соціальної активності, відповідальності та екологічної свідомості,

готовності брати участь у вирішенні питань збереження довкілля і розвитку суспільства, усвідомлення важливості сталого розвитку для майбутніх поколінь.

2. Громадянська відповідальність – сприяє формуванню відповідального члена громади і суспільства, який розуміє принципи і механізми їх

функціонування.

3. Здоров'я і безпека – виховує учня як духовно, емоційно, соціально і фізично повноцінного члена суспільства, який здатний дотримуватися здорового

способу життя і створювати безпечне життєве середовище.

4. Підприємливість та фінансова грамотність – спрямована на розвиток кращого розуміння молодим поколінням українців практичних аспектів

фінансових питань (здійснення заощаджень, інвестування, запозичення, страхування, кредитування і таке інше).

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
5 лютого 2021
Переглядів
4191
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку