Календарно- тематичний план призначений для 6 класу, 2 семестр, з поглибленим вивченням англійської мови. Відповідає вимогам Нової програми (5-9) класи. Кожен урок детально розроблено і визначені види робіт, які вчитель планує використовувати на уроках.
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ до НМК PRIME TIME 1,2 на ІI семестр (89 годин)
№ уроку |
Дата |
скоригована |
Підтема. |
Очікуваний результат |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність
|
Змістова лінія |
Домашнє завдання |
|||||||||||||||||||||
Сприймання на слух |
Усне сприймання і продукування
|
Зорове сприймання |
Писемне продукування |
||||||||||||||||||||||||||
лексична |
граматична |
||||||||||||||||||||||||||||
Тема “Спорт” (види спорту, спортивні уподобання) |
|||||||||||||||||||||||||||||
1 77 |
10.01 |
|
Спорт – важлива частина життя людини |
Засвоїти нову лексику. Ознайомитись з правилом утворення Present perfect |
Введення нової лексики SB p. 97 ex.1
|
Present perfect (ствердж. фюрма) WB p.54 ex.4 грам GrB p. 86 ex.1,2 |
Сприймання на слух з опорою на наочність SB p. 97ex. 1 ауд |
SB p. 97 ex. 3 Монологічні висловлювання
|
Вибіркове читання |
Написання нових слів в словник
|
Визначає власні спортивні уподобання та потреби
Націлює на уміння ефективно взаємодіяти разо в команді
|
VB25 ex.1 Вивч. правило |
|||||||||||||||||
2 78 |
10.01 |
|
Здоровий дух в здоровому тілі |
Засвоїти нову лексику. Розповідати про значення спорту |
Введення нової лексики WB p.54 ex.1лек |
Present perfect (заперечна) |
Сприймання на слух з опорою на фотографії SB p. 97 ex. 2фон |
Опис тематичних фотографій SB p. 97 ex. 3говор |
Вибіркове читання |
GrB p. 86, ex.3 письмо |
Складання речень з новими словами Вивч. неправильні дієслова р. 99 |
||||||||||||||||||
3 79 |
12.01 |
|
Займатись спортом означає бути здоровим |
Засвоїти нову лексику. Розуміти текст про спортивну діяльність |
Введення та активізація нової лексики SB p. 98 |
Present perfect (питальна) Have been/Have gone |
Аудіювання коротких текстів SB p.98 ex. 1,3 |
Засвоєння стр-р Have you ever…? When did you do it? Would you like to…? в діалогах |
Пошукове читання SB p. 97 ex.3 чит |
Написання в словник тлумачення нових слів на англійській мові SB p. 98 |
Вивч. SB p.98 ex. 3 (1-3) Підг. до лексичного диктанту |
||||||||||||||||||
4 80 |
15.01 |
|
Відомі спортсмени |
Висловлювати власні погляди і думки про спорт |
SB p. 99 ex.5- три форми неправил. дієслів |
Present perfect |
Аудіювання монологічних висловлювань учнів |
Обговорення теми |
Вивчаюче читання SB p. 99 ex. 4 |
Лексичний диктант SB p. 99ex. ,6a |
Наводить приклади впливу відомих спортсменів на популя –ризацію фізичної культури і спорту
|
Вивч. неправильні дієслова р. 99 SB p. 99 ex.,6б |
|||||||||||||||||
5 81 |
15.01 |
|
Відомі спортсмени
|
Розуміти текст про види спорту |
Введення та активізація нової лексики WB p.54 ex.2-3
|
Present perfect |
Аудіювання відеофрагментів |
Переказ тексту з опорою на таблицю SB p. 99ex.8а |
Вибіркове читання |
Скласти таблицю SB p. 99ex.8 b
|
Написати емейл SB p. 99ex.8с |
||||||||||||||||||
6 82 |
17.01 |
|
Спортсмени з обмеженими можливостями |
Стисло пояснювати відомості про види спорту |
Введення та активізація нової лексики WB p.54 ex.3
|
Present perfect |
Аудіювання тексту з вилученням основної інформації SB p. 100 ex.3a |
SB p. 100 ex.2 Аргументувати свою думку |
Пошукове читання SB p. 100 ex.2 b) |
WB p. 54 ex.4-5 |
Висловлює повагу до спортсменів з обмеженими можливостями |
WB p. 54 ex. 6 Вивч. неправильні дієслова р. 54 WB |
|||||||||||||||||
7 83 |
17.01 |
|
Індивідуальні види спорту |
Знати особливості індивідуальних видів спорту |
Введення та активізація нової лексики SB p. 101 |
Present perfect |
Аудіювання струтури Have you ever ? – Yes, I have. No, I haven’t. |
Питально-відпов. вправа SB p. 101 ex.6
|
Вивчаюче читання SB p. 101 ex.7 |
SB p. 101 ex.5 WB p.55 ex.1 |
Підг. до лексичного диктанту WB p.55 ex.2 |
||||||||||||||||||
8 84 |
19.01 |
|
Командні види спорту |
Знати особливості командних видів спорту |
Введення та активізація нової лексики SB p. 102 .
|
Present Perfect I Past Simple |
Аудіювання тексту з вилученням окремої інформації SB p. 100 ex.3a |
Опис подій на малюнку SB p. 102 ex.2 b) |
Озаглавити кожен абзац прочит. тексту “Join us”р.102 |
WB p.55 ex.3-4 |
Переконує в необхідності дотримання особистої гігієни |
WB p.55 ex.5 Написати коментарій в блог Ніка SB p. 101 ex.9 |
|||||||||||||||||
9 85 |
22. 01 |
|
Ектремальні види спорту |
Скласти дiалог між двома партнерами
|
Введення нової лексики Сheck these Words p 102 |
Present Perfect I Past Simple |
Аудіювання фраз Something weird happened It was amazing! I’m so excited! It was the highlight of mу trip!. |
Діалогічне мовлення з опорою на наочність SB p. 102 ex.5 |
Вибіркове читання |
SB p. 102 ex.6 |
Підг.презентацію “Extreme sports” |
||||||||||||||||||
10 86 |
22.01 |
|
Ектремальні види спорту |
Вміти презентувати однокласникам інформацію про екстремальні види спорту |
Активізація нової лексики SB p. 102 ex.4 |
Present Perfect I Past Simple |
Аудіювання презентацій |
Монологічне мовлення за темою |
Вибіркове читання |
WB p.56 ex.1 |
Переконує в необхідності займатись спортом
|
WB p.56 ex.2 |
|||||||||||||||||
11 87 |
24.01 |
|
Спортивні змагання в школі |
Вміти розповідати про спортивні змагання |
Закріплення нової лексики в усному мовленні |
Time expressions with Present Perfect |
Аудіювання діалогу SB p. 103 ex.2 |
Монологічне мовлення за опорними словами |
Читання діалогу і виконання післятекстов. завдання SB p. 103 ex.3 |
Усний диктант |
Дає поради щодо техніки безпеки під час спортивних занять і змагань |
SB p. 103 ex.5 |
|||||||||||||||||
12 88 |
24.01 |
|
Спортивні змагання в школі |
Писати коментар у блозі.
|
Введення нових комунікативних фраз для написання коментаря |
Time expressions with Present Perfect |
WB p.56 ex.3
|
Рольова гра Спортивний коментатор |
Вибіркове читання |
WB p.56 ex.4 |
Написати статтю “Sport competition at school” |
||||||||||||||||||
13 89 |
26.01 |
|
Професійні і аматорські види спорту |
Розповідати про свій улюблений вид спорту |
Введення та активізація нової лексики p. 104 SB |
Adverbs |
Аудіювання тематичних фраз SB p. 104 ex.1 |
Монологічне мовлення з опорою на тематичні фрази SB p. 104 ex.2 |
Читання з лексичним завданням SB p. 104 ex.3а |
Написання в словник тлумачення нових слів на англійській мові SB p. 104 |
Обговорює вплив на здоровя професійного і аматорськіого видів спорту |
Вивчити нові слова. Переказ тексту “Embarrasing moments” |
|||||||||||||||||
14 90 |
29.01 |
|
Професійні і аматорські види спорту |
Писати електронний лист другу про улюблений вид спорту |
Введення та активізація нової лексики Ex. 2-3 p. VB 26 |
Adverbs |
Аудіювання монологічного мовлення однокласників |
Обговорення улюблених видів спорту |
Читання з граматичним завданням SB p. 105 ex 5 |
Лексичний диктант. SB p. 105 ex 6
|
Написати лист другу про улюблений вид спорту |
||||||||||||||||||
15 91 |
29.01 |
|
Спортивна секція |
Вміти розповідати про свій урок фізкультури |
Введення та активізація нової лексики Ex. 4 p. VB 26 |
Basic quantifiers ( a lot, a little, very, too, rather) |
Аудіювання діалогічного мовлення однокласників |
Діалогічне мовлення з опорою на картинки Ex. 4 p. VB 26 |
Читання з лексичним завданням
|
SB p. 105 ex 7 |
Націлює на усвідомлення себе як активного члена спортивної секції, команди |
SB p. 105 ex 8 письмово |
|||||||||||||||||
16 92 |
31.01 |
|
Спортивний клуб |
Вміти розповідати про свої спортивні заняття в спортивному клубі |
Введення та активізація нової лексики Ex. 4 p. VB 26
|
Basic quantifiers ( a lot, a little, very, too, rather) |
Аудіювання монологічного мовлення однокласників |
Монологічні висловлювання за темою WB p.56 ex.4
|
Читання з граматичним завданням WB p.56 ex.3 |
WB p.56 ex.4
|
Ex. 6-7 p. VB 27 письмово |
||||||||||||||||||
17 |
31.01 |
|
Узагальнення і систематизація пройденого матеріалу. Відеоурок. |
Повторити лексичний матеріал |
|||||||||||||||||||||||||
18 94 |
02.02 |
|
Підготовка до лексико- граматичного тестування. |
Повторити лексико-граматичний матеріал |
|||||||||||||||||||||||||
19 95 |
05. 02 |
|
Комплексна тематична робота з теми “Спорт”. Тематична |
Повторити лексико-граматичний матеріал |
|||||||||||||||||||||||||
Тема “ Подорож” (Транспорт. Підготовка до подорожі, проїзні документи). |
|||||||||||||||||||||||||||||
20 96 |
05. 02 |
|
Види транспорту |
Засвоїти нову лексику. |
Введення нової лексики p.106 |
The passive |
Аудіювання тексту SB p. 106 ex 1,3
|
Монологічне мовлення з опорою на наочність |
Читання з вилученням Інформації SB p. 106 ex 1 |
Написання в словник тлумачення нових слів на англійській мові SB p. 106 |
Порівнює вартість подорожі різними |
Вивчити нові слова.
|
|||||||||||||||||
21 97 |
07. 02 |
|
Види транспорту |
. Розуміти текст про дивну подорож. |
Активізація нової лексики |
The passive |
Аудіювання інформації про транспортні знаки |
Переказ тексту з опорою на таблицю. |
Читання тексту і складання таблиці за змістом. SB p. 106 ex 5 |
Лексичний диктант SB p. 106 ex 4 |
видами транспорту |
Підг. доповідь про види транспорту на Україні і за кордоном |
|||||||||||||||||
22 98 |
07.02 |
|
Підготовка до подорожі.
|
Вміти замовляти квитків в он лайн. |
Введення і активізація нової лексики WB p. 57 ex.1
|
The passive
|
Аудіювання фраз It’s the best … I’ve ever had. I’ve been really busy … |
Складання діалогу за зразком WB p. 57 ex.2
|
Вибіркове читання |
WB p. 57 ex.3-4 |
Обговорює переваги екологічних видів транспорту.
Планує краєзнавчу подорож.
Націлює на уміння пояснювати життєво важливу потребу дотримуватись безпеки в різних місцях.
Демонструє розуміння цінності культурного різноманіття та необхідності жити разом у мирі.
Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту.
Пояснює життєву потребу дотримання правил
|
Вивчити діалог WB p. 57 ex.2 |
|||||||||||||||||
23 99 |
09.02 |
|
Правила етикету під час подорожі |
Розповідати про правила етикету своєї країни |
Введення нової лексики WB p.58 ex.1 |
The passive
|
Аудіювання з опорю на наочність SB p. 108 ex 3 |
Ситуативне мовлення GrB p. 87 ex.4 |
Вивчаюче читання GrB p. 87 ex. 8 |
WB p.58 ex. 3
|
GrB p. 87 ex.4,7 письмово |
||||||||||||||||||
24 100 |
12.02 |
|
Правила етикету під час подорожі |
Розуміти текст про правила поведінки в різних країнах |
Активізація нових слів WB p.59 ex.1 |
Passive Voice Present Simple |
Аудіювання радіо інтерв’ю WB p.59 ex.3 |
Розігрування ролей діалогу WB p.59 ex. 2
|
Читання діалогу і виконання. завдання True/false WB p.59 ex.4 |
WB p.59 ex. 2 |
WB p.58 ex. 4 переказ тексту |
||||||||||||||||||
25 101 |
12.02 |
|
Проїздні документи за кордон |
Вміння заповнювати проїздні документи |
Введення і активізація нової лексики VB27 ex.6
|
Passive Voice Past Simple
|
Аудіювання діалогів SB p. 108 ex. 3-4 |
Питально –відп. вправа за прослуханим SB p. 108 ex. 4 |
Вибіркове читання |
GrB p.88 ex.11 |
GrB p.88 ex.9-10 |
||||||||||||||||||
26 102 |
14.02 |
|
Підготовка до подорожі. Медична страховка |
Надавати медичні поради. |
Введення і активізація нової лексики VB28 ex.-9 |
Passive Voice Past Simple
|
Аудіювання діалогів однокласників |
Розігрування діалогу з порадами лікаря SB p. 108 ex. 5
|
Вибіркове читання |
GrB p.89 ex.2-3 |
GrB p.89-90 ex.4-5 |
||||||||||||||||||
27 103 |
14.02 |
|
.Підготовка до подорожі за кордон
|
Корисні поради для підготовки до подорожі |
Текстова лексика SB p. 109 ex.. 3 |
Passive Voice Present Simple or Past Simple
|
Аудіювання фраз My advice is to… If I were you, I would… |
Питально –відп. вправа за прочитани SB p. 109 Ex 4-. 5 |
Читання з вилученням основної інформації SB p. 109 ex. 1-2 |
GrB p.90 ex.6 |
Переказ тексту SB p. 109 ex. 1 |
||||||||||||||||||
28 104 |
16.02 |
|
Пригода під час подорожжі
|
Писати про пригоду. |
VB28 ex.-10 11
|
Passive Voice Present Simple or Past Simple |
Прослухо- вування тексту SB p. 109 ex. 6 |
Монологічні висловлювання з опорою на запитання SB p. 109 ex. 6 |
|
GrB p.90 ex.7 |
Написати про пригоду під час подорожі |
||||||||||||||||||
29 105 |
19.02 |
|
Мобільний зв'язок |
Вміти спілкуватись за мобільним телефоном |
Введення нової лексики p. 110 |
Passive Voice Present Simple or Past Simple |
Аудіювання тексту з вилученням інформації SB p. 110 ex. 1 |
Розігрувіання бесіди по мобільному телефону |
Пошукове читання SB p. 110 ex. 2-3 |
SB p. 111 ex. 1-2 |
SB p. 110 ex. 4 письмово |
||||||||||||||||||
30 106 |
19.02 |
|
Користування мобільним телефоном на транспорті |
Розповісти про правила безпеки під час користування мобільним телефоном |
Активізація нової лексики |
Passive Voice Present Simple or Past Simple |
|
Командна гра |
Вивчаюче читання з граматичним завданням WB p. 61 ex. 1 |
SB p. 111 ex. 3-4 |
WB p. 61 ex. 1 переказ SB p. 111 ex. 5 |
||||||||||||||||||
31 107 |
21. 02 |
|
Подорож до Нікарагуа
|
Вміти розповідати про подорож до Нікарагуа
|
Лексика тексту
|
Passive Voice Present Simple or Past Simple
|
|
Ситуативне мовлення p.61 |
Читання з після -текстовим виконанням завдання “Climbing San Jacinto”p.63 |
Лексико-граматичні вправи p.62
|
дорожнього руху, поведінки на воді та інших місцях.
|
Переказ тексту p.63 WB
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
32 108 |
21..02 |
|
Транспорт до школи |
Висловлювати власні погляди і думки про переваги і недоліки різних видів транспорту |
Введення нової лексики
|
|
Аудіювання бесіди друзів про поїздку до школи |
Складання діалогу за сюжетом фотографії SB p. 112 ex. 3 с) |
Читання поштової листівки з виконанням лексичного завдання. SB p. 112 ex. 2. |
Лексико-граматичні вправи |
Націлює на уміння пояснювати життєво важливу потребу дотримуватись безпеки в різних місцях
|
SB p. 112 ex. 2 вивч.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
33 109 |
23. 02 |
|
Мій улюблений вид транспорту |
Презентувати однокласникам свій улюблений вид транспорту |
Активізація лексики |
|
Аудіювання тексту з опорою на фотографію SB p. 112 ex. 3 а) |
Обмін думками за темою
|
Пошукове читання SB p. 113 ex. 4-5 |
Лексико-граматичні вправи |
Підг. розповідь про про свій улюблений транспорт |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
34 110 |
26. 02 |
|
Комплексна тематична робота з теми “ Подорож” Тематична |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема “Шкільне життя” |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
35 111 |
26. 02 |
|
Навчальні предмети |
Називати навчальні предмети |
Введення нової лексики Ex.1a,2,3a p.5 |
Present Simple Verbs |
|
Ex.4b p.5 – Опис з опорою на наочність |
Пошукове читання Ex.10 p.6 |
Ex.3b,5b p.5 Написання відповідей на запитання |
Демонструє розуміння потреби працювати разом.
|
Підг. до диктанту назв навчальних предметів Ex.5a p.5 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
36 112 |
28. 02 |
|
Розклад уроків |
Засвоїти тематичну лексику |
Введення нової лексики Ex.4а,8а p.5-6 |
Present Simple |
Аудіювання антонімів Ex.1 p.7 |
Ex.6,7b p.6- Монологічні висловлювання за темою |
Вибіркове читання |
Ex.8b p.6 Написання відповідей на запитання |
Написати свій розклад уроків на неділю Ex.2 p.65 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
37 113 |
28. 02 |
|
Улюблений предмет |
Описувати улюблений предмет |
Активізація нової лексики VB1 ex.1 |
Prepositions of Movement |
Аудіювання фраз Ex.1a p.8 |
Ex.1b p.8 Ситуативне мовлення True/false |
Ex.3 p.8 – Читання і виконання. завдання |
WB Ex.1 p.65 Написання нових слів в словник |
Вивчити нові слова і підг. до диктанту. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
38 114 |
02. 03 |
|
Улюблений предмет |
Розуміти текст про улюблені навчальні предмети |
Введення і активізація нової лексики WB ex.1,2 p.4 |
Prepositions of Movement |
Аудіювання з опорою на картинки Ex.2 p.8 |
Ex.5 p.9 Малювання сюжетної картинки за ситуацією |
Вибіркове читання |
Ex.4a p.9 –
|
Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади
. |
Написати про свій улюблений предмет |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
39 115 |
05. 03 |
|
На уроках |
Розуміти діалог про ситуації на уроці |
Введення і активізація нової лексики VB1 ex. 2,3 |
Present Continuous Future meaning
|
Ауді.вання з виконанням граматичного завдання Ex.4b p.9 |
Розігрування діалогів VB1 ex.4 |
Вивчаюче читання WB Ex.3 p.4
|
WB Ex.4 p.66
|
WB Ex.5 p.66 письмово |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
40 116 |
05. 03
|
|
На уроках |
Вміти запитувати і відповідати про уроки в школі |
Введення і активізація нової лексики WB ex.1,2 p.5 |
Present Continuous Future meaning |
Аудіювання фраз Ex.1a p.10
|
Складання діалогу Ex.1b,c p.10
|
Вибіркове читання |
Ex.3 p.11 |
Ex.5 p.11 письмово |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
41 117 |
07. 03 |
|
Урок англійської мови |
Розуміти короткі тексти про урок англ.. мови. |
Введення і активізація нової лексики Ex.2c p.10 |
Present Continuous |
Аудіювання коротких текстів Ex.2а p.10 |
Ex.1d p.10 Ситуативне мовлення |
Ex.2 p.10 |
Складання речень з новими словами |
Вивч. нові слова і підг. до диктанту p.10 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
42 118 |
07. 03 |
|
Урок англійської мови |
Вміти описати свій урок англійської мови |
Введення нової лексики VB3 Ex.1,2
|
Present Simple vs Present Continuous |
Сприймання на слух дієслів 3 особи однини Present Simple Ex.4 p.11 |
Mini dialogues Ex.6 p.11 |
Ex.6 p.11 Вивчаюче читання |
Лексико-граматичні вправи WB Ex.6,7 p.66 |
Підготувати розповідь про урок англ..м. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
43 119 |
09. 03 |
|
Розпорядок дня українського школяра |
Розповідати про дії впродовж дня |
Введення нової лексики WB ex.3 p.5
|
Present Simple vs Present Continuous |
|
Описання про свій розпоря- док дня VB3 Ex.5,6 |
Читання поштової лис- тівки з викон. граматичного завдання WB ex.5 p.5 |
WB Ex.8 p.66 |
Ex.7 p.11 Написати коротку розповідь про свій розпорядок |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
44 120 |
12. 03 |
|
Наш клас |
Вести діалог про свій клас
|
Активізація нової лексики VB3 Ex.3,4 |
|
Аудіювання з опорою на картинки Ex.1 p.12 |
Ex.1b p.13 act out a dialogue |
Вивчаюче читання діалогу Ex.2 p.13 |
WB Ex.6,p.66 |
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя
|
WB Ex.7,8 p.66 письмово |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
45 121 |
12 .03 |
|
Наш клас |
Робити достатньо чіткий проект про свій клас |
Введення і активізація нової лексики Ex.3 p.12 |
|
Аудіювання діалогу Ex.1a,2 p.13 |
Ex.5 p.13 act out a dialogue |
|
WB Ex.9 p.67 |
Проектна робота Наш клас |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
46 122 |
14. 03 |
|
Моя школа |
Обговорюва- ти свою школу |
Введення нової лексики WB ex.1 p.6 |
|
Аудіювання діалогічного мовлення однокласників |
Складання діалогів |
Вибіркове читання |
WB Ex.10 p.67 |
Ex.3 p.13 письмово |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
47 123 |
14. 03 |
|
Моя школа |
Описувати свою школу
|
Введення нової лексики Ex.1 p.13 |
Modal Verbs
|
Аудіювання монологічних висловлювань однокласників |
Монологічне мовлення |
Вивчаюче читання WB ex.12,13 p.68діа |
Виконання лексико-граматичних вправ |
Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгвальному та полікультурному середовищі.
|
Проект Моя школа |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
48 124 |
16. 03 |
|
Шкільні правила |
Розуміти текст про шкільні правила |
Активізація нової лексики WB ex.2 p.6 |
Modal Verbs |
Аудіювання з опорою на таблицю Ex.4 p.13 |
Складання діалогу за зразком WB ex.5 p.6 |
WB ex.4 p.6 |
Виконання лексико-граматичних вправ |
Написапти правила в своїй школі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
49 125 |
19. 03 |
|
Шкільна форма |
Вислвлювати власні погляди і думки про шкільну форму |
Введення і активізація нової лексики Ex.1,3 p.14 |
Modal Verbs |
Ex.1 p.14 Аудіювання фраз |
Монологічні висловлювання з висловленням своєї думки Ex.2 p.14 |
Пошукове читання Ex.2 p.14-15 |
Ex.4 p.15 write sentences |
Проект Шкільна форма |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
50 126 |
19.03 |
|
Позакласні події
|
Розказувати і писати про позакласні цікаві події. |
Введення і активізація нової лексики WB ex.1,2 p.7 |
|
Ex.2а p.14 Аудіюванняк коротких текстів |
Монологічне мовлення на базі зібраної інформації Ex.7 p.15 |
Читання з виконанням граматичного завдання WB ex.11 p.67 |
Виконання лексико-граматичних вправ |
Написати про цікаву позакласний захід |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
51 127 |
21.03 |
|
Мої вчителі |
Розмовляти і писати про своїх вчителів |
Введення і активізація нової лексики |
|
|
Ситуативне мовлення Ex.4 p.15 |
Ex.6 p.15 WB |
Виконання лексико-граматичних вправ |
|
Скласти діалог (письмово) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
52 128 |
21.03 |
|
Мій улюблений вчитель |
Розповідати про свого улюбленого вчителя |
Закріплення нової лексики в усному і письмовому мовленні |
Modal Verbs |
|
Складання діалогів з опорою на тематичну лексику |
Вивчаюче читання ex.14 p.68 WB |
ex.14 p.68 WB складання речень |
|
Проект Мій улюблений вчитель |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
53 129 |
23.03 |
|
Підсумкова комплексна робота з теми. Тематична |
Повторити лексичний ы граматичний матеріал |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема "Велика Британія" (Лондон, визначні місця) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
54 130 |
02.04 |
|
Лондон- столиця Великобританії |
Засвоїти нову лексику. |
Введення і активізація нової лексики VB2 ex.1,2,3 |
Modal Verbs
|
Аудіювання презентації вчителя |
WB ex.4 b p.7 Висловлення своєї думки |
WB ex.4а p.7 Читання з і вилучення інформації True/false |
WB ex.15,16 p.69 |
Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки. Розпитує про правила поведінки вєвропейських столицях.
|
Вивчити нові слова |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
55 131 |
02.04
|
|
Біг Бен – знамениті часи |
Розуміє І обмінюється інформацією за презентацією |
Введення і активізація нової лексики ex.1,2 p.8 |
Modal Verbs |
Аудіювання презентації вчителя |
VB2 ex.4 Розпитування з метою роз’яснення. |
|
WB ex.17,p.69 |
WB ex.18 p.69 письмово |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
56 132 |
04.04 |
|
Букінгемський палац – офіційна резиденція британських монархів |
Вести діалог про Букінгемський палац . |
Введення і активізація нової лексики Ex.1 p.16 WB
|
Much/many |
Аудіювання презентації вчителя |
Питально-відпов. вправа VB3 ex.5
|
|
WB ex.3 p.8 |
WB ex.19 p.70 письмово |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
57 133 |
04.04 |
|
Лондонський Тауер – історичний музей |
Обговорювати експонати історичного музею |
Введення і активізація нової лексики Ex.2d p.17 |
Comparative&Superlative |
Аудіювання презентації вчителя |
Складання діалогів з опорою на тематичну картинку VB4 ex.3,4 |
Пошукове читання Ex.2 p.16 |
Ex.4 p.17 WB ex.20 p.71 |
Ex.3 p.17 write sentences WB ex.21 p.71 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
58 134 |
06.04 |
|
На Трафальгарській площі |
Розказувати про відвідування Трафальгарської площі |
Введення і активізація нової лексики Ex.1a p.18 |
Comparatives |
Аудіювання фраз з опорою на картинки Ex.2 p.18 |
Монологічні висловлювання з опорою на тематичну лексику Ex.7 p.17 |
Вивчаюче читання ex.4 p.8 |
Ex.5,6 p.17 WB |
Ex.8 p.17 write an email |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
59 135 |
11. 04 |
|
Собор Святого Павла |
Описувати Собор Святого Павла. |
Введення і активізація нової лексики WB ex.1 p.9 |
Should/shouldn’t
|
Ex.3 p.18 Аудіювання і вилучення інформації true/false |
Монологічні висловлення за прослуханим Ex.1b p.18 |
Читання з виконанням граматичного завдання WB ex.22 p.71 |
WB ex.2 p.9 |
Підг. коротку розповідь про Собор Святого Павла WB ex.3 p.10 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
60 136 |
11. 04 |
|
Націонадьна галерея |
Вміти писати емейл про Національну галерею |
Введення і активізація нової лексики Ex.3c p.19 |
Should/ought to |
WB ex. 3 p. 9 Аудіювання і вилучення інформації true/false |
Ex.1,2 p.19 Монологічні висловлювання за прочитаним |
Ex.1,2 p.19 виачаюче читання |
Ex.3 p.19 |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі
Визначає орієнтовну вартість перебування в країні виучуваної мови
|
WB ex.5 p.10 write an email |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
61 137 |
13. 04 |
|
Вестмінстерське аббатство |
Надавати поради у дружньому емейлі |
Введення і активізація нової лексики Ex.1 p.20 |
Comparative&Superlative |
Аудіювання презентації вчителя |
Висловлення поради Ex.4 p.19 |
Пошукове читання Ex.4 p.19 |
WB ex.20-21 p.71 |
Ex.5 p.19 Емейл - порада
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
62 138 |
16.04 |
|
Гайд Парк – центральний Лондонський парк |
Розуміти текст і.обговорювати Гайд Парк
|
Введення і активізація нової лексики WB ex.1,2,3 p.11 |
|
Аудіювання з вилученням основної інформації Ex.1,2 p.20 |
Монологічні висловлення за прослуханим Ex.1,2 p.20 |
Ex.3 p.20 Читання вікторини і заповнення таблиці“Are you a good citizen?” |
WB ex.22 p.71 |
Ex.4 p.20 make notes
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
63 139 |
16.04 |
|
Музей мадам Тюссо – легендарний музей воскових фігур |
Розуміти текст про Музей мадам Тюссо – |
Введення і активізація нової Ex.1,2 p.21 |
Prepositions.
|
Аудіювання презентації вчителя |
Складання діалогів |
Читання тексту із знаходженням заголовків до абзаців WB p.13 |
Ex.3,4 p.21 |
Ex.5 p.21 письмово |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
64 140 |
18. 04 |
|
Лондонське Око і чудова панорама міста |
Вислвлювати власні погляди і думки про Лондонське Око |
Введення і активізація нової лексики |
Collocations. |
Аудіювання презентації вчителя |
Обмін думками за прочитаним |
Пошукове читання Ex.1 p.22 |
WB p.12 |
Переказ тексту Ex.1 p.22
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
65 141 |
18. 04 |
|
Британський музей світового значення |
Розуміти діалог і вести бесіду про Британський музей. |
Закріплення нової лексики в усному і письмовому мовленні |
|
Аудіювання діалогу Ex.3 p.23 |
Складання діалогів Ex.2 p.23 |
Вивчаюче читання Ex.2 p.23 |
Ex.4 p.23 |
Підг. розповідь про Британський музей |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
66 142 |
20.04 |
|
Театр Глобус і Вільям Шекспір |
Розуміти прочитаний текст |
Введення і активізація нової лексики А p.118 |
Modals |
Аудіювання монологічних висловлювань учнів |
|
Читання тексту із знаходженням заголовків до абзаців E p.119 |
C p.118 |
|
B,D p.118 письмово |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
67 143 |
23.04 |
|
Будинок Парламенту |
Вміти писати емейл про особливості Будинку Парламенту |
Закріплення нової лексики в усному і письмовому мовленні |
|
Аудіювання true/false G p.120 |
Складання діалогу за зразком F p.120 |
Читання діалогу F p.120 |
Написання коментарів у блогах. |
H p.120 Написати коментар у блозі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
68 144 |
23.04 |
|
Комплексна тематична робота з теми р.24 Тематична |
Повторити лексичний ы граматичний матеріал |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема “Харчування ” (традиції харчування, назви страв) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
69 145 |
25.04 |
|
Назви молочних продуктів і нопоїв |
Засвоъти назви молочних продуктів і нопоїв |
Введення і активізація нової лексики Ex.1 p. 25 |
Un/countable nouns
|
Аудіювання тематичної лексики Ex.1a p.25 |
Over to you! p.25 Монологічні висловлю- вання за темою |
Вибіркове читання |
Ex.2 p.26 |
Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’ я Розподіляє кошти на продукти харчування Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування
|
WB Ex.1 p.14 письмово |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
70 146 |
25.04 |
|
Назви овочів і фруктів |
Аргументувати свій вибір
|
Введення і активізація нової лексики VB5 ex.1 |
Un/countable nouns |
|
Складання діалогів VB5 ex.2 (quest.1-3) |
Читання матеріалу таблиці Ex.2 p26 |
Виконання лексико- грам. вправ |
VB5 ex.2 (quest.1-3) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
71 147 |
27.04 |
|
Назви риб і морських продуктів |
Описання річних і морських мешканців |
Введення і активізація нової лексики Ex.3e p.27 |
Un/countable nouns |
Аудіювання тематичної лексики Ex.1 p26 |
Монологічні висловлю- вання за темою |
Вибіркове читання |
WB Ex.2 p.14 |
WB ex.3 p.14 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
72 148 |
30. 04 |
|
Назви видів мяса |
Аргументувати точку зору |
Введення і активізація нової лексики WB ex.1,2 p.14 |
|
Аудіювання фраз Ex.3 б p.26 |
Обмін думками за темою |
Пошукове читання Ex.3 а p.26 |
Виконання лексико- грам. вправ |
Скласти діалог |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
73 149 |
30.04 |
|
Лимонний фестиваль
|
Розуміти прослуханий текст |
Закріплення нової лексики в усному мовленні |
Un/countable nouns |
Ex.3б p.27 Аудіювання тексту
|
Ex.3 с p.26 Монологічні висловлювання з опорою на ткстову лексику |
Вибіркове читання |
WB Ex.4 p.14 |
Складає перелік покупок.
Обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички Наводить приклади збалансованості власного раціону
Обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоров’я та дотримання безпеки. |
Переказ тексту
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
74 150 |
02. 05 |
|
Фестивалі їжі |
Володіти знаннями про Фестивалі їжі |
Закріплення нової лексики в письмовому мовленні |
|
|
Переказ тексту з опорою на план Ex.4б p.27 |
Ex.4а p.27- Узагальнююче читання |
Ex.3d,4 p.27 make notes under the headings |
Написання листа
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
75 151 |
02.05 |
|
Фестивалі їжі
|
Робити достатньо чіткий проект про фестивалі на Україні |
Проектна робота “Food Festivals in Ukraine”. |
Повт. лекичного і граматичн. матеріалу
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
76 152 |
04. 05 |
|
В супермаркеті |
Засвоїти нову лексику.
|
Введення нової лексики Ex.1 p.28
|
|
Аудіювання тематичної лексики Ex.1 p.28 |
Ex.1 p.28 Монологічні висловлювання з опорою на картинки |
Вибіркове читання |
Складання речень з новими словами |
Вивчити нові слова |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
77 153 |
07. 05 |
|
В супермаркеті |
Запитувати та надавати інформацію |
Введення нової лексики WB ex.2 p.15 |
Quantifiers
|
Аудіювання діалогу Ex.2 p.28 |
Ex.2 p.28 Складання діалогу за зразком |
Читання діалогу в ролях Ex.2 p.28 |
Ex.2 p.28 write a shopping list for Ann and Tony |
Вивчити діалог Ex.2 p.28 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
78 154 |
07.05 |
|
В супермаркеті |
Володіти знаннями про супермаркет |
Введення і активізація нової лексики WB ex.1 p.15 |
Quantifiers |
Аудіювання Списку покупок Ex.5 a p.29 |
Ex.5b p.29 Складання діалогу з опорою на тематичну лексику |
Ex.3 p.29 Читання матеріалу таблиці |
Ex.4 p.29 |
Скласти свій список покупок для провідення сімейного свята |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
79 155 |
11. 05 |
|
Шопінг для їжі |
|
Введення нової лексики VB 5 ex.1 |
Quantifiers |
Ex.5 p.29 |
VB5 ex.2 (quest.1-3) Складання діалогу |
Вибіркове читання |
Складання речень з новими словами |
VB5 ex.2 (quest.4-6)
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
80 156 |
14. 05 |
|
Шопінг для їжі |
|
Введення і активізація нової лексики VB6 ex.1-2 |
|
|
VB6 ex.4 mini dialogues |
Вибіркове читання |
WB ex.1, 3 p.73 |
Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування |
Скласти діалог |
81 157 |
14. 05 |
|
Звички в харчуванні |
|
Введення і активізація нової лексики VB6 ex.3a |
|
Аудіювання з вилученням інформації WB ex.5 p.15 |
Ex.6 p.29 Питально-відпов. вправа |
Вибіркове читання Ex.7 p.29 |
WB ex. 2 p.73 |
WB ex.4,5 p.73 |
|
82 158 |
16.05 |
|
Звички в харчуванні |
|
Закріплення нової лексики в письмовому мовленні |
|
|
VB6 ex.3b |
Вибіркове читання |
Виконання лексико- грам. вправ. |
WL15 повт. |
|
83 159 |
16.05 |
|
Звички в харчуванні |
Робити достатньо чіткий проект про звички в харчуванні |
Проектна робота “ Му еating habits” |
Повторити лексичний і граматичний матеріал |
||||||
84 160 |
18.05 |
|
Підготовка до лексико-граматичного тестування. |
Повторити лексичний і граматичний матеріал |
||||||||
85 161 |
21.05 |
|
Комплексна тематична робота з теми. Тематична |
|
Підг. до контролю читання |
|||||||
86 162 |
21.05 |
|
Контроль читання |
|
Підг. до контролю аудіювання |
|||||||
87 163 |
23 05. |
|
Контроль аудіювання |
Підг. до контролю письма |
||||||||
88 164 |
23. 05 |
|
Контроль письма |
Підг. до контролю говоріння |
||||||||
89 165 |
25. 05 |
|
Контроль говоріння |
|