№ 3/п |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
||
1 |
Корекційно-розвиткова робота з дітьми із ЗПР , які мають порушення лексико-граматичного боку мовлення. Робота над усвідомленням фактичного
змісту тексту. |
|
|
||
2 |
Корекційно-розвиткова робота з дітьми із ЗПР , які мають порушення лексико-граматичного боку мовлення. Розвиток базових психологічних функцій і між функціональної взаємодії. |
|
|
||
3 |
Розвиток загальномовленнєвих умінь і навичок. Логопедична гімнастика. Мовленнєва гімнастика. |
|
|
||
4 |
Удосконалення лексикограматичного боку мовлення. Приголосні та голосні звуки й букви. Голосні першого і другого ряду. Наголос. Поділ слів на склади. |
|
|
||
5 |
Робота з словом. Зіставлення слів – предметів, ознак, дій. Склад слова. |
|
|
||
6 |
Словозміна іменників, прикметників, дієслів. |
|
|
||
7
|
Суфіксальне і префіксальне словотворення. Слова-синоніми. Слова-антоніми. |
|
|
||
8 |
Робота з реченням. Головні члени речення: підмет і присудок. Поширені та непоширені речення. Складання речень за запитаннями та опорними словосполученнями. Поняття про другорядні члени речення. |
|
|
||
9 |
Складання складносурядних речень із сполучниками і, але, а. Поділ складних речень на прості. |
|
|
||
10 |
Словосполучення: виділення словосполучень з речення. Зв'язок слів у словосполученнях і |
|
|
||
11 |
Розвиток і удосконалення умінь і навичок зв'язного мовлення. Формування поняття "текст" на основі усвідомлення його основних ознак. Робота з деформованим текстом. |
|
|
||
12 |
Тема та основна думка в тексті. Розвиток уміння визначати в тексті його тему та основну думку. Заголовок та його роль у структурі тексту. |
|
|
||
13 |
Ділення тексту на частини. План тексту. Переказ тексту. |
|
|
||
14 |
Типи тексту: опис, оповідання, міркування. Складання розповіді на задану тему. |
|
|
||
15 |
Корекційно-розвиткова робота з дітьми із ЗПР, які мають дислексію. Корекція фонематичної дислексії. Розвиток мовного аналізу та синтезу. Розвиток аналізу структури речення. |
|
|
||
16 |
Розвиток складового аналізу і синтезу: уточнення артикуляції і звучання голосних і приголосних звуків. . Виділення голосного звуку із складу та слова. |
|
|
||
17 |
Формування фонематичного аналізу та синтезу. Прості форми. Виділення звуку на тлі слова. |
|
|
||
18 |
Складні форми: визначення послідовності звуків у слові; кількості звуків у слові; місця звуку по відношенню до інших звуків. |
|
|
||
19
|
Формування фонематичного сприймання (диференціації фонем). Уточнення вимовного та слухового образу змішуваних звуків. Формування навичок фонематичного аналізу та синтезу звуків |
|
|
||
20
|
Формування навички читання прямого відкритого складу з орієнтуванням на наступну букву. |
|
|
||
21
|
Корекція аграматичної дислексії. Формування морфологічної системи мови (словозміни та словотворення). |
|
|
||
22
|
Формування словотворення: утворення зменшувально-пестливих форм іменника. |
|
|
||
23
|
Формування синтаксичної структури речень: двоскладових, використанням графічних схем. |
|
|
||
24
|
Робота зі складом: називання складу,слів, речень. Робота над розумінням прочитаних слів, речень і тексту. |
|
|
||
25
|
Уточнення синтаксичних зв'язків між словами в реченні: робота з деформованим текстом; читання ізольованих речень, складання зв'язного тексту. |
|
|
||
26
|
Розширення і уточнення лексики. Робота з розширення, уточнення і систематизації словника. |
|
|
||
27
|
Корекція оптичної дислексії. Формування зорового сприймання і упізнавання. Формування зорового гнозису: називання контурних зображень предметів. |
|
|
||
28
|
Розширення об'єму зорової пам'яті. Розвиток просторового сприймання, просторових уявлень, зоровопросторового аналізу та синтезу. Диференціація правих і лівих частин тіла. |
|
|
||
29
|
Орієнтування в навколишньому просторі. Визначення елементів графічних зображень і букв із вживання прийменників. |
|
|
||
30 |
Формування буквеного гнозису, диференціація зорових образів букв. |
|
|
||
31 |
Корекція мнестичної дислексії. Формування слухового і зорового образу звуку та букви. Формування слухового образу звуків |
|
|
||
32 |
Формування зорового гнозису. Встановлення зв’язків між звуками та буквами. |
|
|
||
33 |
Формування асоціації між зоровим і слуховим образом звуку. Читання окремих букв, складів, слів, речень, текстів. |
|
|
||
34 |
Корекційно-розвиткова робота з дітьми із ЗПР, які мають дисграфію. Корекція акустичної дисграфії. Розвиток фонематичного сприймання звуків. Слуховий аналіз мовлення. |
|
|
||
35 |
Диференціація змішуваних звуків. Слухова и вимовна диференціація змішуваних звуків. |
|
|
||
36 |
Співвідношення акустикоартикуляційного образу звуку з буквою. |
|
|
||
37 |
Корекція артикуляторно-акустичної дисграфії. Уточнення артикуляції змішуваних звуків. |
|
|
||
38 |
Розвиток фонематичного сприймання: знайомство зі звуками (мовними і немовними); виділення певних звуків на рівні складу, слова, словосполучення, речення і тексту; визначення положення звуку по відношенню до інших звуків. |
|
|
||
39 |
Автоматизація голосних і приголосних. Автоматизація А-Я, У-Ю, Є-Е, І-Ї. Тверді та м'які приголосні. Дзвінкі та глухі приголосні. |
|
|
||
40 |
Свистячі та шиплячі звуки. Автоматизація свистячих [с, с′, з, з′, ц, дз, дз′] та шиплячих [ш, ж, ч, дж] звуків. Закріплення знань про свистячі та шиплячі звуки.
|
|
|
||
41 |
Сонорні звуки. Автоматизація сонорних [л], [л′], [р], [р′] та [j] звуків. Закріплення знань про звуки. Знайомство з поняттями "складні" і "прості" звуки. |
|
|
||
42 |
М'який знак. Співвідношення м'якого знаку з символом і «опорою» для позначення на письмі. Знайомство з схемою слова, де є Ь. |
|
|
||
43 |
Тверді та м'які приголосні. Диференціація твердих і м'яких приголосних звуків і букв. |
|
|
||
44 |
Дзвінкі та глухі приголосні. Диференціація дзвінких і глухих приголосних звуків і букв. |
|
|
||
45 |
Диференціація. Диференціація складів і слів із звуками. Списування складів, слів і речень, запис складів, слів і речень під диктування. |
|
|
||
46 |
Розвиток фонематичного аналізу слів. Розрізнення голосних звуків. Поняття «звук», «буква», голосні- приголосні звуки. |
|
|
||
47
|
Розрізнення приголосних звуків і букв. Приголосні звуки та букви. |
|
|
||
48 |
Розвиток складового аналізу та синтезу. Розрізнення складів, слів. Уточнення поняття «склад». |
|
|
||
49 |
Розвиток складового аналізу і синтезу. Диференціація відкритих і закритих складів. |
|
|
||
50 |
Розвиток мовного аналізу та синтезу. Розрізнення слів, словосполучень, речень, текстів. |
|
|
||
51 |
Формування морфологічних узагальнень. Розвиток навичок словотворення. Споріднені слова. Уточнення поняття «споріднене слово». |
|
|
||
52 |
Морфологічний склад слова. Уточнення понять «корінь», «префікс», «суфікс» і «закінчення». Робота з антонімами, синонімами. |
|
|
||
53 |
Прийменники. Уточнення понять про прийменник як ціле слово. Вибір прийменників. |
|
|
||
54 |
Розвиток навичок словозміни. Слова-предмети. Вживання іменників у формі однини та множини. |
|
|
||
55 |
Розвиток навичок узгодження слів. Слова-ознаки. Підбір ознак до предмета. |
|
|
||
56 |
Узгодження прикметників із іменниками в роді, числі та відмінку. |
|
|
||
57 |
Узгодження дієслова з іменником у числі, роді та часі. |
|
|
||
58 |
Узгодження числівників із іменниками в роді та відмінку. |
|
|
||
59 |
Формування синтагматичних відношень (робота над частинами речення). Уточнення понять «словосполучення» і «речення». |
|
|
||
60 |
Текст. Встановлення смислових зв'язків між реченнями в тексті. |
|
|
||
61 |
Корекція оптичної дисграфії. Розвиток зорового аналізу та синтезу. |
|
|
||
62 |
Орієнтування у навколишньому просторі. Орієнтування у схемі тіла. |
|
|
||
63 |
Конструювання букв, побудова букв із елементів. Знаходження букви серед графічно схожих букв І, Ш, Щ, Ц. |
|
|
||
64 |
Формування зв’язку між вимовою звуку і його графічним зображенням на письмі. Уточнення вимови голосних і приголосних звуків та їх зображення на письмі. |
|
|
||
65 |
Простір спілкування. Спілкування у просторі соціуму. Національний мовленнєвий етикет та правила поведінки під час спілкування. |
|
|
||
66 |
Спілкування як співпраця та рефлексія. Спілкування у просторі культури та природи. |
|
|
||
67 |
Спілкування у просторі персоналізованого «Я». Час спілкування. Розуміння причин і прогноз учинків іншого. |
|
|
||
68 |
Цінності спілкування. Присвоєння соціокультурних та морально-етичних цінностей. |
|
|
||