Календарно-тематичний план з корекцією з предмета "Образотворче мистецтво" для немовленнєвої дитини із ЗПР, 3 клас, 2 семестр НУШ

Про матеріал
Календарно-тематичний план з корекцією з предмета "Образотворче мистецтво" для немовленнєвої дитини із ЗПР, 3 клас, 2 семестр НУШ
Перегляд файлу

Образотворче мистецтво   2 семестр 2022-23

Дата

Зміст

Корекція

17

19.01

Дистанційне навчання.  Жанри образотворчого мистецтва: портрет, пейзаж, натюрморт, анімалістичний.

СМ: М. Глущенко. Зимовий день; С. Погонін. Качка; Е. Дега. Маленька чотирнадцятирічна танцівниця ХТД: на вибір: портрет друга, міський/сільський пейзаж або натюрморт із предметів побуту (матеріали на вибір)

На 19 січня:

 

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER

Ознайомився з жанрами образотворчого мистецтва: портрет, пейзаж, натюрморт, анімалістичний. Проглянув навчальні відеоматеріали, малював портрет друга. Увага коректувалася з допомогою вчителя, АВ, старшої сестри.

18

26.01

Дистанційне навчання. Натюрморт; головне і другорядне композиції, центр композиції СМ: Дж. Вепхвадзе. Акордеон і музичні інструменти; О. Шумакова. М’які іграшки;

А. Дьяченко. Натюрморт із сервізом; Г. Маккормік. Вінтажний посуд ХТД: створення аплікації «Ранковий натюрморт» із посуду для чаювання (кольоровий папір)

На 26 січня:

 

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER

Ознайомився з поняттям  -натюрморт. З допомогою мами робив аплікацію з кольорового паперу посуд для чаювання.  З допомогою дорослого конструює  та  створює  прості  композиції  з паперу, художніх, природних та різних підручних

матеріалів,  самостійно  добирає  складові композиції.

19

02.02

Дистанційне навчання. Симетрія, асиметрія. Формати: круглий, овальний, прямокутний, квадратний,

Трикутний СМ: М. Приймаченко. Квітка; К. Хартман. Ваза з квітами; А. Вільямс. Біла троянда; В. Житков. Вікно; О. Зарянін. Білі шпалери, чорний посуд; К. Нешкова. Квіти у вазі

ХТД: створення у певному форматі симетричної або асиметричної композиції

«Квіти на підвіконні» (кольорові олівці)

На 2 лютого:

 

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER

Ознайомився з поняттями - симетрія, асиметрія. Формати: круглий, овальний, прямокутний, квадратний, трикутний. Переглянув навчальний відеоролик, обговорив з АВ свій проект з кольорового паперу –  аплікація - квіти у вазі. Зробив квіти у вазі з допомогою старшої сестри. Розуміє поняття симетричне вирізування. Учень: називає види та властивості паперу, інструменти та матеріали для роботи з папером (ножиці, олівець, шаблон, пензлик, клей); має уявлення про безпечну працю з ножицями; розпізнає види паперу наочно та за допомогою дотика; виконує трудові операції за наслідуванням: при допомозі старшого родича розрізає папір, користується клеєм.

20

09.02

Дистанційне навчання. Натюрморт, розташування предметів просторі, загородження віддалених об’єктів ближчими до спостерігача; розміщення

предметів на картинній площині СМ: У. Тібо. Натюрморти з фруктів, випічки ХТД: зображення натюрморту улюблених фруктів (гуаш) Колективна робота: виставка малюнків

«Смачний десерт» у шкільній їдальні

На 9 лютого:

 

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER

Переглянув навчальний відеоролик. Повторили жанри образотворчого мистецтва: портрет, пейзаж, натюрморт, анімалістичний. Малював натюрморт з фруктів кольоровими олівцями. Передає  в  зображеннях  елементарну  будову фруктів.

21

16.02

Дистанційне навчання. Портрет, уявлення про різновиди портретів; настрій в портреті

СМ: А. Коцка. Оленка, К. Ларссон. Автопортрет; Б. Хільдер. Маленька

дівчинка; Г. Манн. Сімейний портрет чотирьох дітей; Ф. Алексіс де Ласло.

Портрет хлопця; К. Перугіні. Портрет Агнеси Феобе Буррі

ХТД: зображення автопортрета (гуаш);

передавання в ньому свого настрою Колективна робота: «Моя шкільна родина»

На 16 лютого:

 

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER

Має уявлення про портрет, уявлення про різновиди портретів; настрій в портреті. Кольоровими олівцями з допомогою малював свій портрет після перегляду навчального відеоролику. Використовує усю площину аркуша. Створює  зображення  в  процесі експериментування  з  кольорами,  лініями, крапками  різного  розміру, формами,  об’ємами.

22

23.02

Дистанційне навчання. Пейзаж; уявлення про різновиди пейзажу;

уявлення про перспективу: зменшення предметів, втрата чіткості зображення, набуття предметами холодних відтінків кольорів з віддаленням до горизонту

СМ: Н. Хатчінсон. Дерева. Місто; Г. Несвадба. Акварельний пейзаж;

Глущенко. Містечко ХТД: зображення весняного пейзажу (акварель, воскові олівці або свічка)

На 23 лютого:

 

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER

Ознайомився з поняттям – пейзаж. Малював кольоровими олівцями дерево з допомогою старшої сестри, переглянув навчальний відеоролик.

23

02.03

Дистанційне навчання. Анімалістичний жанр, анімалізм, художники-анімалісти

СМ: Дж. Вільямсон. Чапля; Дж. Джонсон- Гудсі. Лисичка; К. Брендерс. Ховрашок; Д. Браун. Лев; фото собак різних порід ХТД: зображення тварини, яка найбільше подобається (матеріали на вибір)

На 2 березня:

 

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER

Повторив поняття - анімалістичний жанр. Зображав кольоровими олівцями тварину – лева, з допомогою старшої сестри, переглянув навчальний відеоролик. Створює  зображення  в  процесі експериментування  з  кольорами,  лініями, крапками  різного  розміру, формами,  об’ємами. Досліджує  форму  предмету  та  спрощує  її  до

геометричної подібності.

24

09.03

Дистанційне навчання. Уявлення про реалістичне і стилізоване зображення; елементарна стилізація форми. СМ: Х. Хоффманн. Їжак; А. Дюррер. Заєць; С. Краффа-Корбут. Ілюстрація до книжки; І. Франко. Лис Микита; Є. Козак. Лис Микита; С.Чуркiн. Лис Микита; фото тварин, кадри з мультфільмів ХТД: створення образу тварини —

казкового персонажу, для мультфільму чи театральної вистави (матеріали на вибір)

На 9 березня:

 

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER

Зображав кольоровими олівцями тварину – Їжачка, з допомогою старшої сестри, переглянув навчальний відеоролик. Створює  зображення  в  процесі експериментування  з  кольорами,  лініями, крапками  різного  розміру, формами,  об’ємами. Досліджує  форму  предмету  та  спрощує  її  до

геометричної подібності.

25

16.03

Дистанційне навчання. Фантастичне зображення; головне другорядне в композиції СМ: М. Копилова. Містичні істоти; М. Приймаченко. Друзі — дикі бики і ворони; картини Г. Сігал, Р. Сулейманова, С.

Дейджнеаулт з фантастичними тваринами

у своєму середовищі ХТД: зображення фантастичної тварини у її середовищі (акварель або гуаш)

На 16 березня:

 

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER

Зображав кольоровими олівцями тварину – фантастичну, з допомогою асистента вчителя та старшої сестри, переглянув навчальний відеоролик. Створює  зображення  в  процесі експериментування  з  кольорами,  лініями, крапками  різного  розміру, формами,  об’ємами.

.

26

23.03

Дистанційне навчання. Театральне мистецтво; художник-

постановник, художник-декоратор; художник-костюмер, гример. Бутафорія СМ: фотографії бутафорії ХТД: виготовлення предмета бутафорії для однієї з вистав: «Котигорошко», «Попелюшка», «Білосніжка», «Аладдін»,

«Царівна-жаба» (матеріали на вибір)

На 23 березня:

 

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER

Ознайомився з поняттями - театральне мистецтво; художник-постановник, художник-декоратор; художник-костюмер, гример.

27

06.04

Дистанційне навчання. Ляльковий театр, театральна лялька. СМ: фотографії сцен з лялькових театрів України. ХТД: виготовлення театральної ляльки - улюбленого театрального героя

На 6 квітня:

 

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER

Переглядав навчальний відеоролик – як створюють театральні ляльки.

28

13.04

Дистанційне навчання. Ляльковий театр, театральна лялька. СМ: фотографії сцен з лялькових театрів України. ХТД: виготовлення театральної ляльки - улюбленого театрального героя

На 13 квітня:

 

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER

Переглядав навчальний відеоролик – як створюють театральні ляльки.

29

20.04

Дистанційне навчання. Порівняння між собою розмірів частин

цілого (уявлення про пропорції); повторення понять: скульптура, кругла і

рельєф; форма і колір СМ: Х. Мірзоєв. Бджола; А. Бєлова.

Бджілка; пам’ятники бджілці-трудівниці в

Тернополі та Манчестері

ХТД: ліплення бджілки (пластилін)

На 20 квітня:

 

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER

Повторили поняття - скульптура, кругла і рельєф; форма і колір. Переглядав навчальний відеоролик. З допомогою мами та за підказками  асистента вчителя з пластиліну ліпили бджілку. Добирає відтінки кольору за насиченістю. З допомогою дорослого виконує  прості  композиції  на  площинні  та  в

об’ємі.

30

27.04

Дистанційне навчання. Повторення понять: композиція, декор, ритм

СМ: фото святково прикрашених тортів

ХТД: створення ескізу оформлення святкового торту (матеріали на вибір)

Колективна робота (у групах): проведення гри-конкурсу «Король тортів» на краще оформлення святкового торта

На 27 квітня:

 

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER

Повторювали з асистентом вчителя поняття: композиція, декор, ритм. Переглядав навчальний відеоролик. Малював кольоровими олівцями з допомогою старшої сестри , з підказками та корекцією уваги від асистента вчителя -  пасочки з кольоровими яєчками. Роботою задоволений. Презентує однокласникам результати своєї діяльності. Добирає відтінки кольору за насиченістю.  Створює  зображення  в  процесі експериментування  з  кольорами,  лініями, крапками  різного  розміру, формами.

31

04.05

Дистанційне навчання. Узагальнення. Участь в оформленні

шкільного свята. Виставка художніх робіт

учнів

На 4 травня:

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER

Презентував свої роботи класу. Квітка у вазі , малюнок кольоровими олівцями.

32

11.05

Дистанційне навчання. Виставка художніх робіт

На 11 травня:

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER

Презентував свої роботи класу. Показував портрет Асистента вчителя – виконав з допомогою старшої сестри.

33

18.05

Дистанційне навчання. Малюємо літо

На 18 травня:

 

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER

Добирає відтінки кольору за насиченістю.  Створює  зображення  в  процесі експериментування  з  кольорами,  лініями, крапками  різного  розміру, формами – малював з допомогою мами літо.

34

25.05

Дистанційне навчання. Підсумковий урок

На 25 травня: 34

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER

Слухав відповіді однокласників, розповідав, враховуючи порушення мовлення – чому він любить літо.

35

 

Дистанційне навчання.

Повторення матеріалу.

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER

Повторення матеріалу.

 

 

docx
Додано
13 березня
Переглядів
126
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку