Образотворче мистецтво 2 семестр 2022-23 |
|||
№ |
Дата |
Зміст |
Корекція |
17 |
19.01 |
Дистанційне навчання. Жанри образотворчого мистецтва: портрет, пейзаж, натюрморт, анімалістичний. СМ: М. Глущенко. Зимовий день; С. Погонін. Качка; Е. Дега. Маленька чотирнадцятирічна танцівниця ХТД: на вибір: портрет друга, міський/сільський пейзаж або натюрморт із предметів побуту (матеріали на вибір) На 19 січня:
|
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Ознайомився з жанрами образотворчого мистецтва: портрет, пейзаж, натюрморт, анімалістичний. Проглянув навчальні відеоматеріали, малював портрет друга. Увага коректувалася з допомогою вчителя, АВ, старшої сестри. |
18 |
26.01 |
Дистанційне навчання. Натюрморт; головне і другорядне композиції, центр композиції СМ: Дж. Вепхвадзе. Акордеон і музичні інструменти; О. Шумакова. М’які іграшки; А. Дьяченко. Натюрморт із сервізом; Г. Маккормік. Вінтажний посуд ХТД: створення аплікації «Ранковий натюрморт» із посуду для чаювання (кольоровий папір) На 26 січня:
|
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Ознайомився з поняттям -натюрморт. З допомогою мами робив аплікацію з кольорового паперу посуд для чаювання. З допомогою дорослого конструює та створює прості композиції з паперу, художніх, природних та різних підручних матеріалів, самостійно добирає складові композиції. |
19 |
02.02 |
Дистанційне навчання. Симетрія, асиметрія. Формати: круглий, овальний, прямокутний, квадратний, Трикутний СМ: М. Приймаченко. Квітка; К. Хартман. Ваза з квітами; А. Вільямс. Біла троянда; В. Житков. Вікно; О. Зарянін. Білі шпалери, чорний посуд; К. Нешкова. Квіти у вазі ХТД: створення у певному форматі симетричної або асиметричної композиції «Квіти на підвіконні» (кольорові олівці) На 2 лютого:
|
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Ознайомився з поняттями - симетрія, асиметрія. Формати: круглий, овальний, прямокутний, квадратний, трикутний. Переглянув навчальний відеоролик, обговорив з АВ свій проект з кольорового паперу – аплікація - квіти у вазі. Зробив квіти у вазі з допомогою старшої сестри. Розуміє поняття симетричне вирізування. Учень: називає види та властивості паперу, інструменти та матеріали для роботи з папером (ножиці, олівець, шаблон, пензлик, клей); має уявлення про безпечну працю з ножицями; розпізнає види паперу наочно та за допомогою дотика; виконує трудові операції за наслідуванням: при допомозі старшого родича розрізає папір, користується клеєм. |
20 |
09.02 |
Дистанційне навчання. Натюрморт, розташування предметів просторі, загородження віддалених об’єктів ближчими до спостерігача; розміщення предметів на картинній площині СМ: У. Тібо. Натюрморти з фруктів, випічки ХТД: зображення натюрморту улюблених фруктів (гуаш) Колективна робота: виставка малюнків «Смачний десерт» у шкільній їдальні На 9 лютого:
|
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Переглянув навчальний відеоролик. Повторили жанри образотворчого мистецтва: портрет, пейзаж, натюрморт, анімалістичний. Малював натюрморт з фруктів кольоровими олівцями. Передає в зображеннях елементарну будову фруктів. |
21 |
16.02 |
Дистанційне навчання. Портрет, уявлення про різновиди портретів; настрій в портреті СМ: А. Коцка. Оленка, К. Ларссон. Автопортрет; Б. Хільдер. Маленька дівчинка; Г. Манн. Сімейний портрет чотирьох дітей; Ф. Алексіс де Ласло. Портрет хлопця; К. Перугіні. Портрет Агнеси Феобе Буррі ХТД: зображення автопортрета (гуаш); передавання в ньому свого настрою Колективна робота: «Моя шкільна родина» На 16 лютого:
|
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Має уявлення про портрет, уявлення про різновиди портретів; настрій в портреті. Кольоровими олівцями з допомогою малював свій портрет після перегляду навчального відеоролику. Використовує усю площину аркуша. Створює зображення в процесі експериментування з кольорами, лініями, крапками різного розміру, формами, об’ємами. |
22 |
23.02 |
Дистанційне навчання. Пейзаж; уявлення про різновиди пейзажу; уявлення про перспективу: зменшення предметів, втрата чіткості зображення, набуття предметами холодних відтінків кольорів з віддаленням до горизонту СМ: Н. Хатчінсон. Дерева. Місто; Г. Несвадба. Акварельний пейзаж; Глущенко. Містечко ХТД: зображення весняного пейзажу (акварель, воскові олівці або свічка) На 23 лютого:
|
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Ознайомився з поняттям – пейзаж. Малював кольоровими олівцями дерево з допомогою старшої сестри, переглянув навчальний відеоролик. |
23 |
02.03 |
Дистанційне навчання. Анімалістичний жанр, анімалізм, художники-анімалісти СМ: Дж. Вільямсон. Чапля; Дж. Джонсон- Гудсі. Лисичка; К. Брендерс. Ховрашок; Д. Браун. Лев; фото собак різних порід ХТД: зображення тварини, яка найбільше подобається (матеріали на вибір) На 2 березня:
|
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Повторив поняття - анімалістичний жанр. Зображав кольоровими олівцями тварину – лева, з допомогою старшої сестри, переглянув навчальний відеоролик. Створює зображення в процесі експериментування з кольорами, лініями, крапками різного розміру, формами, об’ємами. Досліджує форму предмету та спрощує її до геометричної подібності. |
24 |
09.03 |
Дистанційне навчання. Уявлення про реалістичне і стилізоване зображення; елементарна стилізація форми. СМ: Х. Хоффманн. Їжак; А. Дюррер. Заєць; С. Краффа-Корбут. Ілюстрація до книжки; І. Франко. Лис Микита; Є. Козак. Лис Микита; С.Чуркiн. Лис Микита; фото тварин, кадри з мультфільмів ХТД: створення образу тварини — казкового персонажу, для мультфільму чи театральної вистави (матеріали на вибір) На 9 березня:
|
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Зображав кольоровими олівцями тварину – Їжачка, з допомогою старшої сестри, переглянув навчальний відеоролик. Створює зображення в процесі експериментування з кольорами, лініями, крапками різного розміру, формами, об’ємами. Досліджує форму предмету та спрощує її до геометричної подібності. |
25 |
16.03 |
Дистанційне навчання. Фантастичне зображення; головне другорядне в композиції СМ: М. Копилова. Містичні істоти; М. Приймаченко. Друзі — дикі бики і ворони; картини Г. Сігал, Р. Сулейманова, С. Дейджнеаулт з фантастичними тваринами у своєму середовищі ХТД: зображення фантастичної тварини у її середовищі (акварель або гуаш) На 16 березня:
|
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Зображав кольоровими олівцями тварину – фантастичну, з допомогою асистента вчителя та старшої сестри, переглянув навчальний відеоролик. Створює зображення в процесі експериментування з кольорами, лініями, крапками різного розміру, формами, об’ємами. . |
26 |
23.03 |
Дистанційне навчання. Театральне мистецтво; художник- постановник, художник-декоратор; художник-костюмер, гример. Бутафорія СМ: фотографії бутафорії ХТД: виготовлення предмета бутафорії для однієї з вистав: «Котигорошко», «Попелюшка», «Білосніжка», «Аладдін», «Царівна-жаба» (матеріали на вибір) На 23 березня:
|
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Ознайомився з поняттями - театральне мистецтво; художник-постановник, художник-декоратор; художник-костюмер, гример. |
27 |
06.04 |
Дистанційне навчання. Ляльковий театр, театральна лялька. СМ: фотографії сцен з лялькових театрів України. ХТД: виготовлення театральної ляльки - улюбленого театрального героя На 6 квітня:
|
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Переглядав навчальний відеоролик – як створюють театральні ляльки. |
28 |
13.04 |
Дистанційне навчання. Ляльковий театр, театральна лялька. СМ: фотографії сцен з лялькових театрів України. ХТД: виготовлення театральної ляльки - улюбленого театрального героя На 13 квітня:
|
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Переглядав навчальний відеоролик – як створюють театральні ляльки. |
29 |
20.04 |
Дистанційне навчання. Порівняння між собою розмірів частин цілого (уявлення про пропорції); повторення понять: скульптура, кругла і рельєф; форма і колір СМ: Х. Мірзоєв. Бджола; А. Бєлова. Бджілка; пам’ятники бджілці-трудівниці в Тернополі та Манчестері ХТД: ліплення бджілки (пластилін) На 20 квітня:
|
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Повторили поняття - скульптура, кругла і рельєф; форма і колір. Переглядав навчальний відеоролик. З допомогою мами та за підказками асистента вчителя з пластиліну ліпили бджілку. Добирає відтінки кольору за насиченістю. З допомогою дорослого виконує прості композиції на площинні та в об’ємі. |
30 |
27.04 |
Дистанційне навчання. Повторення понять: композиція, декор, ритм СМ: фото святково прикрашених тортів ХТД: створення ескізу оформлення святкового торту (матеріали на вибір) Колективна робота (у групах): проведення гри-конкурсу «Король тортів» на краще оформлення святкового торта На 27 квітня:
|
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Повторювали з асистентом вчителя поняття: композиція, декор, ритм. Переглядав навчальний відеоролик. Малював кольоровими олівцями з допомогою старшої сестри , з підказками та корекцією уваги від асистента вчителя - пасочки з кольоровими яєчками. Роботою задоволений. Презентує однокласникам результати своєї діяльності. Добирає відтінки кольору за насиченістю. Створює зображення в процесі експериментування з кольорами, лініями, крапками різного розміру, формами. |
31 |
04.05 |
Дистанційне навчання. Узагальнення. Участь в оформленні шкільного свята. Виставка художніх робіт учнів На 4 травня: |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Презентував свої роботи класу. Квітка у вазі , малюнок кольоровими олівцями. |
32 |
11.05 |
Дистанційне навчання. Виставка художніх робіт На 11 травня: |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Презентував свої роботи класу. Показував портрет Асистента вчителя – виконав з допомогою старшої сестри. |
33 |
18.05 |
Дистанційне навчання. Малюємо літо На 18 травня:
|
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Добирає відтінки кольору за насиченістю. Створює зображення в процесі експериментування з кольорами, лініями, крапками різного розміру, формами – малював з допомогою мами літо. |
34 |
25.05 |
Дистанційне навчання. Підсумковий урок На 25 травня: 34 |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Слухав відповіді однокласників, розповідав, враховуючи порушення мовлення – чому він любить літо. |
35 |
|
Дистанційне навчання. Повторення матеріалу. |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Повторення матеріалу.
|