Урок-віртуальна екскурсія з образотворчого мистецтва 3 клас "Картинки з виставки. Художній музей"

Про матеріал

Проведення віртуальної екскурсії до музею "Лувр" з метою ознайомлення дітей із призначенням музею та його видами, з правилами культурної поведінки у музеї. Формування ключових, мистецьких предметних та міжпредметних компетентностей шляхом виконання завдань в групах, колективі. Розвивиток творчих здібностей , уяви, фантазії, дрібної моторики рук здобувачів освіти та збагачення їхнього лексичного запасу; виховування шанобливого ставлення до працівників музею

Перегляд файлу

Урок образотворчого мистецтва

3 клас

Тема: Картинки з виставки. Художній музей. Перегляд: віртуальна екскурсія «Лувр» (фрагмент). Зображення або ліплення фантастичного персонажа з мультфільму, який найбільше сподобався

Мета: ознайомити дітей із призначенням музею та його видами, з правилами культурної поведінки; формувати ключові, мистецькі предметні та міжпредметні компетентності, вміння працювати в групах, колективі, збагачувати лексичний запас; розвивати творчі здібності, уяву, фантазію, дрібну моторику рук; виховувати шанобливе ставлення до працівників музею

Завдання уроку:

- повторити поняття «скульптура», «графіка», «живопис»;

- ознайомити із поняттями  «музей»,«експонат», «екскурсовод» ;

- навчити цінувати світову культурну спадщину

 

Обладнання: мультимедійний комплект https://www.youtube.com/watch?v=cKcGEwB6Gmg ,

 виставка творів мистецтва,інформаційна наочність,малюнки для віртуальної гри «Герої сучасних мультфільмів»;

для дітей;картки з інформацією,пластилін, стеки,серветки, альбоми,олівці,фломастери,фарби,пензлики.

 

Хід уроку

Організація класу,

Сіли, діти,всі рівненько,

Усміхнулися гарненько,

Настрій гарний узяли

Й працювати почали!

Створення позитивного психологічного клімату класу.

-Скажіть, будь ласка, з яким настроєм ви сьогодні прийшли?

-А настрій для людини важливий?

-Як краще працювати: з гарним настроєм чи з поганим?

-Тож бажаю , щоб ваш настрій став ще кращим на кінець нашого уроку!

Мотивація навчальної діяльності

-Чи доводилося вам бувати на художніх виставках?

-Тоді  запрошую переглянути нашу мистецьку виставку.

-Розгляньте та назвіть  яких видів мистецтв тут представлені роботи.

-Як називають художників, які створили ці твори ?

-Які емоції викликали у вас картини?

-Працювати на занятті  сьогодні ми теж будемо по групах: графіки, живописці та скульптори.

-Кожна група створює образ відповідного виду мистецтва, інструмент якого  оберете із торбинки. (олівець, фарби, пластилін,фломастер, пензлик,стека)

(організація робочого місця)

-Урок у нас незвичайний-віртуальна екскурсія до спеціального закладу. А як цей заклад називається, ви дізнаєтеся, коли відгадаєте загадку:

Тут багато експонатів,

Буде друзям, що сказати:

Мамонти і динозаври,

Древні люди, їх наряди,

Хто що їв, робив, як жив,

Як творив, шукав ідей…

Вам цікаво? Йдіть в (музей)

 

-Чи знаєте ви, що таке музей?

-Чи доводилося вам бувати у ньому?

 

Вивчення нового матеріалу

1.Робота з підручником ст.80

Ознайомлення з поняттям «музей»

Музей-це заклад, де зберігаються пам’ятки історії,природи , культури та художнього мистецтва

 

-Музеї бувають різні: краєзнавчі, історичні та художні. Там розміщені експонати. В музеях  працюють екскурсоводи.

Перегляд презентації (ІКТ)

Завдання групам: прочитати інформацію та встановити відповідність (на дошці)

предмети, які знаходяться у музеї                                    краєзнавчі                                 

це люди, які проводять екскурсії                                      історичні      

 

збирають, зберігають, вивчають

і експонують матеріали, що розповідають                       художні.        

про природу,економіку, історію,

культуру певного краю

 

розкривають історію певного явища,                             екскурсоводи     

 події, історичного періоду

 

 зберігають експонати образотворчого                            експонати  

мистецтва і картинні галереї

 

Бесіда за малюнками, с.80

-Який музей зображено?

-Опишіть, які експонати розташовано  в залах музею?

-.Сьогоднішні технології дозволяють нам побувати в будь якому куточку світу. Це швидко і дешево.

 

- Запрошую у віртуальну екскурсію до парижського музею «Лувру»

 

https://www.youtube.com/watch?v=cKcGEwB6Gmg ,

 

-Чи сподобалася вам екскурсія?Маю надію,що будучи у Парижі, ви обов’язково його відвідаєте . Хочу звернути вашу увагу на дотримання порядку в музеї.(правила поведінки у музеї)

 

-А зараз нам пропонує робот Мед-Арт  спробувати  себе у ролі екскурсовода у грі-екскурсії  «Герої сучасних мультфільмів» (колективна робота)

Ви маєте озвучувати повідомлення робота про експонат.

 

image

image         image

 

image image

 

 

Фізкультхвилинка

 

Правила безпеки на уроці образотворчого мистецтва

Правила роботи з пластиліном, фарбами

 

Практична діяльність учнів

 

Графіки та живописці малюють , а скульптори ліплять фантастичного персонажа з мультфільму, який найбільше сподобався

Підручник , ст..81

 

Підсумок

 

Продемонструйте власні малюнки чи вироби

Доповніть   виставку своїми  творчими роботами

 

Рефлексія

-З яким настроєм закінчуєте урок?

Розіграйте ситуації «У музеї». Придумайте діалог

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Музей-це заклад, де зберігаються пам’ятки природи , культури та художнього мистецтва

 

це люди, які проводять екскурсії

 

збирають, зберігають, вивчають

і експонують матеріали, що розповідають про природу,економіку, історію, культуру певного краю

 

розкривають історію певного явища, події, історичного періоду

 

 

 

 

 

 

 

 

 зберігають експонати образотворчого мистецтва і картинні галереї

 

Історичні музеї

 

Краєзнавчі музеї

 

Експонати

 

Екскурсоводи

 

Художні музеї

 

 

 

Живописці

 

Живописці

 

Графіки

 

 

Графіки

 

Скульптори

 

Скульптори

docx
Додано
2 квітня
Переглядів
100
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку