Я досліджую світ 2 семестр 2022-23 |
|||
№ |
Дата |
Зміст |
Корекція |
49 |
16.01 |
Дистанційне навчання. Яку будову має наше тіло. Переглянути відеоролик. Прочитати статтю у підручнику на с. 3-6 |
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Учень ознайомлений з будовою тіла за навчальним відеороликом. Прослухав текст, прочитаний АВ, розглянув зображення в підручнику. Розуміє -що людина – частина живої природи |
50 |
18.01 |
Дистанційне навчання. Яка роль шкіри в організмі людини. Дослід зі шкірою На 18 січня: с. 10-12 - прочитати статтю, переглянути відео; вивчити будову шкіри |
ZOOM, VIBER. телефонний режим. Проводили досліди зі шкірою. Учень ознайомлений з роллю шкіри в організмі людини. Знає, що шкіра має волосинки, жир, піт, виділяє з потом сіль. Розуміє, що шкіра м*яка, тепла, пружна. Переглядав запропоноване відео. Прослухав текст, прочитаний АВ, розглянув зображення в підручнику. Ознайомлений з будовою шкіри. |
51 |
20.01 |
Дистанційне навчання. Пр. робота. Надання першої домедичної допомоги собі та іншим при незначних ушкодженнях шкіри На 20 січня: с. 12 - 14, записати поради щодо того, як доглядати за особистими речами |
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Владик розуміє , що шкіра вразлива. Знає і розуміє, що потрібно зробити при наданні першої домедичної допомоги собі та іншим при незначних ушкодженнях шкіри. Обговорював (враховуючи порушення мовлення) – з вчителем та АВ про догляд своїх особистих речей. Прослухав текст, прочитаний АВ, розглянув зображення в підручнику, старався відповідати на питання. |
52 |
23.01 |
Дистанційне навчання. Що утворює опорно-рухову систему На 23 січня: с. 15 - 18 - прочитати статтю, звернути увагу на будову скелета людини |
VIBER, телефонний режим. Інтернет зв*язок нестабільний – працював з асистентом вчителя в телефонному режимі з допомогою мами та старшої сестри. Ознайомився з поняттям « Опорно- рухова система». Прослухав текст, прочитаний АВ, розглянув зображення в підручнику, старався відповідати на питання. Розглядав на малюнку скелет людини. Розуміє, що органи руху – це скелет та пов*язані з ним м*язи. |
53 |
25.01 |
Дистанційне навчання. Як ми пересуваємося На 25 січня: с. 19-22, прочитати статтю. Дотримуватись правильної постави під час ходьби і сидіння |
ZOOM, VIBER, CLASSROOM, телефонний режим Прослухав текст, прочитаний АВ, розглянув зображення в підручнику, старався відповідати на питання. Слухав вчителя, відповіді однокласників. Ознайомився з тим, що постава -це звичайна поза людини у спокої та під час руху; розуміє, що вміє ходити та сидіти правильно, але не завжди це робить. |
54 |
27.01 |
Дистанційне навчання. Яке значення має кровоносна система. Вимірювання частоти свого пульсу. Практична робота На 27 січня: Переглянути відеоролик
|
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Учень переглядав навчальний відеоролик, ознайомився з поняттям «Кровоносна система». Розуміє, що кров дуже важлива для організму. Ознайомився з тим, що кровоносну систему утворюють органи кровоносної системи – судини та серце. Розуміє, що кров переносить в організмі кисень та поживні речовини. Вимірював частоту свого пульсу з допомогою АВ та мами. |
55 |
30.01 |
Дистанційне навчання. Як берегти і зміцнювати серце На 30 січня: Повторити правила збереження серця, виміряти пульс і записати його у зошит |
ZOOM, VIBER, телефонний режим Вивчали правила збереження та зміцнення серця. Вимірював частоту свого пульсу з допомогою АВ та мами. |
56 |
01.02 |
Дистанційне навчання. Які органи утворюють дихальну систему На 1 лютого: с. 26-27 - прочитати по підручнику, переглянути відеоролик |
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Ознайомився з поняттям «Дихальна система». З допомогою АВ та старшої сестри (с. 26-27) - прочитали по підручнику текст, переглянули відеоролик. Владик ознайомився з будовою дихальної системи – носоглотка, глотка, носова порожнина, гортань, трахея, бронхи, легені. Розглядав картинки в підручнику, вказував на своєму тілі місцезнаходження органів. |
57 |
03.02 |
Дистанційне навчання. Як оберігати дихальну систему. Дослідження свого дихання На 3 лютого: Переглянути відео, закріпити вивчене за статтею у підручнику на с. 28-29 |
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Досліджували дихання. Переглядав навчальний відеоролик. Прослухав текст, прочитаний АВ, розглянув зображення в підручнику, старався відповідати на питання. Розуміє, що потрібно оберігати дихальну систему., провітрювати кімнату, дихати носом, не пити холодне, займатися спортом. |
58 |
06.02 |
Дистанційне навчання. Як перетравлюється їжа На 6 лютого: Вивчити органи травлення, переглянувши відео і прочитавши статтю у підручнику на с. 33-34 |
Телефонний режим. Ознайомився з поняттям «Травна система». Вивчали органи травлення, переглянувши відео і прочитавши з допомогою АВ та старшої сестри статтю у підручнику на с. 33-34. Розглядав зображення. Розуміє, що травна система – це рот, глотка, стравохід, шлункова залоза, печінка, товста кишка, тонка кишка, пряма кишка. Ознайомився з тим, що травлення – це перетворення їжі на поживні речовини. |
59 |
08.02 |
Дистанційне навчання. Збереження органів травлення. Правила споживання їжі На 8 лютого: Скласти правила харчування
|
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Дивилися навчальний ролик. Розуміє, що потрібно зберігати органи травлення. Вивчав Правила споживання їжі з допомогою АВ. Розуміє, що потрібно стежити за чистотою рук, мити овочі та фрукти, добре пережовувати їжу. Розповідав випадки з власного досвіду. |
60 |
10.02 |
Дистанційне навчання. Що таке нервова система. Вправи на розвиток пам’яті На 10 лютого |
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Ознайомлений з поняттям «Нервова система». Вивчали органи нервової системи, переглянувши відео і прочитавши з допомогою АВ та старшої сестри статтю у підручнику. Розуміє, що нервова система керує роботою всього організму.. Розуміє, що головний мозок керує організмом, спинний мозок -рухами людини. Розуміє, що у всіх є нерви. |
61 |
13.02 |
Дистанційне навчання. Яка роль органів чуття На 13 лютого: с. 41 -43, намалювати малюнок |
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Розуміє, що нервову систему потрібно берегти. Прослухав текст, прочитаний АВ, розглянув зображення в підручнику, старався відповідати на питання |
62 |
15.02 |
Дистанційне навчання. Збереження органів чуття. Створення плакату на тему «Органи чуття – мої помічники» На 15 лютого: с. 44, прочитати , дати відповідь на запитання |
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Прослухав текст, прочитаний АВ, розглянув зображення в підручнику, старався відповідати на питання. Розуміє, що органи чуття потрібно берегти – ніс, рот, шкіру, очі, вуха. |
63 |
17.02 |
Дистанційне навчання. Чому кожний з нас неповторний. Розвиток людини протягом життя: від малюка до дорослої людини На 17 лютого: с. 45-46, відповідати на запитання |
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Прослухав текст, прочитаний АВ, розглянув зображення в підручнику - розвиток людини протягом життя: від малюка до дорослої людини. Розуміє, що він – дитина. Розуміє, що кожен неповторний. |
64 |
20.02 |
Дистанційне навчання. Чому кожний з нас неповторний На 20 лютого: Підготуватися до міні-проєкту "Я - неповторний" |
ZOOM, VIBER, телефонний режим. З допомогою АВ розмірковував – в чому його особиста неповторність. – які в нього очі, колір шкіри, волосся. Як можливо людям пристосовуватися до життя. Владик розуміє. Що він унікальний. |
65 |
22.02 |
Дистанційне навчання. Діагностична робота "Організм людини" На 22 лютого:
|
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Виконує діагностичну роботу, тест, з допомогою АВ ( в ЗУМ-персонально), мами. Владик розуміє, що ознакою життя є дихання, що людина жива, коли дихає.. Учень розуміє, що організм людини складається з органів. За підказкою брата відповів, що опорою тіла є скелет та м*язи. З допомогою брата - обрав органи кровообігу.. З певною допомогою брата встановлював відповідності між системами органів та їх функціями. Учень називав органи чуття. Розуміє, що зір дуже важливий для людини і очі потрібно берегти. |
66 |
24.02 |
Дистанційне навчання. Чому кожний з нас неповторний. Мініпроєкт «Я – неповторний/неповторна» На 24 лютого:
|
ZOOM, VIBER, телефонний режим Малював свою неповторність -знає свій колір шкіри, волосся, колір очей, свої смаки та бажання. Представляв класу свій проект -розповідав про сім*ю, кого як звати, враховуючи порушення мовлення. Любить котів і собаку, любить жовтий та синій кольори.. Бажає навчитися водити автомобіль. |
67 |
27.02 |
Дистанційне навчання. Яка ціна здоров’я. Здоровий спосіб життя На 27 лютого: с. 50-51, відповідати на запитання
|
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Прослухав текст, прочитаний АВ, розглянув зображення в підручнику. Розуміє, що потрібно вести здоровий спосіб життя. Визначає, які із запропонованих педагогом суджень правильні, а які – ні, виправляє неправильні судження, пояснює, чому саме так |
68 |
01.03 |
Дистанційне навчання. Яка ціна здоров’я. Корисні і шкідливі звички На 1 березня: Переглянути відеоролик , підготувати запитання по його змісту |
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Переглядав відеоролик. Розуміє. Що головне для людини -її здоров*я. Активно вів себе на уроці – говорив про правила власної гігієни, говорив компліменти однокласникам, щоб поліпшити настрій і здоров*я. Свідомо висловлює свої судження |
69 |
03.03 |
Дистанційне навчання. Як зміцнювати своє здоров’я. Загартовування На 3 березня: Підготуватися до проєкту "Гордість України" |
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Розуміє, що здоров*я потрібно зміцнювати та загартовуватися. Знає, розуміє та застосовує на практиці вивчені правила. Свідомо висловлює свої судження. Визначає, які із запропонованих педагогом суджень правильні, а які – ні, виправляє неправильні судження, пояснює, чому саме так |
70 |
06.03 |
Дистанційне навчання. Як зміцнювати своє здоров’я. Загартовування На 6 березня: Підготувати 2 запитання по темі |
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Розуміє, що здоров*я потрібно зміцнювати та загартовуватися. Знає, розуміє та застосовує на практиці вивчені правила. Свідомо висловлює свої судження. Визначає, які із запропонованих педагогом суджень правильні, а які – ні, виправляє неправильні судження, пояснює, чому саме так |
71 |
08.03 |
Дистанційне навчання. Чому важливо поєднувати працю і відпочинок На 8 березня: с. 64-67, підготувати розповідь про те, як проводиш вільний час |
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Учень розуміє, що потрібно поєднувати працю та відпочинок, щоб бути здоровим і сильним. Учень, враховуючи порушення мовлення розповідає, як він проводить вільний час – робить уроки, грає у футбол, спілкується з сім*єю, друзями, родичами, сусідами, працює на городі, грається з тваринами, дивиться мультики. |
72 |
10.03 |
Дистанційне навчання. Як дотримуватися правил безпеки в школі, в побуті, громадських місцях. Служби оперативного реагування На 10 берез |
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Учень розуміє. Що безпека та життя залежать від відповідального до себе та оточуючих ставлення. Учень розуміє, що потрібно дотримуватися правил безпеки в школі, вдома, на вулиці, в громадських місцях. Ознайомився з правилами поведінки у ліцеї. |
73 |
13.03 |
Дистанційне навчання. Правила безпечної поведінки вдома. Як діяти, якщо відчули запах газу. На 13 березня: с. 70-71, назвати ситуації, коли вогонь друг і коли ворог |
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Учень ознайомився з роллю екстрених служб України та їх назвами: пожежна служба, служба поліції, медична служба, газова служба. Розуміє, що в небезпеці потрібно покликати на допомогу дорослих, що з газовою плітою потрібно бути обережним та без нагляду старших не можна йому нею поки що самостійно користуватися. Якщо відчув запах газу – потрібно відчинити двері, вийти , покликати дорослих. |
74 |
15.03 |
Дистанційне навчання. Як дотримуватися правил безпеки в школі, в побуті, громадських місцях. Правила пожежної безпеки На 15 березня: Записати 2-3 правила пожежної безпеки |
ZOOM, VIBER, CLASSROOM, телефонний режим. Учень ознайомився з роллю екстрених служб України та їх назвами: пожежна служба, служба поліції, медична служба, газова служба. Владик розуміє, що потрібно дотримуватися правил безпеки в школі, вдома, на вулиці, в громадських місцях. Свідомо висловлює свої судження. Визначає, які із запропонованих педагогом суджень правильні, а які – ні, виправляє неправильні судження, пояснює, чому саме так. |
75 |
17.03 |
Дистанційне навчання. Як дотримуватися правил безпеки в школі, в побуті, громадських місцях. Як уникнути натовпу? Правила безпечної поведінки з тваринами На 17 березня: Дотримуватися правил безпечної поведінки у натовпі і з тваринами
|
ZOOM, VIBER, CLASSROOM, телефонний режим. Ознайомився з тим, як дотримуватися правил безпеки в школі, в побуті, громадських місцях. Прослухав, як уникнути натовпу. Ознайомився з правилами безпечної поведінки з тваринами. Свідомо висловлює свої судження, відповідає на питання вчителя та АВ, враховуючи порушення мовлення. |
76 |
20.03 |
Дистанційне навчання. Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота. Тест На 20 березня:
|
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Учень хворіє. |
77 |
22.03 |
Дистанційне навчання. Як харчування впливає на здоров’я людини. Дослідження: «Послухаємо своє тіло» На 22 березня: с. 76-77, підготувати 2 запитання по темі |
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Учень хворіє, але із задоволенням прослухав навчальний текст, прочитаний АВ про здорове харчування. Свідомо давав відповіді щодо власного здорового харчування, враховуючи порушення мовлення. |
78 |
24.03 |
Дистанційне навчання. Страви української кухні. Міні проєкт «Як з’явився перший вареник?» На 24 березня: Підготуватися до міні-проєкту "Старовинні українські страви" |
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Ознайомився зі стравами української кухні. Знає що таке вареники, як їх готують та які вони смачні. Приймав участь в грі з однокласниками: «Як замісити тісто для вареників». |
79 |
03.04 |
Дистанційне навчання. Як харчування впливає на здоров’я людини. Мініпроєкт «Старовинні українські страви» На 3 квітня: с. 76 -77, придумати 2 запитання за змістом статті |
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Учень знає українські традиційні страви – борщ, вареники, пампушки, квас, гарбузову кашу, деруни, сало з часником, куліш. Ознайомився на занятті з рецептом узвару. |
80 |
05.04 |
Дистанційне навчання. Чим корисна їжа На 5 квітня: с. 81 - 83, відповідати на запитання |
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Учень розуміє, що їжа життєво необхідна для життя. Слухав текст підручника, прочитаний АВ. |
81 |
07.04 |
Дистанційне навчання. Чим корисна їжа. Створення меню на 1 день. Рекомендації для правильного харчування На 7 квітня: Створити меню на один день
|
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Владик розповідав, що йому готувала мама в попередній день і сьогодні. Ознайомлений з правилами правильного харчування. Визначає, які із запропонованих педагогом суджень правильні, а які – ні, виправляє неправильні судження, пояснює, чому саме так, враховуючи порушення мовлення. |
82 |
10.04 |
Дистанційне навчання. Чи може їжа стати причиною інфекційних хвороб На 10 квітня: с. 86-89, написати 3 правила для запобігання інфекційним хворобам |
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Учень розуміє, що їжа повинна бути свіжою, а руки чистими, і місце для їжі теж повинно бути чистим. Ознайомився з поняттям «Інфекційні хвороби». |
83 |
12.04 |
Дистанційне навчання. Що впливає на ваш вибір. Необхідні і бажані витрати На 12 квітня: с. 90-91 |
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Учень ознайомився з поняттям «Необхідні і бажані витрати». В учня витрати бажані. |
84 |
14.04 |
Дистанційне навчання. Що впливає на ваш вибір. Реклама і анонс На 14 квітня: Намалювати рекламу та антирекламу якихось продуктів харчування |
Телефонний режим. Прослухав текст, прочитаний АВ, розглянув зображення в підручнику. Ознайомився з поняттями – комерційна, соціальна, політична реклама. Учень працює з допомогою АВ, мами, відволікається. Завдання не зовсім зрозумів і намалював свій будинок. |
85 |
17.04 |
Дистанційне навчання. Екскурсія "Весняні зміни в природі На 17 квітня: Намалювати малюнок |
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Самостійна екскурсія з допомогою мами "Весняні зміни в природі». Свідомо висловлює свої судження, відповідає на питання вчителя та АВ, враховуючи порушення мовлення, щодо весняних змін у природі. |
86 |
19.04 |
Дистанційне навчання. Узагальнення, систематизація та повторення вивченого матеріалу На 19 квітня: Підготуватися до контрольної роботи |
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Слухав відповіді однокласників. Розглядав малюнки і фото у підручнику, іноді відповідав на питання вчителя та АВ, враховуючи порушення мовлення. |
87 |
21.04 |
Дистанційне навчання. Діагностична робота "Здоровий спосіб життя" На 21 квітня:
|
VIBER, телефонний режим. Діагностичну роботу виконували з допомогою АВ та мами. Використовував підручник з допомогою мами – користувався зображенням. |
88 |
24.04 |
Дистанційне навчання. Хто такі земляни На 24 квітня: Переглянути відео, прочитати статтю у підручнику на с. 96-99 |
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Прослухав текст, прочитаний АВ, розглянув зображення в підручнику. Зрозумів, що земляни – це жителі нашої планети. Прослухав, що світова спільнота – це усі жителі нашої планети. Ознайомився з поняттям «Народ» - що це велика група людей зі спільною історією, мовою, населенням. |
89 |
26.04 |
Дистанційне навчання. Із чого все починалося На 26 квітня: с. 104 - 109, читати , давати усно відповіді на запитання |
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Розбиралися учень, вчитель та АВ – що таке Батьківщина. Учень називав свою адресу з маминою допомогою. Після прослуховування навчального тексту, міг відповісти, враховуючи порушення мовлення – хто такі скотарі, хто такі землероби. Знає, що йому 9 років. |
90 |
28.04 |
Дистанційне навчання. Хто вони – творці української держави На 28 квітня: с. 109 - 111, провести дослідження, чиї портрети зображено на паперових купюрах |
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Учень знає, як називається наша держава – Україна. Знає, що це його Батьківщина. З допомогою АВ прослухав навчальний текст, розглядав зображення у підручнику, увага коригувалася АВ та мамою. |
91 |
01.05 |
Дистанційне навчання. Як знайти Україну на карті світу. Практ. робота. Робота с адміністративною картою та контурною картою України На 1 травня: Переглянути відео, попрацювати з картою за завданнями
|
ZOOM, VIBER, телефонний режим. З допомогою вчителя, АВ, старшого брата знайшли Україну на карті світу. Переглядав з мамою навчальне відео, надіслане вчителем і АВ. |
92 |
03.05 |
Дистанційне навчання. Хто є громадянами України На 3 травня: с. 118 -121, давати усні відповіді на запитання |
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Ознайомився з поняттям «Громадянин України». Прослуховував начальний текст, зачитаний асистентом вчителя розглядав фото та зображення у підручнику. Переглядали навчальне відео. старається давати відповіді на питання, враховуючи порушення мовлення. |
93 |
05.05 |
Дистанційне навчання. Чому державні символи є важливим атрибутом держави На 5 травня: с. 124 - 128, усно відповідати на запитання |
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Учень називає державні символи України – герб, гімн, прапор. Прослуховував начальний текст, зачитаний асистентом вчителя розглядав фото та зображення у підручнику. Переглядали навчальне відео. старається давати відповіді на питання, враховуючи порушення мовлення. |
94 |
08.05 |
Дистанційне навчання. Створення символа/герба для свого класу. Практична робота. Узагальнення і систематизація знань учнів. На 8 травня: Переглянути відео, прочитати статтю на с.124 - 128
|
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Слухав, як відповідають на питання однокласники. Давав свідомі відповіді за запитом вчителя, враховуючи порушення мовлення. |
95 |
10.05 |
Дистанційне навчання. За що ми любимо наш рідний край. Збереження чистоти свого населеного пункту. Створення постера про чистоту і порядок у нашому населеному пункті На 10 травня: Створити постер про чистоту і порядок у селищі |
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Розуміє, що потрібно зберігати чистоту свого населеного пункту та викидати сміття в спеціально призначені місця.. |
96 |
12.05 |
Дистанційне навчання. Де працюють наші земляки. Дослідження На 12 травня: Написати по дві професії людей, які пов, язані з технікою, природою, людьми |
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Відповідав - де працюють наші земляки. Сам учень хоче бути водієм. |
96 |
15.05 |
Дистанційне навчання. Чого нас навчають свята На 15 травня: Підготувати повідомлення про улюблене свято |
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Учень любить свята, хоче спілкуватися з людьми, знає правила поводження у суспільстві. Любить Паску та Різдво. Прослуховував начальний текст, зачитаний асистентом вчителя розглядав фото та зображення у підручнику. Переглядали навчальне відео. старається давати відповіді на питання, враховуючи порушення мовлення. |
97 |
17.05 |
Дистанційне навчання. Чим славиться наш рідний край На 17 травня: Підібрати і записати по одній пам,ятці природи, історії, культури своєї місцевості |
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Учень знає, що Малинівка його рідний край. Тут є річка С. Донець. Є поля, ліс. Є пам*ятники і ліцеї, магазини, амбулаторія. |
98 |
19.05 |
Дистанційне навчання. Чим славиться наш рідний край. Пам’ятки природи рідного краю. Підготовка презентації або повідомлення На 19 травня: Створити емблему свого населеного пункту |
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Учень любить природу рідного краю. Любить лелек, яких у нас багато та їжачків. |
99 |
22.05 |
Дистанційне навчання. Діагностична робота за темою "Земля - наш спільний дім. Україна - європейська держава" На 22 травня: |
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Діагностичну роботу виконував з допомогою АВ та мами, користувався підручником, зображеннями. Свідомо відповідав на питання, користувався підказками брата. |
100 |
24.05 |
Дистанційне навчання. Чим славетна Україна На 24 травня: Підготуватися до уроку-проєкту
|
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Учень називає чим славетна Україна - видатними людьми (спортсменами, письменниками, художниками, музикантами, співаками), книжками, виробами, святами, вбранням, природою, пам*ятками |
101 |
26.05 |
Дистанційне навчання. Пізнаємо Україну. Груповий проєкт «Ми любимо нашу Україну!» На 26 травня: |
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Учень розповідав, враховуючи порушення мовлення, чому він любить свою країну – Україну – бо тут його дім, родичі, Україна прекрасна і все росте в садку та на городі. |
102 |
29.05 |
Дистанційне навчання. Екскурсія в природу На 29 травня:
|
ZOOM, VIBER, телефонний режим. З допомогою старших родичів та АВ в телефонному режимі здійснив екскурсію на природу, описав, що він бачить та чує. |
103 |
31.05 |
Дистанційне навчання. Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік На 31 травня: |
ZOOM, VIBER, телефонний режим. Слухав відповіді однокласників. Розглядав малюнки і фото у підручнику, іноді відповідав на питання вчителя та АВ, враховуючи порушення мовлення. |