Календарно-тематичний план з корекцією з предмета "Я досліджую світ" для немовленнєвої дитини із ЗПР, 3 клас, 2 семестр НУШ

Про матеріал
Календарно-тематичний план з корекцією з предмета "Я досліджую світ" для немовленнєвої дитини із ЗПР, 3 клас, 2 семестр НУШ
Перегляд файлу

Я досліджую світ 2 семестр 2022-23

Дата

Зміст

Корекція

49

16.01

Дистанційне навчання. Яку будову має наше тіло.

Переглянути відеоролик. Прочитати статтю у підручнику на с. 3-6

ZOOM, VIBER,  телефонний режим. Учень ознайомлений з будовою тіла за навчальним відеороликом. Прослухав текст, прочитаний АВ, розглянув зображення в підручнику. Розуміє -що людина – частина живої природи

50

18.01

Дистанційне навчання. Яка роль шкіри в організмі людини. Дослід зі шкірою

На 18 січня: с. 10-12 - прочитати статтю, переглянути відео; вивчити будову шкіри

ZOOM, VIBER.  телефонний режим. Проводили досліди зі шкірою. Учень ознайомлений з роллю шкіри в організмі людини. Знає, що  шкіра має волосинки, жир, піт, виділяє з потом сіль. Розуміє, що шкіра м*яка, тепла, пружна. Переглядав запропоноване відео. Прослухав текст, прочитаний АВ, розглянув зображення в підручнику. Ознайомлений з будовою шкіри.

51

20.01

Дистанційне навчання. Пр. робота. Надання першої домедичної допомоги собі та іншим при незначних ушкодженнях шкіри

На 20 січня: с. 12 - 14, записати поради щодо того, як доглядати за особистими речами

ZOOM, VIBER,  телефонний режим. Владик розуміє , що шкіра вразлива. Знає і розуміє,   що потрібно зробити при  наданні першої домедичної допомоги собі та іншим при незначних ушкодженнях шкіри. Обговорював (враховуючи порушення мовлення) – з вчителем та АВ про догляд своїх особистих речей. Прослухав текст, прочитаний АВ, розглянув зображення в підручнику, старався відповідати на питання.

52

23.01

Дистанційне навчання. Що утворює опорно-рухову систему

На 23 січня: с. 15 - 18 - прочитати статтю, звернути увагу на будову скелета людини

 VIBER,  телефонний режим. Інтернет зв*язок нестабільний – працював з асистентом вчителя в телефонному режимі з допомогою мами та старшої сестри. Ознайомився з поняттям  « Опорно- рухова система». Прослухав текст, прочитаний АВ, розглянув зображення в підручнику, старався відповідати на питання. Розглядав на малюнку скелет людини. Розуміє, що органи руху – це скелет та пов*язані з ним м*язи.

53

25.01

Дистанційне навчання. Як ми пересуваємося

На 25 січня: с. 19-22, прочитати статтю. Дотримуватись правильної постави під час ходьби і сидіння

ZOOM, VIBER, CLASSROOM, телефонний режим Прослухав текст, прочитаний АВ, розглянув зображення в підручнику, старався відповідати на питання. Слухав вчителя, відповіді однокласників. Ознайомився з тим, що постава -це звичайна поза людини у спокої та під час руху; розуміє, що вміє ходити та сидіти правильно, але не завжди це робить.

54

27.01

Дистанційне навчання. Яке значення має кровоносна система. Вимірювання частоти свого пульсу. Практична робота

На 27 січня: Переглянути відеоролик

 

ZOOM, VIBER, телефонний режим. Учень переглядав навчальний відеоролик,  ознайомився з поняттям «Кровоносна система». Розуміє, що кров дуже важлива для організму. Ознайомився з тим, що кровоносну систему утворюють органи кровоносної системи – судини та серце. Розуміє, що кров переносить в організмі кисень та поживні речовини. Вимірював частоту свого пульсу з допомогою АВ та мами.

55

30.01

Дистанційне навчання. Як берегти і зміцнювати серце

На 30 січня: Повторити правила збереження серця, виміряти пульс і записати його у зошит

ZOOM, VIBER, телефонний режим Вивчали правила збереження та зміцнення серця. Вимірював частоту свого пульсу з допомогою АВ та мами.

56

01.02

Дистанційне навчання. Які органи утворюють дихальну систему

На 1 лютого: с. 26-27 - прочитати по підручнику, переглянути відеоролик

ZOOM, VIBER,  телефонний режим. Ознайомився з поняттям «Дихальна система».  З допомогою АВ та старшої сестри  (с. 26-27) - прочитали по підручнику текст, переглянули відеоролик. Владик ознайомився з будовою дихальної системи – носоглотка, глотка, носова порожнина, гортань, трахея, бронхи, легені. Розглядав картинки в підручнику, вказував на своєму тілі місцезнаходження органів.

57

03.02

Дистанційне навчання. Як оберігати дихальну систему. Дослідження свого дихання

На 3 лютого: Переглянути відео, закріпити вивчене за статтею у підручнику на с. 28-29

ZOOM, VIBER,  телефонний режим. Досліджували дихання. Переглядав навчальний відеоролик. Прослухав текст, прочитаний АВ, розглянув зображення в підручнику, старався відповідати на питання. Розуміє, що потрібно оберігати дихальну систему., провітрювати кімнату, дихати носом, не пити холодне, займатися спортом.

58

06.02

Дистанційне навчання. Як перетравлюється їжа

На 6 лютого: Вивчити органи травлення, переглянувши відео і прочитавши статтю у підручнику на с. 33-34

  Телефонний режим. Ознайомився з поняттям «Травна система». Вивчали органи травлення, переглянувши відео і прочитавши з допомогою АВ та старшої сестри  статтю у підручнику на с. 33-34. Розглядав зображення. Розуміє, що травна система – це рот, глотка, стравохід, шлункова залоза, печінка, товста кишка, тонка кишка, пряма кишка. Ознайомився з тим, що травлення – це перетворення їжі на поживні речовини.

59

08.02

Дистанційне навчання. Збереження органів травлення. Правила споживання їжі

На 8 лютого: Скласти правила харчування

 

ZOOM, VIBER,  телефонний режим.  Дивилися навчальний ролик.  Розуміє, що потрібно зберігати органи травлення.  Вивчав Правила споживання їжі з допомогою АВ. Розуміє, що потрібно стежити за чистотою рук, мити овочі та фрукти, добре пережовувати їжу. Розповідав випадки з власного досвіду.

60

10.02

Дистанційне навчання. Що таке нервова система. Вправи на розвиток пам’яті

На 10 лютого

ZOOM, VIBER, телефонний режим. Ознайомлений з поняттям «Нервова система». Вивчали органи нервової системи, переглянувши відео і прочитавши з допомогою АВ та старшої сестри  статтю у підручнику. Розуміє, що нервова система керує роботою всього організму.. Розуміє, що головний мозок керує організмом, спинний мозок -рухами людини. Розуміє, що у всіх є нерви.

61

13.02

Дистанційне навчання. Яка роль органів чуття

На 13 лютого: с. 41 -43, намалювати малюнок

ZOOM, VIBER,  телефонний режим.  Розуміє, що нервову систему потрібно берегти. Прослухав текст, прочитаний АВ, розглянув зображення в підручнику, старався відповідати на питання

62

15.02

Дистанційне навчання. Збереження органів чуття. Створення плакату на тему «Органи чуття – мої помічники»

На 15 лютого: с. 44, прочитати , дати відповідь на запитання

ZOOM, VIBER,  телефонний режим. Прослухав текст, прочитаний АВ, розглянув зображення в підручнику, старався відповідати на питання. Розуміє, що органи чуття потрібно берегти – ніс, рот, шкіру, очі, вуха.

63

17.02

Дистанційне навчання. Чому кожний з нас неповторний. Розвиток людини протягом життя: від малюка до дорослої людини

На 17 лютого: с. 45-46, відповідати на запитання

ZOOM, VIBER,  телефонний режим. Прослухав текст, прочитаний АВ, розглянув зображення в підручнику  - розвиток людини протягом життя: від малюка до дорослої людини. Розуміє, що він – дитина. Розуміє, що кожен неповторний.

64

20.02

Дистанційне навчання. Чому кожний з нас неповторний

На 20 лютого: Підготуватися до міні-проєкту "Я - неповторний"

ZOOM, VIBER,  телефонний режим. З допомогою АВ розмірковував – в чому його особиста неповторність. – які в нього очі, колір шкіри, волосся. Як можливо людям пристосовуватися до життя. Владик розуміє. Що він унікальний.

65

22.02

Дистанційне навчання. Діагностична робота "Організм людини"

На 22 лютого:

 

ZOOM, VIBER, телефонний режим. Виконує діагностичну роботу, тест, з допомогою АВ ( в ЗУМ-персонально), мами.  Владик розуміє, що ознакою життя є дихання, що людина жива, коли дихає.. Учень розуміє, що організм людини складається з органів. За підказкою брата відповів, що опорою тіла є скелет та м*язи. З допомогою брата -  обрав органи кровообігу.. З певною допомогою брата встановлював відповідності між системами органів та їх функціями. Учень називав органи чуття. Розуміє, що зір дуже важливий для людини і очі потрібно берегти.

66

24.02

Дистанційне навчання. Чому кожний з нас неповторний.

Мініпроєкт «Я – неповторний/неповторна»

На 24 лютого:

 

ZOOM, VIBER,  телефонний режим Малював свою неповторність -знає свій колір шкіри, волосся, колір очей, свої смаки та бажання. Представляв класу свій проект -розповідав про сім*ю, кого як звати, враховуючи порушення мовлення. Любить котів і собаку, любить жовтий та синій кольори.. Бажає навчитися водити автомобіль.

67

27.02

Дистанційне навчання. Яка ціна здоров’я. Здоровий спосіб життя

На 27 лютого: с. 50-51, відповідати на запитання

 

ZOOM, VIBER,  телефонний режим. Прослухав текст, прочитаний АВ, розглянув зображення в підручнику. Розуміє, що потрібно вести здоровий спосіб життя. Визначає, які із запропонованих педагогом суджень правильні, а які – ні, виправляє неправильні судження, пояснює, чому саме так

68

01.03

Дистанційне навчання. Яка ціна здоров’я. Корисні і шкідливі звички

На 1 березня: Переглянути відеоролик , підготувати запитання по його змісту

ZOOM, VIBER,  телефонний режим. Переглядав відеоролик. Розуміє. Що головне для людини  -її здоров*я. Активно вів себе на уроці – говорив про правила власної гігієни, говорив компліменти однокласникам, щоб поліпшити настрій і здоров*я. Свідомо висловлює свої судження

69

03.03

Дистанційне навчання. Як зміцнювати своє здоров’я. Загартовування

На 3 березня: Підготуватися до проєкту "Гордість України"

ZOOM, VIBER, телефонний режим. Розуміє, що здоров*я потрібно зміцнювати та загартовуватися. Знає, розуміє та застосовує на практиці вивчені правила. Свідомо висловлює свої судження. Визначає, які із запропонованих педагогом суджень правильні, а які – ні, виправляє неправильні судження, пояснює, чому саме так

70

06.03

Дистанційне навчання. Як зміцнювати своє здоров’я. Загартовування

На 6 березня: Підготувати 2 запитання по темі

ZOOM, VIBER, телефонний режим. Розуміє, що здоров*я потрібно зміцнювати та загартовуватися. Знає, розуміє та застосовує на практиці вивчені правила. Свідомо висловлює свої судження. Визначає, які із запропонованих педагогом суджень правильні, а які – ні, виправляє неправильні судження, пояснює, чому саме так

71

08.03

Дистанційне навчання. Чому важливо поєднувати працю і відпочинок

На 8 березня: с. 64-67, підготувати розповідь про те, як проводиш вільний час

ZOOM, VIBER,  телефонний режим. Учень розуміє, що потрібно поєднувати працю та відпочинок, щоб бути здоровим і сильним. Учень, враховуючи порушення мовлення розповідає, як він проводить вільний час – робить уроки, грає у футбол, спілкується з сім*єю, друзями, родичами, сусідами, працює на городі, грається з тваринами, дивиться мультики.

72

10.03

Дистанційне навчання. Як дотримуватися правил безпеки в школі, в побуті, громадських місцях. Служби оперативного реагування

На 10 берез

ZOOM, VIBER,  телефонний режим. Учень розуміє. Що безпека та життя залежать від відповідального до себе та оточуючих ставлення. Учень розуміє, що потрібно дотримуватися правил безпеки в школі, вдома, на вулиці, в громадських місцях. Ознайомився з правилами поведінки у ліцеї.

73

13.03

Дистанційне навчання. Правила безпечної поведінки вдома. Як діяти, якщо відчули запах газу.

На 13 березня: с. 70-71, назвати ситуації, коли вогонь друг і коли ворог

ZOOM, VIBER,  телефонний режим. Учень ознайомився з роллю екстрених служб України та їх назвами: пожежна служба, служба поліції, медична служба, газова служба. Розуміє, що в небезпеці потрібно покликати на допомогу дорослих, що з газовою плітою потрібно бути обережним та без нагляду старших не можна йому  нею поки що самостійно користуватися. Якщо відчув запах газу – потрібно відчинити двері, вийти , покликати дорослих.

74

15.03

Дистанційне навчання. Як дотримуватися правил безпеки в школі, в побуті, громадських місцях. Правила пожежної безпеки

На 15 березня: Записати 2-3 правила пожежної безпеки

ZOOM, VIBER, CLASSROOM, телефонний режим. Учень ознайомився з роллю екстрених служб України та їх назвами: пожежна служба, служба поліції, медична служба, газова служба. Владик розуміє, що потрібно дотримуватися правил безпеки в школі, вдома, на вулиці, в громадських місцях. Свідомо висловлює свої судження. Визначає, які із запропонованих педагогом суджень правильні, а які – ні, виправляє неправильні судження, пояснює, чому саме так.

75

17.03

Дистанційне навчання. Як дотримуватися правил безпеки в школі, в побуті, громадських місцях. Як уникнути натовпу? Правила безпечної поведінки з тваринами

На 17 березня: Дотримуватися правил безпечної поведінки у натовпі і з тваринами

 

ZOOM, VIBER, CLASSROOM, телефонний режим. Ознайомився з тим, як дотримуватися правил безпеки в школі, в побуті, громадських місцях. Прослухав, як уникнути натовпу.  Ознайомився з правилами безпечної поведінки з тваринами. Свідомо висловлює свої судження, відповідає на питання вчителя та АВ, враховуючи порушення мовлення.

76

20.03

Дистанційне навчання. Узагальнення і систематизація знань учнів.

Діагностична робота. Тест

На 20 березня:

 

ZOOM, VIBER, телефонний режим. Учень хворіє.

77

22.03

Дистанційне навчання. Як харчування впливає на здоров’я людини. Дослідження: «Послухаємо своє тіло»

На 22 березня: с. 76-77, підготувати 2 запитання по темі

ZOOM, VIBER, телефонний режим. Учень хворіє, але із задоволенням прослухав навчальний текст, прочитаний АВ про здорове харчування. Свідомо давав відповіді щодо власного здорового харчування, враховуючи порушення мовлення.

78

24.03

Дистанційне навчання. Страви української кухні. Міні проєкт «Як з’явився перший вареник?»

На 24 березня: Підготуватися до міні-проєкту "Старовинні українські страви"

ZOOM, VIBER, телефонний режим. Ознайомився зі стравами української кухні. Знає що таке вареники, як їх готують та які вони смачні. Приймав участь в грі з однокласниками: «Як замісити тісто для вареників».

79

03.04

Дистанційне навчання. Як харчування впливає на здоров’я людини. Мініпроєкт «Старовинні українські страви»

На 3 квітня: с. 76 -77, придумати 2 запитання за змістом статті

ZOOM, VIBER, телефонний режим. Учень знає українські традиційні страви – борщ, вареники, пампушки, квас, гарбузову кашу, деруни, сало з часником, куліш. Ознайомився на занятті з рецептом узвару.

80

05.04

Дистанційне навчання. Чим корисна їжа

На 5 квітня: с. 81 - 83, відповідати на запитання

ZOOM, VIBER,  телефонний режим. Учень розуміє, що їжа життєво необхідна для життя. Слухав текст підручника, прочитаний АВ.

81

07.04

Дистанційне навчання. Чим корисна їжа. Створення меню на 1 день. Рекомендації для правильного харчування

На 7 квітня: Створити меню на один день

 

ZOOM, VIBER,  телефонний режим. Владик розповідав, що йому готувала мама в попередній день і сьогодні. Ознайомлений з правилами правильного харчування. Визначає, які із запропонованих педагогом суджень правильні, а які – ні, виправляє неправильні судження, пояснює, чому саме так, враховуючи порушення мовлення.

82

10.04

Дистанційне навчання. Чи може їжа стати причиною інфекційних хвороб

На 10 квітня: с. 86-89, написати 3 правила для запобігання інфекційним хворобам

ZOOM, VIBER,  телефонний режим. Учень розуміє, що їжа повинна бути свіжою, а руки чистими, і місце для їжі теж повинно бути чистим. Ознайомився з поняттям «Інфекційні хвороби».

83

12.04

Дистанційне навчання. Що впливає на ваш вибір. Необхідні і бажані витрати

На 12 квітня: с. 90-91

ZOOM, VIBER,  телефонний режим. Учень ознайомився з поняттям «Необхідні і бажані витрати». В учня витрати бажані.

84

14.04

Дистанційне навчання. Що впливає на ваш вибір. Реклама і анонс

На 14 квітня: Намалювати рекламу та антирекламу якихось продуктів харчування

 Телефонний режим. Прослухав текст, прочитаний АВ, розглянув зображення в підручнику. Ознайомився з поняттями – комерційна, соціальна, політична реклама.  Учень працює з допомогою АВ, мами, відволікається. Завдання не зовсім зрозумів і намалював свій будинок.

85

17.04

Дистанційне навчання. Екскурсія "Весняні зміни в природі

На 17 квітня: Намалювати малюнок

ZOOM, VIBER,  телефонний режим. Самостійна екскурсія з допомогою мами "Весняні зміни в природі». Свідомо висловлює свої судження, відповідає на питання вчителя та АВ, враховуючи порушення мовлення, щодо весняних змін у природі.

86

19.04

Дистанційне навчання. Узагальнення, систематизація та повторення вивченого матеріалу

На 19 квітня: Підготуватися до контрольної роботи

ZOOM, VIBER, телефонний режим. Слухав відповіді однокласників. Розглядав малюнки  і фото у підручнику, іноді відповідав на питання вчителя та АВ, враховуючи порушення мовлення.

87

21.04

Дистанційне навчання. Діагностична робота "Здоровий спосіб життя"

На 21 квітня:

 

 VIBER,  телефонний режим. Діагностичну роботу виконували з допомогою АВ та мами. Використовував підручник з допомогою мами – користувався зображенням.

88

24.04

Дистанційне навчання. Хто такі земляни

На 24 квітня: Переглянути відео, прочитати статтю у підручнику на с. 96-99 

ZOOM, VIBER, телефонний режим. Прослухав текст, прочитаний АВ, розглянув зображення в підручнику. Зрозумів, що земляни – це жителі нашої планети. Прослухав, що світова спільнота – це усі жителі нашої планети. Ознайомився з поняттям «Народ» - що це велика група людей зі спільною історією, мовою, населенням.

89

26.04

Дистанційне навчання. Із чого все починалося

На 26 квітня: с. 104 - 109, читати , давати усно відповіді на запитання

ZOOM, VIBER,  телефонний режим. Розбиралися учень, вчитель та АВ – що таке Батьківщина. Учень називав свою адресу з маминою допомогою. Після прослуховування навчального тексту, міг відповісти, враховуючи порушення мовлення – хто такі скотарі, хто такі землероби. Знає, що йому 9 років.

90

28.04

Дистанційне навчання. Хто вони – творці української держави

На 28 квітня: с. 109 - 111, провести дослідження, чиї портрети зображено на паперових купюрах

ZOOM, VIBER, телефонний режим. Учень знає, як називається наша держава – Україна. Знає, що це його Батьківщина. З допомогою АВ прослухав навчальний текст, розглядав зображення у підручнику, увага коригувалася АВ та мамою.

91

01.05

Дистанційне навчання. Як знайти Україну на карті світу. Практ. робота. Робота с адміністративною картою та контурною картою України

На 1 травня: Переглянути відео, попрацювати з картою за завданнями

 

ZOOM, VIBER,  телефонний режим. З допомогою вчителя, АВ, старшого брата знайшли Україну на карті світу. Переглядав з мамою навчальне відео, надіслане вчителем  і АВ.

92

03.05

Дистанційне навчання. Хто є громадянами України

На 3 травня: с. 118 -121, давати усні відповіді на запитання

ZOOM, VIBER, телефонний режим. Ознайомився з поняттям «Громадянин України». Прослуховував начальний текст, зачитаний асистентом вчителя розглядав фото та зображення у підручнику. Переглядали навчальне відео. старається давати відповіді на питання, враховуючи порушення мовлення.

93

05.05

Дистанційне навчання. Чому державні символи є важливим атрибутом держави

На 5 травня: с. 124 - 128, усно відповідати на запитання

ZOOM, VIBER, телефонний режим. Учень називає державні символи України – герб, гімн, прапор. Прослуховував начальний текст, зачитаний асистентом вчителя розглядав фото та зображення у підручнику. Переглядали навчальне відео. старається давати відповіді на питання, враховуючи порушення мовлення.

94

08.05

Дистанційне навчання. Створення символа/герба для свого класу. Практична робота. Узагальнення і систематизація знань учнів.

На 8 травня: Переглянути відео, прочитати статтю на с.124 - 128

 

ZOOM, VIBER,  телефонний режим. Слухав, як відповідають на питання однокласники. Давав свідомі відповіді за запитом вчителя, враховуючи порушення мовлення.

95

10.05

Дистанційне навчання. За що ми любимо наш рідний край. Збереження чистоти свого населеного пункту. Створення постера про чистоту і порядок у нашому населеному пункті

На 10 травня: Створити постер про чистоту і порядок у селищі

ZOOM, VIBER,  телефонний режим. Розуміє, що потрібно зберігати  чистоту свого населеного пункту та викидати сміття в спеціально призначені місця..

96

12.05

Дистанційне навчання. Де працюють наші земляки. Дослідження

На 12 травня: Написати по дві професії людей, які пов, язані з технікою, природою, людьми

ZOOM, VIBER,  телефонний режим. Відповідав - де працюють наші земляки. Сам учень хоче бути водієм.

96

15.05

Дистанційне навчання. Чого нас навчають свята

На 15 травня: Підготувати повідомлення про улюблене свято

ZOOM, VIBER,  телефонний режим. Учень любить свята, хоче спілкуватися з людьми, знає правила поводження у суспільстві. Любить Паску та Різдво. Прослуховував начальний текст, зачитаний асистентом вчителя розглядав фото та зображення у підручнику. Переглядали навчальне відео. старається давати відповіді на питання, враховуючи порушення мовлення.

97

17.05

Дистанційне навчання. Чим славиться наш рідний край

На 17 травня: Підібрати і записати по одній пам,ятці природи, історії, культури своєї місцевості

ZOOM, VIBER, телефонний режим. Учень знає, що Малинівка його рідний край. Тут є річка С. Донець. Є поля, ліс. Є пам*ятники і ліцеї, магазини, амбулаторія.

98

19.05

Дистанційне навчання. Чим славиться наш рідний край. Пам’ятки природи рідного краю. Підготовка презентації або повідомлення

На 19 травня: Створити емблему свого населеного пункту

ZOOM, VIBER, телефонний режим. Учень любить природу рідного краю. Любить лелек, яких у нас багато та їжачків.

99

22.05

Дистанційне навчання. Діагностична робота за темою "Земля - наш спільний дім. Україна - європейська держава"

На 22 травня:

ZOOM, VIBER,  телефонний режим. Діагностичну роботу виконував з допомогою АВ та мами, користувався підручником, зображеннями. Свідомо відповідав на питання, користувався підказками брата.

100

24.05

Дистанційне навчання. Чим славетна Україна

На 24 травня: Підготуватися до уроку-проєкту

 

ZOOM, VIBER,  телефонний режим. Учень називає чим славетна Україна -  видатними людьми (спортсменами, письменниками, художниками, музикантами, співаками), книжками, виробами, святами, вбранням, природою, пам*ятками

101

26.05

Дистанційне навчання. Пізнаємо Україну. Груповий проєкт «Ми любимо нашу Україну!»

На 26 травня:

ZOOM, VIBER, телефонний режим. Учень розповідав, враховуючи порушення мовлення, чому він любить свою країну – Україну – бо тут його дім, родичі, Україна прекрасна і все росте в садку та на городі.

102

29.05

Дистанційне навчання. Екскурсія в природу

На 29 травня:

 

ZOOM, VIBER,  телефонний режим. З допомогою старших родичів та АВ в телефонному режимі здійснив екскурсію на природу, описав, що він бачить та чує.

103

31.05

Дистанційне навчання. Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік

На 31 травня:

ZOOM, VIBER, телефонний режим. Слухав відповіді однокласників. Розглядав малюнки  і фото у підручнику, іноді відповідав на питання вчителя та АВ, враховуючи порушення мовлення.

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Інші матеріали
Інкл
Додано
13 березня
Переглядів
95
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку