"Календарно тематичний план з математики" для 2 класу до підручника С.О. Скворцова І семестр (4 години на тиждень)

Про матеріал
"Календарно тематичний план з математики" для 2 класу до підручника С.О. Скворцова І семестр (4 години на тиждень)
Перегляд файлу

Календарно тематичний план з МАТЕМАТИКИ

для 2 класу до підручника С.О. Скворцова

(140 год,4 години на тиждень)

№п/п

Тема уроку

Дата

 

УЗАГАЛЬНЮЄМО І ВПОРЯДКОВУЄМО ЗНАННЯ І ВМІННЯ ЗА 1 КЛАС

  1.  

Повторюємо нумерацію чисел першої сотні с. 3-4

01.09.

 

  1.  

Порівнюємо числа с. 5

02.09.

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації. Порівняння чисел. с.6

06.09.

 

  1.  

Узагальнюємо знання про арифметичні дії додавання та віднімання с.7

07.09.

 

  1.  

Узагальнюємо прийоми додавання та віднімання в межах 10 с.8

08.09.

 

  1.  

Досліджуємо задачі. Складання і розв’язування обернених задач.с.9

09.09.

 

  1.  

Досліджуємо задачі. Розв’язування задач за опорними схемами. с.10

13.09.

 

  1.  

Аналізуємо задачу. Схема аналізу задачі. Доповнення рівностей с.11

14.09.

 

  1.  

Досліджуємо задачі. Задачі з двома запитаннями с.12

15.09.

 

  1.     

Досліджуємо математичні вирази, рівності й нерівності с. 13

16.09.

 

  1.     

Повторюємо геометричні фігури; величини с.14

20.09.

 

  1.     

Додаємо і віднімаємо числа в межах 100. Обчислення значень виразів с.15

21.09.

 

  1.     

Додаємо і віднімаємо двоцифрові числа порозрядно. Розв’язування задач с.16

22.09.

 

  1.     

Додаємо і віднімаємо числа порозрядно. Розв’язування задач с.17

23.09.

 

  1.     

Додаємо і віднімаємо двоцифрові числа частинами с.18

27.09.

 

  1.     

Додаємо і віднімаємо числа різними способами. Розв’язування задач с.19

28.09.

 

  1.     

Додаємо і віднімаємо числа різними способами. Розв’язування задач с.20

29.09.

 

  1.     

Вивчаємо одиниці часу: доба, тиждень, місяць, рік. Розв’язування задач с.21

30.09.

 

  1.     

Перевіряємо свої досягнення. Тематична робота №1

 

04.10.

 

ДОДАЄМО І ВІДНІМАЄМО ЧИСЛА З ПЕРЕХОДОМ ЧЕРЕЗ ДЕСЯТОК У МЕЖАХ 20

  1.     

Знайомимося з математичними виразами, що містять дужки с.23

05.10.

 

  1.     

Визначаємо порядок виконання дій у виразах с.24

06.10.

 

  1.     

Складаємо задачі с.25

07.10.

 

  1.     

Додаємо і віднімаємо числа частинами с.26

11.10.

 

  1.     

Досліджуємо задачі на знаходження суми трьох доданків. Обчислення значень виразів с. 27

12.10.

 

  1.     

Досліджуємо задачі на знаходження третього числа за сумою двох чисел. С. 28

13.10.

 

  1.     

Додаємо суму до числа. Віднімаємо суму від числа. Розв’язування задач с.29

18.10.

 

  1.     

Використовуємо переставний закон додавання. Розв’язування задач с.30

19.10.

 

  1.     

Розв’язуємо задачі із зайвими числовими даними. Обчислення значень виразів. с. 31

20.10.

 

  1.     

Досліджуємо таблиці додавання чисел у межах 20. Обчислення значень виразів. с. 32

21.10.

 

  1.     

Віднімаємо числа на основі взаємозв’язку додавання і віднімання. Розв’язування задач с.33

01.11.

 

  1.     

Обчислюємо периметр многокутника. Обчислення значень виразів. с. 34

02.11.

 

  1.     

Досліджуємо задачі, у яких бракує числових даних с. 35

03.11.

 

  1.     

Досліджуємо дві послідовні задачі. Обчислення значень виразів с.36

04.11.

 

  1.     

Досліджуємо таблиці віднімання чисел у межах 20. Обчислення значень виразів. с. 37

08.11.

 

  1.     

Знайомимося із виразами зі змінною. Розв’язування задач. обчислення периметра чотирикутника. с. 38

09.11.

 

  1.     

Досліджуємо задачі з двома запитаннями. Обчислення значень виразів. с. 39

10.11.

 

  1.     

Досліджуємо залежність суми і різниці від зміни одного з компонентів. Розв’язування задач. с.40

11.11.

 

  1.     

Досліджуємо залежність результату арифметичної дії від зміни її компонента. Розв’язування задач. с.41

15.11.

 

  1.     

Порівнюємо математичні вирази. Розв’язування задач. с.42

16.11.

 

  1.     

Знайомимося з прийомом округлення. Обчислення значень виразів. с.43

17.11.

 

  1.     

Додаємо і віднімаємо числа різними способами. Розв’язування задач. с.44

18.11.

 

  1.     

Віднімаємо на основі правила віднімання числа від суми. Розв’язування задач. с.45

22.11.

 

  1.     

Віднімаємо числа різними способами. Розв’язування задач. с.46

23.11.

 

  1.     

Додаємо і віднімаємо числа різними способами. Розв’язування задач. с.47

24.11.

 

  1.     

Перевіряємо свої досягнення. Тематична робота № 2

25.11.

 

РОЗВ’ЯЗУЄМО СКЛАДЕНІ ЗАДАЧІ

  1.     

Знайомимося зі складеною задачею. Порівняння задач. с.49

29.11.

 

  1.     

Шукаємо шлях розв’язування складеної задачі. Обчислення значень виразів с.50

30.11.

 

  1.     

Ділимо складену задачу на прості. План розв’язування задачі. Порівняння виразів. с.51

01.12.

 

  1.     

Досліджуємо складені задачі на знаходження різниці й суми. Порівняння виразів. с.52

02.12.

 

  1.     

Записуємо розв’язання задачі виразом. Обчислення значень виразів. с.53

06.12.

 

  1.     

Розв’язуємо задачі двома способами. Обчислення значень виразів. с.54

07.12.

 

  1.     

Розв’язуємо задачі різними способами с. 55

08.12.

 

  1.     

Виконуємо дії з величинами. Розв’язування задач с.56

09.12.

 

  1.     

Досліджуємо задачі на знаходження різниці. с.57

13.12.

 

  1.     

Досліджуємо задачі, які містять чотири ключові слова. Доповнення рівностей.с.58

14.12.

 

  1.     

Перевіряємо додавання і віднімання. Розв’язування задач. с.59

15.12.

 

  1.     

Досліджуємо задачі, які містять відношення різницевого порівняння. Обчислення значень виразів. с.60

16.12.

 

  1.     

Розв’язуємо задачі. Обчислення значень виразів. с.61

20.12.

 

  1.     

Перевіряємо свої досягнення. Тематична робота №3

21.12.

 

 

  1.     

Аналіз тематичної роботи

22.12.

 

  1.     

Узагальнюючий урок за І семестр.

23.12.

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Інші матеріали
НУШ
Додано
3 вересня 2021
Переглядів
351
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку