Календарно-тематичний план з ЯДС 2 клас

Про матеріал

Календарно-темтичний план II семестр З ЯДС 2 клас (підручник Т.Воронцова) + очікування.

Перегляд файлу

                                                                                        ПОГОДЖЕНО

                                   Директор

                         -------------------------Ірина Сачко

                       Заступник директора ВНР

                      ---------------------------Колосова В.В.

 

 

                       «----»----------------2022р.

                        «----»---------------2023р.

 

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН

Я   ДОСЛІДЖУЮ   СВІТ

                         Для 2-Б класу

Вчителя початкових класів  ЗЗСО I-II ступенів ліцею «Гармонія»

Мирноградської міської ради Донецької області

Малтабар Марини Володимирівни.

                                      2022-2023 н.р.

 

                                       Програма

Наказ міністерства освіти і науки від 12.08.2022 № 743-22


Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

( Підручник для 2 класів закладів загальної середньої освіти(у двух частинах)Т.В .Воронцова ,В С. Пономаренко, О.Л.Хомич ,І.В .Гарбузюк ,

Н.В . Андрук –Київ : Видатництво  «Алатон»,2019.)

                          7 год .на тиждень

                    II СЕМЕСТР

Дата

№п/п

Тема  уроку

Примітки

16.01

1.

Тиждень 17.За полярними колами.

Головне про Арктику та Антарктику. Полярне сяйво.

Стор.6-7.

17.01

2.

Льодовики та айсберги.

Малюємо полярне сяйво.

Стор.8-9.

18.01

3.

Зимові явища .Досліджуємо властивості льоду.

Стор10-11.

19.01

4.

Морозні візерунки.

Мозаїка завдань.

Стор.12-13.

19.01

5.

Вправи з мови

МОВ

20.01

6.

Вправи з математики

МАО

20.01

7.

Вправи з мови

МОВ

 

Очікувані результати:

-знаходити на карті чи глобусі північне і південне полярні кола;

-показувати на карті територію Антарктики ,територію  Арктики;

-розповідати .як виглядає полярне сяйво;

-моделювати та малювати полярне сяйво на аркуші;

-вміти розповісти ,як утворюється айсберг;

-проводити дослідження про властивості льоду;

-знати і розповідати про властивості снігу під час відлиги чи сильних морозів;

-знати і розповідати .як утворюються роса ,туман ,дощ ,сніг. Та морозні візерунки;

-вміти аналізувати висловлювання(правдиві чи хибні).

Математика

-здійснює вимірювання величин;

-записує результати вимірювання у сантиметрах;

-вимірює довжини предметів або відрізків;

-розрізняє геометричні площини та об’ємні фігури;

-працює із схемами.

Українська  мова

          

                                                                                               

 

 

 

Дата

№п/п

Тема уроку

Примітки

23.01

1.

ТИЖДЕНЬ 18.Досліджуємо Арктику.

Арктика .Тварини Арктики.

Стор.14-16.

24.01

2.

Жителі Арктики.

Стор.17.

25.01

3.

Цінність золота.

Виготовляємо модель іглу.

Стор.18-19.

26.01

4.

Вартість товару.

Мозаїка завдань.

Стор.20-21.

26.01

5.

Вправи з мови.

МОВ

27.01

6.

Вправи з математики.

МАО

27.01

7.

Вправи з мови

МОВ

 

Очікувані результати:

-знаходити і показувати на карті Арктику;

-континенти ,які межують з Арктикою;

-знаходити в інтернеті додаткову інформацію про тварин Арктики;

-розповідати про  тварин Арктики;

-робити висновки за малюнками;

-створювати макет житла ескімосів;

-розповідати про види грошей;

-знати вартість  товарів першої необхідності.

МАТЕМАТИКА

-застосовує різні способи арифметичних дій;

-знаходить невідомий компонент або результат арифметичної дії;

-оперує даними задачі;

-знаходить відмінності ,які вплинуть на розв’язування задачі.

УКРАЇНСЬКА  МОВА

 

                                                                        

                                                                                                                                                                                


Дата

№п/п

      ТЕМА  УРОКУ

ПРИМІТКИ

30.01

1.

Тиждень 19.Досліджуємо Антарктику.

Рекорди  Антарктики.

Стор.22-23.

31.01

2.

Український першопрохідник в  Антарктиді.

Дослідження Антарктики.

Стор.24-25.

01.02

3.

Цінності Антарктики.

Найкращий татусь.

Стор.26-27.

02.02

4.

Малюємо нитками.

Мозаїка завдань до теми.

Стор.28.

Стор.30.

02.02

5.

Вправи з мови

МОВ

03.02

6.

Вправи з математики.

МАО

03.02

7.

Вправи з мови.

МОВ

 

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ:

-знаходити та показувати на карті  Антарктику;

-знаходити та показувати материк- Антарктида;

-дізнатися ,дослідити-чим займаються люди на континенті Антарктида;

-вміти розповісти про підкорення Південного полюса;

-проводити дослідження-температура повітря;

-обговорюємо традиції;

-досліджуємо життя пінгвінів;

-виготовляти аплікацію з ниток.

МАТЕМАТИКА:

-використовувати циркуль;

-знаходити значення виразів зі змінною;

-креслити коло ,визначати радіус кола;

-обчислювати вирази зручним способом.

Українська мова

 

                                                                                             

 

 

 

 

                                                                            


ДАТА

№п/п

     ТЕМА    УРОКУ

ПРИМІТКИ

06.02

1.

ТИЖДЕНЬ 20.Головне про Південну Америку.

Рекорди Південної Америки.

Стор. 32-33.

07.02

2.

Дощові ліси.

Умови вирощування рослин.

Стор.34-35.

08.02

3.

Кругообіг води і природі.

Тварини Південної Америки.

Тварини –рекордсмени.

Стор.36-37.

 

Стор.38.

09.02

4.

Досліджуємо колібрі.

Виготовляємо аплікацію

Мозаїка завдань

 

Стор.39-41.

09.02

5.

Вправи з мови.

МОВ

10.02

6.

Вправи з математики.

МАО

10.02

7.

Вправи з мови.

 

 

ОЧІКУВАНІ  РЕЗУЛЬТАТИ:

-знаходити та показувати на карті Південну Америку;

-знати і показувати на карті ріку Амазонку ,гори Анди ,водоспад  Анхель ;

-пояснювати-чому дощові ліси називають «легенями планети»;

-дослідити та розповісти ,як винайшли гуму;

-виконати практичне завдання вдома;

-дослідити кругообіг води в природі;

-вміти розповісти стисло про кількох тварин Південної Америки;

-познайомитись з колібрі;

-фантазувати,створювати свій образ пташки.

МАТЕМАТИКА:

-визначати порядок дій у виразах та виконувати обчислення;

-доповнювати число до найближчого круглого числа;

-працювати із схемами;

-коментувати способи розв’язування задач.

УКРАЇНСЬКА  МОВА:

                                                                                     


ДАТА

№п/п

    ТЕМА  УРОКУ

ПРИМІТКИ

13.02

1.

ТИЖДЕНЬ 21.Досліджуємо Бразилію.

Символи Бразилії.

Стор.42-43.

14.02

2.

Коти Бразилії.

Виготовляємо латаття.

Стор.44-45.

15.02

3.

Шлях до мрії.

Хочу ,можу ,треба.

Стор.46-48.

16.02

4.

Мозаїка завдань.

Діагностична робота./перевірка навченості/

Стор.49.

16.02

5.

Вправи з мови.

МОВ

17.02

6.

Вправи з математики.

МАО

17.02

7.

Вправи з мови.

МОВ

 

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ:

-називати символи Бразилії;

-дослідити тварин із родини котячих;

-проявити творчість я фантазію при виготовленні латаття;

-дослідити популярну гру «футбол».

Діагностична робота:

-визначати-що таке полярне сяйво?;

-як називаються території ,що розташовані за південним та північним полярними  колами;

-визначити-що таке айсберг?;

-яка пташка мігрує з Арктики в Антарктику;

-традиційний транспорт ескімосів;

-найкращій татусь;

-що належить до рекордів Південної Америки;

-що належить до символів Бразилії;

-Пеле-це хто?.

Математика:

-знаходити значення виразів зі змінною;

-виконувати обчислення за схемою;

-заміняти число сумою розрядних доданків;

-добирати схеми до задач;

-складати план розв’язування задач.

УКРАЇНСЬКА МОВА:

 

 

 

                                                                            

ДАТА

№п/п

   ТЕМА  УРОКУ

ПРИМІТКИ

20.02

1.

ТИЖДЕНЬ 22.Уздовж Анд.

Аргентинські пампаси.

Стор.50-51.

21.02

2.

Найкрасивіша ріка планети.

Стор.52.

22.02

3.

Перу.

Стор.53

23.02

4.

Виготовляємо папугу.

Мозаїка завдань до теми.

Стор.54-55.

23.02

5.

Вправи з мови.

МОВ

24.02

6.

Вправи з математики.

МАО

24.02

7.

Вправи з мови.

МОВ

 

ОЧІКУВАНІ  РЕЗУЛЬТАТИ:

-вміти стисло розповісти про життя аргентинських пастухів;

-знаходити та показувати на карті Анди;

-знати  і пояснювати-чому у річці  Каньйо -Кристалес  різнокольорова вода;

-дослідити «екологічні проблеми свого міста»;

-розповідати про використання тварин в Перу;

-придумати емблему ,яка закликає захищати природу.

МАТЕМАТИКА:

-обчислювати вирази на додавання та віднімання трьома способами;

-коментувати розв’язування за схемами;

-добирати до задач короткий запис/коментувати та пояснювати/.

УКРАЇНСЬКА  МОВА

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                             

 

 

                                                                                                                                       

                                                                         

ДАТА

№п/п

       ТЕМА  УРОКУ

ПРИМІТКИ

27.03

1.

ТИЖДЕНЬ 23.Головне про Північну Америку.

Рекорди Північної Америки.

Стор.57-58.

28.02

2.

Хто відкрив Америку.

Що привезли з Америки.

Стор.59-60.

01.03

3.

Індіанська культура.

Виготовляємо головний убір індіанців.

Стор.61-62

02.03

4.

Команди та алгоритми.

Мозаїка завдань.

Стор.63-64.

02.03

5.

Вправи з мови.

МОВ

03.03

6.

Вправи з математики.

МАО

03.03

7.

Вправи з мови.

МОВ

 

ОЧІКУВАНІ  РЕЗУЛЬТАТИ:

-знаходити та показувати на карті материк Північну Америку;

-особливість острова Гренландія;

-називати океани ,які омивають Америку;

-яку помилку допустив Христофор Колумб;

-називати рослини ,які «примандрували» до нас з Америки;

-знати ,як називається корінне населення Америки;

-проявляти творчість та фантазію при виготовленні головного убору індіанців.

МАТЕМАТИКА:

-знаходити значення виразу зі змінною;

-вибирати спосіб міркування і коментувати розв’язування задачі;

-обчислювати вирази за схемами;

-добирати опорну схему до задачі.

УКРАЇНСЬКА  МОВА:

 

                                                                                             

 

                                                                                

 

                                                                

 


Дата

№п/п

         ТЕМА   УРОКУ

ПРИМІТКИ

06.03

1.

ТИЖДЕНЬ 24.Екзотична Мексика.

Факти про Мексику.

Стор.65-66.

07.03

2.

Яка їжа родом із Мексики.

Подорож метеликів монархів.

Стор.67-68

08.03

3.

Давня Мексика

Стор.69.

09.03

4.

Виготовляємо маракаси.

Мозаїка завдань.

Стор.71-72.

09.03

5.

Вправи з мови.

МОВ

10.03

6.

Вправи з математики.

МАО

10.03

7.

Вправи з мови.

МОВ

 

ОЧІКУВАНІ РЕЗЕЛЬТАТИ:

-знаходити та показувати на карті Мексику;

-візитівка Мексики;    

-досліджувати кактуси вдома;

-називати страви мексиканської кухні ,порівнювати з українськими стравами;

-опис метеликів-монархів;

-знати про досягнення українського науковця Юрія Кнозорова;

Проявляти фантазію та творчість при виготовленні  маракасів.

МАТЕМАТИКА

-знаходити значення виразів з поясненням;

-коментувати розв’язування виразів за схемою;

-зіставляти задачі ,знаходити відмінності.

УКРАЇНСЬКА  МОВА:

 

 

 

 

 

 

                                                                 


                                                         

 

ДАТА

№п/п

        ТЕМА    УРОКУ

ПРИМІТКИ

13.03

1.

ТИЖДЕНЬ25.США-країна винахідників.

Факти про США.

Стор.73-74.

14.03

2.

Винаходи в медицині.

Винайдення електрики.

Стор.75-76.

15.03

3.

Винайдення комп’ютерів.

Транспортні винаходи.

Стор.77-78.

16.03

4.

Винаходи у космічній галузі.

Мозаїка завдань.

Діагностична робота/перевірка навченості/

Стор.79-80.

16.03

5.

Вправи з української мови.

 

МОВ

17.03

6.

Вправи з математики.

МАО

17.03

7.

Вправи з української мови.

МОВ

 

ОЧІКУВАНІ  РЕЗУЛЬТАТИ:

-дослідити та знати природні і культурні пам’ятки США;

-передбачає ,якого результату досліджень очікує;

-називати головний винахід ,який захищає від небезпечних  хвороб ;

-використовує інформацію з відомих та запропонованих іншими джерел;

-наведіть приклади ,як рукотворні об’єкти допомагають людині;

-називати види транспорту(використовувати запропоновані джерела);

-розповідати про експеримент Леоніда Каденюка;

-проводити і досліджувати результати експерименту в домашніх умовах;

-порівнювати результати спостереження зі своїми передбаченнями.

Діагностична робота-очікування:

-знати ,що таке пампаси;

-візитівка Перу;

-знати рекорди Північної Америки;

-які рослини потрапили з Північної Америки до нас;

-корінне населення Америки;

-яка помилка Христофора Колумба;

-які імена належать до індіанських;

-яка рослина на прапорі Мексики;

-винаходи Америки;

-експеримент Леоніда Каденюка.

 

МАТЕМАТИКА

-досліджувати різницю кількох однакових чисел;

-коментує результат дослідження;

-добирає вираз ,який є розв’язанням задачі.

УКРАЇНСЬКА  МОВА

 

 

 

 

                                                                    

 


ДАТА

№п/п

                     ТЕМА   УРОКУ

ПРИМІТКИ

20.03

1.

ТИЖДЕНЬ 26.Дружня Канада.

Канада.

Стор.81-82.

21.03

2.

Тварини Канади.

Цукровий клен.

Стор.83-84.

22.03

3.

Українська діаспора.

Фестиваль повітряних куль.

Стор.85-86.

23.03

4.

Виготовляємо модель аеростата.

Мозаїка завдань.

Стор.87-88.

23.03

5.

Вправи з мови.

МОВ

24.03

6.

Вправи з математики.

МАО

24.03

7.

Вправи з мови.

МОВ

 

ОЧІКУВАНІ  РЕЗУЛЬТАТИ:

-знаходити і показувати на карту Канаду;

-розрізняє природне і створене руками людини;

-розпізнає живі і неживі природні об’єкти;

-розповідає про пристосування тварина до погодних умов;

-виготовлення цукру а Канаді;

-розповідати про особливості української діаспори в Канаді;

-пояснювати принцип дії аеростату;

-проявляти творчість і фантазію при виготовлення аеростату.

МАТЕМАТИКА

-складати задачі за малюнками;

-будує відрізки заданої довжини;

-заміняти суму однакових доданків арифметичною дією множенням.

УКРАЇНСЬКА   МОВА

 

 

 

 

                                                                                

 

 

ДАТА

№п/п

            ТЕМА    УРОКУ

ПРИМІТКИ

03.04

1.

ТИЖДЕНЬ 27.Головне про Австралію.

Рекорди Австралії.

 

Стор.90-91.

04.04

2.

Тварини Австралії.

Непрохані гості Австралії.

Стор.92-93.

05.04

3.

Великодній символ Австралії.

Виготовляємо великоднього кролика.

Стор.94-95.

06.04

4.

Створюємо великодню листівку.

Мозаїка завдань.

Стор.96-97.

06.04

5.

Вправи з мови.

МОВ

07.04

6.

Вправи з математики.

МАО

07.04

7.

Вправи з мови.

МОВ

 

РЕЗУЛЬТАТИ  ОЧІКУВАННЯ:

-занаходити та показувати материк Австралію;

-наводити приклади природних та культурних пам’яток Австралії;

-знаходити і досліджувати матеріал;

-що стало лихом для фермерів Австралії;

-проявляти творчість і фантазію при виготовленні великоднього символу Австралії

-оцінювати свою активність протягом тижня.

МАТЕМАТИКА

-обчислювати вирази зі змінною;

-використовувати різні способи обчислення виразів на додавання і віднімання з переходом через розряд;

-заміняти вінімання однакових чисел дією ділення.

УКРАЇНСЬКА  МОВА

          

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                    


ДАТА

№п/п

            ТЕМА   УРОКУ

ПРИМІТКИ

10.04

1.

ТИЖДЕНЬ 28.Рух і час.

Уперед,Австраліє!

Стор. 98-99.

11.04

2.

Активний відпочинок.

Алгоритм першої допомоги.

Стор.100-101.

12.04

3.

Виготовляємо календар.

Чому буває день і ніч.

Стор.102,104.

13.04

4.

Мозаїка завдань.

Стор.105.

13.04

5.

Вправи з мови.

МОВ

14.04

6.

Вправи з математики.

МАО

14.04

7.

Вправи з мови.

МОВ

 

ОЧІКУВАНІ  РЕЗУЛЬТАТИ:

-що символізують тварини на гербі Австралії;

-дослідити,зібрати інформацію про активний відпочиок;

-знати алгоритми першої допомоги;

-знати міри часу;

-проявляти творчість і фантазію при виготовленні календаря;

-пояснювати ,чому відбувається день і ніч.

МАТЕМАТИКА

-креслити відрізки за заданою довжиною,ділити ойго точками на дві рівні частини;

-знаходити значення виразів,користуючись таблицею;

-розв’язувати задачі на знаходження остачі.

УКРАЇНСЬКА  МОВА

 

 

 

 

 

                                                                                         

ДАТА

№п/п

            ТЕМА     УРОКУ

ПРИМІТКИ

17.04

1.

ТИЖДЕНЬ 29.Острови Океанії.

Мешканці Океанії.

Стор.106-107.

18.04

2.

Великий бар’єрний риф.

Нова Зеландія.

Стор.108-109.

19.04

3.

Що розкаже упаковка.

Райські птахи Нової Гвинеї

Стор.110-111.

20.04

4.

Виготовляємо морських мешканців.

Мозаїка завдань.

Діагностична робота/перевірка навченості/

Стор 112-113.

20.04

5.

Вправи з мови.

МОВ

21.04

6.

Вправи з математики.

МАО

21.04

7.

Вправи з мови.

МОВ

 

ОЧІКУВАНІ   РЕЗУЛЬТАТИ:

-проаналізувати спільні риси морських тварин;

-дослідити мову жестів,спробувати назвати своє ім’я мовою жестів;

-зрозуміти з чого складається Великий Бар’єрний риф;

-дослідити упаковки харчових продуктів;

-що відрізняє тропічний острів Нова Гвинея;

-проявляти творчість і фантазію при виготовленні морських мешканців.

Діагностична робота

-що зображено на прапорі Канади;

-який незвичайний парк існує в Канаді;

-з чого виготовляли цукор;

-де більше живе переселенців з України а Канаді;

-вибирати і знати природні та культурні пам’ятки Австралії;

-хто став лихом для Австралійських фермерів;

-тварини на гербі австралії;

-Великий бар’єрний риф-що це;

-як ще називають Нову Зеландію;

-що обов’язково повигго бути на упаковці продукту;

-чим славиться острів Нова Гвинея.

 

МАТЕМАТИКА

-порівнювати іменовані числа;

-знаходити невідомі компоненти арифметичних дій;

-знаходити значення виразі,користуючись таблицею.

УКРАЇНСЬКА  МОВА

                                                                 

 

ДАТА

          ТЕМА   УРОКУ

ПРИМІТКИ

24.04

Тиждень 30.Мандруємо Україною.

Туристична  Україна.

Стор.114-115.

25.04

Українські цікавинки.

Віртуальна екскурсія.

Стор.116-117.

26.04

Місця пам’яті.

Нібезпечні знахідки.

Червона книга україни.

Стор.118-120.

27.04

Прогулянка на природі.

Виготовляємо жабку.

Мозаїка завдань

Стор.121.

Стор.123-124.

27.04

Вправи з мови.

МОВ

28.04

Вправи з математики.

МАО

28.04

Вправи з мови.

МОВ

 

    

ОЧІКУВАНІ   РЕЗУЛЬТАТИ:

-знати і показувати на карті свою країну Україну;

-доіліджувати,розповідати про цікаві місця України;

-висловлювати свої емоції,побажання;

-придумувати короткі реклами про свій край;

-досліджувати віртуально українські музеї;

-знати місця пам’яті,правила поведінки в місцях пам’яті;

-з допомогою інтернету здобувати інформацію;

-знати і дотримуватись правил небезпеки на вулиці;

-проявляти творчість і фантазію при виготовлення жабки.

                               

 

МАТЕМАТИКА

-порівнювати приклади,користіючись ,за потребою,таблицями;

-збільшувати та зменшвати  число в кілька разів;

-кратне порівняння.

УКРАЇНСЬКА  МОВА

 

 

 

 

                                                                          

 

 

 

 

 

ДАТА

№п/п

               ТЕМА     УРОКУ

ПРИМІТКИ

01.05

1.

ТИЖДЕНЬ 31.Українська земля.

Форми земної поверхні.

Стор.125-126.

02.05

2.

Досліджуємо грунт,

Родючість грунтів.

Стор.127-128.

03.05

3.

Як вирощують урожай.

Виробництво соняшної олії.

Стор.129-130

04.05

4.

Аплікація насіння.

Мозаїка завдань.

Стор.131-132.

04.05

5.

Вправи з мови.

МОВ

05.05

6.

Вправи з математики.

МАО

05.05

7.

Вправи з мови.

МОВ

                    

 

ОЧІКУВАНІ   РЕЗУЛЬТАТИ:

-досліджує та розрізняє склад грунту;

-розрізняти форми поверхні;

-знати.як називаються найвищі гори України;

-знати від чого залежить родючість грунту;

-називати техніку ,яку використовують на різних етапах вирощування врожаю;

-знати етапи виробництва соняшникової  олії;

-проявляти творчість та фантазію при виготовлення аплікації з насіння.

МАТЕМАТИКА

-використовувати переставний закон множення;

-розв’язувати задачі на кратне порівняння;

-знаходити невідомий компонет або результат дії множення.

УКРАЇНСЬКА  МОВА

            

                           

 

 

 

 

 

                                                                             

  

ДАТА

№п/п

       ТЕМА    УРОКУ

ПРИМІТКИ

08.05

1.

ТИЖДЕНЬ 32.Мистецька Україна.

Народне мистецтво.

Стор.133-134.

09.05

2.

Сорочинський ярмарок.

Стор.135.

10.05

3.

Петриківський розпис.

Стор.136.

11.05

4.

Мозаїка задань.

Стор.136.

11.05

5.

Вправи з мови.

МОВ

12.05

6.

Вправи з математики.

МАО

12.05

7.

Вправи з мови.

МОВ

 

ОЧІКУВАНІ  РЕЗУЛЬТАТИ

-дослідити та знати види традіційних мистецтв;

-дослідити,які види мистецтв були і є в нашій місцевості;

-дослідити та знати,які знаріддя потрібні ковалям,гончарам,вишивальникам,

ткачам;

-знати,що відбувається у селі Великі сорочинці;

-ознайомитись,дослідити історію петриківського розпису;

-проявлсти творчість і фантазію при опануванні техники петриківського розпису.

МАТЕМАТИКА

-обчислювати приклади за зразком;

-порівнювати вирази зручним способом;

-розв’язувати задачі з поясненням.

УКРАЇНСЬКА  МОВА

 

 

 

 

 

                                                                                          

ДАТА

№п/п

        ТЕМА   УРОКУ

ПРИМІТКИ

15.05

1.

ТИЖДЕНЬ 33.Вчимося бути самостійними.

Самі вдома.

Стор.138-139.

16.05

2.

Обережно з телебаченням.

Стор.140.

17.05

3.

Небезпечні речовини.

Стор.141.

18.05

4.

Канікули з користю.

Як зробити літо набезпечним.

Стор.142-143.

18.05

5.

Вправи з мови.

МОВ

19.05

6.

Вправи з математики.

МАО

19.05

7.

Вправи з мови.

МОВ

 

ОЧІКУВАНІ    РЕЗУЛЬТАТИ:

-вивчити і знати правило п’яти «не»;

-робити висновки;

-сформувати ставлення до конкурсів та вікторін на телебаченні;

-бути обережними з побутовими хімічними речовинами;

-вчитися планувати свій час.

МАТЕМАТИКА

-знаходити способи відтворення результату здобудку;

-знаходити значення виразів,користуючись таблицями.

-розв’язує задачі на збільшення або зменшення в кілька разів.

УКРАЇНСЬКА  МОВА

 

 

 

 

 

 

                                                    


ДАТА

№п/п

ТЕМА     УРОКУ

ПРИМІТКИ

22.05

29.05

1.

ТИЖДЕНЬ 34.Безпеки життєдіяльності.

Правила дорожнього руху.Безпека в довкіллі.

Матеріал на розсуд вчителя.

23.05

30.05

2.

Правила безпеки під час використання побутової тезніки та побутової хімії.Протимінна безпека.Поведунка під час повітряної тривоги.

 

24.04

31.05

3.

Способи дій та самопомічі в умовах надзвичайних ситуацій(аварії,стихійного лиха, вибуху тощо)

 

25.05

4.

Правила власної та взаємної безпеки з цифровими пристроями.Відповідальність та безпека в інформаційному просторі.

 

25.05

5.

Вправи з мови.

МОВ

26.05

6.

Вправи з математики.

МАО

26.05

7.

Вправи з мови.

МОВ

 

Очікувані результати  тижня: 

Наприкінці тижня учні: 

.обирає безпечну дорогу ;розробляє безпечний маршрут; 

.пояснює ,як  правила та їх дотримання впливають на безпеку в довкіллі; 

.пояснює ,з якими небезпечними ситуаціями  може стикатися людина в довкіллі; 

.пояснює правила безпечної поведінки вдома/з побутовими приладами ,речовинами; 

.розрізняє підозрілі предмети/забуті речі ,іграшки, телефони ,зброю і її елементи/ 

.визначає осіб ,які можуть надати допомогу у разі небезпеки; 

.пояснює та знаходить способи допомоги собі та іншим у разі надзвичайної ситуації; 

.дотримується безпечного режиму роботи з цифровими пристроями; 

.зберігає конфіденційність особистої інформації та пояснює необхідність цього; 

.розпізнає інформацію небезпечного змісту та повідомляє про це дорослим; 

.звертається по допомогу ,коли є сумніви з приводу змісту чи співрозмовника в мережах і реальному житті. 

.знають про повітряну тривогу і розповідають які дії треба застосувати. 

МАТЕМАТИКА

-розв’язувати задачі на кратне порівняння;

-обчислювати вирази зручним способом;

-порівнювати  іменовані числа;

-збільшувати або зменшувати числа в кілька разів.

УКРАЇНСЬКА МОВА

 

 

 

 

 

                                                                                                  

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Планування
НУШ
Додано
12 січня 2023
Переглядів
442
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку