Календарно-темтичний план II семестр З ЯДС 2 клас (підручник Т.Воронцова) + очікування.
ПОГОДЖЕНО
Директор
-------------------------Ірина Сачко
Заступник директора ВНР
---------------------------Колосова В.В.
«----»----------------2022р.
«----»---------------2023р.
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
Для 2-Б класу
Вчителя початкових класів ЗЗСО I-II ступенів ліцею «Гармонія»
Мирноградської міської ради Донецької області
Малтабар Марини Володимирівни.
2022-2023 н.р.
Програма
Наказ міністерства освіти і науки від 12.08.2022 № 743-22
Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
( Підручник для 2 класів закладів загальної середньої освіти(у двух частинах)Т.В .Воронцова ,В С. Пономаренко, О.Л.Хомич ,І.В .Гарбузюк ,
Н.В . Андрук –Київ : Видатництво «Алатон»,2019.)
7 год .на тиждень
II СЕМЕСТР
Дата |
№п/п |
Тема уроку |
Примітки |
16.01 |
1. |
Тиждень 17.За полярними колами. Головне про Арктику та Антарктику. Полярне сяйво. |
Стор.6-7. |
17.01 |
2. |
Льодовики та айсберги. Малюємо полярне сяйво. |
Стор.8-9. |
18.01 |
3. |
Зимові явища .Досліджуємо властивості льоду. |
Стор10-11. |
19.01 |
4. |
Морозні візерунки. Мозаїка завдань. |
Стор.12-13. |
19.01 |
5. |
Вправи з мови |
МОВ |
20.01 |
6. |
Вправи з математики |
МАО |
20.01 |
7. |
Вправи з мови |
МОВ |
Очікувані результати:
-знаходити на карті чи глобусі північне і південне полярні кола;
-показувати на карті територію Антарктики ,територію Арктики;
-розповідати .як виглядає полярне сяйво;
-моделювати та малювати полярне сяйво на аркуші;
-вміти розповісти ,як утворюється айсберг;
-проводити дослідження про властивості льоду;
-знати і розповідати про властивості снігу під час відлиги чи сильних морозів;
-знати і розповідати .як утворюються роса ,туман ,дощ ,сніг. Та морозні візерунки;
-вміти аналізувати висловлювання(правдиві чи хибні).
Математика
-здійснює вимірювання величин;
-записує результати вимірювання у сантиметрах;
-вимірює довжини предметів або відрізків;
-розрізняє геометричні площини та об’ємні фігури;
-працює із схемами.
Українська мова
Дата |
№п/п |
Тема уроку |
Примітки |
23.01 |
1. |
ТИЖДЕНЬ 18.Досліджуємо Арктику. Арктика .Тварини Арктики. |
Стор.14-16. |
24.01 |
2. |
Жителі Арктики. |
Стор.17. |
25.01 |
3. |
Цінність золота. Виготовляємо модель іглу. |
Стор.18-19. |
26.01 |
4. |
Вартість товару. Мозаїка завдань. |
Стор.20-21. |
26.01 |
5. |
Вправи з мови. |
МОВ |
27.01 |
6. |
Вправи з математики. |
МАО |
27.01 |
7. |
Вправи з мови |
МОВ |
Очікувані результати:
-знаходити і показувати на карті Арктику;
-континенти ,які межують з Арктикою;
-знаходити в інтернеті додаткову інформацію про тварин Арктики;
-розповідати про тварин Арктики;
-робити висновки за малюнками;
-створювати макет житла ескімосів;
-розповідати про види грошей;
-знати вартість товарів першої необхідності.
МАТЕМАТИКА
-застосовує різні способи арифметичних дій;
-знаходить невідомий компонент або результат арифметичної дії;
-оперує даними задачі;
-знаходить відмінності ,які вплинуть на розв’язування задачі.
УКРАЇНСЬКА МОВА
Дата |
№п/п |
ТЕМА УРОКУ |
ПРИМІТКИ |
30.01 |
1. |
Тиждень 19.Досліджуємо Антарктику. Рекорди Антарктики. |
Стор.22-23. |
31.01 |
2. |
Український першопрохідник в Антарктиді. Дослідження Антарктики. |
Стор.24-25. |
01.02 |
3. |
Цінності Антарктики. Найкращий татусь. |
Стор.26-27. |
02.02 |
4. |
Малюємо нитками. Мозаїка завдань до теми. |
Стор.28. Стор.30. |
02.02 |
5. |
Вправи з мови |
МОВ |
03.02 |
6. |
Вправи з математики. |
МАО |
03.02 |
7. |
Вправи з мови. |
МОВ |
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ:
-знаходити та показувати на карті Антарктику;
-знаходити та показувати материк- Антарктида;
-дізнатися ,дослідити-чим займаються люди на континенті Антарктида;
-вміти розповісти про підкорення Південного полюса;
-проводити дослідження-температура повітря;
-обговорюємо традиції;
-досліджуємо життя пінгвінів;
-виготовляти аплікацію з ниток.
МАТЕМАТИКА:
-використовувати циркуль;
-знаходити значення виразів зі змінною;
-креслити коло ,визначати радіус кола;
-обчислювати вирази зручним способом.
Українська мова
ДАТА |
№п/п |
ТЕМА УРОКУ |
ПРИМІТКИ |
06.02 |
1. |
ТИЖДЕНЬ 20.Головне про Південну Америку. Рекорди Південної Америки. |
Стор. 32-33. |
07.02 |
2. |
Дощові ліси. Умови вирощування рослин. |
Стор.34-35. |
08.02 |
3. |
Кругообіг води і природі. Тварини Південної Америки. Тварини –рекордсмени. |
Стор.36-37.
Стор.38. |
09.02 |
4. |
Досліджуємо колібрі. Виготовляємо аплікацію Мозаїка завдань
|
Стор.39-41. |
09.02 |
5. |
Вправи з мови. |
МОВ |
10.02 |
6. |
Вправи з математики. |
МАО |
10.02 |
7. |
Вправи з мови. |
|
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ:
-знаходити та показувати на карті Південну Америку;
-знати і показувати на карті ріку Амазонку ,гори Анди ,водоспад Анхель ;
-пояснювати-чому дощові ліси називають «легенями планети»;
-дослідити та розповісти ,як винайшли гуму;
-виконати практичне завдання вдома;
-дослідити кругообіг води в природі;
-вміти розповісти стисло про кількох тварин Південної Америки;
-познайомитись з колібрі;
-фантазувати,створювати свій образ пташки.
МАТЕМАТИКА:
-визначати порядок дій у виразах та виконувати обчислення;
-доповнювати число до найближчого круглого числа;
-працювати із схемами;
-коментувати способи розв’язування задач.
УКРАЇНСЬКА МОВА:
ДАТА |
№п/п |
ТЕМА УРОКУ |
ПРИМІТКИ |
13.02 |
1. |
ТИЖДЕНЬ 21.Досліджуємо Бразилію. Символи Бразилії. |
Стор.42-43. |
14.02 |
2. |
Коти Бразилії. Виготовляємо латаття. |
Стор.44-45. |
15.02 |
3. |
Шлях до мрії. Хочу ,можу ,треба. |
Стор.46-48. |
16.02 |
4. |
Мозаїка завдань. Діагностична робота./перевірка навченості/ |
Стор.49. |
16.02 |
5. |
Вправи з мови. |
МОВ |
17.02 |
6. |
Вправи з математики. |
МАО |
17.02 |
7. |
Вправи з мови. |
МОВ |
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ:
-називати символи Бразилії;
-дослідити тварин із родини котячих;
-проявити творчість я фантазію при виготовленні латаття;
-дослідити популярну гру «футбол».
Діагностична робота:
-визначати-що таке полярне сяйво?;
-як називаються території ,що розташовані за південним та північним полярними колами;
-визначити-що таке айсберг?;
-яка пташка мігрує з Арктики в Антарктику;
-традиційний транспорт ескімосів;
-найкращій татусь;
-що належить до рекордів Південної Америки;
-що належить до символів Бразилії;
-Пеле-це хто?.
Математика:
-знаходити значення виразів зі змінною;
-виконувати обчислення за схемою;
-заміняти число сумою розрядних доданків;
-добирати схеми до задач;
-складати план розв’язування задач.
УКРАЇНСЬКА МОВА:
ДАТА |
№п/п |
ТЕМА УРОКУ |
ПРИМІТКИ |
20.02 |
1. |
ТИЖДЕНЬ 22.Уздовж Анд. Аргентинські пампаси. |
Стор.50-51. |
21.02 |
2. |
Найкрасивіша ріка планети. |
Стор.52. |
22.02 |
3. |
Перу. |
Стор.53 |
23.02 |
4. |
Виготовляємо папугу. Мозаїка завдань до теми. |
Стор.54-55. |
23.02 |
5. |
Вправи з мови. |
МОВ |
24.02 |
6. |
Вправи з математики. |
МАО |
24.02 |
7. |
Вправи з мови. |
МОВ |
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ:
-вміти стисло розповісти про життя аргентинських пастухів;
-знаходити та показувати на карті Анди;
-знати і пояснювати-чому у річці Каньйо -Кристалес різнокольорова вода;
-дослідити «екологічні проблеми свого міста»;
-розповідати про використання тварин в Перу;
-придумати емблему ,яка закликає захищати природу.
МАТЕМАТИКА:
-обчислювати вирази на додавання та віднімання трьома способами;
-коментувати розв’язування за схемами;
-добирати до задач короткий запис/коментувати та пояснювати/.
УКРАЇНСЬКА МОВА
ДАТА |
№п/п |
ТЕМА УРОКУ |
ПРИМІТКИ |
27.03 |
1. |
ТИЖДЕНЬ 23.Головне про Північну Америку. Рекорди Північної Америки. |
Стор.57-58. |
28.02 |
2. |
Хто відкрив Америку. Що привезли з Америки. |
Стор.59-60. |
01.03 |
3. |
Індіанська культура. Виготовляємо головний убір індіанців. |
Стор.61-62 |
02.03 |
4. |
Команди та алгоритми. Мозаїка завдань. |
Стор.63-64. |
02.03 |
5. |
Вправи з мови. |
МОВ |
03.03 |
6. |
Вправи з математики. |
МАО |
03.03 |
7. |
Вправи з мови. |
МОВ |
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ:
-знаходити та показувати на карті материк Північну Америку;
-особливість острова Гренландія;
-називати океани ,які омивають Америку;
-яку помилку допустив Христофор Колумб;
-називати рослини ,які «примандрували» до нас з Америки;
-знати ,як називається корінне населення Америки;
-проявляти творчість та фантазію при виготовленні головного убору індіанців.
МАТЕМАТИКА:
-знаходити значення виразу зі змінною;
-вибирати спосіб міркування і коментувати розв’язування задачі;
-обчислювати вирази за схемами;
-добирати опорну схему до задачі.
УКРАЇНСЬКА МОВА:
Дата |
№п/п |
ТЕМА УРОКУ |
ПРИМІТКИ |
06.03 |
1. |
ТИЖДЕНЬ 24.Екзотична Мексика. Факти про Мексику. |
Стор.65-66. |
07.03 |
2. |
Яка їжа родом із Мексики. Подорож метеликів монархів. |
Стор.67-68 |
08.03 |
3. |
Давня Мексика |
Стор.69. |
09.03 |
4. |
Виготовляємо маракаси. Мозаїка завдань. |
Стор.71-72. |
09.03 |
5. |
Вправи з мови. |
МОВ |
10.03 |
6. |
Вправи з математики. |
МАО |
10.03 |
7. |
Вправи з мови. |
МОВ |
ОЧІКУВАНІ РЕЗЕЛЬТАТИ:
-знаходити та показувати на карті Мексику;
-візитівка Мексики;
-досліджувати кактуси вдома;
-називати страви мексиканської кухні ,порівнювати з українськими стравами;
-опис метеликів-монархів;
-знати про досягнення українського науковця Юрія Кнозорова;
Проявляти фантазію та творчість при виготовленні маракасів.
МАТЕМАТИКА
-знаходити значення виразів з поясненням;
-коментувати розв’язування виразів за схемою;
-зіставляти задачі ,знаходити відмінності.
УКРАЇНСЬКА МОВА:
ДАТА |
№п/п |
ТЕМА УРОКУ |
ПРИМІТКИ |
13.03 |
1. |
ТИЖДЕНЬ25.США-країна винахідників. Факти про США. |
Стор.73-74. |
14.03 |
2. |
Винаходи в медицині. Винайдення електрики. |
Стор.75-76. |
15.03 |
3. |
Винайдення комп’ютерів. Транспортні винаходи. |
Стор.77-78. |
16.03 |
4. |
Винаходи у космічній галузі. Мозаїка завдань. Діагностична робота/перевірка навченості/ |
Стор.79-80. |
16.03 |
5. |
Вправи з української мови.
|
МОВ |
17.03 |
6. |
Вправи з математики. |
МАО |
17.03 |
7. |
Вправи з української мови. |
МОВ |
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ:
-дослідити та знати природні і культурні пам’ятки США;
-передбачає ,якого результату досліджень очікує;
-називати головний винахід ,який захищає від небезпечних хвороб ;
-використовує інформацію з відомих та запропонованих іншими джерел;
-наведіть приклади ,як рукотворні об’єкти допомагають людині;
-називати види транспорту(використовувати запропоновані джерела);
-розповідати про експеримент Леоніда Каденюка;
-проводити і досліджувати результати експерименту в домашніх умовах;
-порівнювати результати спостереження зі своїми передбаченнями.
Діагностична робота-очікування:
-знати ,що таке пампаси;
-візитівка Перу;
-знати рекорди Північної Америки;
-які рослини потрапили з Північної Америки до нас;
-корінне населення Америки;
-яка помилка Христофора Колумба;
-які імена належать до індіанських;
-яка рослина на прапорі Мексики;
-винаходи Америки;
-експеримент Леоніда Каденюка.
МАТЕМАТИКА
-досліджувати різницю кількох однакових чисел;
-коментує результат дослідження;
-добирає вираз ,який є розв’язанням задачі.
УКРАЇНСЬКА МОВА
ДАТА |
№п/п |
ТЕМА УРОКУ |
ПРИМІТКИ |
20.03 |
1. |
ТИЖДЕНЬ 26.Дружня Канада. Канада. |
Стор.81-82. |
21.03 |
2. |
Тварини Канади. Цукровий клен. |
Стор.83-84. |
22.03 |
3. |
Українська діаспора. Фестиваль повітряних куль. |
Стор.85-86. |
23.03 |
4. |
Виготовляємо модель аеростата. Мозаїка завдань. |
Стор.87-88. |
23.03 |
5. |
Вправи з мови. |
МОВ |
24.03 |
6. |
Вправи з математики. |
МАО |
24.03 |
7. |
Вправи з мови. |
МОВ |
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ:
-знаходити і показувати на карту Канаду;
-розрізняє природне і створене руками людини;
-розпізнає живі і неживі природні об’єкти;
-розповідає про пристосування тварина до погодних умов;
-виготовлення цукру а Канаді;
-розповідати про особливості української діаспори в Канаді;
-пояснювати принцип дії аеростату;
-проявляти творчість і фантазію при виготовлення аеростату.
МАТЕМАТИКА
-складати задачі за малюнками;
-будує відрізки заданої довжини;
-заміняти суму однакових доданків арифметичною дією множенням.
УКРАЇНСЬКА МОВА
ДАТА |
№п/п |
ТЕМА УРОКУ |
ПРИМІТКИ |
03.04 |
1. |
ТИЖДЕНЬ 27.Головне про Австралію. Рекорди Австралії.
|
Стор.90-91. |
04.04 |
2. |
Тварини Австралії. Непрохані гості Австралії. |
Стор.92-93. |
05.04 |
3. |
Великодній символ Австралії. Виготовляємо великоднього кролика. |
Стор.94-95. |
06.04 |
4. |
Створюємо великодню листівку. Мозаїка завдань. |
Стор.96-97. |
06.04 |
5. |
Вправи з мови. |
МОВ |
07.04 |
6. |
Вправи з математики. |
МАО |
07.04 |
7. |
Вправи з мови. |
МОВ |
РЕЗУЛЬТАТИ ОЧІКУВАННЯ:
-занаходити та показувати материк Австралію;
-наводити приклади природних та культурних пам’яток Австралії;
-знаходити і досліджувати матеріал;
-що стало лихом для фермерів Австралії;
-проявляти творчість і фантазію при виготовленні великоднього символу Австралії
-оцінювати свою активність протягом тижня.
МАТЕМАТИКА
-обчислювати вирази зі змінною;
-використовувати різні способи обчислення виразів на додавання і віднімання з переходом через розряд;
-заміняти вінімання однакових чисел дією ділення.
УКРАЇНСЬКА МОВА
ДАТА |
№п/п |
ТЕМА УРОКУ |
ПРИМІТКИ |
10.04 |
1. |
ТИЖДЕНЬ 28.Рух і час. Уперед,Австраліє! |
Стор. 98-99. |
11.04 |
2. |
Активний відпочинок. Алгоритм першої допомоги. |
Стор.100-101. |
12.04 |
3. |
Виготовляємо календар. Чому буває день і ніч. |
Стор.102,104. |
13.04 |
4. |
Мозаїка завдань. |
Стор.105. |
13.04 |
5. |
Вправи з мови. |
МОВ |
14.04 |
6. |
Вправи з математики. |
МАО |
14.04 |
7. |
Вправи з мови. |
МОВ |
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ:
-що символізують тварини на гербі Австралії;
-дослідити,зібрати інформацію про активний відпочиок;
-знати алгоритми першої допомоги;
-знати міри часу;
-проявляти творчість і фантазію при виготовленні календаря;
-пояснювати ,чому відбувається день і ніч.
МАТЕМАТИКА
-креслити відрізки за заданою довжиною,ділити ойго точками на дві рівні частини;
-знаходити значення виразів,користуючись таблицею;
-розв’язувати задачі на знаходження остачі.
УКРАЇНСЬКА МОВА
ДАТА |
№п/п |
ТЕМА УРОКУ |
ПРИМІТКИ |
17.04 |
1. |
ТИЖДЕНЬ 29.Острови Океанії. Мешканці Океанії. |
Стор.106-107. |
18.04 |
2. |
Великий бар’єрний риф. Нова Зеландія. |
Стор.108-109. |
19.04 |
3. |
Що розкаже упаковка. Райські птахи Нової Гвинеї |
Стор.110-111. |
20.04 |
4. |
Виготовляємо морських мешканців. Мозаїка завдань. Діагностична робота/перевірка навченості/ |
Стор 112-113. |
20.04 |
5. |
Вправи з мови. |
МОВ |
21.04 |
6. |
Вправи з математики. |
МАО |
21.04 |
7. |
Вправи з мови. |
МОВ |
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ:
-проаналізувати спільні риси морських тварин;
-дослідити мову жестів,спробувати назвати своє ім’я мовою жестів;
-зрозуміти з чого складається Великий Бар’єрний риф;
-дослідити упаковки харчових продуктів;
-що відрізняє тропічний острів Нова Гвинея;
-проявляти творчість і фантазію при виготовленні морських мешканців.
Діагностична робота
-що зображено на прапорі Канади;
-який незвичайний парк існує в Канаді;
-з чого виготовляли цукор;
-де більше живе переселенців з України а Канаді;
-вибирати і знати природні та культурні пам’ятки Австралії;
-хто став лихом для Австралійських фермерів;
-тварини на гербі австралії;
-Великий бар’єрний риф-що це;
-як ще називають Нову Зеландію;
-що обов’язково повигго бути на упаковці продукту;
-чим славиться острів Нова Гвинея.
МАТЕМАТИКА
-порівнювати іменовані числа;
-знаходити невідомі компоненти арифметичних дій;
-знаходити значення виразі,користуючись таблицею.
УКРАЇНСЬКА МОВА
ДАТА |
ТЕМА УРОКУ |
ПРИМІТКИ |
24.04 |
Тиждень 30.Мандруємо Україною. Туристична Україна. |
Стор.114-115. |
25.04 |
Українські цікавинки. Віртуальна екскурсія. |
Стор.116-117. |
26.04 |
Місця пам’яті. Нібезпечні знахідки. Червона книга україни. |
Стор.118-120. |
27.04 |
Прогулянка на природі. Виготовляємо жабку. Мозаїка завдань |
Стор.121. Стор.123-124. |
27.04 |
Вправи з мови. |
МОВ |
28.04 |
Вправи з математики. |
МАО |
28.04 |
Вправи з мови. |
МОВ |
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ:
-знати і показувати на карті свою країну Україну;
-доіліджувати,розповідати про цікаві місця України;
-висловлювати свої емоції,побажання;
-придумувати короткі реклами про свій край;
-досліджувати віртуально українські музеї;
-знати місця пам’яті,правила поведінки в місцях пам’яті;
-з допомогою інтернету здобувати інформацію;
-знати і дотримуватись правил небезпеки на вулиці;
-проявляти творчість і фантазію при виготовлення жабки.
МАТЕМАТИКА
-порівнювати приклади,користіючись ,за потребою,таблицями;
-збільшувати та зменшвати число в кілька разів;
-кратне порівняння.
УКРАЇНСЬКА МОВА
ДАТА |
№п/п |
ТЕМА УРОКУ |
ПРИМІТКИ |
01.05 |
1. |
ТИЖДЕНЬ 31.Українська земля. Форми земної поверхні. |
Стор.125-126. |
02.05 |
2. |
Досліджуємо грунт, Родючість грунтів. |
Стор.127-128. |
03.05 |
3. |
Як вирощують урожай. Виробництво соняшної олії. |
Стор.129-130 |
04.05 |
4. |
Аплікація насіння. Мозаїка завдань. |
Стор.131-132. |
04.05 |
5. |
Вправи з мови. |
МОВ |
05.05 |
6. |
Вправи з математики. |
МАО |
05.05 |
7. |
Вправи з мови. |
МОВ |
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ:
-досліджує та розрізняє склад грунту;
-розрізняти форми поверхні;
-знати.як називаються найвищі гори України;
-знати від чого залежить родючість грунту;
-називати техніку ,яку використовують на різних етапах вирощування врожаю;
-знати етапи виробництва соняшникової олії;
-проявляти творчість та фантазію при виготовлення аплікації з насіння.
МАТЕМАТИКА
-використовувати переставний закон множення;
-розв’язувати задачі на кратне порівняння;
-знаходити невідомий компонет або результат дії множення.
УКРАЇНСЬКА МОВА
ДАТА |
№п/п |
ТЕМА УРОКУ |
ПРИМІТКИ |
08.05 |
1. |
ТИЖДЕНЬ 32.Мистецька Україна. Народне мистецтво. |
Стор.133-134. |
09.05 |
2. |
Сорочинський ярмарок. |
Стор.135. |
10.05 |
3. |
Петриківський розпис. |
Стор.136. |
11.05 |
4. |
Мозаїка задань. |
Стор.136. |
11.05 |
5. |
Вправи з мови. |
МОВ |
12.05 |
6. |
Вправи з математики. |
МАО |
12.05 |
7. |
Вправи з мови. |
МОВ |
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ
-дослідити та знати види традіційних мистецтв;
-дослідити,які види мистецтв були і є в нашій місцевості;
-дослідити та знати,які знаріддя потрібні ковалям,гончарам,вишивальникам,
ткачам;
-знати,що відбувається у селі Великі сорочинці;
-ознайомитись,дослідити історію петриківського розпису;
-проявлсти творчість і фантазію при опануванні техники петриківського розпису.
МАТЕМАТИКА
-обчислювати приклади за зразком;
-порівнювати вирази зручним способом;
-розв’язувати задачі з поясненням.
УКРАЇНСЬКА МОВА
ДАТА |
№п/п |
ТЕМА УРОКУ |
ПРИМІТКИ |
15.05 |
1. |
ТИЖДЕНЬ 33.Вчимося бути самостійними. Самі вдома. |
Стор.138-139. |
16.05 |
2. |
Обережно з телебаченням. |
Стор.140. |
17.05 |
3. |
Небезпечні речовини. |
Стор.141. |
18.05 |
4. |
Канікули з користю. Як зробити літо набезпечним. |
Стор.142-143. |
18.05 |
5. |
Вправи з мови. |
МОВ |
19.05 |
6. |
Вправи з математики. |
МАО |
19.05 |
7. |
Вправи з мови. |
МОВ |
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ:
-вивчити і знати правило п’яти «не»;
-робити висновки;
-сформувати ставлення до конкурсів та вікторін на телебаченні;
-бути обережними з побутовими хімічними речовинами;
-вчитися планувати свій час.
МАТЕМАТИКА
-знаходити способи відтворення результату здобудку;
-знаходити значення виразів,користуючись таблицями.
-розв’язує задачі на збільшення або зменшення в кілька разів.
УКРАЇНСЬКА МОВА
ДАТА |
№п/п |
ТЕМА УРОКУ |
ПРИМІТКИ |
22.05 29.05 |
1. |
ТИЖДЕНЬ 34.Безпеки життєдіяльності. Правила дорожнього руху.Безпека в довкіллі. |
Матеріал на розсуд вчителя. |
23.05 30.05 |
2. |
Правила безпеки під час використання побутової тезніки та побутової хімії.Протимінна безпека.Поведунка під час повітряної тривоги. |
|
24.04 31.05 |
3. |
Способи дій та самопомічі в умовах надзвичайних ситуацій(аварії,стихійного лиха, вибуху тощо) |
|
25.05 |
4. |
Правила власної та взаємної безпеки з цифровими пристроями.Відповідальність та безпека в інформаційному просторі. |
|
25.05 |
5. |
Вправи з мови. |
МОВ |
26.05 |
6. |
Вправи з математики. |
МАО |
26.05 |
7. |
Вправи з мови. |
МОВ |
Очікувані результати тижня:
Наприкінці тижня учні:
.обирає безпечну дорогу ;розробляє безпечний маршрут;
.пояснює ,як правила та їх дотримання впливають на безпеку в довкіллі;
.пояснює ,з якими небезпечними ситуаціями може стикатися людина в довкіллі;
.пояснює правила безпечної поведінки вдома/з побутовими приладами ,речовинами;
.розрізняє підозрілі предмети/забуті речі ,іграшки, телефони ,зброю і її елементи/
.визначає осіб ,які можуть надати допомогу у разі небезпеки;
.пояснює та знаходить способи допомоги собі та іншим у разі надзвичайної ситуації;
.дотримується безпечного режиму роботи з цифровими пристроями;
.зберігає конфіденційність особистої інформації та пояснює необхідність цього;
.розпізнає інформацію небезпечного змісту та повідомляє про це дорослим;
.звертається по допомогу ,коли є сумніви з приводу змісту чи співрозмовника в мережах і реальному житті.
.знають про повітряну тривогу і розповідають які дії треба застосувати.
МАТЕМАТИКА
-розв’язувати задачі на кратне порівняння;
-обчислювати вирази зручним способом;
-порівнювати іменовані числа;
-збільшувати або зменшувати числа в кілька разів.
УКРАЇНСЬКА МОВА