Календарно-тематичне планування з англійської мови за підручником Несвіт А. 6 клас 1 семестр. Планування містить змістові лінії за новими вимогами Міносвіти. А також враховано всі види контролю, а саме читання, аудіювання, письма та говоріння.
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
ЗАТВЕРДЖУЮ
ДИРЕКТОР _____________________
«_____» _________________2017 р.
Вчитель –
Клас –
Підручник –
Програма -
№ |
Дата |
Сфера спілкування |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний інвентар |
Змістова лінія |
Комунікативні вміння |
Домашнє завдання |
|||||||||
лексика |
граматика |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоровˈя і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Сприймання на слух |
Зорове сприймання |
Усне продукування, усна взаємодія (в т.ч. онлайн) |
Писемне продукування |
|||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
||
Introduction. Welcome back! Повторення |
||||||||||||||||
1. |
|
|
Знову до школи. літні спогади. |
ЛО теми Впр. 1, 2, 3 (с.5-6) |
Артиклі Впр. 6 (с.6) |
|
|
|
|
|
|
Впр. 7 (с.6) завдання на картках |
|
Впр. 8 (с.7) |
||
Unit 1. My Family and Friends. Тема 1. Моя сімˈя та друзі |
||||||||||||||||
2. |
|
Особистісна |
Моя родина |
ЛО теми
|
|
|
Націлює на усвідомлення себе як учасника спільноти, своєї сімˈї та своїх друзів |
|
|
|
Впр. 1, 2 с.10, 3 с.11 |
Впр. 5 с. 11 |
Впр. 6 с.11 |
|
||
3. |
|
Історія моєї сімˈї |
ЛО уроку Впр. 4 с.13 |
Ступені порівняння прикметників |
|
|
|
|
Завдання на картках |
Впр. 2 с. 12 |
Впр. 6 с. 15 |
|
Впр. 7 с.16 |
|||
4. |
|
Мої батьки
|
ЛО уроку |
|
|
|
|
|
|
Впр. 1,2 с16 |
|
|
|
|||
5. |
|
Мій брат (сестра) |
ЛО уроку |
|
|
|
|
|
|
Впр. 4 с.17, 5,6 с.18 |
Завдання на картках |
Впр. 7 с.19 |
Впр. 8 с.19 |
|||
6. |
|
Родинні зв’язки |
ЛО уроку. Завдання на картках |
|
|
Націлює на уміння ефективно взаємодіяти разом у сімˈї та групі |
|
|
|
Впр. 1 с.19, 2,3 с.20 |
Впр. 4 с.20 |
Впр. 5 с.21 Гра «family picture” |
Впр. 6 с.21 |
|||
7. |
|
Мій друг |
ЛО уроку Завдання на картках |
|
|
|
|
|
|
Впр. 1 с.21, 2, 3 с.22 |
Завдання на картках |
|
|
|||
8. |
|
Мій друг
|
ЛО уроку |
|
|
|
|
|
Діалог “My sister Sandy” |
|
Впр. 5 с.23 |
|
Впр. 6, 7 с.24 |
|||
9. |
|
Повторення теми. Повторення граматики. Контрольна робота |
|
Загальні та спеціальні запитання. Теперішній неозначений і теп.трив час Впр. 2,3 с.25 |
|
|
|
|
|
|
Впр. 4 с.25 |
Тест 1 |
Впр. 5 с.26 |
|||
Unit 2. Shopping. Тема 2. За покупками |
||||||||||||||||
10. |
|
Особистісна |
У крамниці. |
ЛО уроку Впр. 4 с.31, 5,6 с.32 |
|
|
|
|
|
Текст “Misunder-standing” |
Впр. 1,2 с.30, 3 с.31 |
|
Впр. 7 с. 32 |
|
||
11. |
|
Покупки. |
ЛО уроку Впр. 1 с.33 |
Слова much/many, some/any впр. 5,6 с.35 |
|
|
|
Націлює на уміння розподіляти кошти на продукти харчування та складати перелік покупок |
|
|
Впр. 2, 3 с.33, 4 с.34 |
Впр. 7 с.35 |
РЗ |
|||
12. |
|
Покупки. |
ЛО уроку |
Часи дієслів. Впр. 5 с.38 |
|
|
|
|
Впр. 1 ab с.36 |
Впр. 2 с.36, 3,4 с.37 |
|
|
РЗ |
|||
13. |
|
Магазини й покупки |
ЛО уроку Впр. 1 с.38, 2,3 с.39 |
|
|
|
|
|
|
Завдання на картках |
Впр. 4,5 с.40 |
|
|
|||
14. |
|
Магазини й покупки. |
ЛО теми |
Майбутній час дієслів Впр. 6 с.41 |
|
|
|
|
|
|
Впр. 7 с.41 |
Впр. 8 с.42 |
|
|||
15. |
|
Купуємо одяг |
ЛО уроку. Гра “Associations” |
|
|
|
Націлює на уміння пояснювати вибір одягу залежно від погоди |
|
|
Впр. 1 с.42, 2 с.43. Завдання на картках |
Впр. 3 с.43, 4 с.44 |
Впр. 5 с.44 |
|
|||
16. |
|
Гроші. |
ЛО уроку. Впр. 3, 4 с. 46, 5 с. 47 |
|
|
|
|
|
|
Впр. 1 с.45, 2 с. 46 |
|
Впр. 6 с.47 |
|
|||
17. |
|
Магазини Лондона.
|
ЛО теми |
Часи дієслів. Впр. 5 с. 49
|
|
|
|
|
|
Впр. 1,2 с.48-49 |
Впр. 3, 4 с.49 |
|
Впр. 7 с.50 |
|||
18. |
|
Повторення теми. Повторення граматики. Контрольна робота. |
ЛО теми. впр 1, 2 с.51 |
Загальні та спеціальні запитання. часи дієслів. Впр. 3 с.51 |
|
|
|
|
|
|
Впр. 4 с.51 |
Тест 2 |
Впр. 5 с. 52 |
|||
Unit 3. Food and Drinks. Тема 3. Їжа та напої |
||||||||||||||||
19. |
|
Особистісна |
Продукти харчування, корисні для здоровˈя |
ЛО уроку Впр. 1,2 с.56 |
|
|
|
Націлена на уміння обговорювати вибір продуктів, корисних для здоровˈя |
|
|
Впр. 6 с.57, 7 с.58. Завдання на картках |
Впр. 3 с.56., 4, 5 с.57 |
|
РЗ |
||
20. |
|
Продукти харчування, корисні для здоровˈя |
ЛО теми. Впр. 8 с.58. завдання на картках. |
Вживання прикметників після певних дієслів Впр. 9 с.59 |
|
|
|
|
Текст “Tyler’s lunch” |
|
|
Впр. 10 с. 59 |
РЗ |
|||
21. |
|
Мій сніданок |
ЛО теми. завдання на картках |
|
Націлює на уміння пояснювати залежність людини від природніх ресурсів |
|
|
|
|
Впр. 3 с. 61 |
Впр. 1, 2 с. 60 |
|
|
|||
22. |
|
Мій сніданок |
|
Вживання прикметників після певних дієслівВпр. 5 с.62 |
|
|
|
|
Текст “The Interviewer”. |
|
Впр. 6, 7 с.62 |
Впр. 8 с.62 |
|
|||
23. |
|
За обідом |
ЛО теми. впр. 1 аб с.63 |
|
|
|
|
|
Гра “Let’s make a story” |
Впр. 3,4 с.64 |
Впр. 2 с.63 |
|
|
|||
24. |
|
За обідом. |
ЛО теми. завдання на картках |
|
|
|
|
|
Текст “Healthy habits?” |
|
Впр. 5 с. 64 |
Впр. 7 с.65 |
РЗ |
|||
25. |
|
Приготування їжі. |
ЛО уроку. впр. 1 с.66 |
|
|
Націлює на розуміння потреби працювати разом, на уміння наводити приклади взаємодопомоги |
|
|
|
Впр. 2, 3 с.66, 4, 5 с. 68 |
Впр. 6 с.68 |
|
|
|||
26. |
|
Приготування їжі. |
ЛО уроку. завдання на картках |
|
|
|
|
Націлена на уміння демонструвати розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту
|
|
Завдання на картках |
Впр. 7 с.68 |
Впр. 8 с.68 |
|
|||
27. |
|
Традиції харчування в Україні |
ЛО уроку. впр. 1, 2 с.69 |
|
|
|
|
|
|
Впр. 3, 4 с.70, 5 с.71 |
Завдання на картках |
|
РЗ |
|||
28. |
|
Традиції харчування в Україні |
ЛО уроку. Завдання на картках |
|
|
Націлює на уміння порівнювати традиції в різних країнах |
|
|
Завдання на картках |
|
Впр. 6, 7 с.71 |
Впр. 8 с.71 |
|
|||
29. |
|
Повторення теми. Повторення граматики. Контрольна робота. |
ЛО теми. Впр. 5 с.74 |
Артиклі. Слова some/any Впр. 1 с.72, 4 с.73 |
|
|
|
|
|
Завдання на картках. Впр. 3 с. 73 |
|
Впр. 6 с.74 Тест 3 |
Підготуватись СКР з читання |
|||
30. |
|
|
Семестрова контрольна робота з читання |
|
|
|
|
|
|
|
Reading Comprehension |
|
|
Підготуватись СКР з аудіювання |
||
31. |
|
|
Семестрова контрольна робота з аудіювання |
|
|
|
|
|
|
Listening Comprehension |
|
|
|
Підготуватись СКР з письма |
||
32. |
|
|
Семестрова контрольна робота з письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Writing |
Підготуватись СКР з говоріння |
||
33. |
|
|
Семестрова контрольна робота з говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
Speaking |
|
Повторити вивчені ЛО |
||
34. |
|
|
Підсумковий урок за семестр |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчений ГМ |
||