КАРТА ВИВЧЕННЯ ПІДЛІТКА, СХИЛЬНОГО ДО ПРАВОПОРУШЕНЬ

Про матеріал
КАРТА ВИВЧЕННЯ ПІДЛІТКА, СХИЛЬНОГО ДО ПРАВОПОРУШЕНЬ. Стане у нагоді класним керівникам, які ведуть учнів з девіантною поведінкою
Перегляд файлу

КАРТА ВИВЧЕННЯ ПІДЛІТКА, СХИЛЬНОГО ДО ПРАВОПОРУШЕНЬ

1. Загальні дані:

  1. Клас___________.
  2. Прізвище, ім’я, по-батькові_____________________________________________
  3. Вік_________________________________________________________________
  4. Домашня адреса______________________________________________________

2. Дані спостережень класного керівника:

  1. Основні вияви «труднощів», де, з якого часу спостерігаеться___________________

__________________________________________________________________________.

  1. Ставлення до навчання (успішність, чи має бажання вчитися, якщо не вчитись, то з яких предметів?)_________________________________________________________
  2. Ставлення до праці(що любить робити?)_____________________________________
  3. Поведінка в колективі (взаємовідносини з колективом, чи має друзів, хто вони?)__________________________________________________________________
  4. Ставлення до дорослих, учителів ( хто з них є авторитетом, чому?)__________________________________________________________________
  5. Як проводить вільний час? (гуртки, спорт, чи цікавиться музикою, театром, кіно, читанням художньої літератури?)___________________________________________
  6. Норми культурної поведінки (чи володіє навичками культурної поведінки і культурною мови?)Такт по відношенню до дорослих, товаришів. Охайність. Як веде себе в громадських місцях?)_______________________________________________________________________________________________________________________________________
  7. Які засоби впливу застосовувались до учня школою, батьківським комітетом, сім’єю тощо?_________________________________________________________________________________________________________________________________________.

3. Умови життя в сім’ї:

  1. Прізвище, ім’я, по-батькові, місце роботи. Чи має сестер, братів? Які вони?_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.
  2. Матеріально-побутові умови (в яких умовах проживає, дохід сім’ї)_______________________________________________________________.
  3. Взаємодносини в сім’ї. Чи мають відхилення в поведінці члени сім’ї(алкоголізм, хуліганство, судимість)?________________________________
  4. Виховання в сім’ї (характер впливу на учня, його участь у домашній роботі. Заохочення і покарання. Наявність контролю збоку членів сім’їВідношення учня до батьків і батьки до нього)___________________________________________________________________________________________________________________________________.
  5. Стан здоров’я учня. Фізичний розвиток. Чи займається спортом? Які відхилення має у фізичному чи розумовому розвитку?________________________________________________________________________________________________________________________________.

4. Висновки:

  1. Які причини відхилення від позитивної поведінки?______________________
  2. Комплекс заходів для перевиховання підлітка.__________________________

 

 

Наставник_____________________________________________________________.

doc
Додано
27 лютого 2023
Переглядів
296
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку