КАРТА ВИВЧЕННЯ ПІДЛІТКА, СХИЛЬНОГО ДО ПРАВОПОРУШЕНЬ
1. Загальні дані:
-
Клас___________.
-
Прізвище, ім’я, по-батькові_____________________________________________
-
Вік_________________________________________________________________
-
Домашня адреса______________________________________________________
2. Дані спостережень класного керівника:
-
Основні вияви «труднощів», де, з якого часу спостерігаеться___________________
__________________________________________________________________________.
-
Ставлення до навчання (успішність, чи має бажання вчитися, якщо не вчитись, то з яких предметів?)_________________________________________________________
-
Ставлення до праці(що любить робити?)_____________________________________
-
Поведінка в колективі (взаємовідносини з колективом, чи має друзів, хто вони?)__________________________________________________________________
-
Ставлення до дорослих, учителів ( хто з них є авторитетом, чому?)__________________________________________________________________
-
Як проводить вільний час? (гуртки, спорт, чи цікавиться музикою, театром, кіно, читанням художньої літератури?)___________________________________________
-
Норми культурної поведінки (чи володіє навичками культурної поведінки і культурною мови?)Такт по відношенню до дорослих, товаришів. Охайність. Як веде себе в громадських місцях?)_______________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Які засоби впливу застосовувались до учня школою, батьківським комітетом, сім’єю тощо?_________________________________________________________________________________________________________________________________________.
3. Умови життя в сім’ї:
-
Прізвище, ім’я, по-батькові, місце роботи. Чи має сестер, братів? Які вони?_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.
-
Матеріально-побутові умови (в яких умовах проживає, дохід сім’ї)_______________________________________________________________.
-
Взаємодносини в сім’ї. Чи мають відхилення в поведінці члени сім’ї(алкоголізм, хуліганство, судимість)?________________________________
-
Виховання в сім’ї (характер впливу на учня, його участь у домашній роботі. Заохочення і покарання. Наявність контролю збоку членів сім’їВідношення учня до батьків і батьки до нього)___________________________________________________________________________________________________________________________________.
-
Стан здоров’я учня. Фізичний розвиток. Чи займається спортом? Які відхилення має у фізичному чи розумовому розвитку?________________________________________________________________________________________________________________________________.
4. Висновки:
-
Які причини відхилення від позитивної поведінки?______________________
-
Комплекс заходів для перевиховання підлітка.__________________________
Наставник_____________________________________________________________.