Основи професійної етикиу педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського
Номер слайду 2
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Номер слайду 5
«Продовжуючи себе у своїх вихованцях, ми творимо не тільки людину . Ми творимо самий час. Дух часу, взаємини між людьми – все це залежить від того, які ми з вами, від того, яка школа, що їй народ ввіряє своє майбутнє .» В. О. Сухомлинський
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Номер слайду 9
-Гуманність, -знання індивідуальних особливостей учнів,- інтелігентність педагога, -його ерудиція, -освіченість, справедливість, -позитивна спрямованість вчителя, -уміння слухати дитину, -доброзичливість, -здатність до самовдосконалення та постійного розвитку
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Номер слайду 12
„Для багатьох учителів невстигаюча, відстаюча дитина – це таємниця за сімома печатками. Без знання душі дитини, особливостей її мислення, сприймання навколишнього світу слова про чуйність залишаються звуком пустим; без знання душі дитини нема педагогічної професійної етики, нема наукового керівництва школою” В. О. Сухомлинський.
Номер слайду 13
Ще однією складовою педагогічної етики є інтелігентність педагога, його освіченість, ерудиція, справжня висока культура. Справедливість, відсутність будь-якої фальші у словах та діях вчителя, гідність, відданість своїй праці, порядність – такими рисами, на думку В. О. Сухомлинського повинен володіти педагог.
Номер слайду 14
«Уміння слухати дитину— велике педагогічне мистецтво. Там, де немає цього мистецтва, немає і не може бути виховання», - стверджував В. О. Сухомлинський.
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Номер слайду 17
Номер слайду 18
Номер слайду 19
Номер слайду 20
Номер слайду 21
Номер слайду 22
«Світ вступає у вік Людини. Більше, ніж коли б то не було, ми зобовязані думати тепер про те, що ми вкладаємо в душу людини».