Карта вивчення вихованості учнів класу враховує показники вихованості кожної дитини до суспільства, до людини, до себе, до праці, до прекрасного. Її результати можна використовувати при складанні плану виховної роботи з класом.
Карта вивчення вихованості учнів 5 класу ІІ-Іванівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Барвінківської районної ради Харківської області
№ з/п |
Прізвище, ім’я учнів |
Став-лення |
До суспільства |
До людини |
До себе |
До праці |
До прек-рас-ного |
|||||||||||
|
|
Показники вихованості |
Суспільна активність |
Відповідальність |
Бережливість |
Дисциплінованість |
Почуття громадськості |
Почуття колективізації |
Доброта, чуйність |
Чесність та справедливість |
Культура поведінки |
Простота, скромність |
Самоповага, гордість |
Цілеспрямованість |
Відповідальність |
Відповідальність у навчання |
Ставлення до праці |
Почуття прекрасного |
1 |
Виноградов Валентин |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Гнатенко Катерина |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Житарєва Оксана |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
Ілько Олександра |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
Коровника Дмитро |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
Короткий Артур |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
Лисенко Яна |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
Стецюра Назар |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
Субботка Дар’я |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
Тарасов Кирило |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
Тремполец Ілля |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
Чередниченко Андрій |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|