Картки для читання за ребус-методом Л.Штернберга
розробила Колесникова Г.М.
вчитель початкових класів КЗ Олександрівський опорнийЗЗСО1-3ст
філія Новомиколаївська ЗОШ1-2 ст.
Ребус-метод – це усна гра для дітей,які ще не вміють читати і не знають літер,тому можуть орієнтуватися лише на вголос вимовлені звуки і слова.
При навчанні дітей читання за допомогою «Ребус-методу» дітям не треба давати якихось окремих теоретичних пояснень. Слід просто показати картинки і назвати їх звучання. При цьому не обов’язково ділити звуки (наприклад «МА», «МУ», «МЯ», «МЮ») на букви / фонеми, з яких вони складаються («М», «А», «У», «Я», «Ю»). Не треба пояснювати різницю між звуками, буквами і складами. Не треба говорити про голосні та приголосні. Не треба класифікувати приголосні як тверді або м’які, як дзвінкі або глухі.
Усе,що вам слід зробити це розбірливо й ритмічно продемонструвати кілька прикладів:маска – ма, кошик – ко,ложка – ло,листя – ли,ліжко – лі.
|
|
|||||||
ри |
ба |
|||||||
|
|
|||||||
со |
ва |
|||||||
|
|
|
||||||
га |
зе |
та |
||||||
|
|
|
||||||
ко |
за |
|
||||||
|
|
|
||||||
ка |
ли |
на |
||||||
|
|
|
||||||
ле |
ле |
ка |
||||||
|
|
|
||||||
А на |
на |
с |
||||||
|
|
|||||||
ра |
ки |
|||||||
|
|
|||||||
Са |
ша |
|||||||
|
|
|
||||||
де |
ре |
во |
||||||
|
|
|
||||||
ми |
ша |
|
||||||
|
|
|
||||||
ка |
ша |
|
||||||
|
|
|
||||||
ти |
ша |
|
||||||
|
|
|
||||||
ба |
на |
ни |
||||||
|
|
|
||||||
зо |
ло |
то |
||||||
|
|
|
||||||
ба |
ра |
ни |
||||||
|
|
|
||||||
мо |
ро |
з |
||||||
|
|
|
||||||
Бо |
ри |
с |
||||||
|
|
|
||||||
за |
лі |
зо |
||||||
|
|
|
||||||
де |
ре |
ва |
||||||
|
|
|
||||||
пи |
ро |
ги |
||||||
|
|
|
||||||
сі |
но |
|
||||||
|
|
|
||||||
ку |
би |
ки |
||||||
|
|
|
||||||
ни |
ва |
|
||||||
|
|
|
||||||
мо |
ло |
ко |
||||||
|
|
|
||||||
ди |
ти |
на |
||||||
|
|
|
||||||
о |
зе |
ро |
||||||
|
|
|
||||||
се |
ре |
да |
||||||
|
|
|
||||||
ра |
ке |
та |
||||||
|
|
|
||||||
я |
ли |
на |
||||||
|
|
|
||||||
ди |
ви |
на |
||||||
|
|
|
||||||
ка |
ба |
н |
||||||
|
|
|
||||||
до |
ли |
на |
||||||
|
|
|
||||||
до |
ро |
га |
||||||
|
|
|
||||||
ду |
би |
|
||||||
|
|
|
||||||
ду |
бо |
к |
||||||
|
|
|
||||||
го |
ло |
ва |
||||||
|
|
|
||||||
го |
ра |
|
||||||
|
|
|
||||||
я |
го |
да |
||||||
|
|
|
||||||
Лі |
за |
|
||||||
|
|
|
||||||
ви |
со |
кі |
||||||
|
|
|
||||||
ве |
ли |
кі |
||||||
|
|
|
||||||
во |
ро |
та |
||||||
|
|
|
||||||
со |
ро |
ка |
||||||
|
|
|
||||||
ви |
со |
ко |
||||||
|
|
|
||||||
ко |
са |
рі |
||||||
|
|
|
||||||
По |
лі |
на |
||||||
|
|
|
||||||
со |
с |
на |
||||||
|
|
|
||||||
Ми |
ко |
ла |
||||||
|
|
|
||||||
ха |
ла |
т |
||||||