Картотека бесід з профілактики травматизму

Про матеріал
Дитячі пустощі - це такий прояв жвавості, енергії й активності дітей, при якому їхня поведінка знаходиться на грані дозволеного, а іноді й переступає цю грань.
Перегляд файлу

Картотекџ з профйашпикџ травматизму

з Дйпьми старшого

Дошк!лъного Bik»y

ДПежи Бенд:

9Се1 - «0.«леДъ»

- «ОГерекџо! Ъурулъкџ з дал)» лгез - mnicooao„k? стати неГезпечнил» ЛЫ - «'kituk? i собак? - cyciDu» ЛГе5 - дДБув покџраний цщдвий яэичое лге6- «Ми йДемо на

ЛЕД 7- «сура! Ми i6e.M0 на «€opci10 (на

9fe8 - «Чергуванкя по Палый» ЛГе9- Авести сеге в спею» лге10- «Зэи-мю' на грц»

- «Ми ЛЮБИЛО працювати»

ЪесВаЛП.

Темс ««0„кдаеДь»

Мета• Знати правила 5езпекџ в зимоаий час - а одиддь,• емпи по кдртинксч. визнтшти небезпвчиу ситуацйо; описуаати ii, i правила, треГа Дотрижуаатися, щобне отримати траему i не загинути.

'Матерйл• Картинкџ - симВоли зоГра„цпням

ХВ feci)u.•

1. (Вихраатель читас Дйпя.м вфш «оциедь».•

            Вчора Дощусе полив I                поробе.

А съогоД1Н зима Хазяй196 nom еона Морозець пйиое ii еслв — I3 омоэеробие eiw уса подафЕ Гудь ува.жший, Ъо иа -ио..тџа апасти.

I машини не летйпь, Шог з дороги не з.ЛВТЙПЬ.

ОщлеДиця Додола, Тоэкјпасти будь готодий.

2. ЪесВа про а..киеДь. Пояснени слова «о„киеДь». З. Запитани до Дйпей.• зимова подоДа сприяе утворенню ожиеДР -Сому в о;крлеДь бадато аварй на Дороте -сому д 0<9.иДь моди часто отримуоть травми?

АјЯезпечити себе в одулеДищо? „-Д* aopoxwi слути i я@опомаиають модям в оциеДидю?

4. Розгл.яДання кдртин - знаЮе о.циеДицј запропокуати дйпям еиэначипш, про що попереДэ«дв знак, i що не треба робити, попереДити отримання травми езимо 6 аж«леДь?

Запам'ятапш правила

-и штоехдтися, не 5iumu, не драти и слизьк#й не пастаеляти товаришам, не Горотися, imu оЯереэкџо, не «татисд•

- 5'Qtgo лтосъ упад, Допомогти пвнятися, кзи«дти на Допомогу Дорослоао!

5. уса yugi - Допомоати Дафнио посипати слизьк#                           пцрм.

ЪесВаЛО.

«ОЫередуо бурульку /C1liz з дао/»

Мета• Тати знани про те, що Бурулькџ мо..луть Бути ue5e31iB1LHi для модини (якшо впа&уть з дар - травма, яшдо обизуаати аго icmu - анта) вчити уГерегтися брульоџ (tugi .зими - почато весни, пВкррятися правилам безпеки, умйпи переД5счати не5езпею.

Mamepiar Сюэкутиа «ртияа ; ложна кдртшиа .Xi8 5есВи:

1.3 аиДкд

Росте дона холодноЮ зимою, Росте дона додолу долодою,

Л тащу сонецр засме — Зона заплаче i розтаа (Ъурулькд)

2.?ози.яД сюэ«пнил кдртин та бесва за ними. попросити розглжсјти кдртинкџ ip03nogicmu, що на них зобрац€но. ОПодоршти з Дйпьми, чим моэк? бути неГезпечна та чи  Чим we%neui бурулькд чи ofMepui грудку cwizy, скџДають з Дао?А ц вчинити правильно, якмокра закистити сеге неГезпекџ? Попросити Ней прииДати аипаДкџ з „џття,

.тпо - неђДь постра;кфад у поДбних ситуацщ: Попросити Дйпей подумати, закоди моцџа адџти, щоЯ попередити оточуючил про небезпечт зони Разом прийти до висноею', що таю зони необлВно закистити. придумати pbui види огорож€ мопсузкд з червоними прапорџямш, Дерев h1li аго .uema.uai загорой?ння, щити аго огороэкј.

ТАВ%М!

%иаДатш Дйпям, що Hi д якелсу pa3i не модџа• - Трати там, де з дар здисашть брулькџ аго мод? впасти снй!

- ПлоДити       здисають 5ypy.8bQ!

- Пе мцра смо«пати i бурулцџ!

- Yfe кџДайся Бурулькрао аго снеом!

- (Будь удадим i спостерацдидшм!

- умй7 зазДа.яд*Дь переДЯачати меЯезпео iyuv«gmu ii!

- kpi.M uacwoi Гезпекџ, ДГати про безпеку iutuux (наприкдаД, взяти за р» i дваести 6ii нетезпечиоао -uicg.q малют)!

З. Тра «бурулькд»

 

Beciòa

«Kitu«g i cofa«g - uaui cyciòu»

Mema• nogcuumu     ugo    3 meapuuaacu iwoòi       fymu uefe3neuuzwu,• 6%umu Òfamu npo ceow           Mamepiax• Ò/61tpaea-

cnuzaocg?»  feciòu: 1.

ocama, uyf(g cacyaacma, uacmo 6Muga€tm,cg, a 3 goòow we 37ta€ntbcso» (KttuK4)

«'T„uzÒuu - muguntbcg,  (Cofa«g)

2. (Buxoeatne*b p03ti06iÒaa• «Iuoòi, K_pzu Nu epaauo ua òiA.zuui ò/ca«g, òo uac  cofaKu afo KiutKY. Mu, 36uuaüuo 6Ci .uofuxo meapuu,  npo uux 31Œacvuo, òoxauuiuu mgapuuauu 36epmamucg, ugo gouu .arofignlb. A.u -Mli ue 3uaeago, qui gi meapuuu. Ilfguòue 3a ace, eouu fe3òoxui -A N0-.vqya ginamu, fpamu wa afo 5e3Òo„uuux_ cofa(. i afono?

31raKJ eu npaei fffe Bouu M0Jomtb fymu azpecueuuacu, wa-uuuxu. (Byzuuui i fymu xgopi LLUNOCb 3apmuuaL ÏZIŒoxuŒa i nompifuo zoòyeamu, a.u aaòumu i epamu 3 UUNU aefe3negao. muli fi*btae u Òpa.>Kuumu ü Icyuumu meapuTL nau tmnamu, ugo uaüfiM,u azpecueui meapuwu na uac i (Pitt fia.H uux

.3uaoògmbcg                          òumuuuama

3anaN tgmaüme

'Te 6iò cofaKu wa gyzuui nepecai.Òywt1Lb fffe azaÒbtne meapuu i ug feptnb ivga (Bouu eugeumuc,à X80PUNU, 3apœwuxu, y fymu (4itgi afo afo gouu NO>Vtm, unpagu-lblto 3peazyeamu ua gauty macv i fe3

- Òuei1Lbcg nu-ibN0 cofaui e ogi eoua npuüumu ueü noz.a.HÒ 3a

_-BK_uo eu 3ycmpiuemecfl 3 cofa(910 y npoxoòi afo np06YAO', òcümg iü Nicge, gcmauwne f0K_9N òo cofa(Y.

-ffe 'inaüme afo Yfagùnb npu eapaoxy gaaoueaai 3 mgoeo foo eouu goeocb 3.1*Kgtnuc.g i e noÒpgnamu afo uüyümg (eouu gacmo pummt,cg 6 3e1LLi i) Ita NOPòi faeamo i mgapug (gouu gmpauamu mgpniuu.w i -ug niòxoòbme òo -Te fyòu ctn.g•cy cofav.

3. D/enpaea• fÂue cmaa.ocg?» Ofzogopeuua uenpagulbuoi òii Òumuuu i üozo uacaiò«y (no cepü (_gpmuu) (Dpa,vqaau         - 6071.a 610CUA.a Dumuua nompanuna 6

ЪесВа Лб5. покдраиий џждеий язичое

Мета Тати Дйпям знани про те, що 3ni3Hi предмети дзимо дуду неГезпечнј що не модџа до них торктпися язиК?м, гуГами i голими руч«ми,• надчити  про сдою Гезпео, попередити нещасмий дипаДокз Материл Сюэкапиа кдртина

1 . Рози.яД i обговоренн.я кдртини. Пояснения, чому так. трапляеться азимо з зальнимш предметами. Придумудани оповвань.

Токдзати (якшо це асе - таку спалюся) щ Допомогти потерпиому (з Допомоапо чистоп пальџя аго tocoaoi осткџ, обережуо вВйрЈати предмет поруч з язикум або оба.ми, ш- 6 якрлсу pa3i не ввривати насильно) Оопомогти запам'ятати ТРАВИЛА:

.7fX?Jtu азимо не торСся язичком, обами i голоси ру«ми До зальних преДметй! (Вони прикуйться i не вВфдати. Це Ду..Ћ? неЯезпечно Для зДороа'я. Яе даршдати з силю1о, якщо нещастя все - талу з тобою сталюся. -Кдикдти на Допомогу Дорослто, ..qtgo з (имосъ i3 meoi.k. тодариш“ сталося так?.

2. ПроаеДення ток_дзатш на gyxuyi, щмокра ганчфкд прикдиоеться до метаидодо предмету i ие евриеаеться.

ЪесВа 966.

дтжс «Темо на «qopciw (niwa Мета: дати знани про правила Яезпекџ час пшик. ек_дорст дчипш пвкррятися димодам Гезпекџ.

Материл- Знакџ.• «Нодџа» (!) <Ofe  ГесВи.• проГлемних cunvyagi застосуанням знае

1 ситуаџт. Dmu йшли на e«qopciw. (Bci тили один за одним по-двоа (Рантом коля поГачиа знайомого, i не попередиаши аилователя, до нього. Л 6 цей час gvix.g-aa Ь-за рогу машина Що бло дал? (ВВповТ Дйпей) (Знак- Мощи») 2 Угаша група одного разу пику niuua на вкџорсйо на рто. Bci дру.цџо йшли, Дотримуючись правила иодеДткџ птохоДа холи Дтшли до дия6илося, що (Baui немас Шо лссталося? Сому? (Си модџа поступати так? (Знаки- «Ше Мож«а»)

ОПоаорити, яоотрбно i не моцџа себе вести пжЭ час               проол.яяку

(e«gopcii) Запропомувати виЯирати знаюи. Запам'ятати ТРАВИМ:

-37mv спофно, тримашчисъ за руо тодариша @аое) за iuunwu Дйпьми i диходателвц•

-Yfe евстадатш титл. Ней, щоЯ не забукдти, а триматися разом; Яе диЯйати i не тж_дти без доздолу дилодателт• Ашо ти забукдд, не пВДадайся nauigi, ие 5i2Q', ОДИ ЛерелоДити дороду на птолвиолсу («оеЯрЬта зелене сдйп.ло сдтлофора А як_шо немав сдтлюфора, не забудь подивитися, чи немав машин uiea, а и дороги - праворуч;

ЯЦрли не перелоДшпш дулиџао на червоне сдтло, надть якуо побизу немас маши, Дочесс.я, крли зааориться зел.еие са*плю,•

Те мож,уа пти поруч з Дорогою, де             машини i адтођси,•

Яе диЯйай на за м 'ячем Мо й“шим предметом, як_шо аони впали i покутилися.• ти ршзиюјеш не пом*пшти машини i потраттш uei

-yrmv таь«џ по niuto$i1li17 дорьу i тротуару; Яе штодхдтися, не кричатш, не кричати по ШЛЯЂ, не заеаддти первхрэкџм,• -ОГхрДити стороною биоди з автостопок„ ирац?в i i1ltuux, поДТних ядь.• якуй-неђДь адтомоПль диждти заДт.м ходом, iioao водт не помтить тебе; -Слухдтися дкдзфокдцоаателя,•

-УГХрли не пВлоДь i не свай у маши“) з незнайомош моДииою, що5 giu не иоаорие: на cgini Досить часто люди, як$мцуть тоя шкрду.

ЪесВаЛ7.

      dYpa! Ми             на e«qopciw! (и автобус)»

Мета (Вчити правильно пододити себе д транспорщ знати i Дотримувстисъ правил feaneuoi повеДйщџ.

1.  3/рольоеа ара ЛоДоро.Ћ? - з оПоаореним правил повеДйщџ а aam06ci

2.  Подторити з дьпьяиТРАВИМ:

-дфи 60di 6 аатођс i   з аатођса не штовлдйсм, не ашприой, не кзапся, ие стад ni)1liT, Дочесся сдой черп nopyui, ДИВИСЬ         ноги.

Яе вставати з -и±ця i не пересуватшся д agmofyci Три рвкрму подоротј Мо раптобй зупинщ• ти мо.Ц?Ш силЬно 6Даритися 05   afo сидтия,•

Яе дистромляй руо ато долову з вхуа автобуса пролодячий подз транспорт зачепити теге, що аиџиче серпозху травму;

Яе                заци, не 1tycncyi з Даериими ручкдми, так. як. aaepi раптово

6Вк.ритися, i ти на поеному xoai мох«ш дилдт#пи на дорогу; назад i оЖрися о; спино сиДтия, щоЯ при panmogi не двкџжул.о сильно вперед i не вдаритися; -УГе дадолждй i гншил Ней розмоеами;

Яе аалпсуй i не штодлдйся д agmofyci, Будь ggituwgui i спофншй,•

Яе торойсд до К?рма i не Доторсся до    i         кагјетдн.,њ

ЪесВаЛТ.

«&ероеання по йЭальиВ>

Мета (Вити дьпей праеильно i безпечно дм себе i оточуючц. накридати столи; Дотримуватися правил Гезпекџ при з нажеи, виде.ашпо,• закрпити уяиення про небезпечтй предмети, про ioeofxiiwicntb дм моДшнш.

Матера.“ (D/izpu.• M..wgi стй» аго «'1Цо спочато, що nomiu». Маж«а дикрристовудати значку - символи: кдртоиий лист - ста, маленьк* к_йьџя - ГмоДця, велик* - тараку, - виделку, тощо feciv:

1.           о/г л.яльш cmia.» з викершстаним знак*б -      або лялькреодо посуду з огов 'язкрвим пояснешшм правил Яезпекџ.

2.           Читани уриеЮв прози

-Ми upgoai сьогоДт Будемо uui Допоматти, Аоратно i красиво сердфудати столи. -Ми тарцџ дам поставимо видику, i нож?. Те

К:шсти, поДумай, А потт•ј..Ћ? розкдаДи. -Траворуч тарйку 1Li..>GA -а.оцд поряд „7fi.7Qi13 ло;ккџ двдернуася, уса таржочю дидидсь. -Уб а uiea mapiqv Потрбно покусти виДело. Коли станемо icmu Друге, (Буде з виДелкой некДрудџтљ.

3.           Правила:

-У[е розмаой дидихдо, но.цдм аго гушим столовим приГороц• бери по одижу предмету i неси аорттсо; -9fa«pueawu столи, не крапся, не биј, не арай, роби дсд спок$йио,' -9-fbQi видело неси gicmpwu дниз; -те ni6HiMai високе i не пВнось до очеп еиДел.о, нек;

 Ле пВхрДь i не Доторкдйся до кдструль i чайникд з дарячош i..vo,• -усе пустуй i не арап з ножес i -9-fa«puaawu столи, не 6Ваолжт7сл,• -Те зада.ж@тпе чераодим накршдатш столи,• - не Геайте, кули накршдатотъ стали.

ЪеадаЛ9. дтжс      поводить сеБе 6 спею на лшйДанчию?»

Мета (Вити Ней Без наидудани Дорослил оДягати долпднит уГф (панамо, «pcuwo та iu), закрйиюеати 6Miuu правильно наливати воду з чайник? 6 чашо, Дотримудатися правил перебудання на cougi, щоГие

Матер±ал• Сюжепна куртина зобрцпи.ям 2 Дйчаток. - одна сидить ttid

«ериГояо, а Друда засмадас памочшм сонџем i отримала сонячиий оп«_,

(Модуа придумати i намсмоаати iHtui кдртинкџ) ХВ Гесви.•

.РозгляД кдртшш. Запитания до ДПвй.• -'1Цо зобраэкто на кдртия - Хто з Джчаток, вчинив прадилыо? Чому? -А що сталюся з другою сталося?

- Що треГа роГити тепер?

-А яоси поб0Димо себе на 6)-wgi в спею?

-7Цо потрбно роГшти, щоГ не трапився сонячний удар? Соичншй

2. СкдаДани розподвей з Досф Ней.

З. Тра «Зак$нчи пропозидйо» -1ЦоЯ не оГразити тата,Я одяиу з cmpiqow..

(кдпемох) 9fep03&1lHi        Мотузкд i прищй:кд У-[е                  6 спею“ моя .

-Сильно сонечо пече?Литаю мало. Обтаю я 6 спеюј Ъйу (панамо) 4. Оопомогти запам 'ятати Тради.ла• -Yfa прогуляно длйпо оБод 'язкрдо оДяити .игкџй голоеиий _y5ip (кдпемошокј крсино, панамо)!

Д спео пит                рвини - доги, морсж аго соЮв!

Яе мо..«ра доно тереБуеати на сонечо! Трати «раще е miHi!

муспео носи ликуй од;и, якут закистипљ mgoi плечј стшу i аруди дг соичнил опт. 9-focu 6 спео тент оол.ярш.

Яе 5Фай                      спео по асфальту.

Яе закопмойся а спею рулдиашми йрамш на coui• не доводь до того, щоГтйю було мокрим поту.

Ашо рантом еТ%увш слажжть, запаморочения Мо худота, негайно mil'b диховатемо про сдое самопо•оття. -(Dvgvct за товаришаии, ме вони, не почвреонжи лице imi.u.Ago помйсавш талр, запроси irg miub i скркџ про де дилодатемо.

ЪесВаЛК1О. дтжс Озимо на aipgi»

Мета (Вити Ней Дотримудатися правил поддДтку час ктпання з

Rip«y,• Розеиеати витримо i mepniuu - амйшя чектпи ceoei черги; виробити традмонеГезпечних ситуаџт.

1             про 3twoei загади та фри, про i0110 крристь для здород'я.

2. Обговорення сипуаџй7 npa61lMH0i i uenpa6tl.M,uoi подеДйкџ Д#пей на zipgi за iuocmpagew або кдртшнкрю,• або

Тра (словесна) <ОоГре - подано». оџйиоють сипоаџй, запропоноваш• дихователем, i обрунтовуюпљ свою оцтоу npogeci загального оговорення.

З. Рози.яДашт санкџ-льоДянк_џ i заичайншх санок

4. ПВ6јши висновкџ, з Дйпьми сформуати Прааила•

-Катапшся и zipgi            на санкц-ковзанак, а не на здшчайнил. санК3<

-ТБ1К„матися ма zipo тилькџ по скодд-

-Yfe пВ1йматися по слизя„олсу стыу             i з 50QiB,•

Яе «дтатися стоячи, а mi.itk!l сидячи;

-Yfe штодлдти, не чйи.ятшся за товаршшж,•

Оотримудатися чераодй:ть,•

Яе заприђеати з гфкџ,•

-Yfe cmit на дерлиьому майДанчио, а двразу ci6m7 i озирнися;

Яе пвтьмайс.я на i не опайся з йраш«ми i з предметами е рукзю прокутидся, шдиДше дстадай i йДш, тому, що слВом за mofow ск.рпштљся iuuzui iM0->k? Мити тебе;

Яе спускдйся з горш поку не астат i не пйилд з дороги попереДи Дштшщ• Яе

$azyics, не борись, не пгстаи.яй 1'i.2k!0 Hi и Ripyi, ui Пм афкџ,• -9fe fi.7Qd п СИЛУ,• Яе кудатся сажом д

pdf
Додано
23 квітня 2020
Переглядів
953
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку