Казка-шумівка «Маленька сім’я»

Про матеріал
Мета: Сприяти розвитку уяви, слуху, пам’яті, формувати навички співпраці та співтворчості. Завдання: 1. Навчатись утілювати свої фантазії, різноманітні образи в шумах, звуках, ритмах; 2. Вчити дітей уважно слухати музику, емоційно відгукуватись на неї; 3. Розвивати увагу, пам’ять, музичний слух дітей; 4. Вчити дітей контролювати свої рухи, жести, міміку. Матеріали: багато смужок кольорового паперу, обгортки з-під цукерок, поліетиленові пакети, дзвіночки, дерев’яні молотки, свистки, сопілки, музика.
Перегляд файлу

Казка-шумівка «Маленька сімя»

Мета: Сприяти розвитку уяви, слуху, памяті, формувати навички співпраці та співтворчості.

Завдання:

1.     Навчатись утілювати свої фантазії, різноманітні образи в шумах, звуках, ритмах;

2.     Вчити дітей уважно слухати музику, емоційно відгукуватись на неї;

3.     Розвивати увагу, память, музичний слух дітей;

4.     Вчити дітей контролювати свої рухи, жести, міміку.

Матеріали: багато смужок кольорового паперу, обгортки з-під цукерок, поліетиленові пакети, дзвіночки, деревяні молотки, свистки, сопілки, музика.

Хід заняття:

Дітки разом з педагогом присідають на килим. Перед дітьми стоять предмети, які використовуватимуть діти під час розповіді. Педагог розповідає казку, діти уважно слухають та повторюють рухи за педагогом:

У ведмежій родині, в маленькій хатині жило собі ведмежа на ймення Шурхотунчик. А назвали його так, бо воно дуже полюбляло цукерки і постійно шурхотіло обгортками з-під них./ Діти шурхотять обгортками з-під цукерок.

Мало ведмежатко маму-ведмедицю Шелестунку. Вона завжди все по місцях складала й за всіма прибирала./ Діти шелестять смужками паперу.

А ще мав Шурхотунчик тата-ведмедя на імя Стукотун він завжди щось майстрував або ремонтував./ Діти стукають деревяними молотками по килиму.

Ще була в Шурхотунчика молодша сестричка Свистунка, яка дуже полюбляла свистіти./ Діти свистять у свистки.

Одного разу, коли вся родина обідала, хтось подзвонив у двері./ Діти дзвонять у дзвіночки.

Першим до дверей підбіг Шурхотунчик/ Діти шурхотять обгортками з-під цукерок/, але крізь шпаринку нікого не розгледів.

Другою підбігла Свистунка/ Діти свистять у свистки/, але теж нікого не побачила.

Третьою підійшла мама Шелестунка/ Діти шелестять смужками паперу/ і теж подумала, що за дверима нікого немає.

Останнім повільно підійшов тато Стукотун/ Діти стукають деревяними молотками по килиму/, — Хто там?, — запитав він сердито.

Але ніхто не відповів.

Тато повільно відчинив двері, і до ведмежої хатинки залетів легенький вітерець. Вітерець пурхав по кімнаті, ніби щось хотів сказати./ Діти

змахують поліетиленовими пакетиками.

 

 

 

А за вітерцем залетіла хмаринка.

Звучить

пісня

«Злу хмаринку

покарали»,         а       дітки       повторюють

рухи

за

педагогом       -

https://youtu.be/DDj8v4Lq1Rk?si=K-mBOu6l_Q6ZYanj .

Слова пісні «Злу хмаринку покарали»

Злу хмарку наказали, / махи вказівним пальцем - «не можна» Ти погана!, - їй сказали.

І вона заплакала /труть кулачками очі - «плачуть»

Та кап-кап-кап закапала... /стукають вказівним пальчиком по долонці Капкапкап, /три рази плескають у долоні

дощик пішов! /руки вгору, долонями ловлять каплі дощу Капкапкап, /три рази плескають у долоні дощик пішов! /руки вгору, долонями ловлять каплі дощу

Мишки зразу затремтіли /долоні на щоки, махи голови наче тремтить Заховатись захотіли,

Полетіли пташки вниз, /махи руками – «наче летимо»

Та сіли пташки на карниз. /присіли Капкапкап, /три рази плескають у долоні

дощик пішов! /руки вгору, долонями ловлять каплі дощу Капкапкап, /три рази плескають у долоні дощик пішов! /руки вгору, долонями ловлять каплі дощу

Пес по імені Барбос,/ пружинення ніг, долоньки перед грудьми – «як лапки» Дуже так злякався,

І в свою собачу будку/ руками робимо «дах» над головою

Миттю заховався!

Капкапкап, /три рази плескають у долоні

дощик пішов! /руки вгору, долонями ловлять каплі дощу Капкапкап, /три рази плескають у долоні дощик пішов! /руки вгору, долонями ловлять каплі дощу

Ми з тобою не сумуєм,/ ідемо по колу тримаючись за руки По калюжах помандруєм!

В гору краплі всі летять,

З хмаринкою вітаються, Ну а потім вже назад

Із неба повертаються!

Шльопшльопшльоп!/ хлопаємо долонями по колінах Шльопшльопшльоп!

Шльопшльопшльоп!/ хлопаємо долонями по колінах

Дощик ішов!/ руки вгору, долонями ловлять каплі дощу

Шльопшльопшльоп!/ хлопаємо долонями по колінах

Дощик ішов!/ руки вгору, долонями ловлять каплі дощу

Бідну хмарку вже простили,/ розводиморукиусторони–«розганяємохмаринки»

Хмарку з миром відпустили,/ махаєморукаминадголовою «допобачення»

Хмарка плакать перестала

Потім зовсім вже пропала!/ долонями ховаємо личко Капкапкап, /три рази плескають у долоні

дощик пішов! / махаємо руками над головою «до побачення» Капкапкап, /три рази плескають у долоні

дощик пішов! / махаємо руками над головою «до побачення»

Капкапкап... /три рази плескають у долоні

На завершення дітки присідають у коло на килимі. Педагог продовжує розповідати казку-шумівку.

От і повеселилась ведмежа родина і взялась за сопілку грати, літечко вітати!/ Діти беруть сопілку та дудять.

pdf
Пов’язані теми
Дошкільна освіта, Виховна робота
Інкл
Додано
24 жовтня
Переглядів
91
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку