Китай У 40-х рр. XVI ст. португальці підкупили місцеву владу і заснували торгівельну базу на північ від провінції Гуандун. 1549 р. китайці вигнали португальців з їхніх поселень. Імператор династія Мін 1368-1644 Династія Цін (1636-1912)
Номер слайду 3
Деспотія – не обмежена законом самодержавна влада, яка характеризується крайньою централізацією і сваволею правителя; держава, керована деспотом. Богдихан – імператор Китаю за часів династії Цін.
Номер слайду 4
1724 р. – з Китаю було вислано всіх католицьких місіонерів та зруйновано всі християнські храми. 1757 р. – китайці закрили всі свої порти для торгівлі з європейцями, крім Гуанчжоу.
Номер слайду 5
Маньчжури
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Флот Чжен Хе. 1405 р.
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Японія Синтоїзм – дуже давня язичницька релігія, яка передбачала вірування у добрих і злих духів, а також обряди, за допомогою яких японці намагалися умилостивити духів.
1543 р. до Японських островів прибули португальці. 1587 р. Хідейосі наказав усім європейцям і християнам залишити країну протягом 20 днів. 1592 р. Хідейосі розпочав війну за підкорення Кореї. 1603 р. Іеясу Токугава отримує титул Сьогуна. 1639 р. закриття Японії від іноземців – «політика самоізоляції»
Номер слайду 13
Висновки У ранній Новий час цивілізації Сходу, на відміну від європейської, продовжували розвиватися у своєму традиційному руслі. У середині XV II ст. у Китаї відбулася зміна династії в результаті селянської війни і навали маньчжурських племен.
Номер слайду 14
Культура Китаю розвивалась у межах тих традицій, що сформувалися за часів існування китайської цивілізації. Натомість у XV І—XVII ст. китайські митці виходили за межі тра-иційних канонів: їх почала цікавити людська особистість.
Номер слайду 15
На початку Нового часу Японія була роздроблена на кілька сотень князівств. Влада імператора була формальною. У XV І ст. в країні стали помітними процеси централізації, які завершилися об’єднанням країни під деспотичною владою сьогуна з роду Токугава.
Номер слайду 16
Домашнє завдання Прочитати параграфи 27 Виконати завдання на с. 237